Vztahy

SOS! Rozchod kvůli marihuaně?

 

S Martinem chodím již více než rok. Vztah nám funguje, máme se rádi a už několikrát padlo i slovo svatba.

Já jsem takový podnikavý živel, zatímco Martin je oním typem rozumným, klidným, zodpovědným. Nikdy tato rozdílnost povah nebyla problémem, ba naopak. On mě sem tam krotil a přiváděl zpět do reality a já jemu naopak ukazovala, že život není jen o práci, stresu, problémech...

 

Bohužel, nyní však nastala situace, která se zdá být neřešitelná.

Seznámila jsem se s partou lidí, kteří jsou naprosto úžasní. Dokáží si skutečně užívat, vychutnávat život plnými doušky a mně je v jejich společnosti neuvěřitelně hezky.

 

Martin je však (když to napíši tak tvrdě) nemůže ani cítit.

Tvrdí, že to jsou feťáci, kteří se jednou dostanou do pořádného průšvihu a prý mě strhnou s sebou, pokud je nepošlu k vodě.

Nesouhlasím s Martinem. Ty lidi znám a vím, že mají hranice, za které by nikdy nešli.

 

Myslím, že hlavním problémem je to, že přítel nenávidí drogy všeho druhu. Moji kamarádi si však sem tam zapálí marihuanu, což Martin nemůže přenést přes srdce.

Také jsem to už nejednou zkusila a opravdu nechápu, CO mu na tom vadí??? Proboha, vždyť to ani není droga!

 

Martin samozřejmě netuší, že marihuanu kouřím, nejednou mi totiž řekl, že jakmile zjistí, že beru jakoukoli drogu, je konec – definitivní.

 

Někdy mám pocit, že má zásady a hranice snad až nesmyslně vysoké... Nechci přítele ztratit, ovšem nechci přijít ani o kamarády...

 

Sním o tom, že jim i Martin přijde na chuť. Bohužel vím, že je to opravdu jen a jen sen. Nesplnitelný sen, který si mohu nechat jen zdát za měsíčního svitu.

 

Zajímalo by mě, zda se některá z vás ocitla před stejným problémem?
Zda jste také bojovaly s tím, že milujete muže, který nenávidí vaše přátele?

 

Nějak si s touto situací nevím rady... Obávám se, že nemůžu mít oboje. Tedy Martina a kamarády. Ale neumím a ani nechci si představit, že se pro někoho z nich budu muset rozhodnout.

 

Prosím vás o radu, o pomoc. Existuje nějaké východisko? Napadá vás, jak Martina skamarádit s partou skvělých lidiček, kterými on – bohužel – opovrhuje???

 

   
11.08.2005 - Láska a vztahy - autor: Sabina

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [327] MartinaC [*]

    taky ji nemusim ale kamaradi jo a uz to k nim patri

    superkarma: 0 13.08.2006, 13:14:42
  2. avatar
    [323] floo [*]

    Nyotaimori: když už je tu řeč o těch drogách, tak requiem jsem viděla taky a docela se mi zvednul žaludek když mu řezali tu ruku (realistický kousek)...

    superkarma: 0 15.08.2005, 15:01:21
  3. avatar
    [318] phoebe24 [*]

    nečetla jsem všechno, ale ujasni si Alice, že jsi to Ty, kdo chce přítele změnit. S tou úžasnou partou jsi se seznámila až když jsi nějaký ten pátek chodila s Martinem. On je zásadový a trvá na tom. Ty mu lžeš. Opravdu nemůžeš mít oboje - kamarády i jeho. Buď se tedy změň ty (přestaň hulit) a nebo se s ním na férovku fofrem rozejdi.

    superkarma: 0 14.08.2005, 00:12:27
  4. avatar
    [317] Pavlik [*]

    4 X-Bella"- ten Tvůj přítel, který si "píchá" marihuanu by mě opravdu zaujímal. Už jsem četl hodně hloupostí o marihuáně, ale "píchání" marihuány je pro mne úplnou novinkou. Že se dá kouřit (joint, spiff, roach, blunt, fatty, doobie, vodní dýmka, šlukovka, atd.), vaporizovat, připravovat z ní mléko, máslo či indické ghee, přidávat do pokrmů či používat jako koření, nakládat do lihu pak pít (green dragon), zpracovávat na hašiš a hašišový olej cestou suchou, mokrou (bubble hash), extrakcí pomocí isopropyl alkoholu, či za pomoci butanového plynu, to jsem už viděl. Ale že by se cannabinoids (THC Delta 9 tetrahydrocannabinol, CBN a CBD cannabinol a cannabidol) daly používat nitrožilně, to je úplná novinka. Good luck, anyway

    superkarma: 0 13.08.2005, 22:44:27
  5. avatar
    [313] Henna [*]

    ty máš teda problémy Alice tobe je asi hodne malo vid ;o)))

    superkarma: 0 12.08.2005, 15:43:41
  6. avatar
    [310] floo [*]

    já nevím proč ale nějak se mi vždycky podaří odeslat něco co už jsem dávno posílala, omlouvám se....

    superkarma: 0 12.08.2005, 13:08:54
  7. avatar
    [309] floo [*]

    david.lister: jaké kultury jsi poznal?resp. kde všude jsi byl?

    superkarma: 0 12.08.2005, 13:06:17
  8. avatar
    [307] floo [*]

    david.lister: jaké kultury jsi poznal?resp. kde všude jsi byl?

    superkarma: 0 12.08.2005, 12:02:59
  9. avatar
    [304] floo [*]

    david.lister: prosím o překlad, svahilsky ještě neumím!!!

    superkarma: 0 12.08.2005, 11:42:11
  10. avatar
    [301] floo [*]

    david.lister: jo jenže když se rozhlídneš kolem, tak hodně lidí tak skutečně žije, není to jen film, je to obraz určité kultury určitých skupin lidí v různých zemích. Každá země má něco, čím je charakteristická, v rusku se pije vodka, v číně se jí sushi, v americe hamburgery...co vím, tak hodně cestuješ, ty rozdíli vidíš, pro lidi, kteří je nevídí ve skutečnosti, existují takové filmy, aby mohli nahlédnou do životů takových obyč. lidí a pobavit se, já osobně to mám ráda...

    superkarma: 0 12.08.2005, 11:30:06
  11. avatar
    [299] floo [*]

    david.lister: to bohužel neznám,já jsem docela zvědavá na novýho King konga, to bude maso...pokud se zajímáš o posmrtný život a věci okolo toho, tak je tu docela zajímavá diskuze v novinkách pod jménem co je po smrti, víte to?
    tak se připoj, jo jinak jsem předevčírem koukala na maďarský film revizoři - je to super, samozřejmě mě den na to lapli...

    superkarma: 0 12.08.2005, 11:11:01
  12. avatar
    [297] floo [*]

    david.lister: tak to fakt nevím...mě osobně dostal Kusturicův film černá kočka - bílý kocour...i soundtrack je bomba, viděla jsem ho sice už před x lety, ale dostane mě vždycky

    superkarma: 0 12.08.2005, 10:53:51
  13. avatar
    [295] floo [*]

    david.lister: jo teď to vůbec nestojí za nic, už děsně dlouhou dobu jsem na nic pořádnýho nevyrazila, není totiž na co , já mám takový zvláštní vkus na filmy, nesnáším takový ty americký slaďáky a komedie...spíš starší nebo koprodukční filmy, i když je fakt že pán prstenů je výjimka, ten zbožňuju...

    superkarma: 0 12.08.2005, 10:31:17
  14. avatar
    [294] aha [*]

    stodola: Milá stodolo, budu s tebou souhlasit pouze v té věci, že u -náctiletých (kterým Tvůj syn je) je možná ten problém, že oni tu svou hranici někdy neznají a pokud mají sklon zkusit drogu (jakoukoliv a tedy i alkohol) často to přeženou. Jiná věc ale je, pokud je lidem 25 a výš (je to individuální). Pak si myslím, že už to mají v hlavě dost "poskládaný" a ví, že občasná sklenka stejně jako občasná cigareta marihuany není věcí závislosti. Pisatelka věk neuvedla. Víš, závislost je o tom, že když budu kouřit pravidelně marihuanu, můžu kdykoliv vysadit a NEBUDu ji dál potřebovat, není to bohužel o tom, že se marihuanou začíná a končí heroinem do žil . Držím palce tobě a tvému synovi

    superkarma: 0 12.08.2005, 10:13:30
  15. avatar
    [292] floo [*]

    ahoj lidičky, koukám, že jste stihli probrat už snad všechno...
    když jste u toho filmu, ráda bych znala váš názor na Sin City?
    osobně jsem neviděla, ale z nabídky kin mě láká nejvíc.

    superkarma: 0 12.08.2005, 10:03:39
  16. [291] zabinka [*]

    Mam taky kamarady kteri si sem tam daji marianku ale jsou v pohode,daji si jen kdyz neco slavi nebo jen prilezitostne,tak se mi to zda v normalu.Znam ale i takovy kteri bez toho nevydrzi ani hodinu a zatahuji do toho i ostatni,pak jim to nestaci tak jdou na tvrdsi veci,kokain,heroin atd,neni to sranda,a dokaze to cloveka pekne zmenit,hlavne ty jejich nalady.Pak ovsem prinejlepsim skonci na leceni.Musis sama vedet do jake hranice ti kamaradi zapadaji a podle toho se i zachovat Drzim pesti

    superkarma: 0 12.08.2005, 10:03:26
  17. avatar
    [289] floo [*]

    ahoj lidičky, koukám, že jste stihli probrat už snad všechno...
    když jste u toho filmu, ráda bych znala váš názor na Sin City?
    osobně jsem neviděla, ale z nabídky kin mě láká nejvíc.

    superkarma: 0 12.08.2005, 09:01:21
  18. [287] Anai [*]

    Nečetla jsem ještě příspěvky, ale chci napsat, že Martina naprosto chápu především kvůli tomu, že se v článku objevilo slovo "marihuana". Já to zkusila jednou a skončila na pohotovosti (2 šluky!!!), prostě jsem na to asi alergická, nebo co, ti, co to tehdy (bylo mi 40) zkoušeli se mnou, byli úplně imunní, ale se mnou to zacloumalo, od té doby nesnáším vše, co s drogama souvisí! Nesouhlasím, že alkohol je droga srovnatelná s práškama, marjánou, natož návykovými tvrdými drogami! Já miluju třeba víno, musím ho mít takřka denně, večeřím-li, bez něj si nepochutnám! Nesedí-li mi třeba v hospodě, dám decku a víc nemusím, jsem rozmazlená. Když je mi špatně, dáme si panáka ferneta a někdy si dáme s přítelem aperitiv (gin s tonikem), ale jen opravdu někdy, bar doplňuji kvártálně. Ale dál nejdu, vím o sobě, že nejsem potenc. alkoholik. Ovšem chápu, že při tomhle množství by se někdo s jinými geny alkoholikem stal. A stejně tak je to s marjánou. Někdo ji může 1x týdně bez následků kouřit a dál nepůjde, někdo tímhle začne a končí na héráku, kokainu či co všechno ještě existuje, moc se v tom nevyznám, nejsem ročník, který povinně absolvoval školení na ZŠ, jako moje děti.... A nejen proto Martina chápu, že má strach! Jestli je to totiž též mladík "normální", "konformní" a ti přátelé vypadají poněkud "alternativně" (dredy, tetování, zvláštní oblečení, techno) apod., tak ho chápu taky! Můj naštěstí skvěle "vzal" spoustu mých přátel a známých, s nimiž trávím volný čas, neboť jsou to lidé podobného založení, vzdělání, zájmů a život. názoru, jako on (oceňuju, že "bere" nejen ty ve svém věku, ale i partnery mých přítelkyň ve věku jeho rodičů. Chápu, že Martin cestu k Aliciným přátelům nalézt nemůže a nechce a chtějí-li trávit volný čas spolu, tak je to obtížné! Chce to hodně tolerance, aby spolu takhle různě založení partneři mohli žít bez konflitků v manželství. To, že si partneři nalézjí party jinak založených lidí, než je jejich podle mě je známkou toho, že se k sobě nehodí, ale mohu se mýlit, nejsem pscholog....

    superkarma: 0 12.08.2005, 08:37:16
  19. [278] bejby [*]

    Já bych si s tvím přítelém moc rozumněla Když budeš rozumna, tak ti kamarádi a marihuanu hodně rychle nechaš.

    superkarma: 0 11.08.2005, 23:02:25
  20. avatar
    [179] Stes [*]

    Loučím se s Vámi a přeju krásný den

    superkarma: 0 11.08.2005, 14:24:20
  21. avatar
    [177] Stes [*]

    david.lister: Myslíš Vládík a Toník. Jo, tu o Hitlerovi a Evě mám taky ráda a líbí se mi ještě Svařený víno červený.

    superkarma: 0 11.08.2005, 14:19:44
  22. avatar
    [175] Stes [*]

    106: s tím dítětem (já zatím žádné nemám), ale kamarádky mi to potvrdili, že s dítětem na sebe začaly dávat pozor, protože je tu někdo, kdo je potřebuje. Začaly se chovat jinak než dřív. Nevím jak to vysvětlit, snad pochopíš.

    Taky jsem ze začátku potřebovala klid. Pak jsem si zvykla a poslouchala to i při učení. Většinou se mi totiž chtělo spát.

    superkarma: 0 11.08.2005, 14:18:16
  23. avatar
    [172] floo [*]

    106: tak to buď ráda že máš takový skvělý život, ale jen pro informaci, na tomhle světě žijou i docela obyčejní smrtelníci, kteří mají strach z různých věcí a není pro ně zbytečné ho překonávat...můj život asi není tak vzrušující ale nestydím se za to opatřovat si vzrušení jiným způsobem než svou prací....

    superkarma: 0 11.08.2005, 14:13:07
  24. avatar
    [165] Stes [*]

    david.lister: když jsem se na VŠ učila na zkoušky, tak jsem přitom poslouchala Tři sestry a Harley. To se to potom učilo, to to lezlo do hlavy

    superkarma: 0 11.08.2005, 14:04:57
  25. avatar
    [163] Stes [*]

    david.lister: Fousatý had, E!E, Aušus, jinak mám ráda Kabáty, Brutus (ten miluju), Laik, Pod stolem atd. Znáš?

    superkarma: 0 11.08.2005, 14:02:59
  26. avatar
    [162] Stes [*]

    106: vidíš. Jde o to, že se to někdo odreagoval. Někomu stačí to co mě, kouknou na kytku, popovídat si. Někdo třeba skočí padákem. Má to jako koníčka. To obdivuju. Jak jsem už psala, musí to být nádherný výhled. Překonáš strach ze sama sebe. Jasně, chápu to, máš dítě, to člověka trochu srovná a začne se o sebe víc starat. Já jen říkám, že bych to jednou taky chtěla vyzkoušet, ale nikdy k tomu nenajdu odvahu. Láká mi to, ale nešla bych do toho. Zrovna tak, jako jsem nikdy neletěla a nejsem si jistá, jestli mi někdo přesvědčí, abych do letadla nastoupila. Možná mi nejdřív bude muset dát železnou narkózu .

    superkarma: 0 11.08.2005, 14:01:12
  27. avatar
    [160] Stes [*]

    david.lister: punk poslouchám českej. Samý skupiny, který nebudeš znát. Jinak taky rock. To jsou moje drogy. Hudba, slunce, přátele .... a vyjde mi to levnějš

    superkarma: 0 11.08.2005, 13:53:22

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [157] Stes [*]

    106: ty neznáš nic jiného než pracovní úspěchy, neměla jsi radost nebo rauš z něčeho, co se netýkalo práce nebo něčeho pracovního, třeba že je hezky, svítí slunce, zvířecí miláček si chce hrát atd. Život přece také není jen o práci nebo o užitku z něčeho. Možná zapomínáš na radost z něčeho úplně obyčejnýho, jako najít hezký kvítek na louce nebo tak.

    superkarma: 0 11.08.2005, 13:49:46
  2. avatar
    [152] Stes [*]

    david.lister: koukám, že v hudbě máš vytříbený vkus. , alespoň na něčem se shodneme

    superkarma: 0 11.08.2005, 13:43:03
  3. avatar
    [148] Stes [*]

    106: jasně, ale to je odvaha zase jinýho druhu. Já myslela spíš překonání strachu. Já bych to asi nikdy nedokázala. Jinak horolezci si myslím, že jsou taky blázni. Tihle to mají za sebou alespoň rychle (myslím seskok), kdežto ti druzí s tím stráví spoustu času, který by mohl být jinak využitelný a navíc to stojí spoustu peněz.
    Neříkám, že neobdivuju jiný lidi, kteří pomohli někomu někomu jinými lidem, zvířatům, přírodě. Jen je to jiný obdiv, před těma spíš padám na zadek. Zde není nic menšího. Ono vlastně nejde jen pomáhat, stačí jen někoho jiného pobavit. I to je kus pořádný práce.

    superkarma: 0 11.08.2005, 13:39:53
  4. avatar
    [145] malenina [*]

    ValerieM: S tím nic nenaděláš, některý lidi jsou už takoví na ně se vykašli mě tvrdý alkohol taky nepříjde zvlášť chutný. Nejradši mám

    superkarma: 0 11.08.2005, 13:35:52
  5. avatar
    [138] Stes [*]

    106: tu odvahu. Bojím se výšek, ale musí to být nádhera ten pohled. Jinak taky si člověk může pěkně nabít obličej. Já například na tohle nemám. Ty skáčeš nebo jsi někdy skákala?

    superkarma: 0 11.08.2005, 13:30:58
  6. [131] ValerieM [*]

    malenina: Je to divný, protože když někde řeknu, že mi alkohol nechutná, tak se na mě dívaj jak na mimozemšťana

    superkarma: 0 11.08.2005, 13:21:42
  7. avatar
    [128] Stes [*]

    david.lister: nebo jinak řečeno, já za to přece nemůžu, ono samo

    superkarma: 0 11.08.2005, 13:18:31
  8. avatar
    [127] Stes [*]

    floo: souhlasím navíc lidi, kteří dělají věci, na které já nemám odvahu obdivuju, např. skáčou padákem. Já bych se strachy po........

    superkarma: 0 11.08.2005, 13:16:22
  9. avatar
    [125] floo [*]

    Stes: nevím, každý na to má svůj názor, ale určitě nebudu odsuzovat lidi, kteří např. skáčou padákem, pokud jsem to nikdy nezkusila na vlastní kůži...
    pokud někomu něco nechutná, nic proti, pokud ano také nic proti, když je to v přiměřeném množství.
    V tomhle duchu můžeme diskutovat o spoustě věcí...
    Když se opiješ, je ti pak špatně a ničíš si játra.Když se přejíš, je ti taky špatně a pro změnu si ničíš žaludek, jestli chápeš, co tím chci říct.
    Myslím, že souhlasím s odemětobě v tom, že je Alice ještě mladá a její přítel je na ni moc zodpovědný...v tom bude asi jediný problém...pokud si chce někdo užívat, musí být opatrný a nepřehánět to, ale taky samozřejmě musí brát ohledy na druhé.

    superkarma: 0 11.08.2005, 13:11:06
  10. avatar
    [124] Stes [*]

    david.lister: 115 - tak to dokáže jen Pako nebo totálně kántry tvor. Tím Pakem myslím jednoho kluka, který podobně papal bonbony. Jenže nebyl sjetej ani nalitej. On byl prostě pako. Nevím, spíš si kroutím hlavou a nechápu, dospělý lidi . Asi žiju v jiným světě a jsem moc velký moralista. Ale prostě mám své zásady, které jsou mé a nikomu je nenutím.

    superkarma: 0 11.08.2005, 13:08:15
  11. avatar
    [119] Stes [*]

    david.lister: to jo, jenže, když ti spadne na hlavu cihla, tak se nebudeš, možná, dlouho trápit. Ne že bych to někomu přála. Jenže když pak vidíš, jak se z fajn lidí, kteří jen občas zahulili, pak víc a víc pomalu stávají individua, trosky, tak pak už je to spíš s vzteku a pláči. Zvlášť, když jsem ty lidi měla ráda a nemůžu to nijak ovlivnit.

    floo: souhlasím s Valerií. Nevím, proč si myslíš, že ne. Já si taky občas dám pivo nebo víno. Ne protože musím, ale protože na to mám chuť, (která mi přejde po několika napití, většinou ani nedopiju sklenici) ale tvrdý mi nechutná. Kávu nemůžu kvůli srdíčku, nedělá mi dobře.

    superkarma: 0 11.08.2005, 12:58:32
  12. avatar
    [117] Meander [*]

    david.lister: Věřím i bez dokumentace. Dobrý vkus se prostě pozná

    superkarma: 0 11.08.2005, 12:51:14
  13. avatar
    [114] Meander [*]

    floo: Člověk si aspoň vyvětrá hlavu a vybledne oko
    david.lister: Ulítávala jsem na Cadbury's s praženými mandlemi.

    superkarma: 0 11.08.2005, 12:46:50
  14. avatar
    [113] floo [*]

    Meander: no jo je to hrůza ty chutě, ale je lepší se aspoň projít na tu benzínku než mít doma zásoby, to pak sníš úplně všechno...

    superkarma: 0 11.08.2005, 12:45:06
  15. avatar
    [111] Meander [*]

    floo: Já normálně vůbec nejím sladké, ani tu čokoládu. Ale po trávě sem furt lítala na benzínku pro sladké tyčky, jinak bych asi umřela

    superkarma: 0 11.08.2005, 12:42:10
  16. avatar
    [109] floo [*]

    Meander: jo tak to já jsem schopná sníst tuny čehokoliv...

    superkarma: 0 11.08.2005, 12:40:10
  17. avatar
    [108] Meander [*]

    david.lister: Po travce je na čoko vždycky chuť

    superkarma: 0 11.08.2005, 12:38:30
  18. avatar
    [107] floo [*]

    nějak nechtěně jsem odeslala již zaslaný příspěvek, pardóón...

    superkarma: 0 11.08.2005, 12:37:54
  19. avatar
    [106] malenina [*]

    ValerieM: To jsem moc nepochopila, proč by to bylo divný Mně pivo chutná, víno jak které nejsem znalec

    superkarma: 0 11.08.2005, 12:37:32
  20. avatar
    [105] floo [*]

    Stes: jo to máš pravdu, na to si už budu dávat pozor :-) Co se týká té závislosti, tak tam už nepomůže ani rodina ani kamarádi, kolikrát nepomůže ani léčení. Je to taky hodně o psychice.

    superkarma: 0 11.08.2005, 12:35:44
  21. [104] Jipa [*]

    david.lister: Pak nemáš bej hubenej, když za dopoledne opapáš jen tabulku čokolády

    superkarma: 0 11.08.2005, 12:25:55
  22. avatar
    [103] Kocicka [*]

    no alice...já myslím,že má rozum a ty ne...

    superkarma: 0 11.08.2005, 12:24:13
  23. avatar
    [100] Odemětobě [*]

    Nechci řešit co je a není droga,spíš mi to připadá,že Alice je ještě děcko,které se chce hlavně bavit a přítel je na ni moc zodpovědný.Jeho postoje asi ještě není schopná docenit.Nejvíc mi vadí,že lže.Nabavilo by mě žít v napětí,kdy se to provalí.

    superkarma: 0 11.08.2005, 11:50:42
  24. avatar
    [99] Stes [*]

    david.lister: já se snažím na sebe dávat bacha. U nás je to jaksi v rodině. Máme špatný zkušenosti s autonehodama, ale to odbočuju. Vím, že můj život mi sice patří, ale mám manžela, mámu, brášku, přátele, na kterých mi záleží a kterým, doufám, záleží na mě. Proč jim přidělávat další trápení touhle "zbytečností", vždyť je ho i bez tak na světě dost. Nemyslíš? Nebo ty jsi sirotek jen s přítelkyní, které na tobě nezáleží?

    superkarma: 0 11.08.2005, 11:47:23
  25. [98] ValerieM [*]

    malenina: spíš je mi divný říct, že mi to nechotná

    superkarma: 0 11.08.2005, 11:47:11
  26. avatar
    [97] floo [*]

    Stes: ano já s tímhle názorem souhlasím, ale přijde ti, že když si párkrát do roka zakouřím trávu, ničím si tím zdraví víc než kdybych vykouřila krabičku denně? o tom právě mluvím, je to o tom přístupu. co se týká léků, tak ty neberu vůbec...snažím se léčit přírodou...na chřipku silné vývary, hodně česneku atd. pomalu na všechno najdeš lék doma ve spižírně.
    Samozřejmě takhle to spousta lidí může vnímat jako zneužívání, ale já jsem to spíš uvedla jako příklad, na to co napsala ValirieM o huntování zdraví.
    Nedje o to co jsou nebo nejsou drogy...tráva není o nic horší než víno a naopak, akorát není legální.

    superkarma: 0 11.08.2005, 11:47:02
  27. avatar
    [95] Stes [*]

    malenina: souhlasím s tebou.

    superkarma: 0 11.08.2005, 11:41:34
  28. avatar
    [93] Meander [*]

    Nemám ráda lidi, kteří berou drogy... hlavně celníky.

    superkarma: 0 11.08.2005, 11:37:44
  29. avatar
    [92] Stes [*]

    floo: souhlasím s tebou v tom, že káva i červené víno je zdraví prospěšné. Také vím, že marihuana se používá jako lék. Jsem pro, aby byla také jako lék schválena. Jenže je tu problém, protože patří mezi drogy, sice lehké ale přesto drogy. Pak by ji ovšem neměli brát "zdraví" lidé a tímto způsobem ji zneužívat. To bys pak mohla brát třeba já nevím XY, který se používá na tohle a tohle a přitom bys to nepotřebovala - ničila by sis zdraví. Přiznej se, že by tě ani nenapadlo brát třeba 6x do roka Ibalgin, když bys ho nepotřebovala, jen bys na něj dostala chuť. Já ho musím brát každý měsíc a nejsem z toho nijak odvázaná, i když se tak občas cítím :-)

    superkarma: 0 11.08.2005, 11:35:59
  30. avatar
    [89] malenina [*]

    Co pořád máte s těma berličkama Když si zajdu s manželem na nebo si dám s kamarádkou vínko znamená, že se bez alkoholu neumí lidi bavit? Tak takový názor je podle mě taky extrém.

    superkarma: 0 11.08.2005, 11:28:02

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Akce pro čtenářky: Velikonoční pečení a vaření s Globusem
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme