dddd

Léto se pomalu blíží, a tak není od věci začít přemýšlet o způsobu, jak své břicho dostat do ideální formy. Že nevíte jak? Naše cvičitelka Irena Finková vám prozradí, jak na krásné bříško nejen do plavek.

Trápí vás ochablé břišní svalstvo, za které se po dlouhé zimě stydíte? Už brzy tomu tak nemusí být. Společně se cvičitelkou Irenou Finkovou z fitness pro ženy Contours jsme pro vás připravili sestavu cviků, které vás už brzy dostanou do formy a vaše břicho bude pevné jako skála.

V první řadě je důležité si uvědomit, že bez práce nejsou koláče, a u břišních svalů to platí dvojnásob. Pár cviků na bříško dvakrát týdně dle naší cvičitelky bohužel nestačí. „V průběhu tréninku se nedá spálit pouze jedna problémová partie (břicho), ale musíme procvičit všechny svalové partie. Pouhým posilováním tuk na břiše nezmizí. Do tréninku je potřeba zařadit také aerobní aktivitu,“ upřesňuje Irena Finková. Takovou aktivitou mohou být například různé druhy eliptických a cyklo trenažérů. „Abychom se těšily z co nejlepších výsledků, je vhodné cvičit alespoň třikrát týdně,“ dodává Irena.

Ve fotogalerii naleznete všechny cviky i s podrobnými popiskami

Čtěte také:

Reklama