Vztahy

SOS: Opustí nás právě na Vánoce


Konec roku bývá obdobím bilancování a novoročních předsevzetí.

Někdo chystá svatbu, jiný mění zaměstnání. Ne každá změna je však ku prospěchu, ne každé rozhodnutí potěší všechny zúčastněné.

Rozhodnutí pana Petra (31) z Tábora rozhodně nepřinese do jeho rodiny tu pravou vánoční atmosféru, prodchnutou vzájemnou láskou, klidem a mírem.

Rozhodl se k radikálnímu kroku – chce si na čas „odpočinout“ od manželky Kristýny (27) a pětiletých dvojčat Kristýnky a Barborky.

 

Manžel mi teď dal s předstihem k Vánocům skutečně „báječný“ dárek! Chce mě a děti opustit kvůli ženské o dvanáct let mladší než je on sám, napsala nám smutný příběh paní Kristýna.

 

Před rokem se můj muž Petr „skamarádil“ s Katkou (18), dcerou našich dobrých známých ze sousední chaty, kam jezdíme pravidelně každý víkend relaxovat.

„Jsme dobří kamarádi,“ říká. Ale já si myslím, že je mezi nimi něco víc.

 

Loni v létě jsem musela do lázní a on si vzal v práci tři týdny volna na hlídání dcer, které společně trávili na chatě poblíž Mirotic.

 

Chata patřila už mým rodičům, kteří si ji společně postavili už v devětasedmdesátém roce. Odmalička jsem tam trávila každé prázdniny, spousty víkendů. Sousední srub patřil našim známým, Karin byla nejlepší kamarádkou mé dnes již zesnulé maminky. Jejich Katku znám od peřinky...

 

Když jsem se vrátila z léčení a odjela za rodinnou na chatu, všimla jsem si změny, která se s Petrem udála. Uvítání bylo chladné, jindy „divoch“ se ani se mnou nijak nehrnul do postele. Vysvětloval to únavou – že mu daly holky pořádně zabrat. Ale změnil se i jinak. Pořád byl zamyšlený, zasněně hleděl do dáli, všechno jsem mu musela opakovat dvakrát, než vůbec nějak zareagoval.

 

Obživnul, jen když jsme šli k sousedům na pokec, nebo zas oni přišli k nám. Pořád se jen bavil k Katkou, ze které se během pár let jako mávnutím proutku vyvinula parádní sexy kočka.

 

Když jsem si chtěla jít zaplavat já, měl zrovna moc důležitou práci v dílně, a posílal mě napřed. Ale jakmile na něj zavolala svůdná sousedka, okamžitě všeho nechal a mazal za ní jako pes, stěží na mě houkl, kam jde. Začalo mi to lézt pěkně na nervy.

 

Když jsem jen tak mimochodem nadhodila, že tráví víc času s ní než s námi, vysmál se mi, že je to ještě dítě a že jsou jen „staří dobří kámoši“! Když jsem se ale ozvala znovu, naštval se a řekl mi, že jsem hysterická žárlivka.

 

Jenže prázdniny skončily a Petrovo chování se změnilo i doma v Táboře. Najednou byl samá služební cesta, z práce chodil mnohem později a často z něj byly cítit cigarety (Katka kouří) a občas i alkohol. Začali jsme se hádat. Pořád mi tvrdil, že se s Kateřinou mimo chatu nevídá. Jenže...

 

O Vánocích k nám přijela tchyně a pořád ze mě tahala rozumy. Jak nám to klape, jestli nechceme další dítě...

Na Petra se tvářila jako kakabus a v jedné slabé chvilce mi „práskla“, že už ho dvakrát viděla ve městě ve velmi „družném“ hovoru s mladičkou plavovlasou prsaticí. Byla jsem doma. Hned mi bylo jasné, o koho šlo.

Tchyni to pak mrzelo – přece jen nad synem drží ochrannou ruku, ale bylo to venku.

 

Držela jsem se po zbytek její návštěvy, ale sotva za ní zaklaply dveře, ztropila jsem ukázkovou scénu. Včetně slz i rozbitých talířů. Petr přísahal, že to byla jen náhoda, že mi o tom nechtěl říkat, protože ví, jak mi Katka vadí, a že se to už nikdy nebude opakovat.

 

Skutečně se pak snažil, ale v letos létě na chatě se zase přestal ovládat. Stalo se to na místní zábavě. Petr se opil a Katku, která měla na sobě tak nepatrné ohnivě červené minišaty, ze kterých jí vykukovalo snad všechno, co má oblečení zakrývat, zval neustále k baru na panáky. Už mu ani nevadilo, že jsem u toho.

Protancoval s ní celou noc a nakonec se s ní vytratil do tmy. Prý ji musel jít doprovodit přes les. Kdo odvede mě, ho vůbec nezajímalo. Jisté je jen jedno. Že se zpátky do hospody ten večer už nevrátil. Po zbytek dovolené jsme na sebe už nepromluvili a moc se nezměnilo ani nyní.

A historie se opakuje. Opět chodí věčně pozdě z práce, často musí služebně přes půlku republiky, dokonce jel bez nás dvakrát o víkendu na chatu – prý zateplovat a dělat údržbu. A zase ho s „ní“ viděli. Tentokrát má bývalá spolužačka...

 

Jenže já to nedokážu skousnout. Už mě to prostě přestalo bavit, a tak jsem mu navrhla, abychom si o všem promluvili. A výsledek? Petr mi suše oznámil, že ještě před Vánocemi vezme děti lyžovat na týden do Alp, kde s nimi v předstihu oslaví Ježíška, a pak se na čas odstěhuje na ubytovnu. Aby si mohl srovnat myšlenky. Katka v tom prý rozhodně nehraje žádnou roli...

 

Kristýna, Tábor

 

PhDr. Zdeňka Sládečková radí čtenářce Ženy-in. zachovat chladnou hlavu:

 

Muži občas opouštějí rodinu kvůli mladší partnerce. Ve vašem případě bych ale nepanikařila. Mohlo se stát, že je manžel Katkou okouzlený a zamiloval se do ní. Pokud to tak je, máte dvě možnosti.

 

Jestli se vás jeho flirt dotkl natolik, že vám na něm přestalo záležet, vezměte to jako záminku a vztah ukončete. Nezapomínejte ovšem na děti. Pokud však chcete vztah udržet za každou cenu, vydržte. „Poblouznění“ často brzy pomine.

 

Nesmí ale dojít k situaci, aby se manžel „zabydlel“ v situaci: doma vypráno, uklizeno a navařeno a venku naprostá svoboda.

 

Zkuste si s ním ještě jednou – ale tentokrát bez výčitek – promluvit. Bavte se i o možném rozvodu.

 

Pokud na něj přistoupí a opravdu vás chce kvůli nové přítelkyni opustit, tak se budete muset smířit s rozchodem – asi to nebyl ten pravý, jak jste si původně myslela.

 

Pokud ale slíbí, že se s přítelkyní rozejde a slib splní, pamatujte si, že byste se k „incidentu“ už neměla vracet, nepřipomínat mu ho, nic mu nevyčítat.

   
10.12.2008 - Láska a vztahy - autor: Marie Šrámková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [81] jitka2 [*]

    Atraktivní mladý sousedky jsou "zakázaným ovocem" proto to takhle dopadá. Chlapec asi zapomněl na to, že většinou z každé milenky se bude chtít za čas stát manželka...takže si nepomůže a chtěla bych tu osmnáctku vidět, jak se stará o dvě děti..a rada psycholožky že se jedná jenom o krátké poblouznění? To je nějaká blbost, když to trvá min. rok, tak se o nějaké krátké pobouznění asi nejedná...

    superkarma: 0 11.12.2008, 08:58:48
  2. avatar
    [80] psycho [*]

    ToraToraTora: V jedné knížce zase hlavní hrdina řekl o své milence, když mlela nesmysly: Ženský přemýšlí kozama, problém je, že je nemají propojené.

    superkarma: 0 11.12.2008, 07:13:59
  3. avatar
    [79] Dudlajlama [*]

    ToraToraTora:

    superkarma: 0 10.12.2008, 22:22:03
  4. avatar
    [78] ToraToraTora [*]

    Chlap přemýšlí koulema a ne mozkem. Proto se také v zamyšlení drbe v rozkroku a ne nahlavě. Výše otištěný případ toho důkazem...

    superkarma: 0 10.12.2008, 20:13:00
  5. avatar
    [77] Brixik [*]

    Andula: Ne je to trochu jinak, vztah rozhodne nezacal puvodne jako sexualni, spis z potreby chlapa si popovidat.Vicemene se brali ze zvyku, ale bohuzel maji deti....Na druhou stranu si myslim, ze to manzelstvi uz nikdy nebude normalne fungovat, tak rozvod, i kdyz obzvlast pro manzelku bolestivy, by byl nejlepsim resenim

    superkarma: 0 10.12.2008, 19:56:44
  6. avatar
    [76] Andula [*]

    Brixik: S manželkou už ani nespíme, jen ty jediná mi rozumíš! Jistě!

    superkarma: 0 10.12.2008, 19:38:11
  7. avatar
    [75] Suzanne [*]

    a...25: áá, už to tady bylo

    superkarma: 0 10.12.2008, 19:14:22
  8. avatar
    [74] Suzanne [*]

    Děti strčit tatínkovi, vybrat účet a odletět na luxusní dovolenou. Ihned. I ona je přece citlivá a potřebuje si srovnat myšlenky. Není-liž pravda???

    superkarma: 0 10.12.2008, 19:13:06
  9. [73] Rikina [*]

    Léthé: v tom výjimečně s a... souhlasím, až na to předvádění psychického zhroucení, to je podle mě zbytečné. Tatínek bude s dětmi v Alpách, tak za ten týden sbalit kufry, odjet třeba někam do lázní, aspoň na měsíc, lépe šest týdnů, a neposílat čumkartu. To by tam za ní přijel. Prostě nebýt k dispozici, aby si zbytek rodiny uvědomil, jak je maminka vzácná a nenahraditelná.

    superkarma: 0 10.12.2008, 14:31:58
  10. avatar
    [72] Léthé [*]

    a....:25 bomba!!!! Tak to je naprosto fantastická rada . A poslat manželovi čumkartu

    superkarma: 0 10.12.2008, 14:24:16
  11. [71] Sasa [*]

    A proč si jako myslíte, že osumnáctka neví "vo co go"???? Si ho užije a využije a nazdar! Já jen že ji asi nikdo neznáte.....

    superkarma: 0 10.12.2008, 14:04:21
  12. avatar
    [70] gerda [*]

    Když penis zavelí, rozum je v p***i. Proč jen jsou chlapi pořád tak blbí?? Jestli si chtěl užívat, neměl mít děti. Vykašlala bych se na něj a poslala ho k milence, i se špinavými fuseklemi. Než se s ním zlobit, tak je lepší mít své jisté.

    superkarma: 0 10.12.2008, 13:34:59
  13. avatar
    [69] Viv [*]

    Brixik: promin, ale pokud to tomu dotycnemu doma nefunguje, tak at se doma snazi aby to fungovalo... anebo at se rozvede... tvoji kamosku taha za fusekli ... a ona s tim souhlasi, takze neni treba litovat, kazdy sveho stesti...

    superkarma: 0 10.12.2008, 13:26:27
  14. avatar
    [68] Canadian [*]

    jednapani: me by to nevadilo, nejsem "koren", ktery musi mit jednu diru v zemi a v te byt

    superkarma: 0 10.12.2008, 13:18:40
  15. avatar
    [67] Brixik [*]

    No ja mam ted kamaradku, ktera je v pozici te milenky. Akorat ze ji je 27, jeho deti (6 a rok a pul)ma rada a i by se na peci podilela. Jejich manzelstvi uz nefungovalo nejakou dobu predtim nez se s kamaradkou potkali. Ale on se porad nechce rozvest, boji se, ze prijde o deti. A manzelka ta to dost tezce nese.... No fakt ji neni co zavidet. Jen pro ilustraci, ze se to fakt deje, ze si to tentokrat treba redakce ani nevymyslela.

    superkarma: 0 10.12.2008, 12:56:47
  16. [66] Lindaa [*]

    Rikina: 61 a proooc? Tobe by se snad nelíbilo kazdých 14 dní prdelkovat kolem deticek zatímco synácek by obstastnoval nejakou osmnáctku

    superkarma: 0 10.12.2008, 12:44:30
  17. [65] mindulinka [*]

    Já bych ho na 14 dní vykopla z bytu i s dětma - ať se o ně s Katkou stará - a naznačit, že by je dostal do péče. Myslím si, že by to Katku hodně rychle přešlo.

    superkarma: 0 10.12.2008, 12:44:01
  18. avatar
    [64] jednapani [*]

    Canadian: to by byl především problém dětí. Tobě by se líbilo žít střídavě na dvou místech? Mně ani ne.

    superkarma: 0 10.12.2008, 12:38:32
  19. avatar
    [63] Canadian [*]

    jednapani: ale to by byl JEHO problem

    superkarma: 0 10.12.2008, 12:35:14

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [61] Rikina [*]

    OlgaMarie: to pardon, ale jako matka dospělých synů bych se velmi důrazně ohradila proti jakémukoli náznaku, že se ke mně některý z nich hodlá nastěhovat i s dětmi.

    superkarma: 0 10.12.2008, 12:22:51
  2. avatar
    [60] OlgaMarie [*]

    jednapani: Holt by nešel na ubytovnu, ale musel by být 14 dní s dětmi u svých rodičů.

    superkarma: 0 10.12.2008, 11:46:43
  3. avatar
    [59] jednapani [*]

    Střídavá péče, to se lehce řekne. Jenže na ubytovnu za tatíčkem se na 14 dní asi dvojčata lehce neumístí a pokud by si nenašel byt někde v dosahu budoucí školy, asi by s tím časem taky byly dost komplikace. A taky nevím, jestli je ten správný domov pendlování na 14 dní tady a 14 dní jinde.

    superkarma: 0 10.12.2008, 11:30:00
  4. avatar
    [58] OlgaMarie [*]

    mam-ča: (53)A to je právě TO, čemu on neruzumí. Manželka ho má ráda a nechce mu Katku tolerovat . Tak on potřebuje v klidu popřemýšlet, zdali ho žena ráda opravdu, ale opravdu má. Vždyť Katka ho miluje, přestože je ženatý a má děti!

    superkarma: 0 10.12.2008, 11:13:34
  5. [57] klarka66 [*]

    psycho: Co... povídej...

    superkarma: 0 10.12.2008, 11:01:04
  6. avatar
    [56] Jaštěrička [*]

    a....: Uááá,jsi mne pobavila Já byla v Mexiku

    superkarma: 0 10.12.2008, 10:59:23
  7. avatar
    [55] Viv [*]

    nojo... hormonalne rozhozenej Akorat to nejvic od*erou ty deti... jj, to bude vzpominka na celej zivot...

    superkarma: 0 10.12.2008, 10:55:58
  8. avatar
    [54] psycho [*]

    mam-ča: Nám se to stává taky, tohle se děje tak nějak bez rozdílu pohlaví. To bys koukala, co chlap dokáže udělat kvůli ženský. :-))))

    superkarma: 0 10.12.2008, 10:43:08
  9. avatar
    [53] mam-ča [*]

    psycho: No, asi nezatratila, protože ho má ráda. To se nám, ženám, občas stává.
    Hezky se to mluví z pozice nezúčastněného. Se dvěma pětiletými dětmi bych taky ještě dávala šanci. Ale jen jednu, a ne za tu cenu, že se mnou bude jednat jako s hadrem na podlahu.

    superkarma: 0 10.12.2008, 10:38:49
  10. avatar
    [52] Florencie [*]

    superkarma: 0 10.12.2008, 10:33:41
  11. avatar
    [51] psycho [*]

    mam-ča: Jestli jsem rozumněl správně, tak ho ještě úplně nezatratila. Třeba si ho tímto získá. :-)))) Je hezké, když se tři a více lidí má rádo.

    superkarma: 0 10.12.2008, 10:31:09
  12. [50] klarka66 [*]

    ..."Katka v tom prý rozhodně nehraje žádnou roli"... To jsou muži...neschopní si přiznat pravdu. Katka v tom rozhodně hraje velkou roli! No nic, jako vyšité ze života a bude to tak pořád.

    superkarma: 0 10.12.2008, 10:30:57
  13. avatar
    [49] mam-ča [*]

    psycho: Jestli jsem rozumněla správně, tak tu chatu má Kristýna po rodičích. V této situaci tam její manžel nemá co pohledávat.
    Velkej pes a brokovnice naládovaná solí to jistí...

    superkarma: 0 10.12.2008, 10:27:21
  14. avatar
    [48] mam-ča [*]

    OlgaMarie: .."klíče od chaty bych mu tedy nepůjčovala a děti by tam jezdily pouze se mnou. A ještě bych si tam brala někoho mladého"... třeba vlčáka, kterýho bych cvičila na "trhej!" za použití spoďárů tý 18tky.

    superkarma: 0 10.12.2008, 10:23:35
  15. avatar
    [47] psycho [*]

    OlgaMarie: Ano, to já říkám také. Když jedna napsala, rozvedla jsem se, byl to debil, tak jsem jí napsal, že debil debila si hledá. :-)))
    K tomu pro mamču: Mohla by mu navrhnout, že by na chatu jezdili zásadně ve třech (+děti)nebo s jejím novým přítelem ve čtyřech (+děti).

    superkarma: 0 10.12.2008, 10:18:42
  16. avatar
    [46] OlgaMarie [*]

    psycho: K 42: Megera? No tak to je pěknej magor, když na megeru vlezl a ještě nechráněnej sex! Tak ať si to teď vychutnává.
    mamča: Nejsem pro to, aby někdo v někom pěstoval nenávist. Ta holčina si vůbec neuvědomuje, že táta dvou dětí musí nejdřív uživit je a pokud mu na ni něco zbyde, je její volba. Ale klíče od chaty bych mu tedy nepůjčovala a děti by tam jezdily pouze se mnou. A ještě bych si tam brala někoho mladého z práce, třeba s přítelem.

    superkarma: 0 10.12.2008, 10:14:12
  17. avatar
    [45] psycho [*]

    mam-ča: Třeba ne, protože jestli je to obermegera, tak mu ty děti najust nebude půjčovat a bude ho tím trestat.

    superkarma: 0 10.12.2008, 10:14:05
  18. avatar
    [44] mam-ča [*]

    psycho: 10:00:39 Kdyby byla megera, tak to udělá.

    superkarma: 0 10.12.2008, 10:06:37
  19. avatar
    [43] Kelly [*]

    psycho: se ani nedivím ... viz včerejší příspěvek o Nálepkové. To musela být výživná debata.

    superkarma: 0 10.12.2008, 10:05:32
  20. avatar
    [42] psycho [*]

    mam-ča: Hele, neslyšíme druhou stranu, třeba je to megera, s kterou se nedá vydržet. A když by děti nezvládala, může je dát do péče jemu a sama si je půjčovat na víkendy.

    superkarma: 0 10.12.2008, 10:00:38
  21. avatar
    [41] psycho [*]

    a....: 9.50 . . . k tomu není co dodat.

    superkarma: 0 10.12.2008, 09:57:50
  22. [40] 7kraska [*]

    ostatne, redakce, pokud byste obcas potrebovali vypomoci nejakym podobnym smyslenym pribehem, ktery Vam zajisti hodne klikani, tak mi pisnete na mail 7kraska@seznam.cz

    superkarma: 0 10.12.2008, 09:57:46
  23. avatar
    [39] psycho [*]

    Kelly: Překvapivě to nebyly pubošky, ale obstarožní dámy. Rozhodně po třicítce. :-)))

    superkarma: 0 10.12.2008, 09:57:01
  24. [38] 7kraska [*]

    souhlasim s a....

    nic jinyho nez nezl. dite pro mne neni zavazek, ze kteryho by se nedalo vyvazat...jeste vaham u starejch rodicu, o ktery je treba se postarat, ale to by zalezelo na situaci

    superkarma: 0 10.12.2008, 09:54:42
  25. avatar
    [37] psycho [*]

    evelyn: O tom žádná, všechno na půl. A hezky 2x do měsíce na celý víkend a ne jen na výlet, i se s nima učit a zlobit.

    superkarma: 0 10.12.2008, 09:53:18
  26. avatar
    [36] Kelly [*]

    psycho: přestaň číst názory pubošek

    superkarma: 0 10.12.2008, 09:52:42
  27. [35] 7kraska [*]

    psycho, kazdej jsme jinej a v dany situaci jsme v jiny zivotni fazi....kdyz budu mit 18-lety dite a bude mne hypoteticky cekat jeste 30 let peknyho zivota s novym partnerem, ktery je podle mne ten pravej, tak ze vztahu odejdu...kdyz budu mit petilety dvojcata a vizi zit s 18-kou, ktera nosi na zabavu rudy minisaty, tak budu hodne premejslet

    superkarma: 0 10.12.2008, 09:52:30
  28. [34] a.... [*]

    psycho: Tady nejde o "nějaký" závazky. Jediným adekvátním závazkem, kvůli kterému je nutno popřemýšlet, zda něco překousnou, je nezletilý dítě. Pokud někdo nemá jasno, že kvůli dětem je ochoten v příštích cca deseti až patnácti letech usměrnit a přizpůsobit svůj život, nemá si je pořizovat.
    Každé jiné závazky jsou vpodstatě nedůležité a není třeba je zohledňovat

    superkarma: 0 10.12.2008, 09:50:56
  29. avatar
    [33] psycho [*]

    a....: Tak přesně na namitku, že člověk má nějaký závazky a měl by něco překousnout, psaly, proč by měly něco překousávat, prostě je to nenaplňuje, tak se rozejdou. Co na tom.

    superkarma: 0 10.12.2008, 09:45:05
  30. avatar
    [32] evelyn [*]

    psycho: dyt ho nikdo netlaci, aby s ni byl, ale rodice jsou oba, coz ta prsata atraktivni osmnactka vedela a chce-li ho tak moc, ze uz s nim musi travit Vanoce, tak i s jeho detma a pak kazdou polovinu mesice. Aspon se v praxi proveri trvanlivost toho vztahu, je-li tak uzasna, zvladne to levou zadni

    superkarma: 0 10.12.2008, 09:43:26

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme