Rodina

SOS: Jeho děti mě přivádějí k šílenství

děti

Lubor je poklad. Milý, galantní, tolerantní, starostlivý a ke všemu nezadaný! Hotové terno. A Dana byla štěstím bez sebe, že takového muže má právě ona. Nemá snad žádnou chybu, vlastně až na jednu - má děti. Že to není žádný problém? Dana to vidí ale jinak a zdá se, že má k tomu své důvody. Dělají jí ze života totiž hotové peklo:

Možná byste si řekli – no a co, tak má děti. Mně to taky nevadilo, děti mám ráda a na jejich první návštěvu jsem se těšila a napekla a uvařila jim. Jenže místo milých dětiček přijelo komando teroristů. Dvanáctiletý Petr a čtrnáctiletá Markéta. Sotva mě pozdravili a s protaženými obličeji zasedli ke stolu, bez zeptání se naládovali buchet, a když si Petr ukrknul, smáli se tomu ještě půl hodiny a předváděli se, kdo to zvládne hlasitěji. To jsem ale byla ještě v pohodě, říkala jsem si, no jo, puberťáci.

Lubor je samozřejmě okřikoval a omlouval se za ně, ale moc ho neposlouchali a já se jim smála, abych se zavděčila. Pak jsem navrhla, že bychom mohli vyrazit do kina. Lubor byl nadšený, děti opět protáhlé obličeje. To už je Lubor seřval a šlo se, oba v uších sluchátka a nevnímali nic, dokonce ani v kině, přitom si film vybrali sami.

Na večeři mi Markéta sdělila, že mít moji postavu, tak radši ani nežere... Tělo modelky sice nemám, ale rozhodně nejsem žádný tlouštík, takže mě to celkem překvapilo, až mi z toho zaskočilo a málem jsem se udusila. Děti z toho měly záchvat smíchu. Lubor je opět seřval a zas se omlouval. Od té doby se mnou ale už neprohodily ani slovo. První návštěva se tedy opravdu vydařila..

S Luborem jsme o tom mluvili a myslí si, že prostě nechtějí, aby měl nějakou ženu. Už deset let je vdovec a děti si zvykly, že je s nimi sám, a tak trochu zvlčily, omlouval je. Na jednu stranu jsem je chápala, cizí ženská je pro ně velká změna a o tátu se bojí. Rozhodla jsem se, že si tedy s nimi promluvím, protože jsem to s Luborem myslela vážně.

Chodili jsme spolu už sedm měsíců a chtěli jsme začít žít dohromady. Zašla jsem tedy za Markétou, a protože nejsem tak stará, nedávno mi bylo dvaatřicet, myslela jsem si, že jako dvě ženský bychom si mohly aspoň trochu rozumět. Vyslechla mě a pak jen řekla, že o žádnou macechu nestojí, a jestli mi jde o to spát s jejím otcem, což řekla poněkud sprostším výrazem, ať si to děláme, ale neotravujeme je. Veškerá snaha marná. Řekla jsem to tedy Luborovi a ten se rozhodl, že to vezme do svých rukou.

Dětem jednoduše oznámil, že budeme žít všichni společně, a ať se chovají slušně. Pořád jsem doufala, že k sobě najdeme cestu, ale jsou to už skoro tři měsíce, co bydlíme pod jednou střechou, a děti mě stále ignorují, co hůř, dělají mi naschvály. Tuhle mi schovaly kabelku, když jsem spěchala do práce, jindy zas daly do dveří sirku, abych se tam nedostala, vysypaly mi celý pudr do umyvadla a nebo obarvily oblečení v pračce. Luborovi tvrdí, že za to všechno můžu já a jsem paranoidní.

On se mě sice zastává, ale na děti je krátký a samozřejmě se s nimi nechce pořád dohadovat, což chápu. I mně kolikrát došla trpělivost a rázně jsem se snažila nastolit pravidla, ale nezmůžu s nimi nic. Respektovat mě nebudou. Kvůli tomu všemu to začíná skřípat i mezi námi s Luborem, ale ještě pořád věřím, že by se to dalo zachránit.

Jen nevím, jak na ty dva draky, co mi ničí život...?

   
18.09.2009 - Děti - autor: Simona Votyová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [56] Eva_CZ [*]

    Dimsy — #53 ahaaaaaaaaaa. Sml30Sml30Sml30Sml30Sml30Sml30Sml30

    superkarma: 0 25.09.2009, 01:56:20
  2. avatar
    [55] OlgaMarie [*]

    Dimsy — #54 Třeba ano, až je donutí, aby si praly, žehlily atd.

    superkarma: 0 21.09.2009, 10:38:21
  3. avatar
    [54] Dimsy [*]

    janina01 — #51 Jsem ráda, že jste se zasmály. Jen té paní se zlobivými cizími dětmi má rada o E4 asi moc nepomůže.Sml52

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #55
    superkarma: 0 21.09.2009, 09:41:35
  4. avatar
    [53] Dimsy [*]

    OlgaMarie — #50 Pokud ta pračka nemůže ždímat, protože je v ní špatně rozložené prádlo, objeví se na displeji E4 a to tam zůstává, dokud to někdo nenapraví. Když je dopráno správně, je tam END a když si ji dlouho nikdo nevšímá, tak se vypne. Při chybě ještě zapíská a při správném doprání zahraje. Sml59

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #56
    superkarma: 0 21.09.2009, 09:24:33
  5. avatar
    [52] Světýlko [*]

    Léthé — #34 Já bych je prodala...Sml57

    superkarma: 0 20.09.2009, 22:02:49
  6. [51] janina01 [*]

    Dimsy — #49 Aspoň jsi nás pobavila Sml30, mě se povedlo něco, co k zasmání zrovna nebylo, protože to bylo smutný a já se tomu řechtala jak blázen a patřilo to někam jinam....Sml57

    1. na komentář reaguje Dimsy — #54
    superkarma: 0 20.09.2009, 21:36:40
  7. avatar
    [50] OlgaMarie [*]

    Dimsy — #45 Schválně jsem se k tomu vrátila a jdu to vykonat. Mate mě ale to E4.Sml52Mám nedostatek vzdělání v domácích pracech.Sml24

    1. na komentář reaguje Dimsy — #53
    superkarma: 0 20.09.2009, 19:41:49
  8. avatar
    [49] Dimsy [*]

    janina01 — #48 Eva_Fl — #47 Jsem se netrefila, no! Tak to dopadá, když má někdo otevřených několik diskuzí, ještě musí sem tam pracovat, vyřizovat telefony a k tomu dává přes icq rozkazy dceři. Sml52Sml52Sml52

    1. na komentář reaguje janina01 — #51
    superkarma: 0 19.09.2009, 21:11:37
  9. [48] janina01 [*]

    Dimsy — #45 Sml59Sml59Sml59Sml59Sml59Sml59Sml30

    1. na komentář reaguje Dimsy — #49
    superkarma: 0 19.09.2009, 19:13:57
  10. avatar
    [47] Eva_CZ [*]

    Dimsy — #45 Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52

    1. na komentář reaguje Dimsy — #49
    superkarma: 0 19.09.2009, 13:46:07
  11. avatar
    [46] Dimsy [*]

    Omlouvám se, to sem nepatřilo!Sml30

    superkarma: 0 19.09.2009, 12:51:47
  12. avatar
    [45] Dimsy [*]

    Ťuk, ťuk. Jsi tam? Jestli ano a jsi doma, tak naavivážuj prádlo, pověs ho a dej prát další. Kdyby bylo E4, tak ho roztřes a dej vyždímat.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #47
    2. na komentář reaguje janina01 — #48
    3. na komentář reaguje OlgaMarie — #50
    superkarma: 0 19.09.2009, 12:50:58
  13. avatar
    [44] Eva_CZ [*]

    Jinak souhlas s Lethe.Sml30Sml30Sml30

    superkarma: 0 19.09.2009, 00:43:05
  14. avatar
    [43] Eva_CZ [*]

    borovice — #41 Sml67

    Ja vim, ze na tohle bych nemela. Takze by mohl bejt nejzlatejsi, ale 2 cizi deticky na krku proste NE.

    superkarma: 0 19.09.2009, 00:42:29
  15. avatar
    [42] wich [*]

    borovice — #41 Nidko by to nenapsal líp Sml59

    superkarma: 0 18.09.2009, 13:57:54
  16. avatar
    [41] borovice [*]

    Prožívám něco podobného, jsem ale v rolil matky, která si po smrti manžela přivedla domů nového partnera.

    Mám dvě děti (dcera 21 a syn 12), přítel s námi žije 3 roky. Dcera ho sice toleruje, ale prakticky ignoruje, jejich vztah je oboustranně chladný. Musím ale podotknout, že on se tak vyhranil až na základě jejího chování. Syn naopak k němu přilnul jako k vlastnímu tátovi a má ho rád. Kromě jiného to vyvolává i určitou řevnivost mezi dětmi a dcera se od nás dost izoluje. Je to složitá situace pro všechny zúčastněné, ale když chybí mezi novým rodičem a dětmi opravdová náklonnost, měla by zavládnout aspoň tolerance a slušné chování Je věcí vlastního rodiče, aby si v tom zjednal pořádek. Pokud je nový partner slušný člověk, musí se děti s touhle situací srovnat, protože nemají právo diktovat rodiči, co má a nemá dělat. Pokud jim to dovolí, tak se dočká toho, že za pár let děti vyletí z hnízda, budou mít vlastní život a zůstane sám.

    1. na komentář reaguje wich — #42
    2. na komentář reaguje Eva_Fl — #43
    superkarma: 2 18.09.2009, 13:12:30
  17. avatar
    [40] maje [*]

    jastura — #38 podle mě nenašly.Sml80 je pravda, že když mi bylo 14, tak můj otec zemřel. a já si nedokázala představit, že by si mamka někoho našla a žila v domě, který postavil můj otec a její manžel. říkala jsem si, že má nás (já a sestra) a nikoho jiného nepotřebuje. a trvalo to tak dlouho, dokud se mi nenarodila dcera. teď to vidím jinak. mamka si sice nikoho nenašla (je to už 16 let), ale kdyby ano, a já viděla, že je šťastná, tak bych jí to přála. neříkám, že bych mu hned skočila kolem krku (asi bych byla hodně poderízavá), ale přála bych jí to.

    superkarma: 0 18.09.2009, 12:30:38
  18. avatar
    [39] Zázvorka [*]

    Co dětičkám pohrozit internátem, když se jim "doma" všechno nelíbí?

    Sml80

    superkarma: 1 18.09.2009, 12:30:00
  19. [38] jastura [*]

    wich — #37 Nechápu to, vážně ne. Sml80 asi jsem vždy narazila na ty chytřejší děti, či co....

    Tatík by se měl s paní fiktivně rozejít a pak dětem doma zahrát divadlo, jak je mu smutno a špatně bez ženy ... možná by ty děcka našly i mozek

    1. na komentář reaguje maje — #40
    superkarma: 1 18.09.2009, 12:22:21
  20. avatar
    [37] wich [*]

    jastura — #35 Děti jsou v tomhle zvláštní a kolikrát mi přijde, že lépe to vzládají ty menší. Teta to neměla lehké, s otcem dětí - kurevníkem, ochlastou a agresorem - se šťastně rozvedla, našla si skvělého manžela, který ale zemřel na rakovinu. Po letech má nového partnera, ale její dospělé děti se chovají odporně, ignorují ho, koulí očima jen co přijde. Samy mají svou domácnost, práci, teď už i dítě a místo aby byly rády, že maminka má někoho s kým si vyjde do společnosti, vyrazí na houby, pomůže v domácnosti i babičce, chovají se jako zmetci Sml45

    1. na komentář reaguje jastura — #38
    superkarma: 0 18.09.2009, 12:18:00
  21. avatar
    [36] ToraToraTora [*]

    Jsou to puberťáci a kdo čekal, že jí padnou okolo krku a s ruměncem ve tváři se jí zeptají, zda jí mohou říkat Mami, by si měl dojít. kolikrát se puberťáci chovají hůř i k vlastním, na každé radě je něco, a celkem souhlasím s Maje. Uvařím, zavolám, když nepřijdou, jejich boj

    superkarma: 0 18.09.2009, 12:11:50
  22. [35] jastura [*]

    Já nechápu chování těch děcek. Je to síla. Bratránci mají rozvedené rodiče, teta i strýc si našli novou známost - bratránci jsou rádi, že jsou jejich rodiče štastní. Samo, že by byli raději, kdyby byli rodiče spolu, ale rozhodně jim nehodlali ničit vztahy ani když byli v pubertě. Děti jsou sobci a to po pubertě podle mě nezmizí.

    1. na komentář reaguje wich — #37
    superkarma: 0 18.09.2009, 11:50:22
  23. avatar
    [34] Léthé [*]

    HmSml3...to již jsou relativně velké děti, takže těžko půjdou utopit ve vaně. Takže asi neporadím.Sml80

    1. na komentář reaguje Světýlko — #52
    superkarma: 0 18.09.2009, 11:48:02
  24. avatar
    [33] maje [*]

    Lyoness — #31 a jak si myslíš, že by ta jejich pomoc vypadala? radši vědět, že jsou doma ale nic po mě něchtějí (ani já po nich), než je vidět, poslouchat,...Sml80

    na druhou stranu chápu, že je to pro ně hodně moc těžký. ona puberta sama o sobě je hodně těžké období

    superkarma: 0 18.09.2009, 11:40:08
  25. avatar
    [32] Juana [*]

    Je to blbá situace, ale ty puberťáky docela chápu. Přišli o matku v útlém věku, pokud je po celou dobu vychovával otec, jsou  zvyklí na nějaký životní styl a teď jim ho nějaká cizí ženská narušila. Už jen jak je tu napsáno, že jim otec jednoduše suše oznámil, že ta ženská bude žít s nimi. Být já v jejich kůži, tak se taky vzbouřím. Je to už spousta let, ale moc dobře si pamatuju, jak mi vytáčela přítomnost jednoho známého  mé matky, který k nám občas chodil jen na kafe a vykecat se. A to jsem byla slušně vychovaná, nedovolila jsem si nikterak protestovat, ale ten chlap mi neuvěřitelně vytáčel. Moje kamarádka, která přišla o matku v 6 letech, se nikdy nesmířila s přítomností macechy - mladšího bratra brala, ale macechu ne, nakonec se tedy její otec rozvedl. Až v dospělosti k ní našla cestu. Byla to stejná situace - vdovec vychovával několik let dcery s pomocí své matky, pak se znovu oženil,  ale starší dcera to prostě nerozdejchala, navíc to bylo komplikované tím, že se dozvěděla, že její matka spáchala sebevraždu, protože to před ní rodina tajila, že se zabila sama. Bratranec se taky s novými partnery svých rodičů nikterak nesblížil a docela to chápu, když s žádným z rodičů neměl žádné problémy, tak mu další lidi v rodině vadili.

    superkarma: 0 18.09.2009, 11:33:23
  26. [31] Lyoness [*]

    maje — #26 no dobre, ale nevidim duvod, proc by nemohli prilozit ruku k dilu a treba umyt nadobi, pomoct s uklidem nebo zehlenim...

    1. na komentář reaguje maje — #33
    superkarma: 0 18.09.2009, 11:29:29

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] Aspiková [*]

    karym — #1 I puberťák by měl vědět co se sluší. Děti jsou vždycky jen děti a ne rovnocenný partneři, který můžou rozhodovat o tom jestli jejich otec bude žít sám nebo se ženou.

    superkarma: 0 18.09.2009, 11:25:08
  2. [29] FAXÍK [*]

    takovou situaci bych si nepřála mít, je to problém s puberťákama a hned tak nejde vyřešit

    držím ti palečka, ať se situace zlepší Sml67

    superkarma: 0 18.09.2009, 11:08:28
  3. [28] janina01 [*]

    Momentálně mě přivádí k šílenství můj syn, bude maturovat a já mám obavy, aby to zvládnul a on je v pohodě, velkýýýý Sml57, jinak poradit neumím, pokud je dítě v pubertě, tak neslyší a nevidí Sml52, asi jen zachovat chladnou hlavu, vydržet a nezhroutit se Sml30

    superkarma: 0 18.09.2009, 11:01:22
  4. avatar
    [27] kareta [*]

    maje — #26 Sml67

    superkarma: 0 18.09.2009, 11:01:17
  5. avatar
    [26] maje [*]

    Lyoness — #23 a ty myslíš, že to prádlo naskáče do koše samo? pokud ho tam neodnesou, tak bude špinavé. uvařit ano. ale svolávat je na jídlo? v klidu se najíst s manželem s tím, že jsem dětem říkala, ale oni nepřišly. paní má velkou výhodu v tom, že její partner stojí při ní. já tohle nikdy neměla. můj muž stál vždycky na straně svých nevychovaných hajzlíků.Sml80

    1. na komentář reaguje kareta — #27
    2. na komentář reaguje Lyoness — #31
    superkarma: 0 18.09.2009, 10:53:16
  6. avatar
    [25] femme [*]

    je na otci těch malých drzých dětiček, aby je dal do latě Sml58 Sml80

    superkarma: 0 18.09.2009, 10:48:12
  7. avatar
    [24] wich [*]

    Lyoness — #23 Taky to tak vidím Sml22

    superkarma: 0 18.09.2009, 10:47:53
  8. [23] Lyoness [*]

    maje — #21 navarit a pak uklidit, vyprat, vyzehlit, uklidit? A jinak ignorovat?

    Z toho mi vychazi to, ze detem to bude naramne vyhovovat a z ni se stane akorat posluhovacka...

    1. na komentář reaguje wich — #24
    2. na komentář reaguje maje — #26
    superkarma: 0 18.09.2009, 10:46:01
  9. avatar
    [22] wich [*]

    Není to o žádném zajetém systému, který fungoval a narušila ho nově příchozí žena, je to prostě o tom, že jsou to znudění fraccí a zkouší, kam až můžou zajít. Obyčejní sobci Sml80

    superkarma: 0 18.09.2009, 10:28:55
  10. avatar
    [21] maje [*]

    kareta — #19 já to říkám pořád - smrady - pokud to jde - tak ignorovat. oni jí a ona je. navařit, vyprat,.. ale nevšimnout si jich, dokud je to bude bavit

    1. na komentář reaguje Lyoness — #23
    superkarma: 0 18.09.2009, 09:51:39
  11. [20] kaataa [*]

    Ja bych se take nevnucovala. Mozna bych jen prohodila, ze jsou sami proti sobe, ze se jim to jednou vrati. Vic bych je nebrala na vedomi. Uz jsou dost stari na to, aby meli kapku rozumu a nedelat takove naschvaly. Ikdyz kazda rada draha, kdyz clovek neni v dane situaci :-(.

    superkarma: 0 18.09.2009, 09:20:33
  12. avatar
    [19] kareta [*]

    hmmm, tak na to bych poradila  starat se jen o Lubora, děti přehlížet- resp. navařit, postarat se, ale nevnucovat se. Oni přilezou- když uvidí tatínka spokojeného a tak..Děti potřebují meze- mantinely, přes které nemohou jít. Na invektivu o postavě a jídle bych slovy "miláčku, tomu ještě nemůžeš rozumět" a tak dál. Jsou to děti a zkouší, co si můžou dovolitSml80

    1. na komentář reaguje maje — #21
    superkarma: 0 18.09.2009, 08:53:04
  13. [18] libík [*]

    Jupíí — #11 Proč blý článek? Je ze života. A mě přivedou do blázince MOJE děti. Dvě puberty jsem přežila, třetí mě asi porazí. Jak to dělají ostatní? Mají snad normální děti?

    superkarma: 0 18.09.2009, 08:48:55
  14. avatar
    [17] enka1 [*]

    Jupíí — #11 Žena-in čeká na Tebe!

    superkarma: 0 18.09.2009, 08:41:59
  15. avatar
    [16] Jupíí [*]

    enka1 — #14Jasně, a taky  na ně začít plivat, vylejvat jim do školních aktovek čaj co nechaly u snídaně.

    superkarma: 0 18.09.2009, 08:38:51
  16. avatar
    [15] Jupíí [*]

    Jasmína — #12 Vždyť jsou to  puberťáci, puberťákovi se nezavděčíš. Moje  rada, pustit chlapa k vodě a najít si nepoužitého bezdětného. Tedy pokud jí vadí jeho děti.

    superkarma: 0 18.09.2009, 08:37:10
  17. avatar
    [14] enka1 [*]

    Chyby asi už od začátku.Nevím jak před první návštěvou probíhalo informování o situaci, ale býti puberťákem Dana by se při první návštěvě vrhala možné nastávající mámě s nadšenými pozdravy do náruče? Navíc museli hned podle jejího nápadu do kina. Fakt, že si mohli vybrat film je bezpředmětný. Měli mít možnost tedy si sami navrhnout, co s načatým odpolednem.Další chování se podle toho odvíjí.

    Když někomu napeču, předpokládám, že se to sní.

    Krkání:dala bych si stroužek česneku a krkla jim do ksichtu.

    O postavě: odpověděla bych "Ty taky".

    Oni sami perou?

    Rázně nastolená pravidla nepřekousne ani dospělák.

    Ti parchanti mají zmatek v duši i bez toho, že najednou žijou s někým dalším. Vulgárnosti a schválnosti bývají jejich, zatím nejsnazším, východiskem. Taky mi tu trochu chybí postoj prarodičů,příbuzných...Dosti tlachání,každá rada drahá, snad by mohli v TV zopakovat Krok za krokem.  

    1. na komentář reaguje Jupíí — #16
    superkarma: 0 18.09.2009, 08:33:58
  18. [13] Anai [*]

    Včera jsem sice do článku na téma "moje děti, tvoje děti, naše děti" psala, jak jsem nikdy problémy neměla, ale je fakt, že něco takového se mi nestalo, všechny děti měly "kindrstube" ať je vychovával, kdo vychovával... Tohle bych asi nezvládla.

    superkarma: 0 18.09.2009, 08:16:03
  19. [12] Jasmína [*]

    Jupíí — #11 Proč blbý články? Tohle je blbá situace a článek je hned blbej? Moje známá prožívá podobnou situaci a je mi jí dost líto. Vyjít s někým kdo o to nemá zájem a ještě se baví tím, jak se otec a nová přítelkyně stresují to není nic hezkýho.

    1. na komentář reaguje Jupíí — #15
    superkarma: 0 18.09.2009, 08:04:55
  20. avatar
    [11] Jupíí [*]

    Zdroj: internet? Achjo takhle pitomé články tu dřív nebývaly, opsané odněkud z časopisu. Všechno je to na jedno brdo. Kam se poděla dřívější vyjímečnost a nekonformismus ženy-in?

    1. na komentář reaguje Jasmína — #12
    2. na komentář reaguje enka1 — #17
    3. na komentář reaguje libík — #18
    superkarma: 0 18.09.2009, 07:40:13
  21. avatar
    [10] OlgaMarie [*]

    Děcka už přišla o mámu. Teď se bojí, že přijdou o tátu. A puberta v tom také hraje roli. Co prarodiče dětí, nemohli by pomoc? V této válce nebude vítěz, jen budou všichni smutní.

    superkarma: 0 18.09.2009, 07:23:53
  22. avatar
    [9] mandzarik [*]

    karym — #1 Proč ji urážíš ? Sedmiměsíční známost není "najednou," ona jako hysterka nepůsobí a děti nemají na život svého otce absolutní právo. Myslím, že tu rozhodující roli tady musí sehrát Lubor a svůj postoj k roli otce na jednu stranu a parnera na tu druhou vysvětlit dětem důsledně sám. To je trošku přesilovka na to, aby to sama důstojně sama zvládla.

    superkarma: 0 18.09.2009, 07:14:29
  23. [8] karym [*]

    Julča — #6 já jsem jen napsala, že na ty děti určitě nemůže jít cestou příkazů a zákazů, ale pěkně diplomaticky. Proč bych je nutila jít do kina, když nechtějí???

    superkarma: 0 18.09.2009, 07:05:51
  24. [7] karym [*]

    ifulinkaa — #3 ...že Lubor své děti nezvládl vychovat dokonale - no právě! Doposud byly ty děti vychovávány určitým způsobem (netvrdím že dobře), ale asi to klapalo. A najednou se objeví cizí ženská co nastoluje jiné pořádky. S tím se duše puberťáka nikdy nesrovná.

    superkarma: 0 18.09.2009, 07:03:00
  25. avatar
    [6] Julča [*]

    karym — #5 takže jejich otec by měl zůstat sám, aby náhodou dětičky nemusely trpět jinou ženu? Sml28

    1. na komentář reaguje karym — #8
    superkarma: 0 18.09.2009, 06:59:59
  26. [5] karym [*]

    Julča — #2 Absolutně si stojím za tím, co jsem napsala. Pubeťák je puberťák a po zlém s ním nikdo nic nezmůže.

    1. na komentář reaguje Julča — #6
    superkarma: 0 18.09.2009, 06:55:21
  27. avatar
    [4] maje [*]

    a co takhle stanovit si jasná pravidla? děti budou ignorovat ji a ona zase je. to by snad mohlo jít, ne?

    superkarma: 0 18.09.2009, 06:54:48
  28. avatar
    [3] ifulinkaa [*]

    karym — #1 nevím,jak to vnímáš,možná máš podobnou zkušenost,ale pokud ti fracci otci nepřejí trochu klidu v náručí ženy,tak by mohli být aspoň slušní-tohle překračuje meze slušnosti.z článku jsem nevypozorovala,že by paní byla hysterka,jen to,že Lubor své děti nezvládl vychovat dokonale a teď se mu to vrací :-(

    1. na komentář reaguje karym — #7
    superkarma: 0 18.09.2009, 06:52:57
  29. avatar
    [2] Julča [*]

    karym — #1 Tak to tedy promiň, ale spratci by měli respektovat, s kým chce jejich otec žít. Jenže to jsou puberťáci a vyřešit si to s něma musí jejich otec. Já bych na ně nervy neměla.

    1. na komentář reaguje karym — #5
    superkarma: 0 18.09.2009, 06:50:32
  30. [1] karym [*]

    CHUDÁCI DĚTI! JEMI JICH UPŘÍMNĚ LÍTO! Bez legrace!

    Doposud byly zvyklé žít určitým způsobem a zřejmě to klapalo. Najednou se objeví vetřelec v podobě hysterky a chce měnit zajeté pořádky. Jak na to asi puberťák zareaguje ty "psycholožko"? Na příkazy a zákazy zapomeň.

    1. na komentář reaguje Julča — #2
    2. na komentář reaguje ifulinkaa — #3
    3. na komentář reaguje mandzarik — #9
    4. na komentář reaguje Aspiková — #30
    superkarma: -5 18.09.2009, 06:06:25

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme