Domácnost

SOS - reklamace v TESCU

Ahoj milé ženy-in,

mám prosbu. Dnes jsem zakoupila v Tescu výrobek Chooper, když jsem ho chtěla vyzkoušet v prodejně, řekli mi, že ho mám zkusit doma, že na to nemají prostory. Doma jsem ho zkusila a při zapnutí jiskřil. Hned jsem ho vypnula a šla ho zpátky vyměnit.

Na informacích mi slečna řekla, že je to normální, že k tomu mají vyjádření výrobce, ale za hodinu a půl ho nebyla schopná najít. Manažer prodejny mi řekl, že ho musí poslat na reklamaci, protože jsem ho už použila.

Reklamace bude trvat měsíc, a tohle měl být dárek pro mamku. Tak co teď? Myslíte, že jejich postup byl správný?

Děkuji za rady

verahl


Nu, obávám se, že z legislativního hlediska ano - na vyřízení reklamace mají 30 dní... Na druhou stranu to je maximální hranice.

Popravdě bych nekupovala elektrospotřebič, který mi není prodejce ochoten předvést :/

Ale stalo se... Takže máte některá nějaký tip, jak situaci vyřešit?

   
05.12.2006 - Dům a byt - autor: Ivana Kuglerová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [89] rendac [*]

    já bych v nějakym takovym obchodě elektroniku nekupovala Sml23

    superkarma: 0 06.12.2012, 05:45:43
  2. avatar
    [88] denkas [*]

    Koukám,že před 6 lety úplně jíný ženy-inSml80

    superkarma: 0 05.12.2012, 22:11:19
  3. avatar
    [87] arminka [*]

    Sml16 po 6 letech se pomalu nic nezměnilo s reklamacema Sml80

    superkarma: 0 05.12.2012, 13:00:39
  4. avatar
    [86] xx-b [*]

    já mám s reklamací v tescu dobré zkušenosti - koupila jsem si tam ždímací mop s teleskopickou rukojetí - po pěti tazích při vytírání se mi rukojeť v půlce zlomila... šla jsem do tesca, řekla jsem, co se stalo - a že mop vyměnit nechci, protože se mi zdá, že je nekvalitní a že chci zpátky peníze... okamžitě přikývli a peníze mi dali hned do ruky... šlo sice jen o cca 130 korunek, ale s jejich přístupem jsem nadmíru spokojená Sml67

    superkarma: 0 05.12.2012, 13:00:25
  5. avatar
    [85] Kytinkak [*]

    je to tak, je 30 dní na vyřízení reklamace, ale taky by to měli vyzkoušet, si myslím Sml80

    superkarma: 0 05.12.2012, 11:06:40
  6. [84] free [*]

    Já tak kdysi taky dopadla se zimními botami pro dceru.  Stáli dva tisíce a při obouvání u stromečku jsme zjistili, že není přišitý jazyk.... no reklamace měsíc, holce jsem musela koupit druhý boty.

    superkarma: 0 05.12.2012, 11:03:29
  7. avatar
    [83] dasena [*]

    s reklamacema si vždycky dávají na časSml15

    superkarma: 0 05.12.2012, 10:59:16
  8. [82] magic11 [*]

    Tesco? proč mě to nepřekvapuje Sml52Sml52

    superkarma: 0 05.12.2012, 09:09:05
  9. avatar
    [81] Hanula [*]

    Sml16někdy žasnu, jak je reklamace jednoduchá a jindy zase to trvá dlouho - je to všechno v lidech....

    superkarma: 0 05.12.2012, 09:09:00
  10. avatar
    [80] vmarta [*]

    myslím si že záleží na lidech Sml22

    superkarma: 0 05.12.2012, 09:01:05
  11. avatar
    [79] delfi.na [*]

    to se divím, že to nevyměnili hned a vůbec, že nebyli ochotni to vyzkoušet

    superkarma: 0 05.12.2012, 08:58:56
  12. avatar
    [78] tepito [*]

    Záleží na lidech...

    superkarma: 0 05.12.2012, 07:49:18
  13. avatar
    [77] lenig [*]

    určitě nebyl správný - mají to vyzkoušet v obchodě...

    Jinak ano, zboží se podá k reklamaci, na jejíž vyřízení má obchod 30 dní a pak se musí dořešit. Buď výměnou zboží nebo opravou toho zakoupeného, v posledním případě vrácením peněz Sml67

    superkarma: 0 05.12.2012, 07:23:48
  14. avatar
    [76] Žofie [*]

    Asi bych kupovala jen tam, kde mi zboží přede mnou vyzkouší Sml22

    superkarma: 0 05.12.2012, 07:22:33
  15. [75] lidicka [*]

    Na vyřízení reklamace je 30 denní lhůtaSml22

    superkarma: 0 05.12.2012, 06:22:04
  16. avatar
    [74] ekleinovka [*]

    tak tohle jsou zapeklité situace.....v Tescu u nás problémy nedělají

    superkarma: 0 05.12.2012, 05:22:10
  17. avatar
    [73] hubajda [*]

    myslim ze prodejna by mela vyzkouset vyrobek aj ja mam spatnou zkusenost sice ne ze bych sla reklamovat ale chtela jsem si koupit lehatko a nidko me ho nebyl schopen dat a jedinej prodavac co semnou mluvil me rek ze ma padla a ze si musim pockat na rano a ze me ho rano daj

    superkarma: 0 05.12.2012, 01:58:09
  18. [72] jerenika [*]

    Většinou si vše zjišťuji přes spotřebitele. ..Jinak se setkávám spíš s reklamací, než s výměnou zboží...

    superkarma: 0 05.12.2012, 01:00:24
  19. avatar
    [71] Jindriska8 [*]

    Blbost,jak může říci manažer,že si ho sama musím poslat na reklamaci!Hned bych si tam nechala sepsat reklamci a ať si opravu zařídí sami,přece ještě nebudu platit poštovné.Sml16

    superkarma: 0 05.12.2012, 00:43:58

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [70] kulena [*]

    gabuna: na této adrese se kromě kontaktu dovíš mnoho užitečného:
    www.spotrebitele.info

    superkarma: 0 06.12.2006, 07:14:03
  2. avatar
    [69] Suzanne [*]

    verahl:

    superkarma: 0 05.12.2006, 23:26:51
  3. [68] gabuna [*]

    verahl: Prosím nemůžeš sem vložit to číslo na tu SOS poradnu? Děkuji gábina

    superkarma: 0 05.12.2006, 21:55:29
  4. [67] ami30 [*]

    Jako vždy, je to o lidech.

    superkarma: 0 05.12.2006, 21:51:47
  5. avatar
    [66] Vivian [*]

    verahl:

    superkarma: 0 05.12.2006, 21:08:02
  6. avatar
    [65] lumpik [*]

    verahl: To je velmi skvělá zpráva!!!! Mám radost

    superkarma: 0 05.12.2006, 20:24:40
  7. avatar
    [64] Kekka [*]

    verahl: tak vidíš.

    superkarma: 0 05.12.2006, 19:51:05
  8. avatar
    [63] berulinka [*]

    verahl: tak to je dobře

    superkarma: 0 05.12.2006, 19:50:36
  9. avatar
    [62] verahl [*]

    Ahojky, tak jak jsem slíbila, plním: Chopper vyměněný úplně bez problémů, stačilo jen aby se vyměnila směna.

    superkarma: 0 05.12.2006, 19:49:27
  10. avatar
    [61] xjannickax [*]

    v tescu jsou v tomhle hajzlíci..my taky reklamovali vysavač,který jsme jen zapli a on hvízdal..tak jsme ho šli reklamovat ještě ten den..a byl už použitý asi 2sekundy,tak to taky trvalo měsíc reklamací..

    superkarma: 0 05.12.2006, 19:29:13
  11. avatar
    [60] nenunka [*]

    Nenech se příčtě odbýt. Na informacích jsou povini na požádání výrobek vyzkoušet. Taky držím palce.

    superkarma: 0 05.12.2006, 19:23:21
  12. avatar
    [59] lumpik [*]

    marmeláda: A vánoce jsou o dárcích???? Tak to je pro mě novinka!!!!!! Styď se za svá slova!!!! Alespoň tady člověk pozná jak kdo má smýšlení. A ty už máš nejluxusnější dárky nakoupeny??? Blahopřeji ti

    superkarma: 0 05.12.2006, 18:12:03
  13. avatar
    [58] berulinka [*]

    marmeláda: baví tě to pořád před vánoci tady prudit na všech stránkách nás všechny?

    superkarma: 0 05.12.2006, 17:45:20
  14. avatar
    [57] Laura.xy [*]

    Mám zkušenost, že v Tescu se dá výrobek vrátit (asi do 7 dnů?) bez udání důvodu. Nikdy jsem neměla problém, většinou výrobek ani nekontrolují.

    superkarma: 0 05.12.2006, 15:42:15
  15. avatar
    [56] fialinka [*]

    já se obávám, že nic nenaděláš. Pokud mají uvedeno, že věc můžeš vyměnit, pak by asi neměla být použitá a v podstatě to záleží najejich dobré vůli, není to nárok z reklamace. ¨
    Jiná věc je reklamace. kupní smlouvu jsi uzavřela bez ohledu na to, že ti nebyl potvrzen záruční list. pokud má zboží vadu, můžeš reklamovat (to jsi učinila) a při jiskření by ti věc asi měli vyměnit nebo vrátit peníze. Nicméně na posouzení reklamace mají opravdu 30 dní.
    trvala bych na tom,ať to neřeší reklamací, ale dají ti jinou věc na základě jejich možnosti vrácení zboží. Rvi se za to, ale vymahatelné to moc není.

    superkarma: 0 05.12.2006, 15:27:29
  16. avatar
    [55] fialinka [*]

    marmeláda: trošku snobský názor, ne? jednak u dárku mi na ceně nezáleží, pokud bude sloužit, jednak v tescu se prodává celá řada dárků úplně jiných značek než tesco, no a navíc ani všechny tesco výrobky nejsou špatné, jak vyplývá i z různých testů.

    superkarma: 0 05.12.2006, 15:23:31
  17. avatar
    [54] Hysteria [*]

    verahl: držím palc e,trvej na svých právech.

    superkarma: 0 05.12.2006, 15:12:39
  18. avatar
    [53] Gedžitka [*]

    marmeláda: tebe bych za příbuznou nechtěla, pokud ti jde o hodnotu dárku

    superkarma: 0 05.12.2006, 15:11:37
  19. avatar
    [52] Kekka [*]

    Vivian: to mě právě zaráží. Výrobce asi rád černý humor. Vyděržaj pianěr.

    superkarma: 0 05.12.2006, 14:56:27
  20. avatar
    [51] Vivian [*]

    Kekka: mají vyjádření výrobce, že jiskření je normální

    superkarma: 0 05.12.2006, 14:55:45
  21. avatar
    [50] Kekka [*]

    Nejprve si připomeňme citaci zákona (obč. zákoník ČR § 623 odst 1):
    Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci, nebo od smlouvy odstoupit.

    A jikření je imho dost blbá vada.

    superkarma: 0 05.12.2006, 14:54:07
  22. avatar
    [49] Vivian [*]

    Kekka: tak to jo

    superkarma: 0 05.12.2006, 14:52:07
  23. avatar
    [48] Aja [*]

    A máš potvrzený záruční list?

    superkarma: 0 05.12.2006, 14:51:43
  24. avatar
    [47] Kekka [*]

    Vivian: to nevím jistě, ale vím, že pokud ti dají výrobek k vyzkoušení doma, musí si ho vzít zpátky, pokud nejsi spokojena. Jednou jsem ječela na dvě čůzy na informacích, že zapomněly i na 30 denní lhůtu na reklamaci.

    superkarma: 0 05.12.2006, 14:51:13
  25. avatar
    [46] Kekka [*]

    verahl: nedej se děvče, bojuj a pak napiš, jak jsi je roznesla na kopytech. Držíme palce.

    superkarma: 0 05.12.2006, 14:48:19
  26. avatar
    [45] Vivian [*]

    Kekka: ta čtrnáctidenní lhůta ale platí jen při nákupu přes internet

    superkarma: 0 05.12.2006, 14:47:35
  27. avatar
    [44] sunshine [*]

    verahl:

    superkarma: 0 05.12.2006, 14:46:47
  28. avatar
    [43] verahl [*]

    sunshine: volala jsem na poradnu SOS spotřebitele a pojedu po práci do Tesca znovu vyzbrojená jejich radami. po 20,00 dám vědět, jak jsem dopadla

    superkarma: 0 05.12.2006, 14:44:31
  29. avatar
    [42] závislá na čokoládě [*]

    marmeláda: a to si myslíš, že má každý na značkové dárky? Nemáš náhodou své oblíbené dny nebo seš takhle protivná pořád?

    superkarma: 0 05.12.2006, 14:44:01
  30. avatar
    [41] edith1975 [*]

    já myslím, že to dělají všude, že to nechají vyzkoušet doma, a kdyby něco, tak to vymění. Proto mi nepotvrzují list na reklamaci, teď nevím, jak to přesně napsat. Zašla bych tam ještě jednou.

    superkarma: 0 05.12.2006, 14:42:25

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme