Bulvár

S vložkou na čele?!

Asi nejsem jediná žena, kterou pořádně nadzdvihl článek ve včerejší MF DNES. Již samotný název mne opravdu šokoval: „Zaměstnavatel chtěl, aby ženy s menstruací nosily čelenky.“

 

Z článku vyplynulo, že jistý nejmenovaný obchodní řetězec chystal toto opatření pro své zaměstnankyně – pokladní. Ty by si měly během „svých dnů“ nasazovat na hlavu červenou čelenku,  a tím pádem by získaly privilegium častěji navštívit WC. Pod rouškou ohleduplnosti a pochopení by tak byly tyto ženy vystaveny nesmírnému ponížení.

 

Nevím, kdo toto opatření vymyslel a chtěl jej uvést v život, ale osobně si myslím, že to rozhodně nemohla být žena. Každá z nás si jistě dovede představit, jak by se cítila, kdyby měla být takto ocejchovaná. Navíc v pokladně supermarketu, všem hezky na očích. Každý zákazník by tak jen letmým pohledem získal povědomí o velmi intimní záležitosti prodavačky. Kdejaký adolescent by se mohl pochechtávat a nějaký nakupující chlípník by tak měl o zábavu postaráno, a třeba by chuděru pokladní obdařil i všelijakými peprnými hláškami.

 

Přiznám se, že práce pokladních v supermarketech si velice vážím. O její náročnosti jak fyzické, tak psychické jistě není třeba diskutovat. Nikdy nekončící řady přeplněných vozíků, stále jedoucí pás, ze kterého se valí další a další zboží. Každé je potřeba vzít do ruky, projet s ním přes kódovací zařízení ... a tak stále a stále po celý den. A k tomu nepohodlí, které způsobuje neustálé sezení či stání na jednom místě, a hlavně – nemožnost odběhnout si, kdykoli je to potřeba.

 

Není mi ale jasná jedna věc. Jak to strůjce tohoto nápadu myslel? Co kladného by tato čelenka ženám přinesla? Snad ne výhodu, že si může beztrestně dojít na záchod ve chvíli, když to potřebuje?! To by přece mělo být svaté a nezadatelné právo každého člověka, ne? A navíc – jak by měl asi s informací, kterou by hlásala nasazená čelenka, naložit zákazník?

 

Škoda, že se pravděpodobně nedozvíme, kdo konkrétně stojí za tímto skutečně světoborným nápadem. Mohli bychom ho pověřit, aby podobné označení vymyslel napříč spektrem všech zaměstnanců.

Začít by mohl třeba u sebe. V případě průjmu by se vylepšil hnědou čelenkou, při samovolném výronu semene by pak mohl nosit třeba bílou.

I na našich zákonodárcích by se takovéto cejchování docela vyjímalo: každý poslanec, který vypije v pracovní době byť jednu sklenku alkoholu, nechť se povinně označí zelenou čelenkou.

A vůbec, označit bychom se mohli všichni: nevěrníci, alkoholici, kuřáci, pejskaři, lidé by se dělili i podle výše dosaženého vzdělání, dětní, bezdětní ... jen ať máme mezi sebou jasno.

 

Jsem ráda, že ten bystrý inovátor nakonec nebyl vyslyšen a nápad s čelenkami byl zamítnut. Nicméně mne děsí představa, že mezi námi žije spousta takovýchto iniciativních blbců. Je asi jen otázkou času, kdy se někomu podaří něco podobně absurdního, jako jsou menstruační čelenky, prosadit.

   
30.07.2004 - Společnost - autor: Jaroslava Machálková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [167] iri [*]

    Větší blbost sem ještě nečetla, ten dotyčný stímto nápadem musí být dosti vadnej .Být tou prodavačkou,plivnu mu do ksichtu.Je mi jích dost líto ,budou si sních i tak v supermarketech,lide utahovat,jeden hloupí článek a co udělá.

    superkarma: 0 02.08.2004, 09:52:06
  2. avatar
    [165] Léthé [*]

    Merylko ,a nebylo to myšleno jako fór? Já jsem se tomu dnes opravdu od srdce zasmála …a živě jsem si představila jak v příspěvku č.1 píše borovský, ty kontrolory .Jak by kontrolovali tampony? Taky jsem se hezky zasmála maja15 , která si tu čtyřikrát vyskočila.

    superkarma: 0 01.08.2004, 12:04:34
  3. avatar
    [164] Lhasa [*]

    Jen vytáhnu paty z domu a dějou se takovýhle věci
    Hovadu, který to vymyslelo, bych na čelo nechala vytetovat nápis "jsem debil", a jinak souhlasím s Jeremi (č. 28)

    superkarma: 0 31.07.2004, 20:54:39
  4. avatar
    [163] Dudlajlama [*]

    #160 anebo zenska, ktera uz ma po sezone a nemenstruuje, tak se podle msti .

    superkarma: 0 31.07.2004, 00:41:46
  5. avatar
    [162] Lentilka [*]

    <Meryl 142, Kotě 145: Vystiženo naprosto přesně

    superkarma: 0 30.07.2004, 23:02:45
  6. avatar
    [161] Nanet [*]

    katchabinka:

    superkarma: 0 30.07.2004, 22:58:06
  7. avatar
    [159] k@tchabinka [*]

    Nanet.. nebo ji ma za ni, protoze ona je tak nedokonala, ze si ani s menzes nedokaze poradit :)

    superkarma: 0 30.07.2004, 20:54:55
  8. avatar
    [158] Kimmy [*]

    Mne je uplne jedno ci si nejaka zenska zmysli byt manazerkou a nemat deti alebo ci chce byt mamickou v domacnosti. Viem len, ze keby mi nejaka taka manazerka ako opisuje Baruscha zacala robit podobne veci v pripade ze by som mala rodinu a deti tak by ma to nastvalo.

    superkarma: 0 30.07.2004, 20:54:37
  9. avatar
    [157] Kimmy [*]

    Karolina: a ja som pisala ze kazda zena ktora nechce deti v nich vidi spratkov?

    Nie, skor som dostala taky pocit z tonu prvotneho prispevku maji15. Lebo ona vobec nenapisala nieco podstatne k veci (k argumentom Barushky) ale hned zacala ze je to zavist a tak dalej. No, napisat ako protiargument k tomu ze zenske s rodinami su mobingovane od bezdetnychi manazeriek domnienku ze oni tie mamky vlastne iba zavidia mi prijde hodne ujete a nezasluzi si naozaj ine len nadsazku.

    superkarma: 0 30.07.2004, 20:50:19
  10. avatar
    [156] Kimmy [*]

    K clanku: je to naozaj blby a ponizujuci napad. No a jaska #137: ja som tu v Kanade pracovala chvilku v McDonalde a bolo to tam to same... dokonca ked ste nauctovali vsetko a zadali sumu peniazi, ktorou zakaznik platil, tak sa na obrazovke objavil blikajuci napis: Smile! Ked su ludia prijemni a maju strpenie, nie je takze sa usmiat, ale videla som aj zopar takych, ktori tam chodia vylozene pre to, lebo si mozu zanadavat na obsluhujucich (aj ked trebars nemaju pravdu) a vedia ze im to prejde. Takze mali trebars vcera zly den, priju rano do McDonaldu a tam si vyleju zlost na obsluhe.

    superkarma: 0 30.07.2004, 20:44:16
  11. [155] Karolina* [*]

    Kimmy: kliiiid. Zadny zamestnanec nema byt zbytecne povolavan do prace mimo pracovni dobu nebo odvolavan z dovolene. Jenom tak z rozmaru vedeni.
    A ne kazda zena, ktera nechce deti, v nich vidi jenom spratky.

    superkarma: 0 30.07.2004, 20:41:45
  12. avatar
    [154] Kimmy [*]

    maja15: teda to si ma dostala. Takze podla teba je v poriadku ked zena co ma dajme tomu dve deti (a snad mi nechces tvrdit ze na tom je nieco zle) ma prist do prace napriklad o siedmej-osmej vecer, namiesto toho aby sa po celodenne odpracovanom dni venovala svojej rodine? No ty si dobra. Asi je pre dobro spolocnosti dolezitejsia nejaka neskora vecerna porada kvoli rozmaru ambicioznej manazerky ako aby sa zena - matka mala moznost venovat svojim detom - vsak co, oni su predsa pre spolocnost druhorade. Takisto aj s dovolenkami. Predsa nebudeme tym spratkom skolopovinnym umoznovat aby si cez prazdniny mohli spolu s rodicmi zajst na tyzden-dva na nerusenu dovolenku, nie? Co si to oni vobec dovoluju pozadovat?! Vsak predsa je jasne ze spolocnost budujeme preto aby sme sa mohli (my ti bohatsi) dobre vyzit a nie pre buduce generacie, no a my ostatni tupci, ktorym to este nedoslo, to iba kazime pre vas uspesnych bezdetnych podnikatelov!! No a je bez diskusie jasne, ze kazda zena - matka, ktora protestuje proti podobnemu zaobchazaniu je iba slepica bleda od zavisti, ktora sa rozhodla namiesto akumulovania majetku zalozit rodinu a teraz ju zoziera vnutorna zlost ze nema tolko ako ty! Kazda taka zena predsa tym ze chce mat umozneny neruseny rodinny cas ktory moze venovat svojim detom iba jasne naznacuje, ze zavidi svojej sefkyni - manazerke jej peniaze a bohatsvo!! Urcite by vsetky take zeny hned bez lutosti vymenili svoje deti za tvoje bankove konto, vsak deti su iba ludia ktori tvoria nase potomstvo... ale peniaze su nenahraditelne a najlepsie!! Inac sa hovori ze trafena hus zagaga.

    superkarma: 0 30.07.2004, 20:13:42
  13. avatar
    [153] clarCa [*]

    medved: tady u nás už pokladny bez pokladních fungují... . Ne všude, a ne vždy je lidi využívají (my ano, protože tam nejsou fronty ). Myslím, že ta doba není daleko...

    superkarma: 0 30.07.2004, 19:22:44
  14. avatar
    [150] Nanet [*]

    katchabinka: v_erunky se čelenky netýkají, páč menses nemá, ten její jí to nedovolil

    superkarma: 0 30.07.2004, 18:37:08
  15. avatar
    [149] Jeremi [*]

    Meryl: Ale nárok na pauzy po určitém počtu odpracovaných hodin je i u nás! Dokonce přímo vyplývá ze zákoníku práce. A pokud vím, tak dokonce byly problémy s tím, jak si přestávku nevzít, protože takový doktor u operace těžko řekne "tak, teď si vezmu 15 minut volno a pak to doděláme".

    Jinak se mi osvědčilo totéž, co Kotěti a dalším. Pozdrav a úsměv nic nestojí a dokážou divy.

    superkarma: 0 30.07.2004, 18:07:13
  16. avatar
    [147] Andula [*]

    Meryl: mně je vždyck až líto, kdžy u pokladny v nějakém marketu sedí nějaká paní kolem 55tky třeba a je chudák celá vyplašená, jd ejí to pomalu, dělá chyby, a zádlky na ní dohlíží nějaký 25letý manager a ona je z toho ještě zoufalejší, protože práce je to hrozná, ale ona ji potřebuje a bojí se, že o ni přijde

    superkarma: 0 30.07.2004, 17:48:49

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [145] *Kotě* [*]

    Meryl: K těm nepříjemným pokladním - ono je to o akci a reakci... uvědomila jsem si, že jsem kolikrát byla také na pokladní netrpělivá, vadilo mi, že jsou pomalé, připadaly mi neschopné... pak jsem jednou byla v Carrefouru a tam měli pokažený takový ten scanner, co dohlíží, aby zákazníci nepronesli něco ven z obchodu. Nepřetržitě to pípalo. Podívala jsem se na pokladní, vypadala hodně otráveně... a uvědomila jsem si, že ona v tom sedí celý den, to pípání se jí zarývá do hlavy, nemůže si odskočit... tak jsem se na ni usmála, politovala ji, že z toho musí být určitě úplně hotová... ona se usmála a postěžovala si, že už to ani nevnímá, ale že když přijde domů, zní jí to v hlavě... ale hned vypadala spokojeněji, že jí někdo projevil účast a nebyl na ni hnusný... a tak teď každou pokladní mile pozdravím a usměju se, občas něco prohodím... a ono to v 90 procentech případů zabírá i na ty hodně nevrlé... protože nemůžou být všechny pokladní semetriky, jsou to jen unavené ženské jako my. Taky jsem četla tu reportáž v Instinktu a snažím se jim aspoň trochu zpříjemnit tu úmornou práci.

    superkarma: 0 30.07.2004, 17:00:38
  2. avatar
    [144] k@tchabinka [*]

    me teda daleko vic zarazi, ze se k tomuto tematu nevyjadril nas odbornik na zenskou populaci Verun alias v_erunka!!!!

    superkarma: 0 30.07.2004, 16:59:11
  3. avatar
    [140] moula [*]

    Jaska; dik za radu:)
    No, pouzila jsem to jako priklad. Pri mnoha jinych nakupech bylo vsechno v klidu. spis jsem tim chtela rict, ze se najde vzdycky vsude nejaka kravka a snadno se pak podle ni hodnoti zbytek, i kdyz ostatni pokladni muzou byt skvely. Podle pravidla - kdyz vse funguje dobre, proc si toho vsimat:)

    superkarma: 0 30.07.2004, 16:26:04
  4. avatar
    [139] moula [*]

    Medved: takove automaticke pokladny maji v Home Depot a i jinde KMart, Target atd. a podle me funguji skvele. Nejak nevidim rozdil, lidi chodi tam i tam. Jde o zvyk. Jeden zamestnanec tam je pri ruce a pomuze, kdyz potrebujes, dohlizi na 4-6 pultiku = usetri 3-5 pokladnich

    superkarma: 0 30.07.2004, 16:22:28
  5. avatar
    [136] moula [*]

    Omlouvam se za zdvojeni. Nesla by tahle stranka nejak vymyslet, aby se prispevky neopakovaly, kdykoliv clovek klikne na obnoveni? Kdo je tady web master?

    superkarma: 0 30.07.2004, 16:17:11
  6. avatar
    [135] moula [*]





    Neda mi to a kdyz sem to docetla az sem pridam si taky. Jsem v Emerice, aby se to nepletlo. Kamaradka je pokladni v supermarketu, kazde 2 hodiny maji pauzu 15 minut. Piti u kasy mit nesmi, protoze se snadno vyleje a nikdo stejne nevidi duvod pit behem prace. Na rozdil od pokladnich v Cesku se na cloevka usmejou, pronesou neco jako jak se mate, nasli jste vsechno atd. a s usmevem odskenujou. Uniformy si perou samy kdy chteji, necekaji az jim zamestnavatel poskytne sluzbu. Jenze kdyz holt v Cesku to chteji jako ve svete, ale s temi vydobytky socialismu at jim nikdo nehejbe.Kdyz mela maly deti, delala na zkraceny uvazek. Jak tu nekdo poznamenal, nemuzes holt mit vsechno, musis si vybrat. Problem je v tom, ze plno lidi tam u vas je jeste i po 15ti letech zvyklych na komunizmus, kde se prd delalo a kazdej pobiral vejplatu.
    Pred nekolika mesici jsem byla v Carrefouru v plzni, nekomu prede mnou pokladni rozlila jogurt. Myslite , ze mela hadr nebo papir aby to utrela? Cumela jak vejr, vsechno se zastavilo, este se rozcilila, ze si pani vzala spatny baleni a ona chudinka upracovana, ted musi resit jestli nekoho volat, aby ji pohlidal pokladnu a este k tomu jit pro hadr a ten bordel utrit, nebo si nekoho poslat pro hadr a sedet tam a cekat. To nema v pracovni naplni! Byla tak neprijemna, ze jsem mela chut si nechat zavolat sefa a stezovat si. Kdyz jsem pozadala o aspon 3 dalsi igelitky, vztekle je po me hodila a dala jasne najevo, ze jsem asi nejaka krava, co si neumi nandat nakup poradne. Bylo ji tak kolem 40. Podle me rozhodne vedouciho chyba. Lidi jako tahle maji byt ve skladu mimo verejnost anebo aspon projit skolenim, jak se chovat a kdyz to nezvladaj, sup s nima ven. Pri nezamestnanosti jaka tam je, by se snad naslo dost nahradniku ochotnych pracovat poradne.
    Jinak celenky jsou teda skvelej for. ale opet - presne vidim hejna zenskejch, co pouzivaji menzes jako vymluvu, aby se ulily. Damy, pokud je mi znamo, jsou tam k dostani vlozky neprosakujici, ruznych velikosti, co vydrzi nekolik hodin. Hadyrky, ktere se musely vecer prat a prosakovaly, pouzivala moje babicka za mlada.

    superkarma: 0 30.07.2004, 16:15:02
  7. avatar
    [134] moula [*]





    Neda mi to a kdyz sem to docetla az sem pridam si taky. Jsem v Emerice, aby se to nepletlo. Kamaradka je pokladni v supermarketu, kazde 2 hodiny maji pauzu 15 minut. Piti u kasy mit nesmi, protoze se snadno vyleje a nikdo stejne nevidi duvod pit behem prace. Na rozdil od pokladnich v Cesku se na cloevka usmejou, pronesou neco jako jak se mate, nasli jste vsechno atd. a s usmevem odskenujou. Uniformy si perou samy kdy chteji, necekaji az jim zamestnavatel poskytne sluzbu. Jenze kdyz holt v Cesku to chteji jako ve svete, ale s temi vydobytky socialismu at jim nikdo nehejbe.Kdyz mela maly deti, delala na zkraceny uvazek. Jak tu nekdo poznamenal, nemuzes holt mit vsechno, musis si vybrat. Problem je v tom, ze plno lidi tam u vas je jeste i po 15ti letech zvyklych na komunizmus, kde se prd delalo a kazdej pobiral vejplatu.
    Pred nekolika mesici jsem byla v Carrefouru v plzni, nekomu prede mnou pokladni rozlila jogurt. Myslite , ze mela hadr nebo papir aby to utrela? Cumela jak vejr, vsechno se zastavilo, este se rozcilila, ze si pani vzala spatny baleni a ona chudinka upracovana, ted musi resit jestli nekoho volat, aby ji pohlidal pokladnu a este k tomu jit pro hadr a ten bordel utrit, nebo si nekoho poslat pro hadr a sedet tam a cekat. To nema v pracovni naplni! Byla tak neprijemna, ze jsem mela chut si nechat zavolat sefa a stezovat si. Kdyz jsem pozadala o aspon 3 dalsi igelitky, vztekle je po me hodila a dala jasne najevo, ze jsem asi nejaka krava, co si neumi nandat nakup poradne. Bylo ji tak kolem 40. Podle me rozhodne vedouciho chyba. Lidi jako tahle maji byt ve skladu mimo verejnost anebo aspon projit skolenim, jak se chovat a kdyz to nezvladaj, sup s nima ven. Pri nezamestnanosti jaka tam je, by se snad naslo dost nahradniku ochotnych pracovat poradne.
    Jinak celenky jsou teda skvelej for. ale opet - presne vidim hejna zenskejch, co pouzivaji menzes jako vymluvu, aby se ulily. Damy, pokud je mi znamo, jsou tam k dostani vlozky neprosakujici, ruznych velikosti, co vydrzi nekolik hodin. Hadyrky, ktere se musely vecer prat a prosakovaly, pouzivala moje babicka za mlada.

    superkarma: 0 30.07.2004, 16:12:56
  8. avatar
    [132] marcellina* [*]

    Máňa-opice:

    superkarma: 0 30.07.2004, 15:08:00
  9. avatar
    [131] jiti [*]

    maja15: kolik je ti? Víš takový názor jsem mívala taky ale pomalu mě to přestává bavit:))

    superkarma: 0 30.07.2004, 15:04:59
  10. avatar
    [128] risina [*]

    Julinka: No a teď víte, proč jsme založil ato audítko o rodinném rozpočtu - chci ušetřit na králíčka

    superkarma: 0 30.07.2004, 14:37:41
  11. avatar
    [126] Jeremi [*]

    Silveig: A to Tě nikdy nenapadlo, že máš v břiše jaksi víc vnitřností než chlap a tudíž míň místa, kam by se Ti močový měchýř vešel?

    superkarma: 0 30.07.2004, 14:27:45
  12. avatar
    [124] Kuře [*]

    maja15: Nedá mito, víš patřím mezi ty slepičky, které se rozhodly pro dítě (teď už druhé) a pro rodinu. A budeeš se divit, ale považuji za samozřejmé, že ndostávám takový plat jako moji kolegové, kteří nemají děti a makají jak diví. Já makám taky, ale rozhodně ne tolik. Odvedu svoji práci, ale nedělám přesčas, nejezdím na služební cesty, nemůžu si brát práci navíc (byť i placenou navíc). Ale na paragrafujsem za ty dva roky, cojsem nastoupila po mateřské byla jenom dvakrát - jednou týden (po těžkém úraze své dcerky, se kterou jsem byla v nemocnici) a podruhé dva dny, kdy jsem s ní byla na plánované operaci.
    A teď to hlavní - mí šéfové mi vychází vstříc, chápou, že mám děti a cení si toho, že to nezneužívám, dokonce když jsem teď přišla s tím, že čekám druhé mimi, tak mi sami(!) navrhli větší podíl práce doma, abych byla v pohodě a nemusela se trápit cestou v autobuse.
    Za celou tu dobu jsem se setkala jenom s jednou "podrazárnou" a to právě od ženské. Plánovla se akce na určitý termím, já šla s plným vědomím a souhlasem svého šefa za dotyčnou paní a upozornila ji, že v té době má dcerka plánovaný pobyt v nemocnici, který nelze odložit. Za tři dy jsem zjistila, že tam jsem napsaná jako jeden z členů....
    A dověděla jsem se, že to děcko snad těch pár hodin vydrží...
    Musím skutečně být vděčná za svého šéfa, který neváhal zasáhnout a přes naše nejvyšší vedení (které naštěstí bylo při mě hned od začátku) situaci řešil. Paradoxní bylo, že šlo o člověka "do počtu" a bylo celkem jedno, který z nás tam bude.
    Takže - myslíš si, že my ženské s dětma jsem jenom slepičky, které se flákají a chtějí za to plný plat? A co když to tak není?

    superkarma: 0 30.07.2004, 14:13:26
  13. avatar
    [123] Suzanne [*]

    Puma1: Ježííííškote! teď se na tebe vrhnou kariéristky i matky

    superkarma: 0 30.07.2004, 14:08:54
  14. avatar
    [122] Lucimo [*]

    Medvěd - letos jsem ve státech pokladnu tvých snů viděla! Nejsem si jistá, jestli stačilo zadat č. účtu, nebo jsi musela mít kreditku, ale byla to kasa bez pokladní... A jak psala Karolína, bylo tam docela pusto...

    superkarma: 0 30.07.2004, 14:06:49
  15. [119] xenie [*]

    tak koukám že jsme se od označkovaných pokaldních opět dostaly k našemu (teda spíš Julinčinu ) oblíbenému králíčkovi :)

    superkarma: 0 30.07.2004, 13:51:26
  16. avatar
    [116] Hanela [*]

    Merylko, nečetle jsem ohlasy, ale.......
    Výborný článek!!!!

    superkarma: 0 30.07.2004, 13:38:47
  17. [115] Karolina* [*]

    Puma1: prave, ze je to rozhodnuti kazde z nas. At uz je jakekoli, nemelo by byt potrebne jej nejak obhajovat. Jenze, pokud sis vsimla, jakmile nekdo rekne, ze o deti nestoji, hned nasleduje prispevek a casto ne jeden, o biologickych hodinach, blahovosti takoveho rozhodnuti a nejake nestastnici, co pozdeji trpce litovala
    Proto ma reakce.


    superkarma: 0 30.07.2004, 13:38:04
  18. [112] Karolina* [*]

    Capelucita: ja jenom rekla, ze tady vesmes vsichni chapou, ze zena chce mit deti, ale ne, ze by ji to materstvi chteli nejak ulehcovat. Spis se razi heslo, kdyz je chtela, tak at se stara.

    superkarma: 0 30.07.2004, 13:14:09
  19. avatar
    [109] risina [*]

    Sandy: To byl králíček

    superkarma: 0 30.07.2004, 13:06:53
  20. [104] Karolina* [*]

    Ter: kdyz uz je to tady potreti. Tva kamaradka mozna nemohla mit deti ani ve dvaceti.

    superkarma: 0 30.07.2004, 12:43:35
  21. [103] Karolina* [*]

    Puma1: asi proto, ze kdyz zenska rekne, ze chce mit deti, je to temer vzdy prijato s pochopenim a nikoho nemusi o spravnosti sve volby presvedcovat. V pripade jako maja15, je tomu prave naopak.

    superkarma: 0 30.07.2004, 12:40:58
  22. avatar
    [100] Evča [*]

    Ťapina: jo Ťapí, na řidiče se zapomíná, máš pravdu, ty to maj fakt asi nejtěžší

    superkarma: 0 30.07.2004, 12:28:05
  23. [99] Karolina* [*]

    petruška: ja uz nevim, jak presne to v tech Nemcich maji, ale oni proste v nedeli otevreno mit nemuzou a ani ti, co by chteli. A myslim, ze to chteji zmenit.

    Slovenky konkretne prodavaji i v samoskach v Rakousku. Nevim, jestli se tam proto prestaly zakony dodrzovat. Myslim, ze to, ze se zakony u nas nedodrzuji a lide to trpi, je dano celkovym klimatem ve spolecnosti a ne tim, ze pokladni je Ukrajinka.

    superkarma: 0 30.07.2004, 12:27:06
  24. avatar
    [98] Silveig [*]

    Sandy: však já už taky říkala že bych čelenku z hlavy nesundala a ať dokazujou že jí nenosím oprávněně
    Naopak bych měla možnost furt lítat na záchod

    superkarma: 0 30.07.2004, 12:26:38
  25. avatar
    [96] Sfings [*]

    Vůbec bych se nedivila, kdyby tohle vymyslela ženská. Holky, řeknu vám - chvíli jsem dělala pokladní v jednom supíku, ale hrůza!!! Hlavní pokladní děsná -píp- a něco takovýho jako chodit často na záchod nebo se snad jít najíst, když bylo hodně lidí, NEEXISTOVALO!!! Pokud byl frmol, tak se člověk ani napít nemoh, protože to fakt nebylo možný a dovedete si představit, jak člověk vypadal po jednej směně: utahanej, hladovej, s obrovskou žízní na krku a všechny pak braly záchod útokem. Nehledě na "pracovní oděvy", který nám daly vyprat jednou za 14 dní. FUUUUJ!!

    superkarma: 0 30.07.2004, 12:17:21
  26. avatar
    [92] Ťapina [*]

    Andula: No jo, když tam zrovna bylo Já jsem zažila jenom jednoho, co si odskočil koupit noviny - mimo zastávku

    superkarma: 0 30.07.2004, 11:52:39
  27. avatar
    [91] Andula [*]

    Ťapina: náhodou, už jsem zažila řidiče, kteý tramvaj zastavil odskočil si na wc, tedy odskočil si na zastávce :o)
    maja15: škoda, že ten svět není tak černobílý

    superkarma: 0 30.07.2004, 11:51:36
  28. avatar
    [87] Crash_override [*]

    oh my God... that´s terriffying...

    superkarma: 0 30.07.2004, 11:26:04
  29. avatar
    [84] Lilijka [*]

    Teda jsem lina cist vsechny prispevky, takze nevim, zda to tu uz nekdo psal, ale OPRAVDU pokladni v nekterych supermarketech nemohou chodit na zachod kdyz potrebuji!! Je to fakt hruza, jak se s lidma dneska zachazi a zaplatpanbuh, ze uz to nemusim zazit, ze sem mela to stesti, ze se mi dostalo vzdelani a muzu delat jinou praci.

    superkarma: 0 30.07.2004, 11:13:52
  30. [80] maja15 [*]

    Ter: To je fajn ze kdyz se Ti chtelo vyskocit tak jsi to udelala. Myslela jsem to spis tak ze se mi nelibi odsoudit nekoho jenom protoze je u nej prace na prvnim miste. A me se v tom kolotoci libi desne moc. A pokd si se citila nedocenena tak se nedivim ze Tobe se nelibilo. Ja mam oceneni perfektnim a tim nemyslim plat. Jenom kdyz nekde reknu svuj nazor ze se chci venovat sve kariere a deti nechci tak se setkavam s neprijemnymi reakcemi. Pripada mi to nefer. Nikdo se nebude podivavot zene ktre deti chce. Tak kde je ten rozdil?

    superkarma: 0 30.07.2004, 11:04:27

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme