Vztahy

Sex až po svatbě? To nevydržím

K partnerskému životu patří kromě ostatního také sex, který je jeho důležitou součástí. Tedy alespoň ve většině případů. Jsou totiž i takové páry, kde sexuální aktivita chybí. A důvody mohou být různé.

U Moniky a Dana je tím důvodem víra v Boha. Moničina víra v Boha. Dan je zatím trpělivý, ale jak dlouho mu to ještě vydrží, sám nedokáže říct. S Monikou chodí půl roku a ještě se spolu nemilovali. „Myslím, že to je na skoro třicetiletého muže docela výkon. Tím se nechci chlubit, jen konstatuju. A je to pro mě čím dál horší, protože Monika je pěkná ženská, chtěl jsem ji dostat do postele hned, jak jsem ji poznal. Tehdy se nenechala svést, což jsem chápal, když jsme se neznali, ale po půl roce?

svatba

Na začátku našeho vztahu jsem nevěděl, jaký má Monika názor na sex, připadala mi jen opatrná, říkal jsem si, že mě chce nejdřív poznat. Asi po měsíci, když jsem hodně naléhal, se mi svěřila, že je panna. Bylo mi to samozřejmě divné, protože jí bylo čtyřiadvacet, nevím o žádné jiné holce v tomhle věku, která by nežila sexuálně. A pak mi vysvětlila, že věří v Boha a s nikým spát nebude, leda až s manželem po svatbě, že to tak Bůh chce. Mluvili jsme o tom tehdy dlouho, pokoušela se mi všechno objasnit, což jsem ocenil, ale stejně to nechápu. Copak nemá žádnou chuť na sex? Je to rozhodně divné, pořád mi to tak připadá.

Pár dní jsem o tom přemýšlel, než jsem se rozhodl, že s Monikou zůstanu. Je to fajn holka, milá, chytrá, schopná, hodná... Až na ten sex. Chápe, že já ho potřebuju, ale ona sama se brání, jak může. Z určitých náznaků cítím, že ji vzrušuje, když ji hladím nebo když ležíme spolu v posteli, ale nikdy to nenechá dojít do konce. Mám trochu obavy, jestli nám to někdy v budoucnu bude fungovat, ale to stejně nemá cenu řešit teď. Uvidíme.

Mám Moniku opravdu rád, a tak jsem si řekl, že zkusím vydržet aspoň nějakou dobu bez sexu. Neslíbil jsem jí ale, že to nebudu zkoušet, třeba časem taky změní názor. Zatím se nevídáme pořád, takže na ni nemůžu působit každý den, ale až spolu budeme bydlet, třeba ve slabé chvilce podlehne.

Anebo si ji vezmu a bude to vyřešené hned.“

Jak dlouho může podle vás Dan vydržet bez sexu?

Možnost%
Moc dlouho ne, myslím, že Moniku stejně brzy opustí, když ho bude dál odmítat.25,4
Jestli ji má rád, počká do svatby, jak dlouho bude Monika chtít.16,9
Dlouho ne, podle mě si ji brzy vezme.11,9
Vydrží ještě nějakou dobu, zatím si může pomoci sám, ale bude to pro něj těžké.13,6
Je mi to jedno.11,9
Nevím, těžko říct, záleží na mnoha okolnostech.20,3
Jiná odpověď (napište do diskuse).0

Další zajímavé články:

   
18.09.2013 - Ona s ním - autor: Lucie Paličková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [36] karolina78 [*]

    Nečekej až do svatby, objednej si sexy dámské košilky a přítele překvap, je zbytečné na to čekat

    superkarma: 0 03.12.2013, 16:48:51
  2. [35] cilani [*]

    Boldinka — #33 Pro mně by to znamenalo vstoupit do manželství jen a pouze kvůli sexu.. Jsem ráda, že jsem zažila svůj první sex s tímhle bývalým, ale také jsem ráda, že už s ním nejsem a je mi pouze kamarádem. V tom čekání na manželství v dnešní době nevidím žádný přínos. Snad jen, jak psala Kobližka, že jsem hrdá, že jsem to čekání vydržela, ale to mi přijde, jako že jsem hrdá, že už nějakou dobu cvičím pravidelně a stále jsem schopná se k tomu dokopat... (mám to prostě jinak) Netuším co jsou nedůstojná místa.. záchodky? No, tam to fakt asi není ono, ale proti gustu.. Sml80 Nevymlouvám ti správnost tvého rozhodnutí, protože pro tebe bylo správné a ideální, jen konstatuji, že ne všem by toto mohlo vyhovovat, ne každý považuje sex za něco až tak výjimečného..

    superkarma: 1 23.09.2013, 13:42:20
  3. avatar
    [34] kobližka [*]

    Boldinka — #33 Dobře a tak mi prosím vysvětli (myslím to vážně - žádná ironie) jaký smysl má pro dva věřící lidi,kteří ví,že se stejně vezmou,začít se sexuálním životem až v manželství?Jakou jim to přinese hodnotu? Snad jenom vědomí,že dokázali čekat.Ale proč?

    superkarma: 2 20.09.2013, 20:23:02
  4. [33] Boldinka [*]

    Já sama jsem věřící, můj manžel také a se sexem jsme čekali až do manželství, pro oba to bylo poprvé. Nicméně netvrdím, že to bylo jednoduché to vydržet. Nebylo to ale z důvodu, že by nám to v církvi zakázali, ale protože oba věříme, že to má svůj smysl, hodnotu a je dobré nechat milování až do manželství. V jedné z protestantských církví jsem již 14 let, pravidelně chodím v neděli na bohoslužbu a ještě se mi nikdy nestalo, aby kazatel lidem něco zakázal nebo přikázal. To by mě tam už neviděli. :-) Kázání jsou koncipována spíše jako zamyšlení o životě či výklad nějakého textu z Bible a je na každém z nás, zda ho to povede k tomu, že bude chtít měnit určité věci ve svém životě. Víra není o omezování, ovládání a manipulaci.... víra je o živém vztahu s Bohem, který nám ukazuje věci, které jsme předtím neviděli, učí nás přemýšlet jinak. Vím, ale, že je to pro nevěřícího člověka nesrozumitelné. Sama jsem uvěřila až v dospělosti, jsem jediná z rodiny a když by mi toto někdo řekl dříve, koukala bych se na něj jako na blázna. Církev je ale také samozřejmě o lidech - najdou se i tací, kteří chtějí manipulovat a jde jim o vlastní prospěch... zrovna tak jako jsou zastoupeni v celé společnosti. Ale abych se vrátila k textu.

    Nemyslím si, že by pro Moniku byl sex něco nepřirozeného, jen nástroj pro plození dětí a že by pro ni byl povinností. Jsem přesvědčena, že pro ni bude přirozený a krásný a že se na něj sama hrozně těší. Jen... patří až do manželství. Je to hluboce intimní věc, která může a způsobuje lidem mnoho bolesti, pokud je "provozována lacině" (nevím, jak to jinak napsat). Kolik mužů ztratí o ženu zájem, poté co "dobyjí pevnost"? Kolik žen se vydá muži jen proto, aby ho neztratila, i když ještě sama úplně nechce. Často se to děje na hodně nedůstojných místech, v tu chvíli s nadšením a vzrušením, ale poté mnohdy zůstane v člověku prázdnota a se skutečnou láskou to má pramálo společného. Často to pak naruší samotný vztah. Ve chvíli, kdy oba vydrží do manželství, milování může probíhat na důstojném místě, nemusí nikam pospíchat, bát se, že zklamou a mohou objevovat svá těla společně a v radosti. Sama mám zkušenost, že jsme si se svým objevováním užili spoustu legrace, vůbec jsem se nestyděla, jsme oba otevření, bylo to a stále je moc krásné, přirozené a požehnané. A jestli nám skutečně něco v manželství funguje, tak je to tato oblast. Spíše se stále učíme řešit komunikační oblasti, které nám nešly před svatbou a před kterými jsme tak trochu zavírali oči.

    1. na komentář reaguje kobližka — #34
    2. na komentář reaguje cilani — #35
    superkarma: 1 19.09.2013, 12:04:58
  5. [32] Leena [*]

    Pentlička — #29 Taky si nemyslím, že má člověk střídat partnery jak roční období, ale stejně bych se bála, že si v sexu nebudeme třeba úplně rozumět...

    vím, že se i sexuální potřeby během života můžou změnit, ale stejně mám názor, že sex(ale i třeba společné bydlení) se má zkoušet a ladit už před svatbou.

    superkarma: 1 19.09.2013, 00:04:47
  6. avatar
    [31] Suzanne [*]

    OlgaMarie — #23 Víš, přesto si myslím, že sex je v manželství velmi, velmi důležitý. Je to společné krásné sdílení, tělesná součást lásky. A když se pak časem stane nějaký průšvih (nemoc, cokoli), tak už VÍM, proč s tím člověkem jsem, už jsme společně něco prožili Sml22 I díky tělesnému propojení cítím ke svému muži hlubokou důvěru, která se jen tak nevymaže, kdyby pak časem trakaře padaly.

    superkarma: 1 19.09.2013, 00:00:12

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] átéčko [*]

    Pentlička — #29 Souhlasím. Ve školách se namísto etiky vyučuje sexuální výchova. Něco je špatněSml22

    superkarma: 0 18.09.2013, 20:38:45
  2. avatar
    [29] Pentlička [*]

    Já si myslím, že to Dan nevydrží, Monika potřebuje věřícího partnera, pro kterého má také smysl čekat s milováním až po svatbě.

    Ač sama k žádné církvi nepatřím, tento postoj se mi líbí víc, než to, co se propaguje dnes jako "normální" tj. sex jako příjemná volnočasová aktivita. Pro mě je milování to nejintimnější, co mezi dvěma milujícím se lidmi může být a nikdy jsem nechápala, když lidi skákali z postele do postele, jen tak, protože se jim zrovna zachtělo. Líbí se mi, když se člověk umí ovládat, ukazuje tím, že je člověkem, nikoli zvířátkem řídícím se jen pudy a instinkty.

    1. na komentář reaguje átéčko — #30
    2. na komentář reaguje Leena — #32
    superkarma: 0 18.09.2013, 19:54:54
  3. avatar
    [28] navia [*]

    peetrax — #26 A já zase znám holku, která "čekala do svatby",, věřící byli oba takže to asi viděli stejně a po svatbě byli evidentně ještě zamilovanější..prostě "opilí". Asi je to baviloSml30

    superkarma: 0 18.09.2013, 18:27:41
  4. avatar
    [27] peetrax [*]

    Suzanne — #20taky patřím k církvi, dokonce k té katolické. Jenže taky mám svou hlavu a úsudek a nepřebírám všechny názory a pravidla, co tahle církev razí. Na druhou stranu dokážu pochopit a hlavně tolerovat, že se někdo chce řídit jejími pravidly stůj co stůj.

    Každopádně tady to s těmi pravidly nebude stejně tak horké, když v případě osob z článku stejně nějaké aktivity probíhají, jen je slečna nenechá dojít do konce. Sml54

    superkarma: 0 18.09.2013, 17:23:47
  5. avatar
    [26] peetrax [*]

    Mickey Mouse — #25 mně zas přijde, že prostě sex nechce, protože v jejich církvi to tak je. Nevím, proč by měla mít ze sexu blok...? Sml14 

    Jsem věřící a tyhle věci si řídím sama, nicméně znám hodně holek, co čekaly až do svatby. Opravdu, pokud jsou z hluboce věřících rodin a samy si myslí, že to tak je správné, tak to chtějí dodržovat se vším všudy. Jejich věc, jejich boj, ale hned psychický blok? Kvůli tomu, že to má někdo jinak, než většina společnosti? Trochu zvláštní měřítka. Sml80

    1. na komentář reaguje navia — #28
    superkarma: 1 18.09.2013, 17:20:30
  6. avatar
    [25] Mickey Mouse [*]

    rusalka2008 — #18 Nevěřím, že Monika manželský sex přijme ráda. Naopak si myslím, že jej přijme jen z "povinnosti". Evidentně má ve vztahu k sexu psychický blok. Jinak by takový bezdůvodný závazek nevyžadovala. Za náboženství se jen schovává.

    Je to stejně záslužné, jako požadovat z náboženských důvodů, aby až do svatby nikdy společně nejedli nebo nemluvili spolu o penězích. Aby se po svatbě ukázalo, že mají úplně neslučitelné postoje a představy.

    1. na komentář reaguje peetrax — #26
    superkarma: 1 18.09.2013, 16:14:26
  7. avatar
    [24] risina [*]

    rusalka2008 — #18 A měla by snad ráda přijímat mimomanželský sex? Sml58 Sml30

    superkarma: 1 18.09.2013, 15:08:28
  8. avatar
    [23] OlgaMarie [*]

    soofii — #21  Sml80Vážně si myslíš, že šťastné manželství je založeno na sexu? Nikdy tě nenapadlo, že pravá, čistá, nezištná láska může být asexuální? Ono se v životě semele ledacos a může se stát, že sexu nebude jeden z partnerů schopen...

    1. na komentář reaguje Suzanne — #31
    superkarma: 4 18.09.2013, 14:48:24
  9. avatar
    [22] Léthé [*]

    peetrax — #17 vím co je víra, vím co je církevSml22.Zrovna jsme to tu někde probírali....já jsem věřící, ale nepotřebuji tomu církev.

    superkarma: 2 18.09.2013, 14:31:54
  10. [21] soofii [*]

    Jo, Dane, je krásné, že ji milujete, ale sex je přirozená lidská potřeba. Než se rozhodnete pro svatbu, tak byste i v této oblasti měli být "sehraní". Až si navléknete prstýnky a časem zjistíte, že si v této oblasti nerozumíe, bude pozdě bycha honit... Obzvláště v silně věřících rodinách se rozvody nesou velmi těžce. Ublížíte jí a ublížíte i sobě, protože pokud se rozhodnete zůstat, tak určitě šťastný nebudete... Takže rozhodně "nekupovat zajíce v pytli"...

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #23
    superkarma: 1 18.09.2013, 14:03:50
  11. avatar
    [20] Suzanne [*]

    peetrax — #17 Asi vím, jak to Léthé myslí Sml22 Spousta lidí mluví o víře, ale potřebuje patřit k církvi, jinak to neumí.

    rusalka2008 — #18 Co je extrémní?

    1. na komentář reaguje peetrax — #27
    superkarma: 1 18.09.2013, 13:30:10
  12. avatar
    [19] Suzanne [*]

    Mickey Mouse — #14 Jenže to už je vcelku fuk, posledních několik set let se lidská společnost stejně vyznačovala tím, že vyráběla formální svazky právě kvůli obživě, spojování majetku, "aby nebyla ostuda" apod. Tedy se vracíme k tomu, že to je uměle vytvořené tabu, které církev uměle udržuje. Lid obecný krásně drží hubu a krok, když má nad sebou jakýkoli bič Sml24

    superkarma: 0 18.09.2013, 13:27:38
  13. avatar
    [18] rusalka2008 [*]

    Mickey Mouse — #12 No nemyslím si, že nebude mít sex ráda, ale přijme ráda jen ten manželský... to je v této době hodně extrémní.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #20
    2. na komentář reaguje risina — #24
    3. na komentář reaguje Mickey Mouse — #25
    superkarma: 2 18.09.2013, 12:44:15
  14. avatar
    [17] peetrax [*]

    Léthé — #13 trochu si pleteš dojmy s pojmy. Víra neomezuje. Víra je. To ostatní, co myslíš, je asi církev. Sml24

    1. na komentář reaguje Suzanne — #20
    2. na komentář reaguje Léthé — #22
    superkarma: 1 18.09.2013, 12:40:43
  15. avatar
    [16] OlgaMarie [*]

    Mickey Mouse — #14 Víš, že nikdy neexistovalo období zvané matriarchát? To byla doba, kdy naši předkové ještě neznali souvislost mezi pohlavním aktem a těhotenstvím a ctili ty ženy, které rodily mláďata. Tahle kapitola z kulturní antropologie mě velmi pobavila. Sml57 Vývoj lidské společnosti v různých částech světa a tradice  v sexuálním životě a jejich dodržování v současnosti je mnohde pro mě až děsivé a když si představím, co ještě nařizují některé církve, tak opravdu mohu být ráda, že žiji tady a teď, což mi nebrání věřit v Boha.

    superkarma: 0 18.09.2013, 11:14:39
  16. avatar
    [15] kobližka [*]

    Obávám se,že po svatbě se mnoho nezmění.Jestliže má Monika takové názory ohledně sexu,kdy jí Bůh nařizuje co a jak,mám dojem,že sex v takovém případě je "povolený" jen jako nástroj ke zplození potomka,nikoliv jako zdroj tělesného potěšení.Risknout to a čekat se sexem až na svatební noc,může být taky pěkné riziko.Co když to slečnu Moniku vůbec neosloví?

    superkarma: 0 18.09.2013, 10:51:42
  17. avatar
    [14] Mickey Mouse [*]

    Suzanne — #10 Hlavním důvodem pro zákaz sexu před svatbou bylo šíření pohlavních nemocí a problém s určením otcovství u "brzo" narozených dětí. Už ve starověku se svobodné těhotné dívky snažily rychle "ulovit" manžela jen kvůli obživě. Taková manželství pak nefungovala a proto se muži "preventivně" naučili vyžadovat pannu - měli větší jistotu, že nevstupuje do manželství jen kvůli tomu, že je těhotná.

    Tohle tabu si nevymyslela církev. Církev v dějinách často přebírala tyto lidové zkušenosti a následně je "kázala".

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #16
    2. na komentář reaguje Suzanne — #19
    superkarma: 1 18.09.2013, 10:38:53
  18. avatar
    [13] Léthé [*]

    Ale Bůh přece řekl, milujte se a množte se....o svatbě nebyla řečSml23.

    Přijde mi to na dnešní dobu opravdu trochu mimo zdravé myšlení. Myslela jsem si, že víra která lidi jakkoliv omezuje a ovládá již není víra ale pouhá manipulace a že je to minulost a dávná historie oveček, kteří bezmezně věřili těm, co kázali vodu a sami pili víno. .

    Podle mě víra jakákoliv má člověka obohatit, nikoli omezit. Ale každý strůjcem svého štěstí...

    1. na komentář reaguje peetrax — #17
    superkarma: 4 18.09.2013, 10:31:23
  19. avatar
    [12] Mickey Mouse [*]

    Jsem si jistý, že po svatbě to lepší nebude! Sex je prostě pro Moniku něco "nepřirozeného", před čím se musí mít na pozoru.

    Po svatbě Monika určitě na sex přistoupí, ale buď jen pro zplození dětí, anebo s velkou nechutí, aby Danovi vyhověla. Sama Monika ze sexu bude mít nejspíš nepříjemné pocity. Pravděpodobně je pro ni sex "fuj" a milování bude i po svatbě brát jako "selhání" z nedostatku vůle (a víry).

    Tady jasně selhala výchova. Nikdo Monice nevysvětlil, k čemu je sex dobrý, proč se vlastně lidé milují, a hlavně - že je sex přirozený a krásný.

    1. na komentář reaguje rusalka2008 — #18
    superkarma: 0 18.09.2013, 10:31:20
  20. avatar
    [11] enka1 [*]

    Suzanne — #10 OlgaMarie — #3 Topla bych vás víckrát, kdyby to šloSml57

    superkarma: 0 18.09.2013, 10:16:40
  21. avatar
    [10] Suzanne [*]

    OlgaMarie — #3 To je přesně to, jak to cítím. Tabu, které není určeno vírou v Boha, ale lidmi, kteří tím ovládali další lidi. O víře se nemusí přemýšlet, ta prostě JE jako dar. Ale o tom, co si vymysleli církevní hodnostáři jako omezování člověka, o tom by se přemýšlet mělo Sml22 Podvolení se nesmyslnému úřadu nemám ráda.

    1. na komentář reaguje enka1 — #11
    2. na komentář reaguje Mickey Mouse — #14
    superkarma: 4 18.09.2013, 10:12:24
  22. [9] dadma [*]

    Tak tohle ať si hoch rozmyslí a nejen kvůli sexu.Mít doma silně věřící ženu a on věřící není,tak to pak budou dohady i kvůli výchově dětí i kvůli tomu, že nebude užívat antikoncepci a pokud nebude chtít mít Dan kupu dětí,tak chranu bude muse používat on....a určitě zde budou i jiné třecí plochy.

    superkarma: 2 18.09.2013, 09:20:35
  23. [8] cilani [*]

    Brixik — #5 jako chápu, že pokud to oba tak cítí, fajn problémy se nemusejí konat, ale představa, že takto ustupuju celý život mi moc lákavá nepřipadá. Jasně, ve vztahu se dělají ústupky, chutě nejsou stejné, ale tohle by si měli zůčastnění vyřešit už před svatbou. Takové to doufání, že po svatbě to bude lepší.. nebude, bude zas něco jiného.. a časem z toho bude problém..

    superkarma: 1 18.09.2013, 09:12:20
  24. avatar
    [7] OlgaMarie [*]

    risina — #6  Tohle mi přišlo také scestné. Pokud chce zkoušet jeho lásku ovládáním se, tak bych z ní jako potencionální tchýně nadšená nebyla.

    superkarma: 0 18.09.2013, 09:04:48
  25. avatar
    [6] risina [*]

    Trochu me zaráží, že víra Monice nebude bránit ve společném bydlení bez svatby - to není hřích? A nekoitální sexuální aktiviy, které zřejmě provozují? Připadá mi, že Monika je trochu pokrytecká nebo spíš nepřemýšlí a slepě opakuje "pohlavní styk ne," i když jiné věci (z mého pohledu rozumně) dělá.

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #7
    superkarma: 3 18.09.2013, 08:50:19
  26. avatar
    [5] Brixik [*]

    cilani — #4 Jo to se může dost dobře stát. Znám takovou dvojici, teda už ne dvojici, ale měli na to stejný pohled. Pro ně připadal sex pro radost v úvahu jen když ona byla těhotná, protože tehdz to podle nich tak Bůh chtěl. Takže měli asi 5 dětí ...

    1. na komentář reaguje cilani — #8
    superkarma: 0 18.09.2013, 08:44:39
  27. [4] cilani [*]

    No, aby se pak Dan nedozvěděl, že sex slouží jen k plození dětí... taky by si pak mohl vyznout jen při pokusu o malé...

    1. na komentář reaguje Brixik — #5
    superkarma: 0 18.09.2013, 08:40:07
  28. avatar
    [3] OlgaMarie [*]

    Suzanne — #2 Pokud byla Monika vychovaná v tom, že předmanželský sex je hříchem, bude se s tím špatně vyrovnávat až do svatby a pokud k ní nedojde, poznamená ji to na celý život.

    Monika by se měla trošku zajímat o to, kdy vznikla nutnost mít pohlavní styk až po svatbě a hlavně proč. Ono proč se týká hlavně rodového majetku (nutnost prokazatelného otcovství) a do křesťanství bylo převzato už ze staleté tradice. Nechce se mi to hledat, ale i Ježíš kázal, že v manželství si má muž se ženou být vzájemně k radosti, tak by se Monika měla zamyslet nad tím, co je a co není v lásce hříchem.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #10
    2. na komentář reaguje enka1 — #11
    superkarma: 1 18.09.2013, 08:06:34
  29. avatar
    [2] Suzanne [*]

    gerda — #1  No jo, bylo to tabu, ale moje babička se v roce 1902 narodila "nedonošená" 6 měsíců po svatbě svých rodičů a vážila 4,2 kg Sml30 Bylo to rodinné "tajemství" a my jsme tim babičku občas zlobili. Její rodiče se velmi milovali celý život.  Souhlasim s gerdou, nic se nemá přehánět.  A tohle je uměle vytvořené tabu, které dle mého sloužilo hlavně k manipulaci.  Jako každé jiné...

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #3
    superkarma: 3 18.09.2013, 06:45:12
  30. avatar
    [1] gerda [*]

    To bude překvapení, pokud to tedy náš hrdina článku vydrží, jestli ani po svatbě to nebude ono. A past už sklaplaSml30 Každopádně, je to divné. Moje tetička, která se blíží devadesátce, přišla v mládí o velikou lásku taky kvůli odpírání sexu. Tam to bylo ještě horší, šlo o několikaletou známost. Tehdy byl předmanželský život velké tabu, ale osobně si myslím, že to neměla přehánět, a mohla mít svou životní lásku, ne člověka, se kterým si nerozuměla.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #2
    superkarma: 1 18.09.2013, 06:11:30

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme