Bulvár

Smrt za smrt není správná cesta

Myslím si, že trestat někoho za to, že zabil jiné, trestem smrti, není zrovna správné a příkladné, jako by jsme chtěli dát najevo, že zabití je správný trest, určitě by se to mělo trestat jinak, doživotním žalářem, ve kterém by dotyčný musel pracovat a měl tvrdé podmínky k životu, náklady spojené s uvězněním by si musel odpracovat.Jako ve středověku, jen starý chléb a vodu a práce v kamenolomu.

Trestat někoho za zabití zabitím je jako by dál šířit násilí a ukázat tím mladé generaci, že to je řešení. Není. Měl za svůj trest trpět a pořádně.

Nikdo by neměl mít právo vzít život někomu jinému, a ať si pak s výčitkami žije až do smrti, tím, že ho pověsili, tak si možná ani nestihl uvědomit, co vše napáchal, dala bych ho na samotku a pouštěla mu diapozitivy s tím, co způsobil. Kdoví, jestli je nějaké peklo??? Na to bych nespoléhala...

Jak asi takový bastard večer usíná, proč je mu to vůbec dovoleno. No mělo by se to řešit mnohem dřív, než začne zabíjet, každý diktátor by měl být sesazen, snad se dá poznat už předem, co v něm vězí, vím, že to není tak jednoduché, ale copak je jednoduché vychovat dítě, vypiplat ho z plenek, a pak příjde nějaký bastard a zabije ho???

A kdo tomu všemu přihlíží???

Copak to nejde zastavit ho???

M.


Děkujeme za příspěvek.

redakce@zena-in.cz

   
05.01.2007 - Společnost - autor: Ivana Kuglerová

Komentáře:

  1. avatar
    [25] Lendy [*]

    Free - ona je v zákoně povinnost pracovat, ale těžko se to v praxi důsledně dodržuje a holt někteří jsou šibalové, zahrají to na zdravotní důvody a nikdo je nedonutí a nedokáže, že je např. záda nebolí. Ten pobyt si pak po propuštění musí zaplatit, ale je to pár desítek korun na den, což je ve srovnání se skutečnými náklady prostě směšné a navíc, mnozí vylezou a nemají nic, takže z čeho platit? Momentální "provizorní" ministr se snaží problém nezaměstnanosti vězňů tvrdě řešit. Na podzim byla zajímavá tiskovka, na netu je někde i ke stažení v mp3. Ale zpět k té nezaměstnanosti: Někde na to jdou chytře. Jeden ředitel věznice mi dokonce říkal, jak na ně. Většinou takoví nemakančenkové nechtějí pracovat, ale v posilovně by trávili celý den, tak jim zatrhnou i tu posilovnu - když je tak nemocný, že nemůže ani toči šroubkem, ale těžké činky to klidně zvedá Já taky nechápu, proč je třeba nevyženou klidně do ulic zametat, obecně prospívat jako v USA;) tam to má hodně dobrý stigmatizační a odstrašující efekt pro mladistvé a nejen ty. Jenže to si tady dost dobře nelze představit, ještě by jim pozdrhali, nebo by se vytasili filutové, že jde o "ponížení" a zásah do lidské důstojnosti Imho se ale odsouzený ponížil sám tím, že spáchal nějaký zločin, ale to takovým těžko vysvětlíme.

    superkarma: 0 06.01.2007, 23:25:44
  2. [24] aknell [*]

    ahoj-je šokující,že mladá maminka utluče svou malou dcerušku a dostane za to pár let-myslím,že deset----copak se tahle žena jednou dokáže ještě změnit ?

    superkarma: 0 06.01.2007, 21:42:03
  3. [23] free [*]

    Myslím, že by ve vězení měli pracovat, aby si na pobyt vydělali...a to dost tvrdě. Snad by to bylo i výchovné.... o čemž teda trochu pochybuju, ale přece.

    superkarma: 0 06.01.2007, 20:40:36
  4. avatar
    [21] _zelvicka_ [*]

    Ti, co dnes páchají takové činy nebo zločiny podle mně nemají strach i z toho důvodu, že je nestraší ten nejhorší trest, kterého by se určitě báli - smrt.

    superkarma: 0 06.01.2007, 16:17:34
  5. avatar
    [20] vora [*]

    jsem pro pevnost If.

    superkarma: 0 05.01.2007, 22:41:42
  6. [19] Martíšek [*]

    je to zajímavý názor,bylo by to dobré,jenže už vidím ochránce lidských práv-takovéhle tresty by neprošly...

    superkarma: 0 05.01.2007, 21:26:27
  7. avatar
    [18] paníliška [*]

    Taky zastávám názor - smrt za smrt.
    Trest smrti by byl výstrahou, vzpomínám na orlické vrahy, ti sami přiznali, že kdyby byl trest smrti, tyhle vraždy by nespáchali. Takhle věděli, že jim nic nehrozí, jen pár let za mřížemi.

    superkarma: 0 05.01.2007, 21:06:46
  8. avatar
    [16] aknelin [*]

    aiša: No jasně vrahové by psali jinak

    superkarma: 0 05.01.2007, 19:14:32
  9. avatar
    [15] aiša [*]

    co příspěvek to pravda z pohledu toho kdo to píše

    superkarma: 0 05.01.2007, 18:42:38
  10. avatar
    [14] lenagirl [*]

    superkarma: 0 05.01.2007, 18:15:56
  11. avatar
    [13] Cinderela [*]

    Doživotí?To by bylo spíš pro takové lidi doživotní zabezpečení.Vždyť dnešní vězení,to je vlastně rekreační a vzdělávací středisko.A slušně se chováš? Pustíme tě domů dřív.A můžeš páchat dál. Stále budu tvrdit:smrt za smrt.Tedy v případě vraždy,ne zabití.

    superkarma: 0 05.01.2007, 18:08:52
  12. avatar
    [12] aknelin [*]

    Nejde o to jestli je trest smrti výstrahou.Ale aby se nestalo že vrah bude za pár let vraždit znovu.A držet ho v přísném vězení a vlastě týrat?Nač?Proč?Čemu nebo komu by to pomohlo?

    superkarma: 0 05.01.2007, 17:58:12
  13. [11] FAXÍK [*]

    smrt za smrt je spravedlivý rozsudek

    superkarma: 0 05.01.2007, 17:27:18
  14. avatar
    [8] Vivian [*]

    kocka: nicméně se ukázalo, že trest smrti žádnou hrozbou není

    superkarma: 0 05.01.2007, 15:05:53
  15. avatar
    [7] xjannickax [*]

    oni si ale nic nevyčítají..

    superkarma: 0 05.01.2007, 14:41:38
  16. [6] kocka [*]

    Smrt by měla být hrozba pro ostatní,naco jsou kriminály,ty praskají ve švech,plno pachatelů čeká,až se uvolní místo aby nastoupil na výkon a co dál.Dneska se nebojí zabíjet i děti,ty tresty nejsou nic moc,pro dobré chování je pustí na vycházku,návštěvy mohou za nima,ale takhle se nepolepší.I u nás to někdy vypadá jak na divokém západě,střílí se ve školách a ulicích.Kam to půjde dál,když nenastoupí pořádné tresty !

    superkarma: 0 05.01.2007, 14:19:59
  17. [5] standa1 [*]

    Na obrácení Ferdyše Pištory taky moc nevěřím.

    superkarma: 0 05.01.2007, 14:11:36
  18. avatar
    [3] gerda [*]

    uvědomte si, že tyhle kreatury uvažují jinak, po svém. Jsou to bezcitní, tupí, anebo inteligenci zvráceně využívají k naplnění svých tužeb a dokážou své jednání dobře maskovat a unikat dlouho trestu. V každém případě jsou nebezpeční a nesmí dostat další příležitost. Na obrácení Ferdyše Pištory nevěřím.

    superkarma: 0 05.01.2007, 14:08:00
  19. avatar
    [2] Věrulinka [*]

    Ano,pokud by takové kriminály byly,tak s Tebou budu souhlasit,nejsou,na půlku je pustí za vzorné chování a co dál,to je kolem dokola.Po roce 89,první amestie,příklad.Puštěný vězeň znásilnil v nemocnici na Bulovce miminko a tak to bude stále dokola.

    superkarma: 0 05.01.2007, 13:58:58
  20. avatar
    [1] Ireth [*]

    Ano, vězení nejtvrdšího typu, žádné teplíčko, pohodlíčko, televize, dovážení kultury, posilovny, časté telefony, balíčky, cigaretky - prostě pohodička. Proboha - co je tohle za trest? Copak se mají čeho bát? Jediné o co příjdou, je svobodný život. Jinak se mají velice dobře a my všichni jim to platíme.
    Dokud se tohle nezmění, nezmění se vůbec nic!

    superkarma: 0 05.01.2007, 13:58:03

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme