Bulvár

S.O.S.PUBERTA


Milé dámy a milá redakce.
Jsem celkem bezradná, jak se chovat ke své dceři. Veškeré naše debaty jsou stejně "plodné" jako tento rozhovor.
Já to ještě nějak zvládám, ale manža už je alergickej, sotva ji zahlédne.
Tak asi takhle to u nás vypadá:
.         Matka: Co novýho ve škole?
.         Dcera: Nic, normálně, pohoda...
.         M: Dozvěděla ses něco zajímavýho?
.         D: Co?
.         M: Jestli ses dozvěděla něco zajímavýho?
.         D: Jak to myslíš?
.         M: Tak jak to říkám!
.         D: Hmm... Zajímavýho ani nic, normálně... Jako vždycky. Nevim, co chceš furt slyšet...
.         M: A co známky?
.         D: Snad... (deset vteřin přemýšlí) snad žádný nebyly.
.         M: Ty to nevíš?
.         D: Co jestli nevim?
.         M: Jestlis dostala ňákou známku!
.         D: Nedostala... (předstírá, že o tom hloubavě přemýšlí) ...no, asi ňákou dvojku.
.         M: Co tě čeká zejtra?
.         D: Jak, co mě čeká?
.         M: No - budete psát písemku? Bude se z něčeho zkoušet?
.         D: Jak to mám vědět? Voni nám to dopředu neprozrazujou...
.         M: A co se budeš na zejtra učit?
.         D: Já teď nevim...
.         M: Ty ani nevíš, co máte za předměty?
.         D: Vim, mám to v rozvrhu...
.         M: Ty si to nepamatuješ?
.         D: Ne. Nemůžu si všechno pamatovat, nemám tak velkou hlavu...
.         M: A co v tý hlavě máš?
.         D: Asi nic... podle tebe. To sou otázky...
.         M: A na co myslíš?
.         D: Jak na co?
.         M: No o čem přemejšlíš?
.         D: Vo tom, co mě baví, třeba...
.         M: A co tě teď nejvíc baví?
.         D: To je různý...
.         M: Jak různý?! Mluv konkrétně!
.         D: Hmmm, strategie a tak, tomu bys stejně nerozuměla.
.         M: Máš na mysli počítačový hry?
.         D: Jóóó...
.         M: A co hraješ? Vysvětli mi to!
.         D: Různý věcičky, takový vychytávky, to bys ale stejně
nepochopila, když nejseš v tom...
.         M: Ale pochopila, jen vysvětluj...
.         D: To je fakt těžký...
.         M: Co je na tom těžkýho?
.         D: No vysvětlovat ti to...
.         M: A co tě baví kromě her, momentálně...
.         D: To je různý...
.         M: Například?
.         D: Já fakt nevim...
.         M: Kdy to budeš vědět?
.         D: Až si vzpomenu...
.         M: Jak ti to vzpomínání bude dlouho trvat?
.         D: Já fakt nevim... Mám hlad, dala bych si něco k večeři...
.         M: A co by sis dala?
.         D: No, něco...
.         M: A co?
.         D: (Mlčí, přemýšlí, a trvá jí to tak dlouho, až zapomene, že má
hlad.)
.         Už se na nic neptám. Konec rozhovoru.
          (Dcera je ročník 1992).

Kubalova


Milá paní Kubalová,
to není možné, promiňte, ale vy snad posloucháte u nás za dveřmi.
Přesně stejné "rozhovory" totiž vedeme doma.
Jen s tím rozdílem, že my to máme v dvojím balení.

   
07.02.2006 - Společnost - autor: Dana Svobodová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [88] Lotka [*]

    Na blbé otázky......

    superkarma: 0 07.02.2006, 20:07:30
  2. avatar
    [87] paviocko [*]

    Zažil si to asi každej, takhle jsem před pár lety mluvila s mámou taky... jo, jo, to příšerné vyptávání se pořád dokola :o))) ale už je to v pohodě, vydržte 5 let a bude to zase OK :o)))))

    superkarma: 0 07.02.2006, 18:44:33
  3. avatar
    [86] lucrezia [*]

    Sa necudujem reakcii teenagera, mna by to tiez otravovalo taky vysluch a to mam uz syna 15 r. Svojich synov neotravujem takymto terorizovanim a nechavam na nich aby mi povedali, co sa stalo v skole, ak sa nieco zaujimaveho stalo. Pytam sa iba obcas.

    superkarma: 0 07.02.2006, 17:40:16
  4. avatar
    [84] kubalova [*]

    Nyotaimori: No vidíš,jak jsi krásně upřímná.Doufám,že už nic podobného nebudu muset dělat.Jenže puberta je teprve nazačátku...V každém případě přinejmenším tobě zdroj sdělím ještě dřív,než jej použiju.
    Mimochodem,mě opravdu nejde až tolik o dceřino soukromí,to nechávám na ní,co mi řekne a co ne.Mě skutečně jde o to,že když např.jako teď ví,že bude potřebovat knížku do školy či kamkoli jinam,že si o ní řekne včas.Nebydlíme v Praze,takže jí teď hned neseženu.

    superkarma: 0 07.02.2006, 17:06:14
  5. avatar
    [83] olafka [*]

    xenie: děkuju. Když se dííívááám na sebééé, tak se muššším pochválit doufám, že nám to tak zůstane for good

    superkarma: 0 07.02.2006, 16:48:30
  6. avatar
    [81] kubalova [*]

    Nyotaimori: Ano,chtěla jsem to udělat.Sypu si popel na hlavu.
    Asi jsem doufala,že takhle se mi dostane upřímnějších reakcí a podnětů,než kdyby se tu rozebíralo,proč jsem to okopírovala.

    superkarma: 0 07.02.2006, 16:35:44
  7. avatar
    [79] kubalova [*]

    bohunka_p: za vlastní tvorbu to rozhodně nevydávám.Bohužel jsem spěchala do školky,neodklikla a Vivian byla rychlejší.

    superkarma: 0 07.02.2006, 16:21:26
  8. avatar
    [78] kubalova [*]

    Nyotaimori: OKOPÍROVALA,UPRAVILA A BYL Z TOHO DIALOG ,JAKÝ DENNĚ ŘEŠÍME DOMA.Hlavně jsem chtěla manžovi dokázat,že tenhle problém není výhradně náš,ale že ho denně řeší také jinde.A že vlastně k psychiatrovi chodit nemusí.

    superkarma: 0 07.02.2006, 16:19:04
  9. [74] xenie [*]

    ježíši lidi, není vám jedno zda je to původní článek nebo opsaný ?

    superkarma: 0 07.02.2006, 15:59:10
  10. avatar
    [72] Vivian [*]

    superkarma: 0 07.02.2006, 15:55:07
  11. avatar
    [68] kubalova [*]

    Manža byl odvčerejška trochu v depce z toho všeho,a Vy všichni jste nám pomohli!!
    Mimochodem dcera se mi před chvilkou dokonce svěřila s tím,že za 14 dní bude potřebovat novou učebnici do školy.Tak to je taky úspěch,obyčejně mi vynadá že něco nemá až potom,co to potřebovala.

    superkarma: 0 07.02.2006, 15:42:57
  12. [67] xenie [*]

    olafka : máš super dceru

    superkarma: 0 07.02.2006, 15:42:09
  13. avatar
    [66] kubalova [*]

    Vivian,byla jsi rychlejší,běžela jsem pro malou do školky a nějak se mi to neodeslalo.

    superkarma: 0 07.02.2006, 15:38:46
  14. avatar
    [65] kubalova [*]

    Milé ženy (a muži).Po včerejším dohadování se o tom,proč nám dcera ještě nedonesla ze školy vysvědčení(stejně víte co tam bude)a také poté, co se na žádost o pas podepsala tiskace(pro novou žádost na úřad zase budeme muset my),ačkoli jsme jí vysvětlili,jak se podepisuje (a nakonec jsme ještě dostali držkovou),jsme usoudili,že by bylo dobré vědět,jak to řeší jinde.
    Prostě přetekl ten pomyslný pohár naší trpělivosti.Tady http://www.rodina.cz/clanek3705.htm ,jsem našla článek,který nám mluvil z duše,jako opsaný od nás.Několik našich drobných debat s dcerou pěkně pohromadě.S manželem jsme se málem počůrali smíchy,když jsme to četli a hrozně se nám ulevilo,že v tom nejsme sami.Stačilo pár drobných úprav a ...Tím,že se nám ulevilo se náš problém nevyřešil.Proto jsem napsala sem,na ženu-in.
    Chtěla bych Vám všem poděkovat za reakce a tipy a vlastně i za ty "nadávky".Víc lidí víc ví a jeden občas nevidí,co se nabízí.
    Tak ještě jednou dík,moc jste nám všichni pomohli si ujasnit názor.Snad to ukormidlujeme a přežijem.A ta druhá puberta pak bude "malina".
    P.S.Dnes jsme se vysvědčení konečně dočkali.Dcera sama byla překvapená,jaký rozdíl byl v tom,co si myslela,že dostane a co skutečně dostala.V globálu je to asi totéž co čekala,ale někde místo jedniček byly dvojky a naopak.Holt blbý rodiče zase měli pravdu…

    Milá redakce,kdybych měla tu moc odměňovat tak jako vy ,dárek by ode mne dostala čtenářka omicek za reakci č.22.Ta totiž byla na 100% „v obraze“.

    superkarma: 0 07.02.2006, 15:37:38
  15. avatar
    [63] Lenika [*]

    olafka:

    superkarma: 0 07.02.2006, 15:35:04
  16. avatar
    [62] olafka [*]

    Jo, a odpověď na danou otázku byla: napij se piva, Maxipes Fík taky po pivu přestal růst

    superkarma: 0 07.02.2006, 15:34:27
  17. avatar
    [61] olafka [*]

    Moje dcerka se mě včera ptala, jak to má udělat, aby jí přestaly růst prsa(ročník 89) a moje výslechy uzemnila, když jsem se jeden večer, absolutně urvaná, připlížila z práce a ona se vlidně zeptala: Tak jak bylo v práci, mami? A co, mělas oběd? Pochopila jsem a odplížila se do ložnice

    superkarma: 0 07.02.2006, 15:32:28
  18. avatar
    [56] tyrkys [*]

    Kubalová, Kubalová - to se nedělá. Ale jak to ještě pěkně obhajuje, co?

    superkarma: 0 07.02.2006, 15:17:13
  19. avatar
    [54] Stonožka1 [*]

    No jo,jen je tam místo holky kluk

    superkarma: 0 07.02.2006, 15:14:12
  20. avatar
    [51] Lenika [*]

    superkarma: 0 07.02.2006, 15:03:23
  21. avatar
    [50] Meander [*]

    Když kradu, tak aspoň ne tak okatě, Kubalova

    superkarma: 0 07.02.2006, 15:02:43
  22. avatar
    [48] Stonožka1 [*]

    Mám taky holčinu 92 ročník. Puberta hrozná,všichni jsme okolo hloupí,ona chytrá. Vaří si povětšinou blafy z pytlíku,moje domácí strava jí chutná málokdy,chleba nejí,ani rohlíky,v lednici jsou jogurty,šunka,sýry,ráno otevře lednici,pronese že zas není co k jídlu a zmizí do školy. Už to neřeším,je mě jedno jestli jí nebo ne,je to její problém. Nechávám jí v klidu,otázky občas proběhnou,ale odpovědi jsou toho typu jako: No jo,dobrý,v poho....a tak.Je na zabití,ale je fakt že doma myje nádobí . Za pár let snad bude líp

    superkarma: 0 07.02.2006, 15:02:03
  23. avatar
    [45] Vivian [*]

    Nyotaimori: ledaže by se starej Kubal jmenoval Karban a jeho dcera byla ve skutečnosti syn

    superkarma: 0 07.02.2006, 14:55:49

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [42] kaatja [*]

    Vivian: ?????????????????????????

    superkarma: 0 07.02.2006, 14:49:22
  2. avatar
    [40] Vivian [*]

    http://www.rodina.cz/clanek3705.htm

    superkarma: 0 07.02.2006, 14:42:33
  3. avatar
    [39] kubalova [*]

    Nyotaimori: Proč myslíš,že mám v nicku ježibabu?Za odprásknutý nadpřirozený bytosti se tresty nedávaj.

    superkarma: 0 07.02.2006, 14:40:03
  4. avatar
    [38] Věrulinka [*]

    Mám již tři dospělé děti,ale věřte mi,že to bylo naprosto stejné.Občas jsem se zamýšlela nad sebou a bohužel to nebylo jiné.Moje 15letá vnučka,jak mě informuje dcera tyto hovory prožívá dnes také a stršně se diví.Jenom ji říkám vzpomeň si na sebe a ona mi řekne,no vlastně máš mami pravdu.Já tvrdím bylo je a bude.Vydržte to zase přejde.

    superkarma: 0 07.02.2006, 14:39:59
  5. avatar
    [37] Žábina [*]

    já si ještě pamatuju na svoji pubertu takže syna /roč.1990/ podobnými dotazy nevytáčím

    superkarma: 0 07.02.2006, 14:35:15
  6. avatar
    [35] *modrá [*]

    To je přece normální Puberta, ten rozhovor je slabý čajíček mých rozhovorů s dcerou Pubertu našich miláčků prostě musíme akorát přežít, s tím se nic jiného dělat nedá. Matky držme se !ono těm spratkům jednou dojde že by bez nás na světě nebyli

    superkarma: 0 07.02.2006, 14:03:49
  7. avatar
    [30] gerda [*]

    kubalova: ale tohle ona možná pokládá za nepodstatné a že to nestojí za řeč. Tohle se v jejím věku prostě neřeší. Jakýkoliv nátlak, i dobře míněný, se obrátí proti vám. Ostatně - kéž byste se v neděli odpoledne dívali na pamětnickou hru Domácí víno s Medřickou a Záhorským, možná byste se tam trošinku poznala! Ty problémy měla maminka s dcerami skoro stejné, prostě moc tlačila na pilu, až všecko zvorala.

    superkarma: 0 07.02.2006, 13:47:07
  8. avatar
    [29] kaatja [*]

    kubalova: z vlastni nedavne zkusenosti si pamatuju, ze se mi proste mluvit nechtelo. nevim proc, porad sem nad necem premyslela o samote a nejradeji bych s mamou nemluvila vubec a dala nevim co, aby nemluvila ona na me....to neni kvuli vam, ze takhle mluvi, to je proste PUBERTA, no. a to , ze s vami resi srdecni broblemy je to nejskvelejsi, co si muzete prat..ja kdyz sem se pokousela sverit, mama se spis lekla a zakazala mi stykani se se vsemi "nevhodnymi" kamarady. taky spolu ted moc hezky nekomunikujeme...

    superkarma: 0 07.02.2006, 13:38:28
  9. avatar
    [28] tyrkys [*]

    chudák holka , takovými výslechy jí tak akorát otrávíte a už vám neřekne nic. A dobře vám tak

    superkarma: 0 07.02.2006, 13:35:38
  10. [26] xenie [*]

    teda v pubertě již delší dobu nejsem, ale vyslýchat mně někdo tímto způsobem, kamsi ho pošlu... dejte jí proboha pokoj, hm ?

    superkarma: 0 07.02.2006, 13:31:54
  11. avatar
    [24] kubalova [*]

    gerda: Nejde nám o to vědět všechno.Ale třeba že jí odpadá nějaká hodina,že nejedla,protože jí to nechutnalo a má hlad.Taky třeba jestli jí není malá podprsenka,nebo jestli jí netlačí boty.Srdeční záležitosti se mnou řeší,to problém nemá,se mnou probírat kdo jí plácnul po zadku,kdo se jí líbí,kdo jí zklamal a tak.
    Mimochodem týden v neuklizeném bytě se mi zdá dost...

    superkarma: 0 07.02.2006, 13:27:45
  12. avatar
    [23] svetluszka [*]

    macasev: ..ty "problémy" mají všechny ...

    superkarma: 0 07.02.2006, 13:22:16
  13. avatar
    [21] gerda [*]

    kubalova: moc si to berete a jste až přehnaně úzkostliví. Jestli se jí až doteď nic strašného nestalo, nestane se ani teď, když ji přestanete atakovat svou přílišnou pozorností. Lehká nevšímavost, to je to, co upřímně radím. Věnujte se spíš sami sobě vy dva manželé, ať má pěkný vzor do budoucna. Máte nárok na vlastní zábavu a na oddech od potomků. Říkáte, že máte ještě mladší ratolest? No tak to je skvělá šance - čtrnáctiletá dáma už může sourozence dostat celý den na starost a vy máte den volna! Ať si zkusí nanečisto, co je život:)

    superkarma: 0 07.02.2006, 13:14:01
  14. avatar
    [20] gerda [*]

    kubalova: to ale znamená, že podobný typ konverzace ji irituje a určitě se podobným způsobem nebaví třeba s kamarádkou. Jestli chcete změnit ji, musíte změnit především návyk dopodrobna z ní páčit každý její krok! To by naštvalo každého. Copak jí nedůvěřujete? A proč vlastně chcete naprosto všecko vědět, to ona může chápat jako slídění, potřebuje prostě svoje soukromí. Berte ji jako dospělou, zkuste se s ní o něčem radit, nedělejte ze sebe studnici moudrosti, ale ukažte jí, že si taky občas nevíte rady. Nechte ji vyrůst! Přece se máte rády, tak si nebudete dělat to, co ten druhý nesnáší. Nesnažte se ji lámat. Taky nesouhlasím s tím, že jste vydrželi jenom týden - ona dobře věděla, že to nebude na dlouho, co? Je to tak pro ni pohodlnější, a vám to nepomohlo. A na její "duchaplnosti" bych opáčila v podobném duchu. Nebuďte komisní

    superkarma: 0 07.02.2006, 13:10:01
  15. avatar
    [19] macasev [*]

    svetluszka: Berlín máme taky je prý super ale kvůli blbé odpoledce ho 2x týdně nestíhá a díky Berlínu zase ostatní dny nestíhá uklízet svůj chlív

    superkarma: 0 07.02.2006, 13:08:41
  16. avatar
    [18] kubalova [*]

    Tak čau, tady otec.Jdu na kobereček.
    Může prý být ještě hůř?Kamarádi se staršími dcerami se blahoskonně usmívají a říkají ano.Mám si s ní a manželka se mnou dopisovat,nebo posílat sms...
    To jsme tak konzervativní rodiče,že chceme vědět o co jde,jak myslí a co cítí?Mladší dcera(4) z toho má srandu a my s manželkou trpíme.Chápu,že každý má své zákoutí a zároveň i momenty,kdy nechce komunikovat, nechce svět.Ale výslech to rozhodně není.Takže každá rada dobrá.Zn.:Vyzkoušíme vše.Mějte se.Trpící otec.

    superkarma: 0 07.02.2006, 13:06:48
  17. avatar
    [17] svetluszka [*]

    .... ..před chvílí to u nás proběhlo takhle..
    já..ahoj, jak ses měla?
    ona...jó, dobrý.
    já ...stihla sis koupit ráno svačinu?
    ona..ne, měla jsem jabko.
    já...potřebovala bych, abys zašla nakoupit..
    ona...bolí mě hlava.
    No a nabrala ji oběd a zalezla do pokoje, a ven vyjde až skončí "Berlín" nebo co....
    ... ročník 92....

    superkarma: 0 07.02.2006, 13:02:56
  18. [16] Rikina [*]

    Mno - mí synci v tomto věku na dotaz "co nového ve škole" odpovídali "ještě stojí". Tím obvykle rozhovor i končil.

    superkarma: 0 07.02.2006, 13:01:24
  19. avatar
    [15] kubalova [*]

    gerda: Souhlasím,že tento konkrétní výše popsaný výslech není vpořádku.Ale to je jen jeden příklad z mnoha dalších.Podobné by se daly napsat na snad všechna témata.Ať se dcery zeptáme na cokoli,vždy se dozvíme v podstatě totéž.Tedy vůbec nic.
    Lehkou nevšímavost jsme také vyzkoušeli.Poté,co jsme jí týden nepřipomínali její domácí povinnosti,jsem vše raději udělala sama a před ní.Myslela jsem,že aspoň pomůže.Ani to s ní nehnulo.
    Samostatnosti v rozhodování má myslím také dost.
    Mě zajímá především to,jak z ní dostat potřebnou informaci a přežít její duchaplnosti.Na konkrétní otázku bych si přála slyšet konkrétní odpověď.Je to tak mnoho?

    Kde vy,ostatní rodiče získáváte informace o svých dětech?

    superkarma: 0 07.02.2006, 12:57:48
  20. avatar
    [13] stafford [*]

    Kubalova:Jéééé jak já ti rozumim.Mám doma kluka ročník 1993-to je nemlich to samý.

    superkarma: 0 07.02.2006, 12:55:41
  21. [11] Tobbi [*]

    Především mě dostávají ty doplňující příkazy typu "mluv konkrétně", "naříklad", "kdy to budeš vědět?", "co v tý hlavě máš?" To je vysoká StB, ne?
    Milá paní Kubalová, dovedete si představit, jak se asi vaše dcera "těší" domů, když ví, že hned za dveřmi čeká vyšetřovatelka s výslechem? Určitě to myslíte dobře a o svou dceru se zajímáte, to je fajn. Jenže takhle to nejde!

    superkarma: 0 07.02.2006, 12:50:45
  22. [9] Tobbi [*]

    To není rozhovor, to je výslech Ten přepis bude asi z protokolu, ne?
    Pubertu mám za sebou a ještě, že rodičové takhle nevyváděli. Tímhle bych si každý den procházet nechtěla.

    superkarma: 0 07.02.2006, 12:47:03
  23. avatar
    [8] Májík [*]

    Můj syn je ročník 1991,takže vím,o čem píšete,ale..... tak daleko jako vy jsem se nikdy nedostala a ani se o to nesnažím,je to naprosto zbytečný. Jediný,co mě vytáčí,když se zeptám,co měl k obědu ( který proběhl cca před hodinou ) a on se zamyslí a řekne,že neví. Ráda bych to věděla kvůli tomu,abych to samé případně neuvařila k večeři,ale většinou mám smůlu, no a pak jí má on,když se náhodou "trefím"

    superkarma: 0 07.02.2006, 12:46:20
  24. avatar
    [7] macasev [*]

    Já vlastním jen 95 a včera jsem v autobusu musela nastoupit jinýma dveřma aby si ostatní pubošky náhodou nemyslely že jede s matičkou - ještě s jednou postiženou matkou jsme se královsky bavily

    superkarma: 0 07.02.2006, 12:45:27
  25. avatar
    [6] Maši [*]

    Problém s dcerou jsem tady taky nedávno řešila a holky tady mi fakt docela pomohly od toho, abych s manželem neskončila v blázinci, nebo ve vězení za vraždu. Tak za 1, výše uvedený rozhovor je špatně.Nemůžeš dceru vyslýchat , jako bachařka.Mně nejvíc pomohlo, když se miláček rozhodl, že se nebude učit, bude se tahat po nocích s klukama a poslouchat techno, dělat, že je mi to už jedno, co z ní bude( předtím jsme hrozně vyváděli, zakazovali), že je to její život, který si zpacká a ve 30ti bude dohánět maturitu po nocích...Občas jsem jí jen tak položila na stůl lak na nehty, nebo nové tanga, nevyptávala se , nebuzerovala, poslechla si novou písničku...a ejhle, najednou se začala učit, ven chodí jen o víkendu a občas utrousí sama od sebe, že ten Franta z béčka je fakt moc hezký a hodný kluk...V dubnu dělá příjimačky, nevím sice, co nás ještě čeká, ale jednu hodně nepříjemnou etapu máme doufám za sebou...

    superkarma: 0 07.02.2006, 12:41:25
  26. [5] Lindaa [*]

    Zenský nechte ty holky aspon trochu vydejchat. Kdyby me takhle nekdo vyslýchal tak budu vrazdit - to jsou asi pozustatky výchovy mé matky, podobným dialogem jsem si prosla denne a pak jeste poslouchala jak se sveruje babicce, jak si se mnou uzívá. Já mám doma "jenom" rocník 1994 a resím to vecerním pokecem. Proste si k ní vlezu do pokoje a potme probereme co se dá, a nebo hrajeme domino a pri té hre holce ani nedojde, co vsechno mi vykecá. Netvrdím, ze je to univerzální lék, ale obcas pomuze. Já vím, ze za ne máte odpovednost, ale svet se nezborí, kdyz jednou místo sprtání na písemku a s prominutím debilních otázek opravdu zkusíte tu jejich strategickou hru zahrát a vubec nevadí, ze to nechápate, prohrajete a ráno vypadáte jak po mejdanu, za tu zkusenost pro obe to stojí. Verte mi, je to vyzkouseno i kdyz jsem stastným vlastníkem pouze rocníku 1994.

    superkarma: 0 07.02.2006, 12:38:12
  27. avatar
    [4] gerda [*]

    kaatja: no že jo? Já jsem už dávno z puberty ven, ale té holce se vlastně ani nedivím

    superkarma: 0 07.02.2006, 12:35:25
  28. avatar
    [3] skolacka [*]

    tak v pubertě teda už nejsem, ale na tenhle výslech bych reagovala uplně stejně

    superkarma: 0 07.02.2006, 12:35:03
  29. avatar
    [2] kaatja [*]

    asi sem ted vekem bliz te puberte nez matce pubertalniho vyrostka, ale musim rict, ze presne tohle jsem od sve mamy nesnasela. clovek prijde domu, zmozen tim zlym svetem, zmozen vsemi citovymi vybuchy, chce sam premyslet nad smyslem sveta a mama do me porad hustila nejaky zbytecny a tak bezvyznamny otazky vy jste snad nikdy nebyly v puberte?

    superkarma: 0 07.02.2006, 12:32:50
  30. avatar
    [1] gerda [*]

    Tak velkou holku bych určitě nevyslýchala popsaným způsobem. To už je v podstatě hotový člověk a kdyby mně někdo takhle zpovídal, asi bych mu taky odpovídala tak, abych se ho zbavila. Zvolila bych jinou taktiku - lehkou nevšímavost a o to víc požadavků na zapojení do domácnosti. Nechat volnou ruku, ale s nenápadným dohledem. Skorodospělý ocení, když mu necháme samostatnost v rozhodování i v práci - chce dokázat, že se nám vyrovná.

    superkarma: 0 07.02.2006, 12:30:21

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme