Příběhy

„Snacha mi nepůjčuje vnoučata, prý o ně má strach!“ zlobí se Věra

Tak ráda by plnila roli babičky, ale moc příležitostí k tomu nemá. Vnoučata totiž nechce Věře (57) její snacha půjčovat. Má pro to dobrý důvod, nebo jde jen o zástěrku?

Se svými dvěma vnuky (4 a 6 let) se jejich babička Věra vídá mnohem méně, než by chtěla. Může s nimi trávit čas jen v případě, že přijede ona za nimi. K ní domů totiž bez rodičů nesmějí. Proč?

dog

„Ten důvod je fakt k smíchu. Moje snacha si totiž usmyslela, že je to u nás doma pro děti nebezpečné. Prý proto, že máme dva velké psy! Údajně se bojí, aby kluky nepokousali. Jenže to je takový nesmysl, že to svět neviděl! Jsou to největší mazlíčci, členové rodiny, nikdy by nikomu neublížili. Za to bych dala ruku do ohně. Jenže to naší Soně nikdo nevysvětlí. A zblbla i mého syna, takže ten ji v zákazu ještě podporuje,“ zlobí se Věra, která je ale přesvědčena, že pravý důvod Sonina postoje je někde úplně jinde, než v jejích dvou německých ovčácích.

Ta ženská mě prostě od začátku nemá ráda! To člověk pozná. Nejspíš proto, že vidí, jak jsou ti malí kluci u nás spokojenější. Ona jim taky nic nedovolí, tak ať se nediví. Pořád jen samé zákazy a příkazy. Takhle se my nechováme ani k našim psům,“ myslí si Věra, která už neví, jak by snachu přesvědčila.

„Pořád jí posílám nějaká videa, jak psi, a to i ti bojoví, pečují o malé děti. Je to tak moc roztomilé! Jenže s ní to ani nehne. Dál tvrdí, že rodiče riskují, a jsou blázni. Ona prý nikdy nic takového nepovolí. Copak nechápe, že ty psy dokonale známe, a víme, co si můžeme dovolit? Přece je kvůli tomu nedáme pryč nebo jim nezakážeme chodit do domu, když jsou na to zvyklí. Moje snacha je prostě trhlá ženská a mstí se mi na mých vnoučatech, i když není za co!“ dodává Věra.

Čtěte také:

   
16.08.2017 - Příběhy - autor: Julie Hájková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [39] chanahd [*]

    Jo, že jsou to mazlíci a nic nedělají, to říkají všichni majitelé pejsanů, co někoho napadnou. A u malých dětí se neví, co mohou udělat. Zatahat za ocas, sáhnout mu do misky s jídlem, když žere... a neštěstí je na světě.

    Je fajn, že je jejich máma opatrná.

    Na druhé straně jsou bohužel lidé, co se hned s dítětem hrnou k psovi a hned chtějí hladit, ani se majitele nezeptají, nic o psovi nevědí...

    To je mi rozhodně sympatičtější přístup opatrné maminky.

    superkarma: 1 21.08.2017, 17:10:37
  2. avatar
    [38] SNÍŽEK [*]

    ta tchýně je jedubaba,má raději psy než vnuky Sml31

    superkarma: 0 18.08.2017, 21:18:26
  3. avatar
    [37] Gosi [*]

    bez cteni diskuse, snachu chapu... pani k tomu ma dost laxni pristup, a ano, nekteri psi jsou s detmi roztomili, ale nektere deti jsou vazne divoke a pes se ozene proste proto, ze jde o reflex a k tomu aby ublizil decku(nebo i naopak) neni ani umysl potreba...

    superkarma: 1 17.08.2017, 11:13:13
  4. avatar
    [36] Gosi [*]

    bez cteni diskuse, snachu chapu... pani k tomu ma dost laxni pristup, a ano, nekteri psi jsou s detmi roztomili, ale nektere deti jsou vazne divoke a pes se ozene proste proto, ze jde o reflex a k tomu aby ublizil decku(nebo i naopak) neni ani umysl potreba...

    superkarma: 0 17.08.2017, 11:01:24
  5. [35] V19 [*]

    Rikina — #2 môj názorSml22

    superkarma: 0 16.08.2017, 18:29:35
  6. [34] Jiřah [*]

    malé děti a velcí psi - to nejde k sobě . . .

    superkarma: 1 16.08.2017, 17:41:59
  7. avatar
    [33] diblice [*]

    moje matka má malýho psa a dost hodnýho a stejně synovce jednou kosl i za dohledu vlastní matky, prosstě psi jsou nevyzpytatelní, máme dva, jeden u domu, druhý hlídá chlív se zvířaty a toho se bojím i já, a nikdy mi nic neudělal, ale dráždit ho nebudu a zdaleka se mu vyhýbám, takže matku malých dětí chápu, stát se může cokoliv a pokud to babička nemá daleko, tak nechápu, proč nechce za vnoučaty dojít

    superkarma: 1 16.08.2017, 17:22:51
  8. [32] babinka [*]

    Draco — #11Naprosto souhlasím...Sml67

    superkarma: 0 16.08.2017, 16:16:41
  9. avatar
    [31] judi [*]

    amphora — #23 Naprosto souhlasím.Sml22

    superkarma: 0 16.08.2017, 15:04:05

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] catcat [*]

    Paní Věra mi připadá jako dost nesnášenlivá tchýně. Asi bych s ní měla problém. Sml80

    superkarma: 1 16.08.2017, 13:24:25
  2. avatar
    [29] OlgaMarie [*]

    Nikar — #27 Maminka měla malého knírače, který děti nenáviděl. A některým lidem opakovat, ať si dítě hlídají, bylo házení hrachu na zeď. Přitroublých keců o tom, že je malý a když dítě štípl, hned chtěli papír z veteriny, že pes je zdravý.

    My jsme měli křížence ohaře s pointrem a ten po povelu: "Sedni, lehni, hlídej!", nepustil k dítěti ani vlastní rodiče, dokud jsem povel neodvolala. Děti miloval, ale nesměly mu sáhnout na ocas, to se ohnal a vycenil zuby. Děti to pochopily, ale nikdy s ním nezůstaly bez dohledu dospělého.

    superkarma: 1 16.08.2017, 12:49:30
  3. [28] slunina [*]

    A proč tedy paní nehlídá u nich, nebo vnoučata nevezme někam ven? Tím, že nebude respektovat jejich mámu a bude jí zpochybňovat, tím se vztahy nevylepší :-(

    superkarma: 2 16.08.2017, 12:03:14
  4. [27] Nikar [*]

    A co je na tom špatného? Mám dvě děti, 5 a 2 roky a bohužel se oba psů bojí. Syn od té doby, co na něho nějaký větší hafan vyletěl - upozorňuji, syn nic nedělal, šli jsme po chodníku, držel se mě za ruku a najedou za plotem se přiřítil pes - ještě že tam byl ten plot, syn se tak lekl, že doslova vyskočil a uklidnit ho mi dalo problém. Od té doby se psů bojí. Dcerka se donedávna nebála, je malá, brala to jako - jé, pejsek, až nedávno jela výtahem, ten se otevřel a sousedův pejsek - štěně vlítl do výtahu a skočil na ni. Sousedovic kluk ho neudržel na vodítku. Nic jí neudělal, chtěl si hrát, ale i tak se lekla a bojí se. Takže já se snachou souhlasím a nesnáším, když jdeme někam a lidi na syna, to je hodný pes, neboj se ho.....i tchán o dovolené svého hafana, kterého si letos pořídil, musel zavřít, jinak bychom k němu nevkročili.

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #29
    superkarma: 0 16.08.2017, 11:08:34
  5. avatar
    [26] rusalka2008 [*]

    To je tchyně k pohledání... malé děti u velkých psů je vždycky riziko!

    superkarma: 0 16.08.2017, 10:31:24
  6. avatar
    [25] rusalka2008 [*]

    ...Takhle mi se nechováme ani k našim psům... no fuj, to je hrubka!

    superkarma: 0 16.08.2017, 10:28:40
  7. avatar
    [24] lennulik [*]

    Svůj názor na přítomnost psů u dětí jsem tady nedávno psala u článku "Když je pes nejlepším přítelem dítěte", tak jen doplním, že já, když potřebuju pohlídat malého, tak mamka hlídá u nás, protože doma mají tři psy a prostě se taky bojím a může ten pes být největší zlatíčko. Trnula bych hrůzou, co se tam asi děje a představovala bych si samé tragické scénáře.

    superkarma: 0 16.08.2017, 10:23:34
  8. avatar
    [23] amphora [*]

    Sml31 do psí hlavy nevidí a všechno je jednou poprvé....i pokousání a napadení.....dítě bez dozoru se psy ani náhodou.Sml22

    1. na komentář reaguje judi — #31
    superkarma: 1 16.08.2017, 09:58:48
  9. [22] MARIE MATEJKOVA [*]

    Myslí si,že psy znám dokonale. Ale dětská zvídavost je bezbřehá,dítko při ní může psům ublížit a neštěstí je hotové. Psy miluji a měli jsme,ale malé dítě bych s nimi bez dozoru nenechala,zvlášť když na sebe nejsou zvyklí. Ať za vnoučaty jezdí a má klid ona i její snacha.

    superkarma: 0 16.08.2017, 09:28:00
  10. [21] Wally [*]

    Draco — #11My na psy kotec nemáme. Mají pouze boudu.Sml59Sml59

    Takže by byli přivázani u stromu, což by byl asi větší průšvih než na volno. Vystresovaný pes a dítě.

    superkarma: 0 16.08.2017, 09:24:32
  11. avatar
    [20] sanvean [*]

    To at si babicka v tom ohni ruce treba opeka, s jejim pristupem bych k ni deti taky nedala Sml23 Takovych "on by nikomu neublizil" uz bylo.

    superkarma: 0 16.08.2017, 09:15:16
  12. [19] 1949 [*]

    Už těch špatných případů se psy bylo mnoho nikdy nevíme co pes udělá a ještě tak velký také bych je sama nenechalaSml23

    superkarma: 0 16.08.2017, 08:50:48
  13. [18] bobani [*]

    jsem také babička , ale s Věrou rozhodně nesouhlasím . nikdy nemůže vědět , co si psi usmyslí a jak se zachovají . také bych jí své děti nedala . ať si vybere - buď vnuci nebo psi .

    superkarma: 0 16.08.2017, 08:29:16
  14. [17] cilani [*]

    Jak to tak čtu, tak tu snachu i chápu a to mám doma dva psy... Sml80 Posílat mi někdo furt ty rádoby roztomilé videa, tak s ním vyběhnu, neb mi ve většině případů vůbec roztomilé nepřipadají a často jsou spíš důkazem toho, že ti idioti, co je točí, mají víc štěstí než rozumu, že to děcko pes ještě nesežral..

    superkarma: 0 16.08.2017, 08:17:31
  15. avatar
    [16] Allma [*]

    Psovi neni co věřit Sml80 mame jak vnuka,tak psa labradora. Pes byl dříve jak vnuk. Pes je to klidný, ale nenechavame je spolu samotne. Náš pes ma sice svatou trpelivost,ale neverim mu. A cim menší pes,tim horší Sml80

    superkarma: 3 16.08.2017, 08:17:00
  16. avatar
    [15] cherinka [*]

    Draco — #11 Hysterka? Tak to jsem v tom případě asi taky. Velké psy prostě vedle dětí nemám ráda. A kdyby mě tchyně ještě bombardovala videy, tak tím tuplem ne!

    superkarma: 1 16.08.2017, 07:59:13
  17. [14] zlá teta [*]

    I když jsem pejskař, stejně bych nikdy nenechala malé děti samotné se psy. Nikdy nevíte, co se zvrtne. Spíš mi připadá, že paní Věra není přístupná k nějakému kompromisu a jen frflá.Sml31

    superkarma: 4 16.08.2017, 07:56:58
  18. avatar
    [13] Ni-ka [*]

    Ni-ka — #12taky bych nenechala děti bez dozoru se psem,natož tak se dvěma.Snacha hysterka moc není-je to normální,že má o děti strach.

    Jinak ten pes na fotce-ten hnědý má strašně směšnou hlavu-malou vůči tělu:))))

    superkarma: 1 16.08.2017, 07:49:40
  19. avatar
    [12] Ni-ka [*]

    Draco — #11souhlas.Myslím si,že po dobu návštěvy vnoučat mohou být klidně psi zavření v kotci.Třeba ta hysterka snacha má nějakou špatnou zkušenost.

    1. na komentář reaguje Ni-ka — #13
    superkarma: 0 16.08.2017, 07:41:08
  20. [11] Draco [*]

    Psi jsou úžasní tvorové a troufám si říc, že jim dost dobře rozumím. Za můj život se jich v naší rodině vystřídala už hezká řádka a život bez nich si nedokážu představit, jsou to skvělí parťáci. Nicméně NIKDY bych nenechala děti společně se psy bez dohledu. I když půjde o sebevětší mazlíčky, nikdy nevíte co dítě, ač nerado, udělá. Pes má určité instinkty, svá vnitřní pravidla... Malé děti ale ještě pořádně nevědí jak se psem zacházet, a co si budeme povídat, ty odrostlejší mívaji zase pro změnu dost blbé nápady. Takže stačí chvilka o samotě a neštěstí je na světě. Z okolí takové případy znám.

    Z mého pohledu je snacha přehnaně hysterická, tchyně zase přehnaně zaslepená (nevím jak to popsat přesněji) vůči svým psům. Předpokládám, že když jsou ve hře 2 velcí psi, tak snad prarodiče mají domek, zahradu a psi kotec nebo místo, kde mohou být v případě potřeb zavřeni. Doporučuji oběma paním vrátit se do "normálu", nastavit určitá pravidla z obou stran a věřím, že to bude bez problému. Sml79

    1. na komentář reaguje Ni-ka — #12
    2. na komentář reaguje cherinka — #15
    3. na komentář reaguje Wally — #21
    4. na komentář reaguje babinka — #32
    superkarma: 2 16.08.2017, 07:29:13
  21. [10] Rikina [*]

    Boros — #3 No, takhle malé děti asi zrovna muzeum moc nezajímá, nicméně tam se nepíše, že by babička nesměla vůbec vidět vnuky. Akorát že je rodiče nechtějí u babičky nechat bez dozoru, samotné. Takže buď ona může jezdit za vnuky - bez psů, nebo je může mít u sebe, ale v přítomnosti těch rodičů, aby si to ohlídali, že se psi budou držet dál. Pokud by chtěla vzít vnuky někam na výlet, opět bez psů, asi by jí taky nikdo nebránil. Sml80 Ovšem na mě dělá ta babička dojem umanuté osoby, která prostě chce, aby bylo po jejím a není s ní rozumná řeč. Takže je asi moudřejší jí ty děti nesvěřovat na příliš dlouhou dobu. Sml57

    superkarma: 6 16.08.2017, 07:25:21
  22. avatar
    [9] OlgaMarie [*]

    Jsem na straně snachy. Děti se musí hlídat, aby psovi neprovedly něco, co psovi nebude příjemné.

    superkarma: 2 16.08.2017, 07:21:39
  23. avatar
    [8] Eva_CZ [*]

    Bezte uz vsichni s tema blbejma coklama do rite. Sml31

    superkarma: 3 16.08.2017, 07:19:57
  24. avatar
    [7] gerda [*]

    No...já té mamince trochu rozumím. Babička dá za své psy ruku do ohně. Ale za vnuky možná už ne. Nikdo netuší, čeho jsou děti schopny a co už psi od nich nevydrží. Pořád nad nimi ta babička stát nebude a když se pes lekne nebo naštve? Dva už jsou smečka (stejně jako ty děti) a tak to budou brát. Dokud jsou tak malé, opatrnosti není nikdy dost. Tohle opravdu nejsou dvě čivavy, od kterých nic nehrozí.

    superkarma: 6 16.08.2017, 07:06:23
  25. avatar
    [6] cherinka [*]

    Ta ženská? Zblbla mého syna? Trhlá ženská? Kdyby takhle o mně mluvila moje tchyně, tak by ty vnuky snad neviděla nikdy. A vykládat, že své psy dokonale známe je nesmysl, je to zvíře, ne robot, vždy může udělat něco nečekaného. Je snad málo takových případů?

    superkarma: 11 16.08.2017, 06:12:56
  26. avatar
    [5] jarka1234 [*]

    Vůbec se té snaše nedivím. Taky bych se o děti bála. Souhlasím s kobližkou, Věra mi není nějak zvlášť sympatická, ty výroky, že je snacha trhlá ženská, se mi nelíbí. Má strach o své děti, což je v pořádku.

    superkarma: 7 16.08.2017, 05:59:56
  27. [4] Wally [*]

    Nikdo nezná své psy dokonale. A nikdo neví, co takový roztomiloučký pejsek udělá v příští vteřině.

    superkarma: 6 16.08.2017, 05:25:35
  28. [3] Boros [*]

    tak nevím, má raději psy nebo vnuky? I když mi tchyně nikdy děti nehlídala, tadybych teda stála na straně té snachy- ovšem je pravda, že vše je o komunikaci- děti přece nemusí chodit domů, ale beze psů s babičkou na nějakou tu procházku, muzeum atp...

    1. na komentář reaguje Rikina — #10
    superkarma: 3 16.08.2017, 05:19:35
  29. [2] Rikina [*]

    Až se mi udělala husí kůže, neb mi to připomnělo některé nepoučitelné tvory, které jsem tu a tam potkala v minulosti. Sml15 Naprosto souhlasím s tou snachou, do domácnosti, kde se volně pohybují dva necvičení a nevychovaní němečtí ovčáci, a babička s výše uvedenými názory, tam rozhodně děti nepatří. A kdyby mě někdo vytrvale a pravidelně obšťastňoval zasíláním "roztomilých videí", tak ho napřed vyřadím z adresáře, a pak i z itineráře společenských návštěv. Sml57

    1. na komentář reaguje V19 — #35
    superkarma: 14 16.08.2017, 01:50:25
  30. avatar
    [1] kobližka [*]

    Tak ačkoliv mám psy ráda,asi bych byla taky trochu obezřetná a nebyla úplně klidná,že moje děti jsou společně v domě se dvěma německými ovčáky.To si paní Věra může říkat co chce a vychvalovat je do nebes.A vůbec - paní Věra mi není moc sympatická.Tak ona by ráda,aby k ní vnoučata mohla chodit a není schopná slevit ani to,že by po dobu jejich pobytu ti psi prostě nebyli v domě ? Nebo už jenom to,jak se vyjadřuje o své snaše : trhlá ženská,zblbla mého syna.Kdo ví,jak to vůbec je.

    superkarma: 10 16.08.2017, 01:14:15

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme