Bulvár

SOS - přestala jsem se mu líbit?

Milé ženy - in,

mám kamarádku, je svobodná maminka dvouleté holčičky, a našla si přítele přes inzerát. Už u něj skoro rok bydlí, ale odstěhovala se za ním do města, kde nikoho nezná, nemá tam za celou dobu, co tam bydlí, jedinou kamarádku. Přítel je většinu dne v práci, protože soukromě podniká.
V sobotu mi poslala mail, a mně je z toho hrozně smutno, moc ráda bych jí pomohla, nebo dala alespoň pár dobrých rad, ale sama si na to vůbec netroufám, proto žádám o pomoc a názor vás.

Ahoj Míšo,

tak je sobota a my jsme opět doma samotné... Ale mám tady booka, tudíž ti mohu něco napsat. Máme s H. fakt krizi, beru antibiotika na zánět dělohy a mám zakázaný sexík, což mu asi leze na mozek a mně taky. Včera mi vysvětloval, že je radši, když má doma mě, než kdyby doma měl nějakou nádhernou holku, která by ho stála moc peněz - hezké, že? To je vztah, pochopila jsem tím, že mě má víc než jistou a že jsem vlastně taková hnusná kravka, která holt měla štěstí a našla bohatého podnikatele, který sice není doma, ale bude ji živit. Jsem z toho fakt zhnusená. Usíná denně u televize a někdy do postele ani nedorazí. Mám takový pocit, že buďto někoho má, nebo je to šílenej bručoun. Mně by momentálně pomohlo, kdyby mě třeba jen pomazlil nebo obejmul. Opravdu mám dost silný bolesti a ještě ty nervy do toho... Nevim, co je lepší, jestli být matka samoživitelka a přemýšlet, co dát dítěti k jídlu, nebo se mít dobře a přemýšlet, kdy nás vykopne kvůli nějaký hubený blondýně. Představ si, že začal čumět na ženský v mojí přítomnosti. Aspoň vím, jak ti je, když to dělá ten tvůj. To člověka pěkně poníží.

Miško, já nevím, kde mám začít. Mám pocit, že se mu přestávám líbit, jenže na cvičení ani sport nemám ani dost času ani dost síly. A o plastice se ani nebavím. On mi neřekne, že mu připadám tlustá, ale vím, že si to myslí. Všechny jeho přítelkyně i manželka byly hubený jak anorektičky a neříkej mi, že najednou změní vkus. Navíc čumí po vychrtlejch holkách. Čím víc držím dietu, tím víc se do toho všeho zamotávám, protože když nejím, tak jsem podrážděná a nervozní a tím tomu všemu nepřidám. Navíc, když zhubnu, tak první jdou dolů již tak malá ňadra, a na zbytek už nedojde. Poraď... Jo, a když se ho zeptám, co bych měla dělat s postavou, tak samozřejmě naznačí partie, o kterých se od začátku bavíme - zadek, stehna, boky. A přitom je prý se mnou spokojený. Podle mě se motá ve lžích a bojí se mi říct, že už se mu nelíbim, abych s tim něco začala dělat. Ale zase na druhou stranu vůbec nevím, jak bych reagovala, kdyby mi to řekl. Nejspíš bych se hodně urazila a vpálila mu jeho vlastní nedokonalosi. Já mám v tomhle strašnou smůlu, vždycky, když s někým chodím, tak jeho předchozí přítelkyně byla přinejmenším modelka nebo jiná sexbomba.

Je mi tu moc smutno. Momentálně asi nevidím budoucnost našeho vztahu. Nebo to jsou ty hormony? :-)

P. S.: Kamarádka je celkem hubená, až vychrtlá, ale od přírody má širší pánev, kde zhubnout prostě nelze... nevím už, jak jí říct, že hubnout opravdu nepotřebuje... Zkrátka její sebevědomí je na nule a má komplex z toho, že přítelova exmanželka byla modelka...

Děkuji Vám předem za všechny vaše názory a rady.

Vaše Tercie
Milá Tercie,
je od vás milé, že chcete kamarádce pomoct, ale...
Nebude to jednoduché, ona je totiž skálopevně přesvědčena, že se svému příteli nelíbí, a kdybyste jí stokrát tvrdila opak, nebude vám věřit. Asi se jí těch pochybností o sobě samé nahromadilo moc a ubíjí to její sebevědomí a tím pádem ubírá na přitažlivosti. Je to začarovaný kruh, ze kterého si bude muset najít cestu asi sama. Vy jí pomáháte už tím, že se má komu svěřit. 
Uvidíme, co poradí ženy-in
   
23.10.2006 - Společnost - autor: Dana Svobodová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [121] 7kraska [*]

    Je to fakt, ze na pisku se zacnu bavit s lidma nejsnadneji, jak jsem jen zazila v dospelym zivote - a hlavne o tematech, o kterych se lidi normalne nebavej (kojeni, porod, nocnik) :-). Desne mi to prekvapilo, kdyz jsem tam zacala s dcerou chodit. (Kupodivu v centru mesta zensky komunikovaly vic nez na sidlisti - museli jsme se na 2 mesice prestehovat kvuli rekonstrukci, tak muzu srovnavat - mohlo by to byt tema na diplomku). Myslim, ze kdyby pani chodila na pisek nebo nekam jinam s ditetem, tak se skamaradi jedna dve. Zatim neznam MC a jejich "kulturu", ale nejaka sympaticka matka by se tam jiste nasla.

    A ze se chlap vecer svali na gauc a usne u TV je snad normalni, ne? Kor kdyz cely den nekde lita, mluvi s desitkama lidi atd. Ja to tomu svymi nezazlivam. Jeste si zive pamatuju, po cem jsem touzila kazdy vecer, kdyz jsem hodne pracovala - prave jen po tom gauci a TV. A po klidu a zadnym otravovani a reseni veci.

    superkarma: 0 24.10.2006, 07:26:40
  2. avatar
    [120] Markýza [*]

    chuanita: já asi sobě a kamarádve, jinak bych neměla chlapa - možná?

    superkarma: 0 23.10.2006, 17:32:51
  3. avatar
    [118] Markýza [*]

    chuanita 115: no na to mám já jedno zaříkávadlo -- kdyby chtěl být s hubenou blondýnou, tak si sotva vyber tlustou brunetu -- docela to funguje, ale jak říkám, já jsem se sebou srovnaná a vyrovnaná a mám se docela i ráda a to musí přijít až s věkem

    superkarma: 0 23.10.2006, 16:53:51
  4. avatar
    [117] Markýza [*]

    Ťapina: no vidíš, vaši psi spořádaně čekají ve frontě, naše psice musím vyhnat, jinak se nasomrují mezi nás

    superkarma: 0 23.10.2006, 16:52:00
  5. avatar
    [114] Ťapina [*]

    Markýza: Taky se chodím tulit na gauč, a za mnou stojí frontu psi, až vypadnu, aby zaujali moje místo

    superkarma: 0 23.10.2006, 16:44:53
  6. avatar
    [113] Tercie [*]

    chuanita 108: Já sama vím, jaký to je, přestěhovat se do úplně cizího města, kde kromě svýho milýho neznám ani nohu, nemáš kontakty, abys sehnala práci, když on je pořád v práci a domů se přijde akorát vyspat, to je taky těžký, s malou se do společnosti nedostane, kromě dětských akcí, s chůvou je to taky složitý...peníze na její zaplacení nejsou problém, ale svěř dítě nějaký osobě, když vezmeš v potaz, co se všude děje...zneužívání, únosy... Mě samotný trvalo 2 roky, než jsem se adaptovala, a to jsem mohla chodit do práce, mezi lidi... a neměla jsem dítě, který je na mě závislý... Proto jsem hledala radu tady, protože já s péčí o dítě zkušenost zatím nemám, možná si to neumím ještě dost dobře představit... Je to všechno prostě složitý...

    superkarma: 0 23.10.2006, 16:43:34
  7. avatar
    [112] Tercie [*]

    Markýza: 104 - s tím souhlasím, a taky jsem jí to už klikrát říkala, že oni prostě nejsou tlepati, a já taky nemám na čele napsáno, po čem zrovna toužím, takže nezbejvá, než si o to říct... Sama se podle toho řídím, a funguje to.

    superkarma: 0 23.10.2006, 16:37:02
  8. avatar
    [110] Markýza [*]

    Manx: šak píše "usíná denně před televizí, někdy ani do postele nedorazí" - dyť ho tam má každý den (teď bych potřebovala smajlíka, co se chytá za hlavu)

    superkarma: 0 23.10.2006, 16:26:02
  9. avatar
    [107] Markýza [*]

    Manx: jo některý se svěřujou, a docela zajímavý je, když ti řeknou nějakou verzi, kterou si pak začnou upravovat, nebo po čase řeknou jinak, protože si tu první už nepamatujou ---- to potom říkám. "dále od hradu dále"

    superkarma: 0 23.10.2006, 16:24:09
  10. avatar
    [105] Korra [*]

    Tvoje kamarádky by si potřebovala nají nějakou aktivitu...Dostat se mezi lidi, aby neměla čas zabývat se kravinama.

    superkarma: 0 23.10.2006, 16:22:35
  11. avatar
    [104] Markýza [*]

    Tercie: ale já netvrdím, že vím všechno nejlíp, to ani zdaleka a taky potřebuju mockrát poradit, a taky poradím, když můžu, a myslím si, že ta moje rada zas nebyla z těch špatných, hele fakt, ona chce aby se on přišel přitulit a pomazlit -- po chlapovi? , nekouká moc na telenovely? -- pokud něco chce dostat, musí něco dát, pokud se chce přitulit, proč nepřijde zaním, nevnutí se mu do náruče, nepřitulí se k němu, když sedí na gauči a kouká na televizi -- šmarjá jak si myslíš, že to dělám já s tím dřevem, co mám doma, myslíš, že mě někdy objal sám od sebe -- jednou, to když byl tři dny na rybách a přijel domů a já po něm nic nehodila, to byl láskou celý rozněžnělý, kdybych si to "nevynutila" tak mě sám kolem ramen neveme.

    superkarma: 0 23.10.2006, 16:22:06
  12. avatar
    [101] emma [*]

    Manx: hele, to je fakt různý, někdo se svěřuje, někdo ne. někdo polyká, někdo ne
    (nee, sorry, už si z toho prsotě dělám prdel )

    superkarma: 0 23.10.2006, 16:19:58
  13. avatar
    [99] emma [*]

    Tercie: vona jí při kouření bolí děloha?

    superkarma: 0 23.10.2006, 16:17:51
  14. avatar
    [98] Markýza [*]

    emma: a hele vidíš, to mi uniklo, ona by se nechala mazlit, ale aby do vztahu něco dala, to ne

    superkarma: 0 23.10.2006, 16:16:15
  15. avatar
    [97] Tercie [*]

    Markýza: No asi víš všechno nejlíp, to se teda máš, když nikdy nepotřebuješ radu od druhých, ale já se tady nechtěla bavit o tom, jestli někdo kouří, nebo ne, a jak... To už je fuk...

    superkarma: 0 23.10.2006, 16:15:44
  16. avatar
    [96] átéčko [*]

    Obstarat chůvu a zajet si k moři. Sama nebo s kamarádkou. Prostě si dám požadavek, že to potřebuji!!!!! Tam už mi cizí chlapci tak zvednou sebevědomí, že mi to vydrží na pár let!!!!!
    pokud má zánět dělohy, to znamená, že k němu má nějaký odpor. tak to ať jde raději od něj!!!!!!!!!! Jsou i jiní!! Ale jestli má raději peníze,pak má holka fakt smůlu!!

    superkarma: 0 23.10.2006, 16:15:42
  17. avatar
    [94] emma [*]

    Markýza: jsi čupr baba

    superkarma: 0 23.10.2006, 16:15:03
  18. avatar
    [93] Markýza [*]

    Tercie: a jsi si jistá, že ten chlap ví, že má bolesti? řekla mu to? řekla mu, že se cítí sama a že teď když je nemocná, že by potřebovala aby jí byl nablízku? zeptala se ho někdy, proč se s těma bývalkama rozešel? a konfrontovala to? a nechala si některou verzi příběhu vyprávět dvakrát i třikrát a pak to konfrontovala? se někdy dozvíš věcí, že je ani vědět nechceš

    superkarma: 0 23.10.2006, 16:14:54
  19. avatar
    [92] emma [*]

    Tercie: zveřejňovat soukromou korespondenci neomluvíš tím, že dělá kdekdo kdeco hele, a jak jí pomůžeš? řekneš jí: holka, zveřejnila jsem tvůj dopis na netu a koukej, co všechno ti poradily!
    ad ten orál: usuzuju už jenom z toho, že si stěžuje, že on se nepřijde pomazlit. ale že by se šla ona pomazlit, o tom ani slovo

    superkarma: 0 23.10.2006, 16:13:54
  20. avatar
    [91] Markýza [*]

    Tercie: já nevím, mladý když měl dva roky, tak jsem podruhý rodila, a když ten druhý měl dva roky tak jsem šla do práce a ještě dělala střední školu. Takže nevím jaké to je s dvouletým jedním dítětem doma, ale asi to musí být pohodička ne?

    superkarma: 0 23.10.2006, 16:11:36
  21. avatar
    [90] Tercie [*]

    Chuanita: Píše, že má opravdu silný bolesti...to by se mi taky nechtělo obšťastňovat chlapa, jenom proto, aby byl doma klid. Na to přece musí mít člověk chuť, a dělat to jenom aby to bylo...vždyť i tomu chlapovi by se to nelíbilo, kdyby věděl, že má při tom bolesti a je jí to nepříjemný, ne?

    superkarma: 0 23.10.2006, 16:09:21

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [89] Markýza [*]

    Tercie: protože typ, co kouří dobře a s láskou neřeší jestli má malý kozy a velkou prdel, prostě se má rád a tak přistupuje ke všemu i k tomu sexu.
    Takto jak se popisuje vypadá jako zamindrákovaná husa, promiň, ale mám z toho ten dojem, jistě, každá jsme si prošly krizí ve vztahu, ale málokterá to pitvala na veřejnosti. Já osobně, kdybych něco takového řešila a nějaká "dobrá" duše to vyzvonila na netu, tak už s ní v životě nepromluvím, a nevěř tomu, že někoho znáš - člověk nezná ani sám sebe, ne tak někoho druhého

    superkarma: 0 23.10.2006, 16:08:34
  2. avatar
    [88] Tercie [*]

    Markýza: starání se o dvouletý dítě na MD znamená, že se válí doma? Je fakt, že řeší nepodstatný věci, ale pro ní jsou holt teď důležitý. A práci momentálně shání, není to o tom, že by byla líná a nechtělo se jí dělat. On ten její sice prachy nějaký mít bude, ale ona není z těch, co by chtěla žít na něčí účet, když byla u rodičů, chodila i na MD na brigády, aby mohla malý dopřát... Když to se sem nedá vypsat, co všechno jí dovedlo tam, kde teď je, a ani to do detailu rozebírat nechci. Možná jsem udělala zásadní chybu v tom, že jsem chtěla po někom radu, když jí neumím pomoct sama...

    superkarma: 0 23.10.2006, 16:05:26
  3. avatar
    [86] Tercie [*]

    emma: Spousta lidí tu zveřejňuje kde co, chci jí pomoct, proto jsem to udělala, a věřím, že se na mě zlobit nebude, natolik ji už znám, protože kdybych si tím nebyla jistá, tak to sem nikdy nedám, ale tebe nechápu, z čeho usuzuješ, že je to ten typ, co nebude kouřit "dobře a s láskou"...tím jsi mě fakt dostala...

    superkarma: 0 23.10.2006, 15:55:28
  4. avatar
    [85] Markýza [*]

    Tercie: jo a mimochodem, ona by nejlíp udělala kdyby místo válení se doma a pozorování se v zrcadle šla někam do práce, ona by potom přišla na jiné myšlenky , jo a rozhodně by jí nevadilo, že ten její "zase usnul u televize"

    superkarma: 0 23.10.2006, 15:54:53
  5. avatar
    [84] Markýza [*]

    Tercie: no moment, to aby mu ho dobře a s láskou vykouřila jsem navrhla já, a věř mi, nic tak nepročistí hlavu, jako správná kuřba

    superkarma: 0 23.10.2006, 15:52:46
  6. avatar
    [83] emma [*]

    Tercie: to mi řiká někdo, kdo zveřejnil soukromý mail na internetu?

    superkarma: 0 23.10.2006, 15:32:32
  7. avatar
    [82] fructia [*]

    Chudák holka, nevím proč se trápí, já jsem šťastná i s mýma malýma prsama i s širokými boky, za které jsem absolutně šťastná.

    superkarma: 0 23.10.2006, 15:24:13
  8. avatar
    [81] Tercie [*]

    emma: Promiň, ale to je trochu nemístnej názor...

    superkarma: 0 23.10.2006, 15:14:31
  9. avatar
    [80] Markýza [*]

    chuanita: no jo, proto já to nepozmnám, když my to obvykle děláme jinde, převážně v koupelně, no a ve vaně jaksi prostěradlo nemám

    emma: v tom případě jí zbývá už jen ten psycholog

    superkarma: 0 23.10.2006, 15:05:55
  10. avatar
    [79] emma [*]

    Markýza: neřekla bych do ní, že je to ten typ, co bude kouřit "dobře a s láskou"

    superkarma: 0 23.10.2006, 14:40:14
  11. avatar
    [78] Gabi [*]

    Myslím si, že úplně jedno, jak kámoška vypadá, ale spíš to, co si o sobě myslí sama (nakonec i anorektička nejí, protože si připadá tlustá) a pár týdnů bez sexu ještě nikoho nezabilo. A pokud chlap naznačuje něco "nedokonalosti postavy", je to obvykle výmluva, aby nemusel řešit jiné, složitější věci.
    Je to tradiční, stále se opakující problém "žen v domácnosti", které péče o dítě a domácí práce vyčerpávají, berou jí čas i energii a nemají žádnou kompenzaci k tomu. Nejstrašnější je tom ten pocit "závislosti", který z duše vymačká i ten poslední zbyteček sebevědomí. Ono je i docela důležité jaký mají finanční model - láska je hezká věc, ale když hladiny hormonů poklesnou, začíná normální život.
    Dávat rady typu: jdi s kámoškou na kafe, jdi cvičit, uč se jazyk, najdi si nějakou práci na pár hodin týdně, ... jsou už tak obehrané, že je dávat nebudu.
    Pokud si partneři jeden druhého neváží po roce vztahu, tak to v budoucnu lepší nebude (ani to "nový koště" dobře nemete ).

    superkarma: 0 23.10.2006, 14:37:05
  12. [76] Anai [*]

    Souhlasím s Chuanitou a dalšími - je to o sebevědomí! Poslala bych kamarádku k psychologovi - aspoň ten můj mi sebevědomí za 3 roky zvýšil podstatně!

    superkarma: 0 23.10.2006, 14:31:11
  13. avatar
    [75] Markýza [*]

    chuanita: asi tak nějak.

    a ještě dodám, jestli má pocit, že mu leze na mozek, nedostatek sexu a myslí si, že jí tím pádem zahýbá, ono se to dá řešit i jinak. orální sex je taky docela dobré vypustění ventilu a dá se udělat tak, že na to ten chlap do smrti nezapomene, a když mu to udělá párkrát dobře a s láskou, tak po nějakých bejvalkách ani nevzdechne. Toť jen můj zcela soukromý poznatek.

    superkarma: 0 23.10.2006, 14:28:23
  14. avatar
    [74] rek11 [*]

    chuanita: taky souhlasím......

    superkarma: 0 23.10.2006, 14:20:13
  15. avatar
    [72] Příšera ze šera [*]

    ale jinak bych řekla, že je to silně zamindrákovaná holka, která si těmi řečmi koleduje leda o to, aby ji chlap opustil. Pokud už to teda nemá v plánu...

    superkarma: 0 23.10.2006, 14:18:37
  16. avatar
    [70] Příšera ze šera [*]

    Přijde mi hrozný, takhle zveřejnit soukromý dopis

    superkarma: 0 23.10.2006, 14:14:33
  17. avatar
    [69] rek11 [*]

    a....: kdybych byla v jjí situaci podpora by byla ta že by mi někdo pomohl s hlídáním popř si se mnou popovídal...nevím co si ty pod slovem podpora představuješ ty.....

    superkarma: 0 23.10.2006, 14:05:21
  18. [66] a.... [*]

    rek11: Podporu ti nemůže dát nikdo..jen dobrou radu. Podpořit se musí každý sám za sebe, v tom ti nikdo nepomůže.

    superkarma: 0 23.10.2006, 14:01:13
  19. avatar
    [65] rek11 [*]

    Manx: chtěla jsem aby to vyznělo že tu podporu ji může dát téměř každý...chlapa bych do toho asi necpala vůbec....

    superkarma: 0 23.10.2006, 13:58:58
  20. avatar
    [64] rek11 [*]

    Manx: pro někoho jako jsi ty možná pokud vím bylas s rodinou dlouho já odešla v 15ti .....a tuším že některé prostě zdrhají k chlapům......ale pokud není zázemí a doma to neklape...tak se pak nedivím že se cítí tak jak se cítí...o tom nemáš páru

    superkarma: 0 23.10.2006, 13:58:00
  21. avatar
    [62] rek11 [*]

    Manx: já myslela kamarádku

    superkarma: 0 23.10.2006, 13:56:13
  22. [61] a.... [*]

    Manx:Tohleto žádná nepochopí. Nejlepší řešení vlastních problémů je pro mnohé ženy pověsit se na krk nějakýmu chlapovi...pokud možno prvnímu, který běží kolem... Že se tím do svých problémů zapletou ještě víc , to se vymyká jejich myšlenkovým pochodům.

    superkarma: 0 23.10.2006, 13:54:47
  23. avatar
    [59] rek11 [*]

    Manx: podle mě se v tom ta holkauplně ztratila a zjevně by potřebovala někoho kdo ji podpoří......a takový poklad se hledá špatně

    superkarma: 0 23.10.2006, 13:43:03
  24. avatar
    [54] Z_U_Z_U [*]

    Manx: a co? taky žiju s přítelem a přivedla jsem mu "cizí" dítě.. na tom je něco špatného? Jestli by se matky s dítětem něměly rovnou střílet

    superkarma: 0 23.10.2006, 13:37:42
  25. avatar
    [52] rek11 [*]

    Manx: mě by to nevadilo

    superkarma: 0 23.10.2006, 13:33:01
  26. avatar
    [50] emma [*]

    Tercie: promiň, ale ta tvoje kámoška je pipina! ona se sama zeptá manžela, co by měla cvičit, a když jí NAZNAČÍ, že stehna atd., tak se urazí tak ať se neptá, ne? neřeknu, kdyby k ní přišel sám od sebe a prohlásil: jsi tlutá, cvič!
    bože, takový slepice, co seděj doma a bulej, že jenikdonemáráááád!!! co udělala proto, aby ji miloval, aby si ji vážil, kromě toho, že se k němu nakvartýrovala?

    superkarma: 0 23.10.2006, 13:30:31
  27. avatar
    [48] Jupíí [*]

    jasně, že hormony, chcípání v posteli o samotě s antibiotiky, člověku serotonínů ani dopaminu nepřidá.

    superkarma: 0 23.10.2006, 12:59:03
  28. avatar
    [47] Tercie [*]

    Zuzaa: díky, že jsi připomněla téma, o který tu jde....
    Víš, ta holčina, co je tu o ní řeč to neměla v životě úplně lehký, otec dcerky se na ni vykašlal, zahejbal jí po celou dobu trvání vztahu, tomu ale uvěřila až když se rozešli. Nějakej čas bydlela u rodičů ve 2+1 spolu se sestrou a mladším bráškou, takže to nedělalo vůbec dobrotu, nevycházeli spolu. A pak když poznala toho nynějšího přítele, byla ráda, když jí po nějaký době nabídl, aby šla bydlet k němu, že na sebe budou mít víc času, než kdyby za ní jednou týdně jezdil a ještě k rodičům, kde neměli soukromí... víte o čem mluvím. Otec malé jí dělal taky problémy, nemohla sama s malou po městě ani na procházku, aby se tam do pěti minut neobjevil a nezačal jí vyhrožovat, psal jí výhrůžné smsky...prostě odstěhovat se pryč bylo pro ni vysvobozením a útěkem ze začarovaného kruhu.
    A teď si prostě nevěří, a kolikrát to nemá ani komu říct. říkám jí pořád, že když si bude chtít popovídat, ať klidně zavolá, napíše, ale když se neozvu já, tak ona mě nekontaktuje, prý mě nechce otravovat (taky jsem měla svoje problémy,psala jsem tu o nich loni v SOS co mám dělat?...)...a můžu jí 100x vysvětlovat, že mě povídání s ní absolutně neobtěžuje...
    Je to prostě těžký, máme to k sobě daleko, moc bych jí chtěla nějak pomoct...kdyby to šlo...

    superkarma: 0 23.10.2006, 12:56:01
  29. avatar
    [46] rek11 [*]

    Mončí: tak vidíš

    superkarma: 0 23.10.2006, 12:52:26
  30. [45] Mončí [*]

    rek11: Neboj, ani mě ne. Můj je šikovný.

    superkarma: 0 23.10.2006, 12:49:51

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme