Styl

Samson v sukních. Jak se vám líbí?

l

Malý kvíz pro vás: Tento vypracovaný hrudník a naducané, ocelové paže patří A) pěknému chlapovi B) pěknému ženovi?...

Možná se svým názorem zůstanu mezi vámi jako siroteček, ale já bych jako Samson v sukni vypadat nechtěla ani omylem.

Představuji si svých 159 cm a 45 kg v obležení svalové hmoty. Nejspíš bych vypadala jako zakrnělý gorilí samec a po několika letech, kdybych skončila s aktivním tréninkem, jako výstavní Shar-pei.

Co je k tomu vede?

jSvého času jsem vyslýchala známou jedné kamarádky, která se kulturistice aktivně věnovala a která na mě působila jako všechno možné, jenom ne jako žena.

Její hlas připomínal hlas pana Moravce a celkově působila skutečně jako celkem hezký chlapík. I když musím uznat, že v civilu nebyla mastná jako knedlík a měla docela hezký zadek. To je ale všechno.

Její poprsí vypadalo skutečně spíše jako dva vypracované svaly a stehna měla tak pevná, že si nemohla dát pomalu nohu přes nohu, protože by se jí ta vrchní odpérovala do vzduchu. Při pohledu zezadu to působilo dojmem, že si ze svetru zapomněla vyndat ramínko.

Samozřejmě jsem se zeptala, co ji na tomto ryze mužském druhu sportu přitahuje. Odpověděla svým basem, že se jí to prostě líbí. Inu, když se jí to líbí…

Největší legrace ale byla, když jsem měla tu čest poznat jejího přítele.

Byl o půl hlavy menší, s ptačím hrudníčkem a úzkým obličejem. Vypadal vedle ní jako dietní párek. Byl z ní ovšem očividně zcela vedle. Evidentně si v její přítomnosti připadal v bezpečí. Schovala by ho klidně celého pod jednu paži.

Umím si představit, co by se stalo, kdyby mu chtěl někdo zkřivit jen jediný z jeho pěti vlasů. Patrně by útočník po jedné její ráně strávil zbytek života v kotrmelcích.

Na můj dotaz, zda něco bere, měla jsem tím na mysli nějaké hormony, odpověděla, že ne. To se mi ale zdálo až neuvěřitelné. Faktem je, že tato žena se umísťovala na předních příčkách a z několika klání, dokonce mezinárodních, si přivezla řadu ocenění. Nechci být hnusná, ale klidně by vyhrála i soutěž „muž roku“, kdyby se účastnila.

Jak to vidí jiní?

Oslovila jsem v rámci miniankety i zástupce obou pohlaví s jednoduchou otázkou: Líbí se vám ženy kulturistky?

sSoňa Köglerová

Přijde mi, že je to ryze mužská záležitost. Taková žena podle mě nemá na sobě nic ženského, ani si neumím představit, že by se nějakému muži líbilo, ale nějaký takový se jistě najde. Osobně bych do toho rozhodně nešla.h

Jan Sedlák

Nechtěl bych takovou ženu ani omylem. Upřednostňuji krev a mléko. Jakýsi model ženy. Nerad bych se obával, že se o ni v intimní chvíli uhodím. Myslím, že líbit by se taková postava mohla zase jenom muži kulturistovi, a asi ani to nebude pravidlem.

A co vy?

Chtěly byste vypadat třeba takto? Když to řeknu kulantně, myslíte, že tato žena se vědomě hlásí ke svému pohlaví?

s

Co podle vás vede ženy k takovému druhu sportovní aktivity? Jak podle vás bude tato žena vypadat, až skončí s aktivním tréninkem? Myslíte, že vrcholová kulturistka mluví pravdu, když říká, že v tom nejsou žádné hormonální podpůrné prostředky na principu testosteronu a že se k takovémuto tělu propracovala jen a jen tréninkem?

Znáte nějakou ženu kulturistku?

Jste některá z vás kulturistka? (A teď, vzhledem k obsahu článku, tajně doufám, že NE) :-)))

   
24.11.2009 - Krása - autor: Michaela Kudláčková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [58] dewil [*]

    fitness ano, ale tohle je mocSml68

    superkarma: 0 20.12.2009, 12:11:36
  2. avatar
    [57] denkas [*]

    Nelíbí! Nic se nemá přehánět! A žena má být žena!

    superkarma: 0 13.12.2009, 02:18:46
  3. avatar
    [56] Kristulka [*]

    To se mi nelíbí Sml23

    superkarma: 0 10.12.2009, 09:14:36
  4. [55] DeV [*]

    Jak se může někdo tak zhyzdit Sml68

    superkarma: 0 09.12.2009, 13:25:35
  5. avatar
    [54] jewelinka [*]

    A ještě něco - ve fitku jsem potkala i chlápky, kteří důsledně budovali svou muskulaturu horní části těla a jaksi pozapomněli, že i nohy patří k tělu - to je pak paskvil Sml52

    superkarma: 0 30.11.2009, 12:52:10
  6. avatar
    [53] jewelinka [*]

    Také jsem chodila do fitka, přestala jsem to přehánět v okamžiku, kdy na mě byly svaly patrné už v nenapjatém stavu. Ale jemně vypracované tělo je fajn a např. díky svalům na břiše teď mám po třetím dítku zpátky pěkně ploché bříško Sml22

    Extrémy na fotkách už jsou nehezké, pokud žena vypadá jak chlap už i v obličeji není na tom nic k obdivu. Sml80

    superkarma: 0 30.11.2009, 12:48:17
  7. avatar
    [52] spiderlorka [*]

    Líbí se mně fitnesky, toto je už opravdu trochu moc a není to ani trochu ženské.

    superkarma: 0 27.11.2009, 17:27:34
  8. [51] FAXÍK [*]

    nejsem kulturistka a ani asi nebudu, neláká mě to, ale ráda se na ně podívám

    superkarma: 0 27.11.2009, 09:11:04
  9. avatar
    [50] 666Lilith [*]

    no comment Sml68

    superkarma: 0 26.11.2009, 17:11:37
  10. avatar
    [49] kebulkaevulka [*]

    Midsummer — #46 Né né né omlouvám se ty nemůžeš býtSml21 ty vlastně nejíš maso,promin

    superkarma: 0 25.11.2009, 09:07:27
  11. avatar
    [48] kebulkaevulka [*]

    Midsummer — #46 Asi jsiSml21

    superkarma: -2 25.11.2009, 08:56:32
  12. avatar
    [47] Midsummer [*]

    Mimochodem, i u nás máme pár opravdu pěkných kulturistek, a je v nich podstatně více ženskosti než v mnohých matronách.

    superkarma: 0 25.11.2009, 08:32:56
  13. avatar
    [46] Midsummer [*]

    Vzhledem k tomu, že vidím jak vypadají některé ženy, které kulturistiku striktně odsuzují (aniž by o ní zbla věděly), tak já osobně preferuji jednoznačně vzhled fitnessek a kulturistek před ženskými prasátky z velkovýkrmny Sml21

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #48
    2. na komentář reaguje kebulkaevulka — #49
    superkarma: 1 25.11.2009, 08:29:59
  14. avatar
    [45] kebulkaevulka [*]

    Rikino,nepochopila jsem tvojí polemikuSml80

    superkarma: 0 25.11.2009, 00:46:35
  15. avatar
    [44] mmarianne [*]

    CityCat — #24 Absolutní souhlas, nezabijejte mne, ale třeba ani Kateřina Neumannová moc žensky nevypadá. Prostě vrcholový sport je něco jiného než návštěva posilovny pro radost a normální pohodové tvarování postavy.

    superkarma: 0 24.11.2009, 21:35:08
  16. avatar
    [43] zuzulili [*]

    Toto tělo na obrázku patří ženovi a nemůžu říct že pěknému.Nic pěkného na tom nevidím. A nějaké ženy kulturistky neuznávám.Chybí jim něha,krása , zkrátka ženské kouzo se vším všudy.

    Nikdy bych tak vypadat nechtěla--- nemusím mít všechno.Sml59

    superkarma: 0 24.11.2009, 19:40:27
  17. avatar
    [42] barkl2 [*]

    Ty fotky jsou extrém. Takto vypadají jen ty aktivní kulturistky, a myslím že je jich málo. Ale těch soutěží je víc. Třeba fitness, a tam je kladen důraz spíš na celkový dojem, než na to kolik kg masa mají na ramenech a stehnech. Určitě je zcela scestné se domnívat, že návštěva posilovny z vás za pár let udělá podobná monstra. Cvičení je o životním stylu. A když skončí s aktivním tréninkem, tak bude vypadat vcelku normálně, pokud přestane cvičit úplně bude pravděpodobně tlustá.

    superkarma: 0 24.11.2009, 16:56:51
  18. avatar
    [41] MařkaK [*]

    Tak kulturistka nejsem a z těch fotek žen mi běhá mráz po zádech ...to už nejsou ženy!!!! A ať mi nikdo netvrdí , že v tom sportu nejsou žádné podpůrné prostředky.Sml15   Sml15    Sml15    Sml15

    superkarma: 0 24.11.2009, 16:56:27
  19. [40] Rikina [*]

    Michaela Kudláčková — #37 Na konci článku jest otázka: "Myslíte, že vrcholová kulturistka mluví pravdu, když říká, že v tom nejsou žádné hormonální podpůrné prostředky na principu testosteronu a že se k takovémuto tělu propracovala jen a jen tréninkem?" Sml57 I zmínila jsem zde na tuto věc svůj názor. Sml80 Neb jsem pomalejší a nepochopila jsem, že článek o tom být neměl.

    superkarma: 0 24.11.2009, 16:17:33
  20. avatar
    [39] jiti [*]

    Sml43 je to stejné jako namalovaný chlap s na blond odbarvenými vlasy a růžovou pentlí v nich.

    superkarma: 0 24.11.2009, 15:55:45
  21. avatar
    [38] Michaela Kudláčková [*]

    Suzanne — #36 noo skoro si připadám jako reakcionářSml54

    superkarma: 0 24.11.2009, 15:52:28
  22. avatar
    [37] Michaela Kudláčková [*]

    ToraToraTora — #31 ..přesně tak s těmi hormony...nicméně mám i informace o tom, že podpůrné prostředky se na vrcholové úrovni užijí zkraje k potlačení některých věcí a později již nejsou podávány. Jak jsem nakoupila, tak jsem podala...

    o užívání, či neužívání steroidů článek být ale neměl a myslím, ani není. Je to jen o tom, co se nám líbí, či ne a pročSml58

    1. na komentář reaguje Rikina — #40
    superkarma: 0 24.11.2009, 15:49:53
  23. avatar
    [36] Suzanne [*]

    MíšoSml30 Tvůj článek vyvolal reakci. Je tedy jaký? ReakčníSml52

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #38
    superkarma: 0 24.11.2009, 14:53:29
  24. avatar
    [35] Bugy [*]

    Taky nejsem kulturistikou nadšená, ani u mužů, natož u žen.

    Chtělo by to trochu soudnosti, taková ta střední cesta. Ale pak by to nebyl sport, nemohli by soutěžit.

     Myslím, že začátky, když ženy začnou  posilovat, tak se jim začne měnit tělo, rýsují se svaly, tak jsou spokojené, že vypadají líp. A pak pokračují, někdo je pochválí, jdou na soutěž a začnou se pohybovat  mezi podobně postiženými.

    Ovšem druhý extrém je žena bez svalů, tlustá, samé sádlo, že se celá při pohybu klepe a třese.

    superkarma: 0 24.11.2009, 14:39:57
  25. avatar
    [34] kuty [*]

    Míšo,článek je krásně vtipný,díky že jsi mě opět rozesmálaSml67Sml48

    superkarma: 0 24.11.2009, 14:39:49
  26. [33] kaataa [*]

    A fakt je to zena Sml80 ? Vypada to jako neco mezi. Ani muz, ani zena. Sml23

    superkarma: 0 24.11.2009, 13:56:03
  27. avatar
    [32] Veroniké [*]

    Osobne se mi kulturistika nelibi, stejne tak se mi nelibi spousta dalsich veci, ale to je tak vse, co k tomu ric. Pokud se kulturistice nekdo venuje a libi se mu to, jeho vec. Ja si tez delam a nosim, co se libi mne a nelamu si hlavu s tim, co na to okoli.

    Nedavno sem videla porad Vsechnoparty a hostem byla i Katerina Kyptova. Pohodova mlada zena, ktera vypada, ze to ma v hlave srovnane a je nad veci. Neznam ji, ale v poradu na me udelala velmi dobry dojem, jen skoda, ze se Sip tak predvadi a snazi se byt za kazdou cenu vtipny... Zaznam k nahlednuti tady: http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10090925908-vsechnoparty/ Mozna by stalo za to udelat s ni rozhovor a dovedet se neco o tematu z prvni ruky.

    superkarma: 0 24.11.2009, 13:46:04
  28. avatar
    [31] ToraToraTora [*]

    Michaela Kudláčková — #23 Běžná hladina hormonů??Sml15 Myšleno je určitě rozmezí hodnot hladiny hormonů v krvi, které pokud překračuje nebo nedosahuje mezních hodnot, aniž by působilo zdravotní komplikace není povětšinou řešeno lékařsky. Souhlasím s Rikinou, že účastnice mistrovství jsou tak kontrolovány, že je takřka nemožné, aby kulturistky sjížděly tabletky jak za rozkvětu socialismu. Ale určitě mají po levici odborníka na výživu, který jim do puntíku lajnuje nejen jídlo, ale i životosprávu. A po pravici trenéra, který ví naprosto přesně, jak dlouho makat ten který sval, aby vznikla správná gorilka v bikinách.

    Mimochodem mám v přízni bývalou vícemistrini republiky v kulturistice. nikdy si nesáhla na šprusličku nejvyšší, protože se jí nedokázalo přecvičit žensky oblé tvary a vždycky byla nějaká před ní, která boky a prsa nechala v posilovně snáz. I od ní vím, že to, co jsem napsala výše je jisté.

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #37
    superkarma: 1 24.11.2009, 13:42:24

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] Rikina [*]

    Michaela Kudláčková — #23 Z estetického hlediska se mi ony dámy nelíbí. Ani dost dobře nechápu motivaci, protože k dosažení toho efektu musely vyvinout značnou námahu a podřídit tomu celkový životní styl, jak zde již bylo poznamenáno. Ale to, že se mi to nelíbí, ještě neznamená, že nutně musím ofrňovat, jak je to šeredné, a podezírat je všechny šmahem z užívání čehokoliv nepovoleného. Kdo se věnuje sportu na vyšší výkonnostní úrovni, bývá sledován a měl by z ostudy kabát, kdyby se na něco takového přišlo. Taky byly doby, kdy ještě nebyly známy dlouhodobé účinky některých preparátů, dneska už známy jsou, a málokdo je takový sebevrah, aby obětoval zdraví. Jistě, občas se někdo takový najde, ale to je v každém sportu. Ženská kulturistika je ovšem takový vděčný terč. Sml57 

    superkarma: 1 24.11.2009, 12:59:11
  2. [29] Bébina [*]

    Jinak se mi kulturistika nelibi ani na chlapech, na te postave je proste znat, ze svaly jsou vyrobeny na efekt. Jednoho takoveho potkavam v praci a vzdycky me napadne spojitost s masnym kusem dobytka - porazit a naporcovat. Mnohem vic se mi libi atleticka postava jakou ma Sebrle .

    superkarma: 0 24.11.2009, 12:32:05
  3. [28] Bébina [*]

    Porad rikam, ze lesbicky vztah je nejvyhodnejsi a ted uz vim jak na to, prestoze jsem heterosexual.

    superkarma: 0 24.11.2009, 12:21:53
  4. avatar
    [27] MEK [*]

    nelíbí se mi to a chudák chlap, který se tře o hromadu kostí a svalůSml24

    superkarma: 0 24.11.2009, 11:37:58
  5. avatar
    [26] Aspiková [*]

    Nedalo mi to a ještě jednou jsem si prohlídla fotky kulturistek. Nelíbí se mi to. Hrozný jsou ty strhaný rysy v obličeji a tlapy mají jako medvědice. Brrr ..... Nechápu co je vede k tomu mít větší svaly než někdo jiný.  Zvedat železo v posilovně mi přijde hloupý.

    superkarma: 1 24.11.2009, 11:36:10
  6. avatar
    [25] Aspiková [*]

    Neumím si představit něžný milování dietního párku s ženou co se podobá Herkulesovi. Žena má muži při milování protékat mezi prsty (nemyslím díky tukovým zásobám ) . Tam mne části těla partnerovi asi jen žena, protože na ní se toho oňuchňávat moc nedá. 

    superkarma: 0 24.11.2009, 11:29:43
  7. [24] CityCat [*]

    Nelíbí :-)... ale: kulturistika pokud se neprovozuje na vrcholové úrovni, je jedním ze způsobů, jímž lze vytvarovat postavu a udržet svalovou hmotu aktivní. Nedávno jsem viděla na nějakém tv kanálu pořad o dámě (44 let), která se kulturistice úspěšně věnovala, postavu měla opravdu ženskou a jediné, co jí dělalo starost byl doslova strhaný obličej. Smyslem pořadu je, pomocí neinvazivních metod známých z plastické chirurgie, dosáhnout příznivějšího - mladšího vzhledu. Musím konstatovat, že v případě té kulturistky byl výsledek perfektní. K celkovému pozitivnímu dojmu jistě napomohla i bezvadná pevná postava.

    Není pravdou, že kulturistka nutně musí vypadat jako chlap :-) záleží na ní samotné, kam nechá tvarování svalového reliéfu zajít. Profesionální kulturistika má svá vizuální pravidla stejně, jako v případě jiných vrcholových sportů platí jiná přísná pravidla pro výsledný výkon. Každý vrcholový sport je pro lidské zdraví kontraproduktivní s anaboliky či jinými prostředky. Kulturistika je volba a řehole, životní styl. Osobně bych si ji jako sportovní disciplínu nevybrala, ale kulturistky mi připadají méně odpudivé, něž otylé matróny všeho věku, stěžující si  nad nepostradatelným kusem žvance na nespravedlnost osudu.

    1. na komentář reaguje mmarianne — #44
    superkarma: 1 24.11.2009, 11:25:45
  8. avatar
    [23] Michaela Kudláčková [*]

    Rikina — #18 ...ano přesně tak to je. Položeno na názoru : - lí nelíbí, nikoli na principu odborného článku, neb nejsme odborníci na kulturistiku, stejně, jako nejsme odborníci na plešatost ve chvíli, kdy si povídáme o tom, zda se mám líbí, či nelíbí plešatí chlapy.

    Nicméně, propracuje-li se žena k takovému množství svalové hmoty jako je na obrázku, a má-li místo prsou pouze sval, pak to odporuje  "základnímu genetickému vybavení a možnostem ženského těla, co týče běžné  hladiny hormonů v organismu". A to si prosím pěkně můžete ověřit i u odborníků, což jsem udělala.

    1. na komentář reaguje Rikina — #30
    2. na komentář reaguje ToraToraTora — #31
    superkarma: 3 24.11.2009, 11:25:13
  9. avatar
    [22] Barunka [*]

    V každém případě je obdivuhodné, co dokáží se svým tělem udělat. Při pomyšlení, jak si musí hlídat stravu a kolik toho nacvičí - jestli něco berou, tak tím nikomu neškodí, jen sobě. Když je tělo jó staré, tak normálně nepomůže nic. Nic pěkného. Když se budou hlídat, tak budou vypadat líp, jak ty s tetováním.

    Jinak se mi to nelíbí, ale co můžu říkat zrovna jáSml30

    superkarma: 0 24.11.2009, 11:12:11
  10. avatar
    [21] kebulkaevulka [*]

    sanvean — #20 Já si taky myslím,že tyhle rádoby ženy,jsou zvyklé že se na ně lidi dívají.

    superkarma: 0 24.11.2009, 10:46:59
  11. avatar
    [20] sanvean [*]

    kebulkaevulka — #19 Sml30 měla jsem na mysli, že ji to zamrzí. Ale asi už bude zvyklá, že si na ni lidi ukazujou.

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #21
    superkarma: 0 24.11.2009, 10:45:11
  12. avatar
    [19] kebulkaevulka [*]

    sanvean — #16 No co Míša si udělá vyhlídkový let,až dostane dělo

    1. na komentář reaguje sanvean — #20
    superkarma: 0 24.11.2009, 10:36:14
  13. [18] Rikina [*]

    Michaela Kudláčková — #9 Tak já jsem tady neočekávala vzdělávací seminář na téma ženská kulturistika, nicméně tak, jak je v článku psáno, z toho vyplývalo, že jestli ženská takhle vypadá, určitě bere nějaké ty fuj hormony. Což se domnívám, že z 90% dávno není pravda. Sml80 Kromě toto článek možná obsahuje pár žertovných formulací, ale dal by se shrnout do jediné věty "Jéé, ony mají takové svaly, koukejte, ty jsou ale divné, že." A to si myslím, že je trochu málo - i pro tento server. Což je pouze můj osobní názor... Sml57

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #23
    superkarma: 0 24.11.2009, 10:35:59
  14. avatar
    [17] Michaela Kudláčková [*]

    sanvean — #16 ...:-):-) neboj, nečteSml23

    superkarma: 0 24.11.2009, 10:34:46
  15. avatar
    [16] sanvean [*]

    A paní se ptala na názor? Jestli si to tu čte, tak potěš koště.

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #17
    2. na komentář reaguje kebulkaevulka — #19
    superkarma: 0 24.11.2009, 10:25:40
  16. avatar
    [15] kebulkaevulka [*]

    Nelíbí,je to nechutný a nikoho takového neznám,ale at si každý dělá co chce,jinak moc vtipně napsanéSml30

    superkarma: 0 24.11.2009, 10:13:41
  17. avatar
    [14] Věrulinka [*]

    Sml23 neznám, to už není ženská, to babochlap Sml68Sml30

    superkarma: 0 24.11.2009, 09:43:40
  18. avatar
    [13] *modrá [*]

    Nic proti cvičení, posilování a zpevněnému tělu, ale to co se předvádí na soutěžích a to co je tady na fotkách se mi opravdu nelíbí. U mužů to ještě snesu, ale u žen teda fakt odvracím zrak. Ženská má být "ženská" ! Ono se nic nemá přehánět.

    superkarma: 0 24.11.2009, 09:40:42
  19. avatar
    [12] Michaela Kudláčková [*]

    kometa — #11 ..jasně - a o tom to je :-) o rozdílu mezi postavou hezky pevnou a přesto stále ženskou, která bude v plavkách vypadat esteticky a ženskou podobou Diskobola.Sml22Sml16

    superkarma: 0 24.11.2009, 09:23:42
  20. avatar
    [11] kometa [*]

    Ráda chodím do posilovny a tvaruji si postavu. To vše, ale přirozeně. To co je na fotkách je přehnané. Musím říct, že moje tělo bylo opravdu svalnaté a pěkně propracované a to jsem nemusela ani zatínat a při tom jsem měla krásnou štíhlou (né hubenou, vychrtlou), sportovní postavu. Moc mě to pomohlo, protože jsem cvičila do 5 měsíce těhotensví. Teď mám jenom bříško. Návrat do původní postavy bude o to rychlejšíSml22

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #12
    superkarma: 0 24.11.2009, 09:17:51
  21. avatar
    [10] Michaela Kudláčková [*]

    LBU — #8 ..ano ano a jejich snaha a cílevědomost mnohdy přechází v cílené potlačení přirozeného modelu prsní tkáně a rovněž k "modelování" růstu svalové hmoty v takovém rozsahu a velikosti, pro který není ženské tělo disponováno.

    superkarma: 0 24.11.2009, 09:11:49
  22. avatar
    [9] Michaela Kudláčková [*]

    Rikina — #2 ..opravdu si Rikino myslíte, že bych si i případě velké nadsázky nenašla alespoň orientačně, jak je to s dopingem kuturistů a kulturistek a na jakém principu některé zakázané, a přesto stále používané látky jsou?

    http://www.bodybuilding.cz/prazak/nandrolon_drive_nejuzivanejsi_injekcni_anabolicky_steroid.html

    http://www.planetavyzivy.cz/kulturistika-a-posilovani/t-105/ (Někteří kulturisté však urychlují nárůst svalové hmoty pomocí zakázaných látek (doping), jako jsou např. steroidy. Posledním faktorem důležitým pro dokonalý vzhled je dostatek odpočinku po namáhavém tréninku)

    http://www.sportuj.com/view.php?cisloclanku=2008120010

    mmj - neobviňuji všechny kulturistky s užívání preparátů na princpu mužských hormonů, nýbrž z celkového mužského vzhledu ať už k němu došly jakkoli. Otázka - líbí-nelíbí je pak ryze subjektivní model každého z nás.

    Možná byla ona známá postižena nějakými novotvary na těle, ale ujišťuji Vás, že vypdala hrbolatě i v klidu, jen nebyla mastná.

    1. na komentář reaguje Rikina — #18
    superkarma: 0 24.11.2009, 09:05:18
  23. avatar
    [8] LBU [*]

    Mě se docela líbí Sml22. Souhlasím s Rikinou. Nedostatečně informovaný článek Sml31 Hlavně je to nepředstavitelná dřina a všechny obdivuji. Jsou ohromně cílevědomí. Mám raději takto vypracované postavy než obézáky Sml54

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #10
    superkarma: 0 24.11.2009, 08:01:49
  24. avatar
    [7] femme [*]

    Vypadal vedle ní jako dietní párek Sml52 Sml67 nemyslím si, že se moc chlapům líbí takovej babochlap Sml80

    superkarma: 0 24.11.2009, 07:56:14
  25. avatar
    [6] enka1 [*]

    Anime Otaku — #5 Já si, nevím proč, na nich zas představím stolní řepkový olej a je mi šoufl.

    superkarma: 0 24.11.2009, 07:03:15
  26. [5] Anime Otaku [*]

    balerina — #1 Ty plakáty ve školních posilovnách moc dobře znám, my jim zape přikresalovaly knírky a podobné věci Sml57.

    Kulturisti ani kulturistky se mi nelíbí, jejich osvalení je neestetické, vždycky mi připomenou spíš hromadu masa, než inteligentní lidskou bytost, je možné že jim křivdím, ale s několika lidmi aspirujcími na kulturisty jsem mluvila a ti snad mají vmísto mozku svalovou hmotu.

    1. na komentář reaguje enka1 — #6
    superkarma: 0 24.11.2009, 06:52:45
  27. avatar
    [4] enka1 [*]

    Kde shání pánský podprdy???

    superkarma: 0 24.11.2009, 06:26:17
  28. avatar
    [3] Eva_CZ [*]

    Riki, ten clanek je nadsazka a je velice vtipne napsany. Tot muj nazor, ac ty mas pravdu v tech faktech.

    Ty zensky jsou hnusny chlapny. Kulturistika se mi nelibi ani za mak - a to ani na chlapech, natoz na necem, co si rika zenska. Sml23

    Miso, tebe si predstavit fakt nedovedu. Teda dovedu Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52

    superkarma: 0 24.11.2009, 03:12:21
  29. [2] Rikina [*]

    Nelíbí. Ale ten článek taky ne. Aby člověk měl svalovou hmotu, potřebuje především proteiny a sacharidy, nikoli testosteron. A ten trénink, samozřejmě. Ty ženy takhle vypadají jenom těsně před a po soutěži, k čemuž směřuje měsíce trvající příprava, a jinak jsou v tom roky dřiny. Až přestanou trénovat a účastnit se soutěží, budou vypadat celkem normálně. Kromě toho ty svaly jsou vypracované na efekt, na ukazování, ne na silové výkony, takže není pravděpodobné, aby kulturistka ohrozila výsledek své činnosti tím, že dá někomu ránu, až by strávil zbytek života v kotrmelcích. To by si mohla i ublížit. Ne, neznám osobně ženu kulturistku, a sama též nejsem, nicméně přesto bych doporučovala před psaním článku zjistit alespoň základní fakta. Sml80 

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #9
    superkarma: 0 24.11.2009, 02:41:00
  30. avatar
    [1] balerina [*]

    Sml52Sml52Sml52Sml52 ježiši to je tak krásně vtipně napsanéSml67

    Mám rada u mužu svaly,ale ani chlapi kulturisté se mi nelíbí,nebot čeho je moc toho je příliš.Ženy kulturistky moc nechápu,ale když se tak cítí dobře....každého věc.

    Na základce jsme měli  v posilovně právě fotky kulturistů a kulturistek a působilo to na nás hrozně demotivujícím dojmem-takhle sme rozhodně nechtěly skončit a tak jsme málo makalySml52

    1. na komentář reaguje Anime Otaku — #5
    superkarma: 0 24.11.2009, 01:12:31

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme