Bulvár

Smutná zpráva

Neznámý útočník v úterý v podvečer v centru Prahy postřelil šéfa
střihačů televize Nova Michala Velíška. Právu to potvrdil ředitel
pražské záchranné služby Zdeněk Schwarz.

13.9. 2005 23:10
PRAHA - "Stalo se to po půl šesté večer na Karlově náměstí. Pan
Velíšek byl na procházce s kočárkem a zastal se paní, kterou někdo
ohrožoval zbraní. Nakonec to odnesl sám. Jeho zranění je velmi
vážné, měl prostřelené břicho v oblasti jater a ledviny," uvedl
Schwarz.

Záchranka Velíška převezla na chirurgii do nedaleké Všeobecné
fakultní nemocnice. O jeho zdravotním stavu odmítli včera sestra i
lékař poskytnout Právu jakékoliv informace. Útočník utekl a policie
po něm pátrá.



Pan Michal Velíšek bohužel boj se zraněním prohrál :-((

Ifka


Ten, co to udělal, je hajzl zasr..ej!

Omlouvam se za reakci, ale bohuzel jinak nemohu...

   
14.09.2005 - Společnost - autor: Radek Kříž

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [111] Dášule [*]

    Člověk se musí ptát, jestli se ten vrah opravdu napraví, pokud jej zavřou. Podle mě ne. Měli by pro tyhle případy obnovit trest smrti. Nebo deportaci někam, odkud se nedá odjet a kde by se tihle lidi?, to snad ne, dobytek by to taky neudělal ani zvěř. Obvykle mi nechybí slovní zásoba, ale teď ano sami navzájem vyvraždili.

    superkarma: 0 15.09.2005, 13:13:40
  2. avatar
    [110] christee [*]

    Když jsem to slyšela, naskakovala mi husí kůže. Chudáci lidi, chudák jeho paní! A jeho rodiče!
    Taky mě v poslední době drtí, že slušné chování se považuje spíš za slabost. Jak mám pak vychovávat děti, když je musím učit urvat co můžeš a přitom se mi to příčí?

    superkarma: 0 15.09.2005, 08:46:13
  3. avatar
    [109] Ľubica [*]

    Co k tomu dodat? Celá tato tragédie odráží stav v naší společnosti, kde slušní lidi nemají místo, kde slušnost a osobní statečnost je pomalu neznámý pojem.
    Přeju upřimnou soustrast paní Velíškové a celé její rodině

    superkarma: 0 15.09.2005, 01:13:48
  4. [107] Melina [*]

    Rampepurda: Náhodou jsem jsem také chodila k Dr.Velíškové do Sládkovičovy. Byla to moc hodná paní doktorka, a její syn byl AŽ MOC HODNÝ.

    superkarma: 0 14.09.2005, 21:24:50
  5. avatar
    [106] Hysteria [*]

    zn0uz4: Promiň ,nechtěla jsem urazit slušné lidi ale jsem z toho vážně dost rozrušená,vím ale že když se u nás po roce 1989 zaváděla rádoby demokracie tak tohle ještě nebylo ošetřeno zákonem a v té době si zbraň pořídil kdo chtěl.A myslíš že je tito lidé vrátili,nebo si udělali zbrojní pas?Chápu že někteří lidé zbraň ptřebují,třeba při výkonu povolání,nebo na obranu v obchodech apod.Ale vystřelit na člověka,na to je přece zapotřebí jistá chladnokrevnost.hysteria

    superkarma: 0 14.09.2005, 21:23:15
  6. avatar
    [101] Pandice [*]

    Tak mi pořád vrtá hlavou, že sice toho statečného tátu odvezla sanitka do nemocnice. A co to malé v kočárku? Bylo maličké, nebo už větší. Pokud bylo větší tak chudinka mohlo být vyděšené tím frmolem a taky nezájmem. Taky si dovedu představit šok jeho manželky a to dvojí. Br nechtěla bych to prožít

    superkarma: 0 14.09.2005, 19:54:10
  7. avatar
    [100] Dudlajlama [*]

    Co k tomu dodat , stejne se nic nezmeni, myslim v nasich slavnych zakonech a Tomasove Sokolove budou mit i nadale velice urodnou dobu. Svetska spravedlnost na prd a na bozi mlyny bych se moc nespolehala, ony ty nejvetsi ku*vy si ziji vetsinou v klidku a zdravi.

    superkarma: 0 14.09.2005, 19:29:06
  8. avatar
    [99] zn0uz4 [*]

    Hysteria: delala's snad nekdy zbrojak? tak pomlc... pro slusny lidi je to vopruz, lump nebo grazl si zbran stejne koupi/sezene nekde nacerno... tech zlocinu, spachanych legalne drzenou STRELNOU zbrani je minimum...

    superkarma: 0 14.09.2005, 19:03:13
  9. avatar
    [97] Hysteria [*]

    To jsou ty naše zákony,každý ubožák má zbraň,když chcete dělat řidičák,tak Vás testují od hlavy k patě,já vím že auto je do jisté míry také zbraní,jenže musíte udělat autoškolu a spoustu dalších věcí .Zbraň si opatří každý grázl,slušný člověk řeší problémy jinak!!!Pana Velíška je mi nesmírně líto!!

    superkarma: 0 14.09.2005, 18:49:25
  10. [96] mbdp [*]

    je to teda hnus......tohle nas potka s takovou vsechny!!!takovym grazlum bych podrizla hrdlo.... ale s tím uz nic nenadelame...chudak rodina. je to smutné...

    superkarma: 0 14.09.2005, 18:05:29
  11. avatar
    [94] peguša [*]

    106: To máš sice pravdu, nicméně, to může ocenit až jako dospělý jedinec, ne coby malé dítě. To takové věci nechápe, tomu táta prostě jen chybí. Ale souhlasím, že ojedinělý to je.

    superkarma: 0 14.09.2005, 17:31:18
  12. avatar
    [93] femme [*]

    superkarma: 0 14.09.2005, 17:29:12
  13. avatar
    [92] Bába Bára [*]

    Nova vypsala odměnu 100 000 korun za informace, které povedou k dopadení vraha. Je to smutné, kkdyž policie nedělá, co má. Doufám, že to média pořádně rozmáznou. Aspoň u nás v redakci jsme okamžitě vyměnili stránku a tomuhle tématu (a neschopné policii) se věnujeme.

    superkarma: 0 14.09.2005, 16:46:21
  14. avatar
    [91] m.k. [*]

    Je to velice smutné,ale bohužel i takové věci se dějí

    superkarma: 0 14.09.2005, 16:10:07
  15. avatar
    [90] *daisy* [*]

    zn0uz4: a kdyby tvoje sviste bylo zavisly na tom, jestli dostane tu ledvinu TED HNED nebo umre, premyslel bys, jestli je to "vrahova" ledvina?

    superkarma: 0 14.09.2005, 15:57:58
  16. avatar
    [89] Bába Bára [*]

    zn0uz4: Taky mě štvou ty blbý otázky, když si slušný člověk pořídí zbraň - prý na co? Střílet mě naučil kdysi táta s tím, že daleko radši si pro mě půjde do vězení (když zastřelím útočníka) než do márnice (když zastřelí on mě. Zatím zbraň nemám (střílím vzduchovou pistolí nebo si půjčuji na střelnici), ale čím dál víc o koupi uvažuju.

    superkarma: 0 14.09.2005, 15:47:31
  17. avatar
    [88] zn0uz4 [*]

    Kelly: to je fakt, v cine to moc neresi.. ukradne kravu, fajn, opratka nebo kulka do tyla...

    superkarma: 0 14.09.2005, 15:34:57
  18. avatar
    [87] Kelly [*]

    zn0uz4: no, v nemocnici se neptají, od koho to je, zvlášť ten smrtelně nemocný ... A pokud vím, tak tohle dělají v Číně, kdy se konají na fotbalových hřištích hromadné popravy, tak ty popravené použijí na náhradní díly ...
    Ale abych Ti odpověděla, jestli bych souhlasila - vyměnit mé smrtelně nemocné srdce za srdce zdravé - ale od vraha, tak jo. Aspoň bych žila ...
    A kdo zaručí, že třeba ledviny, které se běžně transplantují, nejsou od člověka, který v životě byl protivný a lidem ubližoval?
    Hlavně, že šlapou jak , ne ? ...

    superkarma: 0 14.09.2005, 15:27:27
  19. avatar
    [86] zn0uz4 [*]

    Kelly: tfuj. chtela bys mit srdce od vraha? ja ne...

    Michaela 323: jasne. stejne jako ta holcina, co zapichla znasilnovatele rybickou, a pak ji popotahovali - nastesti ji osvobodili - na to byl zlatej Antl, kterej to bohuzel potom taky podelal a musel jit od valu. Bohuzel tenhle stat porad ridi levicaci, kde je zajem skupiny nadrazenej nad zajmem jednotlivce, soukromi, lidska bytost ani soukromej majetek se nerespektuje, tak kde muze byt nejaka zmena.

    kdyz jsem si poridil zbran, kazdej se me pak pta - a ty bys to pouzil? ty bys byl schopen zabit? odpovidam, ze ano. pro zivot svuj, svych bliznich urcite - rozhodne necham prdet do hliny toho, co si to zaslouzi - nechapu, jak muze nekdo odsoudit obet za to, ze se jen branila a utocnika zabila - ten musi vzdycky pocitat s tim, ze taky muze zhebnout - jeho problem. Velka skoda, ze v novinach nebylo, ze 'tatinek s kocarkem zastrelil v parku ozbrojeneho utocnika'...

    iljanka: jasne. vymluvi se na nepricetnost, a tim to cely skonci

    superkarma: 0 14.09.2005, 15:09:16
  20. avatar
    [84] Kelly [*]

    Nyotaimori: nebo na náhradní díly ...

    superkarma: 0 14.09.2005, 15:00:37
  21. [83] Michaela 323 [*]

    Napadá mě jen to, kdyby pan Velíšek použil zbraň, byl by jistě v tomto státě stíhaný za nepřiměřenou obranu. Podvodníci a zloději tady mají "pré"...Kdo se postará o manželku a miminko? Stát to nebude, určitě!!!

    superkarma: 0 14.09.2005, 14:57:07
  22. avatar
    [80] iljanka [*]

    peguša: a když ho chytí, tak se buď šikovně vykroutí nebo ho pro nějakou formální chybu soudce propustí. Mám čím dál tím silnější podezření, že naše zákony byly utvořeny pro ochranu lumpů, podvodníků, vrahů a zlodějů a slušní lidé ať se bojí.
    mmch, pan Velíšek bylpracovník ČT, snad střihač nebo tak něco, jeho jméno se objevovalo v titulcích pořadů. Upřímnou soustrast jeho rodině.

    superkarma: 0 14.09.2005, 14:04:14

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [79] Violeta [*]

    Moc smutné a moc nespravedlivé.

    superkarma: 0 14.09.2005, 13:50:57
  2. avatar
    [77] Libča [*]

    zn0uz4:
    mluvis mi z duse... a jednala bych stejne, zabit mi nekdo dite, beru zakon do svych ruku, at je to bouracka ci jinak... toho cloveka bych si nasla.. ..
    scitani trestnich cinu je taky vec ktera by mela byt...
    fakt mas pravdu a neni co dodat

    superkarma: 0 14.09.2005, 13:44:28
  3. avatar
    [76] peguša [*]

    Slyšela jsem to v rádiu ráno v půl desátý a pak ještě jednou v deset. Nevím sice, kdo pan Velíšek je, ale na tom vlastně nezáleží. Podstatné je, že nejaká hnusná svině (promiňte mi ten výraz) si dovolí za bílého dne ohrožovat kohokoliv a neváhá použít zbraň. Hrozné, jsem z toho v šoku. Člověj aby se opravdu bál vyjít na ulici. Může se pak někdo divit, že lidé ve většině případů nepomohou, ale raději se ukryjí do bezpečí? Já ne.
    Sice je pravda, co říká tanečnice:"pan Michal Velisek zemrel diky svemu statecnemu, milujicimu, hrdinskemu srdci", ale upřímně řečeno, co z toho bude mít jeho děťátko (předpokládám, že to malé v kočárku bylo jeho) a co jeho paní? Jen bolavá a zlomená srdce, že ztratili toho, kterého milovali a kdo miloval je. A ten hajzl je v prachu a nejspíš ho nikdy nechytí.

    superkarma: 0 14.09.2005, 13:41:59
  4. avatar
    [74] gerda [*]

    špatně, všecko špatně...Novinky tu zprávu dementují, popletli to s jiným případem a ten pachatel pořád uniká

    superkarma: 0 14.09.2005, 13:32:07
  5. avatar
    [73] Kelly [*]

    zn0uz4: zákony se vždy tvoří tak, aby vyhovovaly především horním 10.000 zazobanců ... a jejich rozmazleným děťátkům.

    superkarma: 0 14.09.2005, 13:18:13
  6. avatar
    [72] Kelly [*]

    Sasa 65: já taky, až mě pusa bolela. Ti policajti se už nevrátí, udělají si delší dovolenou ... Krejčíř má na Seychelách už právníka, nyní potřebuje ještě ochranku.

    superkarma: 0 14.09.2005, 13:15:10
  7. [70] petra2804 [*]

    http://www.novinky.cz/krimi/65048-muz--ktery-postrelil-strihace-novy--byl-zatcen.html

    superkarma: 0 14.09.2005, 13:03:31
  8. [69] tanecnice [*]

    Uprimnou soustrast rodine, vim, ze to v tuto chvili nepomuze, ale pan Michal Velisek zemrel diky svemu statecnemu, milujicimu,hrdinskemu srdci.Je mi to moc lito.

    superkarma: 0 14.09.2005, 12:54:19
  9. avatar
    [68] zn0uz4 [*]

    zvlastni, jak to mohlo fungovat za stredoveku (vyjma cirkevnich zmanipulovanych procesu)... bastarda chytli, bud ho dali ven na pranyr, at mu kazdej nalozi... nebo ho nechali viset pekne na namesti, lidi meli z kazde popravy show.. a bylo jim jasny, ze takhle asi skoncit nechteji.. jak je mozny, ze v Emiratech si nikdo nic nedovoli ukradnout, ani plivnout na zem... jak je mozny, ze ve Statech se tresty scitaji.. a jak je mozny, ze je u nas policie tak zkorumpovana, soudy pretizeny, plny veznice? cim to asi bude... proc neprosel system 'trikrat a dost'... proc chteji hodnotit bodama ridice, a proc nehodnoti taky nejakyma nasobkama ten cin? zavrazdil? 10let, dite? x 2, brutalne? x 2 ... tak za 40 let vyleze.. bez moznosti podminenyho propusteni... udelal to potreti (coz by mel tezko stihnout).. fajn, vyjimecnej trest...

    nabourat me ozralec a stat se neco detem.. zakroutim mu krkem sam, protoze u nas bych se spravedlnosti nedockal ani za 100 let :(

    superkarma: 0 14.09.2005, 12:53:55
  10. [66] petra2804 [*]

    Úplně mi leze mráz po zádech jaká je nespravedlnost.

    superkarma: 0 14.09.2005, 12:50:18
  11. [65] Sasa [*]

    No a proč by se měli start o bezpečnost lidí? Ti nejvyšší mají ochranku a musejí se starat jak zabezpečit sebe a své rodiny až tu ochranku mít nebudou...copak mají na takové blbosti, jako jsou práva lidí, čas? Neblbněte.
    Mě doc ela pobavilo, jak dva policisti jeli na Sheyshely zjistit, jestli se madam dostaví k soudu či nikoliv! Jsem se opravdu zasmála!

    superkarma: 0 14.09.2005, 12:49:33
  12. [64] Sasa [*]

    Já teda nevím, pavouka doma opatrně vynáším ven, abych mu neublížila, ale takový hajzly bych střílela bez mrknutí oka! A bez výčitek!
    Ho chytit a hodit mezi lidi, aby si to s ním vyřídili!

    superkarma: 0 14.09.2005, 12:46:51
  13. avatar
    [63] zn0uz4 [*]

    Handa: vidis.. a kdyby nekdo v tom autobuse tu pistoli mel, a tutoho blbecka zastrelil, tak ho budou tahat po soudech, a odsoudi... bohuzel, to je nas skvely stat, co chrani lumpy a vrahy.. a pokud muzu mluvit za sebe - ja bych ho zastrelil

    superkarma: 0 14.09.2005, 12:45:20
  14. avatar
    [62] Kelly [*]

    Muž, který postřelil střihače ??? ... ... kdy se tu začnou věci nazývat správnými názvy ???
    Jestli byl zdrogovaný, bude mu nařízena léčba ... to bude kriminál, co?

    superkarma: 0 14.09.2005, 12:43:56
  15. avatar
    [60] Simba [*]

    Handa: může, nelegálně opravdu kdokoliv

    superkarma: 0 14.09.2005, 12:37:51
  16. avatar
    [59] Handa [*]

    Copak dnes může kdekdo nosit pistoli? Před pár dny někdo ohrožoval pistolí lidi v autobuse 253 a nebylo to poprvé. Naštěstí tam měli cestující štěstí, i když se také někteří nebáli zasáhnout a toho blbce s pistolí zneškodnili.
    Je mi rodiny pana Velíška moco a moc líto.

    superkarma: 0 14.09.2005, 12:32:35
  17. avatar
    [57] Smetanová [*]

    Reneta: souhlas

    superkarma: 0 14.09.2005, 12:24:11
  18. avatar
    [56] gerda [*]

    už mají toho vraha - píšou to Novinky.

    superkarma: 0 14.09.2005, 12:22:19
  19. avatar
    [55] murena [*]

    Už dávno nevěřím ve spravedlnost.Stále vidíme a jsme svědky tolika špatnosti a zla v lidech kolem nás.Sáhnout někomu na život,je zločin a měl by být potrestán.Zlodějům bych sekala ruce,vrahy bez zbytečných průtahů věšela,obzvlášť v případech jsou li svědci a ten hajzl je chycen na místě činu.Prý se to nesluší a je to amorální.Možná,ale zcela na rovinu říkám,sáhnout mi někdo na život mých nejbližších,našla bych ho a sama ho odstřelila jako škodnou a žádnou ránu z milosti ...

    superkarma: 0 14.09.2005, 12:15:39
  20. avatar
    [52] Gabi [*]

    zn0uz4: psala jsem minimálně

    superkarma: 0 14.09.2005, 11:51:44
  21. [51] apina [*]

    upřímnou soustrast pozůstalým a manželce. Je to hrozné, že ztratila manžela A mimi tatínka nikdy nepozná. Je to opravdu hrozné co se dnes děje na ulicích.

    superkarma: 0 14.09.2005, 11:46:34
  22. avatar
    [50] Julča [*]

    vkatka: to byla Petra Černá,Iva dělala reportáže z venku

    superkarma: 0 14.09.2005, 11:42:48
  23. [46] ValerieM [*]

    vkatka: Já myslím, že to nebyla ona. Viděla jsem totiž je to nedávno Snídani s novou a tam byla nějaká z na vlastní oči a ta se jmenovala Černá a dělali si z ní srandu, že prý to má s černochem, tak to dítě bude také černoušek.

    A jinak je to fuj tajb. Je mi z toho úplně špatně. Takhle zmařený život za to, že se zastal jiného. Chaos. Asi si jakékoli vztahu a mimi rozmyslím, ještě by ji ho zastřelili !!!!

    superkarma: 0 14.09.2005, 11:34:48
  24. avatar
    [44] soptice [*]

    Já si je vůbec nevybavuji. Jména mně něco říkají, ale nevím o koho přesně jde. Je mně jich moc líto. Zmařený lidský život.

    superkarma: 0 14.09.2005, 11:24:48
  25. avatar
    [43] Tanzi [*]

    Mám z toho husí kůži a je mi strašně smutno.

    superkarma: 0 14.09.2005, 11:24:19
  26. avatar
    [42] Simba [*]

    Je to strašná tragedie, ale jít proti střelné zbrani i když možná nevěděl, že má útočník zbraň ... uvidíme, co vyšetřování.

    superkarma: 0 14.09.2005, 11:12:09
  27. avatar
    [41] zn0uz4 [*]

    Gabi: o zabiti? byla to prachsprosta vrazda, zadny zabiti..

    superkarma: 0 14.09.2005, 11:08:54
  28. avatar
    [40] Julča [*]

    vkatka: Iva dělala v tel. novinách reportérku,dříve Řezáčová.Pana Velíška jsem neznala.Je mi jí,malého i rodiny moc líto

    superkarma: 0 14.09.2005, 11:08:04
  29. [37] Ifi [*]

    Julča: ano, Iva Velíšková z Novy je jeho žena, momentálně na mateřské...............chjo

    superkarma: 0 14.09.2005, 10:52:19
  30. avatar
    [36] Gabi [*]

    To je děsný, jaktože v centru Prahy nebyl nikdo, kdo by ho zadržel
    Mě před lety takhle ukradli mobil, když jsem jela s kočárkem na hlavní ulici - měla jsem ho v ruce a někdo mě zastavil a požádal o pomoc. Od té doby jsem dost nedůvěřivá a s nikým se na ulici moc nebavím. Když vezmu všechny krádeže, ke kterým došlo v okruhu blízké rodiny a přístup Policie ČR - naprostá bezradnost a jasná informace: "my to sotva stačíme sepsat, ale nikdo to vyšetřovat stejně nebude" Ale tady šlo minimálně o zabití!

    superkarma: 0 14.09.2005, 10:50:25

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme