Vztahy

SOS! Sestra je pěkná mrcha!

 

Nikdy... nikdy v životě by mě nenapadalo, že by mi moje vlastní sestra mohla něco podobného udělat!!! Ona se totiž vyspala s mým mužem!

Byla jsem týden u přítelkyně v zahraničí a již nějakou dobu před odjezdem jsem si všimla, že je ségra u nás doma nějak moc často... neustále s manželem vtipkuje, je samá legrácka a samý zářivý úsměv. Já káča to nebrala jako varovný signál!

Před dvěma dny jsem se vrátila z Německa a hádejte, co jsem našla při úklidu za gaučem?
Sestry řetízek! Poznala jsem ho hned, protože jsem jí ho kupovala já s maminkou k osmnáctinám!!!

Okamžitě jsem uhodila na manžela a ten mi po chvíli vše vyklopil... Rozbrečel se, moc se omlouval, prý nechápe, jak se to mohlo stát. podle jeho slov ho sestra doslova „dokopala“ do postele... Což ho neomlouvá, ale moji sestru víc očerňuje!

Mám chuť sestru zabít. Nenávidím ji, už ji nikdy nechci vidět! Ještě netuší, že vím, co provedla... a vás moc prosím o radu... Co byste na mém místě dělaly vy???

Vůbec totiž nevím, jak se situací naložit..

Moc předem děkuju!

 

   
29.08.2005 - Láska a vztahy - autor: Čtenářský příběh

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [68] rek11 [*]

    hojda jí kopni do zadku a jeho taky sestry které se mají rády si to nedělají......já mám tři a hlídat která mi pálí za manželem asi bych jinou práci neměla a co se týče chlapů.....co na nich je? trocha peněz a těch pár minut sexu...když máš štěstí a podruhé štěstí abys od nich něco nechytila....stojí to za svobodu??....

    superkarma: 0 05.06.2006, 12:17:59
  2. avatar
    [63] kemy [*]

    Sarir: já si to teda myslim. a souloži se ségrou neřikam uklouznutí. je to hnus fialovej!
    Kazalin: moc ti nerozumim..

    superkarma: 0 30.08.2005, 10:03:42
  3. [61] drizzle [*]

    Moje sestra mi udělala něco podobného. Mě bylo 17, jí o dva roky míň a byla šíleně zabouchlá do mého přítele. Jednou jsem si musela odskočit něco zařídit, přítele nechala u nás a když jsem se nečekaně(a potichu...) vrátila domů, našla jsem je jak on na ni křičí, že to neudělá, že mě miluje. Načež ona ho k sobě přitahla a začala ho líbat(sestra má velkou sílu). Dostala od něj za to takovou facku, že musela každé ráno vstávat dřív, aby si ji zamaskovala. Nahrát to nemohli, skutečně o mě nevěděli a přítel mi to stejně hned vyklopil. Jsme splolu do teď a se sestrou jsem se už začala i trochu bavit.

    superkarma: 0 30.08.2005, 08:22:53
  4. avatar
    [58] Stes [*]

    líbí se mi rada modroocky. Tady nejde o vítězství. Podle mého názoru jde o to, jak vyřešit vztahy v rodině (jak tvé - ty x manželovi, a ty x sestře). Hodně . Ale abych se přiznala, nevím, jestli bych jim oběma ještě někdy dala šanci. Spíš ne.

    OWLIK: Že krev není voda, to si mohla uvědomit i její sestra, než vlezla s manželem do postele. Na tohle bych nebrala zřetel. Manželovi nešla vlastní rodina ani na svatbu a pokud něco nepotřebují, tak o nich nevíme. (Abych nebyla nespravedlivá, šel mu nejstarší bratr s přítelkyní.)

    superkarma: 0 30.08.2005, 07:18:23
  5. avatar
    [57] Linde [*]

    neřešila bych to rozvodem, zakopnout může každá (ý) z nás...Ale měla bych snahu promluvit si s chlapem, jak to vidí dál a taky se trošku stranit "místa činu". Nemůžete se odstěhovat? Nemyslím přes celou republiku, ale o město dále? Mohli byste začít od začátku a to s tou sestrou časem přebolí....Třeba do budoucna to bude ona, kdo ti zachrání život....
    A pokud se ti stěhování zdá jako přílišná změna do života, tak věz, že je to menší zásah než rozvod....
    Držím palce, ať se to vyřeší a dej vědět, jak jsi to zvládla

    superkarma: 0 30.08.2005, 06:11:55
  6. avatar
    [56] marylin [*]

    Tak ja vubec nechapu, jak mohla Sonya vydedukovat, ze retizek byl nastrceny a ze je segra potvora. Retizek mohla stratit pri kdejake navsteve .. a manzel je vyslovene nouma. Blbec ji vsechno vyklopi .. breci a jeste dela ze sebe chudinku. No ty mas ale chlapa. A segra .. co ale spon si proto nesla k cizejm a nchala to pekne v rodine. Vzdyt si mate pomahat ne

    superkarma: 0 30.08.2005, 05:11:44
  7. avatar
    [54] trdlo [*]

    Krome toho ubulenej muzskej by se mi uz nelibil a hezky bych ho vypakovala, at si de plakat ke svy svagrovy.

    superkarma: 0 30.08.2005, 01:08:51
  8. avatar
    [50] trdlo [*]

    Pokud ho svazala a znasilnila, pak bych verila, ze je on v tom nevinne. Jinak jiste vedel, kam ho strka a proc.

    superkarma: 0 29.08.2005, 23:17:49
  9. avatar
    [49] Léthé [*]

    Ty toho naděláš…dyť je to v rodině….a manžel je blbec, pokud vše vyklopil. Nemá náhodou bratra? Oplať mu to...třeba s jeho otcem

    superkarma: 0 29.08.2005, 23:14:43

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [47] Žábina [*]

    ségra je pěkná mrcha, už bych jí neznala

    superkarma: 0 29.08.2005, 22:00:27
  2. avatar
    [46] Avilka [*]

    palubka: Asi bych dokázla odpustiť neveru z cudzou ženskou, ale s vlastnou segrou- . Vyrovnať by som sa s tým vyrovnala, ale oba by skončili.

    A k Sonynej rade, aby pred segrou hrali superpár- ak má(predpokladajme) segra na švagra políčené (naschvál nechaná retiazka), tak to divadielko ju prinúti k väščej ofenzive. A chlap bude medzi dvoma mlynskými kameňami- takže buď znovu podľahne, alebo utečie od oboch, aby ho to nezomlelo.

    superkarma: 0 29.08.2005, 20:19:27
  3. avatar
    [42] Dudlajlama [*]

    Avilka: asi tak nejak

    superkarma: 0 29.08.2005, 19:27:56
  4. avatar
    [41] Amálie [*]

    líbí se mi první příspěvek Sonyi, pokud on neni proutník. A jinak i hodnej kluk věřim, že když ženská nasadí svý zbraně, málo kdo by se ubránil. Nojo, chlapi, ale i my jsme jen lidi a nikdy nevíme, kdy budem chybovat.

    superkarma: 0 29.08.2005, 18:08:05
  5. avatar
    [40] Amálie [*]

    docela bych řekla, že tam sestra ten řetízek nechala schválně, třeba ti závidí manžela a život s ním, nebo jste si něco provedly, nebo se jí prostě splašil hormon.... každopádně jí ani jedno z toho neomlouvá a manžela jakbysmet Hnus velebnosti

    superkarma: 0 29.08.2005, 18:01:05
  6. avatar
    [39] Meander [*]

    Avilka 38: Přesně.

    superkarma: 0 29.08.2005, 17:48:32
  7. avatar
    [38] Avilka [*]

    Sonya: 30- no, to fakt chlapa vytrestá, keď bude mať doma imrvére smutnú princeznú. Po čase ho ten smutný kukuč bude tak sr.., že skončí vo veselej náruči nejakej Vendulky -utešovateľky. A aby ho nehrýzlo svedomie a mal kľud, tak to jeho segra nebude..

    superkarma: 0 29.08.2005, 17:44:05
  8. avatar
    [37] lenig [*]

    Katko, líbí se mi původní návrh SONYI s tím, že pokud teda manža lituje, tak se s ním spojit proti sestře, která vypadá na pěknou mrchu. (Promiň ten výraz). A řetízek bych si klidně vzala a tvrdila sestře, že mi ho manža dal z . Ségra by se měla hanbou propadnout . Teda ale čistě, pokud on na tom měl tu menší část viny a ona ho uháněla až do dostala do postele.
    Ale dost těžko se tady radí, neznáme ano tebe, ani jeho, natož sestru a celkově vaše rodinné a manželské vztahy.
    V každým případě držím palce a časem napiš, jak to dopadlo.

    superkarma: 0 29.08.2005, 17:27:15
  9. avatar
    [36] terka.k2 [*]

    Káťo,ty sama asi nejlíp víš,jaký typ je tvůj manžel i tvá sestra.Radila bych nechat emoce trochu vychladnout,neřešit v afektu.Sama potom poznáš jak se máš zachovat.Nevím jestli máš děti,jestli jsi opravdu manžela milovala a jestli stál za to.Hlavně nedělej konečná rozhodnutí v afektu.Přeji ti hodně sil,budeš je potřebovat...

    superkarma: 0 29.08.2005, 17:05:40
  10. avatar
    [35] sobina [*]

    Udělal poprvé - udělá podruhé. A pamatuj:slepovaný džbán nikdy pevně nedrží. Červíček pochybnosti bude hlodat pořád - ať chceš, nebo ne. Tomu se neubráníš. Znám ze zkušenosti.

    superkarma: 0 29.08.2005, 16:53:43
  11. avatar
    [34] Kocicka [*]

    no možná více vědět taky o sestře....protože pokud je to mrcha....tak odpustit a pokud to je hodna holka a vis to ....tak vykopnout chlapa

    superkarma: 0 29.08.2005, 16:23:42
  12. avatar
    [32] Mickey Mouse [*]

    Sonya: Tak nevím. Odpustit mu nebo "pást se na jeho trápení"? To nejde dohromady! Kateřina tím, že bude prožívat to "vítězství", může hodně poškodit svoje vztahy k ostatním. Je to jako když sama spolkne jed. Jí se to bude znovu a znovu vracet.
    Určitě na to byli dva. Manžel je vinný stejně jako sestra. Ale přesto se Kateřina může rozhodnout, že jí na každém záleží rozdílně. Nemusí být spravedlivá. Jde o to, aby jí to dál nekazilo život.
    Kateřina se může rozejít s oběma, nebo jen s jedním z nich a druhému odpustit. Nebo si je oba ve svém životě ponechat. Je to na ní. Ale pokud se rozhodne s nimi žít dál, pak bych radil netrestat, nemanipulovat, nevítězit. Potom jediné dobré řešení je zapomenout bez dalších výčitek nebo podmínek. Jinak ty vztahy ještě dál zhorší a možná nenapravitelně pokazí sama.

    superkarma: 0 29.08.2005, 16:20:17
  13. [31] xenie [*]

    Sonya-30: nebuď naivní, kdyby svědomí měl, tak jí nepodvede, Tvá představa je sice pěkná, ale žel nefunguje ...

    superkarma: 0 29.08.2005, 16:15:54
  14. [29] r1911 [*]

    Odpouštět se má, ale já bych se bála vlastních reakcí, abych mu to při různých příležitostech nevyčítala... A asi bych v sobě pořád někde nosila obavu, že se to bude opakovat, možná jinde a s někým jiným. Udělal to jednou, může to udělat znovu, prostě pochybnosti by ve mně hlodaly...
    Kateřino, zdá se mi, že na sestru máš větší vztek než na manžela. Ale pamatuj, že na tu nevěru museli být dva!
    sonya: Nápad to není špatný, ale vypadalo by to, že o té nevěře neví ani sama Kateřina a právě tomu by se mohla její sestra vysmívat a posmívat za jejími zády.
    Katko, záleží jen na tobě, zda dokážeš manželovi a sestře odpustit, případně jen jednomu nebo ani jednomu, od toho pak bude vše ostatní. Těžko soudit, co je pro tebe lepší.

    superkarma: 0 29.08.2005, 16:08:10
  15. [28] Radka JS [*]

    Týbrďo! No alespoň výš, že Ti nepřinesl žádný následek! Neee, teď vážně!
    No, souhlas je s tím, že u toho byli dva a taky za to dva můžou. Nějaké: "Ona mě dokopala, donutila atd.! Je naprostý nesmysl! To je Ti doufám jasné. Je jednoznačně hloupý, že Ti to vyklopil!
    Pořádně promysli, jestli s ním chceš zůstat. Pokud ano, přikláním se k řešení Sonyi. Nicméně rodinu bych do toho netahala. Ani sestře bych to neříkala, řetízek schovej, třeba se někdy bude hodit. Nenechej ji vychutnat si vítězství nad Tebou!
    Dej vědět, jak se to vyvíjí!

    superkarma: 0 29.08.2005, 16:05:48
  16. avatar
    [27] Mickey Mouse [*]

    Sonya: Ten tvůj nápad se mi moc nelíbí. Jednak je to docela ošklivá manipulace s lidmi,a jednak se to snadno může obrátit proti Kateřině.
    Odpustit a potrestat jsou různé věci. Když bude Kateřina hodně trestat může se časem manžel spíš zatvrdit a každou (třeba drobnou) chybu Kateřiny také tvrdě trestat. Oko za oko funguje mezi nepřáteli.
    Jestli Kateřina chce s manželem dál žít musí mu dát šanci bez trestání. To rozhodnutí nemusí dělat hned, může počkat, jak se bude cítit za týden, za měsíc. Ale nelze současně chtít s manželem žít a současně mu dělat peklo!
    Jinak mne překvapuje, jak jste všechny připravené tak rychle odsoudit. Zapomínáte na poučení "Nesuď, nebo budeš souzen! Netrestej, nebo budeš potrestán!" Kateřina není v roli soudce, který má potrestat vinu, ale musí si v sobě rozhodnout, co ona chce dál ve svém životě. Rozhoduje o sobě!

    superkarma: 0 29.08.2005, 16:05:23
  17. [26] xenie [*]

    xantypa: a třeba naopak, chlap si řekl, že zkusí jaké by to bylo i s její sestrou, teď zapláče a ona mu odpustí ... jak jsme psala, pokud odpustit, tak oběma, anebo ani jednomu... byli u toho oba, oba jsou svéprávní a dospělí a mohlo je napadnout, že až se na to přijde, bude to průšvih...a já bych už nevěřila ani jednomu z nich

    superkarma: 0 29.08.2005, 16:01:36
  18. avatar
    [25] xantypa [*]

    xenie: netvrdim ze je vina jen na sestre je samozrejme na obou ale treba to z jeji strany byl umysl a on holt podlehl to se muze stat kazdemu tak proc mu nedat sanci

    superkarma: 0 29.08.2005, 15:56:19
  19. avatar
    [21] Lucimo [*]

    Sonya: Hlavně by to ublížilo mamce, ségře je to asi jedno, ne?

    superkarma: 0 29.08.2005, 15:38:08
  20. [20] xenie [*]

    xantypa: takže vian je jen na sestře, ten manžel je chudák zneužitej ? tu holku podvedli 2 lidi, kterým by měla věřit... buď jim teda odpustit oběma (a leštit si svatozář), nebo jeposlat k čertu taky oba dva...

    superkarma: 0 29.08.2005, 15:37:17
  21. avatar
    [18] Trinii [*]

    nevím jak bych to řešila já, ale souhlasím se Sonyou

    jenom pozor na to, když by se to dozvěděla mamka, aby sestra neřekla, že to není vůbec její vina, že jen on ji svedl a ještě by byl manžel nakonec u rodiny ten nejhorší...

    superkarma: 0 29.08.2005, 15:31:53
  22. avatar
    [17] xantypa [*]

    Sonya: pokud je to mrcha tak ne, treba to mela naplanovany ja stvym napadem souhlasim pokud jeji manzel toho skutecne lituje tak proc mu nedat sanci a sestru takhle pekne utrit

    superkarma: 0 29.08.2005, 15:31:27
  23. avatar
    [14] xantypa [*]

    souzhlasim se sonyou ja bych neveru odpustila nikdo znas nevi co nas jednou ceka a chybovat je lidske

    superkarma: 0 29.08.2005, 15:26:50
  24. avatar
    [13] marcellina* [*]

    kateřino:

    superkarma: 0 29.08.2005, 15:24:39
  25. avatar
    [11] Simba [*]

    Od té chvíle by to byl budoucí exmanžel. A kecům, jak ho chudáčka sexuálně zneužila nevěř. Prostě, tahle nevěra by nešla překousnout.

    superkarma: 0 29.08.2005, 15:20:58
  26. avatar
    [8] Eva_CZ [*]

    Ja bych je oba nechala, at si jdou svou cestou.

    superkarma: 0 29.08.2005, 15:16:40
  27. avatar
    [7] Lucimo [*]

    No já bych na to nepřišla, protože kdybych našla ségry řetízek, tak bych si řekla, že si asi hrála se psem a ten ji ho strhnul, nebo tak něco. A tvůj manžel je korunovaný vůl, když už šu*al, měl držet hubu!

    superkarma: 0 29.08.2005, 15:16:09
  28. avatar
    [5] sharonka [*]

    Asi bych se taky zamyslela i nad manželovým chováním. To že chlap může vždycky ho neomlouvá, protože by vždycky neměl CHTÍT! Když se nebudeš stýkat se sestrou, tak to třeba bude příště nějaká kamarádka. nebyla bych s ním, můžete si dát třeba čas na rozmyšlenou...

    superkarma: 0 29.08.2005, 15:10:40
  29. avatar
    [3] Kelly [*]

    Káčo, Káčo, nemáš to jednoduché ...
    Tohle bych sestře neodpustila a manželovi už nevěřila. Já bych takové lidi blízko sebe nechtěla mít ... exsestru bych si teda pořádně podala a zpřetrhala všechny pouta s těmito dvěma lidmi!!!
    Ale to je jen má reakce ...
    Přeji hodně sil v řešení této zapeklité situace.

    superkarma: 0 29.08.2005, 15:01:08
  30. avatar
    [1] Lilinka [*]

    Můžou za to oba, ne jenom tvoje sestra. Kdyby manža nechtěl, tak se do tý postele s ní "dokopat" nenechá

    superkarma: 0 29.08.2005, 14:55:30

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme