Bulvár

Smrt v přímém přenosu?


Středeční dopravní tragédie na silnici R7 u Panenského Týnce na Lounsku vzala osmi rodinám otce… Společně s tím se rozpoutala debata, zda mají novináři uveřejňovat drastické záběry, nebo ne?

Veřejnost i odborníci se kloní tu na jednu, tu zase na druhou stranu. Drastické záběry mají varovný účinek… Drastické záběry nic nevyřeší, jsou nechutné a ohrožují výchovu dětí… Se zveřejňováním takových záběrů by měli souhlasit pozůstalí…

Co si myslíte vy? Dovolíte svým dětem dívat se večer na zprávy? Jezdíte opatrně za každé situace, nebo občas riskujete? Byla jste někdy svědkem tragické dopravní nehody?

   
15.02.2008 - Společnost - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [77] alibaba47 [*]

    V rozumné míře nejsem proti informovanosti v mediích, ale předvádění /se?/ pozůstalých je pro mne naprosto nepochopitelné, jak ze strany stanice, uvádějící reportáž, tak ze strany pozůstalých. Ten "bol a zármutek", který dávají prostřednicvním medií najevo mi připadá jako nechutné divadlo.

    superkarma: 0 16.02.2008, 11:25:13
  2. avatar
    [76] Cher [*]

    mindulinka: my doma říkáme, že si pustíme tragickou Novu.

    superkarma: 0 16.02.2008, 09:39:56
  3. avatar
    [75] Stonožka1 [*]

    Když jsem byla dítě, naši se vyhýbali tomu, abychom viděli takovéhle nechutnosti. Já si zase říkám, že v rozumné míře a podle věku by se tohle ukazovat dětem mělo. Klidně a ráda ukážu mrtvýho rozšvihanýho motorkáře 15 leté dceři, které se mi svěřila, že u babičky jí na motorce vozí 17 letej šohaj. To jen pro případ, aby věděla, jak může dopadnout.
    A i s videem o chudince kočce jsem souhlasila, díky tomu se našly ty zrůdy, co to měly na svědomí.

    superkarma: 0 16.02.2008, 08:33:35

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [74] mindulinka [*]

    Televizní noviny na Nově mi připomínají černou kroniku a to mi dost vadí. Nejlepší zprávy - asi čt1 v 18 hodin - večerník.

    superkarma: 0 15.02.2008, 21:53:33
  2. avatar
    [73] biancab [*]

    To že se vysílají takové reportáže -myslím si že příbuzní stejně mají tolik trápení ža se na tv nedívají.Něco podobného jsem zažila,sice to bylo jen v místních novinách.Ale když už,tak je lepší nedívat se,nečíst.Pak to bolí dvojnásob,když si ještě něco o vašem příbuzném vymyslí co ani není pravda.

    superkarma: 0 15.02.2008, 20:36:02
  3. avatar
    [72] tyrkys [*]

    Tahle konkrétní reportáž mi žíly netrhá, toho je v TV spousta a lidi auty jezdit nepřestanou. A řídit jako hovada taky ne .
    Souhlasím ale s Majuchou, že reportáž o utýrané kočce může podobné úchyly inspirovat . Nepochopím, proč tam musely dávat ty záběry a detailní popis .

    superkarma: 0 15.02.2008, 19:28:44
  4. avatar
    [71] paníliška [*]

    na parkoviště

    superkarma: 0 15.02.2008, 19:27:07
  5. avatar
    [70] paníliška [*]

    Edna Nemódní: Naskytla jsem se k tomu, že pán dojel na pekoviště, vystoupil z auta a sklátil ho infarkt. Čumilů kolem habaděj, ale pomoct nikdo. Snažila jsem ho oživit, bohužel bez výsledku, zemřel. Nejhorším zážitkem ale pro mě nebylo to, že mi prakticky zemřel pod rukama, ale to, že čumilů kolem byly mraky, každý chytrý, ale pomoct nedokázal nikdo,když jsem se přiřítila, ještě mě málem sprdli. Takže iluze o tom, že někdo někdy na ulici zase pomůže mi, si fakt nedělám.
    Ad reportáž, neviděla jsem, naštěstí.

    superkarma: 0 15.02.2008, 19:24:22
  6. avatar
    [69] Vivian [*]

    Anouk: mě taky napadlo, že to bude o volbě

    superkarma: 0 15.02.2008, 19:16:13
  7. avatar
    [68] Lucimo [*]

    Edna Nemódní: Taky jsem jednou měla tu čest, že mi vedle hlavy upad pán z osmého patra. Bylo to v době,kdy mobily nebyly běžné a můžu tiříct, žejsem měla problém vzpomenout si na tel.č. na záchranku, pak na ulici, na které jsme...ale že bych k pánovi přiskočila manipulovala s ním? NE! Naštěstí tam bylo lidí víc, v domě bydlela lékařka a zdravotní sestra, takže se toho ujaly. Chlap přežil, ale já na tom zásluhu nemám žádnou.

    superkarma: 0 15.02.2008, 19:13:38
  8. avatar
    [67] Anouk [*]

    Podle titulku jsem si myslela, ze clanek bude o dnesni volbe presidenta , o vcerejsi reportazi totiz nemam tuseni. Jinak zcela souhlasim s Vivian, ze zprav se stala hororova cerna kronika a dulezite informace se v nich nedozvime. Trochu mi to pripomina dobu minulou, kdy nam zase porad ukazovali libajici se funcionare

    superkarma: 0 15.02.2008, 19:01:00
  9. avatar
    [66] Vivian [*]

    Myslím, že je to samoúčelná senzacechtivost. Vzhledem ke statistikám nehodovosti to zjevně žádný varovný účinek nemá, to je jen hloupá výmluva... Diváci prostě chtějí vidět drsné záběry, vychutnat si to příjemné mrazení v zádech při pohledu na urvanou končetinu nebo vyhřezlý mozek... Osobně si myslím, že bychom se bez takového pseudozpravodajství velmi dobře obešli. Já opravdu k životu nepotřebuju informace typu kde se kdo vymlátil s autem a podobné... Tenhle zpravodajský trend fakt nechápu

    superkarma: 0 15.02.2008, 18:53:10
  10. avatar
    [64] evelyn [*]

    Edna Nemódní: jsem zbabelec, nedokazala bych mu pomoci ani psychicky, naopak, utikala bych, az by se mi za patama prasilo. Ani ty shluky lidi kolem bouracek nechapu, jen myslenka, co tam muze byt mi dela zle

    superkarma: 0 15.02.2008, 18:32:29
  11. avatar
    [62] sanvean [*]

    tyvogo, zlatej radiožurnál a čt24 online...

    superkarma: 0 15.02.2008, 18:26:40
  12. avatar
    [61] evelyn [*]

    aha: mne to bylo desne divny, kdyz se jinak vyjadruje kultivovane, ze si na ypsilonu tak trva nekolikrat po sobe

    superkarma: 0 15.02.2008, 17:11:17
  13. avatar
    [60] evelyn [*]

    aha: aha, ja jsem nedovtipa

    superkarma: 0 15.02.2008, 17:10:04
  14. avatar
    [59] aha [*]

    evelyn: sorry, že píši za Gentianu, ale řekla bych, že chce zdůraznit, že to jsou novináři z Novy (novynáři), kteří se mezi novináře neřadí

    superkarma: 0 15.02.2008, 14:23:26
  15. avatar
    [54] Žábina [*]

    Nyotaimori: mně tedy stačil záběr na auto, ze kterého trčela lidská ruka a to prosím ukazovali několikrát
    já jsem z toho měla husí kůži i pod nehty, nejsem z těch co podobné záběry vyhledávají tak jsem neustále přepínala na jiný program ale byla to tak dlouhá reportáž

    superkarma: 0 15.02.2008, 14:01:52
  16. avatar
    [52] evelyn [*]

    gentiana: ten vyraz novynari pises schvalne takto?

    superkarma: 0 15.02.2008, 13:31:35
  17. avatar
    [50] janasev [*]

    to je to nejhorší, že to odnesou nevinní - většinou

    superkarma: 0 15.02.2008, 12:58:55
  18. avatar
    [49] vikina [*]

    já se na zprávy moc nedívám právě kvůli "černé kronice" - je jí tam víc, než je zdrávo. Detaily nehod nesnáším. Loni o dovolené chyběly centimetry a už bychom nebyli, řítil se přímo na nás jakýsi šílenec, pak dostal smyk, párkrát se otočilve vzduchu, dopadl na kola a - odjel. Takovým se nic nestane.

    superkarma: 0 15.02.2008, 12:56:28
  19. avatar
    [48] aha [*]

    Mánička: přesně! Debatu jsem jenom začala číst a už jsou tu názory fuj NOVA, ale přitom televizní zprávy na Nově mají největší sledovanost, tak kdo se na ně dívá?
    Já jsem příspěvek neviděla, protože televizi nemáme vůbec, ale obecně se mi nelíbí hřbitovy kolem cest

    superkarma: 0 15.02.2008, 12:55:24
  20. avatar
    [47] janasev [*]

    já mám řidičák 1,5 měsíce, dokážeš si představit jak jsem včera jela, pomalinku - stačí jen aby člověk nedupal tolik na plyn a nespěchal, těch ušetřených 5 min. stejně za to nestojí, pak akorát míjíme pomníčky u cest a ani to některé od "závodění" neodradí, já jako začátečník jsem pro informaci všem řidičům nalepila Zetko, ale někteří .... radši nebudu ani psát co, to berou jako výzvu ukázat mi pěkně agresivní jízdu, smekám před řidiči,kteří berou v potaz to , že je člověk začátečník a tudíž nemůže jezdit úplně perfektně a jsou obrněni trpělivostí, lidi dávejte na sebe pozor a zkuste předvídat, ono těch 90 km/hod. mimo obec má své opodstatnění

    superkarma: 0 15.02.2008, 12:52:57
  21. avatar
    [46] Fifinka [*]

    Mánička: já o včerejších zprávách tedy nevěděla, dokud jsem si to tady nepřečetla Ale jak jsem to tu četla, někteří jedinci nelenili, asi jim ty zprávy chyběly tak si to promtně našli na netu Novy

    janasev:

    superkarma: 0 15.02.2008, 12:51:10
  22. avatar
    [45] danap [*]

    janasev: mášpravdu, musela jsem to přepnout a co teprve pro ty blízké....mám řidičák jen chvíli a tohle mě vždy hodně zbrzdí... a to neříkám, že jezdím jako blázen....

    superkarma: 0 15.02.2008, 12:45:20
  23. avatar
    [44] malenina [*]

    janasev: Někteří si opravdu nedokážou vážit lidského života a je to pro ně jen reportáž. Možná až ztratí někoho sobě blízkého

    superkarma: 0 15.02.2008, 12:41:12
  24. avatar
    [43] janasev [*]

    stalo se to u n ás ve městě, jakým způsobem to podala NOVA, z toho mi je opravdu zle, aby na záběrech přibližovali krev, to byl vrchol, nikomu nepřeju tu atmosféru,která nyní u nás je, všichni to byli známí, místo aby to bylo podáno citlivě, tak z toho nova udělala zase senzaci, je i odporné číst diskuze na serverech jako idnes apod. , lidi jsou hrozně zlí a nedokážou si asi vážit lidských životů

    superkarma: 0 15.02.2008, 12:22:56
  25. avatar
    [41] Solei [*]

    gerda: nevím, když jsme to viděli poprvé tak jsme z toho byli dost špatní, ale po celkovém zhodnocení cestování po francii jsme zjistili, že ti panáci byli natolik výstražní, že to opravdu vyburcovalo pozornost a opatrnost řidiče.

    superkarma: 0 15.02.2008, 12:04:20
  26. avatar
    [40] gerda [*]

    Solei: no já nevím, tady u nás by asi řidič koukal na tu figurínu a bác ho do stromu .

    superkarma: 0 15.02.2008, 12:01:16
  27. avatar
    [39] Solei [*]

    Ukazovat, a pokud možno udělat to co ve francii, že tam kde se stala smrtelná nehoda postavit panáka rozseknutého červeným bleskem. Nějaké křížky s věnečkem pcha....
    Jak se před časem zabily ty děti u Opavy, tak tam ty svíčky a kytičky byly vidět tak tři měsíce, půl roku po nehodě vypadá ten strom kolem kterého omotali auto mírumilovně a krásně a široko daleko žádná upomínka na tragédii.

    superkarma: 0 15.02.2008, 11:53:51
  28. avatar
    [38] elly [*]

    Majucha: myslíš Tak to já jsem asi blbka naivní

    Mánička: já teda musím přiznat, že zprávy s ukládání drobotiny většinou nestíhám a když už, tak fakt jen novu, protože ostatní zprávy donedávna končily moc brzo, abych stíhala

    superkarma: 0 15.02.2008, 11:51:32
  29. avatar
    [37] gerda [*]

    Mánička: na Novu stačí mrknout ze sousední místnosti a jsi v obraze. Na ČT2 musíš mít čas a soustředění. V podstatě se dá stihnout obojí.

    superkarma: 0 15.02.2008, 11:47:35
  30. avatar
    [35] malenina [*]

    Mánička: Na zprávy se asi dívá většina lidí, někdo na ČT1, Novu nebo Primu. Když příjde řeč na Novu tak nejspíš ve spojení se stupidními seriály a estrádami

    superkarma: 0 15.02.2008, 11:46:47

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme