Reklama

levisVíce než milion žen na celém světě si již užívá revoluční džíny Levi's® Curve ID, které byly uvedeny na trh v srpnu 2010. Nové dokonale padnoucí střihy byly vytvořeny podle studie tělesných skenů více než 60 000 žen, která identifikovala tři základní tvary těla. Podle těchto proporcí Levi's® připravil nový systém střihů, které nesou označení Slight (pro rovnou postavu), Demi (pro normální křivky) a Bold Curve (pro výrazné ženské proporce).

Po úspěchu střihů MODERN, které mají snížený pas, přináší jarní kolekce styl CLASSIC - s vyšším pasem a širšími pohodlnějšími nohavicemi. Končí jenom kousíček pod pasem a mají klasičtější vzhled. Nohavice jsou také v různých typech - slimové, rovné nebo rozšířené. Zvětší se i nabídka velikostí (původně 22 až 32 palců) - jarní kolekce o velikost 34 a podzimní ještě o velikosti 36 a 38. Samozřejmostí jsou různé barvy a povrchové úpravy podle aktuálních trendů.

 

levis

Nový průzkum, který napomohl vytvořit nové střihy, sledoval změny těla a preference zákaznic s přibývajícím věkem. Ženy ve věku 35+ se obecně zaoblují v oblasti pasu a bocích. Snižuje se obvod a svalová hmota v oblasti stehen, kolen a lýtek (výjimku tvoří německé ženy). Francouzské zkušenosti dokazují, že nejméně se ženy mění ve věku 15-34 let a uchovávají si tytéž křivky v oblasti boků. Naopak nejvýraznější změny v oblasti boků zaznamenávají Číňanky. Z výzkumu ale také vyplynulo, že obliba vyššího či nižšího pasu nesouvisí s věkem - starší zákaznice často dávaly přednost sníženému či středně vysokému pasu stejně jako mladší progresivní zákaznice vyhledávaly i džíny se zvýšeným pasem.

levis

DÁREK JEN ZA VYZKOUŠENÍ

levis

Pokud se od 8. března stavíte v některém z Levi's® Storů a vyzkoušíte si nové střihy Curve ID, získáte stylovou plátěnou tašku Levi's®