Rodina

SOS - kolik mám platit dětem?

O víkendu u nás vyplynul na povrch problém. A to je kapesné pro děti.

U nás je to tak, že každý 1/2 rok se vypočítává podle známek na vysvědčení. Při samých jedničkách je to 500 Kč měsíčně s tím, že za každou dvojku na vysvědčení se odečte 50 Kč a za každou trojku 100 Kč. Takže při třech dvojkách je to 350 Kč ale s tím, že si děti platí provoz mobilu. Navíc dostávají 20 Kč za den za úklid s tím, že mají týdenní služby. To jim dělá dalších 280 Kč za měsíc. Je to málo nebo moc?

Zajímalo by mne, kolik dávají jiní a zda jejich děti uklízí zadarmo a zda vůbec uklízí.

A taky by mne zajímalo, jak staré mobily mají ostatní děti, protože to je také věčné téma - mám starý mobil, všichni ve třídě mají novější.

S pozdravem

Kutil


Tak schválně, jaký "plat" berou Vaše děti, ženy-in? A učíte je třeba taky platit Vám daně? :)
   
18.09.2006 - Děti - autor: Ivana Kuglerová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [158] Suzanne [*]

    Smajlinka: ??? do držky? Tam už by nebylo vůbec co řešit. To je konečná.

    kutil: Hm, takže se z toho vyklubal opravdu větší průser, než jsou prachy. Hodně velkej průser. Je mi to vážně líto, tohle bolí a neexistuje universální rada Ona nemluví a zalejzá, ty jsi zoufalej... Můžu napsat jen - držím palce, ať se to vyřeší k dobru věci (tím bohužel nemyslím, že se to může vrátit, i když vyloučené to jistě není). Musíš si teď asi prožít blbej čas, tak přeju hodně pevný nervy a trpělivost, ať se stane cokoli

    superkarma: 0 20.09.2006, 22:55:21
  2. [156] prosty sekacek travy [*]

    Smajlinka: cetla jsi pohadky o masinkach? pokud ano, pak vis, jak to dopadlo s neposlusnou masinkou. do drzky nepomuze

    superkarma: 0 20.09.2006, 14:49:09
  3. avatar
    [155] Smajlinka [*]

    Kutile, buď má žena milence nebo deprese. Obojí je pro manželství dost nebezpečná věc.
    Bojím se ale, že ty sám, pokud ona chtít nebude s tím nenaděláš nic, zbývá snad se pomalu připravovat na to, že jednou můžete skutečně žít odděleně a záleží jen na tobě, jaký život potom povedeš. Možná budeš šťastnější, ale chápu, že teď to tak rozhodně nevidíš...
    Škoda je to vůči tvým dětem, protože dcery velmi rychle vycítí, co se s mámou děje a začnou si dělat co chtějí a porostou jako dříví v lese. Pokud nejste se ženou za jedno ve výchově, děti to okamžitě poznají a začnou na tom profitovat. A přestanou si vážit vás obou, protože se nedokážete domluvit.
    Možná jinej chlap od rány by dal takové ženě co máš doma do držky, třeba by se vzpamatovala... A kdo ví, třeba by to fakt pomohlo.

    superkarma: 0 20.09.2006, 14:02:14
  4. avatar
    [153] Vanily [*]

    prosty sekacek travy: máš pravdu,jen ho chce vyšachovat ze svého života

    superkarma: 0 20.09.2006, 12:46:26
  5. [152] prosty sekacek travy [*]

    kutil: jaxe nam ta skladacka pekne smontovava , jsem zvedav, ktera kosticka nam tam zapadne priste
    ...chapu ze si obcas "odporujes"...je toho tolik, ze se to souvisle tezko da, nemylim-li se

    superkarma: 0 20.09.2006, 12:26:25
  6. [151] prosty sekacek travy [*]

    Vanily: neuvazuje o odchodu , to by bylo prilis nepohodlne

    superkarma: 0 20.09.2006, 12:23:46
  7. avatar
    [150] Vanily [*]

    chce to otevřený rozhovor na tohle téma...prostě jestli s tím budete něco dělat nebo půjdete dál každý sám...ale ona už se nejspíš rozhodla,takže si asi začni olánovat nový život...bez ní.

    superkarma: 0 20.09.2006, 10:51:13
  8. [149] a.... [*]

    kutil: Vy nemáte problém s prachama, to je jen zástupný problém. Tvoje žena už s tebou nechce být a chce tě tímhle způsobem dotlačit k tomu, abys odešel. Prostě tě chce vytěsnit ze svýho života a ty s tím bohužel nic nenaděláš.

    superkarma: 0 20.09.2006, 09:43:48
  9. avatar
    [148] Vanily [*]

    Chudáčku kutile,tohle vypadá blbě....tvoje žena tě už asi nemiluju,možná dokonce miluje někoho jiného....a možná i uvažuje o odchodu...tak to vidím já

    superkarma: 0 20.09.2006, 09:27:42
  10. avatar
    [146] Suzanne [*]

    Chci zprávu paní kutilové... Takhle to, kutile, vypadá, že je ona naprostá kráva a může za všechno, zatímco ty ji máš rád a jediný se snažíš. Možná to tak je. Ale těžko věřit. To, co píšeš, si průběžně odporuje, je v tom naprostý zmatek. Tak se nediv, že ani ona se nechová logicky.
    Jak jsem ti ještě napsala do předchozí diskuse, peníze nejsou váš problém. Vyměňuješ žárovku, ale v prdeli jsou dráty. A nepiš mi zase, že jsem mimo

    superkarma: 0 19.09.2006, 23:39:54
  11. [144] benik-31 [*]

    Já to snad ani nemůžu číst nyní to čtou moje děti a ani oni nechápou: dceři bude 15 a synovi 18 a smějí se tomu,že musí dávat Kutil dětem kapesné za to ,že něco udělají/uklidí/.No celé to psaní je na hlavu jako to jeho SOS žena neumí šetřit.Vážně by mě zajímal jejich věk.

    superkarma: 0 19.09.2006, 18:29:58
  12. avatar
    [143] pajda [*]

    kutil: a čteš si to vůbec po sobě? nejoprve píšeš, že ona platí dovolené, pak že nejezdíte na dovolené ale s holkama na chalupu - nejspíš ke tvým rodičům...upřímě - to bych se doma pěkně poděkovala, muset trávit dovolenou s tchýní...a jak tam děláš všechno sám, když tam máš matku? Já nevím...připadá mi to tvoje vyprávění hodně nedospělé...jako fňukání malého děcka, že ne a ne být všechno po jeho. Chozením do práce se neoháněj, tvoje žena tam chodí taky. Pokud opravdu chceš situaci řešit, zajdi si k psychologovi a domluv si rodinnou poradnu. Nezdá se mi, že by situace byla tak jednozněčná, jak popisuješ - hlavně proto, že píšeš pokaždé něco jiného.

    Jinak jsem vdaná 18 let a to, co popisuješ jsme prodělávali asi před šesti lety - a zvládli.

    superkarma: 0 19.09.2006, 17:06:40
  13. avatar
    [142] cmelda [*]

    kutil: a jak s ni vychazi holky? a s tebou?

    superkarma: 0 19.09.2006, 16:57:43
  14. avatar
    [141] cmelda [*]

    kutile, pokud pises: moje žena mi tvrdí že situace v naší rodině je normální a odpovídá tomu, že už jsme spolu 16let. bez citu, lásky, jen soužití kvůli dětem a protože není kam jít - tak to opravdu neni asi mozne nijak resit. Pokud ona nema zajem zit s tebou jakozto manzelem, asi by opravdu bylo nejlepsi odejit ... treba i s holkama, kdyz by chtely - do vetsiho. Zijes jen jednou. Pokud to bude ve stejnym meste, holky muzou vidat Vas oba jak budou chtit ... nevidela bych v tom problem. manzelce ubude "starani se" o vas a bude se sama starat sama o sebe a sebe sama odmenovat za praci, kterou pro sebe dela. A ty si povedes vlastni domacnost, kde holt budes makat tak, abys sebe a holky uzivil

    superkarma: 0 19.09.2006, 16:32:25
  15. [140] prosty sekacek travy [*]

    kutil: btw jsi si 100% jist ze nema chlapa? ...mozna uz nekolikatyho za tech 16 let, vubec bych se tomu nedivil

    superkarma: 0 19.09.2006, 16:31:12
  16. [139] prosty sekacek travy [*]

    kutil: kdyz vydelavas kolik vydelavas, sbal dcery a jdete do podnajmu, nebo jeste lip, vem si hypoteku zacnete znovu...videl jsi film "u snedeneho kramu" ? ja vim dobre o cem tu pises, zazil jsem to, to proste nezmenis. muzes se stavet na hlavu a mezi nami, myslim ze ta situace je horsi nez popisujes. neni to jen o penezich. na svete jsi jen jednou a tvoje deti taky.
    rada c. 1: babu nezabijej
    rada c. 2: zdrhnete

    superkarma: 0 19.09.2006, 16:11:24
  17. [136] prosty sekacek travy [*]

    kutil: add mobily...pred nekolika lety jsem s ostudou v zatylku kupoval detem jejich teprve 1. mobily. vsichni ve tride je uz davno meli...ale jen do stedreho dne, po kterych moje deti patrily ve tride ke 4 vyvolenym mobilovym. doufam ze je z toho pochopitelne co chci rict. neznam dite, ktere nema stary mobil z doby dinosauru.
    add tvoje domacnost...opravdu by jsi mel trvat na tom, ze povedes finance. skusil jsi to zene navrhnout? jsem presvedcen ze se bude citit velmi urazena. co se domacich praci ze starny deti tyce, predpokladam ze spini podlahy, talire atd. stejne jako ty, takze je to zalezitost vsech. dava ti snad nekdo penize za to, ze uvaris, nebo vyneses kos? co se vyse kapesneho tyce, mozna jsem nekde prehlednul jejich vek, ale je to od toho hodne zavisle

    superkarma: 0 19.09.2006, 13:27:51
  18. avatar
    [135] cmelda [*]

    Smajlinka: tezko muze jedna strana vychovavat, kdyz druha to bojkotuje. mas pravdu, bez pomoci psychologa se to asi neobejde.

    superkarma: 0 19.09.2006, 13:08:10
  19. avatar
    [134] Smajlinka [*]

    Kutile a kdo u vás platí za úklid a vaření manželce?
    Peníze za úklid jsou docela nebezpečná věc... např. můj strejda dostával vždy od své matky (mé babičky) peníze za to, že ní s něčím na baráčku pomohl. Dneska to dovedl do dokonalosti - za její prachy si koupil sekačku, kterou si odvezl domů (aby ji asi ohlídal ) a když je potřeba přiveze ji k babi a poseká jí zahradu. Ovšem!!! Za 80 Kč!!! To je jeho taxa... jojo, takovýho synka bych chtěla teda mít!!! Peníze na ruku sice nechce, ale takhle si prý splácí tu sekačku, aby jednou mohla být opravdu jeho. Možná má špatný svědomí.
    Á propos - myslím, že daleko víc by ti pomohl manželský psycholog, myslím, že jste na něj zralí oba - ty i manželka. Nebo si zkus koupit knihu o výchově dětí, v knihkupectví je jich spousta. Ono - všechno se člověk musí v životě učit, tak proč se neučit, jak vychovat děti a vést je ke správnému postoji k penězům?

    superkarma: 0 19.09.2006, 12:59:35
  20. avatar
    [133] cmelda [*]

    benik-31: obavam se, ze tady uz moc rady nepomuzou

    superkarma: 0 19.09.2006, 12:58:53
  21. [132] benik-31 [*]

    Proč se vdávala,když má potřebu si od tebe a dětí odpočinot a dá přednost kamarádkám?To si tě brala jen kvůli tvému krásnému příjmu?Musí to být pěkně namyšlená panička,když nebere tvé přátele,maminku ,ať si uvědomí,kdyby nebylo tvé matky nemá ani tebe:Ani tvé peníze

    superkarma: 0 19.09.2006, 12:54:58

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [131] benik-31 [*]

    Docela bych chtěla být neviditelná a sledovat vaš chod vaší domácnosti.Asi to musí být zajímavé,ale to je vaše věc.Znovu se opakuji nevím proč palti dětem nebo ženě za domácí práce!!!Můžu vědět váš a ženy věk?Připadáte mě jak puberťáci,když se takto dohadujete.Prostě děti to berou automaticky,když jsem v práci tak uklízí oni,když mám volno tak já nebo si práci rozdělíme.Manžela do dom.práci moc nezapojuji,ale velké nákupy děláme společně a on večer venčí pejska.

    superkarma: 0 19.09.2006, 12:50:50
  2. avatar
    [128] pajda [*]

    kutil: já ale pořád nechápu, proč tě tak bere, že se musí uklízet celý byt? A že se pořád pere? Taky peru každý týden...prostě dělá se to tak často a proto, že je to zapotřebí. Zkusil sis někdy postarat se o domácnost sám? Myslím, že by se tím vyřešilo 90% problémů, které si uměle vymýšlíš. Tím postarat sám ovšem nemyslím, že žena odjede na jednodenní služebku, navaří, naklidí, vypere a ty si to užiješ, ale to, že se opravdu postráš se vším všudy - aspoň dva měsíce. Syn (15 let) si teď vyzkoušel jednodenní vaření - se vším všudy. Sám vymyslet jídelníček, sám nakoupit sobotní nákup, sám všechno uavřit a uklidit. Hodinu po obědě měl všeho plné zuby...žádné "nacpal jsem se a hurá k počítači", ale uklidit, umýt nádobí, naložit maso na večer...

    superkarma: 0 19.09.2006, 12:29:48
  3. [127] benik-31 [*]

    No já nevím...proč dávat dětem peníze za to,že uklidí?Nebo za známky?Já také peru,vařím,uklízím atd.a nic mě za to nedávají.Prostě jim řeknu co mají udělat a udělají to bez nějakého honoraře ,ani by je nic takového nanapadlo.Kapesné namají mají vše doma koupené a,když třeba chce př.na zmrzlinu či něco jiného tak dostanou uritou částku.A za známky nikdy!!!!! Učí se samy pro sebe a dobře i bez zaplacení!!!!

    superkarma: 0 19.09.2006, 12:25:16
  4. avatar
    [126] cmelda [*]

    jajkaaaa: mne spis prijde, ze kutil chce - z jeho pohledu - zachranovat co se da (myslim, co se vychovy a behu domacnosti podle jeho predstav a asi vzoru z jeho detstvi tyka) vim, ze jsou zeny, ktere nebudou spokojene nikdy s nicim (resp. s platem muze apod.), mozna to tento problem je, mozna neni, to my tady nezjistime. jak pise Z_alka, hlavni problem maji doma, v komunikaci

    superkarma: 0 19.09.2006, 12:24:10
  5. avatar
    [125] Lesana [*]

    jajkaaaa 124: líp bych to nenapsala

    superkarma: 0 19.09.2006, 11:29:01
  6. [122] a.... [*]

    kutil: Tak to jsem si jistá, že se jim to nebude chtít dělat jen tak Co se týče úklidu, kompetence v téhle otázce bych nechala zcela na tvé ženě, ať si to s děvčaty domluví a ty do toho vůbec nezasahuj. Ovšem z mého pohledu by se holky ve věku tvých dcer nemusely až tak věnovat péči o domácnost, mohli byste jim popřát více prostoru pro jejich vlastní zájmy a osobní rozvoj, tyhlety povinnosti jsou už krapet zátěž.

    superkarma: 0 19.09.2006, 10:54:44
  7. [117] a.... [*]

    kutil:Podle mě máš už děti dost velké(kromě toho to jsou myslím holky), aby pochopily, jak vypadá uklizený pokoj. Nechápu, proč řešíš jestli je kvalitně uklizeno, to si snad s holkama může pořešit maminka. Ty by ses jim měl věnovat tak, abyste si spolu vytvořili nějaký vztah a nebyla to jen komunikace na úrovni výchovného cepování.
    Jinak tvým poznámkám o emancipaci a o tom jak děti trpí nerozumím. O mě se např. staral táta, protože převážně pracoval doma a nepřipadám si proto nějak postižená

    superkarma: 0 19.09.2006, 10:03:09
  8. avatar
    [116] Heduš [*]

    Kutile k těm odměnám za úklid atd. nemáš strach, že až budeš starej a nemohoucí, že pro Tebe nic ZADARMO neudělají??? Vím, psal jsi, že platby za něco, podporuje hlavně Tvoje žena, pak se mi zdá, že máte oba rozlišné názory snad na vše a proto ty Vaše děti stejně nevychováte "správně", protože, co jeden z Vás povolí, druhý zakáže... a tudy cesta k výchově nevede a nepomůžou ani peníze.

    superkarma: 0 19.09.2006, 09:59:53
  9. avatar
    [114] pajda [*]

    kutil: a co takhle začít brát lidi kolem sebe jako svoje partnery a ne jako nesvéprávné blbečky? Uklízí se proto, že je to zapotřebí a ne proto, že za to tatínek platí. Stejně tak funguje i zbytek věcí. Tvoje žena taky vaří proto, že je to zapotřebí a ne proto, že ty jí za to dáváš peníze. A řekla bych, že ji to ani až tak moc nebaví - po práci přepnout na úplně jinou kolej a lítat zas a znovu, jenže kolem jiných věcí. Myslím, že jsi celkem přesně vystihl podstatu těch potíží - tvoje žena patří k plotně, ale ty přitom nejsi schopen zajistit, aby u ní mohla stát. To je ale tvůj problém a ne její.

    Mimochodem já měla matku doma - dělala kvůli zdravotním problémům na poloviční úvazek - a všemi deseti bych měnila s těmi, kterým nestál pořád někdo za zadkem a neotravoval je.

    superkarma: 0 19.09.2006, 09:43:02
  10. avatar
    [112] pajda [*]

    kutil: jenom na tvoji mírně off topic otázku Proč děti dostávají kapesné - proto, aby se naučily hospodařit s pěnězi. A pokud jim nic nedáš, tak je to nenaučíš. Mnohem lepší je naučit dítě vyjít s částkou, kterou má pravidelně (a už nedostane nic dalšího), než děcko naučit, že si může peníze kdykoliv vyškemrat a nebo že musí vymýšlet složitá (a často nepravdivá) vysvětlení, proč to nebo ono nutně potřebuje. Platba za úklid se používá u úplně malých dětí jako motivace - až si holky najdou normálně placenou brigádu, tak bude uklízet kdo? Z minula už víme všechny, že ty tedy určitě ne - zase jedna věc, kterou TY zpackáš, ale důsledky ponese manželka...doufám, že tě hned tak něco dalšího na psaní nenapadne.

    superkarma: 0 19.09.2006, 08:21:40
  11. avatar
    [111] bonda [*]

    Pořád se tu nechlubte, že vy jste žádné kapesné nedostávaly. Já taky ne, ani na narozky nebo na vánoce. A dobře si pamatuju, jak bylo pro mě ponižující si o něco říkat. Třeba když jsem potřebovala zápisné 5 Kč do tajného dívčího klubu, tak jsem mamce tu minci z peněženky tajně ukradla, když jsem nesměla o klubu říct ani slovo, dlouho jsem z toho měla špatné svědomí. Podle mě to nebylo správné od mých rodičů, že mi nedávali aspoň nějakou malou částku pravidelně, i když chápu, že jsme prostě žili z ruky do huby. A měla jsem obrovské potíže první měsíc na vysoké naučit se s tou stovkou na týden ve "velkoměstě" vyjít, když jsem se do té doby s penězi hospodařit neučila.

    superkarma: 0 19.09.2006, 01:57:36
  12. avatar
    [110] Suzanne [*]

    Syn dostává kapesné prostě proto, aby měl svoje prachy. Každý týden 80 Kč, měsíčně mu koupím tak za 200 - 400 kredit, protože prostě hodně prokecáme. Od 13 let si může lehce přivydělat ve firmě, popř. za nějakou hodně nadstandartní pomoc. Jedničky sice nemá, ale blb taky není. Nejnovější mobil má, protože v životě žádný neztratil ani nerozbil (od 1.třídy dojížděl a prostě jsme si na telefon zvykli), navíc ho má na poslouchání hudby. Nevidím důvod, proč ne. Když chtěl super grafickou kartu do kompu, tak o prázdninách makal a vydělal si na ni.
    Já jsem žila v dostatku a taky mě to nezkazilo

    superkarma: 0 18.09.2006, 23:57:25
  13. avatar
    [109] risina [*]

    Ještě k placení úklidu - tuhle jsi psal, že dcerám je kolem 15. To už by mohly zvládat úklid komplet a jak jsou zvyklé za to dostávat peníze, můžou po vás chtít po vás platby jako od cizího - 20 Kč denně rozhodne nestačí... Taky by si mohly najít úklid nebo jnou brigádu mimo domov a na ty umulaný dvcky s evám vykašlat...

    superkarma: 0 18.09.2006, 23:08:48
  14. avatar
    [108] malenina [*]

    Amálie: To já vím, ale v 99. jsem napsala, že jsem v 86. nastupovala na střední, ale to už jsem maturovala Jj, tak strašně to letí

    superkarma: 0 18.09.2006, 22:38:37
  15. avatar
    [107] risina [*]

    Kutile, u nás doma nikdo niomu za úklid a další práce v domácnosti neplatí, každý dělá svůj díl - a nikoho z nás to moc nebaví. Kapesné dostávají podle svých potřeb a věku (syn 4000, velká dcera 700, malá 100 měsíčně) - nejsme příznici odměńování za známky.
    Velké děti mají mobily, které si koupili z vydělaných peněz, nejmladší dcera dědí ty odložené.

    superkarma: 0 18.09.2006, 22:38:05
  16. avatar
    [106] Amálie [*]

    malenina: nic jsi nepopletla, vždyť jsi nemohla vědět, kdy jsem chodila na ZŠ

    superkarma: 0 18.09.2006, 22:32:16
  17. avatar
    [105] Amálie [*]

    Vivian: Od malinka jsem knížky milovala a naši nás k tomu vedli. Oni vůbec byli povzneseni nad mít či nemít (byť otec -třídní nepřítel a syn sedláka- musel vysvětlovat, jak to, že má rodina se dvěma malými dětmi 3 auta) a hodně nás měli k poznání, vzdělání, umění si poradit v každé situaci, atd.. Hodně jsme jezdili po Československu i zahraničí, naši nás tam učili poznávat jiné lidi, kultury, už jako dítko školou povinné jsem si mohla vyzkoušet, k čemu je mi chodit na jazykovou základku s němčinou... Ať byli později naši, jací chtěli, za tenhle přístup jim prostě děkuju.

    superkarma: 0 18.09.2006, 22:30:02
  18. avatar
    [104] Vivian [*]

    Amálie: walkman jsem si koupila až v šestnácti, za peníze z první brigády Telku jsme měli černobílou (a jenom jednu ), video jsme nikdy neměli, stereo ani nevím, co bylo , my měli akorát starej gramofon na elpíčka a magneťák na pásky... Ale zase velkou knihovnu
    Já záviděla, to jo, ale ne tak, že bych to někomu dávala nějak najevo...

    superkarma: 0 18.09.2006, 21:53:03
  19. avatar
    [103] malenina [*]

    Amálie: Vidím, že jsem to pěkně popletla Já jsem v 86. už maturovala. Na základce snad rifle ani nikdo neměl, možná až na vyjímky a tehdy letěly vyšoupané manžestráky Po stromech jsme lezli v teplácích

    superkarma: 0 18.09.2006, 21:52:58
  20. avatar
    [102] Amálie [*]

    malenina: na ZŠ jsem nastupovala tušim v 86. roce. A lumpárny venku se spolužáky ze ZŠ nebo LŠU mě lákaly podstatně víc, než "vymoženosti" doma. Naštěstí naši byli normální a nikdy jsem neslyšela, že si nevážim toho, co mam nebo že jsem zase o větev na stromě rozdrbala další džíny.

    superkarma: 0 18.09.2006, 21:43:45
  21. avatar
    [101] malenina [*]

    Amálie: Nevím, ve kterém roce jsi byla na ZS, ale co si pamatuji dobře, tohle jsme na střední neřešili. Lumpárny a zábavu jsme si užívali všichni společně

    superkarma: 0 18.09.2006, 21:37:29
  22. avatar
    [100] Amálie [*]

    kutil: na ZŠ jsem dostávala za jedničku 5Kč, za dvojku 4Kč, za trojku nic, za čtyřku jsem 4Kč vracela a za pětku 5Kč. Díky neustálým jedničkám jsem byla stále v balíku a naučila jsem se, že když něco chci, musim pro to něco udělat.

    Vivian: naši nás oblíkali do riflí a "západních" hadrů běžně, léta jsem měla jako jediná walkman, v pokojíčku telku a video, stereo,..., takže bych vlastně mohla být ten parchant, co měl něco jiného než ostatní Ale nikdy jsem nepocítila závist okolí, naopak jsem měla vždycky dobré vztahy se spolužáky a vlastně mě nikdy nenapadlo, že ostatní to, co já považuju za normální, nemaj

    superkarma: 0 18.09.2006, 21:33:11
  23. avatar
    [99] malenina [*]

    Vivian: Ze základky si to nepamatuji A v 86. jsem nastoupila na střední a tam už jo. Naštěstí jsem nepatřila mezi tzv. veksláky a tohle mi bylo šumák. Hlavně, že jsem měla trubky a semišové sako

    superkarma: 0 18.09.2006, 21:28:48
  24. avatar
    [98] Vivian [*]

    malenina: já si to pamatuju už ze ZŠ Nastupovala jsem v roce 1986. My jsme byli hodně chudá rodina (a to byli oba rodiče dělníci, to se prý tenkrát společensky hodně cenilo . Maminka chtěla sice studovat VŠ, mohla být zemědělskou inženýrkou a možná na tom být vůbec o něco líp, leč její otec byl "černý baron", takže smůla, soudružko...) a já neměla ani blbý tričko s mikymausem... No ale děti tenkrát nebyly zase tak hnusný jako dneska, já si žádný třídní boje nepamatuju...

    superkarma: 0 18.09.2006, 21:19:54
  25. avatar
    [97] *Kotě* [*]

    kutil: proč by asi děti dostávaly kapesné Mají snad nějaké svoje potřeby, ne? Chtějí telefonovat kamarádům, občas si koupit něco dobrýho v cukrárně nebo levné tričko ve výprodeji... velké pubertální holky a ty se ptáš, proč jim dávat kapesné? Probůh...

    Jestli to u tebe funguje tak, že peníze se ve vaší rodině dostávají jenom "za něco", tak potěš.

    superkarma: 0 18.09.2006, 21:17:55
  26. avatar
    [96] malenina [*]

    Vivian: Jj, tohle si taky pamatuji. Už na začátku 1. ročníku stř. školy byly vidět rozdíly

    superkarma: 0 18.09.2006, 21:11:29
  27. avatar
    [94] Vivian [*]

    bonda: my jsme si teda rovni nebyli, vždycky se našel nějakej parchant, kterej měl něco z Tuzexu nebo od strejčka ze západního Německa

    superkarma: 0 18.09.2006, 20:58:18
  28. avatar
    [93] edith1975 [*]

    Mám děti ještě malé, aby dostávaly nějaké kapesné, ale já jsem třeba nikdy žádné kapesné nedostávala. Je fakt, že dříve nebyly takové rozdíly, a byla jsem jedna z mála, co nic nedostávaly. Asi proto jsem skromná, tvé děti dostávají dost velké kapesné. Dle mého

    superkarma: 0 18.09.2006, 20:47:56
  29. avatar
    [92] bonda [*]

    Hysteria: Máš pravdu, ale zapomínáš, že si tenkrát byli všichni rovni. Skoro. Jenže teď není snadné mít za spolužáky děti zbohatlíků, které nosí do školy ukazovat pořád nové a nové hračky a oblečení.

    superkarma: 0 18.09.2006, 20:11:41
  30. avatar
    [91] Lesana [*]

    No, Kutile, teď už ale chápu tvojí manželku, proč tvůj příspěvek na chod domácnosti považuje za SVOJI ODMĚNU za starost o domácnost... má zářný příklad v tom, jak to funguje u holek Jó, jó, chlape, jaký si to uděláš...

    superkarma: 0 18.09.2006, 20:05:39

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme