Značka Kleenex byla původně založena 12. června roku 1924 a zastřešovala výrobu kosmetických ubrousků na odstranění make-upu. Až tři roky poté došlo k rozšíření řady o savé utěrky. V roce 1928 byla uvedena na trh krabička s ubrousky a unikátní způsob otevírání a vytahování kapesníků byl patentován.

V třicátých letech uvedla společnost Kimberly-Clark na trh kapesníky na jedno použití a vyhověla tak nátlaku spotřebitelů, kteří žádali produkt vhodný k jednorázovému použití při rýmě a nachlazení.

INOVACE

Kleenex je značka s devadesátiletou tradicí, nicméně inovace, pokrok v technologiích a přístup k životnímu prostředí z ní činí moderní značku. Výzkumy trhu jsou jedním z faktorů, který přispívá k vývoji inovací. Vždyť už ve dvacátých letech pomohl výzkum trhu uvést jednorázové kapesníky.

HODNOTA ZNAČKY

I need a Kleenex!” říká uplakaná Meg Ryan ve filmu Jak Harry potkal Sally.  Žádné – “potřebuji kapesník” anebo „potřebuji se vysmrkat!”  Jen málo značek se může pochlubit takovou personifikací. Pro mnoho zákazníků je Kleenex jednoduše synonymem pro kapesník.

S kapesníky Kleenex se ale firma vydává ještě dál. Buduje Kleenex jako značku, která nabízí sounáležitost, porozumění, pochopení a důvěru.

Občas se stane, že Vás zaskočí kýchnutí anebo nečekaný příval emocí a kapesníky po ruce žádné.  V pravou chvíli podaný kapesník pak dělá divy. Je to sice malý, ale velmi laskavý lidský skutek, který může pomoci rozjasnit svět.

Značku Kleenex znají rodiny ve více než 150 zemích světa a představuje široké portfolio výrobků, pro různé typy lidí i pro různé typy příležitostí. Mini kapesníčky s dětskými motivy do malých dětských kapsiček, stylové kapesníky do kabelky, kapesníky v rodinném balení pro všestranné použití, kapesníky Kleenex® Balsam pro období nachlazení. Z nabídky si skutečně vybere každý. Jedinečným produktem jsou právě kapesníky Kleenex Balsam, které nezpůsobí zarudnutí nosu ani po dlouhodobějším používání, jako například v období rýmy anebo alergií.

Více informací naleznete ZDE.

Reklama