Zdraví

SOS - Nuda nebo jiný problém?

Ahoj, tohle téma se mi fakt hodí, aspoň mi třeba někdo poradí. Na začátek pár faktů.... Je mi 27, s přítelem jsme spolu 6 let, ale bydlíme dohromady teprve rok. Jsem s ním šťastná, rozumíme si, i když jsme každý trochu jiný. On si rád čte, sedí u sportu v TVa já zase jezdím na kole, chodím na aerobic, takže občas se kvůli tomu hádáme, ale ne nijak drasticky. V posteli nám to vždycky klapalo super, je něžný, nezapomíná na předehru, nemyslí jen na sebe..., prostě jsem si milování vždycky výborně užila.

Ale poslední asi 4 měsíce je něco špatně. Vůbec na sex chuť nemám, snažím se tomu vyhnout, jak jen to jde. Občas teda příteli vyhovím, ale ten příjemný pocit se jaksi vytratil. Připadám si jako porouchaný stroj.  Nevím, jestli to může být nějakým stereotypem, nebo třeba tím, že beru dlouho jeden typ HA (to mě napadlo dneska při čtení diskuse). Napadá vás co s tím? Říkala jsem si, že zajdu i k sexuologovi, ale nějak sbírám odvahu. Tak napište, co byste mi poradili. Díky.


A co jiní chlapi? Po těch taky nepokukujete? Nepotkáte nikoho na ulici a neřeknete si třeba, že tohle by bylo třeba zajímavé? Žádné pnutí (tedy pnutí míváme my, chlapi), žádná reakce na jiné muže? Je to pořád stejné? I s tím vaším i s jinými? Pokud ano, radím sexuologa. Pokud ne, celkem bych se zamyslel nad partnerem.

A co na to vlastně říká on? Jak to bere? Všiml si toho vůbec? Podle popisu to zní, že je to celkem trumbera a mouchy snězte si mě. Nic ve zlém. A jste s ním doopravdy šťastná? Opravdu opravdu?
A co na to říkáte vy, milé ženy-in? Poradíte? A napíšete mi? Čekám na vaše příspěvky na adrese redakce@zena-in.cz!

   
04.10.2006 - Zdraví - autor: Richard Klíčník

Komentáře:

  1. [9] Anai [*]

    Nemyslím si, že by HA mohla takhle fungovat...Já byla do 36 let dokonce těžce frigidní (manželův trošku brutální přístup), no a pak se to otočilo o 180 stupňů, dnes mohu a chci pořád (ale když to nejde tak často, tak autoerotiku ani nevěru nevyhledávám) Takže si myslím, že potřebuješ změnit partnera. Podle mě nespokojenost s partnerem si nepřipouštímě, ale někde to "vyleze", většinou právě v tom sexu!

    superkarma: 0 05.10.2006, 10:31:29
  2. avatar
    [8] bonda [*]

    Rikina: To se velice mýlíš, tyhle druhotné účinky jsou už i prokázané, navozují ti v těle stav podobný těhotenství. Já jsem měla s Dianou spoustu vedlejších účinků, kromě ztráty chuti na sex i mírné ranní nevolnosti jako v těhotenství, soustavné průjmy, snížení účinku antibiotik, interakci se všemi ostatními léky a větší nemocnost.Když jsem ji přestala brát, zlepšil se můj zdravotní stav a dokonce mě přestala bolet kolena. Ale až za rok, hormony zstávají v těle a dlouho se odbourávají. Ale chuť na sex jsem měla větší velice brzo.

    superkarma: 0 05.10.2006, 07:20:43
  3. [7] Rikina [*]

    Dámy, to se na mě nezlobte, ale že by HA měla vliv na pokles chuti na sex, tomu nevěřím. To je jen zástupný důvod, aby člověk nemusel hledat jinou příčinu - zejména v případech, kdy člověk užívá jeden a týž druh HA dlouhá léta. Organismus lidský si na to zvykne, a proč by potom měl najednou reagovat tímto podivným způsobem? Samozřejmě něco jiného jsou zdravotní problémy, které mohou s HA souviset, ale pokud člověk nemá žádný problém, tak pokles chuti na sex bych připisovala čemukoli jinému spíš.

    superkarma: 0 04.10.2006, 23:48:10
  4. avatar
    [6] Lucimo [*]

    Myslím, že pokles chuti na sex zažije každý vztah. Možná je to HA, možná stresem, možná zvyk... A možná fakt špatný chlap, ale to víš jen ty, tak zkus prvně změnit ty věci, co jsem zmiňovala dřív.

    superkarma: 0 04.10.2006, 22:51:33
  5. avatar
    [5] malenina [*]

    Já bych to neviděla tak tragicky a neřešila to hned sexuologem. Tímhle obdobím si projde téměř každá

    superkarma: 0 04.10.2006, 21:55:23
  6. avatar
    [4] fructia [*]

    Fructia: Mimochodem, jakou značku HA používáš?

    superkarma: 0 04.10.2006, 21:49:16
  7. avatar
    [3] fructia [*]

    Hodně párů vysazuje HA, a přechází na kondomy

    superkarma: 0 04.10.2006, 21:48:59
  8. avatar
    [2] Brixik [*]

    No taky bych zkusila změnit značku nebo úplně vysadit HA.

    superkarma: 0 04.10.2006, 21:44:05
  9. avatar
    [1] fructia [*]

    V případě, kdy bylo u tebe vše v pořádku celá léta, bych řekla, že to bude zaviněné hormony. Je to dost možné tou antikoncepcí, třeba by stálo za to změnit značku...

    superkarma: 0 04.10.2006, 21:42:28

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme