Zdraví

SOS!!! Oba jsem brali antibiotika a partnera svědí penis

 

Vážená redakce,


mám problém intimnějšího rázu, ráda bych vás poprosila o zveřejnění, pokud by mi mohly ostatní čtenářky poradit, pomoci.


Ten problém je, že je na mě partner snad "alergický". Po každém milování ho bolí, pálí a já nevím co ještě... Že ženě vadí partnerovo sperma, s tím už jsem se setkala, ale naopak ještě ne.
Na prohlídce jsem byla, vše je v pořádku, snad jen, že jsme společně užívali 1 měsíc antibiotika Doxybene, která jsme dobrali před 3 týdny, ale prý už se to projevovalo předtím.


Pomůžete mi prosím?


Předem moc děkuji.

mištule


Antibiotika dokážou zničit mikrofloru v celém těle. Poradťe naší čtenářce. Za vaše rady děkuje

redakce@zena-in.cz

ale zejména čtenářka mištule.

   
02.11.2005 - Zdraví - autor: Šárka Denková

Komentáře:

  1. avatar
    [36] Vivian [*]

    Jitonka: ... uženeš si tenisovej loket a na pinďoura už si ani nevzpomeneš .

    superkarma: 0 02.11.2005, 21:37:45
  2. avatar
    [33] Vivian [*]

    Jitonka: šmarjá, to je řešení jako noha
    to bylo míněno vážně?

    superkarma: 0 02.11.2005, 20:53:23
  3. [26] Jipa [*]

    Co já vím z vyprávění-spousta chlapů ihned po vyvrcholení peláší do koupelny se umýt-protože jakmile zbytky spermatu zaschnou velmi dráždí...říkali...

    superkarma: 0 02.11.2005, 15:17:29
  4. [25] pokémon [*]

    Máme podobný problém.Přestala jsem i brát antikoncepci,ale partnerovi se tam pořád něco dělá.A taky to bolí a štípe.Mě ale nic není.

    superkarma: 0 02.11.2005, 15:12:10
  5. avatar
    [23] Kekka [*]

    Canesten, jogurt vnitřně i zvnějšku, laktobacila. Mýt se spíše bez mýdla a hlavně chvilku nesladit a nejíst sladké.

    superkarma: 0 02.11.2005, 14:00:08
  6. avatar
    [22] gerda [*]

    Maši: já si na svého nestěžuju. A dá se k němu objednat. Akutní případy berou samozřejmě taky. Jenom mě štve televize v čekárně, kde běží pořád dokola osvětová smyčka. Cvičení pánevního dna proti úniku moči s tou komisní cvičitelkou už nemůžu ani vidět. Ještě tak léčbu výtažky z pupenů paní Podhorné

    superkarma: 0 02.11.2005, 13:39:57
  7. avatar
    [21] Maši [*]

    gerda: To máš pravdu.Jenže já končím v práci pozdě, doktora mám v jiném městě a navíc doktora, kterého už jsem měla dávno změnit-nepříjemného chlapa, který mi ještě nadá, když mu řeknu, že už mám zase nějakou infekci.A v čekárně 20 ženských.Tak jsem to poslední dobou raději řešila takto. Ale vím, že to není trvalé řešení a hned, jakmile budu mít víc času, hned se poohlídnu po jiném.

    superkarma: 0 02.11.2005, 13:26:23
  8. avatar
    [20] Tiny [*]

    Přikláním se k většině - určitě jde o kvasinkou infekci (po ATB velmi častá). Pokud ho nedostanete k lékaři, kupte si v lékarně bez předpisu přípravek Tantum Rosa - jsou to sáčky pro přípravu roztoku. Normálně se k tomu prodává i aplikátor pro výplach pochvy pro ženský - to použijete vy a partner si ho jednoduše vymáchá . A je to. Nebo ještě další možnost bez předpisu - gyno pevaryl kombi (tzn. v kombinace poševní tablety a mast - tu použije on). Oba léky jsou samozřejmě i na předpis (pak je buď žádný, nebo mírný doplatek), ale i bez.

    superkarma: 0 02.11.2005, 13:21:59
  9. avatar
    [19] gerda [*]

    Maši: jenomže je to za dvě stovky.

    superkarma: 0 02.11.2005, 13:18:41
  10. avatar
    [18] novinka [*]

    zrovna tohle včera řešili v "Růžové zahradě"....doktor předepsal pacientce léky a pro manžela mastičku.....a pak si přišla ještě pro další dvě masti ....aby se vyvarovali pinpongovému efektu. Což podle mě bylo stejně na nic,páč by se musely zaléčit i jejích partnerky

    superkarma: 0 02.11.2005, 13:17:09
  11. avatar
    [17] Maši [*]

    Taky hodně trpím různými infekcemi. V poslední době se mi osvědčil Gyno-Pevaryl.Je k dostání i bez receptu a je tam i mastička pro partnera,takže se oba najednou můžete přeléčit.

    superkarma: 0 02.11.2005, 13:15:51
  12. avatar
    [16] gerda [*]

    peguša: ad 13 - jako první pomoc jistě. Ale chce to opravdu léky předepsané lékařem. ad 15 - ne každý chlap se cítí v čekárně na gyndě dobře. Proč bych ho tam měla tahat, když on stejně vyšetřovaný nebude?

    superkarma: 0 02.11.2005, 13:11:28
  13. avatar
    [15] peguša [*]

    gerda: Proč né oba? Je to jejich společný problém a tak by ho taky společně měli řešit. Nechápu, proč by ON JI nemohl doprovázet k lékaři?

    superkarma: 0 02.11.2005, 13:04:43
  14. avatar
    [13] peguša [*]

    Midsummer: Máš pravdu. Kámoška mi říkala, že při problému si kydne bílý jogurt na vložku a pleskne si jí přesně "tam". Prý to pomáhá.

    superkarma: 0 02.11.2005, 13:00:20
  15. avatar
    [11] houserop [*]

    Tohle se nám stávalo taky, partner měl svědivou krupičku, ale já nic. Na gynekologii žádný zánět neobjevili. Nevím, jestli to nebylo náruživostí ze začátku vztahu, pomohl nám lubrikant a to, že se partner po milování umyl.
    Ale Canestenem se nic nezkazí.

    superkarma: 0 02.11.2005, 12:54:29
  16. avatar
    [10] gerda [*]

    F@un: ale né, on na gyndu nemusí, stačí když tam jde ona. U nás to tak bylo - já jsem šla na prohlídku a gynekolog mi oznámil, že se musíme léčit oba a předepsal mi pro něj mast.

    superkarma: 0 02.11.2005, 12:52:39
  17. avatar
    [9] Midsummer [*]

    Ilonka007: nejen jíst. Už jsem četla různá doporučení, že používat i přímo na místo samé. Ale nemám to osobně vyzkoušené - netrpím takovýmito potížemi.

    superkarma: 0 02.11.2005, 12:52:19
  18. avatar
    [8] peguša [*]

    Měli jsme před lety podobný problém. Já měla svědění a takovou drobnou svědivou krupičku na žaludu. Po enstruaci to odeznělo, ale stačilo se jednou pomilovat a bylo to zpátky. Řekla jsem to svému gynekologovi, ten nám napsal každému jednu piluli, která měla protimykózní účinek a tu jsme oba ve stejnou dobu spolkli. Problémy vymizely a od té doby máme pokoj. V každém případě navštivte gynekologa nebo urologa. Rozhodně ale nic nepokazíš, když si uděláš slabě růžový roztok Hypermanganu a tím si oba opláchnete genitálie. Ale pozor, ten roztok musí být opravdu jen lehce růžový, jinak se můžete popálit. Když cítím, že začíná nějaký problém, udělám si teplý roztok a na 5 minut si do něj sednu. Fakt to pomáhá. Obejdu se zatím bez léků.

    superkarma: 0 02.11.2005, 12:50:20
  19. avatar
    [6] jajulka [*]

    přesně...stoprocentně kvasinková infekce,léčit oba a rázně

    superkarma: 0 02.11.2005, 12:46:56
  20. avatar
    [5] RenataP [*]

    jasně mykóza jak vyšitá...

    superkarma: 0 02.11.2005, 12:44:58
  21. avatar
    [3] páťa [*]

    To je reakce na ATB. Já když beru ATB tak se rovnou léčím kanestenem. Chce to na gyndu a přeléčit oba na mykózu.

    superkarma: 0 02.11.2005, 12:43:44
  22. avatar
    [2] Ivana. [*]

    a nemá ještě nějaký zánět?

    superkarma: 0 02.11.2005, 12:39:47
  23. avatar
    [1] gerda [*]

    běžte ke gynekologovi a ten vystaví recept pro vás oba. Podle mě jde o ping pongovou reakci u sexuálních partnerů. Po léčbě antibiotiky to bývá časté. Nemeškejte.

    superkarma: 0 02.11.2005, 12:39:40

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme