Vztahy

SOS!!! Přítel a porno časopisy!

 

Milá redakce a čtenářky,

ráda bych znala Váš názor na toto téma...


Je mi 21 let a můj přítel je jen o 2 roky starší, známe se teprve něco přes rok a přesto, že víme o minulosti toho druhého velmi málo, jelikož on je ze sousední země, pár závažných bodů z našich životů o sobě známe... on o mém znásilnění a já o jeho penězích a z toho plynoucí divoký život i s drogami...

Z počátku jsme oba museli překousnout minulost toho druhého, ale po pár měsících jsme se dostali, dalo by se říci, do klasických kolejí normálního vztahu se vším všudy..
Máme celkem divoký vztah, jelikož jsme oba v divokých znameních zvěrokruhu (beran a štír), takže je to  často " itálie", končící ale usmiřovácím divokým milováním .. a teď právě přicházím na to téma: já, i přes svou minulost, jsem se dokázala proměnit z cudné stydlivé úzkostné zakomplexované holky, jak on říká "v bohyni ... "

Naučila jsem se ho maximálně uspokojit, i když s mým uspokojením je to trochu těžší, jelikož jemu chybí trochu té trpělivosti, které já mám z lásky k němu "hafo"..

Jinak ani jeden si na náš milostný život nestěžujeme... tak nechápu jednu věc:
Tento víkend jsem ho doslova unavila, že hned usnul, a já šla dom, druhý den od rána dělal a hned po práci jsme se setkali a šli k němu (kde celý den nebyl) do bytu. Když jsme otevřeli dveře pokoje, uviděla jsem u stolku ne erotický, ale silně hardcorové časopisy... udělalo se mi dost zle, ale nekomentovala jsem to... on se mě hned zeptal, co se děje (a na hlase mu šlo znát, že ví přesně, o co jde a že mě snad zkouší..)

Já řekla: Co to má znamenat? to si děláš srandu, ne?
On: Vadí ti to ?
Já: Jasně že jo, představ si, kdyby si přišel ke mně domů a já u postele desítky časopisů s chlapy..
On: Hmm, tak já to schovám... otoč se..


Lehla jsem si na postel a přemýšlela jsem, kdy si je měl čas prohlížet, když celý den doma nebyl a v noci hned usnul.. Když se zeptal ,co mi je, odpověděla jsem, že mi je dost divně z toho, že on, hned co jsem třeba odešla, si otevřel časopisy a uspokojoval se snad sám... A on či by na tom bylo něco špatného... a já samozřejmě pro mě ano, že si myslím, že jsem ho teda špatně uspokojila a že mi je z toho teď docela na nic..

A on, že se na takové časopisy dívá už od 14 let a že ho nějaké obrázky už nevzruší, že si tam čte články, a začal marně nějaký hledat..
No, skončilo to tím, že jsem ze sebe vysypala otázku, které budu dlouho litovat: "Co já vím, co jsi vše zažil, když máš na tohle žaludek."

A on v mžiku a trochu s podlostí odpověděl: "Chceš třeba vědět to, že jsem na střední škole spal se 3 holkama na jednou celou noc, že jsem to taky zkusil v trojce s klukem, chceš taky vědět, co jsem při tom cítil a tak, že jsem půl roku žil s 45letou ženou..?" Vmetl mi do tváře, jak jsem si asi zasloužila... ale to nic nemění na tom, že od té doby se mu dokážu sotva podívat do očí, že jsem mu od té doby na větu MILUJI TĚ nic neřekla a že se na něj koukám, jak na ty prasata, co mě znásilnila..

Mám z toho strašné noční můry... druhou noc jsem probděla, stále se mi zdají věci o něm a o těch..
Nevím, co mám dělat? Je to přeci jen minulost... ale kdybych chtěla chodit s jako prvním klukem s holkařem, mohla jsme začít chodit s každým druhým..
Nechápu jak za 3 roky toho mohl tolik stihnout..
Prosím poraďte..
Předem děkuji za vaše názory a rady..


   
04.07.2005 - Láska a vztahy - autor: Čtenářský příběh

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [97] mutina [*]

    Kimmy: Proboha, neber se tak vážně! Tady fakt nejde o život. Nejsi náhodou učitelka?

    superkarma: 0 06.07.2005, 20:19:46
  2. avatar
    [93] Kimmy [*]

    *Kotě* 87.: detto , nemusis prekrucat co som ja povedala. Ak sa ti zda spravne ze partner sa k svojej partnerke chova v oblasti ktora jej sposobila v minulosti traumy (teda v oblasi sexualnej) necitlivo, je to tvoj problem. Moje vyjadrenie sa tykalo nizsej casti clanku, teda odstavcov 8. a 9. (dvoch poslednych), ktore sa mi naozaj nezdaju ako koser vo fungujucom partnerskom vztahu. A okrem toho, zo zaciatku je kazdy vztah "normální se vším všudy", to az po case vzdy vyplavaju napovrch nejake nezhody. Je na partneroch, ci to urovnaju, alebo ci sa po case prejavi ze ten vztah je nekompatibilny a nema buducnost. A moznoze tu sa este nejedna o nejake priame "psychicke tyranie", ale ta reakcia podla mna urcite nebola spravna. Tak isto, ako nemusela byt spravna reakcia manzela Z.H. z clanku "Mám se bát vlastního muže? ", ale to z neho tiez este nemusi robit tyrana a nejakeho wife-batterer (neviem si spomenut na prilahly slovensky nazov).

    "Ale tvůj naprosto zamítavý postoj vůči pornografii je mi znám již dávno, takže mě to ani nepřekvapuje, že to takhle bereš."
    V pohode , ja mam na svoj nazor pravo rovnako ako kazdy ostatny, pokial moj nazor neprekracuje hranice zakona , a mozem ho prezentovat tak isto ako kazdy ostatny, aj ked som tentoraz v opozicii
    (len cakam, kedy mi tu zas dojde nejaky sukromny vzkaz s tym, ze som blby Slovak a mala by som sa radsej starat o ciganov v CR a podobne nacionalisticko-sovinisticke kecy... ako sa mi konieckoncov uz raz na tomto serveri stalo...)

    superkarma: 0 05.07.2005, 23:33:17
  3. avatar
    [88] Kimmy [*]

    Baronka z Kratihájů: neprekrucaj co som ja povedala. Ja som ta neprirovnala ku zlodejovi a vrahovi, nemusis tu samu seba lutovat nad mojim prispevkom. Prirovnala som tvoju reakciu k situacii v clanku a z nej vyvodene dosledky s hypotetickou situaciou v mojom prispevku c. 83. To ze si to ty nepravom vztahujes na svoju osobu a snazis sa zo mna urobit niekoho uletene originalneho je sice dobry trik na vzbudenie lutosti okoliteho obyvatelstva, ale z hladiska logiky a common sense to absolutne neprechadza. No ale co uz, sama si pisala ze nemusis pisat iba logicky, takze je to vlastne prirodzene.

    A taktiez sa nemusis urazat nad ostrejsim slovom, ked tu bol napriklad clanok o Simone, co sa vyspala s matkinym priatelom a caka s nim decko, tiez si si nedavala servitku pred usta, tak co. Ked sama dokazes druhych urputne odsudit mala by si na to byt pripravena aj pri svojich reakciach.

    To ze si sem nedas smajlika je sice skoda, ale plakat nad tym nebudem... nepotrebujem mat silou mocou srandu z vaznych veci...

    superkarma: 0 05.07.2005, 23:12:00
  4. avatar
    [87] *Kotě* [*]

    Kimmy: takže když si můj partner prohlíží porno, tak mě psychicky týrá?

    joj, máš nějaké posunuté hodnoty, holka...

    Jinak čtenářka psala, že má s tím člověkem "normální vztah se vším všudy", až potom vyplynuly najevo věci... jestli je normální vztah se vším všudy taky s nevěrou, tak fakt nevím... a že se na ni naštval, když mu dělala dusno kvůli pornu? Že má drsnou minulost? Nic z toho ještě nenaznačuje nějaké soustavné psychické týrání, milá Kimmy.

    Ale tvůj naprosto zamítavý postoj vůči pornografii je mi znám již dávno, takže mě to ani nepřekvapuje, že to takhle bereš.

    superkarma: 0 05.07.2005, 22:59:17
  5. avatar
    [85] Kimmy [*]

    *Kotě* 14: to je zvlastne, nebola si to nahodou ty, kto v nedavnej diskusii tvrdil, ze clovek ktory svojho partnera fyzicky tyra k tomu NIKDY nie je vyprovokovany? Ze to NIKDY nie je vina obeti? Ze NIC neopravnuje toho druheho vztiahnut na niekoho ruku? To je zaujmave, takze za FYZICKE tyranie nikdy nemoze obet, ale za PSYCHICKE uz ano? A psychicke tyranie moze obet vyprovokovat? To su mi novinky... typicky dvojity meter citateliek Zeny-in...
    (ospravedlnujem sa za zovseobecnenie, nemyslim tym vsetky damy )

    superkarma: 0 05.07.2005, 22:40:06
  6. avatar
    [84] Kimmy [*]

    106: pekne si to napisala

    superkarma: 0 05.07.2005, 22:29:05
  7. avatar
    [83] Kimmy [*]

    Baronka z Kratihájů 49.: to je typicky prejav sedliacky, co sa nevie vcitit do pocitov druhych (empatia na nule) a svoje vlastne malomyselne nazory predklada ako uplne prirodzeny standard spolocnosti. A toho kto sa trocha viacej zamysli a je trocha citlivejsi hned zhadzovat ako nejakeho hysterika, ci niekoho co "neprimerane prehana".

    Takze, podla tvojej logiky, ak je niekto vreckovy zlodej, tak jeho priatelke poradis, ze sa vlastne nema vzrusovat, lebo existuju aj lupici ktori pri tom ludi napadaju a vrazdia? Takze on je vlastne len taky maly nevinny baranok?

    Meander 39.: " A dále - když nechci slyšet odpověď - no tak se neptám." jeden dobry citat, ktory som vcera citala: Bez kritiky by to bol osuchany svet kde by sa spina nazyvala cistotou...

    superkarma: 0 05.07.2005, 22:17:03
  8. avatar
    [82] *Kotě* [*]

    Nyotaimori: tak hardcore SM jsem si přece jen představovala poněkud jinak

    superkarma: 0 05.07.2005, 21:20:42
  9. avatar
    [80] risina [*]

    Nyotaimori: Mezi námi.. já si tvrdý ( a ještě ke všemu S/M) porno představuju trochu jinak

    superkarma: 0 05.07.2005, 21:01:20
  10. avatar
    [78] risina [*]

    *Kotě*: Myslím, že takový ty japonský kresbičky, kde aktéři vypadají jako roztomilý děti s ohromnýma očima (za mýho mládí se prodávaly podobné pohledy - tedy ne s pornem, ale s těmi figirkami). Nevím, jestli se tak říká celému tomu stylu malování, nebo jen tomu pornu.

    superkarma: 0 05.07.2005, 19:49:10
  11. avatar
    [77] *Kotě* [*]

    Nyotaimori: co je "hentai"? Pouč nevědomou

    superkarma: 0 05.07.2005, 19:22:09
  12. avatar
    [74] risina [*]

    Myslím, že pisatelka by rozhodněměla vyhledat odbornou pomoc - kvůli traumatu za znásilnění, kvůli vztahu k sobesamé (to sebepodceňování ji ničí) a kvůli vztahu k příteli taky. Jak tady někdo psal - že on si prohlíží pornočasiopisy a že má za sebou nějké "nekonvenční" zkušenosti je jedna věc, ale to, jakým způsobem jí to vmetl, že není dost trpělivý při sexu a že má za sebou drogovou minulost (té poznámce o penězích nerozumím), je druhá věc - toho všeho bych se být jí bála...
    Ještě mi vrtá hlavou, kde autorka vzala ty 3 roky, za které tolik věci její partner stihl?

    superkarma: 0 05.07.2005, 16:56:57
  13. avatar
    [72] Smajlinka [*]

    Milá Sonyo, odhlídneme-li od všech věcí spojených se sexem ve vašem vztahu, jedno je stále stejné a jasné - jsi ve vašem vztahu ten, kdo více miluje, kdo je více závislý. Souvisí to do velké míry s tvým pošramoceným sebevědomím a nedělej si prosím iluze, že by ti ho přítel nějak moc vrátil. Ano, cítíš se s ním sice jako "bohyně", ale na sebevědomí musí člověk pracovat především sám, bez ohledu na to, jak jej posuzují jiní, jen pak bude mít tvé sebevědomí pevné základy. Tvou závislost dokazuje i to, že se mu v sexu věnuješ velmi, záleží ti, aby byl uspokojený, snad aby nešel za jinou... ale jak vidíš, takhle si ho prostě připoutat nemůžeš. Nejde to. Muži hledají stále nové vzrušující zážitky. Jsou tací, kterým stačí porno, jsou tací, kteří si musí sáhnout na opravdovou ženskou...

    Á propos - Kdybych měla psát, jak to máme s pornem doma my, asi byste se na mě sesypaly, že jsme úchylové...

    superkarma: 0 05.07.2005, 16:05:39
  14. avatar
    [71] Vivian [*]

    Naprosto nechápu. Ale nikoho neodsuzuju, každému dle jeho gusta

    Lidská sexualita je přirozená věc a sebeuspokojování provozuje většina sexuálně zdravých jedinců, někteří "za pomoci" lechtivých obrázků Proč by mi to mělo vadit?

    superkarma: 0 05.07.2005, 15:32:31
  15. avatar
    [70] Zuzinka.1 [*]

    můj přítel sice není feták ani nic podobného, ale má taky docela bohaté zkušenosti. Nikdy mi to do obličeje nevmetl, ale když na to narazíme pokaždé to ve mě vyvolázvláštní pocity a radši na to nemyslím. Myslím že ty i tvůj přítel jste naprosto odlišní. a ač se říká že protiklady se přitahují, tak ale v sexu určitě ne. ty si něžná a citlivá duše a on? Kdyby tě ty časopisy tak nevzaly, tak by ti nejspíš navrhl abyste něco z toho vyzkoušeli a časem by požadoval i trojku. Měla bys dát od něj ruce pryč. Bude to těžký, ale určitě to zvládneš .... Hodně

    superkarma: 0 05.07.2005, 12:27:45
  16. avatar
    [68] *Kotě* [*]

    al.do: a kolik znáš chlapů, kterým se porno hnusí?

    superkarma: 0 05.07.2005, 10:50:29
  17. avatar
    [66] *Kotě* [*]

    Lotka: Meander: blowup: souhlas

    ostatně když už jsme u toho, vám jako připadá ten výčet "prasáren", k nimž se dotyčný přiznal, nějak strašlivý?

    Jo, většina průměrných lidí asi tak rozvinutým sexuálním životem nežije, ale o žádné perverzity, kvůli nimž by ho dotyčná musela přirovnávat k násilníkům, to taky nejsou

    Jinak pokud už ti byl nevěrný (což jsi do původního článku nepsala ani omylem), pokud ti udělal tuto scénku, aniž ty jsi nějakou ztropila (což také v původním článku vyznívá úplně jinak, než ses tu potom snažila namluvit), tak se s ním rozejdi, protože to asi nebude nějaký extra partner. Ale můžu tě ujistit - pro příště - že neznám jediného chlapa, který by si vůbec nikdy neprohlížel porno a vůbec ho to nezajímalo - takže abys byla připravená

    superkarma: 0 05.07.2005, 08:22:29

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [65] Lotka [*]

    Meander: 33. Taky souhlasím s blowupem.
    A taky mám dojem, že ti dva se k sobě moc nehodí.

    superkarma: 0 05.07.2005, 06:41:58
  2. avatar
    [64] Lotka [*]

    Když máte doma dospělého syna, vidíte přesně, jak to u kluků chodí. Tyto časopisy mají k dispozici (buď od kamarádů nebo si je kupují) od puberty. Doma je samozřejmě schovávají. Je mi jasné, že když bydlí potom muž sám, že nekupuje časopisy typu Květy.

    superkarma: 0 05.07.2005, 06:34:55
  3. avatar
    [60] trdlo [*]

    Baronka z Kratihájů: proti tomu je nalez nekolika hambatych casopisu skutecne NIC

    superkarma: 0 04.07.2005, 21:19:22
  4. avatar
    [56] Solei [*]

    106:

    superkarma: 0 04.07.2005, 21:01:08
  5. avatar
    [53] trdlo [*]

    Jinak mimochodem doporucuju se s timhle rozejit , ne kvuli casopisum, ale kvuli tomu, ze je mu evidentne zatezko te uspokojit

    superkarma: 0 04.07.2005, 20:35:17
  6. avatar
    [52] trdlo [*]

    blowup: mne se tvuj nazor nezda bezvohlednej, mne se zda zdravej

    superkarma: 0 04.07.2005, 20:15:24
  7. avatar
    [44] talenka [*]

    Suzanne: a ostatní ne? Reakce typu "je to prasák, zdrhej..."? nic není černobílý...

    superkarma: 0 04.07.2005, 19:05:53
  8. avatar
    [43] Suzanne [*]

    blowup: ty jsi se vším hned tak hezky hotovej...

    superkarma: 0 04.07.2005, 18:55:34
  9. avatar
    [40] Žábina [*]

    no já nevím erotický časopisy sice nejsou nic špatnýho, je to jeho věc když se mu to líbí ale na druhou stranu bych neřekla že je to kluk pro tebe, jak už tady někdo napsal...
    podle mě se k sobě nehodíte

    superkarma: 0 04.07.2005, 17:23:44
  10. avatar
    [39] Meander [*]

    al.do: Proč? Tomu nerozumím. Názor blowup je naprosto v pořádku. Autorka článku je prostě hysterická. A dále - když nechci slyšet odpověď - no tak se neptám.

    superkarma: 0 04.07.2005, 17:02:52
  11. [36] zabinka [*]

    Nevim ale je to fakt sila,ja bych na neho nemela zaludek ,ja se dovedet tohle a nacapat ho,a navic ty jeho odpvedi.To bych psychicky nezvladla.Sice ty casaky mi prijdou normalni ale to ostatni co se toho tyce je hnus.Promin ale nez takovyho,to bych byla radej sama.Kdybych s nim zustala asi bych mu uz neverila,vim ze je to minulost ale jsou i slusnejsi chlapi a ty urcite nebudes jedna z tech co by mela o chlapi nouzi

    superkarma: 0 04.07.2005, 15:44:52
  12. avatar
    [33] Meander [*]

    blowup má na to normální, zdravej názor. Naprosto s ním souhlasím.

    superkarma: 0 04.07.2005, 15:11:14
  13. avatar
    [31] Stes [*]

    blowup: předpokládám, že jste velký sobec a egoista. Nevím proč hned doporučujete odbornou pomoc. Jestli jste dobře četl, tak tam Sonya psala, že šli spolu do jeho bytu. Taky si myslím, že on by se k ní mohl chovat trochu citlivěji a ohleduplněji. Znásilnění je určitě dost hnusný zážitek a jestli jsem z textu dobře pochopila, tak ji neznásilnil jeden, ale těch mužů bylo několik. Muselo to být něco šíleného! To člověka změní, nemyslíte si? Je citlivější! Nebojíte se jít k zubaři, protože Vám udělá bolest? Tohle je mnohem horší a přesto se to děje! A pak přijde někdo, že se má obrátit na odbornou pomoc a nazývá ji hysterkou. Nevím, pro Vás je škoda slov! Nechci, aby s ní jednal někdo v rukavičkách a nosil na rukou, ale po tom,co si prožila by trochu ohledu zasloužila. Možná, když se nad tím zamyslíte, tak to pochopíte. Když ne, Vaše škoda.

    superkarma: 0 04.07.2005, 14:47:29
  14. avatar
    [29] Stes [*]

    ahoj Sonyo,
    jsem líná číst další příspěvky. Myslím si, že od něho to nebylo fér. V minulosti jsi byla velmi těžce raněná a jestli se nepletu, toho se člověk nezbaví, jen to trochu utlumí. Podle mě tohle neměl dělat, zvlášť po tom, co jsi prožila.

    Ohledně časopisů nemůžu radit, protože my s manželem taky na porno občas kouknem, pro inspiraci. Oba jsme před sebou nikoho neměli, takže nám chyběli zkušenosti. V Tvém případě je to ale trochu složitější. Proto hodně .

    Od přítele bych taky dala ruce pryč. Ty potřebuješ někoho citlivého a trpělivého, ne někoho, kdo hned vyletí a vybalí na Tebe takový hnus.

    Neboj, s tou postavou jsi moc sebekritická. Taky nejsem zrovna modelka, ale kluci letí podle mě spíš na povahu než na vzhled. Alespoň ty chytřejší!

    superkarma: 0 04.07.2005, 14:35:04
  15. avatar
    [28] Kekka [*]

    Tak jestli už ti byl nevěrný, tak se na něj vykašli, protože ti to s klidem udělá znova.

    superkarma: 0 04.07.2005, 14:18:50
  16. avatar
    [24] Mickey Mouse [*]

    Sonya: Jako chlap chápu, že si prohlíží porno časopisy a ani se nenamáhá je schovat. Ale jestliže zná tvou minulost, neměl by tak podrážděně reagovat, když tě tím překvapí.
    Když už ti byl nevěrný a s tou jeho minulostí, dej si na něj opravdu velký pozor. Ublíží ti!

    superkarma: 0 04.07.2005, 14:02:35
  17. avatar
    [18] Solei [*]

    "jemu chybi trpelivost" muz ktery zenu opravdu miluje a vi co ji potkalo musi byt trpelivy...
    On nechce byt sam a mam pocit ze je mu tak trochu jedno s kym zrovna je

    superkarma: 0 04.07.2005, 13:42:34
  18. avatar
    [16] Solei [*]

    *Kotě*: najdi si na netu tezky hardcore a pochopis rozdil.

    A nechat casopisy po ranu rozlozene.... podle mne zkousel co nato rekne, a nezda se mi ze by ona delala scenu, mozna reagovala neprimerene citlive, ale on ji take neprimerene necitlive zranil

    superkarma: 0 04.07.2005, 13:41:24
  19. avatar
    [15] *Kotě* [*]

    al.do: prohlížet si porno je bezohledný a necitelný?

    superkarma: 0 04.07.2005, 13:38:42
  20. avatar
    [14] *Kotě* [*]

    Solei: jenže on byl k té reakci poněkud vyprovokovaný

    Vůbec bych se nedivila, kdyby to třeba ani nebyla pravda

    Pravda, je to přehnaná reakce a taky bych asi na partnera koukala jak puk (asi to nebude tak úplně úžasnej kluk ) ale já bych mu především nedělala takovéhle scénky kvůli pár časopisům, to bych si sama říkala o nějakou ostrou odpověď.

    superkarma: 0 04.07.2005, 13:37:47
  21. avatar
    [13] Kekka [*]

    Buď trochu velkorysá. Tak se kouká na časopisy nahotinek. Uvědom si, že nejsi jediná ženská na světě a buď ráda, že mu stačí tohle a že ti nezahýbá. Je to jen chlap, tak co chceš? Jo a rada na závěr: nepátrej po jeho minulosti, trápit se tím budeš jen a jen ty.

    superkarma: 0 04.07.2005, 13:37:47
  22. avatar
    [11] Maduli [*]

    Mysím si, že pisatelka o přítelově minulosti něco věděla a pokud se s tím nedokáže srovnat, tak je nejlepší to vzdát. Trpěli by tím oba dva. A pornočasáky? Na to fakt nic není a rozhodně si nemyslím, že ten kdo je čte je úchyl. Spíš je úchyl ten, kdo to říká (a určitě na ně taky sám kouká). Možná má pisatelka problém v tom, že byla znásilněná, ale s tím jí poradí jen zkušený odborník.

    superkarma: 0 04.07.2005, 13:36:16
  23. avatar
    [10] Solei [*]

    *Kotě: to není o zahýbání nebo zárlivosti na jeho minulost já mám přítele kterého vidím 1x za měsíc a jeho minulost je taky bohatá ale nevmetl mi to do tváře řekl mi to když jsme si povídali a já se ptala. Tohle je o nebezpečí z toho muže

    superkarma: 0 04.07.2005, 13:34:15
  24. [9] xenie [*]

    no, přiznávám že ze začátku jsem si říkala, panebože zas někdo řeší blbost typu porno, vždy lepší než kdyby měl před tebou X jednorázových známostí...ale ejhle, chlapec stihnul obojí...to první bych přešla, ale ty jeho prapodivné známosti, které Ti navíc tak zlomyslně vypočítal, to mi připadá hodně divné ... dala bych od něj ruce pryč

    superkarma: 0 04.07.2005, 13:33:18
  25. avatar
    [8] *Kotě* [*]

    al.do: ale prosímtě... já myslím, že ten kluk byl jenom oprávněně naštvanej za ty scény, které mu dělala kvůli blbým časopisům.

    Jinak v mládí člověk vyzkouší leccos, já vím, že můj muž má taky dost rozmanitých zkušeností za sebou (i když na podrobnosti se mě nikdy nenapadlo vyptávat a on mi o tom nevykládá), ale do současného vztahu bych to rozhodně netahala. Má snad čtenářka důvod si myslet, že jí zahýbá v současnosti? Nebo snad žárlí na jeho minulost? Pokud bych neměla důvod si myslet, že je mi partner nevěrný, bylo by mi to u paty, co bylo to bylo.

    superkarma: 0 04.07.2005, 13:30:44
  26. avatar
    [7] Solei [*]

    *Kotě*: ano at si klidne prohlizi pornocasopisy, at ma klidne divokou sexualni minulost, ale jeho pristup a bezohlednost by ve me vyvolaly pocit ze by mu nevadilo zkusit si neco takoveho na mne

    superkarma: 0 04.07.2005, 13:30:25
  27. avatar
    [6] Solei [*]

    ZDRHEJ ZDRHEJ ZDRHEJ ZDRHEJ

    superkarma: 0 04.07.2005, 13:26:25
  28. avatar
    [5] Linde [*]

    al.do ►

    superkarma: 0 04.07.2005, 13:24:41
  29. avatar
    [3] *Kotě* [*]

    A tak co ti vlastně vadí? Porno nebo že žil divokým sexuálním životem?

    Vůbec nechápu holky, které se můžou pohoršovat nad tím, že si jejich partner prohlíží pornočasopisy. Vždyť na tom nic není...

    superkarma: 0 04.07.2005, 13:18:09
  30. avatar
    [1] Linde [*]

    vím jak se cítíš. Já byla taky v šoku, když jsem časopisy u bývalého našla doma a věděla jsem, co u nich asi dělá, zatímco já jsem romantická citlivka a takhle bych se nevystavovala proti tomu, co v těch časácích ty holky ukazují
    Bylo mi z toho zle a nevěděla jsem, jak to přežiju. Ale zvykla jsem si a i když to poté šokovalo s každým dalším partnerem, pomalinku se smiřuji s tím, že podle doktora Uzla je to naprosto v pořádku u každého chlapa.
    V tvém případě mohl být ovšem mnohem citlivější vzhledem k Tvým předchozím zkušenostem. Mně by ovšem tímto přístupem hodně ranil a ublížil. Už bych se z toho těžko dostávala a raději bych volila rozchod.
    Přeji pevné nervy a dobře se rozhodni

    superkarma: 0 04.07.2005, 13:15:47

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme