Před nějakým časem jsme si koupili nový počítač. U ostravské firmy zabývající se prodejem PC, ale vybrali a objednali jsme si ho na netu, to je dnes běžné. Poslali nám ho pomocí soukromého dopravce. Bydlíme nedaleko Ostravy.

Nějaký čas sloužil a teď se pokazil. Je ještě v záruce, takže reklamace. Ale v reklamačním listu se píše, že reklamaci je nutno směrovat a uplatňovat v Brně. Je to možné? Na faktuře je jako dodavatel uvedena Ostrava a nebyl by problém do prodejny v Ostravě zajet, zboží jim tam dovézt k reklamaci a vše osobně projednat. S Brnem je to horší, museli bychom PC poslat poštou a krom toho, že vím, jak pošta s balíky zachází, a mám obavu, v jakém stavu by zásilku doručila, se mi to zdá nesmyslně složité a komplikované. Navíc jsem doteď žila v přesvědčení, že zakoupené zboží se reklamuje vždy u prodejce - tam, kde jsme ho koupili. Což je, podle faktury a dodacího listu, Ostrava.

Jaký je váš názor? Asi nakonec vezmu bednu a zkusím s tím do Ostravy zajet a promluvit s nimi, ale ráda bych tam jela připravená, s nějakými argumenty. Stalo se vám někomu něco podobného?

Děkuji, Jana.


Milá Jano,
řekl bych, že máte pravdu. Mělo by to být u prodejce a v Brně bude nejspíš jen specializovaný servis. Doufám, že to čtenářky potvrdí.

Reklama