.

SOS - mám s ním dítě, ale on se k němu nezná!

Vztahy

SOS - mám s ním dítě, ale on se k němu nezná!

Dobrý den, vážená redakce.

Já vám obvykle nepíšu, ale dnes jsem se rozhodla, že napíšu. Mám totiž problém, který se týká dnešního tématu. Tak doufám, že mi s ním vaše čtenářky poradí. Asi před dvěma lety jsem se zamilovala do skvělého muže. Nebudu ho tady jmenovat, ale problém je v tom, že on je kněz.

Táhlo nás to k sobě srdcem, nešlo o nějakou tělesnou lásku. Jenže pak se jednou stalo, že jsme se milovali. A já jsem zjistila, že jsem těhotná. On, když jsem mu to řekla, tak ho to moc vyděsilo a řekl, že se musí rozmyslet, co bude dělat dál. Trvalo to dost dlouho, ale nakonec mi řekl, že se rozhodl pro Boha a že náš vztah už nemůže dál pokračovat.

Moc mně to tenkrát ublížilo, ale narození holčičky mi hodně pomohlo - je moc krásná a já ji mám strašně ráda. Ale teď mám takový problém...

Alimenty mi její otec samozřejmě platí naprosto vzorně, jenže já bych chtěla taky tátu pro svoji dceru. A navíc jsme z dost malého města, dost lidí ví, že je to jeho dcera, ale on se k nám chová, jako by nás ani neviděl. Chápu, že si mě nemůže vzít, ale chtěla bych, aby třeba aspoň projevil o ni zájem - je to přece jeho dítě! A když už to tak nemůže brát, tak je to přece i dítě boží! Ale on dělá, jako bysme byli vzduch.

Nevím už, co mám dělat. Nechci mu přidělávat problémy a někde si stěžovat, mám ho pořád ráda, ale tohle mě moc bolí a hlavně se bojím, že až malá vyroste, jak to bude nést...

Děkuju

A.M.


Huf, tak tohle je ošemetný problém a určitě není, naneštěstí, úplně výjimečný. Co s ním se ovšem radit neodvážím, na to vím příliš málo...

A co Vy, ženy-in?

redakce@zena-in.cz

   
24.11.2006 - Láska a vztahy - autor: Ivana Kuglerová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [53] femme [*]

    Vivian: no já ano a nejsem určitě sama

    superkarma: 0 26.11.2006, 21:48:18
  2. avatar
    [52] Vivian [*]

    femme: no hlavně že máš jasno

    superkarma: 0 26.11.2006, 21:42:43
  3. avatar
    [51] femme [*]

    Vivian: vidím to takové, jaké to je

    superkarma: 0 26.11.2006, 21:34:08
  4. avatar
    [50] Vivian [*]

    femme: stručně shrnuto to vidíš moc černobíle

    superkarma: 0 26.11.2006, 21:32:58
  5. avatar
    [49] Kekka [*]

    sunshine: anebo Šarlatové písmeno.

    superkarma: 0 26.11.2006, 21:26:56
  6. avatar
    [48] femme [*]

    rek11: no to mě taky a fest

    superkarma: 0 26.11.2006, 19:26:05
  7. avatar
    [47] femme [*]

    stručně shrnuto: je to hajzl, bo se nechce znát ke své dceři

    superkarma: 0 26.11.2006, 19:25:25
  8. avatar
    [46] *Kotě* [*]

    Gedžitka: já netvrdím, že ten kněz je nějaký obdivuhodný člověk, ostatně kdyby své poslání bral vážně, tak by takhle ani neujel, ale o tom tu řeč nebyla, snažila jsem se jenom A.M. vysvětlit, proč se asi k dceři nechce znát.

    superkarma: 0 26.11.2006, 19:07:55
  9. avatar
    [45] erKa [*]

    Nyotaimori:

    superkarma: 0 26.11.2006, 15:38:34
  10. avatar
    [43] rek11 [*]

    femme: to já taky ne ....byla fáma tuším pře dvěma tisíci lety a pár drobnejch..to jsem prošvihla teď by mě to nakrklo

    superkarma: 0 26.11.2006, 14:21:36
  11. avatar
    [42] Gedžitka [*]

    *Kotě*: v tomhle s tebou nesouhlasím, takovej člověk by neměl dělat kněze, knězem by měl být člověk příkladný nebo nevím, jak to dobře nazvat. Nejsem věřící, ale nějakou takovou úctu ke skoro všemu co se týká víry mám a pokud je to člověk, který si myslí, že může lidem radit v životě jako kněz, měl by se hlavně sám chovat příkladně. Ještě bych pochopila, že "ujede", i to že se při sexu nechrání , ale že se k dítěti nezná, platí na něj to ano, ale...., no nevím, takovýho člověka bych si jako kněze nemohla vážit a podle mě to znevažuje církev a vše kolem, takovýto chování. Nakonec nemusí vystupovat z církve, nemusí se ženit, nemusí dítěti dát své jméno, ale mohl by se mu věnovat .

    superkarma: 0 26.11.2006, 00:04:47
  12. avatar
    [41] Canadian [*]

    Majdinka: vyvolalas mi asociaci "kdyz me neco tizi, obratim se k bohu" v tom filmu byl bohem kokain

    superkarma: 0 25.11.2006, 23:20:58
  13. avatar
    [40] vininka [*]

    Zašla bych za ním,dala bych mu poslední šanci - buď já a dítě,nebo jeho víra.Žádný nátlak....Pokud by se pro nás nerozhodl,tak bych našla dceři jiného taťku....
    Je těžké radit...Vědělas do čeho jdeš...

    superkarma: 0 25.11.2006, 19:00:42
  14. avatar
    [39] femme [*]

    rek11: no já taky ne ale nerada bych, aby mi uteklo něco tak světového

    superkarma: 0 25.11.2006, 18:09:33
  15. avatar
    [38] man-mimo [*]

    *Kotě*: (24.11.2006 20:41:37) předpokládám, že nevěděla.

    superkarma: 0 25.11.2006, 16:19:56
  16. avatar
    [37] rek11 [*]

    femme: NEVĚŘÍM

    superkarma: 0 25.11.2006, 16:02:39
  17. avatar
    [36] femme [*]

    rek11: že by k tomu konečně došlo

    superkarma: 0 25.11.2006, 13:43:42
  18. avatar
    [35] rek11 [*]

    femme: No a ona má neposkvněné početí to nevíš

    superkarma: 0 25.11.2006, 08:03:52

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [34] femme [*]

    *Kotě*: zřejmě byl v kómatu, když s ní souložil

    superkarma: 0 24.11.2006, 22:57:48
  2. avatar
    [33] *Kotě* [*]

    kora: když chce někdo být knězem a mít rodinu, může se stát členem některé z křesťanských církví, kde je to povoleno. Nemusí lézt ausgerechnet do katolické. Každý ví, do čeho jde. Jednou přijmeš nějaká pravidla, tak je musíš dodržovat.

    superkarma: 0 24.11.2006, 22:19:13
  3. avatar
    [32] kora [*]

    No a proto si ja myslím,že i knězi by měli mít ženy a děti,myslím si že toto není překážka v jejím posláni mít rodinu.

    superkarma: 0 24.11.2006, 20:59:40
  4. avatar
    [31] *Kotě* [*]

    Milá A.M., věděla jsi (doufám), co riskuješ a do čeho jdeš, když zapředeš intimní vztah s knězem. Nemusela jsi se s ním milovat (ani on nemusel pochopitelně s tebou), měla jsi svobodnou volbu. Nejste zvířátka, abyste si nemohli poručit.

    Teď bohužel musíš nést následky té chyby. Je fajn, že máš holčičku ráda a přeji ti, aby ti dělala jenom radost. Ale její otec má prostě jiný svět, svět v němž katoličtí kněží nesmějí mít děti a nesmějí se k nim znát. Bohužel pro tebe dal přednost své kariéře (kněžství) před tebou a tvou dcerou. Na dceru ti vzorně platí, jak píšeš, takže asi to nebude úplně bezcharakterní člověk. Ale vybral si, že zůstane knězem, tudíž se ke své dceři nesmí znát.

    Tohoto rizika sis bohužel měla být vědoma předtím, než jsi do něčeho podobného šla

    superkarma: 0 24.11.2006, 20:41:36
  5. avatar
    [30] sunshine [*]

    Opravdu zvláštní příběh. Nevím jestli mám vůbec věřit, že je to skutečný příběh. Připomnělo mi to film jmenoval se myslím "Ptáci v trní".

    superkarma: 0 24.11.2006, 17:41:58
  6. avatar
    [29] rek11 [*]

    Manžel nebyl kněz, ale byl v celibátu. Když jsme se potkali byl v celibátu už tři roky....ale cítil že chce víc. Z celibátu kvůli mě vystoupil a dnes máme dvě nádherné dcery. Kdyby chtěl postará se. Nečekej až se milostivě uráčí a dcery si všimne..vím zamrzí to....ale život jde dál. Pokud si chceš postavit betonovou čekárnu můžeš. Ale zrovna já bych mu ukázala že se bez něj zcela určitě obejdu. Poohlídni se po někom kdo ti pomůže z dcery vychovat mladou dámu. Když to bude ateista tím líp

    superkarma: 0 24.11.2006, 15:58:48
  7. avatar
    [26] gerda [*]

    arjev: jenom nevím, co si o sobě myslilo to dítě. Jak mu to vysvětlili, jak mohl oslovovat svého biologického otce?

    superkarma: 0 24.11.2006, 13:51:00
  8. avatar
    [25] Gedžitka [*]

    Takovej člověk by asi neměl být knězem

    superkarma: 0 24.11.2006, 13:49:43
  9. avatar
    [24] arjev [*]

    gerda: tak to chodívalo i před 40lety.Na faře býval pan farář,hospodyně a neteř nebo synovec na výchovu.

    superkarma: 0 24.11.2006, 13:49:36
  10. avatar
    [23] Midsummer [*]

    Vivian: Asdareel: taky souhlas s 12. S 20 nesouhlasím, myslím že to bude trvat dýl - snad vnoučata

    superkarma: 0 24.11.2006, 13:49:09
  11. avatar
    [22] Vivian [*]

    Asdareel:

    superkarma: 0 24.11.2006, 13:46:52
  12. avatar
    [21] Majdinka [*]

    Kněž je taky člověk, proč by nemohl mít dítě, ale oni to berou někdy hodně vážně, a jestli je přesvědčený, že se raději obrátí k bohu, obrátila bych se taky, ale na jiného potencionálního otce. Když někdo něčemu věří, těžko ho přesvědčíš o opaku ať jde o cokoliv, třeba víru. Přeji hodně

    superkarma: 0 24.11.2006, 13:45:39
  13. avatar
    [20] Asdareel [*]

    Baví se dva faráři:
    "Jestlipak se někdy dočkáme zrušení celibátu..."
    "My asi už sotva. Snad naše děti..."

    superkarma: 0 24.11.2006, 13:44:45
  14. avatar
    [19] gerda [*]

    Vivian: myslím, že jsi ťukla hřebík na hlavičku. Na druhé straně - dokážu si představit, jak to má ten kněz těžké. Prohřešil se proti slibu, já neznám služební postup, který by tam nastal, pokud by se veřejně k dítěti přiznal. A i kdyby nechal kněžské služby, celý život by si mohl zradu vyčítat....je to na odbornou psychoporadnu, tohle si netroufnu řešit, nedovedu poradit, toto není červená knihovna ani Ptáci v trní.

    superkarma: 0 24.11.2006, 13:44:22
  15. avatar
    [18] Mylady [*]

    Nechci panu kazateli šahat do svědomí, ale kde je ta jeho láska? Nějak se vzdálila...

    superkarma: 0 24.11.2006, 13:44:11
  16. avatar
    [17] Asdareel [*]

    Já osobně bych na jeho místě volil dítě a rodinu - nejsem ovšem věřící v křesťanském smyslu. Jinak souhlas s Vivian (12)

    superkarma: 0 24.11.2006, 13:43:34
  17. avatar
    [16] Vivian [*]

    Midsummer: zrovna v otázce alimentů problém není... Alimenty platí. Problém je to, že se k nim jinak nehlásí, nevšímá si jich. Kdyby neplatil výživné, může to A. M. dát k soudu, ale žádný soud nemůže toho chlapa přinutit, aby je měl rád...

    superkarma: 0 24.11.2006, 13:40:50
  18. avatar
    [15] Midsummer [*]

    Vivian: to si tedy nemyslím - ani náhodou, ale taky si nemyslím, že by měli chodit kolem sebe, a matka dítěte bude čekat, jestli on se milostivě nesníží ke své dceři. Takže: uvést do rodného listu, alimenty upravit soudí cestou. Což si myslím, že není dořešené, alespoň mi to tak z textu připadá.

    superkarma: 0 24.11.2006, 13:35:43
  19. avatar
    [14] aha [*]

    Nechci to nijak zlehčovat, ale vyšlo to dobře akorát do dnešního tématu...
    Nic proti, ale o tom to je, jak může člověk něco kázat, když je jenom člověk...

    superkarma: 0 24.11.2006, 13:25:18
  20. avatar
    [13] gerda [*]

    Myslím, že se tady řeší dva problémy - jeden je výchova dítěte oběma rodiči a ten druhý tady není ani naznačený - má k matce dítěte její partner ještě nějaký vztah? Byla to pro něj "nešťastná náhoda"? Dítě za své uznal, když platí alimenty - platí je podle dohody nebo podle výroku soudce? Podle mého rozumu je soužití i dnes možné, když se pro veřejnost zařídí jako vztah zaměstnavatele a zaměstnankyně (je to pokrytectví, ale jinak to patrně nelze vymyslit, ale je tam podmínka - vzájemná láska. Podtrženo v z á j e m n á .

    superkarma: 0 24.11.2006, 13:13:39
  21. avatar
    [12] Vivian [*]

    Tobbi:
    Možná by bylo lepší najít si muže, který tím rodičem bude chtít být, než tohohle nutit.

    superkarma: 0 24.11.2006, 13:10:44
  22. [11] Tobbi [*]

    Vivian: Já bych to poopravila. Myslíš, že lze kohokoliv přinutit, aby byl dobrým rodičem, když nechce?

    superkarma: 0 24.11.2006, 13:08:42
  23. [10] Tobbi [*]

    gerda: Jo jo, takhle to bylo i v rodině mého přítele.
    Dokonce i v naší rodině byl podobný případ, ten pán byl bratrancem mého dědečka a měl po válce vysoký úřad v Příbrami na kapitule a taky dcerušku. (Vážně to není tak neobvyklé)

    Myslím, že skutečně existují lidé, kterým láska k Bohu a hluboká víra nahradí vztah s jiným člověkem, ale je jich málo. Dovede si představit tu samotu? Když mají spořádanou domácnost s "hospodyní" a "jejím" děťátkem, nějak v tom nedokážu vidět ten morální problém.

    superkarma: 0 24.11.2006, 13:07:18
  24. avatar
    [8] Kadla [*]

    Nojono, i kněz může být sobec...

    superkarma: 0 24.11.2006, 13:04:29
  25. avatar
    [7] Vivian [*]

    Midsummer: myslíš, že je možné chlapa přinutit, aby byl dobrým otcem (nejen biologickým)?

    superkarma: 0 24.11.2006, 13:02:38
  26. avatar
    [6] Vivian [*]

    Věděla jsi, že je kněz, tak jsi s tím snad musela počítat... Tím spíš, jestli žijete v malém městě.

    superkarma: 0 24.11.2006, 13:01:33
  27. avatar
    [5] Midsummer [*]

    Doporučuji pořádně na něj zatlačit a dát věci do pořádku - nebo snad chceš vychovávat dceru s tím, že první mužský jejího život (a to ten nejdůležitější - co se psychiky týče) se na ní jednoduše vybodnul? Chceš jí vyrobit solidní komplex? O tom jak těžké to bude všechno pro tebe ani nehovořím - to si poznáš sama.

    superkarma: 0 24.11.2006, 13:00:18
  28. avatar
    [3] gerda [*]

    já si vzpomínám, že před cca 40 lety (a to byla doba daleko méně tolerantní)jsem byla na návštěvě faráře na venkově, farář byl katolický. V domě pobíhalo malé děvčátko, Miriam, které jakoby panu faráři z oka vypadlo. Byla tam i paní, kterou farář oslovoval "hospodyně". Bydlili spolu, oddáni samozřejmě nebyli, všichni kolem věděli, že je to jeho dítě, ale nahlas se o tom nemluvilo.

    superkarma: 0 24.11.2006, 13:00:00
  29. avatar
    [2] AnoliV [*]

    no podle mě si s tim musela počítat když jsi spala s knězem .... myslím, že můžeš být ráda, že platí ... i když naprosto chápu, že je ti to nepříjemně a dceři bude taky ... ale hold tohle je vždycky riziko a pokud on nechce asi ho jen tak nepřesvědčíš ...

    superkarma: 0 24.11.2006, 12:59:15
  30. [1] FAXÍK [*]

    děti potřebují oba rodiče,nelíbí se mi chování otce vůči dceři

    superkarma: 0 24.11.2006, 12:56:13

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme