Milé ženy-in,

říká se, že se za blbost platí. ...No, to já také zaplatím, a to doslova.

Ale obracím se na vás v té souvislosti s něčím, kde potřebuju radu, jestli zbytečně nehledám problém.

Jak to tedy bylo?
Přes seznamku jsem poznala jednoho fajn muže. Nám oběma je ke třiceti. Protože jsem v zahraničí, psali jsme si a on mi volal. Kromě fotek jsme se ještě neviděli. Vždycky jsme volání chtěli omezit na 10 minut, ale byly z toho hodiny. Říkala jsem, že to bude drahé... ale dokud na mne nedopadla tvrdá realita účtu, ani jednomu z nás to nepřišlo.

Teď přišel účet na 6000 Kč. Není to sice částka, co by mne zabila, ale je to pro mne dost.

Napsala jsem mu sms, že mne přešel úsměv a že jsme to přepískli, protože mám tak vysokou fakturu. Napsal, že to se mi nediví, že si budeme volat přes internet (co jsme mezitím objevili) a že se bude snažit být charismatický, aby to nebyly vyhozené peníze.

Něco fakt - on i já pracujeme v dobrých firmách. O mé firmě se může zdát, že dobře platí, ale neplatí to na všechny zaměstnance. :-( On během hovorů říká, že dělá to a to... což se zdají být docela finančně náročné věci. Nevím úplně přesně, jak on to má s telefonem, do určité částky mu to hradí firma.

A já teď trochu ztratila chuť se s ním bavit. Když budu upřímná, asi jsem očekávala, že navrhne, že mi třeba přispěje. Ne že to takhle smete. Nevím ale samozřejmě, kolik za to zaplatí on.

Ano, jsem zastáncem komunikace mezi lidmi. Nepřijde mi ale vhodné se o tomhle s ním bavit. Spíš bych si potřebovala sama ujasnit, zda neřeším něco, co je zbytečné, a nebo naopak, je to něco, co by mne mělo upozornit na to, jaký třeba je. Jak byste to vnímaly vy?

Děkuju moc za všechny příspěvky, i když vím, že některé jistě
nebudou lichotivé.

Vaše čtenářka

No, mně se sice na názor nikdo neptal, ale myslím si, že jste musela tušit, kolik bude takhle dlouhý hovor stát, a položit sluchátko jste mohla. Já vím, že je to těžké, když jste oba zamilovaní a máte si co říct - ale jste svéprávná osoba a účet budete platit vy... Takže bych se asi poučila pro příště.
Reklama