Šmoulové se vrací zpátky plní síly a energie, aby malým školákům zpříjemnili přípravy na začátek nového roku. Děti si užijí spoustu zábavy při sbírání šmoulích postaviček a hraní her a zároveň se dozvědí, jak má vypadat správná zdravá svačinka. Šmoulové totiž přináší řadu tipů na jednoduché a chutné recepty. Od středy 20. srpna se s nimi budou setkávat zákazníci supermarketů a hypermarketů Albert, od 27. srpna také zákazníci v prodejnách SPAR a INTERSPAR. Kampaň poběží až do 7. října 2014.

smoulove

Vyšmoulená sbírka za nákupy                                                         

V průběhu celé kampaně získají zákazníci za každých 200 Kč nákupu a při nákupu partnerských produktů v prodejnách Albert, SPAR a INTERSPAR jeden bod. Za šest bodů dostanou balíček se třemi figurkami. Každý tak v jednom balíčku objeví dvě různé postavičky šmoulů a k nim jednu figurku ovoce nebo zeleniny. Jednotlivé figurky se dají libovolně spojovat, takže si z nich děti mohou vytvořit kombinace podle vlastních představ.

Kompletní sbírka obsahuje 14 různých šmoulích postaviček a 6 druhů ovoce a zeleniny. Čím více figurek je ve sbírce, tím zábavnější spojení je možné vytvořit. V prodejnách lze navíc zakoupit také sběratelský pytlík za 25 Kč, aby se figurky nepoztrácely.

Ovoce a zelenina hraje u šmoulů prim

Děti potřebují dostatek energie neustále, zvlášť když dopoledne stráví ve škole a odpoledne se věnují sportu, chodí na různé kroužky nebo si hrají s kamarády. Proto je důležité dbát na jejich pravidelné a vyvážené stravování. Díky snadným šmoulím receptům si navíc děti zvládnou připravit svačinu samy, a o to více jim bude chutnat.

„Cílem naší nové kampaně je především naučit děti zábavnou formou zásadám zdravého stravování. Nejenže díky šmoulům, kteří jsou mezi dětmi oblíbení, upozorníme na význam ovoce a zeleniny, ale zároveň našim zákazníkům poskytneme řadu receptů na zdravé snídaně či svačiny, které budou k dispozici na speciálně vytvořené mikrostránce,“ uvádí Zlata Ulrichová, marketingová ředitelka obchodního řetězce Albert, která vede tým připravující celou kampaň.

V prodejnách Albert jsou k dispozici produkty označené logem Vím, co jím, které splňují definovaná nutriční kritéria, takže obsahují minimální množství soli, přidaných cukrů nebo například tuků. Aby byl výběr zdravých potravin při nákupu co nejjednodušší, lze je rozpoznat také podle šmoulích obalů a značky Albert Quality. Zapomínat by se však nemělo ani na ovoce a zeleninu, které jsou zdrojem řady potřebných vitamínů.

Šmoulí výpravy online i na prodejnách

Na nově vytvořené mikrostránce www.albert.cz/smoulove bude k dispozici seznam jednotlivých šmoulích figurek, kde si zákazníci budou moci odškrtnout ty, které již mají ve své sbírce. Pro děti budou připravené také zábavné hry a šmoulí recepty.

Na webových stránkách www.interspar-smoulove.cz budou mít návštěvníci možnost zapojit se do soutěže o 10 dárkových poukázek na hračku v hodnotě 500 Kč dle vlastního výběru. Současně zde naleznou informace o akci, její pravidla a seznam aktuálních sponzorských produktů.

Kampaň bude dále podpořena televizními spoty a na facebookovém profilu Albert Česká republika facebook.com/albertceskarepublika. Komunikace bude současně probíhat také přímo na prodejnách prostřednictvím bannerů a instore rádia. Informace o kampani se objeví i v magazínu Albert v kuchyni, na webových stránkách www.albert.cz a v letácích budou vyznačené partnerské produkty, za které budou zákazníci získávat jednotlivé body.

Společnost Ahold Czech Republic, a. s. působí na českém trhu více než 20 let. Provozuje maloobchodní síť prodejen Albert, která je jednou z největších v České republice. Jejím základem je 227 supermarketů, 56 hypermarketů a 23 benzinových stanic. Deset tisíc zaměstnanců prodejen Albert obslouží týdně 3,5 milionu zákazníků a celkovým počtem třinácti tisíc zaměstnanců se Ahold řadí mezi deset největších zaměstnavatelů v zemi. V roce 2011 získala společnost Ahold Národní cenu kvality. Charitativní aktivity společnosti zastřešuje Nadační fond Albert, který realizuje unikátní celorepublikový vzdělávací program Zdravá Pětka pro základní i mateřské školy, který je zaměřený na zdravý životní styl, především v oblasti zdravého stravování.

Od 1. srpna 2014 je SPAR ČOS součástí koncernu Ahold provozující v České republice síť prodejen Albert.

SPAR ČOS provozuje v České republice 49 obchodů (35 hypermarketů INTERSPAR, 14 supermarketů SPAR), ve kterých zaměstnává přes 4 500 zaměstnanců. SPAR ČOS je rovněž provozovatelem moderních velkokapacitních Restaurací Interspar, kaváren Tutto Bene a občerstvení Cafe Cappuccino To Go.Hrubý obrat z prodeje za rok 2012 činil 569 mil. eur, což představuje nárůst oproti předchozímu roku o 4,02 % (očištěno o změny kurzu). SPAR ČOS je od září 2002 členem Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR. SPAR ČOS ve spolupráci s občanským sdružením Zdraví-Život vytvořila projekt „Daruj krev v pravou chvíli“, jehož smyslem je zvýšit počet bezpříspěvkových dárců krve. Více na www.darujikrev.cz.

Reklama