hands

Této oblasti se také říká „pelikáni“, „MHD ruce“, „netopýří rukávy“ nebo „kuchařské ruce“. Ať už je přezdívka jakákoliv, nic lichotivého v ní asi nepocítíte. A zatímco se muži na paže zaměřují během cvičení ve velkém, my ženy na ně často zapomínáme. Vyzkoušejte tyto cviky, praktikujte pravidelně a uvidíte, že krásné ruce budou brzy zase na světě.

Ochablá zadní část paže je ta část těla, která trápí mnoho žen. Na vině je tzv. tuková řasa, která se tvoří na tricepsu. Chcete-li tedy krásné pevné ruce:

  • nezapomínejte, že se tuk nemění na sval a v první řadě je třeba zbavit se ho správnou životosprávou a kombinací kardia a posilování
  • před samotným cvičením nikdy nezapomínejte na důkladné zahřátí svalů
  • cvičení rukou zaměřujte na biceps, triceps i ramena
  • ze začátku to nepřehánějte ani se závaží, ani délkou cvičení, raději dbejte na plynulé provádění jednotlivých sérií
  • posilujte s vlastní vahou, nebo třeba s činkami, overbally a gumičkami, pomůckami, které si za pár korun můžete pořídit domů
  • pozor! Je důležité si během cvičení paží hlídat pevný střed těla a neutrální postavení ramen - díky němu nebudete přetěžovat jednostranně kloubní vazy (ramena od uší, lopatky k sobě)
  • správně a plynule dýchejte

Vyzkoušejte některé z domácích videí:

 

 

 


 

 

Také si přečtěte:

Reklama