Vztahy

SOS Mám se k němu nastěhovat?


Milá redakce a milé čtenářky, 

potřebovala bych od Vás poradit. Mám přítele, které ho velmi miluji a kterého si velmi vážím. Náš vztah trvá už dva a půl roku a řekla bych, že nemáme nejmenší problémy a potíže. Já jsem svobodná a žiji sama v pronajatém bytě, můj přítel donedávna bydlel s manželkou. Nyní je již rozvedený (podotýkám, že k rozvodu nedošlo jen vlivem našeho vztahu, ale též v důsledku odcizení se od sebe, a největším důvodem byl její alkoholismus. Syna již mají dospělého a nebydlí s nimi.) a nyní se tedy se svou bývalou ženou po rozvodu vypořádává na majetku.

A teď tedy k důvodu, proč to všechno vlastně píšu. Přítel mi nabídl společné bydlení. Samozřejmě, že jsem zajásala, protože moji současnou samotu nesu celkem těžce. Zjistila jsem, že mám potřebu se o někoho starat, pečovat a velmi mne to uspokojuje. Přítel po zvážení svých možností zjistil, že vypořádání s bývalou ženou nebude tak jednoduché, jak si myslel, a že ji bohužel z financí, které má k dispozici, nebude moci poskytnout částku, která jí náleží a na které se dohodli. Nějaké peníze v hotovosti jí dá a zbytek mají domluven na splátkách.


Přítel mi tedy nabídl společné bydlení s tím, že já mu budu dávat finanční částku, kterou platím za pronájem bytu (6 000 Kč) a on tím bude vyplácet svoji bývalou manželku. Musím podotknout, že mne to celkem urazilo a samozřejmě, že jsem mu řekla, že nechci žít na ničí úkor, ale také u toho nechci být já, kdo na to doplatí. Připadá mi to, jako kdybych dál platila někomu (jeho bývalé ženě) pohodlný život a sama z toho neměla  nic. Přítel byl zklamanej, bere to tak, jako bych mu nechtěla pomoci a nechala ho ve štychu.

 

Jak byste to řešily vy? Za jakých okolností byste se stěhovaly k příteli, který má svůj byt, jak byste řešily podíly na provozu domácnosti? Já jsem samozřejmě ochotna se na chodu domácnosti podílet, nejsem typ, který by žil na něčí účet a ani nehnul prstem…. Ale zas musím mít na mysli i svoje zájmy. Např. přítel mě za pár let (?) opustí a já od něj odejdu zase bez sebemenších prostředků do nějakého pronájmu? Ještě s pocitem, že jsem svoje peníze přenechala jeho bývalé ženě jako odškodné za manžela?

 

Ještě dodatek na závěr: S přítelem svatbu neplánujeme, on už se totiž ženit nechce… L Také mne mrzí, že si svůj rozvod a následné vyrovnání na majetku neřeší se ženou sám, ale zatahuje do toho mne. Já nejsem příčinou rozvodu, tak proč bych se neměla na jeho vypořádání nějak podílet? Možná jsem to napsala zmateně a nesrozumitelně, ale trápí mne to a chtěla bych znát Váš názor?

Poradíte mi? 

D.

 

Milá D., abych se přiznala, něco mi na tom Tvém příteli nevoní. Společné hodpodaření by se mělo naplánovat jinak. Tak, jak to podal, to vypadá poněkud... jak bych to řekla... vyčuraně. Na Tvém místě bych si s ním ještě promluvila a řekla mu, jaké z toho mám pocity. Hodně štěstí.

   
01.08.2005 - Láska a vztahy - autor: Čtenářský příběh

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [113] tomáš [*]

    Pozóóór, kolik už holek naříkalo, že léta jejich novou domácnost zatěžovaly partnerovy alimenty/dluhy/nákladné koníčky - a pak zůstaly opuštěné a bez prostředků...
    Pokud budete spolu jenom "na hromádce" bez vyhlídky na manželství=opravdu společný majetek, tak bych taky zvolila model "napůl" výdaje. A zbylé peníze použít zcela podle svého rozhodnutí, a klidně i jako finanční dar, když mi to bude vyhovovat.

    Neznáme věk pisatelky - možná že už rodinu s dětmi zakládat nebude - ale zůstat "na stará kolena" bez úspor, bez bytu a bez perspektivy -

    superkarma: 0 03.08.2005, 12:01:23
  2. avatar
    [109] Suzanne [*]

    ad.astra: ty cítíš svatbu jako "jen papír"? To je na světě úhlů pohledů

    superkarma: 0 02.08.2005, 00:01:11
  3. avatar
    [108] Suzanne [*]

    krabice: nesouhlasí=štěkna bez nadhledu...? Dobrá rovnice, hlavně, že ti to tak v životě funguje

    superkarma: 0 01.08.2005, 23:57:28
  4. avatar
    [107] Suzanne [*]

    Páni, to je gentleman

    superkarma: 0 01.08.2005, 23:46:37
  5. avatar
    [105] ad.astra [*]

    106: a jinak, je to především o důvěře, jinak, svatba, to je jen papír, proč bych se měla chovat (a přetvařovat) jinak a díky papíru, když se z Novákový stanu Novotnou měla udělat obrat a chovat se zase jinak...? Prostě s tím člověkem žiju a nemám zapotřebí dělit, přidělovat, bát se, jestli náhodou nedávám víc, nebo jestli ten druhý nedává míň...

    superkarma: 0 01.08.2005, 22:34:57
  6. avatar
    [104] ad.astra [*]

    106: v prvním manželstí jsme oba podnikali, SJM nezrušili a ted jsou z toho akorát problémy. On si myslí, že jeho je všechno, já si myslím, že je to půl na půl..ale vysvětli to magorovi

    superkarma: 0 01.08.2005, 22:30:19
  7. avatar
    [102] ad.astra [*]

    106: takže tobě jde o to, abych ti vysvětlila, jak s majetkem?? v pohodě, já totiž absolutně nevisím na majetku a pokud bych tedy investovala do této rodiny a z mých peněz se něco koupilo (lednička, gauč...)tak to užíváme oba společně, kdybych odcházela, dokážu se rozumně dohodnout. Majetek, jako nemovitost je ošetřena kupní smlouvou, takže tam je to zcela bez problémů, bud kupuju já, bude na mé jméno, nebo společně, budeme uvedeni oba, jako spoluvlastníci, kupuje přítel, bude na jeho jméno...nevidím v tom problém. Můžu ti říct, že SJM ač mám právo na polovinu (dává mi to zákon) tak po třech letech od odchodu jsem z majetku neviděla ani pětník. Ono totiž záleží na tom, jak se dva umí dohodnout, pokud neumí, nastupuje soud. Nebo snad spatřuješ moje chování (jako vdaná) za nějaké zcestné? Že se starám o přítele, o naše společné dítě...? Že vařím, peru (nežehlím - nenávidím, ale někdy musím)? Na oplátku přítel zase opraví, vymaluje, spraví...? Jak to vedeš ty? Jsi vdaná, nebo žiješ jen s přítelem, nebo si singl...raději ?

    superkarma: 0 01.08.2005, 22:19:03
  8. avatar
    [100] ad.astra [*]

    106: jak to myslíš? že nedělím na moje a tvoje? Domnívám se, že když dva žijí spolu a mají dítě, je to prostě rodina..přeci nebudu chtít, aby mi přítel platil alimenty na dítě, nebo příspěvěk pro mě, jako na neprovdanou matku....nebo jak si to myslela?

    superkarma: 0 01.08.2005, 21:32:30
  9. avatar
    [97] ad.astra [*]

    mě by zajímalo, kolik peněz dáváte do společné domácnosti vy všichni...já to řeknu rovnou..já dávám všechno, a taky nejsem vdaná. Můj přítel taky dává všechno, rozhodně si nehrajem každý na svém písečku, jo holky, vyhoďte svoje přítele, vyhoďte manžely a pořiďte si raději psy a kočky, potom snad budete s životem spokojené

    superkarma: 0 01.08.2005, 18:10:43
  10. avatar
    [96] ad.astra [*]

    Meander: 71 - jasně, to by byl férovej, horší by bylo, kdyby ji to neřekl, nemyslíš?

    superkarma: 0 01.08.2005, 17:58:06
  11. avatar
    [92] sara.l [*]

    a nebo nastěhuj se k němu,ale za ..praní,uklízení a další a další domácí práce a povinnosti,chtěj zaplatit...uvidíš co ti na to řekne

    superkarma: 0 01.08.2005, 15:07:56
  12. avatar
    [89] sara.l [*]

    tož to bysem se na něho pěkně vyprdla...je to pěkný prospěchář ..hele jestli máš potřebu se o někoho starat,dělej občas dobrovolnici nebo zajdi pomoct do útulku a nebo si pořiď ,určitě tě to vyjde levněji a lásku dostaneš stonásobně nazpět..tak hodně štěstí a nevstupuj do jámy lvové

    superkarma: 0 01.08.2005, 15:05:25
  13. [87] Rikina [*]

    Hm - koupila bych si psa, a těch 6000,- radši splácela jako hypotéku na svůj vlastní byt. Takových "přátel" jako je tenhle, těch je 13 do tuctu

    superkarma: 0 01.08.2005, 14:57:08
  14. avatar
    [85] Meander [*]

    106: Že prej je férovej. Viz příspěvek krabice 67.

    superkarma: 0 01.08.2005, 13:52:48
  15. avatar
    [78] marcellina* [*]

    Meander:

    superkarma: 0 01.08.2005, 12:40:43
  16. avatar
    [77] Meander [*]

    Karol: No a ne?

    superkarma: 0 01.08.2005, 12:38:22
  17. avatar
    [75] Luciš [*]

    Děvčico, nebuď hlópá

    Zavřeš si vrátka, když se odstěhuješ. A proč bys měla platit za jeho "hříchy" ? Nechceš děti? Jak to budete dělat, když ano?
    Nechtěla bys radši mladého chlapa a začít s ním od začátku bez dluhů jak finančních tak citových?

    My jsme sami dva, zatím a cca 6000 jsou komplet naše společné základní náklady (byt+jídlo)a dělíme se o ně, i když vydělám o třetinu míň. Zbytek jde na leasing na auto, na jeho provoz, oblečení, věci do domácnosti, zábavu, spoření atd.

    superkarma: 0 01.08.2005, 12:35:32
  18. avatar
    [73] kemy [*]

    hmm, tak to je těžký. já bych se k němu taky chtěla nastěhovat, dybych ho měla ráda, aletahle PODMÍNKA mi příde, jak kdybyste byli spolubydlící a ne pár. chápu, že třeba prachy nemá, ale dávat šest tisíc!! jeho ženě za to, že byt bude jeho? to je blbost. já bych mu navrhla, že budete každý dávat třeba něco a byt bude obou. v případě, že bys na to přistoupila a 6 hadrů dávala, bych chtěla, aby půlku na mě přepsal hned!!! jinak je to prachsprosté vydělávání a blahobyt na úkor milované osoby.

    superkarma: 0 01.08.2005, 12:34:45
  19. avatar
    [71] Meander [*]

    krabice: No, je férovej. To by byl ale i v případě, že by jí předem řekl: "Budeš spát přikovaná k záchodové míse."

    superkarma: 0 01.08.2005, 12:30:28
  20. avatar
    [66] Aprilka1 [*]

    jo a ještě jak jsem se nastěhovala k příteli ????
    koupili jsme společně byt. Družstevní, je psaný na přítele. On vložilo 3/4 peněz na byt a já 1/3 protože je vlastníkem bytu on, máme spolu sepsanou dohodu u notáře.
    Já platím veškeré jídlo ale přítel mi dává veškeré svoje stravenky a když dojdou, dává peníze.
    Každý si spoříme jedno spoření.
    Přítel splácí sedačku a já řádný uvěr ze stavebního spoření (cena stejná)
    ted se budeme brát, takže už to moc neřešíme, ale rádi bysme předmanželskou smlouvu.
    Příteli rozumím, dal do bytu spousty peněz i námahy při rekonstrukci,ale taky nechci odejít z holou elí

    superkarma: 0 01.08.2005, 12:23:25
  21. avatar
    [64] marcellina* [*]

    krabice: nojo, ona sice nebude platit najem Ocaskovi, ale partnerovi a on z toho vyplacet byvalou zenu. Jemu po vyplaceni zustane byt a ji nic, az ji vykopne, zas bude ona se muset vratit do pronajmu a platit Ocaskovi. Takze se z toho ona nikdy nevyhrabe a furt bude na neco doplacet. Lide se taky sestehovavaji z ekonomickych duvodu. Vetsinou se jim rozdeli i naklady. Ona bude zas oknem vyhazovat 6000 a jeste urcite i dalsi penize na jidlo a jine veci a samozrejme ze si nic neusetri. Kdyz se s ni on rozejde, nebude mit zas nic.. nebo se s ni nemusi rozejit, můze zemrit, byt zdedi deti, zas ona odejde s holym zadkem k panu Ocaskovi. A to celou dobu se bude asi starat o chod domacnosti... co teda z toho bude mit? Muze dal platit Ocaskovi nebo si sama vzit hypoteku (az bude splnovat podminky) a nebude se muset starat o partnera a jeho byvalou zenu

    superkarma: 0 01.08.2005, 12:21:16

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [63] pohodarka [*]

    presne tak, je to fakt od nej spis vycuranost. uplne nejlepsi reseni ve vasi stuaci a v pripade, ze byste meli mit spolecny najem mi pripadne pul na pul, je to minimalne na ferovku, kdyz uz nic jineho a nikdo nikomu nemuze vycitat, ze se obohacuje nebo ochuzuje. byt tebou, tak si s nim zkusim v klidu pohovorit a uvidis. urcite je podrazdeny ze vsech veci (coz ho samosebou neomlouva) ale zkusit si rozumne a bez "citu" promluvit neni na skodu a treba se v klidu domluvite.
    jo, na ferovku

    superkarma: 0 01.08.2005, 12:20:53
  2. avatar
    [62] Aprilka1 [*]

    nevím, jaký máte vztah, a kolik oba berete peněz, ale na mě to působí, jakože on nemá moc peněz a ty svým přispíváním 6.000 kč mu v pohodě odebereš starost jakési splátky.
    To bych nesouhlasila, navrhla bych, že budu plati (dejme tomu) půlku nájmu a další případné výdaje dle potřeby.
    abys pak neplatial 6tis mesíčně a byla na něm víceméně potom závislá.
    Zkus si s ním ještě promluvit, tak jako tady s náma
    držím palce .....

    superkarma: 0 01.08.2005, 12:19:37
  3. [54] xenie [*]

    krabice: "Snad má jejího chlapa" - to nemyslíš vážně, každý má někoho bývalého, ještě mně nenapadlo platit bejvalkám svých chlapů odstupné natvrdo řečeno, tím že s epřistěhuje k němu nic nezíská, tak proč by to dělala ...

    superkarma: 0 01.08.2005, 12:05:28
  4. avatar
    [52] ad.astra [*]

    *Kotě*: něco jiného by bylo, kdyby D. měla svůj vlastní byt (OV) a on chtěl, aby ho prodala a z toho by vyplatil manželku, to potom chápu, že by neměla nic, ani byt ani prachy, když nejsou svoji...ale tady jde o nájem..má ho platit nějakému panu Ocáskovi, nebo přispět do společného bydlení? Prašť jako uhoď..úplně stejný.

    superkarma: 0 01.08.2005, 12:04:25
  5. avatar
    [51] janato [*]

    Za těchle okolností bych s ním bydlet nechtěla, myslím si, že je to od něj opravdu dost podivný návrh.Finanční vztahy s jeho bývalou manželkou přece s Tebou nemůže řešit.Jinak bych byla ochotná jít takříkajíc půl na půl co se týká veškerých výdajů na domácnost.

    superkarma: 0 01.08.2005, 12:03:23
  6. avatar
    [49] ad.astra [*]

    *Kotě*: připadá ti to tedy vyčůrané, že ji nastínil řešení problému? kdyby byl vyčůranej, tak o exmanželce ani necekne, milá D. bude svoji výplatu vysypávat do společného žití...nájem, inkaso, jídlo atd. a vyjde ji to úplně stejně. Hold ji řekl, že ty peníze, co dá na nájem a bůhví, na co ještě, prostě se přepošlou jeho exmanželce. Nikde nebylo psáno, že bude platit ještě něco jiného...takže vám se zdá, že 6000 na měsíc za bydlení a jídlo je hodně? No prosím, může být v pronajatém bytečku sama, bude platit nájem 6000 a ještě navíc jídlo. nebylo nikde psáno, že on nic nebude platit...prostě to jen blbě řekl a vy z toho uděláte, jak je vyčůranej A kdyby se náhodou rozešli, bude na tom úplně stejně, jak je ted...bude muset platit nájem, aby měla kde žít.
    O jakém výpalném mluvíš? tam se jedná o vypořádání majetku, ne o její výživu (exmanželky).
    Julča: jistě, budou společně platit chod domácnosti..takže je to stejné, jako když ty peníze nedá přímo na kus žvance, nebo na inkaso...ale zrovna se v té inkriminované době přepošlou exmanželce....a vyjde to úplně na stejno, já teda nechápu, co tady řešíte??

    superkarma: 0 01.08.2005, 11:59:38
  7. avatar
    [48] Meander [*]

    Za těch podmínek, které nastavil, bych rozhodně nesouhlasila. Howgh.

    superkarma: 0 01.08.2005, 11:58:23
  8. [47] xenie [*]

    Milá D., všechny zásadní otázky si v článku pokládáš sama, já bych ho vytiskla a předložila příteli, ať s enějak vyjádří... nebo ptala ses ho na to? a jak reagoval ?
    "Připadá mi to, jako kdybych dál platila někomu (jeho bývalé ženě) pohodlný život a sama z toho neměla nic"...

    superkarma: 0 01.08.2005, 11:56:47
  9. avatar
    [46] femme [*]

    no comment

    superkarma: 0 01.08.2005, 11:54:10
  10. avatar
    [44] *Kotě* [*]

    ad.astra 23, 31: Nesouhlasím, že když bude D. užívat přítelův majetek, že by mu za něj měla vyplácet bývalou ženu. Za prvé nejsou svoji, takže nemají předmětný majetek ve společném vlastnictví. Čili kdyby se rozešli, bude ona ve škarpě a on bude mít všechen majetek a vyplacenou manželku. Kdo na tom bude hůř? Jednoduché počty.

    Milá D., s chlapem, který si nedokáže ani vypořádat svoje záležitosti s bývalou ženou a tahá do toho tebe, bych se do jednoho bytu, notabene do jeho, rozhodně nesestěhovávala. Být tebou, za peníze, které platíš na nájem, si pořídím nějaký byteček do osobního vlastnictví, 6000 je dneska běžná výše hypoteční splátky. Manželé nejste, děti mít nebudete, tak proč byste se sestěhovávali? Bydlete si každý ve svém a každý si řešte svoje závazky. Chlap, za nějž musíš platit výpalné jeho bývalce, u toho bych si teda sakra pozor, než bych se k němu stěhovala.

    superkarma: 0 01.08.2005, 11:49:06
  11. avatar
    [43] Julča [*]

    já si myslím,že jestli on chce,aby se nastěhovala,tak by měli společně platit chod domácnosti(tím ona ulehčí mu)a on sám vyplatit manželku.Ale nedávat jí 6 000.Taky mi to připadá vyčůrané.

    superkarma: 0 01.08.2005, 11:46:45
  12. avatar
    [42] dzijana [*]

    Co bych dala za to ,kdybych mohla být sama..bydlet s chlapem je akorát pro ženu praní ,žehlení,vaření navíc . A TY MU ZA TO JEŠTĚ BUDEŠ PLATIT?

    superkarma: 0 01.08.2005, 11:43:26
  13. avatar
    [40] ad.astra [*]

    Sara*: jistě, takhle se společný život nenabízí, ale chlapi jsou přímočaří, nedělají okolo toho takovou tu omáčku, ženská to bude okecávat a rozebírat s kámoškama a stejně si bude muset udělat svůj vlastní názor.
    Z vlastního žití: kdybych neměla chlapa, kterej mě v průseru podrží, když nemám peníze a bude plácat něco o tom, že si musím problém vyžrat sama, není pro mě chlap. Na oplátku, pokud mám já, on bude v problému, pomůžu mu ho řešit..a vo tom ten společný život je. A klepat se předem strachy, že až splatí svoje povinnosti, tak se na mě vykašle, tak to ta láska asi není tak pevná. Peníze budou, ale my už nebudem....a každý si musí své priority seřadit sám.

    superkarma: 0 01.08.2005, 11:41:48
  14. avatar
    [31] ad.astra [*]

    palubka: já si zase myslím, že když bude bydlet s ním, bude JEHO majetek užívat.. pisatelka by si měla především v hlavě srovnat, o co ji jde, jestli o život s mužem, v dobrém i zlém, nebo ji jde o prachy...ale těch 6000 stejně vydá tak, jako tak za nájem bytu, takže stejně by byla s odřeným zadkem. Jinak společná budoucnost se plánuje tak, že víš, do čeho jdeš..nahrábla si chlapa rozvedenýho, musí počítat s tím, že má nějaké závazky...bud vyplacení společného majetku, nebo alimenty. Jinak, v normálně fungujícím svazku se prachy nasypou na jednu hromadu a podle potřeby se bere. Kdybych měla takhle uvažovat, a všechno přepočítávat přes peněženku, tak můžu být klidně sama.

    superkarma: 0 01.08.2005, 11:24:36
  15. avatar
    [29] marcellina* [*]

    to bylo pro ad.astra a median

    superkarma: 0 01.08.2005, 11:21:37
  16. avatar
    [27] marcellina* [*]

    ale majetek ma on, po rozvodu mu asi nejakej majetek zbyde. Ona zas nebude mit nic a jeste bude platit jeho zeně?

    superkarma: 0 01.08.2005, 11:18:01
  17. avatar
    [26] Stes [*]

    tak do toho bych taky nešla. Nedivím se, že máš obavy.

    superkarma: 0 01.08.2005, 11:17:32
  18. avatar
    [23] ad.astra [*]

    palubka: jako pujčou to vyřeší jo? a tu pujcku bude potom splácet kdo? Domnívám se, že pokud spolu mají zájem žít, je jaksi logické, že jeho problémy jsou i její a zase naopak. Vžijte se do situace, kdy by vy jste něco podobného měli...nějakou povinnost platit, asi by se vám nelíbilo, že by vám partner řekl, hele to je tvůj problém? Mimochodem..to není jeho dluh, je to vyrovnání majetku, jestliže on musí něco bejvalce zaplatit, pravděpodobně on zase něco má..majetek, chápeš?

    median: naprosto s tebou souhlasím

    superkarma: 0 01.08.2005, 11:06:45
  19. avatar
    [22] Pajenka [*]

    V žádném případě bych se vůbec o jeho bývalé ženě nebavila Co s ní má za problémy ať si vyřídí sám,je plnoletý .Vy za to nemůžete a nebydlela jste s ní a nežila jste s ní v manželství.Ten kdo si to zavařil ať se stará. Pokud Vás má opravdu rád tak po Vás nemůže tohle chtít.Není on trošku na penízky? Běžte spolu bydlet,ale každý zaplatí půlku nájmu,půlku stravování.Jinak si každý platí svoje.
    Taky žiji s přítelem "na hromádce" už 4 roky.Máme vše napůl.Občas se potěšíme a něco tomu druhému koupíme.Když si chci od něj na něco půjčit tak mi půjčí,ale vždy mu to vrátím.

    superkarma: 0 01.08.2005, 11:06:16
  20. avatar
    [17] Landriel [*]

    já bych se k němu nestěhovala - nemáš ani proč, když se nechcete brát, můžete se stýkat, případně u sebe přespat a jinak si jet každý na svém a za své....

    superkarma: 0 01.08.2005, 10:50:15
  21. avatar
    [16] Bella [*]

    median: No jako něco na tom je . Je fakt, že nevíme jak se chová jinak. Ale stejně je to na . Místo aby si trochu pomohla, tak bude platit jeho bejvalce. Ten pocit využívání je fakt asi strašně silnej a není lehké se ho nadobro zbavit.

    superkarma: 0 01.08.2005, 10:45:25
  22. [15] xenie [*]

    median: ale to je právě ten rozdíl, platit za nájem jelikož tam bydlím, je něco jiného než cpát prachy jeho bejvalce ... fakt v tom rozdíl nevidíš ? já teda ano, a dost podstatný...

    superkarma: 0 01.08.2005, 10:45:21
  23. avatar
    [13] whitekitten [*]

    hm, já bych to nedělala. Pomáhat příteli vyplácet jeho bývalou, platit mu částku na bydlení to je blbost. Buď spolu budete normálně žít a přispívat do domácnosti společně, nebo to nemá smysl. Poznala jsem to, pomohla jsem bývalému manželovi splatit havárku, platit alimenty na jeho dcery a nakonec když bylo vše splaceno našel si jinou a rozvedli jsme se. A moje penízky jsou fuč, nemám nic ušetřeno. Přišla jsem navíc o práci a je to pro mně teď těžké. Po téhle zkušenosti už bych do takového vztahu založeného na finanční pomoci partnerovi nešla.

    superkarma: 0 01.08.2005, 10:40:16
  24. [12] mamoutek [*]

    Také se mi to moc nezdá, už jenom ty peníze pro bývalou manželku, hrůza, asi ze mně žádná rada nevypadne, možná by bylo dobré společné žití, ale ne za takovýchto podmínek

    superkarma: 0 01.08.2005, 10:35:34
  25. avatar
    [11] Bella [*]

    median: No tak to teda není jedno, kam ty peníze jdou. Lidi taky spolu bydlí, aby jim šlo všechno snáz, třeba i finanční situace. Když to bude stejný, tak může zůstat v pohodlí ve svým ne?

    superkarma: 0 01.08.2005, 10:32:38
  26. [9] xenie [*]

    teda pěkně vymyšlené to přítel má, jen co je pravda... btw jak říká, žes ho nechala ve štychu ...v jakém že štychu jsi ho to nechala, mi nedošlo ? sorry, ale tohle by se mi silně nelíbilo... za ty peníze můžeš mít garsonku, sama pro sebe, se smlouvou a neřešit co se jemu honí v hlavě, a až si to vyřeší, ať klidně přijde...

    superkarma: 0 01.08.2005, 10:30:50
  27. avatar
    [5] Bella [*]

    Rozhodně ne!!! . Tvůj přítel je teda parádně vyčůranej! Ty mu vyplatíš bývalou manželku a ještě mu tam budeš poklízet a vařit ne??? A ani si Tě nechce vzít? Já opravdu nevím, ale tady není o čem přemýšlet, rozhodně nestěhovat a nic mu neplatit! Jistě potkáš někoho, kdo si Tě bude chtít vzít a mít

    superkarma: 0 01.08.2005, 10:26:21
  28. avatar
    [3] pavlistranska [*]

    Já bych do toho v žádném případě nešla.Tvůj přítel mi taky jako Meryl připadá vyčůraný.Ty mu vyplatíš bývalou manželku a pak se nejspíš rozejdete.Protože ty budeš chtít rodinu a děti a on Ti řekne,že se ženit už nikdy nebude,že Tě na to upozorňoval a děti taky nechce,protože teď ani v budoucnu na to nebudou peníze.Bacha na to.Ale jinak přeji hodně štěstí.

    superkarma: 0 01.08.2005, 10:21:57
  29. avatar
    [2] nikinik [*]

    Souhlasím s Meryl. Určitě bych si sním na Tvém místě promluvila, ale už vůbec bych mu nedávala peníze a dokonce se k němu nestěhovala. Přestěhuješ se k němu, budeš mu dávat peníze a co když mu to po čase nebude stačit? A co Ti zůstane? Přijdeš o byt, budeš bez peněz a bez lásky o které si zrovna nemyslím, že by byla ta pravá...

    superkarma: 0 01.08.2005, 10:20:26
  30. avatar
    [1] gerda [*]

    já bych se k němu nestěhovala. Když přijmete jeho podmínky, budete na tom finančně stejně (6 tisíc)s tím rozdílem, že v pronajatém bytě za 6 tisíc vám nic nehrozí a jste ve svém, ale když se zbavíte svého zázemí a budete platit "příteli", můžete skončit špatně a peníze vám nevrátí nikdo. Možná bych souhlasila s tím, že bych se v jeho bytě NAPŮL dělila o náklady s bydlením tam. Je to složitá situace, ale takhle máte svoje jisté. Přítelova manželka vám může být ukradená. Proč byste jí měla posílat své vlastní peníze?.... a nechci být zlomyslná: když na to chlap nemá, tak ať se do ničeho nepouští - tím myslím nový vztah. To "NEMÁ" myslím finančně i emočně. Přeju vám šťastné rozhodnutí a hodně štěstí. Zatím to máte v rukách vy

    superkarma: 0 01.08.2005, 10:19:50

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme