Domácnost

Se Savem a barvičkami

Máte doma starší tmavá trička, šaty nebo kalhoty a chcete je vylepšit a udělat z nich originální modely? Vystačíte si se Savem Perex, rozprašovačem (nebo ještě lépe s pumpičkou na hedvábí), štětcem, tekutým mýdlem, samolepicí tapetou (nebo ještě lépe s jezírkovou fólií) a nůžkami.

Hlavním hrdinou je při tomto zdobení textilu Savo Perex. Je méně agresivní než obyčejné Savo, takže doporučuji investovat asi 30 Kč a na savování si jej zakoupit.
Se Savem potom můžete pracovat několika různými způsoby.

Nejznámější a taky nejrychlejší je savení za pomoci šablon. Vybereme si motiv, který chceme na tričko vysavit. Ten potom překreslíme na samolepicí tapetu a vystřihneme. Nevýhodou samolepicí tapety je, že po několika opakovaných saveních ji můžeme vyhodit, protože už dobře nelepí a nepřilne proto k látce tak, jak bychom potřebovali. Proto ji můžeme vyměnit za jezírkovou fólii (1 m2 koupíte asi za 100 Kč), kterou zakoupíme v některých zahradnictvích nebo v hobby marketech. Takováto šablona je prakticky nezničitelná a použitelná na nekonečně mnoho savování, ale také na zdobení triček textilními barvami nebo i na zdobení interiéru.

Vystřiženou šablonu položíme na tričko, které jsme si předem připravili tak, že jsme je narovnali na zem a zevnitř vycpali novinami, tak, aby se nám Savo nepropilo na druhou stranu trička. Pracujeme na povrchu, který můžeme po nasavení otřít, nebo třeba venku (je to výhodnější, protože si "nezasmradíme" byt Savem).
Tričko můžeme ještě celé trochu namačkat, vzniknou tak efektní vzory po celé ploše.
Savo nalijeme do rozprašovače nebo do pumpičky na hedvábí. Do pumpičky sice musíte investovat, ale určitě se vám to vyplatí. Pumpičku totiž stačí natlakovat a pak jen držíte a nemusíte opakovaně mačkat jako u rozprašovače. Navíc z ní neukapávájí kapky a nemáte tak na triku nechtěné velké skvrny.

Teď už můžeme Savo nastříkat na tričko. Nezdržujeme se dlouho na jednom místě, ale stříkáme pomalu, abychom nevynechali ani kousek. Po nastříkání chvíli počkáme, může trvat delší dobu, než Savo začne působit.
Šablonu opatrně sundáme z trika, dáváme přitom pozor, aby nám Savo, které na ní zůstalo, nepokapalo triko. Bezpečnější je, když Savo ze šablony odsajeme papírovou utěrkou.
Šablonu mokrou od Sava ale můžeme využít ještě na další ozdobení trička. Najdeme si rychle místo, které zůstalo tmavé a šablonu tam přitiskneme, mokrou stranou dolů. Vznikne nám tak velice zajímavý otisk.
Ta část trika, která byla zakryta šablonou, zůstane tmavá, ostatní části jsou světlé.

Místo šablony můžeme použít také nejrůznější přírodniny a vlastně cokoliv nám přijde pod ruku. Hezky vypadají vysavené listy, kameny, různě pokroucené provázky nebo třeba nejrůznější dílenské nářadí, když zdobíte manželovi pracovní oděv :-)

Savem ale nemusíme tričko jenom postříkat, ale také pomalovat. Do lahvičky s aplikátorem (může být od window color nebo od barvy na vlasy) s co nejmenším otvorem nalejeme tekuté mýdlo (vybíráme takové, které je hodně husté) a do něj přidáme Savo. Smícháme v takovém poměru, aby mýdlo přidáním Sava příliš nezřídlo. Tuto směs nejdříve vyzkoušíme na lemu trička (z rubové strany) a chvíli počkáme. Čím více Sava ve směsi je, tím budete malovat světlejší čáru.

Triko můžeme také vyvázat jako při batice a ponořit do směsi Sava a vody. Triko se bude postupně odbarvovat a ve chvíli, kdy má požadovanou barvu, jej vytáhněte a propláchněte pořádně pod tekoucí vodou. Po rozvázání provázku znova pořádně propláchneme a máme hotovo. 
Pod provázkem zůstala původní tmavá barva, okolí je světlé.
Takto upravené tričko nemusíme máčet v savové lázni, ale můžeme jej jen důkladně postříkat Savem z rozprašovače. Opět bude tričko vypadat trochu jinak. 

Látku vysavenou jakýmkoliv způsobem můžeme ještě dokreslit barvami na textil nebo textilními konturami.

Pokud máme světlé tričko, které není vhodné na savení nebo chceme zdobit zase jinak, použijeme šablony tak, že přes ně tupujeme textilní barvou. Trochu barvy si dáme na papírový tácek a namáčíme v ní (jenom zlehka) kousek pěnové houbičky na nádobí. Tou pak nanášíme barvu na tričko.

Máme-li doma barvy na hedvábí, je možné je také použít. Pracujeme stejně jako se Savem a pumpičkou.

Chcete si popovídat o nejrůznějším tvoření? Navštivte novou diskuzi TVOŘENÍČKO.

Fotoalbum SAVOVÁNÍ.

Příjemné tvoření přeje

                                                                           
   
14.06.2005 - Dům a byt - autor: elly

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [176] Evík [*]

    Jaštěrička: jenze tady nejde o posledni slovo......sunnynka:

    superkarma: 0 24.06.2005, 21:35:18
  2. avatar
    [175] sunnynka [*]

    Jaštěrička: proto jsem už dávno přestala reagovat

    superkarma: 0 24.06.2005, 12:40:49
  3. avatar
    [174] Jaštěrička [*]

    Evík: Pokud se tu neustále budete přetahovat,kdo bude mít poslední slovo,tak těžko

    superkarma: 0 24.06.2005, 12:09:43
  4. avatar
    [173] sunnynka [*]

    Evík:

    superkarma: 0 23.06.2005, 20:21:20
  5. avatar
    [172] Evík [*]

    Jaštěrička: asi mas pravdu..ale proste to tady tak vybouchlo..ono se to zase zklidni...

    superkarma: 0 23.06.2005, 19:25:24
  6. avatar
    [171] Evík [*]

    Mánička: ja nemam ze sunny zadny problem, ani osobni....jen jsem se zastala holek.....je bohuzel neprebiham ze strany na stranu podle toho kdo je jak v kurzu jako tady nektere...to tim ale nemyslim tebe nejsem takova ta radoby kamoska

    superkarma: 0 23.06.2005, 19:24:10
  7. avatar
    [170] Jaštěrička [*]

    Milé dámy,je fascinující,jak se tady rozvíjí diskuse nad týdnem starým článkem,po kterým by za jiných okolností už ani pes neštěk. Nechcete toho všichni zúčastnění obou fan klubů už nechat? Je to taky vaše vizitka,a těm,kdo nejsou v obraze,se oprávněně nejeví moc pěkně.

    superkarma: 0 22.06.2005, 22:53:23
  8. avatar
    [169] Mánička [*]

    Evík: Ja Ti samozrejme zadny Tvuj nazor na nikoho neberu ... jenom mi prijde, ze jestli mas se sunny nejaky osobni problem, myslim, ze to nepatri sem, pod celkem nevinnej clanek a uz vubec ne formou, kterou jsi zvolila... tot asi tak vse, zase muj nazor. Jak uz jsem psala, nepatrim do funklubu ani sunny, ani Tyny.

    superkarma: 0 22.06.2005, 21:57:56
  9. avatar
    [168] Evík [*]

    H: to je dobre...

    superkarma: 0 22.06.2005, 20:17:53
  10. avatar
    [167] H [*]

    Evik: číst ještě umím

    superkarma: 0 22.06.2005, 14:34:28
  11. avatar
    [166] Evík [*]

    H: ale tady se nikdo nehada....vymenuji se tu nazory ...jsem si nevsimla, ze by se to tu hemzilo vyhruznymi smajliky spatne ctes a vidis....a vubec nejvic se mi libi, ze ty ktere o problemu nic nevi, tu bojuji za sunny nejvic...ja neberu nikomu jeho sikovnost....ale musi byt za nim videt....a ne o ni jen mluvit

    superkarma: 0 21.06.2005, 20:37:08
  12. avatar
    [165] Evík [*]

    Mánička: jasne...ono je dulezite najit vinika....ja si za svymi nazory stojim a je mi celkem jedno co si kdo mysli..ja jsem jen reagovala pod clanek a bohuzel asi bude problem ten, ze nesnasim podrazacky a pomlouvacky....ale to je taky muj problem..ja taky nikoho nenutim, aby s mimi nazory souhlasil...ja se ridim heslem, ze bozi mlyny melou pomalu a jiste ono se to dotycnym vrati..

    superkarma: 0 21.06.2005, 20:32:46
  13. avatar
    [164] H [*]

    pokud vím sunnynka napsala článek, problé z toho udělělal až někdo,
    tak se koukni dotyčná do svědomí, hádky tu vyvolávají jedni a ti samí lidi

    superkarma: 0 21.06.2005, 09:55:16
  14. avatar
    [163] Libča [*]

    Mánička:
    teda lepe bych to uz nenapsala.

    superkarma: 0 20.06.2005, 22:17:09
  15. avatar
    [162] Mánička [*]

    Holky to je fakt sileny - nevim, co se mezi sunny a Tynou stalo, muj nazor ani na jednu z nich se touhle debatou nezmeni. Obe mi pripadaji jako sikovny holky, co to navic davaji ochotne dal

    Kdo mi tedy pripada, ze ma problem, je Evik - nechapu, proc ses tak vehementne postavila proti sunny... ten, kdo tu zacal s osobnimi invektivami (ze se hrne nahoru pres mrtvoly... ze neni chytra a dospela...), jsi byla TY, ne sunny...

    superkarma: 0 20.06.2005, 21:54:01
  16. avatar
    [161] Evík [*]

    Beaute: a o co jde sun, ze zacala napadat weisovou a tynu?? no mozna ji to Mistr poradil....on je vlastne nejlepsi teda jen nevim jestli pred sun nebo po ni. nevim proc mi to pripada jako spolek svedku Jehovovych

    superkarma: 0 20.06.2005, 21:25:45
  17. avatar
    [160] H [*]

    o autorském právu něco vím a
    žádné autorské právo se tu neporušilo pokud sunnynka má své šablony a svůj text

    sunny

    superkarma: 0 20.06.2005, 14:35:13
  18. avatar
    [155] Beaute [*]

    vPůvodně jsem nechtěla zasahovat, ale nedá mi to. Musím říct, že sunny znám celkem dlouho a nezdá se mi, že by se nějak výrazně změnila "zcvokla", nebo jak to tu někdo psal. Je to holt asi úděl ženských pořád se pomlouvat a kout proti sobě pikle, kdybysme si raději jako chlapi daly přes hubu a pak šly spolu na . Nechápu o co všem těm co sun napadají jde. Ale možná by nebylo špatné, kdyby se k tomu vyjádřila i Týna. Ale co já se do toho budu motat. Sun držím ti palečky a nic si z toho nedělej.

    superkarma: 0 19.06.2005, 21:37:16
  19. avatar
    [154] Libča [*]

    no tak pane dvorak to by musela cela zapadni evropa zavrit pulku cech za kopirovani... nebo zazalovat... ja uz se fakt zacinam bavit

    superkarma: 0 19.06.2005, 18:14:01
  20. avatar
    [149] Evík [*]

    Léthé:

    superkarma: 0 18.06.2005, 19:16:51
  21. avatar
    [148] brunhilda [*]

    sice nevim, o co tu jde (zdroje doporucuju uvadet vzdycky) ale rybicky sou roztmoily :))

    superkarma: 0 18.06.2005, 16:51:51
  22. avatar
    [147] Léthé [*]

    Ani já jsem se k tomuto konkurenčnímu boji nechtěla vyjadřovat, neb nějaké tvoření je mi na hony vzdálené….Týnka to ví .

    A všimly jste si, kdo sem nenapsal jediný příspěvek? ….Přece Týna…ta které se tento boj o koryto dost týká….a víte proč? Protože ta holka má úroveň . Nepotřebuje se tady s vámi dohadovat….ona ž-in nepotřebuje vůbec .
    Vážím si na ní to, že přesto že na ní byl udělaný podraz, nehádá se tu s vámi…ona není konfliktní a především je to supr ženská, která všechny fušující savovače má v eli

    superkarma: 0 17.06.2005, 23:09:56
  23. avatar
    [146] Jenny [*]

    Jenny: tak zase nic....

    superkarma: 0 17.06.2005, 16:59:44
  24. avatar
    [145] Micuska [*]

    Bože, neznám ani jednu z Vás, které si tady tak vehementně vyměňujete názory a urážky, ale je mi z toho špatně. Kvůli takové konině (kdo je chytřejší, kdo s tím začal dříve...) se takhle chovat?!

    superkarma: 0 17.06.2005, 11:44:59
  25. avatar
    [144] JK [*]

    Libča: a před čím se brání ... možná před příspěvky jiných, které vyjadřují svůj názor .. ale druhá zúčastněná strana (Týna, weissová) jí, mylím, nic špatného nenapsla ...

    superkarma: 0 17.06.2005, 11:39:12
  26. avatar
    [143] Jenny [*]

    Škoda, že jsem tu nebyla ...podepisuju se pod Evíka, JK, Sasu, Radu...atd...
    ¨Sunnynko: proč se vytrvale hádáš jen s Evíkem a ostatní příspěvky ti nestojí za to, aby ses k nim vyjádřila? |Vůbec mě nezajímají tvé spory s kýmkoliv, ale už potřetí tě prosím o vyjádření k následujícímu:
    "15.6. 2005 22:05:36 - Jenny (Odpovědět) (Poslat vzkaz)
    .....tohle je kompletně obšlohnutej postup včetně úplně stejné terminologie!..byla jsem na kursu savování u někoho, kdo nečerpal z Týny, takže moc dobře vím, že jsou i jiné fígle, které Týna nepoužívá a není to o tom, jestli má Týna na savování patent. Stačilo uvést v článku, kde jsi se tyhle finty naučila a bylo."
    Kdyby sis dala trochu práci a aspoň něco změnila a upravila, tak mě to ze židle nezvedne. Ale takhle je to, jako bych slyšela Týnu (slovo od slova). ...a to je to, co vadí mně osobně.
    Ještě kromě tvýho mlžení.


    superkarma: 0 17.06.2005, 11:35:43

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [142] Sasa [*]

    Nemyslím, že se Sun brání! Jen chrstla kýbl špíny a už jej neutřela! Spíš rozmazává.....

    superkarma: 0 17.06.2005, 11:33:35
  2. avatar
    [141] Evík [*]

    Chameleonka: dik, muzes ....ja jen mam pocit, ze i kdyz to tady vypada jako bourka, hromy blesky, tak je prece znamo ze po bource se vycisti vzduch a vysvitne slunicko.....tak proc to trochu neprocistit....fakt si holky myslite, ze je lepsi strcit hlavu do pisku??? Libča: sunny se brani???? jmenovite haze spinu....ja mozna mluvim o pomlouvani a podobne, ale snazim se nikoho nejmenovat a neublizovat..a druha strana?? myslis ze v tuto chvili to jeste ma cenu???? Jeste by to prililo olej do ohne a ten uz tu plane a stacim ja , hlavne si to zase nevykladej, jako ze jsem neci mluvci..fakt mluvim jen za sebe a taky si stojim za tim, ze bych takto branila i ostatni, pokud bych vedela, ze se stala nejak krivda

    superkarma: 0 17.06.2005, 10:05:17
  3. avatar
    [140] Libča [*]

    on ten rozdil je taky ten ze sunny se brani.. natoz druha strana.... ?????? asi proto vam to tu tak prijde jak to vyzni a treba to ani tak neni mysleno jako je to psano.
    psane slovo totiz vyzni jinak nez mluvene. Sama jsem zjistila ze jsem tu mela na zene-in potize a nakonec to bylo jen tim ze proste dve strany se nemohly dohodnout ba jsem si blbe rozumely.... asi tak nejak.

    Ja nevim ale ja bych se asi taky branila....
    O potrefenych husach... hm.... ono jich tu je vic

    ale co uz to radsi tu bednu tady u me vypnu. V tom je to proste nejlepsi vypnout. Vzdyt vse je vlastne jen virtualni, realna skutecnost je totiz jina.

    superkarma: 0 17.06.2005, 09:56:34
  4. avatar
    [139] Radu [*]

    JK: moc hezky jsi to napsala

    superkarma: 0 17.06.2005, 09:43:52
  5. avatar
    [138] Chameleonka [*]

    Evík: můžu se pod tvé názory podepsat? Hlavně pod ty o tom převlékání kabátu podle momentální nálady a přízně? Mohla bych sem taky šoupnout pár kontroverzních vzkazíků sunnynky tak, jak se vyvíjely.. a ty z těch posledních byly plné jedu a takové té povýšené posměvačné pýchy.. ale nemám to zapotřebí.. já už jsem si svůj názor udělala a je mi celkem jedno, co si o tom a o mně ona a její nové nejlepší kamarádky myslí.. souhlasím s tím, že je nevyzrálá a psychicky labilní.. a bohužel stejnou labilitu prokázala i redakce, když zakázala přístup někam lidem jen proto, že se domáhali odpovědi na nějaké své otázky.. anebo mně za to, že jsem napsala kytce zcela otevřeně, co si o ní myslím a proč.. na mnoha místech se tady vyskytují mnohem kontroverznější příspěvky a hádky na všech frontách.. ale na indexu je holt jenom někdo.. asi proto, že nevyje s vlky?
    Libča: s tvojí poslední větou musím než souhlasit.. taky jsem dost dlouho mlčela.. ale už je toho opravdu příliš.. a většinou nejvíc kejhaj potrefený husy.. a sunny kejhá jako o život

    superkarma: 0 17.06.2005, 09:43:29
  6. avatar
    [137] JK [*]

    ach jo ...

    já nestačím zírat, co dokáže udělat, když si někdo po svém vyloží slovo "konkurence" .. s tou musím počítat všichni, i v jiných zaměstnáních .. ale proč bych se měla snižovat k tomu, že budu svou "pravdu" (protože i pravda dokáže být značně subjektivní) vykřikovat do světa tak, že z ostatních konkurentek udělám pokřivené osbnosti, které jdou kupředu přes mrtvoly, jen za vidinou svého prospěchu a zisku? znám vás sunny - tebe, týnu i další holky weissovou, oxi, neznám vás dobře, ale měla jsem se možnost s vámi se setkat a udělat si obrázek a musím říct, že jsem z toho tady znechucená ... to tvé vykřikování já, já, já nevypadá příliš dobře a jestli o někom píšeš, že se někam dere nebo cpe .. děláš ty to samé ...
    co ti provedla weissová ta milá, příjemná, trpělivá a skromná pedigová učitelka??
    několik tvých výroků se dá označit za urážky a jestli je potřeba pravdu sdělovat vzkazy a neveřejně ...
    nedávno jsem od tebe dostala vzkaz ohledně kytičky - věřila jsem ti, protože jsem myslela, že píšeš pravdu ... ale asi jsem neměla, protože teď v tvých příspěvcích čtu pravdu úplně jinou ... tak která z nich je ta pravá pravda?

    vím, že konkurenční boj je tvrdý, ale že by musel být až takhle a tady

    Saso - máš pravdu, psala jsem již v mém příspěvku (proč objevovat objevené)

    superkarma: 0 17.06.2005, 09:39:10
  7. avatar
    [136] Evík [*]

    Libča: jasne je to tvuj nazora neberu ti ho, myslim si ze je dnes svoboda projevu...a jeste si taky zapomela napsat, ze kopu za weisovou. problem je v tom, ze bych takto bojovala i za tebe, oxi, nikcu, boruvku, ...no proste za kazdeho ktery si to zaslouzi a o kterem si myslim, ze by to udelal i pro me,i kdyz po precteni tveho prispevku si nejsem moc jista, ono je asi lepsi schovat hlavu do pisku a tvarit se ze se nic nedeje..ale jeste jednou musim napsat ze ja to tu nerozpoutala a jen reaguji ..a moje slovni vyrazy jsou bohuzel takove jake jsou a jak to citim, s tim nic nenadelam..komu se to nelibi, tak to prece nemusi cist a uz vubec na to nemusi reagovat a bude mit klid

    superkarma: 0 17.06.2005, 09:31:00
  8. [135] Sasa [*]

    Evík: ale vyrostla ji konkurence, přece Sunnynka! Ty zas nic nevíš!

    superkarma: 0 17.06.2005, 09:06:31
  9. [134] Sasa [*]

    sunnynka: konkrétně? No podle mě máš nějaký problém, protože urážet lidi (přečti si ještě jednou a pomalu co jsi napsala) nedělá člověk, co je v pohodě. A nebo je to závist? Jako malý příklad: "...já nemám potřebu se předvádět v televizi...". Vždyt tahle věta je opravdu sprostá.....
    Týnu neznám a co je mezi váma mi je opravdu jedno do té doby, než to tu začneš ventilovat stylem: nepovím, nepovím....tak to sem ani netahej, vyřiďte si to spolu.
    Wiesovou znám... a vzhledem k tomu, že mě naučila plést košík, tak asi učí dobře...tedy NEJEN ty!
    V dnešní době je asi dobře, když se člověk chválí, aspon nezapadne, ale nezhazuj u toho jiné, pak to tak nějak nevyzní!

    Hele a ty máš zablokovanou cestu do zahraničí, že nemůžeš čerpat taky? Ona to netají....


    Jen tak mimochodem vždy platilo: Proč vymýšlet vymyšlené?

    superkarma: 0 17.06.2005, 08:59:56
  10. avatar
    [133] Libča [*]

    Evík: o.k nenadavas ale tve slovni vyrazy jsou proste dle meho mineni dost silne.. vis tohle si musi vyresit ten koho se to tyka ne? Me to prijde ze jsi soudce Tyny sorry.....
    ale nic... uz se fakt do toho michat nebudu jak rikam mam svych starosti ze mi jde hlava kolem... a nemam uz chut to poslouchat, jen je mi tu z toho vseho tak smutno a ze zeny-in jeste vic.....

    superkarma: 0 17.06.2005, 08:51:00
  11. avatar
    [132] Evík [*]

    Libča: nejhorsi je totiz pretvarka a tou tu trpi dost lidi....si vsimej jak prechazeji z jedna strany barikady na druhy, podle toho jak je ktera strana v kurzu a nikomu tu nenadavam, nejsem sprosta, ....tak fakt nevim

    superkarma: 0 17.06.2005, 08:41:28
  12. avatar
    [131] Evík [*]

    Libča: staci....ja jen odpovidam a reaguju..to snad tu neni zakazany a mas pocit ze na sireni jedu tu ma patent jen sunny?? Tvoje mineni beru, ja bohuzel o nekterych lidech taky....nikomu nic nepiskam..vis ja jsem bohuzel jeden z tech lidi, kteri co na srdci to na jazyku...je to blba vlastnost, ale asi uz se ji nezbavim...me treba jen mrzi, ze plno lidicek na to tady ma nazor jako ja, ale maji strach se ozvat, jelikoz nikdy nevis kdy se to obrati proti tobe.....me je to fuk...nejsem na nikom zavisla a je mi celkem jedno koho si postvu proti sobe.... mam jen svuj nazor a za tim si stojim a vidis, ze nesirim zlo pod zadnou diskuzi, ale reaguji na prispevky pod clankem

    superkarma: 0 17.06.2005, 08:38:17
  13. avatar
    [130] Evík [*]

    sunnynka: jo a jeste tak pro zajimavost a osvezeni pameti jsem ti vyjela par tvych prispevku z diskuzi na tema kurzy a narod versus televize:
    13.3. 2005 21:48:02 - sunnynka <../user_details.asp?id=2511> (Odpovědět) (Poslat vzkaz <../vzkazy.asp?stranka=1&stav=0&ex_komu=sunnynka&titulek=Nepøeètené>) [!smazat <auditorium_delete.asp?aud_uzivatel=sunnynka&id=80&str=100&ukazat=Uk%E1zat+n%E1hled&stranka=2&delete=1785340>]
    potvrzuju že kurzík s mončou a paní helenkou byl úžasný

    6.3. 2005 13:49:41 - sunnynka <../user_details.asp?id=2511> (Odpovědět) (Poslat vzkaz <../vzkazy.asp?stranka=1&stav=0&ex_komu=sunnynka&titulek=Nepøeètené>) [!smazat <auditorium_delete.asp?aud_uzivatel=sunnynka&id=80&str=100&ukazat=Uk%E1zat+n%E1hled&stranka=2&delete=1759706>] weisova: moni, to bylo úžasné tys snad neměla vůbec trému Koukali jsme poctivě celá rodina, ani jsme nedýchali
    6.3. 2005 12:11:50 - sunnynka <../user_details.asp?id=2511> (Odpovědět) (Poslat vzkaz <../vzkazy.asp?stranka=1&stav=0&ex_komu=sunnynka&titulek=Nepøeètené>) [!smazat <auditorium_delete.asp?aud_uzivatel=sunnynka&id=80&str=100&ukazat=Uk%E1zat+n%E1hled&stranka=2&delete=1759508>]
    za chvíli to vypukne.....moničia premiéra

    21.2. 2005 12:50:36 - sunnynka <../user_details.asp?id=2511> (Odpovědět) (Poslat vzkaz <../vzkazy.asp?stranka=1&stav=0&ex_komu=sunnynka&titulek=Nepøeètené>) [!smazat <auditorium_delete.asp?aud_uzivatel=sunnynka&id=80&str=100&ukazat=Uk%E1zat+n%E1hled&stranka=2&delete=1713683>]
    dvorak: vždycky když si listuju knížkama Týnky, tak mě strašně moc mrzí, že nejsem natolik šikovná, abych mohla mít svou vlastní knížku . Tak jsem strašně ráda, že Týnku aspoň osobně znám, a můžu říkat, "já znám tu paní Brýdovou, tu BABU z Loskutáka, tu co vydává tak úžasné knížky"

    tak co??? nejsi jak korouvicka, ktera se otaci podle vetru

    superkarma: 0 17.06.2005, 08:31:17
  14. avatar
    [129] Libča [*]

    pardon ani cesky uz neumim netyka... sorry.. mam taky svych starosti nad hlavu a kdyz tu ctu jak se to tu hada, napada... asi fakt nektere z vas jeste nemely poradne starosti a to poradne..... takovy pakarny a titernosti jak na prvni obecne.

    superkarma: 0 17.06.2005, 08:30:11
  15. avatar
    [128] Libča [*]

    Evík: nemyslis ze uz to staci??? Vzdyt se ten cely problem vlastne ani netika. Je mi uz z toho vseho nejak smutno. Delas jakoby jsi pri tom sporu byla a jeste jim to odpiskavala. Sorry ale mela jsem o tobe jine mineni. Nech to prosimte uz byt. At si to holky vyresi mezi sebou .
    Na svete je uz tolik zla a hnusu proc to jeste delat tady??
    A pritom je to tak smesne ,virtualni hadani.. fakt.
    Zmysli se nad tim jesti ti to za to stoji .......

    superkarma: 0 17.06.2005, 08:29:20
  16. avatar
    [127] Evík [*]

    a jeste k tomu tvemu dlouhosahlemu prispevku....me nikdo nenaockoval .mam svuj rozum a taky roky a tvoje tvrzeni..
    a učím to dobře....opravdu vystihuje tvoji povahu..jsi hrozne sebevedoma, coz je dobre, ale musi se to taky umet podat..je zvlastni ze jsem toto tvrzeni nikdy neslysela od ostatnich tvorilek...ze by bud nebyly tak sikovne jako ty a nebo je to o skromnosti asi spíš to druhe a muzu te taky ujistit, ze si vubec nemyslim, ze mam tyna vsechno pod palcem a nechodim jen na jeji kurziky a tim padem nemam potrebu se s cimkoliv smirovat a taky pises, ze nemas chut cist nase pravdy, ale porad na ne reagujes tak je necti, obklop se temi co ti zustali a z gustem ti pochlebuji

    superkarma: 0 17.06.2005, 07:53:50
  17. avatar
    [126] Evík [*]

    sunnynka: a jeste o tom vyuzivani...moc by me zajimalo cim zrovna ty jsi pro tynu a weisovou prinosem a sim te tak mohly vyuzivat ? ze by z tebe dolovaly ty tvoje ctyrlete zkusenosti??? Tomu snad neveris Ale je od tebe vazne hezky, je si tu vlastne povidas jen se mnou a na ostatni prispevky kasles

    superkarma: 0 17.06.2005, 07:44:32
  18. avatar
    [125] Evík [*]

    sunnynka: a tim pomlouvanim jsem myslela uplne neco jineho.....a zapatrej ve svem mozecku mozna to tam dohledas moc dobre vis o cem mluvim a jestli ne, tak mas dost kratkou pamet a projed si svoje vzkazy a historii ICQ

    superkarma: 0 17.06.2005, 07:40:42
  19. avatar
    [124] Evík [*]

    sunnynka: no bohuzel je skoda ze jsi se neprojevila driv a ze holky nepoznaly jakou zmiji si hraly na prsou..takovy ty typy jako ty ktere se tvari jako kamosky a za rohem nenechaji na tom dotycnem nit suchou takovy mam nejradsi Kyticku jsi taky probrala a najednou jsi s ni nejvetsi kamoska....ty totiz mas hezkou vlastnost, ze presne vis kdy se na ci stranu pridat

    superkarma: 0 17.06.2005, 07:38:22
  20. avatar
    [123] Evík [*]

    sunnynka: no je fakt ze jedna dobra duse si dala praci a vyhledala prisvek, ktery si kdybi napsala jednomu stouralovi
    osoba kolem ktere všechno točí ve svém příspěvku z loňského září psala Modeláři toto:
    27.9. 2004 15:53:36 - sunnynka (Odpovědět) (Poslat vzkaz)
    Modelář: já myslím, že už jsme tady hodněkrát probírali, že Týna konkurenci prostě NEMÁ . Opravdu, budeš se s tím muset smířit

    Tak ze by jsi se mela holka nad sebou zamyslet....jsi jak dubnovy pocasi..jednou mluvis tak a podruhe zase jinak

    superkarma: 0 17.06.2005, 07:33:37
  21. avatar
    [122] kytička [*]


    kazdy ma sve ego,ktere z neho zari...
    neoduzuju nikoho,kazdy ma sve prednosti,byt je to konkurence...

    ale soudit nekoho jen dle pismenek druhych ..je docela blby..
    suny preju hodne stesticka

    superkarma: 0 16.06.2005, 23:18:32
  22. avatar
    [119] sunnynka [*]

    Evík: a komukoliv jsem psala vzkaz o týně, tak jsem vysvětlila, proč to přestalo fungovat z MÉHO pohledu....to snad není pomlouvání....

    superkarma: 0 16.06.2005, 21:20:47
  23. avatar
    [118] sunnynka [*]

    Evík: a že jsem tohle všechno nenapsala dříve....měla jsem pocit, že tohle jsou věci mezi mnou a Týnou a všechno tohle jsem Týně napsala.....jasně, že se tím nebude chlubit....a proč by že? Jednodušší je napsat, že neví co se stalo a že se ta hodná sunnynka zbláznila....nezbláznila....konečně se přestala nechat využívat A je jí moc dobře, tomu věř.....mám v téhle věci čisté svědomí a jsem ráda, že jsem takhle utnula to "kamarádství" jak tomu ty říkáš

    superkarma: 0 16.06.2005, 21:19:44
  24. avatar
    [117] borůvka [*]

    sunnynka:

    superkarma: 0 16.06.2005, 21:17:32
  25. avatar
    [116] sunnynka [*]

    JO a ještě něco...když tady mluvíte o tom duševním vlastnictví a jak kradu ty nápady a neuvádím kdo to vymyslel

    8.9. 2003 16:20:15 - Týna (Odpovědět) (Poslat vzkaz)
    hašlerka: no dají se koupit spešl italský, můžu se ti podívat na kolik vyjdou, ale já na kurzy používala takovou tu podložku do sešitů nebo plastového lenocha... ale teď mám nejnovější tip, který mi poradila jedna šikulka tvořitelka - koupit v OBI,Baumaxu apod. pevnou fólii na bazény... je to taková velmi tlustá a těžká černá fólie (nevím, možná někde mají i jiné barvy... ale na tom nesejde), krásně se z toho vyřezává, ale hlavně se to dá stříhat i nůžkama... jen je problém, že mají prodavači problém vypočítat cenu za 30 cm



    kdo jsi bez viny hoď kamenem co?

    superkarma: 0 16.06.2005, 21:13:15
  26. avatar
    [115] sunnynka [*]

    Evík: ty mě bavíš

    Nepomlouvám nikoho Pravda není pomlouvání... A i kdyby, nemyslím, že by si Týna a weisová zasloužily něco jiného. Protože u nich je to nápodobně a i Týna by si měla dávat pozor komu co napíše a kdo mi to následně taky práskne . A to ani nemluvím o tom, jak na prvních Hartmanicích u vínka plivala špínu na pajdu a weisovou se kterou se tehdy ještě nekamarádila TAkže bych o pomlouvání mlčela

    A za cenu kamarádství??? V okamžiku, kdy jsem zjistila že jistým lidem už jde o úplně jiné věci než kamarádství, tak jsem se rozhodla, že se radši nechám od vás uštípat, než bych se měla nechat dále využívat

    Evíku, já fakt nemám chuť ani náladu si tady pořád číst vaše pravdy, když ani jedna z vás neví jak to mezi mnou a týnou bylo a když vám pro váš názor stačí to, co vám naočkovala ona....možná jsem se měla stejně jako týna od začátku stylizovat do role chudinky, která vlastně vůbec neví co se stalo a bylo by líp....

    Já dělám tvoření jako koníčka, psala jsem to i Nene. Neživí mě to a dělám to ráda, ráda to i učím....a učím to dobře. To že neučím tvořit holky, které chodí na ženu a potom mě vychválí, tak neznamená, že jsem člověk bez zkušeností, který jen někoho kopíruje a chce se někomu vyrovnat. Neberu Týně nic z toho co umí, ale s tím jak je originální, bych se na jejím místě taky moc nechlubila Ono totiž za originalitu se dá považovat i to, že máš možnost čerpat ze zahraničí a doufáš, že se na to nepřijde

    Nemusím nikomu nic dokazovat a kdybyste do toho pořád nevrtaly a neurážely, tak už to dávno přejdu. Tvořte si s Týnou, když vám vyhovuje. Fakt s ní soupeřit nemám zapotřebí...

    To ona má pocit, že může mít POD SEBOU všechny tvořilky celé republiky a ty budou dělat pro ni a ona to bude mít všechno pod palcem takhle to nefunguje a fungovat ani nebude....a měla by se s tím smířit

    Víš co, já nemám potřebu nijak obhajovat to co dělám, jak tvořím...jen mám přirozenou lidskou potřebu se hájit, když na mě pořád ze všech stran útočíte. Přitom opravdu mě ani jedna z vás pořádně nezná a žádná z vás do toho nevidí....lidi, kteří mě znají dobře, tak se v tomhle hnusu proti mě neobrátili a naopak mě podrželi....a jsem za to ráda.....

    superkarma: 0 16.06.2005, 21:11:48
  27. avatar
    [114] Evík [*]

    effka: mas pravdu..je to jedno, jenze bohuzel si to sunny dela sama....pomlouva tynu a weisovou a taky ostatni, ktere ji nejsou po chuti a nedejboze maji svuj nazor, ktery se ji nelibi kde muze...tedy ne na diskuzich, ale spis po vzkazech a ICQ, ale bohuzel zapomina, ze plno jejich kamaradek se bohuzel tvari jen jako kamaradky a ten jed preposilaji dal...mela by si napred udelat poradek ve vlastnich radach.....vem si treba oxi..taky se ucila u weisove a markove, a ted si jede po sve vyslapane cesticce a nikdy jsem si nevsimla, ze by se chovala tak jako sunny....proste se drala nahoru za kazdou cenu....ono v dnesni dobe je fakt, ze vyhravaji ty dravejsi, ale i za cenu kamaradstvi??????

    superkarma: 0 16.06.2005, 20:20:30
  28. avatar
    [113] Evík [*]

    Chameleonka: no na to sunny ceka..bude tu opravdu pak jedina pres to tvoreni a nikdo ji do toho nebude kecat..
    Sasa: jo prima byla kdepak ty lonske snehy jsou
    JanaVi: jo to mas pravdu..je to maximalne tri, ale ctyri ne...ale nezapomen sunny uz prodala tricek
    Méma: taky si myslim, pod clanky se myslim podepisovala Tyna a ne pani Brydova

    superkarma: 0 16.06.2005, 20:12:45
  29. avatar
    [112] effka [*]

    Holky není to jedno, kdo ten článek napíše? Tak má sunnynka víc času, tak fajn, no problem. Článek je snad určen, pro ty, co savení jestě neznají. V diskuzi pod článkem jenom slovíčkaříte Ne všichni znají Týnu a její diskuzi. Nechte ji žít

    superkarma: 0 16.06.2005, 20:08:09
  30. avatar
    [111] sunnynka [*]

    Sasa: zařekla jsem se, že už nebudu reagovat, bo to očividně nemá smysl, ale na tohle ještě musím....Z čeho KONKRÉTNĚ máš, Sašo, pocit, že mi hráblo?

    superkarma: 0 16.06.2005, 19:10:46

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme