Bulvár

SOS!!! Co bude dál?


Milé Ženy-in,

trápím se, jsem naštvaná a nevím si rady.
Jsem skoro rok vdaná, ale s manželem jsme již 8 let. Náš vztah přežil můj roční pobyt v Anglii jako au-pair. Žijeme si celkem spokojeně a máme se rádi. Už jsem začala přemýšlet o miminku, ale manžel o tom nechce ani slyšet. Prý by jsme to finančně nezvládli a že dnešní děti jsou vlivem ostatních naprosto nevychovatelné. Já jsem opačného názoru a myslím si, že záleží pouze na výchově a materiálně by nám pomohli moje i manželovi rodiče, kteří by už taky chtěli vnoučátko.

Aby toho ještě nebylo málo, tak uvažuje o výhodné pracovní nabídce v zahraničí, kde by byl cca rok a po mě chce požehnání a záruky, že se bude mít ke komu vracet.

Vůbec nevím co mám dělat. Poradíte mi jak se zachovat?

Děkuji.

Vaše věrná čtenářka Margiee


Milá Margiee,

je to ťažká situácia, ktorá by sa mala riešiť kompromisom. Na jednej strane chápem Vás a Vašu prirodzenú túžbu mať rodinu, na druhej strane manžela, ktorý má potrebu rodinu finančne zabezpečiť.

Myslím, že ak Váš vzťah prekonal toľko skúšok, zvládne i miminko s manželovou prácou v zahraničí. Je veľa párov, které majú malé dieťa a jeden z partnerov pracuje v zahraničí...

     

   
05.05.2006 - Společnost - autor: Natálie Rolková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [52] Linde [*]

    Manx: 43-prostě jsem to tak napsala .Nejsem typ maminky, žvatlající nad kočárkem a celý den vykecávající nad pos*anými plínkami s ostatními maminami. Čekala jsem příliv toho "maminkovského", toto ňuňuňu, ale nepřišlo to. Tak jsem si řekla, no zkusím to, budeme mít dítě, ale netuším, co to se mnou udělá-jestli ta proměna přijde, nebo ne. Prostě svý dítě mám ráda, čtu pohádky, kupuju hračky a jezdíme na výlety.
    A že dítě být má - to je prostě myšleno, ano, nejsem studený čumák, děti chci, ale nebudu kvůli nim vyšilovat.OK?

    superkarma: 0 09.05.2006, 10:33:47
  2. avatar
    [50] femme [*]

    to je teda děsná sobeckost spoléhat na pomoc rodičů

    superkarma: 0 07.05.2006, 19:44:32
  3. avatar
    [48] bednaroi [*]

    Manx: pokud deti neplanujes,tak ti rozumim

    superkarma: 0 05.05.2006, 18:08:19
  4. avatar
    [46] Meander [*]

    Manx: Taky mě to zarazilo

    superkarma: 0 05.05.2006, 17:56:31
  5. avatar
    [44] bednaroi [*]

    Manxme se ten termin pracovat na miminky docela zamlouva,lepsi nez rict,usustime si svista

    superkarma: 0 05.05.2006, 17:51:50
  6. avatar
    [42] margiee [*]

    ženy-in: všem Vám moc a moc děkuju za pochopení a za rady . Všem kterým jsme na tom podobně držím

    superkarma: 0 05.05.2006, 15:28:30
  7. [41] Radka JS [*]

    Já to mám naopak, vlastně trochu jako Bednaroi. Přítel touží po miminku od té doby, co se známe. A je to už sedmý rok. To už jsme vlastně mohli mít dítě tak akorát do školy!
    Jenže ta brzda jsem tentokrát já. Opravdu jsem se na to dlouhou dobu necítila. Až jsem si přišla nenormální, že se nad dětma nerozplývám a nevzdychám (to nedělám doteď). Ale už si to alespoň umím představit.
    Jo a už asi 5 let neberu antikoncepci a je to plně v režii miláčka. Tak si někdy přemýšlím, jestli je tak spolehlivý , nebo něco není v pořádku .
    No nic, dohodli jsme se, že letos zapracujeme. Asi si ani neuvědomuju, co vlastně dělám. Ale tak už to bývá.
    Ve Tvém případě bych netlačila na pilu. Manžel k tomu určitě nějakým způsobem, dříve nebo později dospěje. Pokud tedy nemá vyloženě averzi k dětem. To je potom třeba řešit radikálněji.
    Hodně štěstí.

    superkarma: 0 05.05.2006, 14:52:22
  8. avatar
    [40] Alenka0010 [*]

    Vanessa: ten tvůj ale, zdá se, do toho nějak dospěl, ale partner do Margiee mně připadá, že se zasek či co. Aspoň se mi to z článku tak jeví.
    a...: jo, taky mám někdy ten pocit, a přesto jsem chtěla třetí dítě, teď je mu pět a pořád mi říká "maminko" a pusinkuje mě. Pořád se utěšuju, že nebude takovej jako ten starší, co má 18... Kdo ví...

    superkarma: 0 05.05.2006, 14:27:09
  9. avatar
    [39] aha [*]

    Ahoj Margiee,
    já mám téměř totožný problém, ale asi to zatím neberu až tak vážně a to mám o dva roky víc než ty. Ten můj chlap jednou děti chce, ale když se ho zeptám kdy, tak to neví, že se ho nemůžu na takový věci, jako kdy, ptát. A přitom já věřím, že kdyby jsme to mimi měli (několikrát už bylo to podezření a on to přijal naprosto v klidu), tak on bude hrozně rád, on má ke všemu ze začátku takový zatvrzelý přístup. Tak čekám a doufám, že k tomu dospěje, ale přesně chápu tvoje obavy, já je mám taky... a co když ne...

    superkarma: 0 05.05.2006, 14:24:55
  10. [38] a.... [*]

    jo takový miminko, co je moc velká radost , ale až vám to vyroste do puberty... každý, kterou chytaj ty mateřský pudy, bych doporučila takovou exkurzi do ZŠ posledních ročníků..
    Meander: komunikace a domluva je pověra...když máš pocit, že sis cosi "vykomunikovala", za pár týdnů zjistíš, že to bylo jen takové "chlácholení" a věci jsou ve starých kolejích.Na komunikaci a kompromisy nevěřím...buď to tam je a není jí třeba nebo to není a pak je to permanentní boj,jak toho druhého k tomu, aby vyšel alespoň napůl cesty vstříc, přimět

    superkarma: 0 05.05.2006, 14:05:18
  11. [37] Andtka [*]

    CHlapa co nechce děti, jsem taky měla a protože jsem už nevěřila, že je bude někdy chtít, tak jsem se s ním rozešla. Teď mám nového přítele a ten po miminku strašně touží.

    superkarma: 0 05.05.2006, 13:54:12
  12. avatar
    [36] bednaroi [*]

    gwen: no vis jak,se rika ze je jen 99 procentni ochrana,uz se nekolikrat stalo,ze nekdo otehotnel i pri praskach.No a jinak mladej je dravec,tak ma mozna i dravy spermie

    superkarma: 0 05.05.2006, 13:52:05

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [35] gwen [*]

    bednaroi: jé, tak to se mi stává taky, naposledy včera. Na platíčku mi zbyde čtvrteční do zásoby . To bys musela vynechat tak 3 a více, aby to vyšlo.

    superkarma: 0 05.05.2006, 13:49:21
  2. avatar
    [34] bednaroi [*]

    gwen: no u me se nahody stat mohou,obcas se stane ze si tu pilulku misto rano vezmu az vecer,nebo druhej den rano,takze co kdyby

    superkarma: 0 05.05.2006, 13:43:29
  3. avatar
    [33] gwen [*]

    bednaroi: No, tak ty už jsi v tom až po uši. Náhodou ta perioda nepřišla? Náhodou? Náhoda neexistuje!
    Mně když to chytne, tak si řákám, že mateřsví je jen rozmnožovací pud převlečený za lásku.

    superkarma: 0 05.05.2006, 13:40:57
  4. avatar
    [32] Meander [*]

    Majdinka: Něco v tom smyslu sama řeším. Chybí komunikace. A bohužel, z jedné strany evidentně i vůle ke komunikaci

    superkarma: 0 05.05.2006, 13:24:57
  5. avatar
    [30] Subinka [*]

    To bys mela snad vedet ty co dal neee? Nebo cekas ze Ti nekdo rekne co mas delat?

    superkarma: 0 05.05.2006, 13:12:30
  6. avatar
    [29] bednaroi [*]

    muj bejvalej taky o detech ani nechtel slyset,ze je na ne moc mlady a financne nezabezpeceny.Chvili me to trapilo,ale pak jsem si rekla nebudu ho do nieho tlacit.Je pravda ze jsme se teda nakonec rozesli,ale ne kvuli diteti.Ted jsou z nas nej kamaradi a vim,ze za ten rok se jeho pohled na vec jeste nesmenil,asi jeste nodospelMuj mynejsi pritel je jen o rok starsi nez byvalej,a o detech mluvi naopak uz od druheho rande.Ja bych si i dala rict,ale ted mam zas pochyby ja,jestli po 4 mesicich vztahu neni brzy,a co kdyz se taky po par letech rozejdem bla bla bla,takze ono to neni jen o chlapechnekdy je brzdou i zenska.Zvlastni je,ze kdykoliv vidim mimi tak taju a hned ho chci,ale hned za chvili me to zase z racionalnich duvodu prejde.No ale asi jsem divna,kazdej mesic cekam,co kdyby nahodou ta perioda neprisla,a kdyz prijde,tak jsem tak trochy zklamana

    superkarma: 0 05.05.2006, 13:11:09
  7. avatar
    [28] Majdinka [*]

    Meander: Asi si naši "předkové a předice" všeho víc vážili, my máme všeho málo, pořád se za něčím ženem, nemáme na sebe čas a když ano, nemáme si co říct, pak přijde někdo, kdo má čas, chvíli, pak jede všechno znova.
    Nezblbnem z toho?

    superkarma: 0 05.05.2006, 12:55:13
  8. avatar
    [27] Meander [*]

    Majdinka: Taky mám ten pocit Lidi se přestali snažit o domluvu, protože mlčet a vzdát to je snazší.

    superkarma: 0 05.05.2006, 12:45:08
  9. avatar
    [26] margiee [*]

    Vanessa: moc to povzbudilo. Děkuji
    fialinka: doufám, že to u nás dopadne stejně

    superkarma: 0 05.05.2006, 12:36:59
  10. avatar
    [25] Majdinka [*]

    Meander: Už Werich říkal, že lidé jsou různé...
    A blahořečit nutno za to, když to vyjde a je to na celej život ke vší spokojenosti. Za to by měli dávat medajle, když se to povede.
    Dnes mi připadá, že lidi spolu snad přestávají umět žít, komunikovat apod. Nebo se dřív o rozvodech tolik nemluvilo?

    superkarma: 0 05.05.2006, 12:30:16
  11. avatar
    [24] fialinka [*]

    naprosto souhlasím s vanessou, i ten můj chlap se "vyvinul". Ale nesmí se moc tlačit, to ho vyleká.. Pokud děti neodmítá vůbec, určitě časem dospěje, jen počkej, až je všichni okolo budou mít, pak už to i těm chlapům příjde normální

    superkarma: 0 05.05.2006, 12:30:04
  12. avatar
    [23] Meander [*]

    Majdinka: No, já znám taky chlapy, kteří si buď nenechali nic vzít nebo nechali a pak hořce litovali

    superkarma: 0 05.05.2006, 12:26:20
  13. avatar
    [22] Majdinka [*]

    Vanessa:
    To je to, chlap se bojí, že mu dítě něco vezme, než pozná, že je to naopak, že ho obohatí a už by to zpět nevzal.
    A pak, pokud je to holka, tak už vůbec, rozmazlujou, chlubí se...

    superkarma: 0 05.05.2006, 12:15:36
  14. avatar
    [20] skolacka [*]

    margiee: souhlasím s linde . Prostě si otevřeně promluvte jestli děti ještě teď ne a nebo nikdy ne a ty se podle toho pak zařiď .

    superkarma: 0 05.05.2006, 12:06:25
  15. avatar
    [19] margiee [*]

    Bridgetj: Mě taky vlak zatím neujíždí a do 35 je času dost, ale ...
    fabka: už jsem si myslela, že jsem jediná, co něco takového řeší. A ty děti jsou toho manžela "odpůrce" ?

    superkarma: 0 05.05.2006, 12:02:57
  16. avatar
    [16] margiee [*]

    linde: vím, že si musíme o tom všem promluvit, jenže já z toho mám celkem strach.

    superkarma: 0 05.05.2006, 11:26:06
  17. avatar
    [15] margiee [*]

    Meander: Ta volba byla v případě že bude proti . Ty hormony se mnou opravdu cvičí , tak se možná nesprávně vyjadřuju, ale posedlá snad nejsem .

    superkarma: 0 05.05.2006, 11:23:47
  18. avatar
    [14] Linde [*]

    margiee: to za tebe ovšem nevyřešíme. Ale co pohovor - stylem : děti? Ano, později, nebo zásadně v nejbližších letech ne?
    myslím, že byste spolu měli mluvit i o tématech, o kterých se špatně mluví Tohle za tebe asi totiž čas nevyřeší

    superkarma: 0 05.05.2006, 11:21:12
  19. avatar
    [13] Meander [*]

    margiee: Jaké volbě? To snad patří k sobě, ne?
    Ach jo, jak se ženskou začnou mávat hormony, chová se jak posedlá.

    superkarma: 0 05.05.2006, 11:19:45
  20. avatar
    [12] margiee [*]

    linde: uvažuješ přesně jako já. Já mu tu práci schvaluju (něco podbného jsme už zažili, když jsem odjížděla do UK). Jenže já nemám jasno v té volbě: manžel vs. dítě

    superkarma: 0 05.05.2006, 11:14:52
  21. avatar
    [11] margiee [*]

    Rani: Tu "formulaci" jsem vysvětlovala. Taky si myslím, že to v pohodě zvládneme. Ohledně té práce - mluvili jsme o tom, ale chtěla jsem aby si promyslel jestli takovouhle práci chce.

    superkarma: 0 05.05.2006, 11:10:50
  22. avatar
    [10] Linde [*]

    a pokud vztah nevyjde, můžeš mít dítě sama. Možná tedy budeš postavena před volbu - buď manžel, nebo dítě, ale jak se rozhodneš, je jen na tobě. Podotýkám, že na žebříčku hodnot nemám děti mezi prvními, ale vím, že prostě dítě být má, tak dítě mám.

    superkarma: 0 05.05.2006, 11:07:53
  23. avatar
    [9] Linde [*]

    tou zárukou , jestli budeš čekat mu přislib jeho dítě. Tobě se jeho odjezd taky líbit nemusí, tak proč nemít aspoň nějaké pouto ve formě dítěte? Sice to zavání vydíráním, ale cesta to je taky. Aspoň se vyzkoušejí kvality vašeho vztahu

    superkarma: 0 05.05.2006, 11:05:14
  24. avatar
    [7] Meander [*]

    Ať odjede, odpočine si od tebe a ty zatím budeš mít čas dospět
    Třeba tě přestanou napadat věci jako "materiálně by nám pomohli moje i manželovi rodiče, kteří by už taky chtěli vnoučátko".

    superkarma: 0 05.05.2006, 10:52:02
  25. avatar
    [6] margiee [*]

    Bella+Gabi: O dětech jsme samozřejmě mluvili (dokonce máme i jména), ale když už bych to chtěla řešit, tak se zasekl. Ta formulace ohledně materiální pomoci byla kvůli vyvrácení manželova argumentu.
    Majdinka: Je mi 26, takže relativně dost. Taky si nedokážu představit, že bych nikdy! neměla
    Eliana:

    superkarma: 0 05.05.2006, 10:49:52
  26. avatar
    [5] Eliana [*]

    To jsou bezne obavy. Porodne vzrostlo takze start by jste prekonali, pokud zvysi materskou a roicovsky prispevek tak to nebude az tak katastroficke. A taky verim,ze je tezke se rozhodnout, uz to neni sranda,ale zavazek. Vsichni tu mohou neco poradit,ale konecne rozhodnuti je na vas dvou.

    superkarma: 0 05.05.2006, 10:40:42
  27. avatar
    [4] Gabi [*]

    Bella: taky i to přijde divné ..., tyhle věci by měly být před svatbou jasné, rozpor je zásadní
    Mě se moc nelíbí formulace "materiálně by nám pomohli moje i manželovi rodiče ..." - a proč?

    superkarma: 0 05.05.2006, 10:38:20
  28. avatar
    [3] jaku [*]

    ti bude chybět víc a víc... Pokoušela bych se mu to vysvětlit - pokud je absolutně proti, bude podle mne velice brzo problém.Že někdo nechce děti "teď zrovna", to je jasné. Ale obecně - kvůli výchově...to mi přijde divné.

    superkarma: 0 05.05.2006, 10:37:07
  29. avatar
    [2] Majdinka [*]

    Kolik Vám je? Máte jak se říká ještě čas? Já bych ještě vydržela, pokud bych ovšem kolem 30 cítila, že on nechce dítě, pak je to složité. Sama mám 2, těžko se vžít, možná právě proto, že jsem ráda, že ty děti mám, asi bych dělala vše proto, abych je měla. Co si dáte pod "všechno proto", záleží na každém. Ale nemít děti vůbec? (pokud není zdravotní problém) Asi ne. Pro co by člověk žil?

    superkarma: 0 05.05.2006, 10:35:41
  30. avatar
    [1] Bella [*]

    A vy jste těch osm let s manželem o dětech vůbec nemluvili?

    superkarma: 0 05.05.2006, 10:27:59

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme