Styl

Sníte o pevném bříšku? Na nic nečekejte a vytvarujte si ho s námi

dddd

Léto se pomalu blíží, a tak není od věci začít přemýšlet o způsobu, jak své břicho dostat do ideální formy. Že nevíte jak? Naše cvičitelka Irena Finková vám prozradí, jak na krásné bříško nejen do plavek.

Trápí vás ochablé břišní svalstvo, za které se po dlouhé zimě stydíte? Už brzy tomu tak nemusí být. Společně se cvičitelkou Irenou Finkovou z fitness pro ženy Contours jsme pro vás připravili sestavu cviků, které vás už brzy dostanou do formy a vaše břicho bude pevné jako skála.

V první řadě je důležité si uvědomit, že bez práce nejsou koláče, a u břišních svalů to platí dvojnásob. Pár cviků na bříško dvakrát týdně dle naší cvičitelky bohužel nestačí. „V průběhu tréninku se nedá spálit pouze jedna problémová partie (břicho), ale musíme procvičit všechny svalové partie. Pouhým posilováním tuk na břiše nezmizí. Do tréninku je potřeba zařadit také aerobní aktivitu,“ upřesňuje Irena Finková. Takovou aktivitou mohou být například různé druhy eliptických a cyklo trenažérů. „Abychom se těšily z co nejlepších výsledků, je vhodné cvičit alespoň třikrát týdně,“ dodává Irena.

Ve fotogalerii naleznete všechny cviky i s podrobnými popiskami

/users/1/galerie/files/img/veronika/bricho/middle_1.jpg
Výchozí poloha je leh na zádech, nohy jsou skrčené a přitažené k hýždím, pánev podsazená. Ruce jsou za hlavou, lokty svírají pohodlný úhel, jsou mírně sevřené. Ramena a lopatky nadzdvižené od podložky a brada je přitažena ke krku.
/users/1/galerie/files/img/veronika/bricho/middle_2.jpg
S dlouhým výdechem se postupně "sbalujeme" tak, aby se od podložky vzdálily všechny hrudní obratle, levým loktem se přiblížíme nebo dotkneme pravého kolene. Bedra zůstávají pevně přitisknutá k podložce. V horní poloze setrváme ve výdechu asi 2 vteřiny a pomalu spouštíme zpět. Po docvičení série opakujeme ke druhé noze.
/users/1/galerie/files/img/veronika/bricho/middle_3.jpg
Výchozí poloha je leh na bohu, nohy jsou lehce pokrčené před tělem, spodní ruka zapřena dlaní o podložku a horní ruka za hlavou.
/users/1/galerie/files/img/veronika/bricho/middle_4.jpg
S výdechem zvedáme trup a horní nohu směrem k lokti. S nádechem spouštíme pomalu zpět.
/users/1/galerie/files/img/veronika/bricho/middle_5.jpg
Zaujměte polohu s oporou o dlaně pod rameny (váha je rozmístěna na celou dlaň a prsty) a špičky chodidel na šířku ramen, trup je v jedné rovině s nohama, hlava v prodloužení trupu. Výrazně podsaďte pánev a vtáhněte podbříšek k páteři. Vytáhněte se z ramen vzhůru, lopatky jsou zatažené vzad a do stran.
/users/1/galerie/files/img/veronika/bricho/middle_6.jpg
V této poloze přitáhněte koleno jedné nohy pod hrudník a zpět, aniž by se měnila poloha zbytku těla. Opakujte druhou nohou. Mezi opakováními můžete vždy zkontrolovat správnou výchozí polohu, případně ji opravit. Opakujte, dokud udržíte správnou polohu.
/users/1/galerie/files/img/veronika/bricho/middle_7.jpg
Lehněte si na záda, levou nataženou nohu přednožte, pravou pokrčte a držte ji ve vzduchu. Dejte ruce v týl a vytočte trup tak, že máte levý loket u pravého kolene. Pravý loket je těsně nad zemí.
/users/1/galerie/files/img/veronika/bricho/middle_8.jpg
Vyměňte nohy a současně vytáčejte trup na druhou stranu. S vytočením vždy výdech. Nyní máte nataženou nohu a pravý loket u levého kolene. Poté opět opakujte na druhou stranu.
/users/1/galerie/files/img/veronika/bricho/middle_9.jpg
Výchozí poloha je leh na zádech, nohy jsou skrčené a přitažené k hýždím, pánev podsazená. Ruce jsou za hlavou, lokty svírají pohodlný úhel, jsou mírně sevřené. Ramena a lopatky nadzdvižené od podložky a brada je přitažena ke krku.
/users/1/galerie/files/img/veronika/bricho/middle_10.jpg
S dlouhým výdechem se postupně "sbalujeme" tak, aby se od podložky vzdálily všechny hrudní obratle. Společně s pohybem trupu zvedáme střídavě pokrčenou pravou a při dalším opakování levou nohu. Bedra zůstávají pevně přitisknutá k podložce. V horní poloze setrváme ve výdechu asi 2 vteřiny a pomalu spouštíme zpět.
 

Čtěte také:

   
09.04.2015 - Sportem ke kráse - autor: Veronika Pavlíková

Komentáře:

  1. [12] Garwa [*]

    Mě osobně Contours velmi pomohl, díky němu jsem po Vánocích zhubla pár kilo a zpevnila jsem se, hlavně na bříšku :)

    superkarma: 0 06.01.2016, 16:19:30
  2. [11] yradka [*]

    nic nového pod sluncem, kdyby někdo dal návod, jak se motivovat a vydržet to bych brala Sml16

    superkarma: 1 09.04.2015, 21:49:52
  3. [10] slávenka [*]

    Sestava je perfektní, ještě se přinutit cvičit denně. Ale budu muset, nějak se nemůžu nasoukat do mých oblíbených džín, které jsem oblékla ještě v říjnuSml14Sml16.

    superkarma: 0 09.04.2015, 10:16:33
  4. avatar
    [9] řeřicha [*]

    Sml67 už začínám

    superkarma: 0 09.04.2015, 09:59:42
  5. [8] alenabl [*]

    prototype — #3 tak dnes už to nedám, že by od zítřka?Sml15

    superkarma: 0 09.04.2015, 09:59:28
  6. [7] manislava [*]

    Sml67

    superkarma: 0 09.04.2015, 09:45:25
  7. avatar
    [6] selinka [*]

    Pro nás, co nechodíme do fitka, dobrá sestava Sml22

    superkarma: 0 09.04.2015, 08:48:07
  8. [5] bobulebob [*]

    Sml67

    superkarma: 0 09.04.2015, 08:32:21
  9. [4] Lenda26 [*]

    Jasný chce to jen makat na sobě pořádně cvičit a zdravě jíst Sml22 Škoda že to nikdy moc dlouho nevydržim Sml30

    superkarma: 1 09.04.2015, 08:28:27
  10. [3] prototype [*]

    alenabl — #1 Přesně. Sml30

    1. na komentář reaguje alenabl — #8
    superkarma: 0 09.04.2015, 07:53:01
  11. [2] ZdenaZ [*]

    když začnu cvičit nejsem vytrvalá a za 3 neděle většinou skončím

    superkarma: 0 09.04.2015, 07:23:01
  12. [1] alenabl [*]

    teorii už jsem nastudovala - teď se do toho ještě dát prakticky.Sml59

    1. na komentář reaguje prototype — #3
    superkarma: 1 09.04.2015, 07:02:33

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme