Rodina

SOS - Po porodu si nemůžu užívat sex


Jsem 7 let šťastně vdaná. S manželem jsme si nejdřív trochu užívali, potom trochu budovali a nakonec založili rodinu.
Otěhotněla jsem snad okamžitě, radost byla veliká. Těhotenství probíhalo normálně, všechno bylo v pořádku. Pak přišel 40. týden a moje doktorka se rozhodla, že už není nač čekat a píchla mi tzv. vyvolávačku. To byla středa odpoledne. Ve středu o půlnoci mi začaly bolesti... to víte, prvnička. Cosi mě bolelo, odteklo trošku vody a tak, ve 3 hodiny ráno, když bolesti začaly sílit, jsem vzbudila manžela a jelo se do porodnice. Tam mě natočili a bylo mi sděleno, že porodní bolesti ještě nemám, ale když už jsme tam a mají volno, tak že mě teda dají na porodní sál.
Abych to zkrátila... se šílenými bolestmi jsem tam přetrvala ještě dalších 15 hodin (stále ještě to nebyly porodní bolesti, ale křížové, což jsem pochopila až po porodu). Byla mi píchnuta další injekce, která už konečně způsobila porod mého miláčka. Klečela na mě z jedné strany sestra, z druhé doktor a moje doktorka rodila. Tu bolest žeber snad cítím ještě dneska.
Syn se narodil v pořádku a já byla ráda, že je všechno za mnou.

Jenže po šestinedělí jsem zjistila, že nemůžu „sexovat". Prostě to nešlo, bolelo to a moc. Zkoušela jsem snad všechno, rehabilitaci, fyzioterapii, mobilizaci kostrče (3x), Mojžíšovou metodu, kalanetiku, dokonce i kineziologii a bylinky... a nic. Bolí to pořád. Bylo mi řečeno, že mám díky svému skvělému porodu hnutou pánev, takže je jaksi nakřivo. Od porodu uběhly už 3 roky a já se nemůžu dobrat nějakého zlepšení. Chceme mít druhé dítě, ale bojím se, že budou komplikace. Navíc mám chlapa, který už 3 roky v posteli jen šolíchá". Nemáte třeba někdo podobnou zkušenost? Poradíte, jak napravit pánev??
 
Žena-out
Milá ženo - pro nás vždy in,
to je mi líto a dávám váš příběh v plen". Snad vám někdo poradí.
   
07.03.2007 - Těhotenství a porod - autor: Dana Svobodová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [37] Henri [*]

    kareta: já si to naštěstí neumím ani představit, ale věřím, že to musí být hrůza. Na porod bych se těšila jak na spásu boží.

    superkarma: 0 07.03.2007, 22:43:53
  2. avatar
    [36] kareta [*]

    Marbulka: já bych je upozornila, že jim do toho budu kecat, jestli mě neuspí, kdyby se mi k páteři blížila jehla s anesteziologem
    Henri: 25kg- znám. Velmi nepohodlné a frustrující a neovlivnitelné. Jeden z důvodů, proč nechci 3 dítě

    superkarma: 0 07.03.2007, 19:28:34
  3. avatar
    [35] Marbulka [*]

    kareta: taky mám bikiny jizvu
    Pan primář byl rozumný a při KP mi sám doporučil SC.
    a narkozu jsem měla částečnou (napíchlá záda) z vlastní vůle

    superkarma: 0 07.03.2007, 19:18:49
  4. avatar
    [34] Meander [*]

    kareta: Můj doktor je bývalý přimář z fakultky. Kdopak ví, jak by se k tomu postavil.

    superkarma: 0 07.03.2007, 16:49:53
  5. avatar
    [33] kareta [*]

    Bébina: to už si nedovolí Ostatně, bolavé břicho je příjemnější než rozřezaná povolená pochva
    Meander: stálo by za to zeptat se předběžně gynekologa, jak se k tomu staví a co doporučuje, seznámit ho s vlastním postojem..A rozhodně celkovou narkozu. Kecy, že je nabodnutá páteř šetrnější neberu. Ono je to hlavně lacinější. Šetří na nás kde se dá

    superkarma: 0 07.03.2007, 16:37:19
  6. [32] Bébina [*]

    kareta: ovsem pri takto vynucenem zakroku se s ni asi moc nemazlili, co? Bala bych se, ze to odflaknou a jen at si to pani uzije, kdyz si to tak prala.

    superkarma: 0 07.03.2007, 16:19:52

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [31] Meander [*]

    kareta: Hysterických scén není nikdy dost. Jen víc takových bojovnic!

    superkarma: 0 07.03.2007, 16:19:03
  2. avatar
    [30] kareta [*]

    Meander: šumperk Ovšem mezitím primář odešel do Přerova a o novém zástupci se povídalo, že dává přednost přirozenému průběhu.. Ale slyšela jsem o paní, která odmítla rodit normálně, udělala hysterickou scénu, všichni ji nenáviděli, ale ten SC jí udělali

    superkarma: 0 07.03.2007, 16:12:26
  3. avatar
    [29] Meander [*]

    kareta: Kde ordinuje ta tvoje známá? Jen tak, pro jistotu.

    superkarma: 0 07.03.2007, 15:57:21
  4. avatar
    [28] Henri [*]

    Vivian: jasně, indikace k indukci (to je krásné spojení :-), to není, ale doktoři rádi vyhoví. Možná to není úplně lege artis, ale je to lidské, když člověk vleče 25kg baťoh ve dne v noci.

    superkarma: 0 07.03.2007, 15:49:21
  5. avatar
    [27] Henri [*]

    kareta: na mně se setra pohupovala (lokty v břiše), třepala ve vzduchu bačkůrkama (říkal manžel) a prý když to viděl, chtěl jí sundat a dát jí pár facek. Hrdina můj . Ale tyto osobní detaily z porodů moc nerada ventiluju, takže raději už končím.

    superkarma: 0 07.03.2007, 15:48:19
  6. avatar
    [26] Vivian [*]

    Henri: to sice jo, ale samo o sobě to prostě není indikace k indukci.

    superkarma: 0 07.03.2007, 15:38:25
  7. avatar
    [25] kareta [*]

    Meander: v mém okolí holky, co hledaly přátelskou porodnici, rodily ve finále vaginou obříky 4,5kg, protože přátelské porodnice podporují "fyziologické porody", já se už v poradně vyptávala, jestli mi při císaři udělají bikini jizvu, nebo tu hnusnou přímou, a zároveň schizofrenně trvala na tom, že KP porodím normálně. Naštěstí byl primář rozumný a udělal bikini jizvu . Na rozdíl od prvního porodu (2h) jsem bolesti neměla ani před tím, ani potom. Doporučuji a přeji rozumného doktora. Btw- jedna známá gynekoložka mi říkala, že jak porod trvá 4h a nevede to k výsledku, SC udělají automaticky. teda pokud matka souhlasí.
    Henri: Sestru na břiše jsem měla u 1 porodu a ani jsem to nezaregistrovala- nějak loktem přejela po břiše a bylo hotovo. Asi se to musí umět

    superkarma: 0 07.03.2007, 15:22:01
  8. avatar
    [24] barkl2 [*]

    no to je hrůza , já rodila 75 min včetně sprchy, a vyplňování všech těch papírů.... a už druhý den, mi vadilo, že usínám bez manžela

    superkarma: 0 07.03.2007, 15:10:41
  9. avatar
    [23] Henri [*]

    Vivian: už v 38. tt nemyslíš na nic jiného, jen už konečně rodit. Ve 40. jsi za jakoukoliv pomoc směrem ven vděčná. Tím nemyslím sestru na břiše. Zažila jsem to, břicho už nějakou dobu modré nemám, ale i za cenu násilí (z mé strany) odmítám během porodu ležet. To prostě přestávám rodit, ač za to nemůžu. Pak vyhánějí čerta ďáblem.

    superkarma: 0 07.03.2007, 15:06:33
  10. avatar
    [22] Meander [*]

    kareta: Nevyndají. Odporovalo by to sadistickým zásadám českého porodnictví. Nechají ji třicet hodin trpět a když se pak nepostaví na nohy, řeknou "to jste holt měla, paninko, smůlu".

    superkarma: 0 07.03.2007, 14:49:53
  11. avatar
    [21] kareta [*]

    Kadla: já jsem byla hlavně už strašně nervozní, měnily se roční období a kupovat na sebe nové věci se mi nechtělo, tak jsem z původního přesvědčení, že fyziologické těhotenství trvá až 44 týdnů zredukovala nezbytně dlouhou dobu 38tt. Kdo nezažil nepochopí . Dokonce mi dceru odhadli, že bych opravdu rodila 43+něco, jak já byla šťasná za moderní porodnictví!!! Ne každému je dáno rodit lehce a normálně.
    Myslím, že druhé dítě jí vyndají císařem- indikace má

    superkarma: 0 07.03.2007, 14:44:59
  12. avatar
    [20] Petique [*]

    Smajlinka: slovo šolichat se u nás používá jako když něco děláš, a odflákneš to, jen to tak pošolicháš. Já třeba když žehlim, tak to jen tak pošolichám, aby to jako vypadalo.

    superkarma: 0 07.03.2007, 14:42:55
  13. avatar
    [19] Smajlinka [*]

    Jo, tak tyhle příběhy mě vždycky dokáží pěkně nasrat, s prominutím. Kdybychom měli normální porodnictví, kde se rodí na porodních stoličkách využívajíc přitom "obyčejné" gravitace, nemusely by ženy takhle dopadat. Moc mě to mrzí za pisatelku.
    Jinak šolíchá jsem pochopila jako honí... ?
    Přeji hodně štěstí do budoucna!

    superkarma: 0 07.03.2007, 14:37:21
  14. avatar
    [18] ještěrka.ehp [*]

    S tou hnutou pánví a druhým dítětem hodně pozor, známá měla hnutou pánev, při porodu se jí hnula ještě víc a je na vozíku

    superkarma: 0 07.03.2007, 14:20:11
  15. avatar
    [17] Kadla [*]

    Já jsem taky rodila ve 42. týdnu... Ale byla jsem jako balón

    superkarma: 0 07.03.2007, 14:16:06
  16. [16] Inez1 [*]

    Vivian: To máš teda recht!!

    superkarma: 0 07.03.2007, 13:53:18
  17. avatar
    [15] Vivian [*]

    kareta: no snad to nějaký svůj důvod má, proč je tak "dlouhé". Kdyby mohlo být kratší, tak by se předčasně narozené děti nemusely "dopékat" v inkubátorech a všelijak zachraňovat, aby přežily...
    Vyvolávat porod ve 40. týdnu jen proto, že přišel vypočítaný termín a ženská ještě nezačala rodit, je blbost. Nechává se klidně do toho 42. týdne, pokud je dítě i ona v pořádku.

    superkarma: 0 07.03.2007, 13:42:08
  18. avatar
    [14] kareta [*]

    Vivian: těhotenství je zbytečně dlouhé, já nosila děti 42týdnů a kdyby nezasáhli doktoři, nosím je dodnes

    superkarma: 0 07.03.2007, 13:24:49
  19. avatar
    [13] Vivian [*]

    A tím důvodem indukce byl 40. týden gravidity ??

    superkarma: 0 07.03.2007, 12:53:57
  20. avatar
    [12] pajda [*]

    alpina: to si nejsem jistá - mě se to vždycky po fyzioterapii vrátilo zpátky a navíc se to ještě zhoršovalo, protože jsem neměla žádný svalový korzet, který by tu pánev udržel, ale ten pilates opravdu pomáhá - tam jednak využíváš sílu vlastních svalů a jednak buduješ správné držení těla postupně, není tam žádný skok.

    superkarma: 0 07.03.2007, 12:53:06
  21. avatar
    [11] dalusa [*]

    asi bych se poradila s dobrým gynekologem nebo chiropraktikem a pak teprve zkusila ostatní možnosti. To není možný, aby se s tim nedalo nic dělat. Určitě nejsi první s tímto problémem. Zkus si zajet do Prahy na nějakou gynekologickou kliniku a zeptat se co s tim

    superkarma: 0 07.03.2007, 12:49:01
  22. avatar
    [10] alpina [*]

    pajda: no pokud hne žádoucím směrem, tak by to snad mělo být lepší, ne?

    superkarma: 0 07.03.2007, 12:39:46
  23. avatar
    [9] olafka [*]

    Břišní tanec

    superkarma: 0 07.03.2007, 12:22:23
  24. avatar
    [8] pajda [*]

    Zkusila bych Pilatese - správně provedeným si neublížíš, zatímco pokud ti někdo pohne s posunutou pánví na masáži, tak to bude ještě horší.

    superkarma: 0 07.03.2007, 12:17:18
  25. [7] FAXÍK [*]

    Moc smutná zkušenost s porodem,radu na hnutou pánev nemám, bohužel, hodně štěstí.

    superkarma: 0 07.03.2007, 12:03:03
  26. [6] Inez1 [*]

    Mě to spíš připadá, že jim to v posteli prostě nejde, když ona píše, že jí to bolí, tak si manžel asi moc neužije ne? Takže je už 3 roky bez sexu??

    superkarma: 0 07.03.2007, 12:02:57
  27. avatar
    [5] Gabi [*]

    Manx: taky mě to zarazilo, nerozumím Tři roky jsou hodně dlouhá doba, vypadá to, že problém je plození dalšího potomka, nikoliv vlastního intimního vztahu.

    superkarma: 0 07.03.2007, 11:59:26
  28. avatar
    [4] Kadla [*]

    Souhlasím, reflexní terapii a hlavně thajskou masáž...

    superkarma: 0 07.03.2007, 11:43:43
  29. avatar
    [3] alpina [*]

    doporučila bych reflexní terapii, v Česku jsou na ni asi nejlepší manželé Patakyovi

    superkarma: 0 07.03.2007, 11:32:48
  30. [1] malé_pískle [*]

    Má kamarádka neměla sice hnutou pánek po porodu,ale už od přírody.Začala chodit do posilovny,nevím jestli cvičila nějaké spečiální cviky ale pánev se jí srovnala a nakonec zapadla.Tak když už si zkusila všechno můžeš i tohle.Přeji hodně zdaru.

    superkarma: 0 07.03.2007, 11:22:48

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme