Vztahy

SOS: Nehrne se do ženění. Není gay?


Ilustrační foto – „starý mládenec“Mému synovi bude v prosinci třicet čtyři a dodnes se neoženil.

Přestože tomu nic nenapovídá, mám strach, zda není gay.  

 

Karel vystudoval ČVUT a teď už dva roky pracuje u jedné stavební firmy.

Není moc spokojený, ale to on nebyl nikdy a nikde.

Od promoce už stačil vystřídat třetí místo. Líbilo se mu jen období hned po škole, kdy ještě s bývalou přítelkyní a pak se svým spolužákem cestoval po celém světě.

 

Cestování si hradil ze svého, vždycky pokryl náklady z nějaké brigády, ať už v Čechách nebo pak přímo v zemi, kam vycestoval.

Teď je doma, ale nic ho nebaví. Do práce chodí nerad, ale o to víc se mu pak líbí ve společnosti kamarádů, se kterými tráví skoro každý večer.

 

Dřív sportoval, chodil na fotbal, hrál volejbal. Teď pořád vysedává v hospodě. Přitom není na alkoholu závislý. Vypije maximálně dvě piva, dá si kafe, ale na „pivní partu“ nedá dopustit. Občas si s kamarády zahraje mariáš, někdy dokonce prosedí večer nad šachovnicí. Domů chodí spořádaně – kolem půl jedenácté je doma, a pak si ještě v posteli čte.

 

Ale nemá žádné děvče a zdá se, že mu vůbec nechybí. O víkendu je nejradši doma. Pomůže mi uvařit, odveze mě na nákup. Ale většinou je zalezlý u sebe v pokoji, čte nebo střídavě kouká na televizi či na počítač. Nechodí ani do kina, a když se mi ho podaří v létě vyhnat k vodě, jde zase s kamarády.

 

Ilustrační fotoZdá se mi to divné a v jeho věku nepřirozené. Dřív jsem to moc nevnímala, ale co jsem se rozvedla, mám čas ho víc sledovat.

Ale tahle situace neplatila vždycky. Na průmyslovce chodil Karel celé čtyři roky s Terezkou ze sousedního vchodu, kterou znal už ze základky. Po maturitě ale odjela dělat au pair do Irska, a tam se seznámila s jiným...

Karel byl potom skoro rok sám, ale pak si našel novou známost. A pak další a další. S žádnou dívkou však moc dlouho nevydržel.

 

Jedna z nich – Diana – ho nadchla pro cestování, a tak spolu projeli půlku světa. Už jsem se těšila, že se vybouří a usadí, a pomalu jsem se začala i těšit na vnoučata. Jenže Diana zmizela z jeho života, ani nevím jak, a její místo už zůstalo natrvalo volné.

 

Pak jsem se rozvedla, muž se odstěhoval k milence a já byla najednou moc ráda, že nejsem doma sama. Karla jsem si předcházela, obskakovala ho, hýčkala. Možná, že to byla chyba. Syn zpohodlněl a „dobré bydlo“ mu začalo vyhovovat.

 

Doma má veškerý servis. Peru, žehlím, pokaždé ho čeká teplé jídlo. Nehádáme se, nic mu nezakazuju, na nic se neptám... A to asi byla chyba – jenže teď už je pozdě něco měnit.

 

Začala jsem si svou péči vyčítat. Zdůvodňovala jsem si jí to, že se Kája nehrne do chomoutu. Teď mi však nasadila naše sousedka brouka do hlavy. Je to taková škodolibá „čarodějnice“. Na nikom nenechá nit suchou. Nedávno jsme se potkaly na nákupu a měly společnou cestu domů.

 

Ilustrační foto – „starý mládenec“„Jak to ten Karel vlastně má? Žádná nevěsta, žádné děti, často ho potkávám s jedním mladíkem. Není on nakonec na chlapečky?“

Pořádně mě to naštvalo a dost příkře jsem se ohradila. Jenže... Když jsem se pak v noci převalovala v posteli a nemohla usnout, začaly se mi hlavou honit nepříjemné myšleny:

„Co když měla Koukalová pravdu? Co když je Kája skutečně gay, a proto ani nemá žádnou slečnu?“

V dalších dnech mě dotěrné představy neopouštěly. Začala jsem Karla pozorovat. Nemá příliš zženštilé pohyby? Neobléká se na muže příliš módně? Kdo jsou jeho přátelé?

Nic se mi zjistit nepodařilo, ale stín podezření stále setrvává.

 

Nejsem nijak zaujatá vůči homosexuálům, ale ruku na srdce, komu z vás by podobné odhalení ve vlastní rodině nevadilo? Je to podobná situace, jako když rodiče zjistí, že si jejich dítě chce vzít třeba černocha nebo Roma. V každém z nás je kus rasisty. Každý podléháme předsudkům! I když si to nechceme připustit.

 

Vím, mohla bych se syna zeptat přímo, ale bojím se, co se dozvím. Třeba je to jen planý poplach. Už vážně uvažuju o tom, že vyhledám psychologa...

   
13.10.2008 - Láska a vztahy - autor: Marie Šrámková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [60] Andula [*]

    grizzly: ženění se je jedna věc, bydlení srodiči ale úplně jiná, vždyť mezi tím je tolik možností.

    superkarma: 0 13.10.2008, 19:43:00
  2. avatar
    [59] grizzly [*]

    kareta 58: On je svobodný a nezávislý. Máma mu provede servis a on je nezávislý (alespň si to myslí).

    superkarma: 0 13.10.2008, 18:47:20
  3. avatar
    [58] kareta [*]

    grizzly: a co svoboda a nezávislost?

    superkarma: 0 13.10.2008, 18:43:05
  4. avatar
    [57] OlgaMarie [*]

    grizzly: Je to tak, jak píšeš a problém má máma.

    superkarma: 0 13.10.2008, 17:52:34
  5. avatar
    [56] grizzly [*]

    ?????????????
    Proč by se ženil? Proč by si přidělával problémy s plozením dětí? Je-li spokojený tak proč ho nutit aby měl děti a popřípadě známost. Pravděpodobně poznal ženský svět dobře a je naprosto rozumné to co dělá. Jde cestou nejmenšího odporu má co potřebuje a nic mu nechybí.

    superkarma: 0 13.10.2008, 17:29:14
  6. [55] gentiana [*]

    verlit: No, já jsem půlku času v Olomoucu a taky tam bydlím u rodičů, přestože bych nemusela, ale prostě mi připadá zbytečné platit dva byty jenom kvůli nějaké vlastní pejše, to se radši občas pohádám s matkou o otisky prstů na ledničce a za ušetřený peníz si koupím knihu. Jo, máti mi vaří, o což moc nestojím, protože maso s bramborama a maso s těstovinama a chleba s masem pro mě není dlouhodobě udržitelný jídelníček, ale když si udělám něco sama, tak týden poslouchám, jak jsem nechala ve dřezu upatlanou vidličku a jaký jsem tedy bordelář. Taky máti pere, což mi nedělá radost, hlavně její zvyk prát bílé a světlé barevné dohromady, doprovázené komentářema typu Však ta podprsenka je docela pěkná i šedivá, ale máti mě k pračce prostě nepustí a když se pustím sama, tak zase následuou výčitky, jestli jí jako dávám najevo, že neumí prát. Takže to prostě beru stoicky a po svém si žiju kdekoli jinde, kde zrovna jsem.... ale asi to nevadí, protože já nikoho nenaháním. Jo, a ještě mám u našich základnu, protože při svém potulném životě shledávám silně nepraktickým furt stěhovat své tuny knih a vlny a bůh ví čeho.

    superkarma: 0 13.10.2008, 14:19:52
  7. [54] 7kraska [*]

    Ja jsem taky mela mamanka, bylo mu uz 40 let, matka vdova, ale docela dobra zenska. Byli zvykli spolu jezdit na svou chalupu, matka varila, syn delal na chalupe a ja tam byla paty kolo v vozu. Nastehoval se ke mne, sice hodlal pomahat v domacnosti, ale vyzadoval vsechno tip top, jak to bylo u maminky, nalev do salatu atd..... Horsi bylo, ze v patek se dycky muselo jet na chalupu (vcetne jeho matky), protoze tak oni to proste delali cely zivot. Mne koncila oficialni pracovni doba v sest, tak oni sedeli pred sestou pred mym kanclem v aute, cekali a volali mi na mobil, kde jsem - ja ovsem nemohla odejit presne v sest, spis v sedm, v osm nebo jeste pozdeji, i kdyz byl patek. Takze jsem jim obema zkazila vikend. Neslo to dal, tak jsem se s nim rozesla. Je to uz 10 let nebo kolik. On se pak ozenil, ma dite, ale bude se rozvadet, nasel si jinou.

    superkarma: 0 13.10.2008, 13:58:27
  8. avatar
    [53] verlit [*]


    Mám kamaráda, je mu lehce přes třicet. Bydlí v rodinném domku s rodiči, kde má vlastní bytovou jednotku s odděleným vchodem atd. Ovšem maminka vede domácnost i synkovi, tj. pere, vaří, uklízí atd. Na druhé straně kamarád přispívá na elektřinu a provoz domácnosti. Když na to přišla řeč, kamarád se zuřivě ohradil, že není “mamánek”, ale když bydlí v jednom domě, že by bylo hrozně nehospodárné prát nebo vařit odděleně a stejně tak by bylo vyhazování peněz jít někam do podnájmu, když je v rodinném domu volný byt. Má i nemá pravdu. Logické a úsporné to asi je, ale nemůžu si pomoct, s chlapem, kterému takové uspořádání vyhovuje, bych si prostě nezačala.




    superkarma: 0 13.10.2008, 13:56:24
  9. [52] jitka2 [*]

    zdravim vsechny diskutujici. Ted pohled z druhe strany. Ja se dvema "mamankama" chodila. Prvnimu bylo kolem 27, mel rok po vysoky a kdyz jsem spolu zacali chodit, tak mi jednou odpoledne na chuzce rekl, ze uz musi jit domu, protoze ho maminka ceka kolem seste hodiny na veceri. Bylo to samy maminka tohle maminka tamto - opecovavanej chlapecek,nikdy nechodil na brigadu, protoze dostaval "tucne" kapesne, i kdyz jeho rodice meli neco malo nez minimalni mzdu.

    Druhy bydlel do 32 let u rodicu, kdyz jsem se ho ptala proc se s nekterou divcinou uz davno neodstehoval tak rekl, ze mu vztahy moc nevydrzely. Doma opecovavanej....no chteli jsme spolu bydlet ale nejak se cukal tak to nedopadlo dobre. Nastesti sel do sebe, odstehoval se od rodiny, sel do pronajmu a dneska ma pekenj bytecek za Prahou. My se usmirili a bydlime spolu. A teprve ted chlapec vidi ze se musi setrit penize, co co stoji a tak a uz bere zivot realneji. A s rodici se vida minimalne, spis si volaji a domu se uz nehrne. Je rad ze stoji na vlastnich nohou a ja taky. Ovsem me to stalo mnoho hadek, narku a slz nez jsem toho docilila. Dneska jsme oba spokojeni a vsechno klape

    superkarma: 0 13.10.2008, 13:47:16
  10. avatar
    [51] Andula [*]

    Rybulka: já byhc chlapa, co v 35 bydlí s matkou, taky nechtěla, ani kdyby mi platili.

    superkarma: 0 13.10.2008, 13:46:21
  11. avatar
    [50] Ťapina [*]

    Rybulka: Jestli chce pisatelka vědět, proč její synek nemá ženskou, tak tohle je důvod. Já bych prostě nechodila s chlapem, co v pětatřiceti bydlí u maminky.

    superkarma: 0 13.10.2008, 13:27:56
  12. [49] 7kraska [*]

    Kelly, mas pravdu...k drzeni si mamanku tihnou zeny, ktere jsou bud vdovy nebo rozvedene-osamele nebo takove, ktere manzela uz berou jen jako kus nabytku a ne jako partnera...zena, ktera si hledi manzela nebo milence a skace kolem nej, vykopne mamanka do garsonky.

    superkarma: 0 13.10.2008, 13:10:03
  13. avatar
    [48] RenataP [*]

    poradila bych jedno. Přiznat synovi, že ho propírám na netu s partou ž-inek ostrých jako vosy a synek se jistě probere a svoji starou matku pošle k šípku a najde si garsónu
    Jinak mě docela vadí ten přehled o jeho životě. Pánbůh mě vraž jednu do huby, jestli budu žmukat synovi u pokoje, abych věděla, že přišel ve 22,31 hod domů a do 23,50 si četl, ještě mi chybí týdenní sumář masturbací...

    superkarma: 0 13.10.2008, 12:45:13
  14. avatar
    [47] Kelly [*]

    7kraska: já si spíš myslím, že ve skrytu duše mamince dělá dobře, že může kolem něj hopsat. Co jí opravdu vadí je, že nemá vnoučata ...

    superkarma: 0 13.10.2008, 12:35:15
  15. avatar
    [46] ToraToraTora [*]

    Tak přesně takového znám.. šiš, ale jak ten rozumí počítačům

    superkarma: 0 13.10.2008, 12:32:12
  16. [45] soofii [*]

    Já jsem svým "mamánkům" /18,5 a 14,5/udělala letos rázně konec. MUsí si sami žehlit, na pokyn uklízet společné prostory, chystat si svačiny a večeře a až si budou vydělávat, tak budou hezky přispívat do rodinného rozpočtu. Tak jak jsem to musela i já , když jsem byla mladá... Ono je to odradí zůstat mi celý život na krku

    superkarma: 0 13.10.2008, 12:25:28
  17. avatar
    [44] Rybulka [*]

    7kraska: Asi mám tuhle definici hozenou jinak. Ať tak či tak, v tomhle případě je na psychouše fakt maminka a nikoliv synek.

    superkarma: 0 13.10.2008, 12:25:14
  18. [43] 7kraska [*]

    Rybulka, ja bych rekla, ze to je mamanek. Staci si precist:

    "Doma má veškerý servis. Peru, žehlím, pokaždé ho čeká teplé jídlo."

    Proc myslis, ze neni mamanek? Nemeli by se pri vareni a prani vystridat? Nemel by si on vyzehlit, jako by to delal, kdyby bydlel sam?

    superkarma: 0 13.10.2008, 12:16:14
  19. avatar
    [42] Rybulka [*]

    Stejně jako mě šokuje madam Adéla, tak mě udivujou ty vaše ohlasy. Tohle je mamánek? Myslím, že mamánek je něco trochu jiného. Kluk má asi svoje důvody a když to bábu žere, tak ať se ho zeptá! Nedokázat se zeptat vlastního syna a ventilovat to na internetu, to je teda maso

    superkarma: 0 13.10.2008, 12:13:03
  20. avatar
    [41] SENSITIVESKIN [*]

    Já mám doma taky mamánky, dva heč

    superkarma: 0 13.10.2008, 12:05:06
  21. [40] Zaffira [*]

    zhýčkanej mamánek je to
    přestaň mu prát, vařit, žehlit, posílej ho nakupovat, doufám, že ti taky přispívá na domácnost.

    superkarma: 0 13.10.2008, 11:58:03
  22. avatar
    [39] femme [*]

    jj, takovej mamánek je na zabití

    superkarma: 0 13.10.2008, 11:26:36
  23. [38] 7kraska [*]

    OlgaMarie, takovej chlap si ponozky nekupuje, tomu je kupuje maminka...ta prece nejlip vi, jaky jsou pro nej optimalni

    superkarma: 0 13.10.2008, 11:23:36
  24. avatar
    [37] Kelly [*]

    Tak něco v bleděmodrém máme v rodině.

    superkarma: 0 13.10.2008, 11:21:56
  25. avatar
    [36] OlgaMarie [*]

    7kraska: Mě by docela zajímalo, za kolik korun si kupuje ponožky.

    superkarma: 0 13.10.2008, 11:16:44
  26. [35] 7kraska [*]

    Bych ho pakovala z domu v jeho vlastnim zajmu - ve 40 letech bude neudatelnej, zdanlive prijemnej starej mladenec, ale ve skutecnosti pekny hovado vyzadujici plny servis. A jestli je "teply", to bych vubec neresila.

    Moji nejlepsi ex byli takovi, ktere matky vykoply ve 14 letech na internat. A naucili se postarat se o sve veci sami.

    superkarma: 0 13.10.2008, 11:10:26
  27. [34] Tini [*]

    Paneboze....tak to je na
    Nesnasim maminciny chlapecky

    superkarma: 0 13.10.2008, 11:09:53
  28. avatar
    [33] Ťapina [*]

    Copak gay, to by nebyl takový problém, ale on bude asi mamánek a to je horší Proč bydlí ve 34 ještě u tebe?

    superkarma: 0 13.10.2008, 11:07:37

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [32] Aja [*]

    Jeremi: No právě Žádný scémy a klídek

    superkarma: 0 13.10.2008, 11:02:47
  2. avatar
    [31] Jeremi [*]

    Aja: Měla jsem kamarádku, jejíž třicetiletý bratr říkal, že nejlepší ženská na světě je maminka - vypere, uvaří a když přijde ráno od jiný, tak i snídani nachystá.

    superkarma: 0 13.10.2008, 10:43:13
  3. [30] gentiana [*]

    Tahle Matka je tak pitomá, že musí být živá. Takže, pokud se synek netahá s holkama tak, aby o tom matička věděla, není teplý. Pokud se tahá s kamarádama, taky ještě není teplý.
    Pokud má počítač plnej odkazů na telplý porno atp., tak je vcelku pravděpodobné, že teplý je. Pokud s těma kamarádama spí - ditto. Ovšem, jak by si to matička měla diskrétně zjistit, je její věc. Co se tak chlapce zeptat? Jisbtě bude mít nějakou vkusnou odpověď na jazyku, protože když se mě někdo zeptá, jestli jsem teda jako lesba, když ještě nejsem vdaná a ani jsem se neokotila, tak odpovídám něco jako naser si, debile.

    superkarma: 0 13.10.2008, 10:29:01
  4. avatar
    [29] OlgaMarie [*]

    Manx: A chybí tam zmínka o dodržování hygieny. Není se čemu divit, že nemá přítelkyni ani přítele.

    superkarma: 0 13.10.2008, 10:28:40
  5. avatar
    [28] Aja [*]

    Servis jako v mamahotelu ,a bez keců, zřejmě jen tak nikde nenajde. Proč by to řešil?

    superkarma: 0 13.10.2008, 10:18:25
  6. [25] cherry.love [*]

    zeptejte se ho narovinu.. takhle se uzirat nema smysl a jestli se bojite toho, ze ma ta vase carodejnice pravdu, tak se s tim brzy smirite.. co by na tom bylo spatneho?

    superkarma: 0 13.10.2008, 09:41:19
  7. avatar
    [24] OlgaMarie [*]

    RenataP: Dává mu dejchnout? To mně rozesmálo! Byla jsem malá a přijela teta s mým 21letým bratrancem. Ten šel do hospody. Vrátil se, teta se s ním zavřela do ložnice a bylo to:
    teta: "Jeníčku, kolik jsi měl piv?"
    J.: "2 maminko."
    Plesk!
    teta: "Nelži mi, kolik jich bylo?"
    J.: "3"
    Plesk! Plesk!
    teta: "Honzo, už toho mám dost."
    Plesk! Plesk! Plesk!
    J.: "4"
    Plesk! Plesk! Plesk! Plesk!
    teta: "A přístě mi nelži!"
    Možná proto mamka ví, kolik měl mamánek piv.

    superkarma: 0 13.10.2008, 09:09:13
  8. avatar
    [23] Solei [*]

    bydlení s maminkou - děsná představa pro každou potenciální partnerku. I když, já nemám co mluvit v době kdy jsem bydlela na kolejích jsem si narazila chlapa co bydlel s tatínkem, už jsme spolu čtyři roky a po třech letech bydlení v podnájmu jsme se teď přestěhovali k jeho babičce.
    Takže můžu z vlastní zkušenosti říct, bydlet s pečujícím rodičem je pro dotyčného makačka a pro případné partnery repelent.
    My jsme se mohli slejzat aspoň o víkendech na kolejích a po večerech. Takže jestli syn chodí včas domů a doma hnije i o víkendech tak nemá ani chlapa ani holku, Případně hodně dobře dotyčnou osobu před všetečnou matkou chrání.

    superkarma: 0 13.10.2008, 08:25:37
  9. [22] Anai [*]

    Souhlas s příspěvky 1 - 21

    superkarma: 0 13.10.2008, 08:14:42
  10. avatar
    [21] votomtoje [*]

    Zas to neni tak hrozný, nebaví ho práce - kdo by se 8 hodin (nejmíň) denně radoval? Ženský - třeba má příležitostný bokovky. A matka - ta ho nevyhodí, protože se bojí, že o něj přijde úplně.

    superkarma: 0 13.10.2008, 08:04:42
  11. avatar
    [20] Pentlička [*]

    Syn nemusí být hned gay, třeba jen prostě rezignoval na hledání partnerky. Určitě k tomu přispívá i to, že se o něj maminka tak dobře stará. Doma je mu fajn, tak co by to měnil. Doporučila bych paní, aby synáčka vystrnadila z bytu. Je zaměstnaný, ať si najde samostatné bydlení. A určitě bych mu tam pak neuklízela, neprala a nenosila kastůlky s jídlem.

    superkarma: 0 13.10.2008, 07:55:52
  12. [19] soofii [*]

    Ať si matinka najde chlapa, kterému se bude věnovat a přestane se šťourat v soukromí dospělého syna....a povedený synáček si udělal doma mamahotel...

    superkarma: 0 13.10.2008, 07:39:30
  13. avatar
    [18] RenataP [*]

    tyrkys: nějak tak, sedí pořád v hospodě na dvou (MMCH matinko, jak to víte, dáváte mu po příchodu dejchnout?) a není závislej???

    Evidentně se taky minul povoláním, když ho stavařina neba, proč nejde radši na cestovní ruch?

    Do toho takovou semetriku rozvedenou doma, se nedivím, že rezignoval na život. Třeba není gay, jen metrosexuál

    superkarma: 0 13.10.2008, 07:34:58
  14. avatar
    [17] Suzanne [*]

    OMG, ten závěr

    Ale budeme si hrát:
    Tak homosexualita mi nevadí, nevadila by mi ani u vlastního syna. Kdyby přivedl černošku, nemrkla bych okem, rasista nejsem. Když jsme u barvy pleti, černoch a asiatka se v naší rodině objevili. Kdyby byl ale synáček ve 34 letech doma, nakopala bych ho do prdele Mám odpor vůči nemakačenkům a mamánkům

    superkarma: 0 13.10.2008, 07:27:48
  15. avatar
    [16] Evikus [*]

    Možná, že když potencionální partnerka zjistí, že 34 letý muž bydlí s maminkou, co mu pere, vaří, uklízí, tak si to hodně rychle rozmyslí se s ním zaplést, přesně jak píše OlgaMarie
    Nic mu nechybí, doma nehne prstem, a žádnou mladší náhradu, která by byla jeho služkou, ještě nenašel

    superkarma: 0 13.10.2008, 07:24:46
  16. [15] Lindaa [*]

    Jestli je gay není zádná katastrofa, hlavne at je zivý, zdravý... Me osobne by víc znepokojoval fakt, ze ve 34 letech bydlí u maminky. Být svobodná ci rozvedená tak uz jenom k vuli tomu si od Karlíka drzím odstup, chudák zenská.

    superkarma: 0 13.10.2008, 07:20:41
  17. avatar
    [14] OlgaMarie [*]

    Domů chodí spořádaně a má tam veškerý servis...
    Tak toho bych si na krk neuvázala. Nenene.

    superkarma: 0 13.10.2008, 06:54:59
  18. avatar
    [13] Julča [*]

    Kdyby byl gay a měl přítele, tak by nebýval o víkendech doma. Tohle vypadá na to, že nemá žádný vztah. Možná nechce, možná nepotkal nikoho, s kým by čas trávil

    superkarma: 0 13.10.2008, 06:30:59
  19. avatar
    [12] Meander [*]

    Eva_Fl: Vážně? Já budu doufat, že ne

    superkarma: 0 13.10.2008, 00:46:51
  20. avatar
    [11] tyrkys [*]

    Eva_Fl: Rikina: Skutečná jistě být může, ale silně pochybuju, že by psala sem .

    superkarma: 0 13.10.2008, 00:46:29
  21. avatar
    [10] Eva_CZ [*]

    Meander: I ja mam velkou oavu, ze muze bejt skutecna ( ac tak neskutecna ).

    superkarma: 0 13.10.2008, 00:45:00
  22. avatar
    [9] Meander [*]

    Rikina: Myslíš? Mně to přijde, jako by někdo z redakce udělal rešerši příspěvků těch nejděsivějších Matek a vyrobil z toho Problém

    superkarma: 0 13.10.2008, 00:43:09
  23. [8] Rikina [*]

    Meander: nemusí být, takové matky se vyskytnou, co si naplánují, že s tou "Terezkou ze sousedního vchodu, kterou znal už ze základky" se syn hned po studiích ožení a budou mít velikou kupu dětí, které budou půjčovat babičce. Jen ty plány holt občas nevyjdou.

    superkarma: 0 13.10.2008, 00:32:15
  24. avatar
    [7] tyrkys [*]

    Eva_Fl: Meander: To po flašce šnapsu vymyslel někdo z redakce. Stopro .

    superkarma: 0 13.10.2008, 00:28:35
  25. avatar
    [6] spetulka [*]

    No tak myslím, že čas na návštěvu psychologa opravdu nastal Ale vůbec ne kvůli synátorovi, ale kvůli panímatce osobně. Někdo by ji měl skutečně poskytnout odbornou pomoc a to raději veeelmi rychle

    superkarma: 0 13.10.2008, 00:27:43
  26. avatar
    [5] Meander [*]

    Eva_Fl: Klíd, to je okodloubající fake

    superkarma: 0 13.10.2008, 00:24:50
  27. avatar
    [4] Eva_CZ [*]

    Ach boze, ty MATKY...

    superkarma: 0 13.10.2008, 00:24:09
  28. [3] Rikina [*]

    "Dřív jsem to moc nevnímala, ale co jsem se rozvedla, mám čas ho víc sledovat." - to bude klíčová věta. "Karla jsem si předcházela, obskakovala ho, hýčkala." - to bude druhá. Nesledovat, neobskakovat, starat se, jak říká má sestra, především "o svý". Je dospělý, svéprávný, do práce chodí, a podezřelé by bylo, kdyby žádné kamarády neměl. I kdyby byl gay, tak s tím stejně nikdo nic neudělá. Beztak jde jen o to, že paní tikají biologické hodiny na vnoučata.

    superkarma: 0 13.10.2008, 00:21:39
  29. avatar
    [2] rek11 [*]

    Tak otázka rasismu..já to už psala a psala jsem to i vedle,krom romu mi nikdo nevadi,klidne i zluty s fialovyma puntickama... Clovek,ktereho nic nebavi...tam bych zacala

    superkarma: 0 13.10.2008, 00:11:58
  30. avatar
    [1] Meander [*]

    To má být další fake na sbírání kliků? No, tak tady jeden máte

    superkarma: 0 13.10.2008, 00:10:00

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme