Bulvár

Šli byste do výměny manželek?

 

Takové „zkrocení zlého muže“, jako jsme měli možnost sledovat v nděli v reality „Výměna manželek“, se hned tak nevidí. Skoro to vypadalo, že manželská poradna je proti tomu instituce s minimální úspěšností. Šli byste do něčeho takového?

Popravdě řečeno, příliš tento pořad nesleduji. Jestli jsem viděla náhodou pár dílů... Včerejší jsem měla puštěný při pečení buchet a ve finále jsem si k tomu musela sednout a sledovat děj s otevřenou pusou. Výsledkem je skvostný „samopek“ místo kýženého moučníku, který by nestrávila ani míchačka na beton, a tento tematicky odlehčený, leč příhodný článek.

Toho bych spláchla do záchodu

Na jedné straně líný, nevrlý, na duchu mdlý týpek, který se nečině placatí v křesle a snaží cigaretami vyudit své čtyři děti v pražském panelákovém bytě. Zvednout tělo z pozice v sedě a udělat si byť jen kávu je pro tohoto živočicha téměř nadlidský výkon. Navíc je jeho pověst v rodině z kategorie cholerický, uřvaný hulvát, což dokladuje pohled na děti, které po jeho příchodu domů obratem akčně hledají noru.
Nešťastná vyměněná manželka se snaží zmírnit psychotické projevy malých capartů, přičemž se neubrání slzám.

Naprosto nechápe, jak může její protistrana s něčím tak nepřijatelným žít. Asi nikdo, kdo se díval.


Dokonalý chlapík

Na straně druhé svalnatý, pěkný, starostlivý a šikovný sportovec – sympaťák, žijící v krásném prostředí řeckého pobřeží v karavanu, kde se snaží nejen pomáhat druhé vyměněné ženě a také jí zpříjemnit pobyt, ale navíc dokáže šít na šicím stroji či vykoupat a nakrmit malé dítě. Uvaří, pomůže, opraví, zařídí, udělá. Je to pohodář a pozorný muž. Dokonalý protějšek. Vyměněná manželka je v šoku, že něco takového může existovat, a nebýt přitom žena. Logicky má jedinou psychózu. Totiž, že se bude muset zase vrátit do původního domova. Nechává se slyšet, že manželství možná ukončí. Nediví se jí nikdo, kdo se dívá.

Výchova mužů v Čechách?

Manželka z Řecka ale není jen báječná, citlivá a velmi pohledná dívka, je evidentně i přímo zázračná vychovatelka nanicovatých darmožroutů. Během jejího krátkého pobytu v pražské rodině se nepoužitelný hrouda před očima celého národa dramaticky mění. Jeho vnímání vlastní rodiny a své funkce v ní se otáčí o stoosmdesát stupňů. Ten tam je nepříjemný, uřvaný, cholerický hňup, jehož mozek nebyl schopen vyprodukovat nic duchaplnějšího než „udělej mi kafe“, nebo shluk jiných bezcenných samohlásek.

Pojednou zde máme vnímavého chotě, poletujícího po bytě se štětkou či vařečkou. Nečekaná a doslova zázračná proměna vyvolává pocit, že je on buďto chorý, nebo je manželka z Řecka čarodějka, případně že celá šou je zinscenovaná.
Happy end jako od Steelové nabídl konsternovaným divákům dvě přešťastné rodiny, dvě fungující manželství a hlášku „Výměna manželek mi zachránila rodinu.“                                       


Je tohle v deseti dnech vůbec možné?

„Tento pořad jsem bohužel neviděla. Tedy tento díl, jinak pár jsem měla možnost vidět. Z toho, co mi líčíte, jsem asi tak překvapená jako vy.
Z pohledu psychologie je možné ale prakticky všechno. Není vyloučeno, že na chápání toho „zlobivého“ muže měla do jisté míry vliv jednak změna režimu, které byl vystaven, a jednak také přítomnost televizních kamer.

Rovněž nevylučuji možnost, že se během natáčení mohl nějak dopídit faktu, že se s ním stávající manželka hodlá nechat rozvést. To bývá dost zásadní pro mnoho mužů.
Také ovšem nelze vyloučit jisté šibalství televizních tvůrců ve smyslu přiaranžování celého příběhu. Jinak pokud jde o skutečné prozření ze strany toho pána, je zde ještě nebezpečí dočasnosti celé proměny návratem do běžného života bez kamer.

Objektivně vzato, manželské poradny se zabývají psychologií párů, a tady musíme připustit, že vědomí, že mé chování a působení sleduje množství očí v čísle milionovém, včetně sousedů a blízkých, je psychologie sama o sobě.
Vím ale i o rodinách, které se vlivem tohoto pořadu rozpadly. Takže efekt je, dle mého, loterie,“
 říká psycholožka Táňa Zemanová.

Myslíte si, že lze člověka během deseti dnů formou reality show od základu změnit?
Věříte v autentičnost příběhů z „Výměny manželek“, nebo se jedná o předem připravený scénář sledující sledovanost?
Pokud byste měli problémy ve vztahu, zkusili byste je řešit za asistence národa a sousedů?
Pokládáte účast v tomto pořadu za dobrý způsob, jak si vydělat nějakou korunu?
Za jakých okolností byste se do něj přihlásili, jestli vůbec?
Myslíte si, že obrat k lepšímu našemu hrdinovi vydrží?
Co podle vás změnu způsobilo?

   
24.03.2009 - Společnost - autor: Michaela Kudláčková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [230] arminka [*]

    Sml80 nedívala jsem se a nešla bych do toho ...

    superkarma: 0 30.12.2012, 13:00:40
  2. [229] doginka [*]

    jÁ BYCH DO TOHO NIKDY NEŠLA.

    superkarma: 0 24.04.2009, 16:32:16
  3. [228] somebody

    Myslim,ze vsechno je predem pripraveno podle "scenare". Divaci maji radi drama tak proc jim to nesehrat. Za penize se da vsechno.

    superkarma: -1 16.04.2009, 07:02:43
  4. avatar
    [227] valesovavera [*]

    Já bycc´h do toho šla. 

    superkarma: 0 10.04.2009, 17:11:42
  5. avatar
    [226] valesovavera [*]

    Já bycc´h do toho šla. 

    superkarma: 0 10.04.2009, 17:11:39
  6. avatar
    [225] Věrulinka [*]

    Nikdy bych do toho nešla, obdivuji, kdo do toho jde.

    superkarma: 0 06.04.2009, 10:19:35
  7. avatar
    [224] kebulkaevulka [*]

    Manx:Díky a zdravím

    superkarma: 0 24.03.2009, 23:24:11
  8. avatar
    [222] kebulkaevulka [*]

    Už jsem doma já vím ,slíbila jsem že už psát nebudu,ale když já si s vámi tak ráda povídám.daleko jsem nešla a zpátky mě vezl kamarád.brady: Dala jsem si i jedno za tebe jsem v rozverné náladě a pořád bzch se jen řechtala ,tak mi napište něco veselého

    superkarma: 0 24.03.2009, 22:56:27
  9. [221] brady [*]

    kebulkaevulka: taky bych šla do hospůdky.... pěkně si to tam užij a přeji ti abys měla lehký krok domů....

    superkarma: 0 24.03.2009, 19:48:58
  10. avatar
    [220] kebulkaevulka [*]

    Tak už nám ta vláda padla ,tady v Praze taky sněží,prší i svítí sluníčko no prostě blázinec

    superkarma: 0 24.03.2009, 19:36:01
  11. avatar
    [218] Exupery [*]

    michaela.kudlackova: U nás byla kolikrát silnější ta nejmenší kočka, ta si vybojovala dost. Konec světa myslíš, že padá vláda nebo tam máte podobný počasí jako tady na horách? Tady od rána sněží jak blázen. Už zas se mi asi narodí pravej horal.

    superkarma: 0 24.03.2009, 19:21:00
  12. avatar
    [217] kebulkaevulka [*]

    michaela.kudlackova:Mě už to připadá od odpoledne,asi budou padat trakaře,no a já jdu do té hospůdky,doufám že dojdu,tam určitč,ale spátky............

    superkarma: 0 24.03.2009, 19:18:11
  13. avatar
    [216] Michaela Kudláčková [*]

    mmch - mám pocit, že venku je konec světa....

    superkarma: 0 24.03.2009, 18:44:41
  14. avatar
    [215] Michaela Kudláčková [*]

    Exupery: ...a to si vezmi, že to bylo často úplně normální vítězství silnějšího....

    Anebo chvíle, kdy Pavlína seděla v pekáči s psí konzervou a snažila se tělem ho ucpat, aby to všechno mohla sama sežrat.....a ten řev, když jsem jí to znemožnila...

    superkarma: 0 24.03.2009, 18:40:18
  15. avatar
    [214] kebulkaevulka [*]

    Exupery:Máš pravdu v tom ,že když se jim zdají ty dva v pohodě tak je popichují ,manžel ,říkal že Tamaru popichovali proti němu ,ale nedal se u nás pes taky spí v posteli ,dokonce s dětmi a to že ti chodí kočky po stole ,není vůbec nic divného

    superkarma: 0 24.03.2009, 18:32:37

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [213] Exupery [*]

    kareta: No obzvlášť pak kapesního kameramana, toho by sežrala i naše jezevčice

    superkarma: 0 24.03.2009, 18:25:17
  2. avatar
    [212] kareta [*]

    Exupery: možná my sežral i kameramana My bychom stvořili horor jak Texaský masakr...

    superkarma: 0 24.03.2009, 18:23:06
  3. avatar
    [211] Exupery [*]

    kareta: michaela.kudlackova: No a ještě by mohlo bejt vtipný, kdyby si naše dítě tu uloupenou potravu před zraky kamer vybojovalo zpátky a pozřelo, to by taky nebylo nic divnýho

    superkarma: 0 24.03.2009, 18:18:41
  4. avatar
    [210] Michaela Kudláčková [*]

    Exupery: Mít u sebe hospodyňku s "obsedantní uklízecí mánií" , tak to asi taky, jak říkáš, u mě nevykousne. Naprosto běžně se chodí obě kočky podívat, jestli náhodou nevečeříme něco, co by jim také chutnalo.

    Když byly malé holky a naživu náš pes, zcela pravidelně ochutnávaly ony, zda ona (psice) nemá něco, co by mohly prohnat zažívacím traktem. Namnoze i prohnaly. To by bylo z něčí pohledu asi na žalobu

    superkarma: 0 24.03.2009, 18:12:55
  5. avatar
    [209] kareta [*]

    Exupery: náš pes by náhradní matku sežral

    superkarma: 0 24.03.2009, 18:11:34
  6. avatar
    [208] Michaela Kudláčková [*]

    Kapesní kameraman je vskutku skvostný-----furt se směju

    superkarma: 0 24.03.2009, 18:08:11
  7. avatar
    [207] Exupery [*]

    Já bych to tak nedramatizovala, mimino bych asi nikomu nenechala, ale to spíš kvůli sobě, ale toho tříletýho zlobivýho člověka, co tu chodí, klidně. Nešla bych do toho spíš kvůli zvířatům. Ty rodiny jsou určitě pečlivě vybraný tak, aby vznikl nějakej konflikt, takže bych očekávala, že k nám by dali nějakou krávu trpící obsedantní uklízecí mánií , která nesnáší zvířata a oni by tam natáčeli jak vrcholně nechutné je, že nám chodí kočky po stole okolo jídla pro dítě a nakonec by se tady rozebíralo, jestli na nás taky nezavolat sociálku
    Ale věřím, že pro někoho může být 50 tisíc docela dost na to, aby tam šel.
    Viděla jsem v životě tak dva díly týhle show, tenhle zrovna ne, ale jestli nebudu mít večer co dělat, tak po tom, co jsem se tu dočetla, se na to snad kouknu.

    superkarma: 0 24.03.2009, 18:07:43
  8. avatar
    [206] kebulkaevulka [*]

    Pepanek:Neboj už nic psát nebudu ,asi příjdu a hned umřu ,jelikož jsem počítačový začátečník obávám se že bych ten počítač ani nezapla

    superkarma: 0 24.03.2009, 16:54:49
  9. [205] brady [*]

    kebulkaevulka: Až příjdeš z hospůdky napiš , bude legrace a nebudem se tu večer nudit .

    superkarma: 0 24.03.2009, 16:12:45
  10. [204] leontieen [*]

    Radka7: Což o to oba zatím chodí normálně do práce, jenže vypečenej Jindra většinu peněz propije nebo prohraje na automatech. Kvůli takovým typům chlapů, jako její manžílek, aby Michala honila peníze všude, i v té televizi. Jen čekám na zprávu typu kvůli manželovi se musím živit sexem bla bla..

    Kdo chce kam, pomožme mu tam.
    Mohla od něj dávno odejít a odhalit jeho povahu včas.
    Pokud se ještě nerozvedla a dál ho trpí kvůli dětem, tak nevidím důvod proč jí litovat.

    superkarma: 0 24.03.2009, 16:04:17
  11. avatar
    [203] punh [*]

    Suzanne196: já myslím, že to nezpůsobí žádnou újmu dětem tam, kde to je relativně v pořádku. Ale když si vzpomenu, jak v jednom díle ředitel chystal se synem učení na druhý den nebo ho koupal...Buď to byl tyjátr před kamerou, jak vzorně se stará a nebo to tak opravdu mají a ten kluk si teda nemůže sám nic udělat, vypadá jak nesamostatný trdlo. To se mu ve škole určitě budou smát. A za takhle děsnýho otce nemůže. Je fakt, že ty maminy se kolikrát o cizí děti starají líp než jejich máma, tak v tom vidím nějaké pozitivum, ale vadí mi to odhalení soukromí.

    superkarma: 0 24.03.2009, 15:59:59
  12. [202] brady [*]

    zdravím všechny, moc se dnes bavím a hlavně "názory" kebulkyevulky jsou báječné........ hlavně mě pobavila věta, JAK JEJÍ MANŽEL MUSEL PŘISTOUPIT NA VÝMĚNU?! a nic jiného mu něostalo...umím si představit svého muže v barvách, asi bych neměla kde bydlet. Ale jinak jako fór dobrý

    superkarma: 0 24.03.2009, 15:57:53
  13. [201] Pepanek [*]

    Já bych do takového pořadu nešla. Myslím si , že těch 50 000.- Kč, které rodiny obdrží, nestojí za nahlížení do soukromí, které v mnohých případech končí trapně a nedůstojně. Je to pouze můj názor, názor druhých respektuji.

    superkarma: 0 24.03.2009, 15:55:02
  14. [200] a.... [*]

    kebulkaevulka: Až se vrátíš z tý hospůdky, tak už hlavně nic nepiš to už by bylo i na zdejší poměry příliš.

    superkarma: 0 24.03.2009, 15:36:01
  15. avatar
    [199] kebulkaevulka [*]

    Pro ty zvás ,kteří si myslíte ,že jsem dětem způsobila nějakou újmu,dnes se chystám do hospůdky a nemyslíl si že děti budou nějak trpět ba naopak ,budou rádi že se zbavili tyrana ,chodím každých14 dní a už se na to těším přeji krásný den všem

    superkarma: 0 24.03.2009, 15:17:49
  16. avatar
    [198] elly [*]

    Suzanne: podle mě hodně záleží i na rodině...pokud je to rodina jako byli teď ti z Řecka, kde to oba měli jako nový zážitek, dítko nevypadalo nějak extra fixované na maminku a bylo to celkově takové pohodové. Nebo když je to rodina, kde je přihlásí jeden z partnerů, druhému a dětem o tom ani neřekne a pak se jim někdo vrtá v soukromí....takže souhlasím, že záleží na každém.....

    superkarma: 0 24.03.2009, 14:56:58
  17. avatar
    [197] kebulkaevulka [*]

    Pavla_b:Asi máš pravdu,ale mě to nevadilo Manx: dík to jsem se zase zasmála

    superkarma: 0 24.03.2009, 14:56:34
  18. avatar
    [196] Suzanne [*]

    elly: Každý jsme jiný Já v tom žádnou újmu nevidím, ač sama nemám potřebu do takové akce jít A 10 dní s cizí ženskou snad nikoho nepoznamená. Co víc, ta cizí ženská se snaží ze všech sil s těmi dětmi navázat vztah, takže naopak může být lepší než cizí placená chůva. A někdy lepší než vlastní babička.

    superkarma: 0 24.03.2009, 14:53:45
  19. avatar
    [195] átéčko [*]

    Já bych do toho šla. Myslím, že by to byla sranda!

    superkarma: 0 24.03.2009, 14:53:38
  20. avatar
    [194] catcat [*]

    sannyn: no ovšem v tomhle případě se nám snažili namluvit, že 10 dní vyhazovu tyrana je akce TV NOVA

    superkarma: 0 24.03.2009, 14:53:27
  21. avatar
    [193] Simba [*]

    Manx: Oko 1 na obojku Fida z Návštěvníků?

    superkarma: 0 24.03.2009, 14:52:44
  22. [192] Pavla_b [*]

    Manx: úplně mikroskopickej

    superkarma: 0 24.03.2009, 14:51:39
  23. [191] Pavla_b [*]

    oprava....a o vědomí

    superkarma: 0 24.03.2009, 14:50:49
  24. [189] Pavla_b [*]

    kebulkaevulka: nejde přece o velikost kamery, ale o toho člověka o vědomí, že to točí

    superkarma: 0 24.03.2009, 14:48:48
  25. [188] Anai [*]

    Já bych do toho šla moc ráda, ale nemám malé děti a manžela A když jsem měla? Asi ano, peníze jsme moc potřebovali, děti bych na to prostě připravila, mladší je po mně, tomu by to nevadilo, tomu staršímu možná ano.... Ale já nejsem norma, já se ráda předvádím, jak všechny víme....

    superkarma: 0 24.03.2009, 14:42:37
  26. avatar
    [187] kebulkaevulka [*]

    Pavla_b:Vážně ,tak se přihlaš a uvidíš ,není to takový kam eraman jako vidíš v televizi s tou obrovskou kamerou,mám takovou malinkou ,že ti to připadá ,jako že točí rodinnou oslavu .

    superkarma: 0 24.03.2009, 14:41:20
  27. [186] tatulah [*]

    Mně by přišlo divný jako tý druhý matce, přijít k těžce nemocnýmu dítěti, protože bych nevěděla co s ním a bála bych se, abych mu neublížila.

    superkarma: 0 24.03.2009, 14:41:20
  28. avatar
    [185] marenkao [*]

    Manx: nee, že manžel vsunul penis do pochvy

    superkarma: 0 24.03.2009, 14:41:19
  29. [184] sannyn [*]

    ahoj,nevím zda to byla skutečná výměna manželek,nebo jen nějaký od novy natočený a podvržený snímek.Pravdy ale ta,že jr hodně rodin,co tohle musí opravdu snášet.Takových mužu je mezi námi hodně,a vlastně týraných žen taky,,i když třeba jen psychycky,,což ale je snad daleko horší,protože takový muži se na venek perfektně ovládají,a doma si to nejedna žena odnese se vším všudy.Je to hnus!!!A je dobře že už je zákon,který umí dotyčného vyhodit na 10dní z domu.Ale i tak mnoho žen nemá odvahu s tím něco dělat.Duvod??Jednoduše veliký STRACH z toho co by následovalo potom.A každý nemá prostředky na to,aby si mohl pořídit nové bydlení bez TYRANA.

    superkarma: 0 24.03.2009, 14:41:04
  30. avatar
    [183] marenkao [*]

    elly: někdy se dívám na seriál Ulice, pár dílů bylo zrovna o tom, jak děti nesly těžce výměnu

    superkarma: 0 24.03.2009, 14:40:04

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme