Novinky

SOS: Bouračku jsem nezavinila, stejně platím

Čtenářka Martina zaslala aktuální zážitek s dopravní nehodou. Ke zranění naštěstí nedošlo, ale chování pojišťovny i Policie je na pováženou...

Máte nějakou zkušenost s dopravní nehodou? Čtenářka Martina bourala nedávno a ačkoli nic nezavinila, na nehodu velice doplácí.

Martino, držte se a všechno dobře vyřešte, hlavní je, že se Vám nic nestalo. Posílám pro posilnění a zlepšení nálady jednu „cestovní“ písničku...


Vážená redakce.
Omlouvám se za téma, které není zrovna v programu. Dnes jsem zažila po mnoha letech dopravní nehedodu. Vím, že to je banální téma, ale mně dočista zaskočilo. Jezdím 42 let tak už mám praxi a vyježděné kilometry. Boužel byly jsme dvě ženy, jak je možné tak se řekne no dvě ženské, ale nejsem bondýna a fakt jezdím těch 42 let. Každý rok najedu tak 25 tisíc km a nejsem blondýna. Vyjela jsem na oblíbené trase a proti mně a podotýkám , že v mém pruhu jela slečna a jak to dopadlo to je fakt hrozné. Moje autíčko ,které mělo 9 let a bylo pěkně opečovávané je naprosto k odpisu. Moje zkušednosti z této nehody jsou tyto: volala jsem na Čs. pojišťovnu a kde jsem leta pojištěna. Volání do sítě stojí 20 kč/za minutu. To bylo první na co mně upozornili, odtahovku jsem si musela zavolat sama a stálo mně to 2,5 tisíce kč. Policie ta mi zase řekla když se mi něco nestalo a není škoda nad 100 tisíc tak nepřijedou. No moc zajímavá zkušenost. Nakonec když jsem to nechala dovézt do servisu kam chodím tak mi bylo ž¨řečeno, že to je totálka. Jsem opradu zvědavá jak to dopadne a kolik dostanu peněz.Navíc jsem závsilá na autě a jsem zvědavá na kolik mně to přide peněz. A pojišťovna mi zaplatí jenom to co musí a to je to nejnutnější. Chudák já.

Marianaant

Pozn. red.: Text neprošel jazykovou korekturou.


Ale teď již zpátky k dnešnímu tématu...

Téma dne 1. 10. 2012: Obětavost

  • Jak vnímáte obětavost?
  • Je to, podle vás, kladná vlastnost?
  • Stal se ve vašem okolí nějaký případ extrémní obětavosti?

Své příspěvky k tomuto tématu zasílejte nejpozději 1.10.2012 do 15.00 hodin a e-mailovou adresu redakce (viz níže). Pokud chcete, aby váš příspěvek měl větší šanci na uveřejnění a tím i na možné získání sladkého dárku, ať je dlouhý, alespoň jako tento odstavec textu, lépe delší. Tím sladkým dárkem bude tentokrát velké balení čokolády Merci.

merci

   
01.10.2012 - Čtenářské příspěvky - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [52] paníliška [*]

    margot — #34 No, setrvává spousta lidí, mají pocit, že slůvko "česká" je zárukou jistoty. Že tyto společnosti dávno české nejsou, to jim jaksi uniká. Češi jsou hodně konzervativní národ, přestože jinde by je účet či pojistka vyšly daleko levněji a dostali by i lepší služby, jejich argument je - no ale my už tam jsme zvyklí.............

    superkarma: 0 13.10.2012, 16:25:54
  2. avatar
    [51] paníliška [*]

    paníliška — #50 houby Sml17

    superkarma: 0 13.10.2012, 16:22:48
  3. avatar
    [50] paníliška [*]

    átéčko — #43 ano, záleží na tom, jak je pojistka sepsaná, to by měli vysvětlit při uzavírání. A Česká je na houy, s tím souhlasím.

    1. na komentář reaguje paníliška — #51
    superkarma: 0 13.10.2012, 16:21:18
  4. avatar
    [49] ekleinovka [*]

    Tak nás skoro smetla taky jedna nanynka před třemi týdny,pořád jela vlevo na nás,už jsme neměli kam uhnout a byly to mm, kluk na ni vletěl, jen tupě zírala a za chvíli si to po hlavní šněrovala dál - byla sjetáSml68Sml68Sml68

    superkarma: 0 02.10.2012, 07:36:46
  5. [48] Jala [*]

    Strašné - těžko bych se z toho vzpamatovávala.

    superkarma: 0 01.10.2012, 22:42:10
  6. avatar
    [47] Krupová [*]

    taky mám špatnou zkušenost s českou. Měla jsem pojistku v případě dlohodobé nemoci a zdravotní neschopnosti. Byla jsem 8 měsíců na rizikovém a platila měsíčně přes 500 kč. Po uschopnění jsem dostala 180 kč. No neberte to, že? Okamžitě jsem pojistku zrušila, i když jsem na tom byla tratná. Pojišťovnám nevěřím. Vždy si najdou důvod proč neplatitSml31

    superkarma: 0 01.10.2012, 22:13:35
  7. avatar
    [46] ekleinovka [*]

    Tak tohle Ti rozhodně nepřeju....

    superkarma: 0 01.10.2012, 21:17:21
  8. [45] free [*]

    nevím, co bych dělala, kdybych přišla o auto.  Nemám ani korunu a neumím bez něj žítSml24

    superkarma: 0 01.10.2012, 21:07:14
  9. avatar
    [44] arminka [*]

    hlavní je zdraví a pojišťovnám moc nevěřím, zaplaťbůh, že jsme zatím nepotřebovali...

    superkarma: 0 01.10.2012, 19:38:50
  10. avatar
    [43] átéčko [*]

    Já jsem s českou skončila dávno!!! Ještě tam byl pojištěný syn a vlastně ještě je. Úrazové pojištění ale úplně na hovno.

    Za úraz nedostane vůbec nic, přestože si syn polámal obě kosti, operovali mu ruku, šroubovali...ale na to se prý úrazové pojištění i ČP nevztahuje...

    1. na komentář reaguje paníliška — #50
    superkarma: 0 01.10.2012, 19:08:02
  11. avatar
    [42] daska59 [*]

    Jsme u Kooperativy, zatím jsme díky bohu nepotřebovali. Ale co slyším okolo, nejsou s nimi problémy.

    superkarma: 0 01.10.2012, 18:29:00
  12. [41] step1 [*]

    dadma — #37 Taky se divím, na co ty pobočky jsou, když se musí věci vyřizovat přes telefon.

    Důležité je mít sepsání havárie s druhou stranou a nechat jí to podepsat. Přesně popsat kdo, co zavinil, jak k tomu došlo.

    superkarma: 0 01.10.2012, 17:25:04
  13. [40] magic11 [*]

    *modrá — #31 Allianz Sml67

    superkarma: 0 01.10.2012, 17:15:19
  14. avatar
    [39] Žofie [*]

    My jsme po několika nepříjemnostech  s Českou pojišťovnou od ní zdrhli, ale to chování, když jsme odstupovali. Jinak máme snad na vše Kooperativu a opravdu si nemohu stěžovat. Ale je to taky asi o lidech, protože zrovna ta naše pojišťovačka je zlatá. A co se týká volání policajtů k nehodě, tak jsem slyšela, že prý je dobré volat a jako, že oni nemusí přijet ,tak podotknout, že se vám dotyčný nezdá, že je zřejmě pod vlivem, a to prý přijedou.

    superkarma: 0 01.10.2012, 16:18:49
  15. [38] Saritka [*]

    Tak to není dobrá zkušenost.Sml23

    superkarma: 0 01.10.2012, 15:20:24
  16. [37] dadma [*]

    Manžel přešel od ČP k ČPP a zatím vše co vyřizoval bylo bez problémů.Navíc u nás ve městě mají pobočku a paní se s vámi na rozdíl od úřednic z ČP baví a snaží se pomoci.V ČP nám řekli "tamhle je telefon a musíte si zavolat do call-centra,to my už tady nevyřizujeme.Tak manžel volal,vše nahlásil,pak chtěl něco doplnit ,ale v call- centru to opět vezme jiný operátor a musíte vše opakovat znova.Prostě hrozný.Nevím, když zde mají pobočku a úřednice proč to nemohou, také vyřídit?

    1. na komentář reaguje step1 — #41
    superkarma: 0 01.10.2012, 14:24:27
  17. avatar
    [36] tajnostii [*]

    Velice nepříjemná zkušenostSml22

    superkarma: 0 01.10.2012, 14:06:42
  18. [35] doginka [*]

    Já naopak mám špatnou zkušenost s Kooperativou. Tuknul do mě mercedes a měl zákonný právě u kooperativy,takže jsem musela jednat s touto pojišťovnou. Jinak příště z vlastní zkušenosti už bych na policii trvala

    superkarma: 1 01.10.2012, 14:05:39
  19. avatar
    [34] margot [*]

    magic11 — #28 taky by mě zajímalo, s jakou pojišťovnou máš tak dobrou zkušenost - já jezdím zatím tedy "jen" 20 let a naštěstí jsem zatím nikde neťukla a nikdo na oplátku ani mě, ale jeden nikdy neví a že mě potká nějaká špatná zkušenost, toho se děsím.

    jinak u dua Česká pojišťovna+spořitelna by setrvával leda blázenSml52

    1. na komentář reaguje paníliška — #52
    superkarma: 2 01.10.2012, 13:58:56
  20. [33] holčice [*]

    přesně tak

    superkarma: 0 01.10.2012, 13:53:58
  21. avatar
    [32] blesksoft [*]

    alespoň že ste nehodu přežila ve zdraví

    superkarma: 1 01.10.2012, 13:51:25
  22. avatar
    [31] *modrá [*]

    magic11 — #28 u které jsi pojišťovny ?

    1. na komentář reaguje magic11 — #40
    superkarma: 0 01.10.2012, 13:48:10

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] Jindriska8 [*]

    My máme havarijní u Kooperativy,manžel měl taky nehodu,ale on ji nezavinil,ale vše vyřídili v termínu.Sml22

    superkarma: 0 01.10.2012, 13:19:52
  2. avatar
    [29] Lukáš Čejka [*]

    marianaant — #27 tak to jsou pekni ulicnici, ale jak pisete  - hovor je monitorovany

    superkarma: 0 01.10.2012, 13:18:13
  3. [28] magic11 [*]

    chce to mít pořádnou pojistku - já jsem volala při nehodě své pojišťovně zadarmo, poslali mi sami odtahovku a zároveň i náhradní auto pro mě, které mi po dobu opravy bylo k dispozici, na opravu auta jsem nemusela doplatit ani korunu, nestrhli žádnou amortizaci, prostě si nemohu stěžovat. Navíc jsem mohla přes internet kontrolovat průběh řešení mé pojistné události on-line. Opravdu záleží na pojišťovně. Ta Česká p. hřeší na to, že kdysi v minulosti byla jediná a lidé jsou pohodlní něco měnit, tak jim zbyla spousta klientů z dob minulých...

    1. na komentář reaguje *modrá — #31
    2. na komentář reaguje margot — #34
    superkarma: 2 01.10.2012, 13:07:27
  4. avatar
    [27] marianaant [*]

    Nevím jak je možné , že pod článkem je napsaná Martina, ale autorem článku jsem já. Kadla — #26 Máš pravdu o tom co je totálka.

    Lukáš Čejka — #25Policie opravdu omítla přijet jen mi pak v opravně řekli, že jediná výhoda je , že kdyby došlo ke sporu tak hovory jsou monitorované.

    Vše bude hrazené z pojistky té slečny, nebo její firmy, protože to bylo firemní auto, ale já už musím začít hledat nové autíčko, hlavně aby bylo finančně dostupné vzhledem k tomu, že už žijeme z důchodu.Sml15Sml15

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #29
    superkarma: 0 01.10.2012, 12:56:55
  5. avatar
    [26] Kadla [*]

    OlgaMarie — #11 To je trochu matení pojišťovacích pojmů. Výraz "totálka" vůbec neznamená, že je auto na odpis nebo nepojízdné. Znamená to, že by na opravu auta bylo potřeba vynaložit více peněz, než činí jeho hodnota, nebo že se oprava prostě nevyplatí. Co si pak s autem počne majitel nebo ten, kdo ho koupil, to už je jeho věc. Může ho klidně opravit a jezdit s ním dál.

    1. na komentář reaguje marianaant — #27
    superkarma: 2 01.10.2012, 12:46:42
  6. avatar
    [25] Lukáš Čejka [*]

    OlgaMarie — #23 myslel jsem to tak, ze kdyz dojde ke skode na majetku treti osoby, tak se policie volat k nehode musi, kdo to konkretne provede je celkem jedno.

    Hlavne jestli to dobre dopadlo a obeslo se to bez nejakych zdr. nasledku.Sml16

    1. na komentář reaguje marianaant — #27
    superkarma: 0 01.10.2012, 12:46:20
  7. avatar
    [24] *modrá [*]

    1. pokud nehodu zavinila druhá řidička, měla by se škoda hradit z jejího povinného ručení

    2. holky vždycky volejte policii...i když je to jen ducnutí !

    Vymyslete si že máte hnuté krční páteří nebo že vás bolí koleno a potřebujete na rentgen. Ať jen poldové hezky přijedou a hezky všechno sepíšou. Často se stává že vám někdo per huba do malůvek vinu přizná a bez protokolu policie potom pojiš´tovně tvrdí opak.

    superkarma: 2 01.10.2012, 12:40:20
  8. avatar
    [23] OlgaMarie [*]

    Lukáš Čejka — #14 Sml52Chtěla bych vidět někoho, kdo je zalígrován airbackem, jak šmátrá po mobilu. Sml52 Nejhorší bylo papírování a lítání po doktorech na všelijaká vyšetření.  

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #25
    superkarma: 0 01.10.2012, 12:39:21
  9. [22] FAXÍK [*]

    Platíme si havarijní pojištění u Kooperativy, ale zatím jsme naštěstí nemusely nic takového řešit. Tak snad nestojí všechny pojišťovny za prd??

    superkarma: 0 01.10.2012, 12:38:58
  10. avatar
    [21] pajda [*]

    To ještě dopadlo dobře.

    Syna před dvěma lety obvinila nějaká ženská, že údajně kvůli němu bourala. Policajti to sepsali, protože ona ho napadla, byť i jen verbálně, takže kluk se zamkl v autě a zavolal, že je ohrožený fyzickým útokem.

    A teď pointa: synovi dali nějakou malou pokutu s odůvodněním, že "on je v tom sice asi nevinně, ale ta bába na ně chodí denně vřískat, tak aby měli pokoj."

    Jenže bába měla na autě škodu za 40 000 tisíc. Dostala smyk na sněhu a vletěla předkem do zábradlí u hospody, syn měl jen tu smůlu, že chvíli před tím vyjížděl z průjezdu o kousek dál. Ona si ho všimla a dokázala ho dojet a zablokovat mu cestu, aby ho přesvědčila, že to má vzít na sebe, protože ona prý nemá na zaplacení opravy. Pojišťovna tak naivní nebyla - poslali nový znalecký posudek, tentokrát s jednoznačným vyjádřením a ženská platila vysokou spoluúčast a pokutu jak Brno.

    superkarma: 0 01.10.2012, 12:20:57
  11. [20] dadma [*]

    Dobrý den. Od ČP jsme odešli již před několika lety.Pojištění ještě jednou tak drahé ,než máme nyní a když jsme něco potřebovali vyřídit, tak si sami musíte zavolat do call-centra,kde pravá ruka neví co dělá levá.Manžel volal policii vždy a nikdy neřekli, že nepřijedou a nikdy to nebyla škoda nad 100 tisíc.Většinou nabourání u supermarketu a řidič, který to způsobil odjel nebo před domem na parkovišti ,když nám zateplovali dům ,tak nám odřeli autem celý bok,jednou jsme měli havárii nedání přednosti v jízdě.Vždy bylo první na co se v pojišťovně ptali, zda tam byla policie.A vždy škoda byla vyšší než odhadla policie.Když to prohlédne technik ,tak zjistí věci ,které na místě nevidíte.Ještě, že máme i havarijní pojištějí vyplatilo se.

    Jinak souhlasím s Lukáčem Čejkou,pokud byl viníkem druhý řidič jde vše z jeho zákonné pojistky.Ta paní musí nahlásit nehodu u své pojišťovny a vše by ti měli zaplatit.A také je dobré to mít nafocené a sepsaný nějaký papír, že ta paní uznává svojí vinu.Pokud potřwebuješ auto k práci ,měli by ti poskytnout i vůz.Někdy je horší ty lidi dohnat,aby do té své pojišťovny zašli.

    Do manžela jednou naboural Róm,který neměl žádnou pojistku.Úhrada šla z našeho havarijního pojištění,ale strhli nám bonus a spoluúčast, tak to musel manžel vyřizovat až přes Kancelář pojistitelů a ti nám potom spoluúčast vrátili.

    Přeji ať vše dobře dopadne a říkej si hlavně, že se nikomu nic nestalo.

    superkarma: 0 01.10.2012, 12:08:30
  12. avatar
    [19] tepito [*]

    Kytinkak — #18 souhlasím,nepříjemná zkušenost

    superkarma: 0 01.10.2012, 11:54:11
  13. avatar
    [18] Kytinkak [*]

    úplně tě chápu jak ti musí být, já bych byla také zničená, bydlím na vesnici a bez auta je to opravdu strašné

    1. na komentář reaguje tepito — #19
    superkarma: 0 01.10.2012, 11:49:38
  14. avatar
    [17] Lukáš Čejka [*]

    A jeste jedna vec - pisatelka pise, ze vinikem nehody byl ten druhy ridic - tedy skodu na svem vozidle musi uplatnovat po nem, resp. po pojistovne u ktere ma ten ridic sjednane povinne pojisteni - povinne ruceni a to vcetne nakladu na odtah vozidla a pripadne skody na prepravovanych vecech ...

    superkarma: 2 01.10.2012, 11:46:04
  15. avatar
    [16] Lukáš Čejka [*]

    gerda — #15 kdyz uz policii nevolaji, tak je dulezite pro pojistovnu vse dobre zdokumentovat  - nafotit ze vsech moznych stran, zmerit kde auta stoji, sepsat pripadne i svedectvi nekho kdo nehodu videl  apod. Sml80 , protoze i to druhe vozidlo je pojistene (PR) a ta jeho pojistovna to bude jiste do detailu kontrolovat, nez za to bude ochotna zaplatit   Sml80

    pokud je to auto na odpis jak je uvedeno v clanku tak z nej jiste neco vytekalo, nejake provozni kapaliny (aspon z chladice) a hned je duvod k tomu zavolat policii Sml57Sml80

    superkarma: 4 01.10.2012, 11:38:46
  16. avatar
    [15] gerda [*]

    Lukáš Čejka — #13 jo, u nás člověk platí jak mourovatý a nakonec se bojí, aby nemusel platit pokutu za to, že do něj nekdo nabourá. V Americe by dostala odškodné i za utrpěný psychický šok. Škoda, že se nehodila marod.Sml57 Prostě v tom neumíme chodit, já bych byla první, koho by oškubali.Sml15

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #16
    superkarma: 0 01.10.2012, 11:30:06
  17. avatar
    [14] Lukáš Čejka [*]

    OlgaMarie — #11 policii meli zavolat ucastnici te nehody - kdyz dojde ke skode na majetku treti osoby, tak policii volat musis Sml16

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #23
    superkarma: 0 01.10.2012, 11:28:58
  18. avatar
    [13] Lukáš Čejka [*]

    CP ma u pojisteni moznost sjednat jako soucast pojisteni i asistencni sluzbu - ti se pak v pripade nehody postaraji o vse potrebne vcetne odtahu do nejblizsiho aut. servisu (odtahnou te nejen pri nehode ale i poruse )

    Pokud volas k dopravni nehode policii tak proste prijet musi. Protoze ta cena, pripadne zraneni jsou jen nektere podminky - takze jde o to ze napr. musite urcit toho kdo nehodu zavinil (sepsat a potvrdit hlaseni o neho), coz nemusi byt vzdy jasne, pripadne se na tom ucastnici neshodnou, nehodou muze byt blokovana doprava ap., nebo nedokazes odhadnout celkovou skodu ... - takze pokud zavolas policii s tim, ze doslo k nehode a ze chces, aby prijeli, tak proste prijet musi Sml80

    Nejdulezitejsi ale je, ze jste vyvazli vsichni zdravi. Sml22

    1. na komentář reaguje gerda — #15
    superkarma: 2 01.10.2012, 11:27:26
  19. avatar
    [12] ladouch [*]

    Jo zaplatit chtějí hned, ale něco z nich vyrazit na to pak nespěchají, přeji pevné nervy.Sml22Sml22

    superkarma: 0 01.10.2012, 11:26:11
  20. avatar
    [11] OlgaMarie [*]

    Manžel boural vloni, služebním vozem na služební cestě, autem na leasing. Nikomu se nic nestalo, jen jedni lidé měli nabořený plůtek. Neplatil nic, má pojištění od zaměstnavatele a ještě nějaká vlastní. Servis vydal potvrzení, že auto je totálka a na odpis.

    Pointa: V autě byla a zůstala GPS. Manžel v práci i kontroluje pohyb všech služebních vozidel a nadále  mu v evidenci zůstala i tato GPS v autě se shodnou poznávací značkou a ejhle ona ta totálka na odpis po dvou měsících od nehody zas jezdila a jezdí!Sml30 A majitelé někdejšího plůtku mají krásný plot. Budiž jim přán, byli to oni, kdo volali sanitku a policii.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #14
    2. na komentář reaguje Kadla — #26
    superkarma: 0 01.10.2012, 11:15:03
  21. avatar
    [10] Krupová [*]

    kamarád taky nezavinil nehodu, nicméně vlastnil ojetinu a pojišťovna mu nedala skoro nic. Za ty peníze by druhé pojízdné auto nekoupil. Zatímco ten viník byl vysmátý. Měl drahé auto a za pár tisíc naklepal blatníky a jezdí dál.

    superkarma: 0 01.10.2012, 11:13:09
  22. avatar
    [9] gerda [*]

    no tak snad by to měl uhradit viník nehody, ne? V tomto případě bych si rozhodně zaplatila právní poradu, nějaká tisícovka navíc se může v konečné fázi vyplatit. Na co si pak člověk platí pojištění, aby nic nedostal? Každopádně právní pomoc, nezávislou, ne od pojišťovny.

    superkarma: 1 01.10.2012, 10:57:24
  23. avatar
    [8] Tulinka [*]

    delfi.na — #7 měla jsem zaparkované auto na parkovišti Sml80

    Tam jde i o stáří automobilu.

    superkarma: 0 01.10.2012, 10:52:14
  24. avatar
    [7] delfi.na [*]

    Jitulinka — #4 záleží na pojistce, pokud je tam spoluúčast, tak to budou vyžadovat

    1. na komentář reaguje Jitulinka — #8
    superkarma: 0 01.10.2012, 10:38:35
  25. avatar
    [6] dajrin [*]

    Je to smutné... Přeji hodně sil Sml79 .

    superkarma: 0 01.10.2012, 10:38:16
  26. avatar
    [5] lenig [*]

    věta: "Hlavně, že se nikomu nic nestalo" je sice podstatná, ale jinak vám situaci nezávidím...tak at to vše dopbře dopadne-pro vás samozřejmě Sml79

    superkarma: 0 01.10.2012, 10:36:21
  27. avatar
    [4] Tulinka [*]

    Hodně štěstí Sml72

    O prázdninách mi nabourali  zaparkované auto.Od pojišťovný jsem dostala instrukce jak postupovat.Tak jsem auto nechala opravit u smluvního servisu a stejně chtějí,abych část opravy uhradila ze svého Sml80 2měsíce mejluju s pojišťovnou Sml24

    1. na komentář reaguje delfi.na — #7
    superkarma: 0 01.10.2012, 10:35:35
  28. avatar
    [3] hubajda [*]

    lenzden — #2 muz mel take podobne zkusenosti

    superkarma: 0 01.10.2012, 10:34:44
  29. [2] lenzden [*]

    mám podobné zkušenosti, úplně vás chápu

    1. na komentář reaguje hubajda — #3
    superkarma: 0 01.10.2012, 10:27:20
  30. avatar
    [1] Hanula [*]

    Sml16hlavně, že člověk platí a platí pojištění a pak.....

    superkarma: 0 01.10.2012, 10:25:50

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme