Bulvár

SOS - Podle manžela se na mateřské flákám


Dobré ránko, moc vás prosím o uveřejnění mého SOS, třeba mi ženy-in poradí?!
 
Ahoj, teď jsem třískla manželovi telefonem a napadlo mě zeptat se vás, milé ženy-in, jak by jste reagovaly vy?
 
Jde o to, že moje tchyně slaví kulatiny. Už pár měsíců vymýšlíme s tchánem, že je pošlem na výlet. Já a manžel se máme složit se švagrem.
Takže mi manžel dal za úkol vyhledat ubytování atd. Potud vše dobré. Říkala jsem si, že jsem doma a on chodí z práce opravdu dost pozdě, tak to přes den nachystám a on to pak večer skoukne... Ale bylo potřeba ještě ujasnit program a k tomu se tchán vyjádřil - dřív to opravdu nešlo - až včera večer... Tak jsem nějak čekala, že když už je dnes manžel doma dřív, že si sedne a najde info sám. Když se k ničemu neměl, sedla jsem si k PC sama (mám tchyňku moc ráda a celkem mě štve, že to nemáme nachystaný dopředu, ale byly důvody, proč to nešlo) že to jako najdu. Myslela jsem, že budu hledat a manža bude koukat, že prostě spolu... Když jsem ale viděla, že mě v podstatě nevnímá a čumí na TV, tak jsem se odporoučela ven se psem...
Když jsem se vrátila, bylo to nachystané... Takže opět bych řekla fajn... ...ale, ráno jsem měla na stole vzkaz, že mám koupit kytku, ale peníze nikde. A to jsem včera stihla manželovi říct, že budu potřebovat nějakou korunu pomoct s jídlem... (Byli jsme tak domluvení...) Právě před chvilkou mi volal a mimo jiné jsem se ho ptala, jakouže to kytku mám koupit - s manželem nejsme dlouho, tchynin vkus mi ještě není až tak znám a navíc si manžel zakládá na tom, že je téměř 100 % po ní - a manžel se na mě utrhl, že „jsem proboha ženská, že mám přece vědět, jakou kytku koupit"... Načež jsem jen řekla, že to teda opravdu nevím, tak mi třískl telefonem, že si ji jako koupí sám - ovšem nemá kde ji koupit...
Omlouvám se za ten styl a formu, ale píšu ve vzteku... Pointa toho všeho měla být, že manžel získal - nevím kde - názor, že jsem doma na MD, tak aniž on by se s něčím namáhal - budu já zařizovat naprosto vše! Vždyť on přece pracuje a večer, když dojde, tak chce provozovat gaučink a předtím - asi aby mi dokázal, že je i otec - přečte malé nějaké to leporelo, ale nesmí to trvat dlouho...
To opravdu fungujete také tak, všechny ženy-in na MD? Manžel chodí na celé dny do práce a nehodlá se doma zajímat o nic? Ale před ostatníma se prezentuje jako vtipný, milující otec a manžel?
 
Věra

Milá Věro,
co na to říct, s tímto klasickým mužským přístupem se my, ženy, setkáváme dost často. Muž má představu, že on je jediný, kdo domů nosí peníze (nebo větší část peněz), a tím pádem je také jediný, kdo dře do roztrhání těla". Nedovede si představit, co to znamená být doma a starat se o dítě, nákupy, vaření, úklid atd. Jen ať si to naši drazí aspoň jednou zkusí. Hned by změnili názor.

A co si o tom myslíte vy, ženy-in?

   
09.07.2007 - Společnost - autor: Dana Svobodová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [70] Stua [*]

    Nejlepší je,nechat na pár dní dítě otci. To pak ocení práci ženy na MD. Týdenní pobyt ženy např.ve špitálu udělá s mužským myšlením divy.Můj muž tvrdil, že radši 2h štípat dříví než půl h hlídat batole.

    superkarma: 0 09.07.2007, 23:51:00
  2. avatar
    [69] azur [*]

    Když jsem byla na MD, taky jsem šílela: měla jsem /vlastně pořád mám/ super manžela, který mi pomáhal, jak mohl.
    Já jsem hodně trpěla ztrátou kontaktu s lidma, najednou jsem byla zavřená doma, bez nějakých větších kontaktů s bývalými kolegy /daleko/, jen s miminem a žvatláním, na vesnici s málo obyvateli, bez auta
    Když přišel manžel domů, "pověsila" jsem se mu na krk a byla nadržená na nějaké to normální popovídání. On si ale chtěl odpočinout od lidí, kterých má v práci nad hlavu.
    Občas to šlo, občas to bouchlo. Byla jsem sama ze sebe nešťastná, dokonce jsem napsala do jedné časopisové psychoporadny, že jsem hrozná, že chápu, že manžel občas vyletí, ale já si nemůžu pomoct
    Ten psycholog mi mj odpověděl, že PÉČE O MALÉ DÍTĚ JE NÁROČNĚJŠÍ NEŽ INTENZÍVNÍ PODNIKATELSKÁ ČINNOST a spousta lidí/mužů si to neuvědomuje.
    Tenkrát mě ta jeho věta držela při životě, že nejsem JÁ ten problém...
    Dnes už je velké, ale já na tuto dobu nevzpomínám moc ráda...

    superkarma: 0 09.07.2007, 20:39:35
  3. avatar
    [68] SARI [*]

    ad kytka: napsal jakou?Nenapsal. Tak prostě kytku koupím dle svého uvážení, nakonec kytky jsou hezký všechny, tak holt tchýně bude mít změnu. No a když manža projeví nesouhlas, tak řekni: nenapsal jsi jakou, penízky jsi taky nenechal tak buď ber a nebo neber. Jestli se ti to nelíbí, kup si ji příště sám.
    Chápu, že máš ponorkovku, ale potřeba si to trochu zorganizovat, časem, já jsem například na žádné MD ani nebyla, páč bych se doma zbláznila. A děláme spolu s manžem, takže my jsme prakticky 24 hodin stále spolu a je to super.....a nemysli si, stejně nadává, holt člověk ženská nemůže mít nikdy v hlavě chlapský myšlenkový pochody. A já to co? Neřeším.......

    superkarma: 0 09.07.2007, 16:28:59
  4. avatar
    [65] Kuře [*]

    očko1: Holka, ten náš model není moc vzorový, ale manžel taky dělá ve firmě, která se rozbíhá. Já jsem si původně taky představovala něco jiného. Ale vidím, že pokud mám manžel práci, kterou má rád a která nás slušně uživí (já jsem matematik a ve školství holt nezbohatnu), tak jsem si radši zvolila model, kdy mám domácnost jako zaměstnání a do práce chodím abych nezcvokla.
    A věř mi, že než jsem se k tomuto postoji dopracovala, tak jsem taky párkrák pěkně přetekla. Teď jsem spokojenější.
    Možná by jste si měli vyjasnit, jak vlastně budete fungovat. A možná se pokusit stanovit si, že něco prostě budeš tolerovat a něco holt musí tolerovat manžel. A možná taky pomůže tenhle jednoduchý trik - neptej se mažela: "můžeš mi, prosím, pomoct s...?" řekni mu "prosím tě, pomoz mi s..."
    Jo a fakt začni taky večer provozovat jenom to, na co máš chuť (třeba i ten gaučink), ty přes den taky tvrdě makáš, na odpočinek máš právo!!!!!

    superkarma: 0 09.07.2007, 15:39:29
  5. avatar
    [64] agail [*]

    očko1:taky mám skvělou tchýni, ale tchánovi bychom ten masožravý strom nejraději nadělili všichni Proč se všichni navážejí jen do tchýní? Co se stalo se všemi netolerantními chlapy(mluví se tu o nich pořád), kteří přijdou domů, provozují gaučing,čumí na fotbal v televizi a ještě seřvou manželku za to, že pivo není dostatečně vychlazené (samozřejmě, když byla na MD tak se zaručeně flákala a on přece zaplatil komplet inkaso, takže co s těma penězma sakra dělá, že?) To se tyhle exempláře zázračně změní a jsou z nich skvělí tchánové?

    superkarma: 0 09.07.2007, 15:36:06
  6. avatar
    [60] Kuře [*]

    Ještě jedna věc - děsně mi pomohlo, když jsem domácnost začala brát jako svoje zaměstnání a v polední pauze (13-14h) a po 19:30 končím s prací z domácnosti. Žádné dodělávky, žádný úklid a večeři si manža do mikrovlnky šoupne taky sám. Děti už taky pochopily, tou dobou jsou pěkně v postýlce, ještě si prohlíží časáky, nebo si hrají, ale já už mám PADLA. Pravda - mám myčku, žehlím jenom košile a vzdala jsem se 500Kč měsíčně za to, že mi jedna holčina z okolí každý týden udělá úklid, takže já jenom udržuju daný stav... A čas od času ( tak 1-2x za 2 měsíce)nechám příšerky přes noc u babičky a pěkně se vyhajám do desíti. Bez výčitek svědomí.

    superkarma: 0 09.07.2007, 14:58:05
  7. avatar
    [59] Kuře [*]

    No, ono záleží na tom, jak malé máš dítko. Pokud jsem to dobře pochopila, tak něco mezi 0.5-2roky? To soudím z té poznámky o leporelu. U malého mrňousa do toho půl roku bych čekala, že manžel doma hodně pomůže.
    Já jsem momentálně taky na MD (mám 6ti a 2.5leté příšerky + půlúvazek na VŠ) a co manža očekává? Když to vezmu zkrátka, tak že odevdá výplatu na účet a zbytek je moje starost, pokud si neřeknu o pomoc. Je fakt, že je z domu denně od 6:00 do 22:00 + většinou i víkendy. Takže já zajistím provoz domácnosti, hlídání dětí (mladší ještě nechodí do školky a já do té práce fakt chtěla), pohlídám stav financí (platby, úspory, pojistky....), připomenu mu že jeho matinka má nrozeniny atp.
    Pokud je mažel doma, tak se mírně věnuje dětem, což moc neumí, ale snaží se. Jakékoliv domlouvání provozujeme buď přes ICQ, nebo až večer bez dětí. Pak se ale manža opravdu soustředí, nebo ohlásí, že fakt nemůže a pak mám plné právo rozhodnout jak chci. Pokud chci nějakou radu, tak se mi nestalo, aby mi odseknul (koukám, že ani nevím, jakej mám poklad). Pokud potřebuju pomoct, tak si musím říct a protože manžel nebývá v republice, tak jsem se postupně naučila i menší truhlařinu a s autem si už taky poradím. Pokud zavolám SOS, tak ale přicválá zcela spolehlivě, jenže to jsem naposledy volala před 1.5 lety.
    Né, že bych z tohohle modelu byla odvázaná, ale funguje to. Utěšuje mne, že znám haldu rodin, kde je manžel doma, ale ženská má k té práci akorát na krku prudiče navíc.
    Moc nechápu, proč se tvůj muž rozčílil kvůli té kytce, možná jsi se "blbě" zeptala a měl dojem, že ti má nadiktovat i počet zelených okras. Ale chápu, že jsi nechtěla šlápnout do ... Já jsem se podobným dotazem kdysi zachránila před malérem. Chtěla jsem tchýni koupit kytičku poměnek a ona když je vidí, tak brečí - její malá dceruška z nich měla kytičku na rakvi.
    Moc ale nerozumím těm penězům, ty si nemůžeš peníze vyzvedávat sama? U nás je to tak, že já mám doma v krabičce peníze v hotovosti, abych mohla nakupovat v obchůdcích v okolí, ale když tam nejsou, tak prostě vyzvedneme (jeden nebo druhý) a dáme je tam. Ale nejradši platím kartou.

    superkarma: 0 09.07.2007, 14:42:17
  8. avatar
    [58] Suzanne [*]

    *Kotě*: ono autorce, jak je vidět, jde spíš o princip, než o to, že by to nezvládla během půl hodiny. Otázka komunikace. Jenže na komunikaci vždycky musí být dva

    superkarma: 0 09.07.2007, 14:24:52
  9. avatar
    [57] agail [*]

    *Kotě*:no já žádné dítě nemám, takže kdoví, třeba se to jednou změní. Ale pně souhlasím ad.astra:52 jak si to kdo zařídí... Myslím, že případně půjde na mateřskou drahoušek, protože mám podstatně vyšší příjem a slíbím mu, že ho nezanechám bez prostředků k49 jupííí, ...jsem sáhla mezi těch 10%

    superkarma: 0 09.07.2007, 14:20:04
  10. avatar
    [56] ad.astra [*]

    ad.astra: no fuj, jsem se překlepla - ABY

    superkarma: 0 09.07.2007, 13:57:25
  11. avatar
    [55] agail [*]

    Makuvka: 24 jestli ten strom seženeš dej vědět. P.S. žere i tchány?

    superkarma: 0 09.07.2007, 13:53:05
  12. avatar
    [53] *Kotě* [*]

    Hm, je mi jasné, že se svým názorem budu brzy ukamenována... ale nešť - mám dvouleté dítě a pracuji víceméně na plný úvazek, a kdybych nepracovala, tak bych se pravděpdobně pekelně NUDILA vyhledat ubytování, koupit dárek a kytku - záležitosti na půl hoďky večer u PC a půl hoďky při procházce s dítětem. Je mi jasné, že autorka je naštvaná tak jaksi obecně a použila pouze aktuální příklady, ale toto jsou opravdu takové prkotiny, které snad opravdu zvládne i přetažená matka s dítětem

    superkarma: 0 09.07.2007, 13:29:53
  13. avatar
    [52] ad.astra [*]

    Jinak, co se týče článku a postěžování se...
    Autorka jasně píše, že ji manžel zadal úkol - koupit kytku - ale prašule na ni nikde, i když mu den předtím řekla, že bude potřebovat na jídlo.. takže nejen, že nemá na jídlo, má si i vycucat prachy na kytku Navíc asi nechtěla po manželoví, abi ji poradil, jestli řezanou kytku, nebo v květináči - spíše chtěla poradit (nebo se domluvit) na typu, odrůdě.
    Tohle to je problém hodně žen na MD, že musí žádat o peníze na provoz domácnosti, málokterému mužskému docvakne, že mateřská, nebo rodičák není tak velký, aby se z něj všechno poplatilo. Takže některé to řeší tak, že si prostě jdou přivydělat.

    superkarma: 0 09.07.2007, 13:18:00
  14. avatar
    [51] paníliška [*]

    ad.astra: Na 100% máš pravdu, bohužel.

    superkarma: 0 09.07.2007, 13:15:24
  15. avatar
    [50] paníliška [*]

    Evikus: No jestli se dobře pamatuju, tak ten její je doktor, v práci dře jak magor a peněz málo.

    superkarma: 0 09.07.2007, 13:11:11
  16. avatar
    [49] ad.astra [*]

    Minimálně podle 90% manželů se jejich manželky (a nejen ty, co jsou na MD) flákají a oni musí živit rodinu. Tyto ženy , co chodí do práce, nebo i při MD si přivydělají to přeci dělají proto, že se nudí - ale že z těch vydělaných peněz mnohdy živí celou rodinu, to berou jako samozřejmost. Je zajímavé, že v tom mají hodně rozporů (flákají se - nebo - pracují, protože se nudí)a to zejména, co jim právě přeletí přes nos a hledají záminku, na jaké téma se pohádat.
    Proto je velmi dobré, když jim polechtáme jejich ego tím, že budeme nesvéprávné chudinky a oni budou moci prohlašovat, že nebýt jich, asi bychom vybíraly kontejnery, popřípadě uchlácholíme hláškou "Ano miláčku, máš pravdu, jako vždycky"

    superkarma: 0 09.07.2007, 13:08:14
  17. avatar
    [48] Axel [*]

    Meander 4:

    superkarma: 0 09.07.2007, 12:34:45
  18. avatar
    [47] Evikus [*]

    tyrkys: BINGO!!!

    superkarma: 0 09.07.2007, 12:24:29
  19. avatar
    [46] tyrkys [*]

    Evikus: třeba to, že jí toleruje tu její práci . Takových asi moc není

    superkarma: 0 09.07.2007, 12:21:27
  20. avatar
    [45] Evikus [*]

    Meander: mě by spíš zajímaly výše těch jejich příjmů - když on ze svého platu platí alimenty - což není víc než 3000 (a to jsem ještě nadsadila) a pak svoje věci - chodí na pivo nebo co já vím. Tak kolik si může vydělat? Nebo třeba chodí hrát golf a kupuje si drahý hadry
    Taky to nějak nechápu co je na něm vlastně kladného

    superkarma: 0 09.07.2007, 12:20:24
  21. avatar
    [43] Meander [*]

    Ale no tak, to není pěkné, takhle mluvit o někom, kdo se odpojil!
    Mě by spíš zajímal ten mažel. To musí být nadsamec, že s ním navzdory jeho odpornému charakteru a mizerným příjmům pořád zůstavá.

    superkarma: 0 09.07.2007, 12:11:20
  22. avatar
    [42] Evikus [*]

    Majucha: no myslím si že můj odhad je pravděpodobnější

    superkarma: 0 09.07.2007, 12:10:42
  23. avatar
    [40] tyrkys [*]

    Evikus: tím, že mlží, je to jen pravděpodobnější

    superkarma: 0 09.07.2007, 12:08:51
  24. avatar
    [39] Evikus [*]

    tyrkys: No jestli ona nechodí jednou týdně k zákazníkovi - to bych se pak nedivila že jí ten příjem stačí na nájem a tak. Když jí dá tak trojku x 4 týdny - to je dobrý ne?

    superkarma: 0 09.07.2007, 12:06:34
  25. avatar
    [38] tyrkys [*]

    7kraska: Mě by zajímalo, co je tvým zaměstnáním (když se na to nemáme ptát ).

    superkarma: 0 09.07.2007, 11:55:25
  26. avatar
    [37] Meander [*]

    7kraska: Když ty ho nemůžeš opustit. Kdybys to udělala, už tě nepolitují ani ti, co tě neznají.

    superkarma: 0 09.07.2007, 11:53:36
  27. [36] Tobbi [*]

    Hm, dítě nemám, takže se to možná změní, ale teď si myslím, že když je někdo doma a nechodí do práce, fakt by kytku koupit mohl...

    superkarma: 0 09.07.2007, 11:52:27
  28. avatar
    [35] MEK [*]

    byla bych pro výměnu role

    superkarma: 0 09.07.2007, 11:46:00
  29. avatar
    [33] jaku [*]

    Bůh žehnej mému muži, který je schopný uvařit, umýt poblité dítě a vyměnit povlečení a ještě je přesvědčený, že otcovství a manželovství se neodehrává jen při sexu

    superkarma: 0 09.07.2007, 11:19:04

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [32] Evikus [*]

    kat: no tak mu je vraz všechny do ruky až přijde z práce a běž někam pryč. Však ono ho to přejde!

    superkarma: 0 09.07.2007, 11:07:56
  2. avatar
    [31] Suzanne [*]

    kat: Jejda, moje sestřenice má jen ty dvojčata, nastěhovanou matku a chronickou únavu.

    superkarma: 0 09.07.2007, 10:38:57
  3. [30] kat [*]

    mám doma to samé, jen s rozdílem, že mám ty děti 3, a mám přeci veget, jistě s 6m dvojčaty je veget řešíme to dnes a denně...ale on se nezmění

    superkarma: 0 09.07.2007, 10:37:30
  4. avatar
    [29] Suzanne [*]

    Lindaa: nedědilo by se pouze ve chvíli, kdyby tchyně po smrti prokázala, že snacha Adélu navedla

    superkarma: 0 09.07.2007, 10:27:38
  5. [28] Lindaa [*]

    lilithheta: Nechápu? Kdyby tchýne skonala v kvetu Adély tak se po ní nededí? Navrhovala bych pred návstevou zahradnictví prodiskutovat tuto otázku s právníkem.

    superkarma: 0 09.07.2007, 10:24:34
  6. avatar
    [27] Z_U_Z_U [*]

    Makuvka: když neseženeš dost velkou, můžeš se alespoň utěšovat, že svůj k svému, budou kousavé obě a budou si notovat

    superkarma: 0 09.07.2007, 10:19:18
  7. avatar
    [26] Suzanne [*]

    7kraska: vypadáš jako schopná baba - čím dřív si v tom uděláš pořádek, tím to bude jednodušší (srozumitelněji - čím déle budeš otálet, tím to bude těžší).

    superkarma: 0 09.07.2007, 10:17:20
  8. avatar
    [25] lilithheta [*]

    Meander: No ale tak ... psala, že mají mezi sebou hezký vztah. A třeba je tam reálná vyhlídka na děditbu

    superkarma: 0 09.07.2007, 10:11:04
  9. [24] Makuvka [*]

    Z_U_Z_U: Dostatečně velká masožravka se hodí. Asi udělám tchýni radost jen tak - narozky má až v zimě. prodává se masožravka - strom? (mám obrovskou tchýni)

    superkarma: 0 09.07.2007, 10:04:43
  10. avatar
    [23] Z_U_Z_U [*]

    Makuvka: já bych se třeba raději zeptala, co se tchyni líbí za kytky, než koupila něco, z čeho nebude nadšená. já třeba nemůžu ani cítit karafiáty a přezdobené pugéty, švagrová nemusí gerbery. Tohle není o samostatnosti, spíš o snaze koupit to, co se bude líbit.

    Mimochodem, na téma mateřská dovolená: nepovažuji to za nějakou šílenou dřinu, na druhou stranu si chlap neuvědomuje, že on přijde domů a má klid, ženská s malým dítětem má často 24 hodinovou směnu 7 dnů v týdnu. A zblbnutí je takové, jaké si to uděláš. Já už krátce po porodu šílela z matek, které se uměly bavit jen o tom,jak nám ta robátka krásně papají a kakají, jiné téma pro ně nepřicházelo v úvahu. pro mne to, že jsem na mateřské neznamená, že ruším kontakt s realitou a budu se soustředit jen na kašičky a telenovely, svému dítěti se snažím maximálně věnovat, ale i tak si daleko lépe popovídám s bezdětnými kamarádkami a nerezignuju na veškeré zájmy a zábavu

    superkarma: 0 09.07.2007, 10:04:33
  11. avatar
    [22] kareta [*]

    7kraska: tak to zdrhej, ať máš alespň jeho alimenty, nebo si domluv na sociálce, aby ti dával adekvátní část platu na dítě a domácnost. To druhé v každém případě. Nedovedu si představit, za jakých okolností bych přistoupila na tak nevýhodnou dohodu.

    superkarma: 0 09.07.2007, 10:04:28
  12. [21] 7kraska [*]

    Vazne se uz musim odpojit a nemuzu reagovat, je to dlouha historie, seznamili jsme se uz jako starsi, oba jsme meli za sebou hodne veci a nastaveny urcity zivotni styl, ja jsem mela celou dobu predtim nadprumerne prijmy, on mel prijem relativne maly, brali jsme to jako fakt, pak se nam narodilo dite a ja na materske vlastne skoro nebyla, od 3 mesicu dcery pracuji a vydelavam, tak se to takhle vyvinulo. Proste je to zamotana vec, ktera se neda vysvetlit jednou vetou. Odpojuji se.

    superkarma: 0 09.07.2007, 10:04:05
  13. avatar
    [20] fructia [*]

    Mimo mísu:

    Lilie jsou hezký kytky, ale mám je už spojené se hřbitovem

    superkarma: 0 09.07.2007, 10:02:25
  14. avatar
    [19] Evikus [*]

    7kraska: proč s ním jsi? on se nechce podílet na společném chodu domácnosti, počítá on s tebou vůbec do budoucna?

    superkarma: 0 09.07.2007, 10:01:28
  15. avatar
    [18] cmelda [*]

    7kraska: a spolecne dite a jeho rodice maji teda byt jako vyhradne tvoje vec, ze na to neprispeje? ...

    superkarma: 0 09.07.2007, 09:58:01
  16. [15] FAXÍK [*]

    manžel asi neví co je mateřská dovolená, tak si to s tebou může na pár dní vyměnit

    superkarma: 0 09.07.2007, 09:54:51
  17. [14] Makuvka [*]

    "jsem proboha ženská, že mám přece vědět jakou kytku koupit"...
    Alespoň Ti do toho nekecá Mě by nenapadlo se zeptat, a to jsem vdaná necelý rok. Proč se na MD ze schopné holky stane nesvéprávné cosi??? Nedávno se to přihodilo kamarádce - mimo výše uvedené je závislá na telenovelách!!!

    superkarma: 0 09.07.2007, 09:53:29
  18. avatar
    [13] Z_U_Z_U [*]

    Meander: bílé lilie, pohřební věnec, případně dostatečně velkou masožravku

    superkarma: 0 09.07.2007, 09:50:24
  19. [12] 7kraska [*]

    Nezlobte se, nechci to tady dal rozebirat, ani nemam cas tu byt dnes pripojena. Jeho penez je relativne malo a jdou na jeho zalezitosti, dite z 1. manzelstvi a dalsi výhradně jeho veci.

    superkarma: 0 09.07.2007, 09:49:01
  20. avatar
    [11] Meander [*]

    lilithheta: Pro tchýni? Chryzantémy, voskovky, slaměnky...

    superkarma: 0 09.07.2007, 09:45:57
  21. avatar
    [10] Suzanne [*]

    Vydrž být chvíli za neschopnou - jediná věc, která funguje. Myslím, že zeptat se, jakou kytku máš koupit, není zločin. U nás taky kolikrát "manžel dá pokyn", ale jaksi si neuvědomuje, že to je pokyn a ne dohoda. Takže prostě "splnění pokynu" občas nevyjde, protože jsem kupříkladu měla jinou práci (není to kalkul, ale uvědomuju si, že to tak je) . Prostě musím v té pozici "neschopného" chvíli vydržet, protože jinak by měl pocit, že všechno stihnu sama. A je fuk, jestli chodíš do práce nebo máš práci doma.
    Ťapina: ale z článku nevyplývá, že se domluvili

    superkarma: 0 09.07.2007, 09:45:46
  22. [9] 7kraska [*]

    A to ani nemluvim, jak se prezentuje pred ostatnimi lidmi, o dceri by dokazal zvanit cele hodiny, aniz by o ni cokoliv v podstate vedel :-)). Na to je treba veliky talent (proto taky ukecal mne).

    superkarma: 0 09.07.2007, 09:45:10
  23. avatar
    [8] Kadla [*]

    7kraska: Kolik vydělává tvůj muž? A kam jdou jeho peníze? Ty jsi na mateřské a živíš ho? Napiš sem víc detailů, takhle se tady bude spousta lidí o spoustě věcí dohadovat. Popiš to přesněji. Ten článek je v afektu a ten příspěvek v diskusi taky.

    superkarma: 0 09.07.2007, 09:45:05
  24. avatar
    [7] lilithheta [*]

    7kraska: A s někým takovým sis udělala dítě?

    superkarma: 0 09.07.2007, 09:44:40
  25. avatar
    [6] lilithheta [*]

    S tou kytkou ho celkem chápu. Pochybuji, že pochopil jak to myslíš (co se za květiny líbí tchýni - asi takový detail ani neví), ale myslel, že ani nejsi schopna se sama rozhodnout, jestli vybrat astry nebo gerbery. Já bych taky na jeho místě nepochopila jak to myslíš. Když už bych nevypěnila, tak bych si aspoň myslela "svoje".

    superkarma: 0 09.07.2007, 09:42:35
  26. [5] 7kraska [*]

    No jasne, ja se valim na materske, mam plno casu, zatimco nas tatinek chudacek musi kazdy den do prace a desne rad by si to se mnou vymenil. Sranda je v tom, ze ja po nocich pracuju a chodim na 1 den v tydnu do prace, pricemz muj prijem za toto zaplati poplatky za byt a jidlo atd. (neptejte se mne, kde se da tolik penez vydelat), zatimco tatinek nam nedava zadne penize a jen se veze...ma jen blbe kecy. Takze jeho prace je vlastne jeho konickem a to, ze chodi domu unaven, je jen jeho problem. Nabizela jsem mu x-krat, aby sel na materskou sam, ja bych sla pracovat na plny uvazek a vsechno bych uzivila, i jeho, ale to odmitl s tim, ze by ztratil soucasnou praci. Takze to nejak prezivam a tesim se, az bude dcera trochu vetsi a zaridim si to vsechno jinak (jeste nevim jak).

    superkarma: 0 09.07.2007, 09:40:17
  27. avatar
    [4] Meander [*]

    Sice mi přijde, že až se uklidníš, tak se za ten výlev zastydíš, ale tohle si nemůžu odpustit:
    Otec se vrací z práce a vidí jak jeho děti sedí v pyžamech před domem a hrají si v blátě s prázdnými krabičkami od pizzy a číny, které jsou rozházené po celé zahradě. Vrátka na ulici jsou otevřená dokořán, zrovna tak dveře od auta, uvnitř leží pes čerstvě vyválený v blátě a nikde ani stopa po druhém psu.
    Muž vešel do domu a uviděl ještě větší nepořádek: Lampa převrácená a běhoun skrčený u zdi. Uprostřed pokoje hlasitě hrála televize a jídelna byla zaházena hračkami a různými díly šatníku.
    V kuchyni to nevypadalo lépe. Ve dřezu stála hromada nádobí, rádio hrálo na plné kolo, zbytky snídaně rozházené po stole, navrchu na prostírkách leží kočka. Lednice otevřená, psí žrádlo na podlaze, rozbitá sklenička pod stolem a u zadních dveří uplácaná hromádka písku.
    Muž rychle vyběhl schody, stoupajíc na další hračky a šlapajíc po oblečení. Ale nehleděl na to, jen hledal svou manželku. Bál se, že je nemocná, nebo se jí něco vážného stalo. Viděl jak dveřmi koupelny prosakuje voda. Nakoukl tam a uviděl mokré ručníky na podlaze, rozlité mýdlo v hromadě špinavého prádla a mezi vším další rozházené hračky. Kilometry toaletního papíru se vinuly mezi tím vším a zrcadlo a stěny byly pomalované zubní pastou. Rychle se otočil a spěchal do ložnice, kde našel svou manželku, ležící v posteli a čtoucí knihu. Podívala se na něj, usmála se a zeptala se ho jak se měl celý den.
    Podíval se na ni nedůvěřivě a zeptal se: "Co se tu dnes stalo?"
    Usmála se znovu a odpověděla: "Pamatuješ se, drahý, že každý den, když se vracíš z práce, ptáš se mně: Co jsi, krucinál, dělala celý den?"
    "Ano",odpověděl muž nejistě.
    "Tak dnes ........... dnes jsem nedělala nic"!

    superkarma: 0 09.07.2007, 09:38:20
  28. avatar
    [3] Landriel [*]

    Samozřejmě ... každá ženská se jenom fláká a nic nedělá - a to i tehdy, pokud chodí do práce, lítá kolem domácnosti a ještě má další práci z domu.

    superkarma: 0 09.07.2007, 09:27:49
  29. avatar
    [2] Ťapina [*]

    Jestli tomu zmatenému výlevu dobře rozumím, tak jste se s manželem domluvili, že ty něco uděláš, ty jsi pak usoudila, aniž bys ho o tom zpravila, že to vlastně uděláte spolu, ale když se k ničemu neměl, tak ses naštvala, neudělala nic a pak se divila, že už je to hotové. Zapleštila bych tě už v téhle fázi, ale ještě jsi měla šanci to napravit, kdybys koupila tu kytku bez dalších dotazů Nevím, kde jsi přišla k tomu, že manžel je přesvědčen, že nemáš co na práci. Domluvili jste se, že se nějak budete podílet na přípravách a tvoje část práce leží netknutá.

    superkarma: 0 09.07.2007, 09:25:14
  30. [1] markousek [*]

    ahoj,no můj o víkendech dělá na baráčku a taky má pocit,že bych ten čas na MD měla trávit efektivnějc

    superkarma: 0 09.07.2007, 09:22:37

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme