Automobilka Škoda Auto stáhla novou reklamu v letadlech. Svými texty potiskla ubrousky, které mají cestující pod hlavou. Vedle fotky nového automobilu firma umístila i anglicky psaný text: "Letušky nejsou součástí standardní výbavy. Ale mohou být, když spatří toto auto."

 

Smysl je jasný. Za mužem, který si pořídí novou škodovku, půjdou ochotně i slečny, které pracují jako letušky v tomto letadle. Jenže letušky ČSA slogan pobouřil a stěžovaly si.

"Text, o kterém se zmiňujete, se dostal na podhlavníky nedopatřením ze strany klienta a ČSA je okamžitě odstranily," říká Daniela Hupáková z tiskového odboru aerolinek.

"Ano, stáhli je, avšak až poté, co kvůli tomu jedna kolegyně podala stížnost. Spousty z nás se ten text dotkl. Nehledě na to, že ho plno cizinců vůbec nemusí vzít jako vtip," vysvětluje sedmadvacetiletá letuška, která si však nepřála zveřejnit jméno kvůli možným potížím s nadřízenými. Vtip neurazil jen dívky z paluby letadla.

Za "šovinistickou pecku týdne" jej považuje centrum Filozofické fakulty Univerzity Karlovy Gender studies, které hlídá rovnost žen. "Vidět tohle firma Volkswagen, tak to nepustí," rozhořčila se Alena Králíková z Gender studies. Reklama podle ní přesně odráží, v jakém stavu je společnost.

Jedna reklama a jaké pozdvižení panečku dokáže způsobit. I když kdo ví? Třeba právě díky tomuto „úletu“ má firma Volkswagen reklamu o jaké se je jí ani nesnilo. Otázkou je, zda tato reklama bude mít účinek o jaký firma chtěla......

Celý článek, který vyšel na iDNES.cz, si můžete přečíst ZDE

Vadilo by vám milé čtenářky, kdy se právě o vaši profesi otřela nějaká firma takovýmto způsobem? A nebo je to povyk pro nic???

Reklama