13. ročník Avon Pochodu proti rakovině prsu je sice ještě daleko, vydáme se na něj pražskými ulicemi 8. června 2013, ale už nyní můžete spolurozhodnout, jaké tričko oblečeme. Máte totiž unikátní příležitost hlasovat pro jeden ze tří různých návrhů střihů od úspěšné módní návrhářky Taťány Kovaříkové.
Zvolit však můžete nejen jeho střih, ale také barvu, která se vám líbí nejvíce. Využijte možnosti vyjádřit svůj názor v Růžových volbách 2013. Hlasovat můžete v průběhu celého října zde: http://www.zdravaprsa.cz/avon-pochod/ruzove-volby-2013/.
Taťána Kovaříková, která je rovněž ambasadorkou Avon Pochodu proti rakovině prsu, navrhla zcela zdarma již letošní unikátní pochodovou tuniku, kterou při 12. ročníku Avon Pochodu obléklo na 17 tisíc návštěvníků. Nestihli jste si ji také zakoupit a podpořit tak dobrou věc? Je stále k mání na e-shopu www.zdravaprsa.cz i u vaší Avon Lady či Avon Gentlemana. Celý výtěžek z prodeje putuje na boj proti rakovině prsu.
Avon Cosmetics, který letos celosvětově slaví 20 let boje proti zákeřné rakovině prsu, věnoval v České republice na boj proti této nemoci 76 milionů korun! Rakovina prsu je totiž nejčastějším ženským nádorovým onemocněním. Každoročně je diagnostikováno více jak 6 000 nových případů onemocnění. Na následky rakoviny prsu každý rok umírá 2 400 českých žen.
Závažnost tohoto onemocnění si již v roce 1992 uvědomila společnost Avon Cosmetics a založila první celosvětový fond „Avon Worldwide Fund Women´s Health“. Cílem nadace je péče o zdraví žen a zvýšení povědomí o nemocech postihujících ženy. V současné době probíhají v 50 zemích světa různé aktivity, jejichž cílem je nejen boj proti nádorovému onemocnění prsu, ale i výzkum a prevence jiných zdravotních problémů, týkajících se žen. Avon Cosmetics ČR bojuje již 15. rokem proti rakovině prsu.
Do celosvětového projektu se zapojil v roce 1997 prodejem produktů s růžovou stužkou, které prodávají Avon lady a Avon gentlemani bez nároku na provizi. Výtěžky z tohoto prodeje jsou věnovány na projekty spojené s prevencí a bojem proti rakovině prsu. Mezi nejvýznamnější patří např. sponzoring bezplatné Avon linky 800 180 880, sponzoring vyhodnocování screeningového programu, příspěvky na ozdravné pobyty pacientek a příspěvek 200 Kč na vyšetření prsu v projektu Ženy ženám.
Zdroj: tisková zpráva
Nový komentář
Komentáře
pro mě taková trička od Avonu nejsou jsou totiž moc velká pro štíhlé a malé slečny
první tričko je nejhezčí,ale já růžovou nemusím
Trefa:tricko kupovat nebudu.mam doma zetaka,ktery ma rakovinu uz druhy.ma 2operace do roka.nevime jak to vubec dopadne.
Tričko je velice pěkné. Moc se mi líbí.
Myslím, že nás je víc co se líbí první tričko.
již jsem hlasovala..
Mám vybráno, tak zahlasuji.
z těch 3 bych vybrala to první
hezké
Růžovou mám ráda a nejvíc se mi líbí to první.
nejvíce se mi líbí první tričko
Mladistvé...
žádné se mi nelíbí, růžovou barvu nemám ráda
Asi to první
Když už dlouhé, tak širší. S tím zúžením bych byla jako sud
slečně sluší, ale já růžovou nemusím
Tato barva už není pro mě ani jako mladá jsem růžovou moc nenosila.
elasťáky bych na sebe nevzala a nevím, jak by to vypadalo k normálním kalhotám, asi nic moc
ruzova je hezka barva al me nesedi a nema rada kdyz je triko dole uzsi
Když bych si musela vybrat tak to první.