Bulvár

Sledujete Ivetu Bartošovou?

Sice Ivetu neposlouchám, její písničky si pamatuji maximálně z rádia nebo z televize. Ani mne moc nezajímá jako typ ženy, se kterou se někdo ztotožňuje. Nelze ale přehlédnout její divoký příběh, který na sebe poutá pozornost na každém rohu. Je bulvárem milovaná, tak proč ji nevytěžit se vším všudy.

Prodejnost titulů s Bartošovou na přední straně s nějakým krkolomným výkřikem prudce stoupá. Sice se z titulku dozvíme, že zrovna umírá, žije, bude miminko, nebo nebude, a ze samotného článku se pak prakticky nedozvíme nic, jen se nafoukne nějaká zaručená zpráva... Zvlášť, když má zrovna milence, který se tak rád někde vidí a poslouchá. Tomu se pak nedá vyhnout, Bartošová je všude. A že v poslední době měla samé takové „dobré týpky“.
Když to tak občas čtu, nikdy pořádně nevím, jestli mi jí má být líto, nebo jestli si to tak ona sama přeje.

Co vím jistě, je, že je mi líto jejího syna. Chudák vypadá, jak vypadá, a ještě je tím vším vláčen. Navíc má podle mě pocit, že musí svou matku chránit, že když není doma a ona je v krizi, možná si něco udělá. A to musí být strašné nervy pro dětskou psychiku. Pak také ti příležitostní tatíci. Ale naštěstí má ještě tátu Štaidla, ten se o něj postará, když bude nejhůř.

Ale zpět k Ivetě. Nedávno jsem poslouchala v autě Evropu 2 a na konci pořadu, co uvádí Mareš, se strašně všichni smáli rozhovoru, který Iveta natočila pro nějaký server, spolu s nahrávkou jejich společného dua. Když jsem to doposlechla, je fakt, že jsem se smála taky. Iveta byla úplně mimo, na otázky, jako např. co plánuje, odpovídala stylem, že si dneska vzala špatný boty a vyzouvají se jí. Tak jsem si říkala, je fakt tak mimo? Je hloupá? Je pod práškama a neví, co říká? Je nemocná?
Zprávou před pár dny bylo, že Iveta opět chtěla skončit se životem. Že její hrabě vzal kramle zpátky do Itálie a že když už se o něm napsalo úplně všechno a vyšly i portréty jeho babiček, je čas opustit loď s názvem Bartošová. A Iveta už zas nemá lásku, nemá potenciálního otce miminka ani život v italském zapadákově. Zase žně pro bulvár.

Včera naskočila nová fabulace - vlastně je to všechno jinak. To by nevymyslel ani chudák Pomeje. Iveta potřebuje peníze na hypotéku, tak jsou přece jen spolu a prodali s hrabátkem z Nemanic svůj každodenní popis pohybu a činnosti nejmenovanému deníku. Zajímavý byznys, pokud je to pravda. I ta sebevražda měla úspěch. Možná už teď hrabě montuje na svém skorohradu webkamery a bude čekat na nejvyšší nabídky. Jen ta Iveta nebude mít klid. Zase ji bude štvát bulvár, zvědavci budou projíždět její odpadky. A my ten příběh budeme žít s nimi. Možná se brzy dostane i do hlavních večerních zpráv.

Co myslíte... Dopadne jako (uštvaná bulvárem) princezna Diana? Jak to celé vnímáte? Nejen její příběh, ale i to, že se Ivetě prostě nejde vyhnout?

 

   
19.08.2011 - Společnost - autor: Klára Křížová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [79] azpol [*]

    Je mi líto toho, že je v tohovým stavu v jakým je.Ale kdyby nebyla známá tvář, tak se o ní nepíše.Holt je to osud všech celebrit, co jsou jiní nebo třeba nemocný.Je to taky člověk (ikdyž nevíme co vlastně chce) a měli by jí nechat pisálkové napokoji.Ať jde někam kde jí pomůžou, poctivě se léčí a pak ať se postaví na vlastní nohy....není jediná, která má problémy....

    superkarma: 0 31.08.2011, 13:58:25
  2. avatar
    [78] danulikj [*]

    Vzhledem k tomu, že články o Ivetě už přesáhly únosnou mez, přestala jsem je číst. Její život a problémy mě už prostě nebaví.

    superkarma: 0 30.08.2011, 21:34:50
  3. [77] Klára Křížová [*]

    átéčko — #75 Už bylo na čase

    superkarma: 0 25.08.2011, 09:40:05
  4. avatar
    [76] Věrulinka [*]

    dwolfova — #74 Sml67 mluvíš mi z duše, souhlasím s tebou Sml67

    superkarma: 0 25.08.2011, 08:18:33
  5. avatar
    [75] átéčko [*]

    Jindriska8 — #68 Už se stalo. Artur je u táty.Sml22

    1. na komentář reaguje Klára Křížová — #77
    superkarma: 0 24.08.2011, 19:05:26
  6. [74] dwolfova [*]

    Je to prostě "nemocná kráva", která by se měla léčit, následně chodit vzorně a samozřejmě  denně "makat" v práci ať ji přejdou roupy (byla by ráda, když by přišla z práce, že musí stihnou domácnost, žehlení) - bez slavných služek  - bohužel Artur - z dětí - rádoby slavných umělců většinou nikdy nic dobrého nevyrostlo - zkažené prostředí ve kterém vyrůstají formuje jejich povahové rysy a ty jsou bohužel záporné - jen se trošku zamyslete nad slavnými celebritami a jejich potomky - hrůza, děs.

    1. na komentář reaguje Věrulinka — #76
    superkarma: 0 24.08.2011, 10:46:23
  7. avatar
    [73] ladouch [*]

    Tato dáma je mě naprosto ukradená i když se bojím otevřít i ledničku, aby na mě nevypadla, protože je jí všude plno, ale už bohužel ne jako zpěvačky. Jediný kdo touto situací nejvíce trpí je její syn a toho je mě upřímně líto.

    superkarma: 1 23.08.2011, 11:26:28
  8. [72] madam [*]

    aninas — #51 S názorem se plně ztotožňuji.

    superkarma: 0 23.08.2011, 10:07:06
  9. avatar
    [71] kebulkaevulka [*]

    Karo Líná — #69 Stráta každého života je škoda,zvlášt když se tomu dá zabránit

    superkarma: 0 23.08.2011, 08:36:58
  10. avatar
    [70] kebulkaevulka [*]

    Včera jsem četla rozhovor s tou její chůvou,která obvinila toho příživníka Itala,že jí psychycky týral a ubližoval jí,docela bych tomu věřila

    superkarma: 0 23.08.2011, 08:36:11
  11. [69] Karo Líná [*]

    Už by konečně měla jednu z těch svých sebevražd dotáhnout do konce. A mohla by k tomu přizvat novináře, aby to bylo hezky online. U toho by mohla kníkat tím svým odporným pisklákem "děkuji vám andělové" a bude to dokonalý. Heja heja.

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #71
    superkarma: -4 23.08.2011, 00:13:28
  12. avatar
    [68] Jindriska8 [*]

    Je divné,proč si Artura nevezme táta a nechá ho žít s matkou,která střídá partnery a je nemocná.Měla by se vyléčit a pak ať se k ní syn klidně vrátí.

    1. na komentář reaguje átéčko — #75
    superkarma: 1 22.08.2011, 12:22:20
  13. avatar
    [67] hubajda [*]

    Hanula — #66 Plně souhlasím jen nejvic mě je líto Artura že prochází to sní určitě to bude mět v jeho dospělosti nasledky jen se divím že socialka nic neděla být to u jiného človíčka tak kluk je dávno pryč a v klidu

    superkarma: 0 22.08.2011, 11:42:53
  14. avatar
    [66] Hanula [*]

    Sml16Bohužel podle mě je psychicky labilní - je nemocná.

    Měla by se pořádně léčit.

    1. na komentář reaguje hubajda — #67
    superkarma: 0 22.08.2011, 10:53:37
  15. avatar
    [65] kebulkaevulka [*]

    xenie — #64 No to já taky,bylo by to pro něj nejlepší,Iveta mu strašně ubližuje,jenže ona už asi neumí reálně uvažovatSml68

    superkarma: 0 21.08.2011, 17:44:10
  16. [64] xenie [*]

    kebulkaevulka — #59 no bylo mi divné, od kdy jsi takový drsoň :) fakt je, že ten kluk je chudák, s takovou vyšinutou matinkou, divím se že jej nemá v péči otec...Sml80

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #65
    superkarma: 0 21.08.2011, 17:29:03
  17. avatar
    [63] kebulkaevulka [*]

    dobrouchuť — #62 To je taky fatk,jen vypadám,jak nelida,nikdy bych nic podobného o dítěti nenapsala,at je to dítě slavného,či nikoliv

    superkarma: 0 21.08.2011, 17:11:37
  18. avatar
    [62] dobrouchuť [*]

    kebulkaevulka — #61neber to tak vážně i bez Ivety bude chleba o dvou kůrkách Sml30

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #63
    superkarma: 0 21.08.2011, 17:01:39
  19. avatar
    [61] kebulkaevulka [*]

    dobrouchuť — #60 No asi né,ale jak to vypadá?,dost blběSml15Sml31

    1. na komentář reaguje dobrouchuť — #62
    superkarma: 0 21.08.2011, 16:48:02

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [60] dobrouchuť [*]

    kebulkaevulka — #59nezabíjej,šla bys sednoutSml52

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #61
    superkarma: 0 21.08.2011, 15:32:48
  2. avatar
    [59] kebulkaevulka [*]

    kebulkaevulka — #52 Jéééé to jsem nepsala jáSml23.Včera tady byla kamarádka a asi mě zapoměla odhlásit,chodí jsem pod Helískem,má rozbitej komp,asi jí zabiju.Ano tak na tento komentář bych taky napsala,kebule je KRAVA NEBESKA-moc se všem omlouvám za ní,ale stejně jí zabijuSml15

    1. na komentář reaguje dobrouchuť — #60
    2. na komentář reaguje xenie — #64
    superkarma: 4 21.08.2011, 13:27:54
  3. avatar
    [58] phoebe24 [*]

    evamarie — #57 koukám, že kromě chápání Ti dělá problém i čtení. Kebule nepíše, že je tlustej, ale že je "vyžrané prase, ze kterého se jí chce zvracet". To bych za prvé viděla jako urážku. A za druhé: sice ne každé dítě, které to nemá v životě jednoduché je tlusté, ale oni i leckteří dospělí léčí psychické problémy přejídáním - a v tomhle případě bych se nedivila, kdyby to mělo něco společnýho. A já jí nekamenuju. Taky jsem napsala svůj názor. A co. Je to prostě kráva. Na hrubej pytel.....

    superkarma: 3 21.08.2011, 13:04:33
  4. [57] evamarie [*]

    phoebe24 — #53 Nějak jsem nepochopila,proč by se měla kebule stydět,to že je tlustej nemá nic společného,s tím,že to nemá v životě jednoduché,víš kolik dětí na světě to nemá v životě jednoduché .Koukám,že napsat svůj názor=ukamenování.Tak ten rozhovor je síla!!!!!

    1. na komentář reaguje phoebe24 — #58
    superkarma: 0 21.08.2011, 12:54:14
  5. avatar
    [56] honzik101 [*]

    Nikdy se o sebe sama nestarala,vždy jí někdo pomáhal. Je mi záhadou, jak mohl p. Štaidl s takovým kopytem žít. Naučila se, že bez práce jsou koláče. Pokud má dluhy, ať jde pracovat. Kamkoli, ale to by asi nepřišla druhý den do práce. Chudák kluk, jednou by z ní mohl mít také psychické problémy. Asi by bylo lepší, aby byl u táty, jestli o něj ale stojí????????????????

    superkarma: 0 21.08.2011, 11:24:11
  6. avatar
    [55] aninas [*]

    haluška — #54  neboj, socialka je ma v merku poradSml22

    superkarma: 0 21.08.2011, 02:52:32
  7. avatar
    [54] haluška [*]

    Zaujímalo by ma, či ich má v merku sociálka. Iným rodičom by už dávno bolo dieťa odobrané. Takže mi to pripadá tak, že je to všetko len poriadna kamufláž, pretože ocko Štajdl je vo veľkom kľude.

    1. na komentář reaguje aninas — #55
    superkarma: 0 21.08.2011, 00:41:57
  8. avatar
    [53] phoebe24 [*]

    kebulkaevulka — #52 kebule, psát takhle o klukovi, který to evidentně nemá v životě jednoduchý, může jen a pouze KRÁÁÁVA NEBESKÁÁÁ. Zalez a styď se.

    1. na komentář reaguje evamarie — #57
    superkarma: 3 20.08.2011, 21:38:18
  9. avatar
    [52] kebulkaevulka [*]

    Bartošová je regulérní blázen a její přátelé,jsou jen sprostý příživníci,protože kdyby to byli přátelé,tak by jí nechali zavřít do blázince,je nebezpečná sama sobě.A to vyžrané prase(její syn),ten by měl jít na odtučnovací kůru,chce se mi z něj zvracet,pokaždé když ho někde vidím.

    1. na komentář reaguje phoebe24 — #53
    2. na komentář reaguje kebulkaevulka — #59
    superkarma: -6 20.08.2011, 16:21:51
  10. avatar
    [51] aninas [*]

    Iveta je jednoznacne psychicky narusena zena. A absolutne zavisla na muzi, ktereho zrovna miluje. Vzdyt si jenom vzpomente, jak to bylo, kdyz byla jeste mladicka se Sepesim. Bydleli v jednom byte, kazdy v jine mistnosti a on si tam vodil jine zeny.  Jak to bylo s tim "unosem a znasilnenim"? Rovnez se nechala "oblbnout" na veci, ktere by NORMALNI zena ihned prokoukla - Iveta vsak ne! Pomeje ji rekl, ze musi plnit stranky bulvaru, jinak ze nezije - jak ji to naprogramoval, tak ucinil a Iveta poslechla. Domenico ji take "cosi" naprogramoval a jelikoz je do nej zblbla, tak udela cokoli, co ji rekne! Jediny normalni chlap, ktery s ni kdy byl, byl ten zverolekar, ale Ivetiny stavy, nalady a hysterii by nevydrzel ani kun!

    Iveta je ucebnicovy priklad psychicky narusene a zavisle zeny. A NIKDO s tim nic nedela! Pokud se ji kterakoli chuva snazila pomoci - protoze ji nejlepe znaly, tak je hned oznacena za zenu, ktera zneuziva. A nikdo uz nechce slyset to, ze ony o ni mluvi pravdu a ze ta Iveta opravdu potrebuje odbornou lekarskou pomoc. Iveta je velice snadnym tercem pro chlapy, bulvar a ruzna individua, ktera se ji snazi vyuzit. Ona sama zase svoji "nemoci" a povahou odrovna kohokoli normalniho ve svem okoli - vsechny spolupracovniky.

    Je vseobecne znamo, ze manipulatorsky chlap se snazi zenu dostat z vlivu rodiny, pratel i pracoviste a odrezat ji uplne od vsech. Koukam, ze Domenicovi se to dari perfektne. Uz prestala zpivat, ted ji zacina izolovat od syna [napred ovsem musel predstirat veliky zajem o nej, aby si ziskal jeji duveru], az ji izoluje ode vsech a podle penezni potreby bude o ni poskytovat veskere zpravy.

    Iveta je - nasim pohledem - i pres svuj vek - TELETEM. Nikdo ji nenaucil byt DOSPELOU a SAMOSTATNE MYSLICI BYTOSTI.

    1. na komentář reaguje madam — #72
    superkarma: 0 20.08.2011, 15:49:31
  11. [50] xenie [*]

    Mylsím, že kdyby se IB prezentovala jinak, než skandály, jinak by o ní i psali...nějakou novou písničku od dob šílenosti Heja heja jsem od ní neslyšela... btw, v tom společném klipu zpívá ten chlap líp než ona :)

    superkarma: 0 20.08.2011, 12:14:04
  12. avatar
    [49] lalica [*]

    Já si myslím, že by se měla léčit. Asi trpí chorobnou lhavostí a možná i nějakou psychickou nemocí. Chce být pořád " na výsluní" a vybírá si k tomu nedůstojné prostředky. Synovi tím neprokazuje doboru službu!Sml68

    superkarma: 0 20.08.2011, 10:45:38
  13. [48] dadma [*]

    Do hlavy jí nikdo nevidíme a jak to všechno je taky nevíme.

    Již před lety byl podivný její únos panem Třískou.Pak svatba s panem Pomeje a bouřlivý rozchod.Do toho ,že pije,je v léčebně, pak zase sebevražda.Do nemocnice jí přivezou, že "prý" pomalu umírá a ona druhý den odchází na revers domů.Pak je zase nemocný italský hrabě.V pořadu "Čápi s mákem"  mluvila,tak že jsem si myslela, že je snad v nějaké sektě.Ale již to začíná být otravné.Jestli je psychicky nemocná a nebo alkoholik, tak ať se jde léčit.Je mi jen líto toho kluka.Divím se Štaidlovi,že již dříve si ho nevzal do péče.Věřím, že Artur jí má rád je to máma,ale v takovém blázinci by žít neměl.

    superkarma: 2 19.08.2011, 21:26:14
  14. avatar
    [47] kobližka [*]

    kareta — #37 Jen jí nelituj.Ona takhle chce žít.Zpívat už neumí,hity taky nemá a peníze jsou potřeba.To je přece všeobecně známé,že si takové "hvězdičky" sami volají do bulváru a hlásí kdy,kde a s kým budou.Prostě se prodávají.Svolí i s tím,že bulvár s nimi bude celý den......ale ať se celá Iveta po*ere.....jen jako matka teda totálně propadla.Nechat svého syna vláčet takovým bahnem.Já bych jí ho odebrala,je pro výchovu nezpůsobilá.Jde to s ní z kopce od doby,co odešla od Štaidla.

    superkarma: 0 19.08.2011, 17:28:05
  15. [46] Anai [*]

    enka1 — #16 Přesně!!!! A o to přece jde, ne?

    superkarma: 0 19.08.2011, 16:40:37
  16. avatar
    [45] Eva_CZ [*]

    Sml24

    superkarma: 0 19.08.2011, 14:50:40
  17. [44] Rikina [*]

    Je to zhruba stejné, jako s tou Bendovou včera, nebo kdy. Sml80 Akorát se člověk podívá dvakrát, jestli omylem nevlezl na jiné stránky, než původně zamýšlel, pomyslí si cosi o létu a okurkách, a jde si po svejch...

    superkarma: 3 19.08.2011, 14:33:11
  18. [43] Rikina [*]

    Proč by se nešlo vyhnout? Kdybych o to nezakopla teď tady, tak za posledních 14 dní jsem jméno Bartošová nikde nečetla, ba ani neslyšela z rádia. Sml80 A to se nijak cíleně nevyhýbám právě zmínkám o této osobě. Je mi to tak nějak jedno. I je mi jedno, co se s ní stane. Je nějakej důvod, proč by to běžně člověka zajímat mělo? Informační obsah je nulový a zábavný potenciál taky, vliv kupříkladu na výši DPH za potraviny to taky mít nebude, a globální oteplování myslím taky nemá souvislost. Sml57 

    superkarma: 0 19.08.2011, 14:30:21
  19. avatar
    [42] ToraToraTora [*]

    Klára Křížová — #41 Asi nejeklóznějším faktem zůstává, že kdyby nebyla poptávka, nebyla by nabídka. My sice pořád že paparazzi sem a bulvár tam, ale kdyby nevěděli, jak to polechtá jejich ekonomickou bilanci, nedělali by to.  Bludný kruh, ale nepřipustím, aby se mi zvedal kufr jen z bulváru, když už, tak i z těch, kdož nad ranní kávou hltají místo pořádné snídaně eskapády bývalé zpěvačky

    superkarma: 0 19.08.2011, 14:17:57
  20. [41] Klára Křížová [*]

    ToraToraTora — #36 Já jsem to psala v tom článku, je mi ho líto. Chudák vypadá, jak vypadá, a ještě je tím vším vláčen. Navíc má podle mě pocit, že musí svou matku chránit, že když není doma a ona je v krizi, možná si něco udělá. A to musí být strašné nervy pro dětskou psychiku.

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #42
    superkarma: 0 19.08.2011, 13:52:40
  21. avatar
    [40] wich [*]

    malvina — #34 Jak už napsala ToraToraTora Sml22 Ona prostě holt neumí dělat peníze jinak. Dostala skvělou práci v muzikálu, tuším, že jednu z hlavních postav, na kterou čeká x mladých talentovaných holek, zajistila by si stálý příjem. Výsledek - vyflákla se na to a radši ochotně poskytovala rozhovory bulvárnímu TV pořadu (stejně tak v době, kdy se vdávala, potratila, rozváděla...). To je případ pro psychiatra.

    superkarma: 1 19.08.2011, 13:38:03
  22. avatar
    [39] dobrouchuť [*]

    Především je mi  ji

    neskonale líto,co dělá bulvár a co je skutečně pravda  kdo ví . Štve mě co dělá ale evidentně je

    nemocná a ty její problémy je volání o pomoc . Asi není nikdo kdo by jí uměl

    pomoci . Kdo jsme bez chyby .Sml80

    superkarma: 0 19.08.2011, 13:35:07
  23. avatar
    [38] ToraToraTora [*]

    malvina — #34 K psychické poruše musíš mít ještě prsa a nazpívat hit, pak se vlezeš na první stránky, pokud ti chybí prsa, hit a disponuješ třeba jen  ultrapravicovým názorem nebo zmlácenou asistentkou, holt ti musí stačit strana mezi burzovní krizí a výsledky fotbalových zápasů Sml57

    superkarma: 0 19.08.2011, 13:19:14
  24. avatar
    [37] kareta [*]

    chudák ženská...štvou ji už pěkně dlouho a vycucávají z ní energii, sílu...to by fakt zvládl málokdo..Sml68 A ti paraziti, co se na ní přiživují...to je fuj! Byla krásná, uměla celkem zpívat (ne, neposlouchám ji, popík není můj Sml63) a skoro mi to připadá jako pomstaSml80

    1. na komentář reaguje kobližka — #47
    superkarma: 0 19.08.2011, 13:17:01
  25. avatar
    [36] ToraToraTora [*]

    Klára Křížová — #35 Má ještě brouka na mozku, ale to se jako domácí zvíře zřejmě nepočítá. Sml57

    My víme houbeles, jak to mají mezi sebou. Mně to jen brnká na mateřstvím pocuchané nervy. To, že nevím, jestli má ten kluk alespoň zázemí pro zdárné dospění v plnohodnotného člověka. To a jeho ofina. Jinak jsem úplně klidná Sml30

    1. na komentář reaguje Klára Křížová — #41
    superkarma: 0 19.08.2011, 13:16:53
  26. [35] Klára Křížová [*]

    TTT: Já se tady divím, že ho Štaidl nemá u sebe. Pak se divím, proč nevyužila nabídky, že když přepíše barák a Artura, bude Štaidl platit hypotéku. Sml80 Stejně má jen jeho - myslím Iveta syna.

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #36
    superkarma: 0 19.08.2011, 13:13:11
  27. avatar
    [34] malvina [*]

    wich — #17 já  jen nevím, zda  by o psychicky nemocném a narušeném třeba  Františku  Koudelkovi.... plnili média  bulvár, tisk, TV, ......  Po Koudelkovi  ani pes neštekně....

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #38
    2. na komentář reaguje wich — #40
    superkarma: 0 19.08.2011, 13:11:23
  28. avatar
    [33] řinka [*]

    Tak jsem se ze zvědavosti podívala na videa a mám proto jen jedno slovo P..a bohužel

    superkarma: 0 19.08.2011, 13:07:46
  29. avatar
    [32] řinka [*]

    už je to tady ,tak zítra třeba Vondráčkovou.

    superkarma: 0 19.08.2011, 13:01:40
  30. avatar
    [31] ToraToraTora [*]

    Suzanne — #29 jj, nikdo to nečte, ale všichni mají rádi přehled Sml30 On třeba Artur časem převezme žezlo po mamince a pokud mu ofina neskazí zrak, napíše jistě nějakou podnětnou knihu: Iveta, královna bulváru    jak to bylo doopravdy

    superkarma: 0 19.08.2011, 12:49:42

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme