Bulvár

Školní uniformy? F@un!


Včera přišel můj syn domů ze školy a se slzami v očích mi řekl, že mu učitelka zakazuje chodit v jeho oblíbeném triku do třídy.

Popadl mne vztek.

To tady přece už bylo.

Děti chodily do školy v uniformách nebo v pionýrských krojích. Že by se tato doba opět vracela?

To je přece šílené. To tak nemohu nechat. Někdo tady zcela úmyslně šlape po právech mého syna.

Možná to je i útok na jeho právo na svobodu projevu!

Tričkem to začne a povinnou účastí na sobotních brigádách to bude pokračovat!.

To si přece nenecháme líbit!

F@un

   
16.12.2005 - Společnost - autor: Radek Kříž

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [117] babamary [*]

    Nějak jste se holky nechaly unést od tématu. By mně zajímalo, jak ten F@un dopadne s pohovorem ve škole? To tak přece nemůže nechat (mohla by utrpět jeho rodičovská autorita)! Anebo inspirace na další téma ?

    superkarma: 0 17.12.2005, 22:22:13
  2. avatar
    [115] kareta [*]

    Baronka z Kratihájů: plesk, to je asi tak všechno

    superkarma: 0 17.12.2005, 21:48:49
  3. avatar
    [113] kareta [*]

    Baronka z Kratihájů: Určitě furt posiluje a skutek utek

    superkarma: 0 17.12.2005, 21:11:39
  4. avatar
    [112] kareta [*]

    Baronka z Kratihájů: Kajínka neeee, Mírov je i vazební věznice A JIrka je na mě moc osvalenej

    superkarma: 0 17.12.2005, 21:10:29
  5. avatar
    [110] kareta [*]

    Baronka z Kratihájů: na Mírov?

    superkarma: 0 17.12.2005, 20:46:27
  6. avatar
    [108] kareta [*]

    Baronka z Kratihájů: by mě to bavilo

    superkarma: 0 17.12.2005, 20:23:22
  7. avatar
    [106] kareta [*]

    Ťapina: Baronka z Kratihájů: vynikající nápad, jenže já jsem stavař.I když, bachařka v mužské věznici..

    superkarma: 0 17.12.2005, 20:10:21
  8. avatar
    [104] Ťapina [*]

    kareta: Tak jdi dělat do supermarketu, tam je mají

    superkarma: 0 17.12.2005, 18:06:52
  9. avatar
    [103] kareta [*]

    já hlasuji pro uniformy i do práce nebaví mě přemýšlet, co na sebe

    superkarma: 0 17.12.2005, 17:24:24
  10. avatar
    [99] Eva_CZ [*]

    Kocicka: Tak s tebou bych kamaradit taky nechtela. Nazdar.

    superkarma: 0 17.12.2005, 11:50:49
  11. avatar
    [98] phoebe24 [*]

    Nyotaimori: aha, takže až se pančelka zeptá kolik je dva krát dva a žáček odpoví: "Čtyři, Ty krávo", tak má hodnotit pouze matematický výsledek, jo?

    superkarma: 0 17.12.2005, 11:30:11
  12. avatar
    [96] Odemětobě [*]

    mutina: asi se budeš divit,ale znám hodně dětí,které jsou hrdé,že jsou studenty Klvaňova gymnázia v Kyjově,Arcibiskupského gymnázia v Kroměříži,Biskupského gymnázia v Brně.A myslím si,že studenti Keplerova gymnázia v Praze se za svůj ústav taky nestydí.

    superkarma: 0 17.12.2005, 10:04:56
  13. avatar
    [95] phoebe24 [*]

    F@un: "Ty jo.." já myslela, že registrované partnerství ještě neprošlo ani přes senát, F@unko. Chlap by takovýhle výraz nepoužil. Víc se kontroluj

    superkarma: 0 17.12.2005, 09:49:37
  14. avatar
    [93] Vivian [*]

    phoebe24: čím víc mi naši zakazovali mluvit sprostě, tím víc mě to lákalo zakázané ovoce... znáš to. A v pubertě se k tomu přidala ještě přirozená touha provokovat, takže když mi něco vysloveně zakázali, jako by přímo vybízeli "udělej to!" A k úctě a slušnosti snad lze puboše vychovat, i když má na tričku pitomý nápis . A učit a vychovávat lze (doufám) i s nadhledem, ne jen zákazy a příkazy.

    superkarma: 0 16.12.2005, 23:48:28
  15. avatar
    [92] phoebe24 [*]

    F@un: víš, ona učitelka ve škole není od toho, aby se bavila, ale od toho, aby učila a vychovávala. Pokud se bude bavit vulgárními nápisy, tak logicky nebude vychovávat (rozhodně ne k úctě a slušnosti). A pokud bude muset reagovat na podobná trika, tak tím sice vychovává, ale zase se zdržuje od výuky.Takže pokud už máš všechno hotový, tak si udělej čas na svého pubertálního spratka a vysvětli mu to sám. Ona ta učitelka tam podobných týpků bude mít jistě víc a od práce (výuky) jí to fakt zdržuje. A zdržuje to i děti, co se ve škole chtějí něco dozvědět, protože mají třeba trochu vyšší ambice, než jen provokovat v osmičce.
    Jo, a s tím smyslem pro humor: ono je to dost relativní. Myslíš, že třeba v roce 1990 by se někdo smál současným estrádám na Nově?? Mám dojem, že dnes všichni "umělci" předpokládají, že čím větší vulgarita, tím větší sranda. A bohužel jim to spousta lidí z pohodlnosti baští.

    superkarma: 0 16.12.2005, 23:31:22
  16. avatar
    [91] mutina [*]

    Moc mě pobavil názor: Uniforma školy, na kterou jsou žáci hrdí. Takové školy se taky u nás vyskytují?

    superkarma: 0 16.12.2005, 22:49:21
  17. avatar
    [89] blami [*]

    No jestli mu dovolujete chodit do školy v tričku s takovým nápisem ,tak se učitelce nedivím a upřímně ji lituji.Ve školním řádě je slušně a vhodně oblečen.A tahleta hrůza se vám zdá vhodně oblečen.Ono uniforma, jaké nosí třeba v Anglii není k zahození.Nebo chcete tvrdit, že je to totéž jako pionýrský šátek?

    superkarma: 0 16.12.2005, 21:37:22
  18. avatar
    [88] phoebe24 [*]

    F@un: příště si vezmi triko s podobným nápisem sám do práce - nejlépe na poradu nebo na jednání s důležitým klientem a doufej, že ještě budeš mít čas vysvětlovat šéfovi něco o demokracii.
    Fakt lituju děti, kterým tyhle věci musí vysvětlovat učitelka a ne rodiče.

    superkarma: 0 16.12.2005, 21:08:13
  19. avatar
    [87] Boubel [*]


    Dnešní učitelky už taky nemají smysl pro humor???

    superkarma: 0 16.12.2005, 17:38:29
  20. avatar
    [85] Meander [*]

    Kelly: Povedlo se mu to, že jo

    superkarma: 0 16.12.2005, 15:10:06
  21. [84] puca [*]

    to snad neznamena, ze kdyz mne se dana vec nelibi, ze ji budu zakazovat nosit detem?? vkus je kazdeho osobni vec a pokud je to pro rodice i pro dite ok, at si chodi v cem chce.. mne se taky chce zvracet kdyz vidim zenskou v botach na jehle a do spicky a rozhodne by me nenapadlo nikomu zakazovat je nosit.. at si kazdej dela co chce...

    superkarma: 0 16.12.2005, 14:51:36
  22. avatar
    [83] Kelly [*]

    F@une F@une, příspěvků pomalu jako včera u kamenování ...
    ... a to je jen tričko !!!

    superkarma: 0 16.12.2005, 14:50:48
  23. avatar
    [82] Vivian [*]

    risina: "Žák chodí do školy vhodně a čistě upraven a oblečen." - vkus se přece nedá nařídit

    superkarma: 0 16.12.2005, 14:45:08
  24. avatar
    [81] doubek [*]

    No,jestli je to tričko z obrázku, tak se učitelce ani nedivím.Nepřipadá mně ani nějak vtipné a pro dítě, které chodí do školy naprosto nevhodné. Už se ani nedivím květnaté mluvě naší omladiny, kterou slýchám pod okny na hřišti.

    superkarma: 0 16.12.2005, 14:33:37

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [79] risina [*]

    Kelly: Někde v epředu s eptáš, jeslti školní řád upravuje oboečení, Tak tedy ano - většinou je tam něco jako "žák (student) chodí do škol vkusně a čistě oblečený".

    superkarma: 0 16.12.2005, 14:28:11
  2. avatar
    [78] Vivian [*]

    jinak ovšem 100% souhlas s příspěvkem 27

    superkarma: 0 16.12.2005, 14:22:58
  3. avatar
    [77] Vivian [*]

    paní učitelka bude asi akorát trošku upjatá... teda jestli to tričko je to na obrázku

    superkarma: 0 16.12.2005, 14:20:17
  4. avatar
    [76] Kelly [*]

    Proboha, uniforma nerovná se režný pytel, ale vkusné!! oblečení, prezentující danou školu, na kterou jsou žáci hrdi !!
    Jak čtu některé názory, je vidět, jak málo o uniformách v zahraničí víte ... proto je tak šmahem odsuzujete.
    Jednotné oblečení na školách v anglicky mluvících zemích, jako je např. i Austrálie, svůj smysl mají ... jeden z nich je ten, že ve škole se má učit a ne řešit takovéto pitominy. Na projevení osobnosti v oblečení mají děti a mládež dost času odpoledne, po vyučování. A kdo jen trochu australany zná, dá mi za pravdu, že tam mají až velmi přepestrou a uvolněnou módu ... a že by si někdo kvůli uniformě stěžoval na omezování svobody ??
    Ale máte pravdu, v našich zeměpisných šířkách je tohleto sci-fi

    superkarma: 0 16.12.2005, 14:12:20
  5. avatar
    [75] kubalova [*]

    gerda: No jo,doma to vidím.Malá(4) se musí lišit,ale ta velká(skoro 14)zase tak moc jinak než spolužačky vypadat nechce.

    superkarma: 0 16.12.2005, 14:09:28
  6. avatar
    [74] svetluszka [*]

    ..uniformy kradou tvář....

    superkarma: 0 16.12.2005, 13:52:53
  7. [73] a.... [*]

    gerda: nojo, ale nejsou džíny jako džíny, není triko jako triko...a vo tom to je

    superkarma: 0 16.12.2005, 13:51:15
  8. avatar
    [72] gerda [*]

    kubalova: ale stejně je to sranda. Vždyť v uniformách se vlastně do školy chodí - všichni stejné rifle, mikiny, holky trička nad pupík, proti čemu se tady vlastně protestuje? Vždyť kdyby to bylo nařízené - myslím rifle, trička jako oficiální školní uniforma, asi by se na protest začly nosit kostýmky Oni se chtějí tolik lišit, až jsou všichni stejní.

    superkarma: 0 16.12.2005, 13:47:38
  9. avatar
    [71] kubalova [*]

    gerda: No právě,úcta k uniformám se u nás nenosí,vzhledem k množství názorů PRO uniformu,mi nezbývá,než doufat,že moje holky už se tomu vyhnou.A vnoučata už budou navazovat na nějakou tradici.... Proboha,v nšich končinách uniformy????

    superkarma: 0 16.12.2005, 13:42:08
  10. avatar
    [68] svetluszka [*]

    ...a bylo by sice hezký, kdyby ve škole chodily všecky děcka stejný, ale jednou stejně vylezou a rozdíly tu budou tak jako tak.....

    superkarma: 0 16.12.2005, 13:37:02
  11. avatar
    [67] svetluszka [*]

    a....: naprostej souhlas. Taky nejsme s prachama zrovna za vodou a holce bych značkový triko za 2000,- nekoupila ani náhodou, ale uniformy rozhodně nee....
    Spíš než děcka navlíkat do uniforem, aby se necítily méněcený, by v nich měla vypěstovat určitá míra sebevědomí, a pak je jim uplně ukradený že se jim nějakej pitomec směje, že nemaj na sobě značkový nápisy....
    A nechat si to toho kecat od učitelky, to už vůbec ne....

    superkarma: 0 16.12.2005, 13:34:15
  12. avatar
    [66] Křeček [*]

    gerda: Já bych brala uniformu školy v Bradavicích

    superkarma: 0 16.12.2005, 13:31:09
  13. avatar
    [65] gerda [*]

    kubalova: to je hlubší problém. Spíš by se u nás těžko hledala škola, aby studenti s radostí a hrdostí její uniformu nosili. Máme nějakou s takovou tradicí, jako je třeba Eaton? Tady nejde jenom o oblečení, ale o symbol příslušnosti k určité společenské skupině.

    superkarma: 0 16.12.2005, 13:29:34
  14. avatar
    [64] Běla [*]

    Nyotaimori: Amerika, Japonsko,Anglie i další země mají uniformy a nejsou to totalitní státy.Tv Nova a Prima za podobná slova platí vysoké pokuty aco VY?

    superkarma: 0 16.12.2005, 13:27:29
  15. avatar
    [63] kubalova [*]

    a....: Naprostý souhlas.Já jsem přímo zděšená,viz můj příspěvek č.37.Zřejmě si maminky od uniforem slibují,že se tím vše vyřeší jaksi samo...a ony se tím nebudou muset zabývat...bude víc času na tlachání o ničem...A co naše děti,jak ty se mají cítit?Hlavně aby maminky neotravovaly svými názory a křivdami...vždyť jsou to jenom děti!!!!

    superkarma: 0 16.12.2005, 13:26:43
  16. avatar
    [61] Meander [*]

    gerda: Přesně

    superkarma: 0 16.12.2005, 13:11:47
  17. [60] a.... [*]

    no jsem velmi překvapená, kolik lidí je PRO, to já bych naopak chtěla říct, že jsem určitě PROTI, dítě si má už od školních let pěstovat svou osobnost a to i v oblečení(pokud ho rodič cpe do něčeho, co mu nesedí, měl by si to s ním vyříkat..)Sociální rozdíly jsou a dítě se s tím musí naučit žít, je to prostě status quo a čím dříve to dítě vezme na vědomí, tím lépe pro něj.

    superkarma: 0 16.12.2005, 13:07:55
  18. avatar
    [59] gerda [*]

    Meander: nechtěly jsme mu žrát jeho recepty , tak nám hodil udičku s trikem

    superkarma: 0 16.12.2005, 13:01:47
  19. avatar
    [56] gerda [*]

    Meander: no, nevydržela s nervama. Škoda. Měla jedinečnou šanci dát holoubkovi za vyučenou. Já bych mu udělala takovou satirickou scénku, že by si to tričko ještě sám rád sundal a seděl celý šťastný ve spodním prádle A nápis mu dala přeložit v různých variacích do probíraných jazyků

    superkarma: 0 16.12.2005, 12:50:04
  20. avatar
    [54] Meander [*]

    Ach jo, lidé dobří, F@un je starý agent provokatér a my mu to všechny žereme i s navijákem

    superkarma: 0 16.12.2005, 12:42:45
  21. avatar
    [53] Meander [*]

    gerda: Vůbec netvrdím, že se mi to tričko líbí a vůbec neschvaluju, že v něm jde někdo do školy. Ale kdyby úča zachovala dekorum a smrada v hnusném triku ignorovala - tadá! a bylo by po kouzle provokace

    superkarma: 0 16.12.2005, 12:41:48
  22. avatar
    [52] gerda [*]

    Meander: Když jdu do školy v tomhle tričku, tak asi kvůli tomu, aby vznikl poprask. Ať se na mě F@un nezlobí, ale v tomhle nevidím prosazování svobody, ale jakýsi komplex a schválnost. Je to dětinské. Na můj vkus by bylo lepší, kdyby F@unův synátor paní učitelku nachytal při neznalosti přednášené látky a s převahou ji usadil. To by byl čin. S tím tričkem je to dost primitivní, sebevědomého jedince nehodné. Jo, a kdyby někdo navrhl slušivou uniformu z kvalitního materiálu, jsem pro. Ještě jsem nikde nečetla, že by si studenti prestižních škol v Anglii stěžovali na šikanu stejnokrojů

    superkarma: 0 16.12.2005, 12:33:42
  23. [50] apina [*]

    No nedivim se asi té učitelce - s tímhle nápisem na triku.

    superkarma: 0 16.12.2005, 12:30:50
  24. avatar
    [49] Meander [*]

    gerda: Žížala: Pokud jde o vkus, tohle triko bych v momentě hodila na index
    ALE! Nenávidím, když učitel člověku kecá do soukromí. Dělala jsem hotelovku v Mariánkách. Měli jsme zakázané rifle, trička, svetry s výrazným vzorem, výrazné šperky, dlouhé nehty, manšestráky, cokoliv sportovního nebo neformálního. Prý prestižní škola. Já vám nevím, ale už jsem z ní 12 let a kdykoliv vidím bílou halenku a černou sukni, dostanu hysterák.

    superkarma: 0 16.12.2005, 12:25:20
  25. avatar
    [48] gerda [*]

    F@un: což se mu podařilo.A dál?

    superkarma: 0 16.12.2005, 12:12:46
  26. avatar
    [47] Žížala [*]

    ...já jsme si myslela že je ten článek více méně pro pobavení... a on to snad Faun myslel vážně

    superkarma: 0 16.12.2005, 12:12:02
  27. avatar
    [45] Běla [*]

    Nyotaimori: Amerika, Japonsko,Anglie i další země mají uniformy a nejsou to totalitní státy.Tv Nova a Prima za podobná slova platí vysoké pokuty aco VY?

    superkarma: 0 16.12.2005, 12:04:10
  28. avatar
    [44] gerda [*]

    oblečení člověka má jistou vypovídací hodnotu. O čem vypovídá tohle tričko?

    superkarma: 0 16.12.2005, 12:02:29
  29. avatar
    [43] Meander [*]

    Poznámka mého bratra: "Bez dovolení si bral ve vychovatelně cukr. Po napomenutí řekl: 'Proč bych si nevzal, když tam je.'"

    superkarma: 0 16.12.2005, 11:53:12
  30. avatar
    [42] Gabi [*]

    Aby učitel prudil žáky za to, co mají na sobě, je horor! Moc si pamatuju, jak měl posílala učitelka do šatny kvůli "indickému" šátku na krku .
    Ale zase na druhou stranu unifromy vyřeší problémy značkových a neznačkových hadrů apod. Jedinou nepraktičnost vidím, pokud by to opravdu opravdu byly "retro" uniformy klasického střihu, tak třeba chodit v tom na mimoškolní kroužky
    Nyotaimori: vždyť už jsme to řešily - "krysy"
    Kocicka: co je na Cartmanovi tak závadného?

    superkarma: 0 16.12.2005, 11:29:24

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme