Vztahy

SOS - Sestra flirtuje s mým manželem

Milé žínky-in a spolučtenářky.

Začal mě trápit jeden moc nepříjemný problém. Možná přeháním, ale zdá se mi, že moje vdaná (jen 3 roky a ne příliš šťastně) mladší sestra často koketuje s mým mužem (jsem s ním už přes 11 let a máme pěkný vztah).
Já jsem nedávno prodělala těžkou operaci a po ní jsem místo hubnutí přibrala přes deset kg (léky kortikoidy, přísný fyzický klid po mnoho měsíců atd.)... Snažím se sice udržovat - omezit jídlo, oblékat se hezky, používat kosmetiku, udělat si nový účes (část hlavy mi vyholili kvůli operaci), ale určitě se nemohu rovnat s atraktivitou mé sestry. Na rozdíl ode mne je blond, modrooká a hubená. Nezávidím jí, to opravdu ne, ale mám spíš komplexy ze své postavy (kromě velkých prsou i hodně velké pozadí a boky).

(soutěž 18 – s)

Mám ji moc ráda, psychicky mě hodně podporovala v časech zlých, o to víc mě trápí dnešní stav... Nechci ji pomlouvat a ani nebudu, nikdo z blízkých o mém trápení neví, proto prosím o radu zde.

Bydlíme obě v menších panelákových bytech a máme děti. A tak se často scházíme u rodičů, kteří mají dům s velkou zahradou a bazénkem pro děti. Nyní v létě, ve vedrech, chodíváme k našim skoro denně, švagr má často zájmy jiné (kamarádi, sázky na sportovní utkání), tak se někdy na delší dobu vzdálí a sestra koketuje... Je to poměrně nevinné - hodí občas laškovně manželovi do kávy jen tak lístek ze stromu nebo malinu do boty, žduchá ho, šplíchá po něm vodou z bazénku, slovně se do něj často dvojznačně "naváží"... Můj manžel na její hru přistoupil a škádlení jí vrací!
Sestra navíc po zahradě chodí hodně "podomácku" a nosí velmi krátkou sukýnku, z níž koukají kalhotky, když si sedne (to si já nemůžu dovolit). Rodiče to berou jako náramnou legraci, i když táta se občas nevěřícně zahledí a zadumá. Jenže sestra je jeho oblíbenec, vždycky ji káral nejméně z nás tří sourozenců. Tak by jí nejspíš sám nic neřekl. Já se pouze bojím, aby to nezašlo dál. Sestra má sice mnohem atraktivnějšího manžela (sportovce), ale moc šťastná s ním není. Na druhou stranu nevěřím, že by vysloveně chtěla toho mého... Prostě je a vždycky byla trochu koketa.

Já se s ní ráda scházím, rozumíme si, ale tohle vnáší mezi nás stíny... Přiznávám, jsem trochu žárlivá, ale nedělám manželovi scény a tajím své pocity, aby se nenaštval. On mi moc pomohl, když to se mnou vypadalo zle, staral se o mě i o děti, vařil, uklízel. Prostě moc hodný a milující člověk. Nechci mu projevovat nedůvěru nebo nevděk. Tak co s tím??? Přetrpět tiše léto? Přestat navštěvovat rodiče, když jsou tam švagr se sestrou a malou dcerkou, kterou mám taky moc ráda?

Kdo mi poradí? Je mi občas hrozně a už se mi o tom i zdává...

Vaše spolučtenářka.


S pondělním ránem tady máme i první vážné SOS - problém, který v něm vyvstává, není rozhodně malý, a tak doufám, že naší čtenářce poradíte...

redakce@zena-in.cz

   
24.07.2006 - Láska a vztahy - autor: Ivana Kuglerová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [57] Bella [*]

    Rikina: Proč se to má říkat manželovi? No to je jednoduché, protože za chvilku by to nemusela řešit se ségrou, ale například s jednou kamarádkou, pak s druhou, pak s nějakou cizí... Přeci chci vyřešit problém u sebe doma, tam kde se mě to dotýká než řešit problém daleko ode mě ne? A v tomto případě sestra je o hodně dál, než její manžel. A taky si pisatelka tedy musí ujasnit, co jí vlastně vadí. Že je její sestra koketa nebo víc její manžel, že na to reaguje? Ať vlastně řeší to, co ji víc bolí, ale podle mě je to jednoznačně chování manžela.

    superkarma: 0 24.07.2006, 17:47:50
  2. avatar
    [56] *Kotě* [*]

    K situaci nastíněné v článku už bylo řečeno asi všechno... já bych jenom ráda ocenila a vyzdvihla jednu věc, kterou tu nikdo nezmínil - toto je jedno z mála SOS napsané tak, že má hlavu a patu, slušným jazykem a správnou češtinou

    superkarma: 0 24.07.2006, 17:35:48
  3. avatar
    [55] *daisy* [*]

    Asdareel:

    superkarma: 0 24.07.2006, 16:37:52
  4. avatar
    [54] *daisy* [*]

    Videla bych to, jak uz bylo receno, jako to, ze je to vnimano intenzivneji diky sebevedomi , ze se sestra chova porad stejne
    A promluvila bych si hlavne s manzelem.
    Uz jen proto, ze je to partner a tudiz by mel byt nejblizsi clovek, druha vec je, ze pokud sestru podeziras z takovych nepravosti, tak co asi tak cekas, ze by udelala? Maximalne by to zacla delat ti za zady - ale opravdu jsem presvedcena, ze je to jen tvoje nejistota

    superkarma: 0 24.07.2006, 16:37:18
  5. avatar
    [53] Evča [*]

    Asdareel: taky myslím, že má holt hravější ségru , já bych se prostě přidala, vždyť jsou rodina , jať se smějí všichni, do škádlení bych zapojila i děti

    superkarma: 0 24.07.2006, 15:27:17
  6. [52] Asdareel [*]

    Osobně si myslím, že sestřička je prostě hravá a nic zlého tím nemyslí. I když, na druho stranu, by mi kafe s dubovými ratolestmi asi taky moc nechutilo

    superkarma: 0 24.07.2006, 14:54:08
  7. [51] Asdareel [*]

    Nebylo by lepší, kdyby mu házela lístek ze stromu do boty a malinu do kafe místo obráceně?

    superkarma: 0 24.07.2006, 14:50:49
  8. avatar
    [50] Kelly [*]

    Já jen obdivuju pisatelku v tom, jak to dovede v sobě dlouho dusit. Asi bude "měkoň", protože mi se něco takového stát, tak vystartuji hned a oběma by bylo ihned jasné, co si myslím. A buď by přestali, nebo potom je tu verze viz SENSITIVESKIN 42 ... a né jen ségře.

    superkarma: 0 24.07.2006, 14:45:07
  9. avatar
    [48] Vivian [*]

    Jdi do švagra

    Pokud máte s manželem pěkný vztah a on tě opravdu miluje, tak ti snad ségru šukat nebude... a jestli jo, tak takovej nestojí za jedinou slzu

    superkarma: 0 24.07.2006, 14:11:54
  10. [45] Rikina [*]

    Gabi: tak jsem to nemyslela. Prostě mi v tomhle případě připadá, že pokud pisatelka má pocit, že chování její sestry je přehnané, má jí to na rovinu říct. Na chování manžela si nijak zvlášť nestěžuje, naopak říká, že mu nechce projevovat nedůvěru. Proč by tedy měla věc řešit s ním? Co on má asi udělat - má přijít on za její sestrou a říct jí "hele, neflirtuj se mnou, mé manželce a tvé sestře to vadí"? To by si přece teprve musel připadat jako imbecil.

    superkarma: 0 24.07.2006, 13:45:48
  11. avatar
    [44] Gabi [*]

    Rikina: já se přiznám, že na mě tohle "chlapa z toho vynecháme", působí jako : "toho imbecila, který nic nechápe, nebudeme zatěžovat To má jako ženská stát ve vedle manžela jako bodyguard a když se objeví jiná ženská, tak jí zneškodnit?!
    On bude asi problém, že každý z těch 3 to vidí jinak a třeba ani nějaké vysvětlování nepomůže - potom bude nejlepší omezit kontakt, jak radí a...

    superkarma: 0 24.07.2006, 13:39:25
  12. avatar
    [43] Gabi [*]

    a....:
    Důvod bude asi tento: "Bydlíme obě v menších panelákových bytech a máme děti. A tak se často scházíme u rodičů, kteří mají dům s velkou zahradou a bazénkem pro děti." - každý svého štěstí strůjcem.

    superkarma: 0 24.07.2006, 13:34:08
  13. avatar
    [42] SENSITIVESKIN [*]

    radím rozbít ségře hubu

    superkarma: 0 24.07.2006, 13:25:59
  14. [41] a.... [*]

    Nerozumím tomu, proč furt lezete k rodičům na zahradu a k bazénku..když ti v téhle společnosti není dobře, tak jdi se svou rodinou trávit čas jinam

    superkarma: 0 24.07.2006, 13:16:51
  15. avatar
    [40] Meander [*]

    Bella: Tak si tento scénář představ na scéně.

    superkarma: 0 24.07.2006, 13:08:42
  16. avatar
    [39] pajda [*]

    Nerozumím tomu "máme s manželem hezký vtzah" a přitom hledat oporu u cizích? V první řadě bych si promluvila s ním - že mě to trápí, popřípadě i to, že máš mindráky ze svého handicapu. Pokud je to rozumný chlap, pomůže ti, pokud není, nezaslouží si tě. Za sestřičkou bych šla až v další řadě, protože ona si možná jen tak "hraje" a nic tím nemyslí - pošťuchovat se s někým ještě neznamená ho zvát do postele. Osobně mám se svým mužem vztah možná ne "moc hezký", ale rozhodně 100% upřímný - a to nás podrželo v mnoha a mnoha nesnázích.

    superkarma: 0 24.07.2006, 12:52:57
  17. avatar
    [38] gufca [*]

    Souhlasím s Bellou. Žádné hubnutí a trápení se skrze mindráky. O tom to není. Já měla sestru o 11 let starší, važící přes metrák, ale psychicky jemu nějak blíž. Nakonec spolu trávili i dovolenou a já seděla s dvěma malými dětmi doma. Spálila jsem mosty - jak se sestrou, tak s ním - dnes už naštěstí "bývalým".

    superkarma: 0 24.07.2006, 12:48:19
  18. [37] Rikina [*]

    Bella: jen pořád nechápu, když sestra koketuje, proč se to má říkat manželovi. Tak řeknu "ségra, zabrzdi", a je to.

    superkarma: 0 24.07.2006, 12:47:32

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [36] Juana [*]

    Taky jsem spíš pro zvyšování vlastního sebevědomí, co takhle taky zkusit blbnout a odhodit depku?
    Manželův kamarád má na mne často taky dvojznačný narážky a já mu to vracím a o nic přitom nejde, a to samozřejmě před manželem. On se taky často připojí a nic se neděje. A na blbnutí má manžel naše dětičky. Oni jsou chlapi celý život infantilní a když najdou nějaký vhodný objekt, který blbne s nimi, tak se to často projeví. Chce to nebrat život tak tragicky, vím, že je to někdy hodně těžký.

    superkarma: 0 24.07.2006, 12:44:41
  2. avatar
    [35] Bella [*]

    Meander: To jistě nejsou. Ale čtenářce to vadí. Tak stačí říct manželovi "prosím nedělej to, protože mě to zraňuje". A problém je vyřešen.

    superkarma: 0 24.07.2006, 12:43:31
  3. avatar
    [34] Jaštěrička [*]

    Meander: Bella: Do sebe Ale souhla s Meander.

    superkarma: 0 24.07.2006, 12:35:37
  4. avatar
    [32] Meander [*]

    Bella: Ale ani v socialistickém domově důchodců

    superkarma: 0 24.07.2006, 12:31:58
  5. avatar
    [31] Bella [*]

    Rikina: co má dělat????? Nevracet jí škádlení, nejsou v mateřské školce ne?

    superkarma: 0 24.07.2006, 12:28:59
  6. [30] Rikina [*]

    Bella: cituji "škádlení jí vrací". Nic víc psáno není. Na tom není nic špatného. Co má dělat? Koukat jak kakabus a dělat, že žádná sestra široko daleko není?

    superkarma: 0 24.07.2006, 12:24:08
  7. avatar
    [29] Meander [*]

    Bella: Přesně tak. On nemá problém, když se mu to líbí. Jedinej problém tu má paní čtenářka, které se to nelíbí.

    superkarma: 0 24.07.2006, 12:23:57
  8. avatar
    [28] Bella [*]

    Rikina: Jasně, on nemá vůbec žádnej problém když se mu to líbí co?

    superkarma: 0 24.07.2006, 12:20:36
  9. [27] Rikina [*]

    Víceméně souhlas s Gabi 7, asi se na sestřině chování mnoho oproti dřívějšku nezměnilo, jen je to teď citlivěji vnímáno. Ona nejspíš vůbec netuší, že by to mohlo vadit. Mluvila bych ale s ní, ne s manželem. Jeho problém to zjevně není.

    superkarma: 0 24.07.2006, 12:17:47
  10. avatar
    [26] Meander [*]

    Bella: To nevadí

    superkarma: 0 24.07.2006, 12:11:50
  11. avatar
    [25] Bella [*]

    Meander: nechápu

    superkarma: 0 24.07.2006, 12:10:19
  12. avatar
    [24] Meander [*]

    Bella: Samosebou, manžel je bytost bez mozku a bez práv.

    superkarma: 0 24.07.2006, 12:08:36
  13. avatar
    [23] Bella [*]

    Já bych hlavně kašlala na rady typu: zhubnout, vyřešit si své mindráky a podobně. Je jedno z čeho problém čtenářky pramení a jestli za něho mohou kila navíc nebo prodělaná nemoc. I kdyby měla dvěstě kilo tak toto by manžel dělat neměl. Však napsala že se snaží ne? Pěkně se oblékat, hubnout a já nevím co všechno ještě. Rozhodně bych si v klidu promluvila s manželem. Řekla bych mu, že mě mrzí, že sestře opětuje její koketování. S ní neudělá nic, protože to by mohla vystřílet všechny ženský v minisukních na ulici. Je důležité co dělá manžel, ten by měl zakročit a ne tímto ubližoat své nemocné manželce. Pokud to manžel nepochopí, udělala bych krok zpátky. Ať s dětma chodí k "bazénku" sám a sám si utřídí myšlenky, jestli mu tam náhodou "někdo" nechybí. Pokud za něco stojí, tak zjistí že chybí a moc.

    superkarma: 0 24.07.2006, 12:06:55
  14. avatar
    [22] Kadla [*]

    Mně spíš připadá, že si něco dokazuje ta sestra. Radím autorce jednak zhubnout a vyřešit si své mindráky, jedna si se sestrou decentně promluvit.

    superkarma: 0 24.07.2006, 11:52:17
  15. avatar
    [21] Suzanne [*]

    Meander: je to možný, ale když člověka něco trápí, tak s tím moc nenadělá. Prostě to trápí.
    Já bych si promluvila s manželem, jestli je to dobrý vztah, tak to pochopí. A sestře bych to v pohodě řekla taky, vždyť věci se dají říci i bez scén, v pohodě.

    superkarma: 0 24.07.2006, 11:52:03
  16. avatar
    [20] AnoliV [*]

    jestli s ní nechceš z nějakého důvodu o tom mluvit, tak jí dej prostě přečíst tento příspěvek ...

    superkarma: 0 24.07.2006, 11:49:42
  17. avatar
    [18] Meander [*]

    Bóbika: Vždyť se na to podívej. Jsou to paranoidní představy vyvolané nulovým sebevědomím. Jak píše Amálie - začít pracovat na sobě

    superkarma: 0 24.07.2006, 11:24:59
  18. avatar
    [16] Meander [*]

    Myslím, že hledáš bubáky, kde nejsou.

    superkarma: 0 24.07.2006, 11:21:27
  19. avatar
    [14] Lenika [*]

    Já bych jela do švagra

    superkarma: 0 24.07.2006, 11:03:05
  20. avatar
    [13] Žábina [*]

    promluvila bych si s oběma - nejdřív s manželem, pak se sestrou a té bych řekla i případné manželovy postřehy
    vše v klidu, bez velkých emocí

    superkarma: 0 24.07.2006, 10:21:01
  21. avatar
    [12] malenina [*]

    Něco podobného jsem zažila taky, se švagrovou. S tím rozdílem, že manžel jí to nejdřív toleroval a nakonec to vyřešil po svém. její neustále plácání po nohou jí vrátil takovým způsobem, že víckrát si to nedovolila. Později jsem se dozvěděli od její matky, že je do něho zamilovaná. Všechno tomu nasvědčovalo, s jejími rodiči jsme kamarádi a občas zapaříme. Vždycky tam ovšem byla i švagrová aniž ji někdo zval, taky k nám častěji jezdívali. Nebylo to dvakrát příjemné. Teď je delší dobu klid, myslím, že už si o tom štěbetali i vrabci na střeše a taky snad si její manžel doma udělal pořádek Nicméně, jestli tě to trápí, přece jen je to sestra, promluv si s ní

    superkarma: 0 24.07.2006, 09:47:26
  22. avatar
    [11] Amálie [*]

    Píšeš, že máte se sestrou prima vztah, tak jí vytáhni někam na skleničku, řekni jí, že jí máš ráda a nechceš jakékoli narušení vašeho vztahu, proto tohle říkáš jen jí a mezi čtyřma očima a dej jí přečíst tenhle článek. Z ničeho jí neobviňuj, jen se jí zeptej, jak to vidí ona.

    A nebo to nech plavat a začni pracovat sama na sobě.

    superkarma: 0 24.07.2006, 09:35:04
  23. avatar
    [10] zonan [*]

    Souhlasím s Rytou. Pokud máš se sestrou hezký vztah, pochopí to. Popiš ji to stejně, jako nám. Jen srdce z kamene by pokračovalo ve flirtu.
    A možná bys mohla i něco málo přebrat z její veselosti a flirtování. Každý se potřebuje uvolnit a odreagovat.

    superkarma: 0 24.07.2006, 09:31:51
  24. avatar
    [9] xx-b [*]

    tak tenhle problém znám - sestra mi dělala to samé - a když jsem manželovi řekla, že mi to vadí - ničemu to nepomohlo - jenže on byl ten typ, že by se s ní klidně vyspal - o to to bylo horší... jestli svému muži věříš, klidně mu své obavy řekni - určitě je pochopí - nemá cenu se zbytečně trápit... a sestře bych to řekla nejdřív - ať s tím přestane, že ti to vadí - ať si najde jiný objekt na laškování - prostě bych to řešila v první řadě s ní... nesnáším takové chování - a určitě nejsem sama...

    superkarma: 0 24.07.2006, 09:31:20
  25. avatar
    [8] gerda [*]

    nevidíš to zbytečně moc černě? Třeba jen tak normálně blbne a kdyby věděla, z čeho ji podezíráš, byla by z toho dost překvapená.

    superkarma: 0 24.07.2006, 09:26:30
  26. avatar
    [7] Gabi [*]

    Já bych řekla, že pokud "setra flirtovala", tak asi již dříve ... Spíš a) bude autorka článku teď výrazně přecitlivější díky své vážné nemoci a fyzickému "handicapu" nebo b) má najednou čas o tom přemýšlet.
    P.S.: K jiným příspěvkům - já bych spíš mluvila s manželem než se setrou. Proč se my ženské chováme tak nelogicky a případné sokyně nenávidíme a napadáme, kdežto chlapy necháváme v klidu?! Na tyhle věci jsou vždycky potřeba dva.

    superkarma: 0 24.07.2006, 09:24:48
  27. avatar
    [6] Ryta [*]

    Já bych si promluvila asi se sestrou. Jestli s ní máš dobrý vztah. Řekla bych jí, že mě její chování zraňuje. Nemusíš to říkat nijak zle nebo s výčtkami, ale jako své pocity. Já bych to určitě sestře řekla Manžel by se mohl urazit - jsou to ješitové, ale sesta by to snad mohla pochopit

    superkarma: 0 24.07.2006, 09:20:56
  28. avatar
    [4] Mickey Mouse [*]

    Možná sestra ani netuší, že Ti její chování vadí. Z její strany to může být jen naprosto nevinné žertování. Některé ženy si tak zvedají sebevědomí, aniž by o chlapa doopravdy stály. Promluv si s ní!

    superkarma: 0 24.07.2006, 09:16:07
  29. avatar
    [3] Linde [*]

    a kolik je sestře a kolik vašemu manželovi? To může být docela důležitá informace. Pokud je sestra ještě "pískle", co se unáhleně vdalo, tak si takto vynucuje pozornost a trochu zájmu...pokud je starší, tak je to tedy potvora

    superkarma: 0 24.07.2006, 09:09:20
  30. avatar
    [2] fructia [*]

    Upálit.

    superkarma: 0 24.07.2006, 09:07:29

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme