Vztahy

SOS Je mi nevěrný? Jsem na dně.


Ahoj redakce a ženy-in!
 
Sice je téma trochu si pobreknout, ale mě se týká jen asi ta část s odplavením stresových hormonů.
Jsme s manželem už 14 let a dost jsme si toho spolu přožili. Právě procházíme takovou krizí, že ani nevím, zda vše ustaneme a zůstaneme spolu. Ale vše popořádku.
Když jsme se dali dohromady, byla jsem těsně před rozvodem a on mi dost pomáhal, i když je o 5 let mladší. Syna jsem měla ve školkovém věku (4) a Radek byl hodný, něžný, o syna mi pečoval s láskou. Po šestileté známosti jsme se vzali a máme holčičku (teď 7).  Jediný problém byl v tom, že jsem byla manželova první a jak on tvrdí, stále jsem.
 
Stále nám vše klapalo, samozřejmě na malé zádrhely, ovšem standard byl léta v tom,že chodil jednou za týden na pivo se známými, které znám tedy i já, ale pak ty návraty byly třeba i v pět ráno. Snažila jsem se mu to vymluvit, ať si prostě chodí na to pivo, ale nemusí to přehánět s těmi pozdními návraty. I přes to, že musel vědět, co se ráno odehraje, si nikdy pozdní návrat neodpustil. Podotýkám, že mě peníze dává podle výplatní pásky a o rodinu se vzorně stará, i dokonce věší prádlo, utírá nádobí a dceři se věnuje. Víkendy tráví jinak s námi. 
 
Ovšem v současné době se mi stalo to, že minulý víkend jsem chtěla jet autem na velký nákup a musela jsem si vzít malý techničák z jeho peněženky. Bylo to po jeho "výletu", a tak jsem Radka ani nevzbudila. U techničáku jsem našla tel. číslo "Monča". Přiznám se, ruply mě nervy a udělala klasickou scénu. Od té doby (je to týden) je jak vyměněný, neustále opakuje, že se vše mezi námi tedy změnilo, protože mu asi nevěřím a to ho prý natolik otrávilo, že neví, jak má pokračovat dál. Vysvětlení se mi od něho dostalo to, že to číslo je pro jednoho známého a jeho se to vůbec netýká. Přiznám se, že nejvíc mě urazilo to, že na svou obranu mi začal strašně sprostě nadávat, připadal mi jako z jiného světa.
 
Dnes jsem šla spát o půl druhé ráno, protože mi stále opakoval, jaký máme spolu život, ať si uvědomím, co vlastně od života chci, co chci dál po něm. On prý ze svého standardu nesleví, i kdyby neměl na chleba.
 
Je mi z toho smutno, když si vybavím ta jeho slova, snad by klidně i od nás odešel, nevím. Jsem ubrečená a mám celý den práce před sebou.
Poradíte mi?
 
Soňa
 
Milá Soňo, chápu a vím, že je to pro tebe v tuto chvíli moc těžké, moc čerstvé a moc bolavé. Snad Ti čtenářky pomohou radou, povzbuzením a porozuměním.
Já Ti posílám touto cestou alespoň pohlazení a věřím, že se u vás doma všechno v dobré obrátí. Hodně štěstí....
 
Krásný den všem přeje
 
 
   
22.07.2005 - Láska a vztahy - autor: Čtenářský příběh

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [88] ad.astra [*]

    Kvitko: jasně, máš možná s tím zkušenosti, já taky nejsem nejlmladší, taky už mám lecos za sebou. Ale máte s partnerem mezi sebou takovou důvěru, že si prostě navzájem věříte, tak není co řešit, já tu důvěru taky mám, právě proto jsem říkala, že kdyby něco takového se vyskytlo u mě, tak za prvé, pokud to není tajné, nemá proč to schovávat, o kamárádce by mi řekl, a nedělala bych z lístečku scénu, počkala bych, jak se bude situace vyvíjet. Tím, že bych byla na oko klidná, za chvíli by ztratil ostražitost a něčím by se projevil...ale jak říkám, je to jen hypotetická teorie, neměla jsem tu čest to řešit v reálu. jen jsem chtěla vědět, kdy by jsi začala být z toho vzrušená...ale bohužel, nedozvěděla jsem se, neboť máte tak pevný a na důvěře postavený vztah, že se to stát nemůže

    superkarma: 0 22.07.2005, 18:11:22
  2. avatar
    [86] ad.astra [*]

    Sandy: ale tady snad nejde ani tak o ty pozdní návraty, jak o tu lístkovou Monču...ostatně "Monča" takto napsáno budí ve mě větší podezření, než klasicky "Monika"

    superkarma: 0 22.07.2005, 16:20:46
  3. [85] hblaziko [*]

    Ještě k těm pozdním návratům - vadí mi to jedině tehdy, když máme v sobotu někam brzy jet a on nechce vstávat .

    superkarma: 0 22.07.2005, 16:11:56
  4. avatar
    [82] ad.astra [*]

    Kvitko: souhlasím, kde je důvěra, není třeba něco schovávat, ostatně, když nebudu chtít, aby mi přítel přišel na nějakou smsku, tak ji vymažu, né? Ale to nedělám, neb nemám proč. Jinak beru taky jeho mobil, když třeba ještě spí, beru z peněženky peníze na nákup, protože mi už několikrát řekl, copak si je neumíš vzít sama.., ale ten lístek s Mončou? Já bych vyčkávala...ale tebe by to vůbec nevzrušovalo? Kdy by tě to teda vzrušilo? Až by ti ta Monča jednou při nečekaným návratu domů ležela v peřinách a řekla: hele, já jsem ta Monča z toho lístku, co měl tvůj drohouš v peněžence a jak jsme oba usoudili (já Monča a tvůj manžel), tak tě to nevzrušilo, tak jsme mysleli, že je to OK

    superkarma: 0 22.07.2005, 16:04:12
  5. [80] hblaziko [*]

    Můj manžel chodí v pátek taky do hospody, za svobodna jsem tam chodila s ním, teď tam chlapi razí heslo BB (bez bab), ale mně to nevadí, nic nevyvádí, potřebují si tam navzájem řečma dokázat, jací jsou frajeři. Vyjímečně udělají akci i s ženskýma a to je pak taky fajn (teď už i s dětma, třeba podvečerní koupání).
    Já si vždycky na pátek schovávám nějaký nahraný film, na který by se stejně nechtěl dívat, takový ty filmy typu "dům na útesu" a taky pak slzím .
    A že v noci přijde třeba ve dvě? Však ať si užije a nemá pocit, že ho omezuju. Taky si přece občas vyrazím s kámoškama.

    superkarma: 0 22.07.2005, 15:58:06
  6. avatar
    [79] ad.astra [*]

    Markýza: dobrý, je to třeba nejpitomější výmluva, ale upřímně, copak telefon nějaké Monči pro kámoše mezi ty pitomé výmluvy nepatří ?? Copak kámoš z hospody je tak na tom špatně, že si ten telefon neumí obstarat sám ?? Možná neměla dělat tu scénu, já bych osobně vyčkávala, jak s číslem naloží

    superkarma: 0 22.07.2005, 15:54:28
  7. avatar
    [76] Markýza [*]

    fabka: náhodou - můj mi ukazuje svoji výplatní pásku, ovšem to ještě neznamená, že vidím i ty peníze, co na ní jsou

    superkarma: 0 22.07.2005, 14:42:25
  8. avatar
    [75] Markýza [*]

    Soňo můžu?

    holky, byla jsem trochu ostřejší, my jsme si chvilku vzkazovaly, Soňa bude dobrá, myslím, že jí naše názory pomohly, vypadá to na vylepšení komunikace a jednu krásnou smiřovačku
    no a dál se uvidí

    superkarma: 0 22.07.2005, 14:25:18
  9. [74] Rikina [*]

    Markýza 62: nemám co dodat přesně to mě taky napadlo

    superkarma: 0 22.07.2005, 14:18:04
  10. avatar
    [72] bivena [*]

    Plno chlapů chodí na pivo,no a co.Vidět za každým lístkem s telefonem a jménem, nevěru je blbost.Chce to víc tolerance a míň žárlivosti.

    superkarma: 0 22.07.2005, 13:57:21
  11. avatar
    [70] malenina [*]

    Nyotaimori: jdu s tebou

    superkarma: 0 22.07.2005, 13:38:19
  12. avatar
    [69] malenina [*]

    sisie1: To je mi líto, ale kdybych měla pořád uvažovat a myslet si, že takhle dopadnu, co by to byl za život. Jistě, stát se může cokoliv, dopředu to člověk neví. A jít na pivo neznamená "odskočit si". To nepřichází v úvahu.

    superkarma: 0 22.07.2005, 13:36:46
  13. avatar
    [65] malenina [*]

    Markýza:

    superkarma: 0 22.07.2005, 13:18:52
  14. avatar
    [64] malenina [*]

    Janinas: Vidím, že chlapi jsou asi všichni stejný. Jsme spolu 15 let a můj taky chodí každý pátek na pivo, vrací se po druhé hodině a nevidím v tom žádný problém. Proč bych si hned měla myslet, že mi zahýbá. Zatím mě nezklamal, tak se tím nemíním trápit. Někdy jdu s ním, někdy si zajdu sama.

    superkarma: 0 22.07.2005, 13:17:44
  15. avatar
    [63] evelyn [*]

    Markýza:

    superkarma: 0 22.07.2005, 12:55:32
  16. avatar
    [62] Markýza [*]

    jsi praštěná pavlačí - vůbec bych se nedivila, kdyby si našel nějakou jinou, co ho nenutí "udělat stojku", nedělá mu každý týden scíénu kvůli pozdnímu návratu, vůbec nejhorší je šacovat kapsy a "brát si techničák" z peněženky, to je tqa nejpitomější výmluva na prohlížení osobních věcí, jakou jsem slyšela.

    superkarma: 0 22.07.2005, 12:46:34
  17. avatar
    [61] Janinas [*]

    Milá Soňo!
    Ani nevíš, jak dobře ti rozumím. Můj muž se také jmenuje Radek a je dost podobný tomu tvému a to nejen ve jméně. Také chodí každý pátek na pivo a vrací se až k ránu. Tu hospodu mají chlapi snad už zakódováno v genech. Já celou noc nespím a hrozně se trápím, že je mi nevěrný. Před lety mě hodně zklamal a už mu prostě nevěřím. Také jsem kdysi našla lísteček s číslem a zkoušela na něj volat. Měli jsme spolu spoustu konfliktů a z jeho strany jsem pořád slyšela, že mi není nevěrný atd. Jen sliby a sliby! Nevěřím mu ani slovo! Jsme spolu už 17 let a věř mi, že to časem přebolí. Nesmíš se na něj tak vázat a dávat mu najevo, jak jsi nešťastná a jak tě mrzí, že ti lže a podvádí. To ti bude pak dělat naschvály! Vím z vlastní zkušenosti, že je to těžké, ale prostě ho IGNORUJ! Prostě NEZÁJEM! Teď jsem už na tom lépe, ale vim, že jstem prošla hrozným obdobím, kdy jsem byla moc nešťastná. Chlapi nejsou žádný citlivky jako ženské a chtějí si prostě celý život dělat jen to, co se jim líbí a co je baví.

    superkarma: 0 22.07.2005, 12:42:47
  18. avatar
    [60] Beruška1 [*]

    otakarek: nepříjemné to je, fakt je, že mu také říkám, jak by asi byla dokonalá při plném pracovním nasazení v práci i doma a jak by se stále usmívala. To snad nikdo takový není.

    superkarma: 0 22.07.2005, 12:26:20

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [58] Micuska [*]

    Okno: Naštěstí v takovéto situaci jsem ještě nikdy nebyla. Pravdivé je ale přísloví "Nikdy neříkej nikdy". Věřím, že když se začne rozpadat rodina, je ženská schopná věcí, na které by za normální situace ani nepomyslela.

    superkarma: 0 22.07.2005, 11:37:17
  2. avatar
    [57] Beruška1 [*]

    Kelly: nenechávám, takže udělám výbuch s tím, že nikdo není dokonalý, ani on a že mi tu dokonalost může klidně předvést tím, že veškeré nákupy nechám na něm. Ale to nechce, to by se hned zjistilo, že toho doma chybí víc.

    superkarma: 0 22.07.2005, 11:24:10
  3. avatar
    [46] Nikusa [*]

    A co tak navrhnout,že by jsi ráda tu nevinnou Monču poznala?Já už mám něco za sebou(nejen mé zkušenosti,i kamarádek) a jsem si jistá,že to tak nevinné,jak tvrdí,není.Chlapi reagují přesně takhle,když mají známost.

    superkarma: 0 22.07.2005, 10:29:26
  4. [44] a.... [*]

    m.marina: pardon, měním názor!!Vidím, že jsi zralá žena, která došla určitému poznání(a od života již taky dostal přes hubu) takže to už máš všecho dobře srovnaný

    superkarma: 0 22.07.2005, 10:20:19
  5. avatar
    [42] evelyn [*]

    Usuzujes podle papirku s tel, cislem, ze je ti neverny? Se ani nedivim, ze se chova podrazdene, taky me vytaceji nesmyslne hystericke, zarlive sceny

    superkarma: 0 22.07.2005, 10:13:23
  6. avatar
    [41] Kelly [*]

    Beruška1: to je síla, to si necháš líbit? Vždyť z Tebe dělá vola ...

    superkarma: 0 22.07.2005, 10:12:34
  7. [39] a.... [*]

    m.marina: 5 let je málo, až jich bez krizí přečkáte 15, tak si řeknem jde taky o věk tvůj čím budeš starší, tím víc budeš ztrácet jistotu

    superkarma: 0 22.07.2005, 10:05:35
  8. [36] okno [*]

    Micuska:nevím,jestli jsi se do takové situace někdy dostala..ale pak už jen bojuješ o to,co je tvoje a tvých dětí a na nějakou úroveň kašleš...

    superkarma: 0 22.07.2005, 10:00:10
  9. avatar
    [34] Beruška1 [*]

    Jo tady je těžko radit. Já totiž momentálně prožívám něco podobného. A to s jeho kolegyní z práce. To že jí telefonuje, píše smsky a ona jemu, to bych brala. Ale vadí mi, že ji neustále vychvaluje a její dítě taky a po mě přitom chce, abych byla dokonalá. Chybí v ledničce mléko a je oheň na střeše, ale ona nemusí nic a ještě mi vyčítá, že mám třeba špatnou náladu, zatímco ona se prý stále usmívá. Dámy, znáte ženskou, která se neustále usmívá, když má plno práce a ještě musí poslouchat, jak je jiná dokonalá? A taky mě naštval tím,že řekl, že si s ní půjde popovídat a přitom ji vzal na večeři do drahé restaurace a vypil s ní tři lahve vínka, a když tam byl se mnou na oslavě narozenin, tak jsem pila víno sama a on si dával pivo. Prostě mě to také nutí k žárlivosti, protože s ní se chová jinak než se mnou a přitom mi také neustále říká, že mě má rád. To s tou večeří jsem zjistila náhodou, protože nechal na stole ležet účtenku z restaurace. Takže jak říkám, těžko druhému radit.

    superkarma: 0 22.07.2005, 09:58:13
  10. avatar
    [32] ad.astra [*]

    *modrá: ano, nevěra není, když jdeš s někým na kafe...ale občas to tím kafem právě začíná, až skončí v posteli, je pozdě něco řešit. Já bych pozorovala, objeví se změny v chování, roztržitost, nemít třeba okamžitě odpověď na konkrétní otázku...možná zjistit, jestli se pivní pátky konají, samozřejmě nenápadně, pak by mohla mít nějaký důkaz, kdyby se zaptala, tak jak si se měl na pivku..on že skvěle a ona skvěle? A že jsi tam teda nebyl ??

    superkarma: 0 22.07.2005, 09:53:24
  11. [31] xenie [*]

    OMIŠKA: mám jeden známý pár, kde ona ho také podezírala ač on jí nevěrnej nebyl, po nějaké době si milenku našel... prý "Když už mám doma žárlivé výstupy, ať už nevěrný jsem nebo ne, tak aspoň ať jsou odůvodněné" Drsné, ale svým způsobem má pravdu

    superkarma: 0 22.07.2005, 09:53:18
  12. [28] louže [*]

    Milá Soňo a ženy -in, po přečtení tohoto článečku se mi vybavil můj příběh. Vybírala jsem věci z kapec před praním a ejhle lísteček se jménem a číslem. Také jsem se šla zeptat, co je to za tu Barboru Červenou.... A byl to pěkný trapásek (pro zasmání), protože na papírku bylo jasně napsáno barva-červená č.77542...
    Takže od té doby si dobře rozmýšlím, jestli mám důvod k úvahám o nějaké nevěře....

    superkarma: 0 22.07.2005, 09:48:52
  13. [26] xenie [*]

    "na svou obranu mi začal strašně sprostě nadávat" - pokud by to fakt bylo jen číslo na někoho známého, ais by takto nereagoval... nemluvě o tom, že evidentně hodláš být s člověkem, který je schopný Ti sprostě nadávat

    superkarma: 0 22.07.2005, 09:46:51
  14. [25] a.... [*]

    OMIŠKA: jo jo holky neměly jste si brát o tolik mladší chlapy!!!pak na ně nepřiměřeně žárlíte dusíte je a tím je ve finále od sebe odeženete

    superkarma: 0 22.07.2005, 09:45:50
  15. avatar
    [24] Micuska [*]

    Souhlasím s M.Marinou. Tak jak se tvůj manžel stará o rodinu, se nestará spousta chlapů co znám. A jednou týdně na pivo? To já chodím častěji a bez nebo i s mým přítelem.

    superkarma: 0 22.07.2005, 09:43:04
  16. avatar
    [22] Gabi [*]

    Jesus, to je článeček . Hm: "peníze dává podle výplatní pásky a o rodinu se vzorně stará, i dokonce věší prádlo, utírá nádobí a dceři se věnuje" ...
    "přes to, že musel vědět, co se ráno odehraje, si nikdy pozdní návrat neodpustil" - to má znamenat, že každý týden je scéna, kvůli pozdnímu návratu? Nějaký papírek má být důkazem nevěry? A co tedy autorka chce?

    superkarma: 0 22.07.2005, 09:40:16
  17. avatar
    [21] markeet [*]

    "... že mě peníze dává podle výplatní pásky" - kristepane, ja vubec netusim, kolik muj pritel vydelava a on nevi totez o me. ze bychom si ukazovali vyplatni pasky, to nas ani jednoho nikdy nenapadlo. na spolecnych vydajich jsme se domluvili a se zbytkem penez si kazdy delame, co uzname za vhodne. prijde mi, ze scena kvuli jednomu telefonnimu cislu je proste prehnana. zarlivost zabiji vztahy, neozivuje je, to mi nikdo nevymluvi .

    superkarma: 0 22.07.2005, 09:39:53
  18. [19] a.... [*]

    Micuska: možná právě proto, že ví, že má doma stihačku,která mu do všeho leze,tak si nechal to číslo na papírku no a pokud má ve zvyku mu projíždět mobil, tak si hovory určitě vymazává

    superkarma: 0 22.07.2005, 09:38:13
  19. avatar
    [17] Micuska [*]

    Myslím si, že zbytečně děláš z komára velblouda. Kdyby Monča byla jeho milenka, tak by asi měl číslo spíš uložené v mobilu a nenechával by ho na papírku v peněžence.
    Okno: Projíždět manželovi SMS v telefonu, když zrovna není doma, mi přijde naprosto pod úroveň. Je to stejné, jako bys mu četla dopisy. Pokud chci něco vědět, tak se zeptám a neslídím.

    superkarma: 0 22.07.2005, 09:32:33
  20. [14] a.... [*]

    Radůza007: tenhle přístup absolutně nechápu Proč nadávat tý slečně???Vyřiď si to s tím hovadem, co máš doma!!!Nebo ho považuješ za nesvéprávnýho dementa, kterej se nechá zbalit od první buchty, která to na něj zkusí? Jak s ním potom můžeš být?

    superkarma: 0 22.07.2005, 09:21:55
  21. [13] pirlenka [*]

    Nemyslím, že cedulka s číslem hned znamená nevěru - věřila bych tomu spíše po jeho sprostém "výstupu" ...každopádně důvodů, proč dá někdo své tel. číslo, je hodně a ne vždy je to pozvánka do postele...toť můj názor. Ale popravdě - kdybych to našla já, napadlo by mě to jako první

    superkarma: 0 22.07.2005, 09:17:18
  22. avatar
    [12] *modrá [*]

    Radůza007: vyřešilas to skvěle !

    superkarma: 0 22.07.2005, 09:13:14
  23. avatar
    [11] grice [*]

    Zkus Sono nejdřív vychladnout a počkej jak se to vyvrbí. Možná si manžel uvědomí že dělá chybu a možná Tě třeba ani nepodvádí,ale už k tomu nebylo daleko. I když je to těžký,zkus se s ním bavit normálně a nic mu nepřipomínej a uvidíš co bude dál. Třeba příjde sám s omluvou,ale je na Tobě jestli bys mu byla schopná nevěru odpustit a jít dál. Já bych to překousla dost těžko,ale taky mám děti a vím že pro děti člověk překousne hodně. Kdyby to ale mělo pokračovat,tak se netrap a pošli ho k šípku,třeba až zjistí že to myslíš vážně,uvědomí si že mu teče do bot a všechno se urovná. Přeju hodně štěstí a nevěš hlavu,třeba to opravdu není tak jak si myslíš

    superkarma: 0 22.07.2005, 09:12:35
  24. avatar
    [10] *modrá [*]

    Holky a vy máte jen kamarádky a jinak sedíte doma ?? nemáte žádné chlapy za kámoše ? někoho jen tak na pokec a na kafíčko? Nebo kolegu s práce se kterým jdete na oběd ?? Copak manželství znamená vězení a zákaz komunikace s lidmi druhého pohlaví ??
    Já myslím že nevěra je když jde tan druhý s někým do postele! Nemyslím si že nevěra je jít s někým na kafe

    superkarma: 0 22.07.2005, 09:11:59
  25. [8] okno [*]

    Já bych zůstala v klidu-jako na oko..ale nenápadně bych si ho jistila..znáš to : Důvěřuj,ale prověřuj..Každopádně bych nedělala scény,pokud nikoho nemá,tak ho otrávíš tak,že si někoho nabrnkne..z osobní zkušenosti:já když spí nebo je někde mimo,tak mu projedu mobil..to je nejlepší,pokud to nečeká a nemaže,tak se brzy dozvíš pravdu

    superkarma: 0 22.07.2005, 09:06:13
  26. avatar
    [6] Trinitty20 [*]

    Taky mě to připadá jako zbytečné jančení. Žádný důkaz nemáš?! Nebo jsi ho snad přistihla? A že má v peněžence číslo na nějakou Monču přece nic neznamená! Může to být kamarádka ne?

    superkarma: 0 22.07.2005, 09:04:40
  27. avatar
    [4] phoebe24 [*]

    a není on tak trochu pod pantoflem ?? A když jsi ho ještě prošacovala, byla to asi ta poslední kapka a ruply nervy i jemu (proto ty nadávky). Jinak souhlas, tel. číslo jako důkaz nevěry je nesmysl.

    superkarma: 0 22.07.2005, 09:03:11
  28. avatar
    [3] Julča [*]

    *modra: asi hysterčí zbytečně,ale nevím,co bych já dělala kdybych našla číslo na Monču.Asi bych mu nevěřila.Nevím

    superkarma: 0 22.07.2005, 09:00:56
  29. [2] a.... [*]

    no tak má babu a co??? Odejít se nechystá, tak ho nech na pokoji, ať si to v palici srovná, když budeš hysterčit, tak ti zdrhne a to zjevně nechceš

    superkarma: 0 22.07.2005, 09:00:36
  30. avatar
    [1] *modrá [*]

    Telefonní číslo na nějakou "monču" v peněžence není žádný důkaz nevěry Mám doje že zatím hysterčíš zbytečně

    superkarma: 0 22.07.2005, 08:58:39

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme