Bulvár

Smí politici jezdit na červenou?

Pokud se o případ překračované rychlosti a nedodržování pravidel silničního provozu našimi politiky budete zajímat, dočtete se v médiích zhruba několik následujících faktů.

Redaktoři Mf Dnes si na služební automobily posvítili a zjistili, že naši politici v čele s ministrem vnitra Stanislavem Grossem se naším hlavním městem přemísťují příliš rychle a na předpisy pranic nedbají. Většina z nich si nezapne ani maják, to aby nás kolemjdoucí či jedoucí upozornili, že spěchají na zasedání vlády. 
Ze startu tentokrát vyrazili opět pozdě, spěchat tedy bylo nutné.
Po cestě si naši politici procházejí dokumenty, a nesledují tudíž jízdu a chování svého řidiče. Tak tedy nejsou za jízdu zodpovědní a podle všech zákonů na takovou jízdu mají stejně právo. V cíli jsou včas, tak co...

Tak nic. Zase nic, nikdo nebude potrestán, kauza utichne a my ostrouháme. Budeme si muset počkat, až někdo z politiků svým autem někoho zraní. Ale známe to, u nás se politici hrdě drží na svých postech, demise je pro ně prakticky neznámý výraz, a tak se obhájí a podrandí, nejen na silnicích, dál.  
Nemohu (a zřejmě ani vy) s tím nic dělat.
Jakmile uvidím rychle jedoucí limuzínu, zvýším svou pozornost a budu doufat, že ministří příliš nespěchají.
Domnívám se ale, že celá věc může mít ještě jeden dopad.

Zřejmě se totiž už nadobro budeme muset smířit se způsobem řízení automobilů v naší republice. Budeme dále snášet poznámky turistů ohledně nedostatku tolerance a ohleduplnosti na českých silnicích.
Budeme si muset zvyknout, že při jízdě často potkáme spoustu neomalenců. Mám na mysli ty, kteří často nesmyslně a příliš rychle přeskakují z pruhu do pruhu, bez blinkru a bez důvodu. (Kolikrát si říkám, kde že je příčina flegmatičnosti našich policistů k těmto zbohatlým závodníkům.)

Tato politická aférka situaci rozhodně nezlepší, jelikož teď si kdekdo může  myslet, že jezdit tímto způsobem je dovoleno. Politici mohou a policisté nikomu nebrání.
Bude se tedy dále a donekonečna nebezpečně (s trochou nezbytné "frajeřiny") předjíždět, třeba na dvojitých čarách?
A není tedy jízda Stanislava Grosse, který je jako ministr vnitra za dopravu zodpovědný, velmi špatným vzorem? A není jeho chování nebezpečné pro všechny z nás, a třeba i pro naše děti?
Přeháním? Přečtěte si následující -

Na celé trase z barrandovského sídliště k budově Úřadu vlády na Klárově se podle tiskového oddělení pražské dopravní policie smí jet nejvýš padesátkou. Hned na začátku ulice, kterou děti ze sídliště přecházejí cestou do školy, ministrovo auto svištělo osmdesátkou.
"Takhle jet kolem školy může jedině blázen. Dal bych mu nejvyšší možnou pokutu," komentoval přestupek, aniž by tušil, kdo se ho dopustil, Josef Daniška z ředitelství dopravní policie.
(Zdroj iDnes) 

Po takto obhájených chybách našich politiků jsem vždy hodně rozladěná.
Člověk si totiž znovu a znovu uvědomuje, jak je malý a bezmocný.

Neměly by být osoby, které si myslí, že jsou schopné vést stát, reprezentovat a rozhodovat za nás, naším vzorem?
Bohužel to, tentokrát ohledně bezpečnosti nás všech, opět nepředvedli... 

 

 

                                               
   
09.06.2004 - Společnost - autor: Jindřiška Kleknerová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [82] vanilliaice [*]

    prázniny jsou tady a dopravní policie se chodí pravidelně slunit i tam kde nikdy předtím nestávali....je to mazec včera mi jeden z nich měnil žárovku na autě...jojo kluci se snaží pomáhat...Sml67

    superkarma: 0 07.07.2011, 11:13:44
  2. [81] Terezka95 [*]

    Celkově se mi nelíbi práva politiků, majáčky bych jim sebrala a i jejich imunitu o zbytek ať se postará Dopravní policie

    superkarma: 0 24.06.2011, 15:15:03
  3. avatar
    [79] Jeremi [*]

    medved: Ne, na řidiče se samozřejmě imunita nevztahuje. Ale zase - oni jsou ti podřízení a těžko jezdí jinak, než jak si přejí jejich šéfové.

    Ad příklady táhnou - já bych trochu rozlišovala, jestli je určitá činnost "jenom" škodlivá (jako to kouření) nebo nelegální (překračování rychlosti, řízení pod vlivem alkoholu), popřípadě je umožněna jenom politikům (popíjení na pracovišti v pracovní době). V prvém případě mám na politika stejná měřítka jako na kohokoliv jiného, v druhém jsem přesvědčena, že by se měl chovat úzkostlivěji než normální občan a limity dodržovat, a ve třetím případě si myslím, že má napnout všechny síly, aby nerovnost odstranil.

    Stejně jako Ty pochopitelně dodržuju pravidla a zákony bez ohledu na chování politiků, ale přiznejme si, že nejsme zrovna typickým vzorkem populace a že spousta našich spoluobčanů si řekne "když může on, tak proč ne já". Politici (společně ještě s celebritami showbussnisu) jsou tím, kdo ovlivňuje, co bude považováno za normální a společensky únosné a měli by se podle toho chovat.

    superkarma: 0 10.06.2004, 22:08:05
  4. avatar
    [78] Fifinka [*]

    medved: my jsme baby dospělý..a co lidi, co dostanou řidič v 18ti letech - ti jsou dospělí? Dává jim třeba Cyril Svoboda dobrej příklad, že jezdí 2x takovou rychlostí než má?

    Půjdu snad volit např. Snopkovou a Svobodu, když je budu znát osobně a budu vědět, co je to za lidi (bydlej u nás v ulici), i když budou prosazovat dobré zákony?? Já tedy ne...

    superkarma: 0 10.06.2004, 17:09:18
  5. avatar
    [77] medved [*]

    Fifinka: ano, to mas pravdu..priklady se davaji DETEM...ale my uz sme sakra dlouho baby dospely a rozhodujeme se za sebe bez ohledu na chovani "prikladu"
    a predstava, ze politici by meli byt ti nejlepsi z nas je hodne prehnana a myslim, ze tomu neveris ani ty sama ...politika neni o kvalite cloveka, tom jestli kouri, pije, jezdi rychle, bije manzelku, smilni nebo dela ja nevim co...ta je o tom, ze je clovek schopen presvedcit dostatecne mnoztvi lidi, aby za nim sli...a jak to udela je jeho vec...me osobne bude milejsi politik, ktery bude delat vsechno vyse uvedene dohromady, ale pokud dokaze prosadit zakon, ktery budu povazovat za dobry, prospesny, spravedlivy a ja nevim co jeste, tak ho budu nadale volit, i kdyz jeho "moralni" profil je nevalny ja si spis myslim, ze nejlepsi lidi by meli delat ucitele, tam je to setsakra potreba...ale to je asi jeste utopistictejsi predstava nez ta tvoje

    superkarma: 0 10.06.2004, 16:39:52
  6. avatar
    [76] Fifinka [*]

    Jeremi: č.74 já se to stejné snažila napsat v příspěvku č. 24

    medved: no to já samozřejmě nevím, to místo neznám..
    Tvoje úvaha (75) o těch příkladech se mi nelíbí, neumím to asi vysvětlit, ale prostě s tím nesouhlasím, myslím si opravdu že politici tímhle dávají špatné příklady..ano, kouří si v parlamentu, jezdí 2x víc než je povoleno, chlastaj si v parlamentu..ale snad by to měli být ti nejlepší z nás a dělat by toto všechno neměli, ne? JÁ nekouřím, nepiju téměř vůbec, jezdím snad podle pravidel a doufám, že tím dávám příklad alespoň svým dětem ..osobně by mi příklad politika, kterého zvolím sakra i já ukradený být neměl, ne?

    superkarma: 0 10.06.2004, 16:31:19
  7. avatar
    [75] medved [*]

    Jeremi: ja myslim, ze je chybna uvaha vztahovat dodrzovani pravidel na chovani kohokoliv...pravidla jsou zakon a zakony se proste musi dodrzovat...bylo by pekne, kdyby je dodrzoval i politik, ale je to jen a jen vec jeho osobniho svedomi...me je jeho priklad naprosto ukradeny...on ridi jak chce, jak ridim jak chci pokud se mi nelibi, jak se chova za volantem, mam moznost jeho stranu nevolit, ale to je asi tak vsechno co muzu
    opravdu nevim, co se porad placa o prikladech...to je jako s kourenim...politici nemaji kourit , protoze svadeji obyvatelstvo ke koureni a davaji jim spatny priklad podle me opet chybna uvaha...KAZDY vi, ze koureni skodi zdravi stejne jako KAZDY vi, ze kdyz bude jezdit rychle, muze zabit sebe nebo nekoho jineho...i kdyby kourila cela vlada, cely parlament a cely senat, tak JA kourit nebudu !

    jen pod carou...jak to je vlastne pravne ? co ja vim, tak ministri ty auto vubec neridi...to se vztahuje poslanecka imunita i na jejich ridice ????

    superkarma: 0 10.06.2004, 15:52:13
  8. avatar
    [74] Jeremi [*]

    medved: Jenže ta argumentace, která tu padla, byla naopak - přece nemůžete očekávat, že budou limity dodržovat politici, když je nedodržujete vy sami, zameťte si před vlastním prahem. Což je špatná úvaha. I kdyby v téhle republice všichni jezdili jak prasata a nedodržovali pravidla, tak politik prostě musí. On je tím, kdo má jít příkladem, ne cukrář Novotný z Kardašovy Řečice.

    superkarma: 0 10.06.2004, 15:40:42
  9. avatar
    [73] medved [*]

    Fifinka: zacali v useku merit...neni to nahodou tim ? co ja vim, tak vetsina pravidelnych ridicu dobre zna mista, kde se casto meri a tam zpomali na predpisovou rychlost...mam dojem, ze v tomhle pripade se poucila spis policie

    superkarma: 0 10.06.2004, 15:27:43
  10. avatar
    [72] Fifinka [*]

    medved: no vidíš, v tomhle článku http://www.novinky.cz/03/38/13.html jasně píší, že od té doby, co tam měl nehodu Svoboda, tak se tam většinou jezdí podle předpisů:
    Ministrova nehoda měla však zřejmě pro ostatní preventivní charakter, protože řada řidičů se poučila. V místě, které mezi místními řidiči nese přezdívku "Svobodova zatáčka", se nyní většinou jezdí podle předpisů.

    "Dříve se tam jezdilo rychleji, ale po nehodě jsme začali v tom úseku nepravidelně měřit a většina řidičů jezdí podle značení. Pokud tu někdo v současné době překročí rychlost, tak je to zhruba o 5 kilometrů, což není nic závažného," sdělil Právu Alois Gryc z vyškovské policie.

    Tebe to možná neoslovilo, že se tam Svoboda zranil, ale zřejmě většinou řidičů to oslovilo... že by z toho snad vyplynulo, že pokud nebudou na našich silnicích různé Svobodovy, Dubčekovy, ...nevím jaké zatáčky.. pak teprve pak bude běžný občan jezdit podle předpisů?

    superkarma: 0 10.06.2004, 15:25:01
  11. avatar
    [71] medved [*]

    debatu jsem proletela a musim se zastat Suzanne...moc hezky to vystihla s tim rizenim podle pravidel...ja sama osobne jezdim podle predpisu...max na dalnici jedu o par (ale opravdu jen minimalne) rychleji...a v Praze mam dojem, ze jsem posledni na svete...kdyz jedu usekem, kde je ctyricitka 40, tak si uziju blikani a troubeni az doaleluja
    to jak si jezdi politici je me osobne uplne jedno, jejich pokuty, jejich zraneni a jejich problemy me nijak neoslovuji ...souhlasim, ze imunita je sprostarna, ale prece si nereknu, kdyz to prase Gross jezdi 190, tak ja muzu taky
    nevim, proc by se melo dodrzovani zakonu ridit tim, zda je dodrzuje nekdo jiny...byt je to ministr...

    superkarma: 0 10.06.2004, 13:49:59
  12. avatar
    [70] alifie [*]

    Je reseni, jak zpomalit auta jezdici kolem skoly. Staci dat na silnici "zpomalovaci hrboly" Videla jsem v Holandsku na silnici obrovske boule - jasne cervene s bilyma teckama (jako hlavicky muchomurek). Uz z dalky byly dobre videt a kazdy si rozmyslel jet pres ne rychleji nez dvacitkou. Ani pracujici ministr by neprehledl, ze mu pri skoku pres bouli malem vypadly zuby.
    A pokud se jedna o oblast u skoly, tak by nemel byt problem takovou upravu prosadit. Jedine, co tady chybi jsou lide, kteri by byli ochotni problem resit.

    superkarma: 0 10.06.2004, 09:55:53
  13. avatar
    [69] Jeremi [*]

    Suzanne: A neodsoudila bych ji za popolismus, kdyby dala své dítě do české školy, přestože ho mohla dát na francouzské lyceum. Populismus je u politika normální.

    Sakra - uvědomme si už konečně, že tyhle lidi nikdo nenutil, aby do politiky vstoupili! Bylo to jejich dobrovolné rozhodnutí, získali tím moc a možnost rozhodovat o osudech druhých a měli by se za to taky něčeho vzdát! Jen tak bude rovnováha práv a povinností zachována. Totiž to, co po nich máme chtít, je aby nám šli příkladem.

    superkarma: 0 09.06.2004, 22:54:07
  14. avatar
    [68] Jeremi [*]

    Suzanne: Jenže politik je v trošku jiné situaci, než ředitel sýrárny. Ředitel sýrárny nemá tu moc rozhodovat o životech jiných. To, že Buzková podle mého názoru nemá právo dávat dítě do francouzské školy (pozor, netvrdím, že nemá právo dávat dítě do soukromé školy, ale nechť je to škola spadající pod vliv ministertva školství), považuji za daň za to, že se dala na politiku. Sorry, ale ministerská funkce NENÍ práce. Když už chceš přirovnávat, tak jak bys brala, kdyby ministr zdravotnictví nakázal, že nesmíš mít bílé plomby a přitom jezdil k zubaři do Němec?

    MMCH - nezapomínej na to, že Buzková sedí ve vládě za stranu, která se v programu hlásila k tomu, že školy by měly být jednotné, a že osmiletá gymnázia a soukromé školy jsou příliš elitářské. Úsloví o tom, kterak káží vodu, pijí víno, se v téhle souvislosti přímo nabízí.

    superkarma: 0 09.06.2004, 22:41:08
  15. avatar
    [67] Suzanne [*]

    Ooo, cítím to dokonce dvakrát - tak to sorry, abych nevypadala přecitlivělá

    superkarma: 0 09.06.2004, 22:20:13
  16. avatar
    [66] Suzanne [*]

    Jeremi: s trochou nadsázky: je to, jako kdybys chtěla, aby ředitel sýrárny nejedl nic jiného jen proto, aby dokázal, že jeho sýry jsou dobré. Takhle to cítím já. MMch kdyby Buzková přišla s tím, že "občané, chtěla jsem dát dceru na fr.l., ale nedám, protože naše školství je skvělé", tak bys ji odsoudila za populismus, a za to, že obětovala svoje dítě své kariéře Takhle to cítím já.

    superkarma: 0 09.06.2004, 22:18:30
  17. avatar
    [65] Suzanne [*]

    Jeremi: Podle mě by byl hnus nedat dítě do určité školy vybrané podle mého nejlepšího vědomí a svědomí jen proto, abych vyhověla veřejnosti. Kam dala dítě, to je pro naše školství zcela irelevantní. A obětovat politiku dítěti - dělá svoji práci, tak jaképak oběti. A i kdyby Buzková byla úžasná, což zřejmě není, nemůže tenhle natvrdlý školský režim změnit za jedno volební období.

    superkarma: 0 09.06.2004, 22:14:39
  18. avatar
    [64] Vivian [*]

    Eva_Fl: a kdo nařídil, že se musíš zdržet?

    superkarma: 0 09.06.2004, 21:56:04
  19. avatar
    [63] Jeremi [*]

    Eva_Fl: Oceňujeme, chvályhodné.

    superkarma: 0 09.06.2004, 20:22:43

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [62] Eva_CZ [*]

    vsimli jste si, ze zamorsky teror se zdrzel, jo?
    Ale to neznamena, ze vas tady nesleduju!

    superkarma: 0 09.06.2004, 20:04:20
  2. avatar
    [61] Jeremi [*]

    Suzanne: Podle mě je hnus zároveň dělat ministryni školství (tj. být nejvyšším velitelem těch, co řídí, CO se budou učit děti jiných) a posílat dítě do školy, která je z tohoto systému vyčleněna. Není to o tom, že by mělo být dítě obětováno politice. Naopak, chce-li Buzková trvat na téhle škole pro své dítě, měla obětovat politiku dítěti!

    superkarma: 0 09.06.2004, 18:46:35
  3. avatar
    [60] k@tchabinka [*]

    mamco... no do krmelce muzes nasadit skodnou :)))

    superkarma: 0 09.06.2004, 17:10:41
  4. avatar
    [59] k@tchabinka [*]

    Buzkova si myslim, ze vsadila hodne na svou popularitu, ale o skolstvi vi asi tolik, co ja.
    I kdyz, ano, ja jeji praci neznam dopodrobna. Pusobi na me jako Alenka v risi divu.

    superkarma: 0 09.06.2004, 17:10:18
  5. avatar
    [58] k@tchabinka [*]

    Suza.. no ja nevim .. ale ze vsech stran se na ni vali kritika ohledne urovne skolstvi.. a nezlob se na me, ja vim, ze chce pro svoje dite to nejlepsi ale tim, ze ji hodila na fr. skolu jenom dokazala, ze ty nase skoly stoji za prd.
    Ale dobre snad to neni SKRALOUP srovnatelny s Fenclovymi pozemky , Zemanovymi kufriky, Grossovym bytem pro stredni tridu atd atd atd.. je to jen jiny uhel pohledu..

    superkarma: 0 09.06.2004, 17:09:18
  6. avatar
    [57] Suzanne [*]

    katchabinka: co to je škraloup? Myslíš třeba Buzkové dcera ve fr. lyceu?? To já fakt neberu jako škraloup, přece nebude obětovat svoje dítě politice, probůh! Ne, že bych Buzkovou nějak podporovala, neznám její práci dobře, ale jestli myslíš tenhle škraloup, tak to nemůžu souhlasit.

    superkarma: 0 09.06.2004, 16:20:01
  7. avatar
    [56] mam-ča [*]

    katchabinka: 55.
    Ale jenom mimo krmelec, jo ?

    superkarma: 0 09.06.2004, 15:16:33
  8. avatar
    [55] k@tchabinka [*]

    mamco.... ja bych naopak obcanum povolila po ukonceni politikovy sestinedelni ochranne lhuty legalni lov :)))

    superkarma: 0 09.06.2004, 14:22:57
  9. avatar
    [54] k@tchabinka [*]

    znouza... nemeli by mit zadnou imunitu..jedine toho zneuzivaji. Politik je jen clovek, nema se povysovat nad ty, co ho volili.

    Pokud clovek bez ucty do politiky vstupuje, tak ji po nem tezko muzes chtit.
    nehlede na to, ze je chovani politiku vseobecne velmi tolerovano.
    Ale jezis dyt si to vem.. neni politik, co by nemel skraloup..
    Buzkova, Fencl, Klaus, Gross, Teplik, Zeman, Souckova, Grebenicek, KATO, Langer.. atd atd atd... a pokracuje to niz... namestci, primatori...

    superkarma: 0 09.06.2004, 14:20:41
  10. avatar
    [53] šája [*]

    mam-ča:

    superkarma: 0 09.06.2004, 14:10:38
  11. avatar
    [52] mam-ča [*]

    zn0uz4: Já bych našim politikům po skončení aktivní činnosti povolila akorát "šestinedělí" ochrannou lhůtu.
    Aby se mohli z toho panování vzpamatovat, než dosednou na el mezi normální občany.
    Ještě bych jim na odchodnou "znárodnila" naspořený balík peněz za účelem zmrtvýchvstání resortu, který mizerně řídili.

    superkarma: 0 09.06.2004, 14:00:03
  12. avatar
    [51] zn0uz4 [*]

    katchabinka: ja myslim, ze by pani politici meli mit treba imunitu jen na pude posr. snemovny/senatu, a ne dozivotni. a taky troska ucty k ostatnim, v anglii si lord uprdne a s omlouvou slozi funkci, zcela dobrovolne a ne jak unas, kde maji vsichni betonovy pozice a xichty.

    emma: ne. ta hul by bohate stacila.leckde se to jeste pouziva, a myslim, ze i s uspechem. jak je treba mozny, ze v arabskych emiratech si proste nikdo na zem neplivne, ze tam nikdo nehaze zvejkacky na zem, veci muzes nechat volne nekde lezet a nikdo je neukradne.. protoze si tam vic vazi svyho tela nez cizich veci :))

    superkarma: 0 09.06.2004, 13:48:50
  13. avatar
    [50] Lhasa [*]

    Každopádně volební systém podle osobností, ne podle stranickýh kandidátek

    superkarma: 0 09.06.2004, 13:30:28
  14. avatar
    [49] k@tchabinka [*]

    znouza .... ona by mozna stacila prima demokracie... aby clovek mohl politika zlískat hned, jak ho vyhodi z mista :)

    superkarma: 0 09.06.2004, 13:25:27
  15. [48] Hanule [*]

    Já myslím, že vzhledem k tomu, že jsme malá země, je tu obrovský úřednický aparát. Kolega říká, New York má 10 mil. obyvatel a řídí to tam starosta. A my máme prezidenta, vládu, ministerstva, parlament, senát kraje atd.

    superkarma: 0 09.06.2004, 13:16:37
  16. avatar
    [47] Vivian [*]

    emma: (12)

    superkarma: 0 09.06.2004, 13:16:30
  17. avatar
    [46] emma [*]

    zn0uz4: ukamenovat?

    superkarma: 0 09.06.2004, 13:09:23
  18. avatar
    [45] zn0uz4 [*]

    šája: co defenestrace.. spis verejne tresty.. jako 50 ran holi atd... nebo pranyr.. a pak natvrdo do zalare

    superkarma: 0 09.06.2004, 12:43:11
  19. avatar
    [44] mam-ča [*]

    šája: Že bychom přesvědčily "Jihočeské matky", aby svou iniciativu napřely potřebnějším směrem ?
    Ty už jsou správně sešikované, ale zase - kdo by je platil, že ?

    superkarma: 0 09.06.2004, 11:49:44
  20. avatar
    [43] emma [*]

    mam-ča:

    superkarma: 0 09.06.2004, 11:44:21
  21. avatar
    [42] šája [*]

    mam-ča: Že jo - chtělo by to občanskou iniciativu "Za znovuzavedení defenestrací"

    superkarma: 0 09.06.2004, 11:44:10
  22. avatar
    [41] mam-ča [*]

    emma: No jo, když defenestrace už vyšly z módy.
    A takový to byl hezký historický obyčej...

    superkarma: 0 09.06.2004, 11:37:16
  23. avatar
    [40] emma [*]

    mam-ča: ale jsou fraška! protože politici vědí ať to dopadne jak chce, občan jim dovolí cokoliv. kdyby lidi byli tak zhnusený nejde jich třeba 70% volit vůbec. nebo jich 70% zvolí stranu přátel piva. PROČ to neudělaj a volej pořád dokola ty 3-4 stejný? jsou líný o tom přemejšlet, řeknou si "stejně je to jedno". proč si neřeknou "budu bojovat proti tomuhle systému, tak nepůjdu volit, aby to donutilo politiky udělat změnu!" . například...

    superkarma: 0 09.06.2004, 11:30:12
  24. avatar
    [39] emma [*]

    šája: ale s tou totalitou, to je pravda. v totalitě žili jak politici, tak občani, a proto se prostě neumějí chovat demokraticky. politici nejsou zvyklý nést odpovědnost za svoje činy a občany nenapdane tu odpovědnost po nich chtít, čekaj, že rozhodne nějaký "orgán činný v trestném řízení".

    superkarma: 0 09.06.2004, 11:27:03
  25. avatar
    [38] šája [*]

    mam-ča: Já tě za hlupáka nemám, vidím to stejně

    superkarma: 0 09.06.2004, 11:26:19
  26. avatar
    [37] šája [*]

    emma: V jiných zemích to asi jde, protože tam nemají za sebou 40 let totality a mocní nemají pocit, že jim ujel vlak. Nevím, jestli jsem to vyjádřila, jak myslím. Ale víc to rozebrat nedokážu, nejsem politilog

    superkarma: 0 09.06.2004, 11:21:33
  27. avatar
    [36] Luciš [*]

    No stačilo mi sledovat volby do senátu. Proč se bere za platný názor 20% či míň % obyvatel???
    Proč po parlamentních volbách záleží na hlasu jednoho poslance???

    Změnu systému by to chtělo, aby si ty nebyly tak jistí sami sebou,"vždycky se to nějak zpytlíkuje a já budu u korýtka"

    superkarma: 0 09.06.2004, 10:49:57
  28. avatar
    [35] mam-ča [*]

    Suzanne: Ne, není to strach z neznáma ani pohodlnost, je to politická loterie a sází se na favority. Všichni si koupí los a nakonec nikdo nevyhraje. Bank zůstává doma.
    V politice je prostě hodně slimáčků a málo kapustičky…
    Ale to jsme odbočily od jízdy na červenou.

    superkarma: 0 09.06.2004, 10:41:10
  29. avatar
    [34] Suzanne [*]

    mam-ča: Já vždycky volím nějakou jinou stranu, většinou menší, kde někoho znám a důvěřuju mu. Většinou ta strana nevyhraje, protože národ hlasy rozdělí mezi dvě tři největší, na které sice všichni nadávají, ale nakonec jim ten hlas dají. Je to strach z neznáma nebo pohodlnost?

    superkarma: 0 09.06.2004, 10:34:07
  30. avatar
    [33] mam-ča [*]

    emma: Emo, asi mě budeš považovat za totálního hlupáka, ale mě jakékoli „volby“ připadají jako fraška. Málokdo může říct, že příslušné volené politiky zná. (Možná v komunálních volbách, tam ano.) A oni si jen přerozdělují korýtka mezi sebou. To, že většina národa jde způsobně hodit volební lístky do pixly, je jen taková hra, aby se tomu „přerozdělování koryt“ dostalo zdání legálnosti a národu pocit, že něco může ovlivnit.

    superkarma: 0 09.06.2004, 10:27:45

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme