Vztahy

SOS: Manžel mi vyčítá kamarádky


Známe to všechny. Snad každá žena už minimálně jednou v životě zažila situaci, kdy mínění o nejlepší kamarádce její partner spolu s ní nesdílí. V podobné situaci se ocitla i třiadvacetiletá Radana. Její manžel totiž neskonale žárlí.

Vdaná jsem už třetím rokem, předtím jsem s Vojtou chodila dva roky. Manžel je strašně žárlivý, ale já mu v žádném případě nedávám příčinu. Už jsem si zvykla, že když promluvím s nějakým mužem, je hned doma tichá domácnost. Ale Vojta naštěstí trucuje jen chvilku. Pak se tomu i sám dokáže zasmát.

Horší je to, že nemohu mít ani žádné kamarádky. Mou nejlepší přítelkyní je bývalá spolužačka z gymplu Zuzka, kamarádím se i se dvěma ségrama od sousedů. Dřív to ještě šlo, s holkama jsme se scházely přes den, většinou u nás. Občas jsme zašly i do kavárny na dobré kafe. Rozhodně to ale nikdy nebylo na úkor domácnosti. I když před Vojtou nemívám tajnosti, o těchto sedánkách jsem se mu raději nezmiňovala.

Ale asi před půl rokem se manžel „udělal pro sebe“ a u nás na dvoře si zřídil malou autodílnu. Jsem teď pod neustálým dozorem. Nesmím sama na krok, dokonce mi počítá minuty na nákup. A nejhorší je to, že mi zakázal návštěvy i u nás.

Zuzku přímo nesnáší, tvrdí, že je do větru, protože o sebe dost dbá a chodí namalovaná, i když je sama doma. Zuzana je sice rozvedená, ale její manžel ji dost usurpoval, občas ji i uhodil a mlátil i jejich malou Zuzanku. Takže to raději utla. Jenže Vojta o ní neustále říká, že je „hloupá zmalovaná kráva“. Řekl to i několikrát před ní, a tak k nám přestala raději chodit.

Adéla s Lexou k nám ještě občas zašly, ale manžel je nutil se zouvat, směly maximálně do kuchyně, nemohly si ani zapálit a mně vyčítal i kafe a sušenky, co jsem jim nabízela. Dělal scény tak ostentativně, že se holky naštvaly, ať prý chodím raději já k nim. Ale to mi Vojta zakazuje...

Jinak je Vojta moc hodný, mám, na co si vzpomenu, věnuje se mně i naší malé Radance. Pořád jezdíme na výlety, když máme hlídání, chodíme do kina, a protože mám ráda divadlo, tak i tam. Dokonce mi pomáhá s úklidem a často nosí kytky. Koupil mi auto, které ovšem skoro nepoužívám, na dovolenou jezdíme k moři, někdy i dvakrát do roka...

Radana

O odpověď jsme požádali psycholožku Mgr. Radku Vaňkovou:
Manželská žárlivost je opravdu velkým problémem. Vychází z podvědomého přání partnera zajistit si pocit bezpečí tím, že si tuto jistotu uvězní doma. Tento „jistý“ manžel či „jistá“ manželka téměř nevystrkuje nos z domu, maximálně chodí jen do práce a na nákupy.

Proto je třeba být důsledná, nechat výčitky být a nevšímat si jich. Pokud se necháte spoutat, budete toho mít časem plné zuby.

Také jste „měla tu čest“ se žárlivcem? Jak jste to zvládla? Jste stále spolu? Jste i vy sama žárlivá? Vydržela byste totožné jednání jako paní Radana?

   
14.04.2008 - Láska a vztahy - autor: Marie Šrámková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [121] RaymondLewisham [*]

    Ahoj, moje paní má vždycky nějakou kamarádku se kterou tráví většinu času, nebo třeba tři a třeba jsou spolu od 12:00 do 22:00, pak se jsou vyprovodit, a pak zase zpátky. Pak se mi stává že mě zesměšňují způsobem cokoliv řeknu tak začnou jako by to neplatilo, nebo neodpovídá, nebo se řeší soukromé věci veřejně, :) docela jsem si s tím lámal hlavu, ale teď mi to možná začíná být jasné. Buďto je to lesba a nebo si najde kamarádku, ketrá je manželkou někoho s kým by třeba snad mohla mít poměr. Teď se mi totiž stalo, že se jeden manžílek mojí paní pořád zastáva, je pozorný atd. Ale to je prý normální a jako vždy mám vidiny. OK. Pro si ale sakra najde kamarádku, která je vždy tlustší, má menší vzdělání, evidentně IQ tykve (třeba minule se divila v zrcadle proč je ten nápis na novém tričku obráceně), další je policajtka, pak byla jedna úplně vymaštěná, ale to by jste museli vidět.

    No už mě to dožralo, protože (je mi 34) před pár lety kdy jsem s tím jako by bojoval a měl jsem vůbec ještě sílu (pozor podotýkám, že se tady objevují takové chvíle, které by žádný chlap nezkousnul) tak se moje paní nezkrotitelná lvice, hodlala do mě pořád navážet. Příjdu z práce v česku stavbyvedoucí, unavený. A začne to jede, klasická pruda, no a jak si paní přála tak mi ruply nervy a dostala nabenžo. To jsem samožřejmě neměl dělat ze dvou důvodů 1.SE TO PŘECE KURVA NEDĚLÁ! a za 2.PŘESNĚ TO CHTĚL A DOSTALA MĚ TAM KAM CHTĚLA. Takže, když si paní usmyslí něco, cokoliv, náhodou se mi to nelíbí, třeba že je pořád rozvíceno v koupelně, tak jsem jí zmlátil. Když se stane třeba že už opravdu vadí že se objeví kamarádka a chová se u nás doma jako bych já tam byl na návštěvě a ona je tam pantáta, tak jsem jí zmlátil. Ono to tak bylo i před tím, jenže teď už se opravdu nemůžu vůbec bránit. Tedko když jsem byl doma na celé Vánoce cca měsíc tak už to asi bylo moc dlouho a když jsem měl ject do Rakouskac tak mi dala před synem zase kopačky, takže dobrý, jedu do Rakouska, rozešlý, říkala dětem ať se ještě naposledy rozloučí, že už mě moc dlouho neuvidí. Pak příjdu a začne mi tvrdit že se to vůbec nestalo, nebo překrucuje co řekla.

    Nuž tady tím dlouhým popisem určitě unudím některé lidi, ale jestli je někdo, kdo to má podobně, tak mi prosím napiště a poraďte mi jak jste to řešili.

    Protože já už fakt nevim. Sml67 Snad by možnmá bylo nejlepší si najít normální ženu, ale já mám už strach že si i z týhle udělá kamarádku a to vám říkám že bych se už opravdu zastřelil :), fakt mě to už nebaví.

    superkarma: 0 31.01.2017, 18:43:28
  2. avatar
    [120] Irena1 [*]

    Zuzana klidně může být zmalovaná kráva, což ale neznamená, že se s ní Radana nesmí bavit
    Pokud si domů vedu návštěvu, zjišťuju, jestli to někomu nevadí, nemá něco v plánu, není utahaný apod. Kdyby mi někdo coural po bytě v botách a hulil, letěl by hodně rychle ven (vyhodila jsem i tchána a pochopil...). Jestli je Rad. na MD a nemají peníze, pak chápu, že se manželovi vysedávání kdekoli nezdá, protože pak je v rozpočtu znát opravdu i každá lžička kávy...ale můžou si o tom snad promluvit?

    žárlivce jsem měla doma a skončilo to mým sebevědomím na dně, zdrav. problémy a (zaplaťpánbůh) už jsem šťastně rozvedená...takže jestli se Rad. chce nechat buzerovat, je to její volba, pokud ne, bude muset začít rázně jednat, vysvětlit, že je svéprávný člověk a nedělá (většinou) nic špatného, proti čemu by manžel měl nárok takhle protestovat...a když nepochopí, asi bych se poohlídla po jiném.

    superkarma: 0 15.04.2008, 13:24:07
  3. avatar
    [119] átéčko [*]

    Každému manželovi vadí kamarádky jeho ženy. Má strach, že by jí mohly otevřít oči.

    superkarma: 0 14.04.2008, 20:58:02
  4. avatar
    [118] OlgaMarie [*]

    Nyotaimori: Docela by mi bodlo mít tě občas za -elí.
    opravdu v tom není ironie.

    superkarma: 0 14.04.2008, 19:49:14
  5. avatar
    [117] Vivian [*]

    nevšímat si jich?
    co to je zase za psycholožku?

    superkarma: 0 14.04.2008, 19:11:42
  6. avatar
    [116] ToraToraTora [*]

    v článku trochu postrádám, jak manžel reaguje na několikahodinový pobyt s dítětem na vycházce, v parku (patrně žádné nejsou), nebo jak proplkané dny s kámoškami tráví její dcera. Neuvádí ani kde je dítě během babinců u nich doma, při čemž se dost blbě posuzuje onen zákaz kouření. Jestli Radana existuje, o čemž docela dost pochybuju, pak by měla přehodnotit svůj postoj k rodině. píše, že má všechno, ale jak vidno, nedává nic

    superkarma: 0 14.04.2008, 17:41:42
  7. avatar
    [115] pajda [*]

    Manx: neříkám, že vždycky, ale měla by si dívenka rozmyslet, co vlastně chce. A pak se podle toho zařídit. Navíc jsem si jaksi nevšimla, že by dotyčná měla jiné zájmy než krafat s kamoškama - to mi jako životní cíl připadá trošku málo, tobě ne?

    superkarma: 0 14.04.2008, 17:34:45
  8. avatar
    [112] pajda [*]

    Už jen z toho, že se scházely přes den, občas v kavárně ale většinou u nich, a hlavním zájmem byly cigárka, sušenky a kafíčko bych usoudila, že zatímco manžílek vydělával, tak pečlivá a pilná panička plkala s kamoškama. Děcko si do kavárny zřejmě nebrala, ne? Alespoň tam nepíše nic o tom, že by chodila s holkama od sousedů hulit do kavárny s dětským koutkem...Že mu vadí, když se hulí v kuchyni, nebo když mu po bytě courají ženské v botech, to se mu těžko divit a pokud jde o ty nákupy, těžko říct. Sousedka je schopná "nakupovat" dvě a půl hodiny - do obchodu je to od nás 5 minut a velikostí je to vesnická pidisamoška. Za ty dvě hodiny bych tam měla hotovou kompletní inventuru. Pokud se to Radaně nelíbí, nic ji doma nedrží - jestli si tedy myslí, že kouřit se Zuzkou, Adélou a Lexou a nadávat na nemožné chlapy bude lepší než chodit do kina, divadla a jezdit k moři, tak ať si poslouží...

    superkarma: 0 14.04.2008, 17:21:35
  9. avatar
    [110] Eva_CZ [*]

    .. jedno je ale fakt : me by nenapadlo si zvat nekoho domu na kafe a tak. A kdyby me to nahodou napadlo, zeptam se zbytku rodiny, jestli jim to neva. Oni si taky nikoho k nam netahaji. Syn ma samozrejme mlade pratele a ti ho obcas navstivi, ale jsou u nej v pokoji a uz mi ani nevyziraji lednici.

    superkarma: 0 14.04.2008, 16:44:17
  10. [109] mindulinka [*]

    Já bych zkusila jinou taktiku. Začala bych mu dělat to samé co dělá on. Jakmile by se od někud vrátil, hned bych na něj řvala, kde byl a co tam dělal. Uvidělo by se, jak dlouho by mu to vydrželo.

    superkarma: 0 14.04.2008, 16:15:15
  11. avatar
    [108] Kassy [*]

    a.... (78): Cituji z článku: "Dělal scény tak ostentativně, že se holky naštvaly, ať prý chodím raději já k nim. Ale to mi Vojta zakazuje...", "Nesmím sama na krok". S těmi rodiči jsem to možná špatně pochopila já, to se omlouvám.

    gerda (82): Může jistě říct, co se mu nelíbí, ale nemůže jí nic zakazovat. Je to dospělá žena. Navíc v článku píše, že nic z jejích zájmů nebylo na úkor domácnosti a o frekvenci schůzek s kamarádkami tam není ani slovo - tak z čeho tu velká část diskutujících usuzuje, že to bylo denně?

    superkarma: 0 14.04.2008, 14:35:23
  12. avatar
    [107] ifulinkaa [*]

    maajaa65: to je asi jediné řešení v tomhle případě,dělat si co chceš,jen tě pak zamrzí,že to takhle dopadlo,ale to ve svých letech neposoudím a manžela taky ještě nemám

    superkarma: 0 14.04.2008, 14:16:19
  13. [106] Sizie [*]

    Jen tak na zamysleni: exmanzel na mne velmi zarlil a pak se ukazalo, ze mne podvadel prakticky od zacatku manzelstvi... "Podle sebe soudim tebe." Ja byt tou pani, tak si nenapadne posvitim na manzela..

    superkarma: 0 14.04.2008, 14:07:16
  14. [105] maajaa65 [*]

    ifulinkaa: to je případ mého zákonného, dokud jsem seděla doma s dětmi, tak to bylo pořád někde s kamarády...jen jsem začala chodit do práce a domluvila se někam s holkama, tak najednou přestal chodit a hlídal mne...naštěstí to už neřeším a dělám si podle sebe....

    superkarma: 0 14.04.2008, 13:58:47
  15. avatar
    [104] ifulinkaa [*]

    lilithheta: jenže jak tak pozoruji,dost lidí se nechává celkem rádo unést frázemi "narušený,v momentě činu smyslů zbavený " to mi přijde dost nefér,prostě se chtějí zbavit odpovědnosti za své chování-malinko jsem utekla od tématu,pardon

    superkarma: 0 14.04.2008, 13:36:18
  16. avatar
    [103] lilithheta [*]

    ifulinkaa: To ani pochopit nemůžeš, však to se týká jen psychicky narušených lidí. Normální člověk toho není schopen.

    superkarma: 0 14.04.2008, 13:26:28
  17. avatar
    [102] lilithheta [*]

    gerda 92: Od sestřenky partner zase nosí nepěkné brýle a nechává si narůst bradku (5 chlupů v jedné řadě)a žárlí, ale rozhodně kvůli tomu o něm nemluvím, jako o "kreténovi bez vkusu". Sice se nám něčí styl nemusí líbit, ale je to jeho věc a nedává nám to důvod vyjadřovat se o dotyčném vulgárně nebo v urážkách. Spíš vidím problém v tom, že ta dotyčná je rozvedená, manželovi se postavila a teď si pravděpodobně chce užít trošku svobody a nezávislosti = nebezpečná, vypudit!

    superkarma: 0 14.04.2008, 13:23:16
  18. avatar
    [101] ifulinkaa [*]

    maajaa65: (99) to je potom na hlavu postavený,ale věřím že se tací najdou-neumím si představit si,vzdát se vlastních koníčků,či přátel,o čem by ten život byl?

    superkarma: 0 14.04.2008, 13:22:27
  19. avatar
    [100] MEK [*]

    s přítelem žiji tři roky a výhodou je,že jeho přátelé jsou mými přátely a mí přátelé jsou jeho přátely,ale ještě jsem od něho neslyšela a ani ho nenapadlo,aby mi někoho zakazoval

    superkarma: 0 14.04.2008, 13:18:49
  20. [99] maajaa65 [*]

    Manx: a nebo se raději všech svých aktivit vzdají a sedí na prdeli doma, jen aby manželce mohl říct, že on také nikam nechodí...

    superkarma: 0 14.04.2008, 13:18:25
  21. avatar
    [97] mi-ki [*]

    Ziju tri roky se svym partnerem a ze zacatku vztahu se o neco takoveho pokousel taky. K nam do bytu jsem si sice nikoho nezvala, ale cas od casu jsem si chtela vyjit s nekym do cajovny, nebo ven a byli to zrovna lide, se kterymi on by si nemel co rict. Kazdopadne on mi porad vycital, ze ho neberu s sebou (ja taky na pivo s nim a jeho kamarady nechodim, nudila bych se tam), ze se porad bavim s nejakyma kamaradama, apod. Tak jsem ho parkrat vzala s sebou, on zjistil, ze to neni nic pro nej a byl pokoj :) Akorat kdyz jedu nekam na nejakou akci na vic dni, tak ma obcas reci. Nevim, mozna je problem v tom, ze se neumi beze mne zabavit a najit si program. Ale ja se mu rozhodne o zabavu starat nehodlam :)

    superkarma: 0 14.04.2008, 12:51:50
  22. [96] a.... [*]

    Aby to zas až tak nevypadalo, že straním tomu pánovi Myslím, že tím svým chováním musí být hodně nesnesitelnej a kamádkám ženy říkat, že jsou krávy je neomluvitelné hulvátství. Nicméně povinností manžela není milovat přítelkyně své ženy ani s nimi trávit vpodstatě denně čas ve svém bytě

    superkarma: 0 14.04.2008, 12:49:52
  23. [95] Bellana [*]

    Jedna věc mi vrtá hlavou = o čem je možné si každý den rok za rokem povídat se stále stejnými lidmi? Tedy = v zaměstnání a při koníčcích to vím, ale sedět doma nebo v kavárně a po stodevadesáté mluvit o tomtéž Není to ztráta času? Radana by si měla sednout sama, bez kamarádek, sepsat si, co chce, co pro to dělá, co nechce a lze to řešit a co už není ochotná tolerovat. Tak trochu jako pohled zvenku. A pak jednat. Fyzické ani psychické násilí neschvaluji, to pak není co řešit a je třeba prchat.

    superkarma: 0 14.04.2008, 12:41:28

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [94] Eva_CZ [*]

    Evikus: i kdyby on vydelaval miliony a ona ani jkacku, jsou to JEJICH spolecny penize.

    superkarma: 0 14.04.2008, 12:39:47
  2. avatar
    [93] micinka.juli [*]

    Mylady: souhlasím,každej ať si s obličejem dělá co chce a co umí...

    superkarma: 0 14.04.2008, 12:38:55
  3. avatar
    [92] gerda [*]

    Mylady: s tím zcela souhlasím. Ale určitě znáš ženy, které chodí zmalované, a to se nemusí líbit úplně každému. Některé se prostě líčí stylem čím víc tím líp

    superkarma: 0 14.04.2008, 12:38:37
  4. avatar
    [91] ifulinkaa [*]

    bych řekla,ať si to holka sama v halvě srovná,asi ani sama neví,co chce,natož abychom my jí mohly poradit.ať si najde koníčky,kde může vzít s sebou i malou,rozumně si s manželem povykládat a pokud mu to bude vadit,alou od něj.život máš žít podle sebe,ne podle diktátu,ať už je to manžel,jako v tomto případě,nebo rodiče,tchýně...

    superkarma: 0 14.04.2008, 12:34:42
  5. avatar
    [90] Mylady [*]

    micinka.juli: když je žena upravená, namalovaná, tak je to snad normální. Chce být příjemná sobě i pro své okolí.

    superkarma: 0 14.04.2008, 12:29:54
  6. avatar
    [89] micinka.juli [*]

    Mylady: já, když jdu s košem, tak si beru burku, jinak líčím taky

    superkarma: 0 14.04.2008, 12:20:21
  7. avatar
    [88] Mylady [*]

    Mně by taky nenáviděl. Já neupravená nejdu vynést ani odpadkový koš do popelnice. Takže manžel se chová jako debil. Nemůžu si pomoct.

    superkarma: 0 14.04.2008, 12:09:46
  8. avatar
    [87] micinka.juli [*]

    Solei: teda, ať to čtu jak chci, nevidím nic o tom, že by hlídal, natož místo práce. spíš mi to přijde, že ze dvorku sleduje, co se děje a pak prudí. ona píše, že se jim věnuje, ale nikoli v pracovní době, to beru jako normální, po večerech nebo víkendy. to o hospodě byl jen příklad...
    jenže mě by za takový chování ani deset dovolených u moře neukonejšilo
    prostě se Vojta chová jak hlídací pes a to mi vůbec neimponuje, ba naopak. ten chlap si asi málo věří, že mu vadí i kamarádky. pak se bude divit, až se z jeho ženy stane totálně osamělá, prudivá bába (znám od bývalého šéfa...nic ženě nedovolil a teď trpí, že mu volá, aby zkonzultovala, zda se může u nout...)

    superkarma: 0 14.04.2008, 11:49:58
  9. [86] maajaa65 [*]

    OlgaMarie: o tom už jsem se přesvědčila - svatá pravda a krásná

    superkarma: 0 14.04.2008, 11:44:42
  10. avatar
    [85] OlgaMarie [*]

    a....: Nechce, aby mu lezly do domu se špinavejma botama a hulily mu tam!

    superkarma: 0 14.04.2008, 11:43:40
  11. avatar
    [84] Solei [*]

    micinka.juli: mně to z textu vyplývá tak, že otec nehlídá večer místo hospody, ale právě přes den místo práce

    superkarma: 0 14.04.2008, 11:42:59
  12. avatar
    [83] micinka.juli [*]

    a....: jasně,nic se o malý nepíše...ale to kouření na malý dítě není správný,u nás návštěvy mohly jít kouřil na balkon a přezouval se každej,kromě psa , ale tomu jsme otřeli packy..
    mě teda štve představa,že otec není ochoten své dítě ani pohlídat,pokud to samozřejmě není každej večer,to pak chápu i jeho,ale "jen" na úkor třeba hospody,to bych ho tloukla do hlavy

    superkarma: 0 14.04.2008, 11:37:25
  13. avatar
    [82] gerda [*]

    Kassy: no, pokud je dítě opečovávané, čisté a spokojené, doma uklizeno a pohoda, pak bych mu to měla samozřejmě taky za zlé. Ale v opačném případě se mu opravdu nedivím.

    superkarma: 0 14.04.2008, 11:29:25
  14. [81] a.... [*]

    micinka.juli: Já si myslím, že hlavní problém je v tom malém dítěti. Asi ho nemá kdo hlídat,je to na tatínkovi, tak proto nechce, aby se maminka courala. Pokud by ke kamarádkám brala i dítě, tak to by potom byla jiná...

    superkarma: 0 14.04.2008, 11:27:55
  15. avatar
    [80] micinka.juli [*]

    a....: zakázal, nelíbily se mu ty sestry, tak je štval, že přestaly chodit a on jí zakazuje chodit za nimi..

    superkarma: 0 14.04.2008, 11:24:59
  16. avatar
    [79] micinka.juli [*]

    OlgaMarie: hmm, svatá dala, neví komu

    superkarma: 0 14.04.2008, 11:23:59
  17. [78] a.... [*]

    Kassy: To o rodičích tam nějak nic nevidím nicméně on jí nezakázal návštěvy u kamarádek, on jen nechce, aby její kamarádky lezly k nim domu Velkej rozdíl!!!

    superkarma: 0 14.04.2008, 11:23:56
  18. avatar
    [77] gerda [*]

    a....: jojo, jsem ráda, že někdo uvažuje méně kategoricky a snaží se pochopit i druhou stranu.

    superkarma: 0 14.04.2008, 11:23:52
  19. avatar
    [76] OlgaMarie [*]

    maajaa65: Moc, moc dobře se poraď s právníkem! To tvoje 21leté manželství může být i obrazně delší, když přestane pracovat a ty budeš nucena ze zákona doplácet mu důchod do sociálního minima. A jedna moudrost: Žena začíná opravdu žít po čtyřicítce. Drž se žij!

    RADANA nechce poradit. Chce být prohlášena za svatou!

    superkarma: 0 14.04.2008, 11:21:26
  20. avatar
    [75] Kassy [*]

    gerda: a....: I kdyby byl o kolik chtěl starší a ona jakkoli nezodpovědná, nemá právo zakázat jí návštěvy u rodičů nebo u kamarádek.

    superkarma: 0 14.04.2008, 11:20:31
  21. avatar
    [74] RenataP [*]

    a ta malá Radanka u těch dýchánků taky kdáká?
    nebo ocmrduje tátovi v dílně?
    nebo je zavřená v pokoji v dětské ohrádce či se venčí na balkoně?

    No já nevím, ale paní Radanu bych doma nechtěla, asi jsem teda sobec, žárlivec a tyran, ale být chlapem, tak mi docela vadí, když celý den makám jak blbá a doma zatím jede dámská jízda a kdoví co je s děckem. Paní Radana se o něm totiž nějak moc nezmiňuje

    superkarma: 0 14.04.2008, 11:19:56
  22. [73] a.... [*]

    gerda: Koukám, že jsem to napsala skoro stejně

    superkarma: 0 14.04.2008, 11:14:17
  23. [72] a.... [*]

    Kassy: Mě by docela zajímalo, kolik je jejímu manželovi. Připadá mi , že je o dost starší, vcelku zodpovědný, poněkud usedlého zaměření. Naopak paní je podle mě nezralé, nevybouřené telátko, které ještě není způsobilé k tomu, aby měla rodinu a dítě. V tom vidím ten problém, manžel se jí patrně snaží usměrnit a přitahout víc k tomu rodinnému životu.

    superkarma: 0 14.04.2008, 11:13:17
  24. avatar
    [71] gerda [*]

    Kassy: k tomu, aby se to dalo spravedlivě posoudit, je třeba slyšet i hlas druhé strany. Je docela možné, že on je už starší a má z ní dojem, že není docela zodpovědná, tak se chová spíš jako její rodič. Těžko říct, když víme jenom zlomek.

    superkarma: 0 14.04.2008, 11:10:18
  25. [70] a.... [*]

    maajaa65: Ještě jsem neviděla manželství, kdy by se rozvádět chtěli oba Ale 21 let..to mi přijde jako dost zbabranej život

    superkarma: 0 14.04.2008, 11:07:42
  26. avatar
    [69] Kassy [*]

    Hele, já jsem schopná pochopit, že chlapovi vadí kouření a nezouvání v domě s dítětem, pochopila bych, i kdyby mu vadilo, že tam má denně nasáčkované cizí ženské (i když z věty "scházely jsme se přes den" mi spíš vyplývá, že se scházely, když on byl v práci, tak co by mu na tom mělo vadit?). Ale vám všem, co se ho tu zastáváte fakt připadá normální, aby jí zakazoval chodit ven, kontroloval, jak dlouho je na nákupu, dělal tichou domácnost, sotva Radana promluví s jiným mužem a dokonce jí zakázal chodit k rodičům? Mně to teda připadá jako ukázková první fáze domácího násilí a být Radanou beru nohy na ramena, dokud mám nějaké kamarádky.

    Nechápu ji o to víc, že má takový případ ve svém okolí a stejně je slepá a hluchá.

    superkarma: 0 14.04.2008, 11:07:41
  27. [68] maajaa65 [*]

    a....: on nechce, před rokem jsem to chtěla definitivně vyřešit - sliboval jak malé dítě...., teď už to má fakt spočítané...

    superkarma: 0 14.04.2008, 11:04:20
  28. [67] maajaa65 [*]

    Florencie: a kdo říká, že nemám????

    superkarma: 0 14.04.2008, 11:02:02
  29. avatar
    [66] gerda [*]

    Jsou oba strašně mladí, hned dítě. Na té mladé paní je znát, že jí vyhovuje společnost, zábava, o tom, co ona ráda - kromě schůzek s kamoškama - dělá, nevíme nic. Jestli byly ty návštěvy její jediná zábava - nepíše, jakou má kvalifikaci, prostě nic. Jen to, že se má materiálně dobře a nesmí si vodit návštěvy. Mají před sebou dlouhý život a jestli se rozumně nedomluví, doplní dlouhou řadu mladých rozvedených manželství, kvůli blbině. Nemít dítě, měli by se rozejít. Ale teď je potřeba vzít rozum do hrsti a zvážit, co má přednost.

    superkarma: 0 14.04.2008, 10:48:33
  30. avatar
    [63] Florencie [*]

    gerda: víš, já si domů kamarádky netahala a taky jsem nesměla na krok. A běda když jsem šla, bylo týden doma dusno/ticho. V momentě, kdy máš doma usurpátora, si nevybereš. On vždycky najde něco, co by ti zakázal nebo čím by tě vydusil

    superkarma: 0 14.04.2008, 10:41:16

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme