Novinky

SOS - Nechci být „holka pro všechno“

Tento příspěvek je sice mimo dnešní téma, ale já věřím, že si ho rády přečtete a poradíte, nebo vyjádříte svůj názor. Jak se zachovat v případě, kdy nekorektní jednání nadřízeného je už přes míru?

Potřebovala bych, prosím, poradit vaše názory, jak se zachovat v případě nekorektního jednání nadřízeného. Pracuji ve firmě, která s pohybuje v oblasti GASTRA, a dělám zde marketing. Ovšem moje představa o tom, co je to marketing a představa pana generálního ředitele, se výrazně liší. Já jsem nastoupila s představou péče o webové stránky, psaní PR článků o našich úspěších, vymýšlení a komunikaci reklamních kampaní a spotřebitelských soutěží a další podobné věci.

Představa ředitele byla něco ja „holka pro všechno“ od vaření kafe, když dojde návštěva, přes výrobu atrap pro obchodní zástupce až po vyplňování tabulek, kolik propagačního materiálu kdo vyčerpal. On si ale především myslí, že dobrý výrobek, navíc oceněný nějakou tou medailí, se prodává sám. A strašně se diví, když ve výzkumech vyjde, že o naší značce nikdy nikdo téměř neslyšel, ale konkurence, která je co do kvality nesrovnatelná, je známá a tudíž daleko více prodávaná.

Nejhorší je ovšem jeho způsob řízení firmy. Jde asi o 60 zaměstnanců. Pan ředitel nedokáže absolutně delegovat zodpovědnost a povinnosti a chce vědět o všem, co se děje. Důsledkem je to, že totálně nestíhá a pak svaluje vinu za nedodržené termíny na ostatní lidi. Také to vede k tomu, že se dozvídá pouze o chybách zaměstnanců a za ty je pořádně sjede, ale že se mezitím odehrálo 50 pozitivních věcí, to už nevidí.

Navíc se bohužel při vytýkání chyb neumí chovat, používá vulgarismy a nedá druhé straně šanci se jakkoliv obhájit. Také dá na „své informátory“ ve firmě, takže pokud je člověk jen trochu neoblíbený, má holt smůlu. No a ještě se místo čísly řídí pocity a ty se mění. Takže jeden týden něco slíbí, my zařídíme celou reklamní kampaň a pak si to rozmyslí, protože se náhodou podívá do nějakých výsledovek a zjistí, že si stojíme jinak, než si myslel a že bychom neměli tolik utrácet. Občas nechápu, že se ta firma ještě nezhroutila.

Potřebovala bych poradit, jak se k němu mám chovat. Jde mi o to, že mě neprávem seřval za chybu, kterou jsem neudělala a to ještě navíc před dalšími lidmi. Snažila jsem se bránit, ale nebylo mi to dovoleno. Většina lidí by zde asi mávla rukou, ale já taková nejsem. Mám důkazy o tom, že to není moje chyba a přemýšlím, že za ním půjdu.

Myslíte si, že jednám správně? Přítel mi dokonce radí sdělit mu, že pro příště si nepřeji, aby se mnou takto jednal, že mě ponížil a shodil před ostatními a že se mi to nelíbí. Dále že bych byla ráda, kdyby si na mě svůj úsudek budoval na základě celkově odvedené práce a ne z toho, co mu donesou kolegové.

Co si o tom všem myslíte? Jak bych se měla zachovat. Samozřejmě uvažuji o odchodu, ale víte, jak je to dneska s prací....

Děkuji za reakce, B.

Milá B. tady je každá rada drahá. Systém „drž hubu a krok“ zneužívá spousta nadřízených. Pokud ho nehodláte akceptovat, poohlédněte se po jiné práci. Ale nemáte záruku, že tam to bude lepší.

Co byste poradily, milé ženy-in? Setkaly jste se někdy s podobnou situací?

   
24.07.2012 - Čtenářské příspěvky - autor: Dana Haklová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [48] Lydia001 [*]

    Bohuzel nektere veci jsou stale nedoresene, doufam, ze my mladi to trosku napravime.

    superkarma: 0 24.07.2012, 23:02:54
  2. avatar
    [47] v.poho [*]

    Brixik — #46 Však proto je tu ten "dav".

    Většina z nás měla spoustu ideálů, nápadů a chuti něco změnit.

    ... no a nabila si hubu.

    Leckdo má třeba dál občas nějaký ten nápad, návrh, ale už nejde přes mrtvoly. Protože proč?

    To přichází s věkem a zřejmě se tomu taky nevyhneš.Sml79

    superkarma: 0 24.07.2012, 21:51:01
  3. avatar
    [46] Brixik [*]

    Myslím si, že v současné době se to, že člověk zůstáva přesčas a nedostane ani korunu, jako běžný standard...a taky to není dobře.

    Já stále ještě nepatřím "do davu" zaměstnanců u nás, kteří si oddělají svých 8,5 h a nic je nezajímá. Dělám spoustu věcí navíc doma, vymýšlím různé zlepšováky a přicházím s nápady. Mrzí mě, že to není vůbec oceněno a teď nemyslím finace, ale spíš nějaké to uznání a pochvalu.

    1. na komentář reaguje v.poho — #47
    superkarma: 0 24.07.2012, 21:06:35
  4. avatar
    [45] Dudlajlama [*]

    Poradit neumim, co clovek, to jina povaha a pristup. Preavdu ma Suzanne, ze to, co jeden bere jako trosku odbocujici soucast prace, druhy jako pozadavky nad ramecSml80. Jen se divim, kam vymizeli vsichni ti schopni, slusni a spravedlivi reditele, ke kterym mel clovek respekt a byla radost pod nimi pracovat?

    P. S. V "zapadni" cizine je pracovni nasazeni a moralka mnohem tvrdsi, to si troufam tvrdit.

    superkarma: 0 24.07.2012, 20:49:34
  5. [44] jarčinka [*]

    lacetka — #42 přesně tak, souhlasím Sml22 nejdříve zlatá střední cesta hledat řešení, a když to nepůjde, tak kdo uteče, ten vyhraje Sml22

    superkarma: 0 24.07.2012, 19:32:24
  6. [43] jarčinka [*]

    V téhle firmě se nic nezmění, šéf bude stejný, a sprostý, informátoři budou stále, a tak pracovat v takovém prostředí není příjemné. Říci svému nadřízenému, že mně ponižuje a nejsem holka pro všechno nemá smysl. Anebo dokonce donášet na něj majiteli firmy - to v žádném případě! Raději bych riskovala vyhazov rozhovorem v soukromí! striktně, ale klidně bych řekla např. toto: vytýkanou chybu jsem neudělala, ta je na jiné straně, podle mně vás vaši informátoři mylně informovali. Řvát si můžete jak chcete, stejně vám to u mně nepomůže, ledaže si uženete infarkt. A mám tyto požadavky na svou práci ... a vyjmenovat je. Dát mu nějaký slušný protinávrh na další spolupráci.

    je to sice risk, ale svůj vyhazov člověk v práci riskuji i za jiných, lepších podmínek, než jsou u vás. A bude-li šéf chtít někoho vyhodit, důvod si vždy nějaký najde.

    superkarma: 0 24.07.2012, 19:28:54
  7. avatar
    [42] lacetka [*]

    Možná to bude znít podivně, ale každý má právo se chovat právě tak jak se chová.. A stejně jako v každé jiné životní situaci, i tady jsou k dispozici tři možnosti - buď situaci přijmout (zcela a bez výhradně) nebo se pokusit o změnu nebo odejít. Pracovní vztahy jsou na druhé příčce toho nejnáročnějšího co nám život přináší, takže možná ještě stojí za to jít hlouběji - v sobě, v analýze situace, v hledání možností a souvislostí. Ale také je dobré si čas od času připomínat starou ověřenou pravdu - kdo se útěkem z marného boje spasí, pro příští bitvu život zachová si. Přeji b. nikdy nezapomenout na to, že ať se děje cokoliv, že ona je pro sebe ten nejdůležitější člověk na světě Sml58

    1. na komentář reaguje jarčinka — #44
    superkarma: 0 24.07.2012, 18:56:01
  8. avatar
    [41] daska59 [*]

    Není-li člověk v práci spokojený, asi bych podstoupila riziko vyhazovu a s šéfem si promluvila. V klidu, ale pokud možno sebevědomě. Chápu, že v dnešní době každá práce dobrá, nakonec je to na každém, jak se rozhodne.

    superkarma: 0 24.07.2012, 18:49:27
  9. avatar
    [40] Brixik [*]

    Suzanne — #39Omlouvam se blbe jsem se vyjadrila. nazoru si vazim. To o tom pojebu byl komentar k aktualnimu deni v praci. Nejsou jasne urcene procesy a pravomoce a pak se jen jebe a jebe a jebe. dneska dokonce rditel nabadal k "bonzovani", pry pokud mame pocit, ze nas nadrizeny to s nami neresi, tak to mame rict primo panu generalnimu.

    superkarma: 0 24.07.2012, 18:49:02
  10. avatar
    [39] Suzanne [*]

    Brixik — #35 No nevím, ale obávám se, že když bereš diskusi pod článkem (a tedy rozličné názory) jako vyhrožování a pojeb, zřejmě už v tom bude malinko přecitlivělost. Co jeden bere jako pracovní zápřah, druhý bere jako zneužívání. Mně přijde normální, že si člověk utře stůl a uklidí kancelář, popř.na Vánoce ozdobí stromeček, moje známá to brala jako zneužívání. Je to v přístupu. Ale máš právo na svůj postoj, takže zkus rozmluvu a pokud to nepomůže, tak jinou práci.Sml80

    1. na komentář reaguje Brixik — #40
    superkarma: 0 24.07.2012, 18:17:37
  11. avatar
    [38] kareta [*]

    Nejhorší je manažer, co neumí delegovat..vydrž, on vyhoří a bude vyměněn. Jen blbec si drží na místě kamaráda, co vede firmu od 10 k 5.Sml80

    superkarma: 0 24.07.2012, 18:13:28
  12. [37] DCOlga [*]

    Tady rada není jednoduchá. V první moment by člověk řekl, že s takovou prací praští, ale otázkou je, kam jít. Já osobně, pokud bych měla šanci na jinou práci, tak bych odešla. Nejhorší je, když je v zaměstnání dusná atmosféra a ještě horší, když ji dělá neschopný šéf. Buď nepříjemnosti hodíš za hlavu (já bych to neustála) a zůstaň, nebo se budeš trápit a nervovat pro blbost jiných a to je pak otázka času, jak dlouho to vydržíš. Stejně konečné rozhodnutí bude vždy na tobě.

    superkarma: 0 24.07.2012, 16:17:40
  13. avatar
    [36] ekleinovka [*]

    Každá rada drahá. Kdybych měla jinou práci už sehnanou,dala bych mu vale....

    superkarma: 0 24.07.2012, 16:12:37
  14. avatar
    [35] Brixik [*]

    Tak teď opět pojeb za věci, za které nemůžu. Dokonce vyhrožování... fakt úžasné.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #39
    superkarma: 0 24.07.2012, 16:12:12
  15. [34] dadma [*]

    Tak tohle mě něco připomíná.Já odešla,ale mohla jsem si to dovolit ,protože jsem měla rok před důchodem.Co šéfová (majitelka) řekla, tak za chvíli neplatilo, vše musela vědět a jednou měsíčně jsme měli schůzi, kde seřvala jednoho po druhém dost nevybíravým způsobem.Pokud je to opravdu neúnosné,tak zatím drž ústa a začni si hledat novou práci.Pokud se  dá se šéfem mluvit, tak mu to řekni co se ti líbí a co ne .Zde je každá rada drahá.

    superkarma: 0 24.07.2012, 14:18:39
  16. [33] diplopeta [*]

    dnes je to s prací těžký....asi bych to pustila z hlavy ven a jela dál....a poslouchala šéfika....a přitom si hledala novou práci a kdybych měla jistotu (i když ona ta jistota nikdy nemusí být 100%), tak bych odešla..

    superkarma: 0 24.07.2012, 13:33:58
  17. [32] tetička25 [*]

    Brixik — #31 Věk odhaduji podle nadšení a energie, která z článku působí, ty co už mají něco odžitého a zažitého nebývají tak bojovné. Typla bych mezi 25 až 35, ale jestli se pletu tak se omlouvám.

    superkarma: 0 24.07.2012, 13:18:17
  18. avatar
    [31] Brixik [*]

    tetička25 — #30 To by mě zajímalo, podle čeho odhaduješ, že jsme mladší ročník Sml80?

    Jinak nadpis vytvořila redakce.

    Práci jinde hledám, ale není to jednoduché. Navíc některé projekty, které jsou rozjeté se mi bud etěžko opouštět...

    Přímý nadřízený - marketingová a obchodní ředitel - je skvělý šéf, ale bohužel i on má svázané ruce a pocťuje od svého nadřízeného - generálního ředitele-nedůvěru, neochotu předat pravomoce, neochotu stanovit jasná pravidla a jasný rozpočet na marketing.

    1. na komentář reaguje tetička25 — #32
    superkarma: 0 24.07.2012, 12:58:16

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] tetička25 [*]

    Myslím, že sis odpověděla hned nadpisem - Nechci být holka pro všechno - takže když nechceš, musíš jinam. Jak jsi napsala tvoje představa a kreativita se neslučuje s představou tvého generálního a nedokáže tvoje nadání ocenit, tak co tam ztrácet čas a talent. Slečna asi bude mladší ročník nebo se pletu? 

    1. na komentář reaguje Brixik — #31
    superkarma: 2 24.07.2012, 12:33:46
  2. avatar
    [29] Brixik [*]

    A co se týče peněz, tak to je taky nic moc. Původně bylo něco slíbeno, ale dodrženo to nebylo. Při probírání platu na jednom "babinci" jsme zjistila, že vydělávám přibližně stejně jako ségra kámošky u pásu. Akorát, že ona si odmaká svoji šichtu a má padla, kdežto já často řeším do noci věci, které se nestihly dodělat nebo na které se ostatní vykašlaly.

    superkarma: 0 24.07.2012, 12:33:41
  3. avatar
    [28] Brixik [*]

    Lukáš Čejka — #24 No samozřejmě, že donášet by asi nepomohlo...a pokud by měl majitel zájem, tak si to asi zjistí sám. Ale více než 30% fluktuace zaměstnanců v regionu s nadprůměrnou nezaměstnaností v republice taky asi o něčem svědčí....

    superkarma: 0 24.07.2012, 12:31:07
  4. avatar
    [27] Lukáš Čejka [*]

    Jak by rekl mu oblibenec Marsellus Wallace:

    Při zápase možná ucítíš slabý píchání. To si s tebou zahrává pýcha. Ser na pýchu! Pýcha jen bolí. Nikdy nepomáhá. Spolkni to svinstvo, protože až se za rok budeš válet v Karibiku, tak si řekneš : Marsellus Wallace měl pravdu.

    Sml54

    superkarma: 3 24.07.2012, 12:24:39
  5. avatar
    [26] maje [*]

    Lukáš Čejka — #24 přesně tohle mě napadlo takySml67Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52

    superkarma: 0 24.07.2012, 12:21:53
  6. avatar
    [25] maje [*]

    je krásné si přečíst, že ty jsi vlastně naprosto nedoceněná. aspoň tak to na mě působí. Sml80Sml80ale bojím se, že všude je chleba o dvou kůrkáchSml24Sml24 abys nedopadla jinde daleko hůř, nebo za daleko menší peníze

    superkarma: 3 24.07.2012, 12:20:38
  7. avatar
    [24] Lukáš Čejka [*]

    Brixik — #13 no to je nejlepsi napad, donaset na nej majiteli Sml54, to az se to ten reditel dovi, tak to vam vzajemne vztahy jiste vylepsi Sml52

    1. na komentář reaguje maje — #26
    2. na komentář reaguje Brixik — #28
    superkarma: 1 24.07.2012, 12:07:33
  8. avatar
    [23] novinka [*]

    promluvit s ním může,ale podle mě to bude nanic.pokud je tohle jeho způsob řízení firmy,tak neotočí na základě  doporučení nově příchozí. myslím, že by neotočil ani kdyby mu to bylo vytýkáno např. spolupodílníkem. Podle toho jak je tady popisovaný jen on ví,jak se to vše má dělat nejlíp.

     Zažila jsem taky takového šéfa.Porady se odehrávaly ve stylu, že  na všechny na nás celou dobu řval a nějaké argumenty z naší strany byli podle něj jen výmluvy.Nějaké podněty na změnu -nezájem,podmínky pro práci podřízených-podružná záležitost pro něj. Chtěl vidět jen výsledek-tedy prachy.

    superkarma: 0 24.07.2012, 12:04:42
  9. avatar
    [22] Klára Wimmerová [*]

    secret — #17 Vytmavení mě taky pobavilo. Ono se to velkohubě radí a machruje, když člověk není v té situaci. Pokud jde Brixikovi o místo a potřebuje šéfa přesvědčit o tom, že pracuje dobře, tak nějaké "vytmavování" opravdu pomůže... Sml52

    superkarma: 1 24.07.2012, 12:01:47
  10. avatar
    [21] Florencie [*]

    Chápu. Taky už jsem to párkrát slízla neoprávněně. Ale chci pracovat za (na náš region) hezké peníze. Tak občas musím sklopit uši a drže pusu Sml80

    superkarma: 0 24.07.2012, 12:00:37
  11. avatar
    [20] Kytinkak [*]

    já bych mu to řekla, a pokud má trochu 5p tak buď se probere a nebo sama příjdeš na to, že tady v té firmě to jiné nebude a poohlédla bych se po jiné práci

    superkarma: 0 24.07.2012, 11:59:29
  12. avatar
    [19] Klára Wimmerová [*]

    ladouch — #15 To ani nemusí být malé město. Stačí, aby nového zaměstnavatele zajímaly reference od toho předchozího... zavolá si, zjistí si... a šup, problém je na světě.

    Je to těžké. Bohužel karty jsou jasně rozdané a šéfa nikdo nevyhodí. Než "jestli" odejít bych v tomto případě už řešila "jak". Určitě bych neodešla bez vysvětlení, nechtěla bych, aby na mně ležely chyby, které jsem neudělala. A pořád svítá naděje, že u toho vysvětlování najdete společnou řeč a na odchod nakonec nedojde.

    superkarma: 1 24.07.2012, 11:59:15
  13. [18] murat [*]

    cilani — #12 souhlas, rada pí Haklové je opravdu k nezaplacení Sml28

    superkarma: 0 24.07.2012, 11:59:10
  14. [17] murat [*]

    Brixik — #8 proč hned vytmavit..prostě si s ním promluvit slušně, stručně a jasně.

    1. na komentář reaguje Klára Wimmerová — #22
    superkarma: 0 24.07.2012, 11:57:15
  15. [16] murat [*]

    100% jít za ním, ale to jste měla hned. dovoluje si k vám to co mu sami dovolujete.

    superkarma: 0 24.07.2012, 11:55:08
  16. avatar
    [15] ladouch [*]

    v.poho — #6 To máš pravdu, hlavně na malém městě se všichni znají, u nás když někdo odcházel ve zlém tak nikomu také neřekl kam jde, aby to někdo nezneužil a nepomluvil ho.Sml22Sml22

    1. na komentář reaguje Klára Wimmerová — #19
    superkarma: 0 24.07.2012, 11:53:07
  17. avatar
    [14] hubajda [*]

    pritel ma pravdu jit za sefem a vyrikat si to

    superkarma: 0 24.07.2012, 11:52:25
  18. avatar
    [13] Brixik [*]

    Co se týče vyššího vedení, tak je to následovně. Majitele firmy znám a tykám si s ním. Ale né nějak úplně blízce. Nicméně s panem generálním ředitelem jsou kamarádi. Problém je v tom, že majitel mu nechává volnou ruku. často přemýšlím, že bych se s panem majitelem setkala a řekla mu, jak to ve firmě chodí - že schopní a samostaní lidé s nápady odcházejí, že se zaměstnaci se jedná jako s nesprávnými, že se něco slíbí a pak se to nedodrží a podobně. Ale nevím, zda by to mělo význam.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #24
    superkarma: 0 24.07.2012, 11:49:29
  19. [12] cilani [*]

    Rada pod článkem jak prase - buď drž hubu nebo si najdi něco jinéhoSml28. Nejdříve bych si s ním v klidu promluvila a podle výsledku rozhovoru bych si hledala nebo nehledala novou práci. Pokud by začal být hrubý nebo sprostý, prostě bych odešla, ať si mluví do zdi..

    1. na komentář reaguje secret — #18
    superkarma: 1 24.07.2012, 11:49:03
  20. avatar
    [11] Brixik [*]

    bonda — #9 Tak tohle fakt není můj styl. Jak bych se pak na sebe mohla podívat do zrcadla...Takto by se o pracovních kvalitách přesvědčovat nemělo, i když myslím, že to jinde funguje poměrně často a spolehlivě.

    superkarma: 0 24.07.2012, 11:46:58
  21. avatar
    [10] ondrasek74 [*]

    bonda — #9 jako že by měla svést a vyspat se s více lidmi? Sml67

    superkarma: 0 24.07.2012, 11:41:51
  22. avatar
    [9] bonda [*]

    Prostě ho svedeš, pak mu dáš a on s tebou pak bude jednat jinak, protože ho budeš mít na uzdě. To on nemá už žádného nadřízeného nebo spolupodílníka?

    1. na komentář reaguje ondrasek74 — #10
    2. na komentář reaguje Brixik — #11
    superkarma: 0 24.07.2012, 11:39:41
  23. avatar
    [8] Brixik [*]

    Děkuji za reakce a rady. Přemýšlím, že si aspoň pocvičím asertivní chování. Jenže to bude náročné. Jinak názory známých se různí od jasně, že si nemůžeš nechat "srát na nhlavu" a pěkně zostra mu to vytmav, přes zkus si s ním slušně promluvit až po vykašli se na to a "drž hubu a krok". Jak se znám, tak vysvětlit, že to nebyla moje chyba stejně půjdu.

    1. na komentář reaguje secret — #17
    superkarma: 0 24.07.2012, 11:36:58
  24. avatar
    [7] ondrasek74 [*]

    Pan generální ředitel je určitě jeden z těch mladších, co si myslí, že bez něj se nic neobejde, možná se i zboří svět. Potřeboval by narazit. A právě takový náraz může zprostředkovat čtenářk B., tím, že se proti jeho chování postaví a konečně mu někdo řekne pravdu. Asi bude nepopulární a možná i odejita, ale toho nenahraditelného to možná pozitivně nakopne. Radím, určitě jdi za ním a řekni mu, co máš na Sml3

    superkarma: 0 24.07.2012, 11:36:33
  25. avatar
    [6] v.poho [*]

    ladouch — #3 Tak pokud odcházím, to, co si o firmě myslím a potažmo i o jejím vedoucím, si teda doporučuji nechat pro sebe.

    Svět je malej a pání podnikatelé se vesměs znají.

    To chvilkové zadostiučenění se často obrátí proto člověku, když to nejmíň čeká = hledá si třeba další zaměstnání.

    1. na komentář reaguje ladouch — #15
    superkarma: 1 24.07.2012, 11:31:58
  26. avatar
    [5] v.poho [*]

    Lukáš Čejka — #4 Sml67

    Otázka je jenom, kdo to umí....Sml24

    superkarma: 0 24.07.2012, 11:29:07
  27. avatar
    [4] Lukáš Čejka [*]

    Potřebovala bych poradit, jak se k němu mám chovat. - servilne Sml57

    1. na komentář reaguje v.poho — #5
    superkarma: 1 24.07.2012, 11:27:22
  28. avatar
    [3] ladouch [*]

    Tady je opravdu těžké něco poradit, snad jen si najít novou práci a pak panu vedoucímu říct co si o firmě a o něm myslím, buď to dopadne dobře, což pochybuju a nebo prostě zvednout kotvy a jít o dům dál, ale jak se výše praví není jistota, že tam to bude jiné, bohužel.Sml80Sml80

    1. na komentář reaguje v.poho — #6
    superkarma: 1 24.07.2012, 11:27:15
  29. avatar
    [2] Hanula [*]

    Sml16promluvila bych si s ním mezi čtyřma očima - řekla mu co se mi nelíbí a dala mu nějaké návrhy na zlepšení práce, kdyby byl sprostý, tak bych si v tichosti hledala jinou práci

    superkarma: 0 24.07.2012, 11:16:30
  30. avatar
    [1] v.poho [*]

    S ředitelem, který uměl řídit lidi, jsem se za svou kariéru setkala jen jednou. Daleko častěji je to o tom, že si člověk řekne: pane bože, jak je možné, že ta firma ještě nezkrachovala?

    Takže podle mého, můžeš za ním jít a argumentovat. Možná budeš úspěšná. Ale moc bych s tím nepočítala.

    Já bych se začala poohlížet po jiné práci. I když to bude trvat....

    superkarma: 0 24.07.2012, 11:08:29

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme