Zdravím Vás,
ráda bych poprosila čtenářky Ženy-in o radu.

Občas nakupuji přes internet a doposud jsem měla štěstí. Ale na každého jednou dojde, jak se říká, a přes veškerá bezpečnostní opatření, která jsou v takovém případě vůbec možná, jsem si naběhla a v jednom internetovém obchodě objednala jistou věc. Zaplatila převodem (No jo, já vím, že dobírka je ještě bezpečnější, ale ani ta není 100 %) no a zboží nikde. Potvrzení objednávky mi přišlo, dokonce se mi i 2x ozvali, že zásilka se jim vrátila zpět (haha, to už jsem tušila, ale stále doufala...) no a od minulého týdne už se mi maily nikdo ani neozývá, telefon nikdo nebere, prostě nic... sesmolila jsem teď jakési ´Odstoupení od smlouvy a žádost o vrácení platby´, ale zajímalo by mne, jaké máte případně rady, zkušenosti.

Samozřejmě, že bych Vám hned nejradši vypálila, co je to za obchod, abyste také některá případně nenaletěla, ale nejsem si jistá, jestli by to pak nebylo nějak použitelné proti mně...

Díky za veškeré rady, postřehy, pořady a informace... a redakci za případně zveřejnění, samozřejmě...

Seema


No, jediné, co napadá mě, je obrátit se na Sdružení obrany spotřebitelů.

Co poradíte Vy, ženy-in?

redakce@zena-in.cz

Reklama