Bulvár

Sněmovna projedná omezení dětské pornografie


Sněmovna se na své schůzi, začínající 30. ledna, bude zabývat návrhem novely trestního zákona z dílny skupiny poslanců a poslankyň KSČM. Ta má za cíl omezit komerční sexuální zneužívání dětí.
 
Předkladatelé a předkladatelky Milan Bičík, Kateřina Konečná, Zdeněk Maršíček, Ivana Levá, Stanislav Grospič a Soňa Marková uvádějí, že současná platná úprava dětské pornografie v českém trestním zákoně označuje za trestný čin, pokud někdo uvádí do oběhu, rozšiřuje, činí veřejně přístupnými, vyrábí, dováží, prováží nebo vyváží, anebo za tím účelem přechovává pornografická díla písemná, nosiče zvuku nebo obrazu, zobrazení nebo jiné předměty ohrožující mravnost, která zobrazují dítě. Zákon stanoví trest odnětí svobody až na jeden rok nebo peněžitý trest nebo propadnutí věci. To je podle nich nedostačující.

Nově proto navrhují, aby ten, kdo přechovává pornografické dílo písemné, nosič zvuku nebo obrazu, filmové, fotografické, počítačové, elektronické nebo jiné zobrazení anebo jiný předmět ohrožující mravnost, které zobrazují dítě nebo osobu, jež se jeví být dítětem, byl potrestán odnětím svobody až na tři roky, propadnutím věci nebo jiné majetkové hodnoty  nebo peněžitým trestem. Dále aby ten, kdo tatáž díla jakkoli rozšiřuje či používá pro sebe, byl potrestán odnětím svobody na dva roky až pět let, propadnutím věci či jiné majetkové hodnoty nebo zákazem činnosti.

Ten, kdo tato díla vyrábí, by byl podle novely potrestán odnětím svobody na tři léta až osm let, propadnutím věci či jiné majetkové hodnoty nebo zákazem činnosti. Spáchá-li některý z výše uvedených činů navíc jako člen organizované skupiny, či v úmyslu získat pro sebe nebo pro jiného značný prospěch, byl by na základě návrhu potrestán odnětím svobody na pět až deset let. Ještě vyšším odnětím svobody – na osm až dvanáct let – by byl pachatel potrestán v případě spáchání některého z uvedených činů jako člen organizované skupiny působící ve více státech.

Předkladatelé a předkladatelky připomínají, že k zavedení trestnosti výroby, nakládání, šíření a držení dětské pornografie zavazuje Českou republiku celá řada mezinárodních instrumentů. Například Opční protokol k Úmluvě o právech dítěte týkající se prodeje dětí, dětské prostituce a dětské pornografie (protokol byl za ČR sice podepsán, avšak dosud nedošlo k jeho ratifikaci), Rámcové rozhodnutí Rady Evropské unie o boji proti pohlavnímu vykořisťování dětí a dětské pornografii, (členským státům nařizuje přijmout opatření proti nakládání s dětskou pornografií, včetně jejího držení) a podobně.

Vláda už se poslaneckým návrhem zabývala. V principu proti němu nic nemá, sama připravuje komplexnější novelu trestního zákona, která by měla zahrnovat i omezení komerčního sexuálního zneužívání dětí. Bude záležet na tom, jak se bude příprava vládní novely táhnout. Pokud krátce, vláda by schválila ono zpřísnění až v jejím rámci. Pokud dlouho, podpořila by zpracovanou poslaneckou iniciativu.

„Po internetu si osoby s pedofilními sklony vyměňují nebo prodávají fotografie a videonahrávky dětí, včetně dětských pornografických materiálů. Současně ve svých chatových místnostech probírají své postoje, pocity a sexuální zážitky. Vzájemně se utvrzují v tom, že jejich sexuální orientace není nic špatného a že bude jednou společností akceptována a respektována tak, jako je v současnosti akceptována a respektována homosexualita. Tím dochází k nebezpečné relativizaci pedofilní orientace,“ řekla gitĚ jedna z předkladatelek – poslankyně Konečná – důvody, proč byl návrh zákona předložen.

„Tyto osoby rovněž prostřednictvím dětských chatových místností navazují kontakt s dětmi, který v mnoha případech může směřovat až k navazování kontaktů osobních. Při tvorbě dětské pornografie její výrobci často dětské oběti získávají postupným prohlubováním důvěry a návyku na snadný výdělek. V počáteční fázi dochází k „nevinnému" fotografování dětí ve spodním prádle, za což je dětem vyplácen dohodnutý finanční obnos. To se může opakovat i několikrát, podle situace a ochoty dítěte. U následných kontaktů jsou děti přesvědčovány ke stále odvážnějším fotografiím, k čemuž slouží nabídky výraznějšího navýšení odměny. Děti samy často neodhadnou ani nejsou schopny odhadnout rizika a nebezpečí spočívající v takovém jednání a těmito nabídkami se mohou snadno nechat zlákat,“ dodala Konečná. 

Podle názoru socioložky Kateřiny Liškové bude případné přijetí novely přínosem, pokud se časem nebude hovořit i o zákazu pornografie jako takové. „U pornografie, kde figurují jen dospělí lidé, kteří k tomu dají, zdůrazňuji, dobrovolný souhlas, bych už s tresty problémy měla. U dětské pornografie, kdy jsou nezletilé osoby, troufám si tvrdit, vykořisťovány, každé zpřísnění samozřejmě vítám,“ řekla gitĚ. Dodala, že samotná novela však omezení dětské pornografie nezpůsobí, pokud nebudou kvalitně fungovat vynucovaní prostředky a kooperace mezi jednotlivými zainteresovanými složkami – policií, státními institucemi, neziskovými organizacemi či třeba zdravotnickými zařízeními.

Autorka je interní redaktorkou gitY. 
Zdroj: genderová tisková a informační agentura gitA, www.ta-gita.cz

   
29.01.2007 - Společnost - autor: Markéta Breníková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [48] Z cluster [*]

    sahleb: tak pozor na generalizace..i homosexuálové mohou být pěkně sadističtí a nejen "inteligentní a citliví" a zároveň můžou existovat "kultivovaní" pederasté, kteří svou vášeň umějí udržet jakž takž na uzdě. Jasně, že existují extrémní případy které je třeba "léčit". Chce to nenechat se ovlivnit senzacechtivým tiskem a TV NOVA a podívat se třeba na starověké dějiny Řecka jak to bylo třeba se Sokratem Jinak souhlasím se Z_U_Z_U, také se nechci setkat se zástupy nadržených a kriminalizovaných pedofilů před školními branami.

    superkarma: 0 09.02.2007, 18:26:43
  2. [47] sahleb [*]

    Z_U_Z_U:

    Je smesne , ze me zadas, abych si neco uvedomila…ja se sama stykam s homosexualy bezne, jsou to moji znami lekari ,hudebnici, profesori. Ze se znaji s mymi detmi , mi vubec nevadi. Naopak jsou to inteligentni a citlivi muzi.
    Naproti tomu, pederast, jehoz pranim je kopulace s ditetem ve mne zadneho pritele nenajde. A znovu opakuji, ze se musi zakony zostrit a pedofilie trestat. A ne jim jeste dodavat zabavu a poteseni a ALIBISTICKY tvrdit, ze se nic nedeje, pokud si nataci neci nahe deti na koupalisti. Co na to reknou ty deti ? Az nekde najdou na internetu, nebo jim to policie sdeli?

    Ptas se me, co bych delala, kdyby muj potomek byl pedofil. NO SAMOZREJME, ze bych ho dala lecit, no to je prave jedine reseni. Zakon a trest je ale pro ty, co se lecit nechteji a pornografii rozsiruji. O tom snad diskutujeme a o tom je clanek. A to se taky bezne dela. A ta lecba konkretne znamena, mu deti maximalne znechutit. Protoze mnozi vedi, ze koukanim na fotky to zacina a tragedii to konci. Protoze se jeste nenasla metoda, ktera by u jakehokoliv zlocince a pederasta, mohla predpovedet, ze se neceho v budoucnu NEDOPUSTI. Pak je na vse pozde.
    Proto ty preventivni zakony. Pokud preventivni zakony nebudou , proc by se mel nekdo lecit. Kdyz bude delat neco, co mu spolecnosti toleruje………..

    Za nejsmesnejsi povazuji tvuj vyrok, v tom smyslu, ze tresty nekoho dozenou k cinum. Opravdu nekoho dohnalo k nasilnemu prepadeni pouha existence zakona? To snad ne.

    Jinak by to podle tebe znamenalo, ze tyhle extremne nizke tresty zabranuji v Cechach siteni pornografie, a jak vime tak tomu neni.

    superkarma: 0 04.02.2007, 11:40:02
  3. avatar
    [46] Z_U_Z_U [*]

    sahleb: jesně...zakázat,potrestat, léčit. A kdyby tuhle úchylku náhodou mělo tvé dítě, tak to z něj vytlučeš, nebo ho zavřeš na psychiatrii? Zkus si uvědomit, že stejně tak, jako se rodí homosexuálové, rodí se i pedofilové. Mám dvouleté dítě, jeho nahé fotky na net necpu, ale pořád mi přijde přijatelnější, když se pedofil bude ukájet nad fotkami které si udělá na koupališti, než nad videem ke kterému bylo zneužité dítě, tobě ne? Zákazy k ničemu nevedou, ti lidé to nedělají proto, že si jedno odpoledne řeknou ů ha, nemám co dělat, budu pedofil" oni takoví jsou a když tuhle svou potřebu řeší doma nad neškodnými akty, je to pro mne daleko přijatelnější, než když je hysterické pomatené reakce zákazy a honem na čarodejnice doženou ke školám a k činům.

    superkarma: 0 29.01.2007, 21:36:16
  4. [45] sahleb [*]

    doufam, zeostrenni zakona se bude projednavat co nejdriv a nalazite se zostri. Zabaveni porna, penezita pokuta nebo max rok vezeni je vysmech detem.

    Pokud si nekdo nafoti vase deti na koupalisti a da to na internet k popripdanemu ukajeni pedofilu a nekterym rodicum to nevadi, tak to povazuji za peknou zrudnost. Co takle chranit vlastni dite, nema nejaka prava na ochrabu osobnosti? Co an to rekne teo dite az se to dozvi?
    Co kdyz to udela vlastvi tainek? Moc hezka predsava.
    Trestnost si drzet pedofilni porno musi byt samozrejme trestne. To podporuje jen unosy deti a jejich zneuziti. Kdyz to bude vynaset , mnozi pederasti se budou vzdy snazit nejak pred tu kameru deti dostat.

    superkarma: 0 29.01.2007, 20:37:49
  5. avatar
    [44] Z_U_Z_U [*]

    Ťapina: to je přesně to, co mi na tom vadí.
    Nyotaimori: zkus zapátrat, vážně by mě to zajímalo. Když potkám kamaráda co u policajtů řeší pedofilii, zeptám se

    superkarma: 0 29.01.2007, 17:20:40
  6. avatar
    [43] Ťapina [*]

    Nyotaimori: Jestli se to nebere jako propagace a není zakázaná i ta Nicméně je to divný, připomíná mi to strategii "budeme dělat, že to neexistuje, ono to třeba zmizí"

    superkarma: 0 29.01.2007, 17:05:19
  7. avatar
    [41] Z_U_Z_U [*]

    Nyotaimori: taky by mě to zajímalo, hádala bych ale že uveřejnit to na běžných pornostránkách s různou tématikou, okamžitě se v tom začne někdo šťourat

    superkarma: 0 29.01.2007, 16:06:22

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [39] prosty sekacek travy [*]

    Z_U_Z_U: jj, presne tak...btw jak na nas pohlizeji pedofilove . zajimalo by mne, kteremu diteti ublizi eroticka pedofilni povidka. navic myslim, ze opravdovych pedofilu je jen velmi malo a lide si pedofilii pletou s hebefilii, jak nize nyo psala. a tady uz jsme uplne nekde jinde.

    superkarma: 0 29.01.2007, 15:28:01
  2. avatar
    [38] Z_U_Z_U [*]

    prosty sekacek travy: jsem matka malého dítěte a přes to bych neměla nic proti tomu, aby se pedofilům legálně povolil kreslení sex s jejich tématikou, neskrývanou výměnu fotek "aktů " atd. Tohle bych povolila stejně, jako jsou povolené stránky homosexuálů, BDSM a čehokoli podobného. proč ne? Když není ubližováno dětem, beru pedofilii takovou jaká je: stejně jako už se " neléčí" homosexualita, nevidím důvod nějak stíhat a pronásledovat pedofily, kteří se ukájí aniž by ubližovali. Já bych byla pro to, povolit jim takhle neškodné materiály, stejně jako jakékoli jiné, sexuálně orientované skupině a videa se sexuálním zneužíváním dětí naopak trestat tvrdším způsobem než do teď

    superkarma: 0 29.01.2007, 15:16:15
  3. [37] prosty sekacek travy [*]

    man-mimo: no mozna i to na to melo vliv, ale chtel jsem tim vyjadrit, jaci soudruzi jsou

    superkarma: 0 29.01.2007, 15:05:01
  4. avatar
    [36] man-mimo [*]

    prosty sekacek travy: "kdo tu dobu nezazil, si jen stezi dovede predstavit cetnost pohlavnich styku na pracovistich, nebo prubeh svazackych soustredeni." Tak to bych snad nesváděl na zákaz pornografie

    superkarma: 0 29.01.2007, 15:01:45
  5. [35] prosty sekacek travy [*]

    Z_U_Z_U: jj, presne tak.
    btw. jednoducha logika z opacneho pohledu.
    je mi 15, muzu legalne soulozit. proc bych si svoji jakoukoliv legalni cinnost nemohl zdokumentovat? a proc bych nemohl tenhle dokument komukoliv chci ukazat? myslim, ze osveta na dane tema by byla mnohem ucinejsi nez vyvolavani strachu, ze by bylo dobre, aby lidi konecne vedeli, co vlastne je a co neni legalni.

    superkarma: 0 29.01.2007, 14:53:30
  6. avatar
    [34] Z_U_Z_U [*]

    prosty sekacek travy: ony naše zákony jsou maličko černo-bílé, použiju-li méně vhodný, ale výstižnější výraz, tak zcela na hovno. nevidím důvod, proč popotahovat někoho, kdo se ukájí tím, že na koupališti nafotí nahé děti a doma se nad tím ukájí. Nikomu neškodí. Porno jako takové, s pohlavním stykem na malém dítěti je něco jiného. Ale to radši zakážou všechno, budou trestat jakýkoli náznak a doženou tak strýčky do parků a ke školám. a tenhle stát, který to všechno dělá ve jménu ochrany dětí, pak umožní vrátit dítě matce, která ho třikrát za sebou dostala do nemocnice, aby ho mohla nakonec zabít A´t žije Kocourkov

    superkarma: 0 29.01.2007, 14:43:37
  7. [33] prosty sekacek travy [*]

    jak typicky komunisticke, pripomina mi to clanek z roku cca 1983 "nova vlna ve stare podobe" - slo tehdy o rock. nejakej kryzl tam psal snusku hovadin bez nejmensi znalosti veci. tady se zase mluvi se tu o pedofilii, pornografii, aniz by se vedelo, co to vlastne je. jejich vlady byla pornografie zakazana a taky to podle toho vypadalo. kdo tu dobu nezazil, si jen stezi dovede predstavit cetnost pohlavnich styku na pracovistich, nebo prubeh svazackych soustredeni.
    btw zajimalo by mne, zda si nekdo v KSC uvedomil ze zakazem pornografie by televize nesmely vysilat reportaze s jejich celnimi predstaviteli

    superkarma: 0 29.01.2007, 14:35:06
  8. [32] prosty sekacek travy [*]

    Nyotaimori:

    superkarma: 0 29.01.2007, 14:13:43
  9. avatar
    [31] Jeremi [*]

    Ťapina: Chápeš to zcela správně.

    superkarma: 0 29.01.2007, 14:13:25
  10. avatar
    [28] Ťapina [*]

    Nyotaimori: Jo a pak nastane úplně stejná tahanice o to, jestli to je dítě pod 10, nebo se tak jen jeví

    superkarma: 0 29.01.2007, 13:35:20
  11. avatar
    [27] Z_U_Z_U [*]

    Nyotaimori: já věřím že ti strýčkové by se po ušmiknutí klíčového orgánu tvářili ještě spokojeněji, tak proč jim to taky nedopřát.o))
    Neříkám že to v dospělém pornu není sázka do loterie, jen dospělý člověk je o něco méně bezmocný a o trochu víc duševně a fyzicky vyspělý než dítě.
    Znám spoustu lidí s různými úchylkami a nevadí mi. Nevadí mi ani pedofil, kterej svoji úchylku kompenzuje stahováním neškodných nahých fotek z netu. Ale kdokoli kdo si dělá dobře u videa ve kterém se dětem ubližuje ( sexuální styk s malým dítětem) je podle mého potencionálně nebezpečnej a svým konáním vlastně schvaluje trestný čin.

    superkarma: 0 29.01.2007, 13:29:10
  12. avatar
    [25] Z_U_Z_U [*]

    Jinak malé upřesnění...netrestala bych obrázek s nahým dítětem stažený s netu nafocený u koupaliště, mluvím o pornu zachycujícím pohlavní styk

    superkarma: 0 29.01.2007, 12:21:45
  13. avatar
    [24] Evikus [*]

    Nyotaimori: jak už jsem napsala, souhlasím, že tahle hláška je blbost, ale stejně bych trestala i toho, kdo má doma a propaguje to dál po netu porno s dětmi (se skutečnými dětmi) protože to je prostě úchylka a nikdy nevíš kdy to tomu člověku přestane stačit se na to koukat. Můžeš namítnout že když se člověk kouká na normální porno taky pak nejde každej znásilňovat lidi, ale myslím že tohle je něco jiného, podle mě lidi, kterým se to líbí, nejsou normální, tím myslím normální v sexuální oblasti.

    superkarma: 0 29.01.2007, 12:15:04
  14. avatar
    [23] Evikus [*]

    man-mimo: špatně si mě pochopila, nesouhlasím s držením pornogr. materiálů kde jsou děti, ale souhlasím s tvrzením, že ta formulka o "jeví se být dítětem" je dost divná a pokud se do podoby dítěte bude stylizovat 20 letá holka tak proč by to mělo být trestné?

    superkarma: 0 29.01.2007, 12:12:11
  15. avatar
    [22] Z_U_Z_U [*]

    Nyotaimori: co se týče drog, je tam malý rozdíl. když držíš drogy pro vlastní potřebu, neschvaluješ tím, že je někomu ubližováno, je to tvé tělo a tvá volba. Když koukáš na video kde skopčácké prase przní čtyřletého chlapečka, musí ti být jasné že to dítě to asi dobrovolně nedělá

    superkarma: 0 29.01.2007, 11:57:40
  16. avatar
    [21] Z_U_Z_U [*]

    Jeremi: asi jsem se vyjádřila blbě, měla jsem na mysli porno s dětmi které se šíří mezi pedofili nejčastěji, tam je celkem očividné že jde o věkovou skupinu hodně malých dětí. Kamarád dělá na takových případech a když slyšíš o pornu s dětmi kolem dvou až pěti let, trochu to hýbe žaludkem Jinak souhlasím s tím co jsi psala ono je ale asi dost těžké zákon sestavit tak, aby postihoval strýčky vesele se dívající na video s dvouletým dítětem a ty případy, kde není jasné jestli jde o osmnáctku vypadající na dvanáct, nebo opravdu o dvanáctiletou slečnu na druhou stranu jsem se ale v půjčovně sex shopu setkala s tématikou lolitek,kde holčiny vypadaly na dvanáct, ale kde výrobce pravděpodobně snadno prokáže, že šlo o plnoleté. Proč jim teda nedopřát video točené a distribuované legálně, s touhle tématikou, ale " staršími dětmi" a zbytek nepostavit mimo zákon? Měli by svá videa s lolitkami a " chlapečky", nikdo by jim nebránil se na ně dívat, ale video ve kterém by bylo zneužíváno dítě jako takové by bylo trestné. Už jsem psala v prvním příspěvku že zákon bych brala, jen bez té blbé formulace " jevící se jako dítě" to je nesmysl

    superkarma: 0 29.01.2007, 11:55:52
  17. avatar
    [20] Jeremi [*]

    Nyotaimori: No, dyť já neříkám, že by se přijímat měl. Jen jsem se pokoušela Z_U_Z_U vysvětlit, že těžko lze potrestat držení dětské pornografie, pokud je natočená jen s dětmi, a nepotrestat natočení pornografie natočené s holkou, co v osmnácti vypadá na dvanáct. Prostě je to provázané, když zakázat držení, tak se to musí vztahovat i na zobrazení osob, které se dítětem pouze jeví být.

    superkarma: 0 29.01.2007, 11:10:37
  18. avatar
    [18] Jeremi [*]

    Z_U_Z_U: No jo, ale když vynecháme jasné případy dětí mladšího školního věku, tak obtížně odlišíš, jestli konkrétní fotka nebo kazeta zachycuje dítě nebo osobu, která se dítětem pouze jeví být. Konzument pornografie zobrazující lolitky v podstatě nemá možnost zjistit, jestli dotyčné slečně je dvanáct, osmnáct nebo pětadvacet. Takže pokud by bylo trestným samotné držení pedofilní pornografie, má požadavek, aby se to vztahovalo i na zobrazení osob, jež se "jeví být dítětem", svou logiku a opodstatnění.

    superkarma: 0 29.01.2007, 10:34:10
  19. avatar
    [16] Z_U_Z_U [*]

    Nyotaimori: já to beru tak, že bych odsuzovala i držení DĚTSKÉ pornografie, je-li natočená opravdu s dětmi. Beru to z toho pohledu, že na zmíněné nahrávce je prostě trestné zneužívání dětí a ten kdo drží tuhle nahrávku, vlastně tenhle čin schvaluje Dítě jako takové z toho nemůže mít rozum a beru to tak, že mu " bylo ublíženo a bylo zneužito". Je dost holek které coby plnoleté a " rozumně uvažující" dokáží věrohodně napodobit dítě, ať se strýčínkové kochají tím, z toho pohledu mi zákon přijde nesmyslný, když se jim sebere všechno čím se ukájí doma, vyrazí před školy a do parků a hrozí že budou ubližovat. Držení opravdové nahrávky s dětmi bych trestala jako schvalování trestného činu.

    superkarma: 0 29.01.2007, 10:21:07
  20. avatar
    [14] man-mimo [*]

    Jeremi: občas jo

    superkarma: 0 29.01.2007, 10:05:04
  21. avatar
    [13] Jeremi [*]

    ach jo - nemám přepisovat, pak se prohází slovíčka. Když jdu kolem, samozřejmě.

    superkarma: 0 29.01.2007, 10:03:35
  22. avatar
    [12] Jeremi [*]

    man-mimo: Chceš říct, že už dělám tlačového hovorcu i Tobě?

    Z_U_Z_U: To je další věc - jak se bude posuzovat, co se "jeví být dítětem"? Když jdu synovy kolem základky a vidím některé osmačky nebo deváťačky, tak mám dojem, že vypadají jak vyžilé třicátnice. Vedle nich se "jevím být dítětem" i já ve svých třiatřiceti.

    superkarma: 0 29.01.2007, 10:02:28
  23. avatar
    [11] man-mimo [*]

    Evikus: souhlasíš s tím, co jedním dechem odsuzuješ?

    superkarma: 0 29.01.2007, 09:50:10
  24. avatar
    [10] Evikus [*]

    S tím co tady říkáte taky souhlasím, ale z příspěvku Nyotaimori jsem pochopila, že pouhé přechovávání pedofilních materiálů by nemělo být trestné - s tím nesouhlasím. Koukáním to začíná a zkoušením na vlastní kůži to končí....

    superkarma: 0 29.01.2007, 09:44:31
  25. avatar
    [9] man-mimo [*]

    Jeremi: souhlas. A nemusím marně přemýšlet, jak to formulovat, aby to bylo pochopitelné i tady.

    superkarma: 0 29.01.2007, 09:41:17
  26. avatar
    [8] Z_U_Z_U [*]

    Jeremi: přesně. Upřímně řečeno to nemusí být pedofil... znám dost mužských ve starším věku, které vzrušují mladičké holčičky s copánky a podkolenkami. Ani jeden z nich není pedofil, ale prostě je berou lolitky, ne děti. pak stačí aby to nějaký blb ohodnotil jako " jeví se být dítětem" a jdou sedět? Ať pedofilové i nepedofilové slintají nad ženskýma co ze sebe umí udělat lolitku a tím se vybijou, takhle maximálně stoupne počet zneužitých dětí

    superkarma: 0 29.01.2007, 09:39:51
  27. avatar
    [7] Jeremi [*]

    Z_U_Z_U: wich: Nyotaimori: Já to taky považuju za nesmyslné a možná i kontraproduktivní. Když bude pedofil slintat nad legálně získanýma obrázkama "osob, jež se jeví být dítětem", tak se vlk nažere a koza zůstane celá. Pro bezpečí (nejen) mých dětí mi přijde lepší, má-li pedofil alespoň nějakou možnost jak se vyřádit, než když bude nadržený. By mě zajímalo, co na to sexuologové.

    superkarma: 0 29.01.2007, 09:11:39
  28. avatar
    [5] wich [*]

    Z_U_Z_U: Souhlasím. Pokud to někoho vzrušuje a je tam dospělá ženská, která se upraví do podoby "Lolitky", nemá to s pedofilií a zneužíváním dětí výrazně moc co do činění... Za chvilku zavřou , když mi řekne ty moje malá holčičko . Jinak souhlasím s tvrdým trestnáním... Však oni si to chlápci v kriminálu většinou vyžerou

    superkarma: 0 29.01.2007, 08:45:57
  29. avatar
    [3] Z_U_Z_U [*]

    S navrhovaným zákonem souhlasím.Zarazila mě jen jedna věta: "které zobrazují dítě nebo osobu, jež se jeví být dítětem" Vím že existují pornomateriály, ve kterých vystupují holky přes osmnáct, ale když chtějí,vypadají tak na třináct, takže se " jeví být dítětem" Byl by nesmysl trestat takhle zaměřené filmy, nejsou-li v nich zneužívány děti

    superkarma: 0 29.01.2007, 08:19:18
  30. avatar
    [2] Evikus [*]

    A proč ne? Ty snad něco takového přechováváš?

    superkarma: 0 29.01.2007, 06:44:07

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme