.

Skandál: Ve Znojmě oddali prakticky mrtvého

Vztahy

Skandál: Ve Znojmě oddali prakticky mrtvého

 

Podle Znojemského deníku se letos v srpnu odehrála ve Znojmě skoro neuvěřitelná svatba. Jana Krčmářová-Ganzwohlová se v místní nemocnici provdala za umírajícího muže. Dnes čelí obvinění od mladšího syna zemřelého Stanislava Ganzwohla, který tvrdí: „Táta se už podruhé ženit nechtěl, několikrát mi to opakoval.“ Mladý Ganzwohl osočuje svoji macechu ze ziskuchtivosti a touhy po dědictví.

Kde je pravda?
Faktem je, že muž byl nad hrobem. Ošetřující lékař David Petr tvrdí, že podlehl citovému nátlaku ze strany obviněné, když sepsal pro obviněnou potvrzení, že je pacient k obřadu plně způsobilý. Místostarosta Balík ale prohlašuje, že Ganzwol byl pří obřadu plně při vědomí.

Vzala byste si prakticky mrtvého? Komu v tomto případě věříte?

   
21.11.2008 - Láska a vztahy - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [49] Jupíí [*]

    Zemřel boháč. Notář čte poslední vůli: „A Karlovi, kterému jsem slíbil, že si na něho vzpomenu v závěti, posílám srdečný pozdrav."

    superkarma: 0 23.11.2008, 21:19:08
  2. avatar
    [48] pajda [*]

    Tanzánie: myslím - tedy ze zkušeností z domova důchodců, kam jsem docházela pomáhat - že ani ta doba není podstatná. Většinou důchodci váhají, jestli se vzít, protože starší důchody nejsou nijak oslnivé a znamená to přijít o vdovský důchod, pokud nějaký je. A každá koruna dobrá...pak se to opravdu řeší sňatkem na poslední chvíli. Alespoň tak to většinou zdůvodňovali a myslím, že se předpisy v této věci nijak extra neměnily.

    superkarma: 0 23.11.2008, 08:43:47
  3. [47] Rikina [*]

    Meander: mohla by se dotyčná osoba odvolávat na občanský zákoník, na ty paragrafy o společné domácnosti a osobách blízkých, to myslím poskytuje slušné možnosti. Tedy za předpokladu, že spolu skutečně žili. Ale fakt je, že když se budou chtít potomci s nějakou cizí osobou přít, budou mít zřejmě navrch.

    superkarma: 0 23.11.2008, 01:15:09
  4. avatar
    [46] Meander [*]

    Rikina: A když to není ani manželka, tak má ze zákona nárok na velký kulový

    superkarma: 0 23.11.2008, 01:03:46
  5. [45] Rikina [*]

    Teoreticky sice zákon dává přednost dědění ze závěti, ale potomci se nesmí vynechat, to by potom byla závěť neplatná. Nebo její část. Manžel/ka ale k neopominutelným dědicům nepatří, tudíž se v závěti vydědit může. Děti se taky vydědit můžou, ale musí se to zdůvodnit, a to vydědění učinit úředně u notáře, aby to mělo tu správnou váhu. Mám dojem, že jedním z důvodů vydědění je i to, že ratolest byla ve vězení, to pak není nutno mlátit před svědky lopatou. Ale kdybych chtěla potomky vydědit, tak to udělám tak, že majetek rozdám nebo rozfofruju dřív, než bude důvod číst závěť.

    superkarma: 0 23.11.2008, 00:59:05
  6. avatar
    [44] Suzanne [*]

    No...vidím to tak, že klidně můžou být pěkně vyčůrané dětičky.

    superkarma: 0 23.11.2008, 00:53:13
  7. avatar
    [43] Meander [*]

    Dante Alighieri: To má. Leda že bys přišla s kuličkou a před svědky ho majzla po hlavě lopatou

    superkarma: 0 22.11.2008, 23:10:17
  8. avatar
    [42] Dante Alighieri [*]

    Meander: Aha, tak to má můj táta asi smůlu se svým výrokem "Pokud přijdeš s kuličkou v bradě, tak tě vydědím!"

    superkarma: 0 22.11.2008, 22:57:13
  9. avatar
    [41] Meander [*]

    Dante Alighieri: Bohužel nemůžeš. Děti jsou nezpochybnitelnými dědici, i kdyby na tebe celý život kašlaly. Vydědit je můžeš jenom tehdy, když tě za života prokazatelně okradly i o zubní protézu a návdavkem tě třikrát denně zřezaly tvou vlastní berlou.

    superkarma: 0 22.11.2008, 22:39:09
  10. avatar
    [40] Dante Alighieri [*]

    Meander: Nevím, taky nejsem právník. Ale laicky bych řekla, že do závěti si snad můžu napsat, co chci.

    superkarma: 0 22.11.2008, 22:31:55
  11. avatar
    [39] Meander [*]

    A tu půlky by děti tak jako tak dědily

    superkarma: 0 22.11.2008, 21:26:56
  12. avatar
    [38] Meander [*]

    Dante Alighieri: To není tak jisté. Myslím (nevím, nejsem právník), že družce může v závěti odkázat nanejvýš půlku majetku. A jeho děti takovou závěť samozřejmě napadnou, protože proč by měly půlku nechávat cizí ženské, žeáno.

    superkarma: 0 22.11.2008, 20:52:55
  13. avatar
    [37] Dante Alighieri [*]

    Aby dlouholetá pozůstalá družka nezůstala po smrti partnera bez dědictví, které si zaslouží, lze to přece vyřešit závětí, ne?

    superkarma: 0 22.11.2008, 20:34:41
  14. avatar
    [36] OlgaMarie [*]

    aninas: V tomto případě žádal o povolení sňatku sám pacient, ale nějak se to nelíbilo paní primářce , pacientům syn se tak namíchl, že ji obvinil z očekávání úplatku. Po čase jsem se s paní potkala, stihla doslova na stará kolena rozkvést, vnuk jejího druha se k ní do domku nastěhoval s manželkou a říkala, že se nikdy tak dobře neměla jako s jejich rodinou.

    superkarma: 0 22.11.2008, 19:59:51
  15. avatar
    [35] Meander [*]

    Heduš: A kdyby tě jeho vyčůrané dětičky vykopaly na chodník, páč bys neměla vůbec žádný nárok na jeho byt, to by se ti líbilo?

    superkarma: 0 22.11.2008, 13:33:00
  16. avatar
    [34] Heduš [*]

    Záleží, kde bych ho potkala? Kdybychom spolu dlouho chodili a pak mi umíral a oba bychom to chtěli, tak bychom se vzali. Ale lítat po nemocnicích a někoho nad hrobem ulovit, tak na to vážně nemám žaludek.

    superkarma: 0 22.11.2008, 12:31:01
  17. avatar
    [33] aninas [*]

    OlgaMarie: tomu se rika FER jednani Klobouk dolu, ze se dovede nekdo takhle zachovat.

    superkarma: 0 22.11.2008, 03:54:09
  18. avatar
    [32] OlgaMarie [*]

    Znám příběh, kdy byl pro zdravotní stav muže sňatek lékaři nepovolen. Syn zemřelého na notářství udělal opatření ve prospěch družky svého otce, protože paní se o otce 25 let starala, aby v domě mohla v klidu dožít i v případě, kdyby zemřel on a dům dědily jeho děti.

    superkarma: 0 21.11.2008, 23:57:23

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [31] evelyn [*]

    aninas: aha, ja to zkopirovala,´kdyz to zrovna bylo na prvni strance

    superkarma: 0 21.11.2008, 20:34:16
  2. avatar
    [30] aninas [*]

    evelyn: tohle je spravne
    http://www.novinky.cz/clanek/154937-zenich-zemrel-par-hodin-po-obradu-jeho-syn-snatek-zpochybnuje.html

    superkarma: 0 21.11.2008, 20:19:23
  3. avatar
    [29] aninas [*]

    A co svatebni noc???? Byla?

    superkarma: 0 21.11.2008, 20:16:57
  4. avatar
    [28] evelyn [*]

    páťa: to my tady nemame

    superkarma: 0 21.11.2008, 18:21:31
  5. avatar
    [27] evelyn [*]

    Juana: http://www.novinky.cz/sekce/domaci

    superkarma: 0 21.11.2008, 18:20:42
  6. avatar
    [26] Juana [*]

    a kdy teda umřel, ještě ten den? víc podrobností by nebylo?

    superkarma: 0 21.11.2008, 18:11:32
  7. avatar
    [25] ToraToraTora [*]

    Nyotaimori: Stejně jako prakticky živý

    superkarma: 0 21.11.2008, 17:31:19
  8. avatar
    [24] páťa [*]

    evelyn: asi záleží i na zemi . Táta si tu krávu co s ní žil nevzal ani na smrtelné posteli a ona má nárok na vše jako manželka.

    superkarma: 0 21.11.2008, 17:29:58
  9. avatar
    [23] Meander [*]

    Tanzánie: Rozhodně bych je neodsoudila. Jenom je škoda, že se nevzali dřív.

    superkarma: 0 21.11.2008, 12:53:16
  10. avatar
    [21] Tanzi [*]

    Má kamarádka žila v nádherném svazku 18let, i když sezdaní nebyli.
    Loni touhle dobou se vzali, protože její přítel už věděl, že toho raka neporazí.
    Vy by ste je také odsoudili? jako že je zlatokopka?
    Já tedy ne a jsem ráda, že měl Pepa tolik rozumu, aby Nadu k tomu přemluvil.

    Takže pokud se vrátím k tomu článku nezaznělo tam myslím to podstatné jak dlouho spolu byli.

    superkarma: 0 21.11.2008, 12:40:05
  11. avatar
    [20] KatherineDickinson [*]

    synáček řekne, že táta nechtěl a paní je automaticky mrcha - kde to žijem?

    superkarma: 0 21.11.2008, 12:20:15
  12. avatar
    [19] dajdada [*]

    dajdada: my

    superkarma: 0 21.11.2008, 12:04:38
  13. avatar
    [18] dajdada [*]

    evelyn: to máš pravdu, něco podobného jsem zažila, bohužel mi jsme to už nestihly ( tak vdovský důchod nemám, ale aspoň ten sirotčí na děti)

    superkarma: 0 21.11.2008, 12:04:14
  14. avatar
    [17] Solei [*]

    Ťapina: možná neměl doma poradní hlas. Znám jednu paní která musela nechat uspat psa a přes odpor manžela, který už dalšího nechtěl do měsíce domů dovlekla nového - minulý týden jsem ho potkala jak venčí.
    Ale souhlasím s Tebou, to co říkal není vůbec směrodatné.

    superkarma: 0 21.11.2008, 12:03:46
  15. avatar
    [16] Ťapina [*]

    To, že "táta několikrát opakoval, že se podruhé ženit nechce", ovšem opravdu není směrodatné. Mně nedávno opakoval klient, že po tom uhynulém psovi už nechce žádné jiné zvíře a měsíc na to přišel s králíkem, štěnětem a zmínil se, že si pořídí ještě druhého psa

    superkarma: 0 21.11.2008, 12:00:57
  16. avatar
    [15] alko [*]

    Pardon, přehlédla jsem "zemřelého".

    superkarma: 0 21.11.2008, 11:51:11
  17. avatar
    [14] alko [*]

    A umřel?

    superkarma: 0 21.11.2008, 11:50:35
  18. avatar
    [13] *Kotě* [*]

    Meander: to furt mají všichni plnou hubu keců, jak nepotřebujou mít na partnera nějaký papír

    superkarma: 0 21.11.2008, 11:45:23
  19. [12] lleennaa [*]

    A to se vyplatí!

    superkarma: 0 21.11.2008, 11:34:17
  20. avatar
    [11] Meander [*]

    evelyn: Jestli pak není rozumnější vzít se včas

    superkarma: 0 21.11.2008, 11:26:34
  21. avatar
    [10] evelyn [*]

    matrikarek

    superkarma: 0 21.11.2008, 11:25:05
  22. avatar
    [9] evelyn [*]

    jelikoz jsem fotivala na svatbach, tak vim od matrikarech, ze toto neni zas az tak vyjimecny jev, zije-li nekdo jako druh a druzka x let, jeden z nich tezce onemocni, tak to resi snatkem, aby pozustaly nezustal na dlazbe diky nenazranym detem z drivejsiho svazku

    superkarma: 0 21.11.2008, 11:24:48
  23. [8] markousek [*]

    ne . Je to zlatokopka .vzít si umírajícího

    superkarma: 0 21.11.2008, 11:22:08
  24. [7] Pavla_b [*]

    Solei: to víš, žhavá novinka ze srpna

    superkarma: 0 21.11.2008, 11:21:42
  25. avatar
    [6] Solei [*]

    už to opravili

    superkarma: 0 21.11.2008, 11:16:48
  26. avatar
    [5] shb [*]

    Pavla_b: mám stejnej nadpis..

    superkarma: 0 21.11.2008, 11:15:23
  27. avatar
    [4] Týna [*]

    Pavla_b: hlavně by mne zajímalo co je to za nové slovo HEND

    superkarma: 0 21.11.2008, 11:14:44
  28. avatar
    [3] Solei [*]

    Pavla_b: no - nevidím důvod proč to vydávat, když už srpen dávno minul

    superkarma: 0 21.11.2008, 11:14:05
  29. [2] Pavla_b [*]

    X Q NOVINKA AKTUALNI - HEND VYDAT!!! Skandál: Ve Znojmě oddali prakticky mrtvého ? to je tedy nadpis

    superkarma: 0 21.11.2008, 11:12:19
  30. [1] Mischelinka.OK [*]

    Vždycky jsem takovéto sňatky odsuzovala! je to KOZA!

    superkarma: 0 21.11.2008, 11:12:14

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme