Zdraví

SOS Otékají mi nohy

 

Chtěla jsem se zeptat čtenářek, jestli mi neporadí s mým problémem. Cítím se naprosto zdravá, ale v poslední době mi dělají starosti otoky nohou. Mám sedavé zaměstnání a každý večer mám nohy doslova jako konve. Kotníky jak bambule.

 

Zkoušela jsem různé mastičky, co se prodávají v lékárně, ale nic nezabralo. Třeba je to tím horkem, ale pravda je, že mi nohy otékají, i když je chladněji.

 

Neporadíte mi třeba nějaké cviky a nebo úpravu životosprávy, abych se této nepříjemnosti zbavila?

 

Děkuji

   
01.08.2005 - Zdraví - autor: Čtenářský příběh

Komentáře:

  1. [31] Nella9 [*]

    Přesně vím o čem píšeš. Běž do lékárny a kup si Priessnitz žilní výživu.Zabere rychle a hlavně další žilky už nevznikají. Navíc o proti jiným není drahý a určitě stojí za to.

    superkarma: 0 21.05.2013, 11:17:36
  2. avatar
    [28] kubikm [*]

    a potom ještě další věc - nesmíš mít pevné kalhotky a kalhoty...protože se ti ve slabinách mohou zaříznout a přeruší tok mízy...

    superkarma: 0 01.08.2005, 21:54:23
  3. avatar
    [27] kubikm [*]

    máš v pořádku srdce? pokud nedostatečně pracuje tak jsou otoky...a potom jsou indikované odvodňující prášky...bez dr je ale neber, jinak to není zdravé
    jinak ti asi už radily - pod stůl si dej nějakou podnožku - dříve tam bývaly trnože....
    doma zkus to, co mě radili v Kladrubech - lehni si na břicho, pokrč nohy v kolenou a propinej špičky a dělej fajfky...to je vlastně pumpa na lýtka...nohy ti odtečou...

    superkarma: 0 01.08.2005, 21:53:26
  4. avatar
    [26] Ťapina [*]

    Mně otékají taky, a vysoký tlak určitě nemám. Mám stavé zaměstnání, to je snad ještě horší, než sedavé

    superkarma: 0 01.08.2005, 20:41:25
  5. avatar
    [25] Léthé [*]

    Radko...zkus nejdřív vyměnit židli, nebo křeslo v práci. Může to být i blbou formou sedátka

    superkarma: 0 01.08.2005, 18:12:01
  6. [19] potapka [*]

    Neotékaly mi nohy nijak extrémě, ale měla jsem pocit napjaté kůže. Zkoušela jsem taky všechny možné babské rady, ale nic moc. Asi měsíc zkouším tabletky Varixinal a musím říct, že nepříjemné pocity zmizely. Moje mamka má navíc i problémy s křečáky a taky říká, že se po tabletkách cítí líp. Nechci dělat reklamu, prostě jsem to zkusila a u mě to funguje.

    superkarma: 0 01.08.2005, 12:12:48
  7. avatar
    [17] femme [*]

    možná by to chtělo zajít k lékaři na změření tlaku mně natékaly nohy až ke kolenům a po prášcích mám po problému

    superkarma: 0 01.08.2005, 12:09:10
  8. avatar
    [14] gerda [*]

    Neotékají vám kvůli špatné funkci ledvin? Jako první pomoc radím dát si pod pracovní stůl nějakou vyšší podložku a na ni pokládat nohy, aby byly výš, pokud u práce sedíte. Jestli stojíte, přešlapovat. Při sezení zásadně nekřížit nohy. Po příchodu domů natočit do lavoru studenou vodu a v tom šlapat. Natírat nohy francovkou, Peo gelem. A v každém případě zajít k lékaři, tohle může mít jiné příčiny, než současné horko a únavu.

    superkarma: 0 01.08.2005, 10:22:51
  9. [13] mamoutek [*]

    přesně, také si myslím, že to může být problém ledvin - i při blbém ledvinovém kaménku, sama jej mám, tak proto si to myslím, radši jdi k lékaři, sono je rychlé a víš na čem jsi

    superkarma: 0 01.08.2005, 10:21:12
  10. [12] Violeta [*]

    Tento problém mám sama několik let, ale raději bych zašla k lékaři na vyšetření. Právě tam zjistili špatnou funkci ledvin, jater. Různé mastičky a pod. jsem také vyzkoušela, ale bez úspěchu. Držím palce.

    superkarma: 0 01.08.2005, 09:52:10
  11. avatar
    [11] Lída [*]

    Každopádně se poraď s lékařem....ty otoky mohou vést až ke vzniku bércových vředů a to se moc špatně hojí...

    superkarma: 0 01.08.2005, 09:50:01
  12. avatar
    [10] Lao [*]

    Jak už tady někdo psal, nejdřív bych doporučila vyšetření ledvin. Není to žádná legrace, otoky nohou může být projev selhávání ledvin. Nechci strašit, ale raději vyloučit to nepříjemné a případné tablety na odvodnění až po vyloučení onemocnění ledvin, aby se něco nezanedbalo. Držím palce

    superkarma: 0 01.08.2005, 09:45:13
  13. avatar
    [8] *modrá [*]

    Mohl by ti pomoct i VARIXINAL .. viz články na ženě-in http://www.zena-in.cz/rubrika.asp?idc=13418&id=3

    superkarma: 0 01.08.2005, 09:37:21
  14. avatar
    [5] *modrá [*]

    ale šla bych jistě k lékaři, otoky můýpu siganilizovat nějaký problém s ledvinami

    superkarma: 0 01.08.2005, 09:30:18
  15. avatar
    [4] *modrá [*]

    První pomoc je nohy nahoru ! Snaž se i v práci vyhodit nohy na nějakou stoličku nebo jinou židli pod stolem, a občas se projdi a neseď pořád.

    superkarma: 0 01.08.2005, 09:28:53
  16. avatar
    [3] Palita [*]

    Myslím, že na to jsou tabletky, které odvodňují.

    superkarma: 0 01.08.2005, 09:18:22
  17. avatar
    [2] Luciš [*]

    Mám to stejné. Trochu mi pomohla změna HA a snažím se skoro vůbec nesolit. Nohy po příchodu domů naložím do studené vody. Otíkají mi i ruce, když jsem třeba ve městě tři hodiny. Slabá útěcha, co? Zkusila bych se ještě zeptat doktora, až tam půjdeš třeba s jiným problémem

    superkarma: 0 01.08.2005, 09:13:38
  18. avatar
    [1] svetluszka [*]

    Měla jsem kdysi to samí a obvoďačka mi napsala nějaký prášky, ktarý částečně odvodňují. A pomohlo to....

    superkarma: 0 01.08.2005, 09:10:53

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme