Vztahy

SOS Po porodu na mě nechce ani sáhnout

 

 

Chtěla bych se zeptat, jestli nemáte někdo zkušenosti s chováním manžela, když byl přítomen porodu.

Na naše dítě jsme se oba dva moc těšili a manžel chtěl být od začátku u jeho narození. Byla jsem ráda, protože jsem se porodu docela bála a myslela jsem si, že mi partner bude oporou. A to on taky byl.

 

Porod probíhal poměrně dobře, bez komplikací a narodila se nám krásná zdravá holčička. Manžel na mě byl po celou dobu velmi hodný, pomáhal mi dýchat, utíral mi čelo a byla jsem šťastná, že je tam se mnou.

 

Jenže teď, tři měsíce potom, je to mezi námi nějaké divné. Ono to trvá už od té doby, ale dříve jsem to tak nevnímala. Byla jsem v šestinedělí a trvalo mi, než jsem se zaběhla v mateřských povinnostech.

 

Ale nyní už jsou malé tři měsíce a je opravdu zlatíčko. Moc nepláče, je to takový náš smíšek.

S manželem ji velmi milujeme.

 

Problém je ale náš vztah. Či spíše sex. Vím, že mne manžel stále miluje. Chová se ke mně ohleduplně, pomáhá mi, jak může. Trpím ale tím, že se mě ani nedotkne. Ani mě nepohladí, nepolíbí, když, tak velmi sporadicky a jakoby odtažitě.

 

Od narození dcerky jsme se ještě ani jednou nemilovali. Zkoušela jsem ho svést, ale nepochodila jsem a pak jsem se ještě cítila trapně.

 

Ptala jsem se ho, čím to je, a on mi řekl, že když mě viděl tak moc trpět, že má strach, aby mi neublížil, abych nepřišla znovu do jiného stavu.

 

Jenže já si myslím, jestli jsem se mu při tom porodu třeba nějak nezošklivila. Zní to hloupě, já vím. Ale jinak si to vysvětlit neumím. Dříve mezi námi všechno fungovalo a klapalo, a teď najednou taková změna.

 

Jsem z toho nešťastná a chtěla jsem se zeptat zdejších maminek, jestli třeba neřešily podobný problém a jak dlouho to případně trvalo.

Děkuji za vaše rady.

 

   
16.08.2005 - Láska a vztahy - autor: Čtenářský příběh

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [254] evadolezalova [*]

    ty brďo, redakce chrápe, slaví nebo z jakýho důvodu větraj archiv ?

    superkarma: 0 15.08.2007, 13:28:33
  2. avatar
    [253] paviocko [*]

    Až budu jednou rodit, tak nevím, jestli budu chtít partnera při porodu, nějak si říkám, jestli není lepší, když "trne hrůzou" před sálem :o))
    Vzpomínám si na bývalého kolegu z práce, který tvrdil, že přítomnost u porodu byl jeho nejhorší zážitek a že se mu ta žena zošklivila :o((( Feministky možná namítnou, že je to blbost a porod je přirozenej, ale vždycky na tohle vzpomenu a říkám si, že partnera rozhodně nutit nebudu.

    superkarma: 0 27.09.2005, 13:29:56
  3. avatar
    [251] Dášule [*]

    Zkus se jej na to zošklivění zeptat. Třeba až pochopí, jak to vidíš ty, začne se s tebou aspoň mazlit a potom jej snad už svedeš. Nemluvě o tom, že si snad pořídíš antikoncepci.

    superkarma: 0 08.09.2005, 16:16:11
  4. avatar
    [249] *Kotě* [*]

    Nyotaimori: proč bychom ti taky měly závidět, i my dětné a vdané jsme byly svobodné (já například relativně dlouho) a pro změnu jsme se rozhodly dobrovolně - nade mnou nikdo nestál a nenutil mě se rozmnožovat

    superkarma: 0 21.08.2005, 10:51:40
  5. avatar
    [245] Avilka [*]

    106: 242

    superkarma: 0 19.08.2005, 14:57:53
  6. [243] 7kraska [*]

    Nejak mi to nedalo a musela jsem o tom zase premyslet, o tech piskorich.

    Vzdycky mi vadila slova "materstvi" a "rodička" (to je uplne sileny slovo!), pod slovem matka v souvislosti s porodem, ditetem atd. jsem si predstavovala nejakou rozkydnutou priseru neurciteho veku s mastnym culikem nebo betonovou trvalou, "šatovou zástěrou" a priblblym usmevem, ktera neustale urovnava zahyby na nejakych kycovitych sladce ruzovych/bledemodrych krajeckach nebo silene dulezite kazdemu vyklada, jak pepicek/janicka spinka/kaka/papa/bumba a pritom kodrca kocarkem sem a tam - proste hruza (tyhle moje predstavy se vytvarely nekdy v 70.letech). Jo a toto by se odehravalo na nejake venkovske navsi nebo jeste lepe pred prodejnou Jednoty. Tak takova jsem byt nechtela a snad ani nejsem, ale presne tohle mne na tom desilo. Pritom treba tady u nas na Letne jezdi relativne dost holek s kocarkem na koleckovych bruslich, jsou stihle, vitalni, proste zijou dal po svem, i kdyz se pritom musi o nekoho starat. Takze takova hruza jak jsem si vzdycky myslela to neni, predstavovala jsem si to vsechno daleko a daleko horsi, tehot., porod, 6-nedeli, nakonec to bylo uplne v pohode, normalni a prirozene, a ted uz ani nevim, ze jsem byla tehotna.

    superkarma: 0 18.08.2005, 23:02:37
  7. [241] Jana 01 [*]

    Manx -mně se do sexu po porodu asi rok taky moc nechtělo - únava z nevyspání a péče o dítě, nalitý prsa a při o. z nich stříká mlíko, nástřih mě bolel strašně dlouho a musím říct, že i šest let po porodu mne někdy jizva pobolívá. Můj šel na to nějak moc rychle, aspoň se mi to zdálo. Ale jinak je ten sex opravdu lepší, dříve jsem špatně dosahovala orgasmu a po porodu třeba hned na začátku akce.

    superkarma: 0 18.08.2005, 21:09:16
  8. avatar
    [240] malenina [*]

    Martiš: To je jasný, když jsi měla problémy Já jsem přibrala jen 13 kg a porodem šlo všechno dolů,tak váha byla v pohodě.

    superkarma: 0 18.08.2005, 12:41:54
  9. avatar
    [238] malenina [*]

    Martiš: Tak nevím, jestli je můj z jiné planety . Během těhotenství sex, po porodu sex, pořád sex a po 19 letech vztahu ještě lepší . Asi to oslavím

    superkarma: 0 18.08.2005, 11:35:40
  10. [234] Jana 01 [*]

    Musím souhlasit se 7kraskou, že sex po porodu je mnohem lepší. Po porodu je orgasmus raz dva - děloha je nějaká vytrénovaná.
    S tím, že kojení na veřejnosti je exhibicionismus taky souhlasím - spíš, že mnohé maminy, hlavně větších dětí chtějí provokovat a to hlavně chlapy. je mi z toho taky na zvracení. Jinak jsem kojila poctivě rok, ale na veřejnosti snad jen ve vlaku a to ještě v prázdném kupé se zataženýma záclonkama a přehozenou plenkou přes mimino (kdyby náhodou). vím, jak to mého chlapa vzrušovalo, tak proč to dělat ostatním.
    Všem, kteří říkáte, že těhotenství a porod je hnus - proč tady vůbec žijete. Neštítíte se sami sebe, když jste z takového hnusu vylezli? Své matky se taky štítíte za to, že vás porodila? Jaký k ní máte vztah?

    superkarma: 0 18.08.2005, 07:14:35
  11. avatar
    [233] *Kotě* [*]

    Suzanne: To víš, mít děti, to je zkrátka dosti ubohý životní program, lepší je být bezdětná, strašlivě si užívat a pak to všem dětným v internetové diskusi natřít

    superkarma: 0 18.08.2005, 02:45:20
  12. avatar
    [232] Suzanne [*]

    ad reakce: božínku, božínku Tady už se koukám nesmí napsat, že je člověk s dětma šťastnej - hned se do něj někdo pustí

    superkarma: 0 18.08.2005, 01:24:22
  13. [229] 7kraska [*]

    Jo a k tematu v clanku - pritel u porodu byl, ale protoze je zdravotnik, tak to s nim ani nehnulo. A sex je jako predtim, vlastne mne bavi nejak vic.

    superkarma: 0 17.08.2005, 22:57:54
  14. [228] 7kraska [*]

    No jasně, je to kazdeho vec, jak si to zaridi s piskorema nebo mimiskama, neexistuje univerzalni recept. Taky zalezi, jakeho partnera clovek potka a kdy, ze... Ja akorat ted vim, ze jsem si dceru mela poridit driv - kdybych ji mela o 10 let driv, tak bych si ji uzila o 10 let dele, s tim nic nenadelam. Podminky a partnera (i kdyz jineho nez ted) jsem na to uz tehdy mela, ale odvahu a ochotu se omezovat pri svem hektickem zivotnim stylu jsem tehdy nemela.

    superkarma: 0 17.08.2005, 22:52:58
  15. avatar
    [225] phoebe24 [*]

    Nyotaimori: jen jsem popsala svůj pocit z výrazu toho portrétu. A první byla rozhodně ta osoba, která mě s despektem oslovila "děvenko" a podezírala z "nasranosti" - to k těm vulgaritám.
    Ale jinak si przni, kompenzuj a provokuj, když Tě to uspokojuje.
    Já pro dnešek končím a jdu si užít jinam a jinak.

    superkarma: 0 17.08.2005, 21:08:41
  16. avatar
    [223] phoebe24 [*]

    Nyotaimori: dle tvé teorie o kojení by jsi Ty kojit vůbec nemohla, že ??
    Ale stejně mě zaráží, že v těchto diskusích (děti ano -ne) sáhnou jako první k urážkám a vulgaritám vždycky ty bezdětné. To si to potřebujete takhle kompenzovat, či co ?? Pokud někdo nechce děti - je to jeho volba a mě osobně to nepřipadá divný. Každej má jiný priority a představy o životě. Ovšem důsledná ignorace pouhého slova dítě (ne děťátko,mimísek, miminečko, mazlínek..), ale náhrada pouhého slova "dítě" výrazy: harant, škebloň, piskoř - to už zavání hysterií.

    superkarma: 0 17.08.2005, 20:05:54
  17. avatar
    [221] malenina [*]

    ˇˇRekla bych, že každá z nás tady posuzuje a dává moudra o něčem, co nezažila

    superkarma: 0 17.08.2005, 19:43:05
  18. avatar
    [220] Tomíška [*]

    7kraskačau já mám tři děri od 16-2roky a moje kamoška se rozhodla nemít žádné.moudra předává synovcům,hádá se s partnerem miluje všechny co si to zasluží.a nezdá se mi divná.každy je spokojený se svým stylem života a je blbost si namlouvat že KAŽDÁ ženská CHCE děti.

    superkarma: 0 17.08.2005, 19:11:15
  19. avatar
    [218] phoebe24 [*]

    Meander: s tvojí vizáží (viz profil) to, že jsi ve třiceti svobodná neznamená, že to musí být dobrovolně
    a mmch ta paní si život "zkazila" v 38 !

    superkarma: 0 17.08.2005, 17:56:44
  20. avatar
    [217] Meander [*]

    phoebe24: Děvenko, to že si někdo v mladém věku zkazil život a závidí nám svobodným, neznamená, že má pravdu

    superkarma: 0 17.08.2005, 17:25:55
  21. avatar
    [216] phoebe24 [*]

    jo, je to z nouze cnost

    superkarma: 0 17.08.2005, 16:41:12
  22. [215] Pe-ťule [*]

    Nejlepší by bylo se ho zeptat co mu je.

    superkarma: 0 17.08.2005, 16:10:23
  23. avatar
    [214] Meander [*]

    phoebe24: Ses nějak nasrala, ne?

    superkarma: 0 17.08.2005, 15:49:59
  24. avatar
    [213] phoebe24 [*]

    Meander: za exhibicionismus já považuji např. neustálé přesvědčování některých přispěvatelek tohoto serveru o vlastní nezávislosti, o absenci svých mateřských pudů a o suverennitě a neomylnosti se kterou tyto amazonky kráčejí životem nezávisle na mužích.....
    jenom, jestli to není tak trochu z nouze cnost

    superkarma: 0 17.08.2005, 15:46:49
  25. avatar
    [212] Meander [*]

    7kraska 207: Neumím bruslit ani lyžovat, do svých koníčků bych si od nikoho kecat nenechala, takže bych ani nikomu nekecala do těch jeho, s moudry je to zrovna tak, do tanečních jsem sama nechodila a žiju a rozmazlovat můžu svoje kočky. Howgh

    superkarma: 0 17.08.2005, 14:32:11
  26. avatar
    [211] Meander [*]

    Jo, je to oxytocin...

    superkarma: 0 17.08.2005, 14:26:44
  27. avatar
    [210] Meander [*]

    Manx 204: Do té diskuse jsem napsala, že demonstrativní kojení na veřejnosti považuju za exhibicionismus a že se kolem toho staví zbytečná slavobrána. A taky jsem dostala po tlamě

    superkarma: 0 17.08.2005, 14:25:47
  28. avatar
    [208] malenina [*]

    7kraska: Každý po tom nemusí toužit. Nevím kolik dámám je let, třeba později změní své mínění o dětech, nebo taky nezmění. Každý by o svém životě a stylu měl rozhodovat sám.

    superkarma: 0 17.08.2005, 13:26:15

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [207] 7kraska [*]

    Omlouvam se tem, kterym jsem zkazila obed s tou prirodou. Ale kdo mate doma zvirata (staci krecek nemluve o kocce nebo psovi), tak se prece s tou prirodou taky setkavate...

    Ja taky nejsem materskej typ, nikdy jsem nebyla a nebudu, ale prijdte se k nam podivat na tu nasi holku, nikdy jsem nic tak krasnyho nevidela, vazne, vubec to nechapu. Kazda cast jejiho telicka je neuveritelne krasna...A to nejsem takova ta matka posedla nakupovanim ruzovych kosilek s maslickama apod., mame vsechno prakticke, hodne veci z druhe ruky, levny kocarek a tak.

    Ale ted fakt vazne...kdyz to berete racionalne, myslite si, ze Vam v zivote vystaci konicky, partner, zvelebovani domova, prace, cetba, hudba atd.? Nechcete nekomu predat sva zivotni moudra, nekoho ucit bruslit a lyzovat, tesit se z necich uspechu ve skole, chodit s ditetem do tanecnich? Nekoho rozmazlovat? S kym se budete hadat, az budete v duchodu stare protivne baby? Nebudete mit ani nemoznou snachu ani nemozneho zete ani milovana vnoucata...

    superkarma: 0 17.08.2005, 13:09:37
  2. avatar
    [206] Avilka [*]

    106: 187 +phoebe24: holky zlaté, buďte radi, že ste mali šéfovú, po ktorej sa musela čistiť čalúnená stolička. Sekretárka kupovala za vlastné soľ. aby to ako tak spasila, kým príde upratovačka. A to "dáma" urobila bežne na porade managmentu v zasadačke a v kancly u kolegov- pánov.

    superkarma: 0 17.08.2005, 13:07:14
  3. avatar
    [205] malenina [*]

    Meander: Manx: ... to jste z toho tak na sračky? Nevím proč se tady tolik nadělá kvůli porodu, kojení apod.

    superkarma: 0 17.08.2005, 12:03:37
  4. avatar
    [203] Meander [*]

    Manx: Dva a půl měsíce... Myslíš, že za to ještě může oxytocin? Nebo jí to, chudince, zůstane nadosmrti?

    superkarma: 0 17.08.2005, 10:25:06
  5. avatar
    [201] phoebe24 [*]

    106: moje kolegyně z práce (žádná kamarádka, baba protivná - chodíme kolem sebe, protože musíme a je nesnesitelně ukecaná), občas utrousí větu: "jdu se přebalit". V tu chvíli se mi zvedne dekl. Fakt nemám chuť poslouchat takový intimnosti od týhle baby. Ještě, že nepopisuje stav svý vložky, to bych jí . Ale stejně, neporadí mi někdo, co s babou ??

    superkarma: 0 17.08.2005, 09:52:55
  6. avatar
    [200] Meander [*]

    7kraska: Děkuju pánubohu za to, že mě mateřským pudem obdařiti neráčil. Když to čtu, vzdávám se pro dnešek oběda. Nějak nestojím o to být součástí přírody, radši bych byla android

    superkarma: 0 17.08.2005, 09:44:47
  7. [199] 7kraska [*]

    Nyotaimori, ja jsem lina a sobecka a rozmazleny jedinacek, dite jsem nikdy nechtela, chtela jsem porad delat karieru a vydelavat slusne penize, stridat partnery, cestovat a mit porad nejake vzruso. V mladi mi matka porad rikala hlavne at neprijdu do JS, ze si znicim zivot (asi jako si ona znicila se mnou ).

    A najednou ve 38 letech mam doma krasnou zdravou naducanou holcicku s faldikama a modryma ocima, jsou ji dva a pul mesice, uz brouka a nekdy se nahlas smeje, porad se na ni chodim divat do postylky. Kdyz ji kojim, tak z toho mam malem orgasmus, zvlast kdyz mne drzi rucickama za prso nebo za ruku. Je fakt, ze jsme ji s pritelem neplanovali, ale jsme za ni moc radi. Proste zivot musi mit nejaky vyvoj, neni mozne zit porad jako ve dvaceti. Ovsem ve 20 letech by to zdaleka nezvladla, byla bych silene vykulena a porad bych asi brecela a mela pocit zmaru. A ze porod a tehot. jsou "humáč", to je pravda, porad nejake nepatricne tekutiny, napred vytok v tehotenstvi, odber plodove vody (stare matky jako ja), pak u porodu krev, klystyr, cevkovani, pot, mastne vlasy, potom ocistky, nastrih hraze a koneckoncu i nekonecna miminkovska hovinka, jakoz i vsude materske mleko, na kosili, podprsence, vlozkach do podprsenky, tricku, svetru, kabate i kozichu (prehanim). Ale proste jsme soucasti prirody a bez tech humacu to nejde, nejsme umelohmotne krasavice z reklamy, ktere asi snad zadne tekutiny nemaji. Rany se zahoji a humac se da umyt.

    Moje praprababicka mela 11 deti (8 holek) a zadnou koupelnu, jen plechovy lavor a vodu ve studni, zachod na dvore - to pak musel byt fakt humac, nechapu, jak to zvladala. Moje babicka jeste pamatuje, ze na dvore chalupy porad visely pradelni snury s vypranyma "textilnima vlozkama" (proste obycejne hadry) vsech holek z rodiny, pardon, jestli se nekomu udelalo spatne. Prapradeda u porodu urcite nebyl, mozna proto pak meli dalsi a dalsi deti, ale urcite si toho humace uzil docela dost, napr. kdyz tam videl viset ty vlozky. Spis mu mohlo vadit, ze jim v mezidobi 3 deti umrely, nicmene po nich nasledovaly dalsi deti, celkem se jich narodilo 14, proste driv to lidi asi tak nebrali - meli bliz k prirode.

    superkarma: 0 17.08.2005, 09:37:08
  8. [196] Jana 01 [*]

    Opravuji - miminko mi drželo ručičkou podaný prst. Náš tatínek neviděl nic, jen mne a potom miminko. A samozřejmě jen skalpel a to, co bral porodník do ruky. Na nohy mi totiž dali takovou tu zelenou operační plachtu. Dokonce i nohy mi do toho zabalili. taky mi nechali, jen vyhrnuli, košili. I když je porod přirozená věc, docela jsem to ocenila a to tím spíš, když tam byl u toho partner.

    superkarma: 0 17.08.2005, 07:16:40
  9. [195] Jana 01 [*]

    holky, já nejsem ten typ, co by rád vzpomínal s hrůzou na porod, nebo jak jste to psali. Když vzpomínám, tak spíš jen na to, jak jsem několik nocí po porodu nespala, ležela jsem u miminka, to mě drželo za ruku a já jsem nemohla uvěřit tomu zázraku. Jen jsem měla strach, aby se mu něco nestalo, třeba nějaký ten dětský syndrom, kdy přestane dýchat. Na porodní bolesti rázem zapomenete a tak jsem využila příležitosti si na ně po dlouhé době povzpomínat. Jinak se tím opravdu nebavím. A na problémy s pocením a pod. jsem si vzpoměla po jednom z předchozích příspěvků. Mně na to nikdo neupozornil, že po porodu bývají takové problémy, jako např. silné pocení a mastné vlasy, takže jsem nebyla připravená. Proto na to holky upozorňuji. Doma mi stačilo mýt vlasy jednou za týden a v porodnici mi museli hned druhý den donést šampon. Po umytí jsem ho poslala zpátky domů s tím, že už ho do konce pobytu nebudu potřebovat. To jsem ale netušila, že si budu muset mýt vlasy denně a ještě to nebude stačit... Prostě celé tělo bylo zblázněné. A přestože jsem si min. 2x za den brala čistou košili, opravdu jsem moc nevoněla a bylo mi moc trapně. asi jsem měla slabý deodorant, ikdyž stejně doporučovali raději moc nepoužívat, kvůli kojení, aby se něco nedostalo pro mléka.

    superkarma: 0 17.08.2005, 07:11:47
  10. avatar
    [194] RenataP [*]

    Jo s těmi detaili, co muž nevidí...
    Údajně.
    Ten můj chlap mi u hlavy stál (asi neměli židli ) a tím pádem viděl víc, než já, byl výš, že?
    Viděl hlavičku a stejně tak i zplošťující se břicho, což mu přišlo úžasný - to břicho . ŠOk z toho rozhodně neměl, ale je to na každým.
    Nechci opět pobuřovat.
    A k Janě 01 - co chcete ženský? Hhranolka chtěla vědět realitu a když ji tady někdo napíše, tak ho odsuzujete ?!?!?!?
    Takový to prostě u někoho je....chci vidět ženskou, která napíše, že porod je čistota neposkvrněná

    superkarma: 0 17.08.2005, 01:41:45
  11. avatar
    [192] *Kotě* [*]

    106: to je fakt, ten musel stát za to

    superkarma: 0 16.08.2005, 22:29:13
  12. avatar
    [189] *Kotě* [*]

    Nyotaimori: já bych taky nechtěla vidět cizí porod, ale ten svůj jsem si užila

    superkarma: 0 16.08.2005, 22:15:56
  13. avatar
    [188] *Kotě* [*]

    Jana 01: byla jsem na tom po porodu podobně (kdo nebyl, že ), ale nepřipadala jsem si jako smradlavé špinavé prase, nýbrž jako super úžasná bytost, která prožila super úžasnou věc a porodila super úžasné dítě

    superkarma: 0 16.08.2005, 22:15:26
  14. avatar
    [182] sara.l [*]

    Jana 01: to jsi ji to krásně vysvětlila,to otěhotní určitě už brzy..pokud právě neskáče z okna

    superkarma: 0 16.08.2005, 21:48:48
  15. avatar
    [180] Julča [*]

    Jana 01: tak takové problémy jsem vůbec neměla.Po prvním porodu jsem taky nemohla dlouho sedět kvůli šití,ale po druhém to bylo lepší.Jinak to,co popisuješ neznám

    superkarma: 0 16.08.2005, 21:32:06
  16. avatar
    [179] Kekka [*]

    Musíš mu dát čas na zotavenou. Ono dívat se na porod je asi hodně silný kafe, zvlášť pro tak slabý nátury jako jsou chlapi. Asi se fakt bojí, ale ono ho to přejde. Vydrž a popovídej si s ním o tom. Držím palce, ať to dobře dopadne.

    superkarma: 0 16.08.2005, 21:22:46
  17. [178] Jana 01 [*]

    david.lister: u našeho porodu žádné výkaly nebyly ani když jsem nepodstoupila očistné klyzma (prý to nestihli, přestože jsem byla v nemocnici už 11 hod. před porodem...), jinak nevím, co všichni blbnete - chlap v naší české kultuře obvykle stojí pouze u hlavy a nic nevidí (doktoři stejně nikoho nenechají se jim motat pod ruku), američani jsou asi posedlí filmováním detailů a ženským dávají před rodidla zrcadlo, aby si to pěkně vychutnala...

    superkarma: 0 16.08.2005, 21:15:18
  18. [177] Jana 01 [*]

    hhranolka: pro představu se štípněte co nejsilněji do stehna. Tak podobně budete vnímat porodní kontrakce. Říkala to paní asistentka (porodní) a při porodu jsem to ohodnotila jako přměřené. Myslím sílu bolesti, ne charakter.

    superkarma: 0 16.08.2005, 21:11:15
  19. [176] Jana 01 [*]

    hhranolka: bolí záda a břicho jako čert. Vím, že v těch chvílích jsem si přísahala, že už v životě neotěhotním. myslela jsem, že to nevydržím, počítala minuty a hodiny, aby to už přestalo. Byla jsem totálně vysílená, několik dní předtím jsem nespala a nejedla (pořád byly stahy). Jak se dítě narodilo, okamžitě jsem si říkala, že bych brzy chtěla další. Bylo to prostě pryč. i když ani po porodu to nebylo nejpříjemnější - strašné pocení - každé 2 hod. čisté pyžamo, strašně se mi mastily vlasy,a ještě jsem byla od mléka. Připadala jsem si, jako smradlavé špinavé prase. Hormony mě párkrát rozbrečely a vyhodily někam pryč, nástřih bolel, že jsem nemohla několik týdnů sedět, ikdyž jiné ženské takové problémy neměly, prsa bolela několik měsíců, jako by měla prasknout a pořád byla mokrá, při kojení bolest břicha jako při silné menstruaci (kontrakce dělohy)... a ještě očistky - měla jsem je 7 týdnů, ale některé holky třeba necelé 3... Jinak člověk vyčerpanej, několik měsíců se nevyspí. Ale hned bych otěhotnila znovu - stálo to za to.

    superkarma: 0 16.08.2005, 21:04:35
  20. avatar
    [174] malenina [*]

    I když mám dítko, stejně nevím, jaké to je, páč jsem rodila císařem

    superkarma: 0 16.08.2005, 20:09:10
  21. avatar
    [173] risina [*]

    Manx: U nás žádné "jen tak dál nehrozí, já už jsem s množením skončila.

    superkarma: 0 16.08.2005, 19:37:00
  22. avatar
    [171] Julča [*]

    Makíno: rodila jsem 2x a každý porod byl jiný.Bolí to,ale musí se to vydržet.Když jsem odrodila já,taková cíťa,tak už každá.Kdykoliv mně braly krev,tak jsem se kácela,bolesti jsem se bála a ještě bojím.Ze zubaře mám panický strach.
    Nesmíte na to myslet,pokud chcete ,tak do toho jděte.Stojí to za to

    superkarma: 0 16.08.2005, 18:58:42
  23. avatar
    [168] Susina [*]

    Makíno: jo, a kdyby chlapi menstruovali, zavedou každej měsíc týdenní placenou dovolenou..

    superkarma: 0 16.08.2005, 17:43:36
  24. avatar
    [165] Odemětobě [*]

    Makíno: Co kýla,to ti řekne doktor.Ale máš pravdu,že každá ženská snáší porod jinak,je to i jinou hranicí bolestivosti.Co bolí jednu,ta druhá skoro nevnímá. Časem se bolest otupí a každá vzpomíná ráda,přece jen je to narození živého tvorečka.Chlapi taky celý život šílí z vojny.

    superkarma: 0 16.08.2005, 17:20:52
  25. avatar
    [163] Odemětobě [*]

    Susina: ta naše už 2 týdny taky.Děvčata,s takovou ten kapitalismus nevybudujeme!

    superkarma: 0 16.08.2005, 16:00:28
  26. [162] Rikina [*]

    *Kotě*: tak s kočkama to mám taky špatný - ta naše je kastrovaná

    superkarma: 0 16.08.2005, 15:59:06
  27. avatar
    [161] Susina [*]

    *Kotě*: jsou kastrovaný...

    superkarma: 0 16.08.2005, 15:56:04
  28. avatar
    [160] *Kotě* [*]

    Susina: no tak minimálně přispějete k tomu, že nevyhynou kočky

    superkarma: 0 16.08.2005, 15:50:48
  29. [159] Rikina [*]

    Ááále - to byla "husákovská propaganda" - že teprve třetí dítě je přínosem pro republiku. Na to jsme neskočili

    superkarma: 0 16.08.2005, 15:50:26
  30. avatar
    [158] Susina [*]

    Odemětobě: doufám, že jo, my máme kočky dvě...

    superkarma: 0 16.08.2005, 15:47:34

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme