Bulvár

Rusové se tu chovají jako rusi


Zdrávstvujtě braťja zachvátčiky. Jak to vypadá, není žádná cesta, nebo možná klasicky po Česku chuť či odvaha vymezit se proti nadvládě kohokoli. Máme jednoznačně možná už v genech zakódovánu vlastnost „nechat si konat potřebu rovnou na temeno hlavy“.

Jak jinak si vysvětlit, že jen krátkou dobu po té, co jsme radostně oslavili odsun ruských samozvanců z našeho území, jsme sem jejich obdobu srdečně pozvali znovu.

Teď si logicky stěžujeme. Teď nám vstávají vlasy hrůzou nad desítkami ruskojazyčných gangů, působícími na území naší „svobodné“ vlasti. Teď už je jich tady zase tolik, že je možná pozdě něco dělat. Prorůstají tak jako před lety pěkně všechny sféry naší společnosti.

S jídlem roste chuť

Jestliže nám nevadí ruská „ohleduplná“ podnikatelská činnost u nás, jestli ochotně přihlížíme, jak byznysmeni z východu likvidují naše památky, lesy, chráněná krajinná území i města, proč se pozastavovat nad chutí legalizovat to pěkně na státní úrovni? Kdo se díval koncem minulého týdne na zprávy a pamatuje si něco z naší česko-ruské historie, asi mu nebylo příjemně.

Už ani BIS není v pohodě

„Ruské zpravodajské služby jsou v Česku nejaktivnější ze všech zahraničních rozvědek,“ říká se v nové zprávě BIS. Varuje se zde, že ruská špionážní činnost v ČR dosahuje mimořádně vysoké intenzity. A za pravdu jí dá i dnes zveřejněná zpráva vojenské rozvědky.

Podle českých agentů jsou Rusové aktivní hlavně kvůli zvažovanému americkému radaru. Pracují hlavně na tom, aby ve veřejnosti vyvolali odpor k americkému plánu. Jak vše hned zapadá dohromady  totiž sem přesně sedí nedávná zpráva, že iniciativu Ne základnám! financuje tajemný ruský sponzor.

Chtějí stále totéž  moc

Podle zmíněné zprávy BIS jde o získání skrytých vlivových kanálů v rámci státních a politických struktur ČR. Ruští agenti se podle slov české kontrarozvědky snaží infiltrovat hlavně lidi s vlivem na veřejné mínění.

Ruští agenti jsou dále podle této zprávy aktivní i na poli ekonomickém. „Ekonomika a podnikatelské skupiny mohou být a jsou rovněž využívány jako prostředek politického nátlaku,“ říká se v ní.

Celou zprávu si můžete přečíst ZDE.

Památné stromy? Skoľka stojit?

Pro ruského miliardáře je téměř milionová pokuta, kterou vyměřila nedávno Inspekce životního prostředí za vykácení památného sadu u Nové Bystřice v jižních Čechách, naprosto směšnou částkou.

Stromy padly kvůli výstavbě kýčovitého sídla ruských investorů. Ruského podnikatele Rjabinina totiž napadlo, že tohle je právě to správné místo pro vybudování nedobytné pevnosti. Odnesl to chráněný třešňový sad. Hrůza, která tady vyrostla, nemůže nechat klidným snad nikoho, mimo tohoto na ruský bezvkus bohatého mužika.

Podle vyjádření Inspekce životního prostředí měl podnikatel ve stavebním povolení jasně napsáno, že stromy se vykácet nesmí. Stavební firma to nerespektovala a dostala pokutu 750 tisíc. воспринимаешь? нет!

Čí jsou Karlovy Vary?

V Karlových Varech si pro změnu našel bezvadné místo, kde demonstrovat svoji megalomanskou úchylku, podnikatel Nikolaj Stěpanov, který zde postavil, jak jinak než v rozporu se stavebním povolením, „malebné“ roubené „domečky“ v Chráněné krajinné oblasti Slavkovský les.
Podnikatel po zásahu stavebního úřadu černé stavby nejen neodstranil, ale následně na ně dostal nové stavební povolení!

                                   

To bys zíral, Potěmkine!

V bývalém areálu Gejzírpark u Březové zase loni v říjnu s velkou slávou uvítaly hostesky chlebem a solí nové obyvatele právě dostavěné ruské vesnice. Významní hosté z bývalé ruské federace i zástupci investorů neskrývali nadšení. Jejich nadšení ovšem nesdíleli, zdá se, zcela nepodstatní obyvatelé Varů.

Nevěřícně jsem koukal na česko-ruskou slavobránu na místě, kde lidé přišli o kemp s bazénem. Místo toho je tady ruská děrevňa. České patolízalství skutečně nezná hranic,“ ohradil se jeden z Karlovaráků.
Přestože městečko vyrostlo v chráněné oblasti, úřady neprotestovaly.

Na kolonádu s překladatelem a plynovou maskou

Rozlehlou karlovarskou kolonádou se rozléhá chorošo a dosvidanija, obchůdky zdobí místo starobylé klasiky dřívějších lázeňských Varů plných kavárniček a obchůdků desítky prodejen zlata, porcelánu, kožichů, nebo dokonce ruské beranice či oficírské čepice, matrjošky, chalva, vodka a špek…
Všudypřítomný odér vám připomene smutnou, leč nabízející se pravdu – všichni jsme v Evropě, jen Vary jsou v Rusku!

Málo místa? Lázní máme dost

Ivan se mlsně rozhlédl. „Vida, Mariánky také nejsou špatné – EXPANDUJEME!“ A tak zní ruština stále častěji zní i v lázeňských objektech, hotelích a restauracích blízkých Mariánských Lázní.

Restaurace školí personál v ruštině, lázně nabírají ruské zaměstnance a přizpůsobují nabídku procedur požadavkům náročnější klientely, která nehledí na korunu ani na rublik. Rusové chtějí už něco jiného než přelidněné Vary.

Za sebe odhaduji tak rok, a vyroste zde první honosné sídlo nějakého rozumuprostého, leč zazobaného ruského zbohatlíka, pokud možno na místě, kde se stavět a zasahovat do rázu krajiny nesmí.

Stavební povolení ale tento člověk potřebovat nebude, protože případná pokuta je mu pro smích a následná razítka mu zřejmě buď s klackem u týla nebo za tučné „spropitné“ v eurech někdo ochotně poskytne i zpětně.

никогда не забудем? Ale ano. Protože peníze či strach hovoří jen jednou srozumitelnou řečí.

Hubení rusu domácího (švábovitý hmyz :))

Žlutohnědý hmyz velikosti až do 2,5 cm. Samička nosí 2 až 4 týdny v průměru až 40 vajíček. Vývoj rusa trvá mezi 30 až 90 dny, v závislosti na podmínkách ve kterých žije.

V současné době nejčastější metoda hubení rusů je použití speciálních gelů, který má mnohem delší účinnost než postřik. V některých případech totiž není možné aplikovat postřik v takové míře, aby byl výsledek dezinsekce úspěšný. Ke zjištění přítomnosti rusů se často používají různé lepové lapače.

Myslíte si, že bychom se měli jako stát začít sílícímu ruskému vlivu a jeho prorůstání do státního zájmu začít bránit? Líbí se vám ruský druh podnikání u nás?

   
29.09.2008 - Společnost - autor: Michaela Kudláčková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [197] chechtalka [*]

    myslím že je to jako s cikány, těch se taky všichni bojí oni se ohání svými právy ale ne povinnostmi, rusové se ohání majetkem, konexemi a vždy mají nějkého voloďu, který udělá pořádek, když někdo nevyhovuje...jsme tak malá země, že se těžko někam vystěhujeme...nedávno jsem četla, že starostou je nebo se uchází o něj nějaký muslim...nic proti náboženství, ale nevím, o tom, že by v muslimských zemích byl národním činitelem mezi muslimy křešťan...myslím, že ti co mají nadhled, a rozhled ví, jak to myslím...každá kultura u nás usazená si nese svoje zvyky, jenže se nechce začlenit, podívejte se jaké s tím mají problémy francouzi, švédové a jiné národy...vloni jsem byla ve švédsku, tak jsme o tom měli možnost hovořit...je to místy velmi smutné , jak jinak než pro místní...

    superkarma: 0 30.09.2008, 23:47:00
  2. [196] chechtalka [*]

    odlítala jsem na dovolenou a na ruzyni veškerá uklidová firma ruská, v bankách, na úřadech to samé, to to nikdo nevidí? spíše podplacení to vidět nechtějí....osobně nic proti rusům nemám, ale těm normálním, když vidím jak jedny hodinky s kameny z celé obrovské výkladní skříně v K.V. stojí 9.999 eURO, tak se ptám, kdo že nás to skupuje...myslím, že vláda je velmi málo ostražitá a benevolentní a úřednící uplatitelní....mám spolužáka na VŠ taky rus, normální, fajn člověk, řekl, že aby se sem firma u které dělá dostala, udělali z něj VŠ chemika, přestože chemii vůbec nerozumí, o firmě se nebaví, nesmí..zajímalo by mne, jestli by to prošlo čechovi kvůli firmě a zaregistrování....prostě jsme křižovatka evropy v dobrém i v tom špatném, otázka je co bude dál...

    superkarma: 0 30.09.2008, 23:39:04
  3. avatar
    [194] Michaela Kudláčková [*]

    a....: Možná tak, jako každý - objektivní, nezaujatá a tolerantní, do té doby, než se přistihnu, že už přestávám být...

    superkarma: 0 30.09.2008, 15:06:32
  4. [193] a.... [*]

    michaela.kudlackova183: Míšo ty seš komik Četla jsi po sobě, cos to vlastně napsala? Ještě jsi k tomu zapomněla dodat, že jsi veskrze objektivní, nezaujatá a tolerantní

    superkarma: 0 30.09.2008, 14:04:55
  5. avatar
    [192] Ťapina [*]

    michaela.kudlackova: Národy žádné skutky nedělají. Národy dokonce ani nikam nejezdí, žijí na území svého státu a mluví svým jazykem. To je tak jediné, co se dá říct o Rusech, Němcích nebo Vietnamcích jako takových.

    superkarma: 0 30.09.2008, 13:17:08
  6. avatar
    [191] Meander [*]

    michaela.kudlackova: Rusové, Němci a Vietnamci jsou národy. Jestli je nemáte ráda pro reálné skutky každého jednoho člena, tak smekám. Tolik lidí za tak krátký život poznat, to dá práci

    superkarma: 0 30.09.2008, 12:54:22
  7. avatar
    [190] Michaela Kudláčková [*]

    xenie: I to jsem zmínila. Ad peníze...

    superkarma: 0 30.09.2008, 12:49:19
  8. avatar
    [189] Michaela Kudláčková [*]

    Meander: Ani nemám-li je ráda pro jejich reálné skutky? Jestli nemáte např. ráda souseda, protože hází plechovky od fazolí na Vaši zahradu, nemusí to být proto, že jste naštvaná, že Vaše zahrada je menší.....

    superkarma: 0 30.09.2008, 12:47:54
  9. avatar
    [188] Meander [*]

    michaela.kudlackova: Nemám ráda Rusáky, Němce, Vietnamce, ale netrpím malostí či komplexem.

    To je nejnáramnější sdělení celé téhle diskuse.

    superkarma: 0 30.09.2008, 12:42:52
  10. avatar
    [187] Simba [*]

    michaela.kudlackova: ad vykácené stromy, bude i článek o chování super/hyper márketů při stavbách svých poboček? Kdy přes noc byly vykáceny např. lípy, ovšem investor s tím samozřejmě neměl nic společného, šlo jen o neuvěřitelnou souhru náhod.

    superkarma: 0 30.09.2008, 12:22:16
  11. [186] xenie [*]

    takže stále dokola: nadávat na rusáky, skopčáky atd je ubohé, všichni si tu dovolí jen to, co jim české úřady dovolí, a že je snadné české úředníky podplatit, není problém těch cizinců, ale náš takže se článek poněkud minul účinkem...

    superkarma: 0 30.09.2008, 11:58:31
  12. [185] xenie [*]

    Např věta přímo z článku : "Podnikatel po zásahu stavebního úřadu černé stavby nejen neodstranil, ale následně na ně dostal nové stavební povolení!" - to stavební povolení mu dodatečně nedali rusáci, ale čeští úplatní úředníci, není-liž pravda ...

    superkarma: 0 30.09.2008, 11:56:30
  13. avatar
    [184] gerda [*]

    michaela.kudlackova: tož nevím. Otevřely se hranice, tak si musíme zvykat, že sem bude jezdit každý, kdo bude mít zájem, peníze a dovolí si to, co mu dovolíme sami. Jestli můžou, proč by si nekoupili nemovitosti, pozemky? Kdyby je Holanďani nebo Němci předběhli, možná by se tam točily větrné mlýny a cinkaly tupláky. Může se mi to nelíbit, můžu nesouhlasit, ale to je tak všechno atd....Vím a chápu, že jste si vybrala to, co bije do očí, ovšem aby to zas nevypadalo, že je to náš největší a jediný problém. Nadávat na Rusy (psát Rusáci, tak to je opravdu chucpe)je laciné. Takoví Albánci to mají taky docela zmáknuté, ale protože jde o kriminální činnost, je samozřejmé, že s tím nepolezou na světlo. Abych to shrnula: v našem státní bordelu, pardon, je to jen taková malinká bleška, která někoho kousne.

    superkarma: 0 30.09.2008, 11:37:54
  14. avatar
    [183] Michaela Kudláčková [*]

    gerda: Gerdo, jsem posolední člověk, který by trpěl nějakou malostí, či komplexem. Popravdě nemusím třeba Němce, a to nikoli pro historii(ač není právě milá), ale pro současnost. Vadí mi jejich hlučné chování. Stejně tak mi vadí chování Rusů u nás. Nedělají si tu dobrou reklamu a tím, jak jednají nutí člověka k antipatii, která má svůj základ. Jejich působení zde mi prostě přijde agresivní a samolibé. Nelíbilo by se mi to u nikoho, ale v takovém měřítku to u nikoho nevidím. Rozhodně nejsem nadšená ani Vietnamců. Nicméně jsem si nevšimla, že by likvidovali krajinu a zakládali rýžová pole.

    superkarma: 0 30.09.2008, 11:24:45
  15. [182] Danina1 [*]

    gerda: No ale článek není nasměrovaný na Rusy v Rusku, ale na Rusy tady....a tady se chovají jak je popsáno...

    superkarma: 0 30.09.2008, 11:14:48
  16. avatar
    [181] gerda [*]

    ale ano, souhlasím, že tyhle případy se skutečně staly. Ale je to důvodem k tomu, abychom prohlásili, že tohle je celé Rusko?? Rusko, Čína i USA jsou velmoci, se kterými se musí počítat. Jenom hlupák by je urážel. To je komplex malých - když nemůžu soupeřit, aspoň kopnu do kotníku.

    superkarma: 0 30.09.2008, 11:12:31
  17. [180] Danina1 [*]

    gerda: Poslyš, neřekla bych, že článek je názorem paní Míši. Zpráva BIS je pravda
    Rjabininova krasojízda je pravda
    Nikolaj Stěpanov nechal vykácet přes zákaz chráněné stromy, pravda
    KV plné Ruské kultury, která zatlačuje původní ráz těchto lázní je pravda
    A že začínají podobné věci aplikovat i v Mariánkách je také pravda
    Ne základnám a její aktivity jsou finančně podporovány z Ruska. Pravda.
    Víš, ať se Ti to líbí, nebo ne článek je postavený na pevných základech a ověřitelných faktech. Manipulativní také není. Snad emotivní - možná, ale koho by to nechalo klidným? Mluvila jsi s lidmi z KV? Pusť si přiložený video - zase pravda.

    superkarma: 0 30.09.2008, 10:51:16
  18. [179] xenie [*]

    irene: tady nema cenu diskutovat, proste cesi vzdy musi nekoho nenavidet, tak si vybrali rusaky,a nevymluvis jim to :) kazdopadne takto tendencne napsany clanek aby jeden s lupou pohledal

    superkarma: 0 30.09.2008, 10:42:26
  19. avatar
    [178] gerda [*]

    Málo platné, ať to čtu dneska znovu, je to manipulativní článek. Ale možná je to jen vyjádření osobního názoru autorky, proti tomu se nedá nic namítat, názor může mít každý odlišný.

    superkarma: 0 30.09.2008, 10:05:26
  20. avatar
    [177] evelyn [*]

    Simba: to ze neinfmovali zdravotnicky personal a nemeli pripraveno dostatek protilatky pro prvni pomoc rukojmim, protoze to tak usilovne drzeli v tajnosti, je pro me nevazeni si lidskeho zivota

    superkarma: 0 30.09.2008, 07:44:48
  21. avatar
    [176] irene [*]

    michaela.kudlackova: a ta chyba stala se!

    superkarma: 0 30.09.2008, 07:41:52
  22. avatar
    [175] Michaela Kudláčková [*]

    irene: Ano použila jsem on-line slovník, protože jsem se nechtěla dopustit chyby. Chápu, že rodilý Rus by to možná vyjádřil lépe.(jestli je tam špatný překlad, pak mě to mrzí). Leč ten, o kom byla řeč v článku, patrně nebyl ochoten pochopit v žádném jazyku. Pokuste se pochopit, co nám vadí. Pak řeště KDO to dělá.

    Kaliban: Problém je možná právě v tom, že už jsme to v téhle zemi zažili. A zažili jsme toho víc. Ráda bych se dočkala doby, kdy nám nebude jedno, kdo a jak se k nám chová. To je ovšem v prvé řadě o nás samých.

    evelyn: Holt Rusové jsou jací jsou. Na téhle diskuzi mě nejvíc těší fakt, že vůbec může být. Na jednu stranu je jistě pokrokové a pozitivní, že jsme ochotni se dívt více dopředu. Na stranu druhou je otázkou, jestli vepředu není totéž co vzadu, jen v jiné, poněkud plíživější podobě. Hezkou noc všem.

    superkarma: 0 30.09.2008, 01:00:32
  23. [173] Kaliban [*]

    No, vidím to tak, že jsem si vyslechla hlas prostého militantního lidu pod propagandistickým článkem, jak z Rudého Práva z roku 1953, jen s opačným znamínkem a jdu se věnovat své práci.

    superkarma: 0 30.09.2008, 00:04:23
  24. [172] Kaliban [*]

    PS - nežíkám, že Rusové jsou svatí, opakuji . je to velmoc, chovající se jako velmoc, ať se nám to líbí nebo ne. Ale nemám ráda tyhle jednoduché soudy. Ty už jsme v téhle zemi zažili

    superkarma: 0 29.09.2008, 23:57:50
  25. [171] Kaliban [*]

    aja22 - a to máš jen informace z českých novin? Přečti si i jiné... Třeba britské a podívej se na mapu a do historie. A prostuduj sim, jak konflikt v Osetii vznikl. Pak budu ráde debatovat

    superkarma: 0 29.09.2008, 23:56:40
  26. avatar
    [170] Simba [*]

    evelyn: 164 - promiň, ale znáš někoho, kdo dělá problematiku výcviku osvobozování rukojmích? Nebo porovnala jsi na základě faktů srovnatelnou akci, co se týká počtu zadržovaných rukojmích? Odborníci by ti možná řekli, že vzhledem k počtu rukojmích, odhodlání teroristů a dalším okolnostem to byla úspěšná akce. Z pohledu nezaujatého člověka to tak nemusí vypadat, mrtví jsou mediálně vděčnější téma než zachránění, ale velmi bych si třeba rozmyslela odsuzovat z pohledu laika na pohodlné židli u pc, že si ti kdo rozhodli a ti kdo provedli neváží lidského života. Ta situace nebyla lehká.

    superkarma: 0 29.09.2008, 23:04:19
  27. avatar
    [169] evelyn [*]

    irene: nevim, ale muzu se zitra zeptat, jestli bude v praci

    superkarma: 0 29.09.2008, 22:39:14
  28. avatar
    [168] irene [*]

    evelyn: A ne vis kde to je? Protoze ja muzu jet bez povoleni, maji kolem straz, ale jim to jedno, jen obcas mohou chtit obcanku.

    superkarma: 0 29.09.2008, 22:31:42

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [167] evelyn [*]

    irene: ale tohle neni zadna zakladna, je to jen mesto, kde bydli vojaci a jejich rodinni prislusnici, za praci snad do te zakladny dojizdi

    superkarma: 0 29.09.2008, 22:24:38
  2. avatar
    [166] irene [*]

    evelyn: mas na mne dost tezke otazky, taky nechapu chodne veci.

    superkarma: 0 29.09.2008, 22:23:41
  3. avatar
    [165] irene [*]

    evelyn: Ano, je to pravda, sama jsem bydlela v takovomchle meste. A moji rodici porad tam bydlej.
    Na bazu v Brdech taky nemuzes jen tak, ze jo?

    superkarma: 0 29.09.2008, 22:22:01
  4. avatar
    [164] evelyn [*]

    irene: ta akce v divadle, proti cecenskym teroristum, taky ukazala jak si vazi lidskych zivotu

    superkarma: 0 29.09.2008, 22:21:28
  5. avatar
    [163] irene [*]

    evelyn: Mozna mas pravdu, ale kdyz ta dohoda byla podepsana, mozna to pripadalo jako najlepsi, ale jak rikam v tej dobe. Prave ted'' skousaji navrchnout necoco by vychovovalo vsem, ted'' je to tezky.

    superkarma: 0 29.09.2008, 22:19:00
  6. avatar
    [161] evelyn [*]

    irene: v praci jedna ma svagrovou rusku, bydlela v nejakem vojenskem meste, kde se lide maji, v porovnani se zbytkem Ruska, relativne dobre. Ted, kdyz se vdala za sveda, musi mit na navstevu rodiny povoleni uradu pro navstevu pribuznych, kteri v tom meste stale bydli, jeji dva synove, kteri se vzdali ruskeho obcanstvi, aby nemuseli v Rusku na vojnu, a jeji muz, sved, jeji rodinu, jako cizinci, tam navstivit nesmi. Co maji porad za tajnosti, ze jsou mista, kam se cizinci nesmi podivat? Vzdycky se takto chovali, viz Cernobyl, sestrelene korejske letadlo v osmdesatych letech, ponorka, kde zahynulo 108 vojaku, ale nemuselo bu, kdyby havarii priznali vcas a pozadali o pomoc, jenze lidsky zivot pro ne nema zadnou cenu

    superkarma: 0 29.09.2008, 22:17:06
  7. avatar
    [159] irene [*]

    evelyn: Cecna, je to jina kava. Vsechno zacalo kvuli ... rope, nebo rafinerii. Neco jako cosa nostra.
    Jedna grupa cecencev chtela mit tu rafinerii, ale byla jeste jedna skupina ktera mnela stejny cil. Tak ta prvni pozvala na pomoc muslimov s zahranici, a ta druha, trosecku popremyslev Rusko. A tak to zacalo.
    Dal uz byla jen politika a ctižádost.

    superkarma: 0 29.09.2008, 22:12:25
  8. [158] GPS [*]

    Michaela.kudlackova - 113 - moje rec. Ja si myslim, ze clanek je dobry a to v ramecku je taky v poradku. Po tom, co Cechum Rusove v minulosti udelali, je to srovnani s hmyzem uplne jak nic a je to sranda.

    Ja osobne se citim, ze me pred mnoha lety Rusaci vytlacili do ciziny a jako vysledek jsem byla Cechama odsouzena do vezeni. Cizina se davno, davno stala mojim domovem a jsem tu stastna.

    superkarma: 0 29.09.2008, 22:07:58
  9. avatar
    [157] evelyn [*]

    irene: uz jen ta jejich pritomnost tam, jak pise aja22, byla provokace, byla to dohoda o nich bez nich Stejne jako v Cechach jsme rusy chteli mit co nejdriv pryc, i oni to tak asi citi, nechteji je tam

    superkarma: 0 29.09.2008, 22:07:23
  10. avatar
    [156] irene [*]

    Aha, pokud jsem se trapila s psanim uz mate vsechno pekne popsano.
    OON je OSN

    superkarma: 0 29.09.2008, 22:05:00
  11. avatar
    [155] irene [*]

    evelyn: Je to trosecku slozite pro mne, nemam dost slov aby popsat, ale skusim. Bud delat jako laik.
    Nekolik let pospatku byl podepsan mezinarodni dokument podle ktereho mir v Jizni Osetii a Abchazii mneli by chranit modre berety, jsou to vojaci OON, jiny nazev peacemakers. Podle dokumentu peacemakers mnely by byt s Ruska. Kdyz zacalo s bombovanim ale pozor, Rusove to nebyli, politici udelali vsechno aby to zastavili, a pak zacali postupovat podle tej smluvy- chranit Jizni Osetiju.

    superkarma: 0 29.09.2008, 22:01:43
  12. avatar
    [154] Milford [*]

    aja22: Taky, ze je Kosovo srbske.

    superkarma: 0 29.09.2008, 22:00:23
  13. avatar
    [151] evelyn [*]

    irene: pochopila jsem, ze to psal nejakej rus podle obsahu prispevku

    superkarma: 0 29.09.2008, 21:53:31
  14. avatar
    [150] Jeremi [*]

    irene: Já nijak nekomentuju, kdo byl v tomhle případě v právu. Ale těžko popírat, kdo a kam vtrhl.

    superkarma: 0 29.09.2008, 21:51:43
  15. avatar
    [149] Milford [*]

    Jeremi: no Gruzie proste vyprovokovala Rusko, ktere se toho samozrejme chytlo

    superkarma: 0 29.09.2008, 21:50:41
  16. avatar
    [147] irene [*]

    evelyn: WHO SARTED:
    Georgia started war on 7th of august at night. They started bombing city Tshinaval with rocket (GRAD) weapon - this is crime. A lot of citizens died.. 10 russian pacekeepers were killed

    ONLY NEXT DAY:
    Russia move 58 army to protect russian citizens and pacekeepers..

    Saakahvilli kissing American ASS - This war started US because of presidential electtions to raise up Mccain rate..
    that the truth

    superkarma: 0 29.09.2008, 21:50:08
  17. avatar
    [146] evelyn [*]

    irene: z jakeho duvodu asi? Pousteli je je snad nad Moskvou?

    superkarma: 0 29.09.2008, 21:49:46
  18. avatar
    [145] Meander [*]

    Uf, zanorovala jsem na začátek diskuse. To je dílo Blueberry, to, že článek považuju za hloupé, tendenční slohové cvičení autorky, která problematice rozumí jako koza petrželi, nemá s mým původem pranic společného Pro tvé info - nikdo z mých předků čí příbuzných nebyl a není Rus a ani se v RSFSR nenarodil, zato několik z nich zemřelo v gulagu nebo prožilo zbytek života ve vyhnanství No vidíš, a přesto se mi nedělá volno z toho textu v rámečku

    superkarma: 0 29.09.2008, 21:47:16
  19. avatar
    [144] irene [*]

    Jeremi: A vy vite kdo prvni zacal hazet bomby? Surprise!
    http://www.youtube.com/watch?v=cym9PiuRDys

    superkarma: 0 29.09.2008, 21:46:38
  20. avatar
    [143] evelyn [*]

    Cecna je je taky ukazka "demokratickeho" pristupu

    superkarma: 0 29.09.2008, 21:44:54
  21. avatar
    [140] evelyn [*]

    Jeremi: predbehla jsi me

    http://www.blisty.cz/art/42462.html

    superkarma: 0 29.09.2008, 21:42:30
  22. avatar
    [139] irene [*]

    aja22: Nejsem s Ruska, jsem s Kazachstanu, ale jsem Ruska, manzel taky. Moi pribuzni, so strany otce, dase rict ze jsou okkupanti-pracovali na Nemcev, a po skonceni vojny odesli za nima do Polska, jen ma babicka zustala v Ukrajine. Doposud nevim proc, ani se to nikde nedozvim.

    superkarma: 0 29.09.2008, 21:42:13
  23. avatar
    [138] Jeremi [*]

    Kaliban: Jasně - letošní Gruzie se nepočítá, protože to je vlastně jen součást bývalého SSSR.

    superkarma: 0 29.09.2008, 21:41:14
  24. [137] Kaliban [*]

    Rusko se chová jako velmoc. Ostatně nevím otom, že by v posledních deseti letech vtrhlo do nějaké cizí země. Pokud paní Kudláčková chce, jistě bych jí mohla napsat článek, v němž rozeberu svůj názor na Rusko, ale hesla a jednoduché pravdy neumím . Asi bych byla špatný propagandista. I když vím, jak se to dělá. Jak říkaljeden pro jisotu nejmenovaný klasik politické propagandy "lidé potřebují jednoduché pravdy v krátkých větách".

    superkarma: 0 29.09.2008, 21:35:05
  25. avatar
    [136] irene [*]

    michaela.kudlackova: Nu a nakonec, ten pozemek o kterem se mluvi Nova, uz davno prodan-novy majitel je Cech.

    Dodatek o hmyzu uz vubec neni chutny.

    superkarma: 0 29.09.2008, 21:34:18
  26. avatar
    [135] irene [*]

    evelyn: je to pravda, s psanim mam problemy. Ale pracuju na tom.

    superkarma: 0 29.09.2008, 21:25:56
  27. avatar
    [134] irene [*]

    michaela.kudlackova: Mala prednaska.
    Co to znamena "в;о;с;п;р;и;н;и;м;а;е;ш;ь;? н;е;т;!"? . Chtela jste napsat neco jako chápeš? ne?. Jak vidim pro preklad byl pouzit on-line slovnik. Podle meho nazoru mnelo by tam byt П;о;н;и;м;а;е;ш;ь;? (cti jako ponimaeš).
    Kdyz pisete o svym vrahove musite videt o nem a i takovy malickosti, ponevadz s drobnosti sklada se obraz o cloveke jako o professionalove.

    superkarma: 0 29.09.2008, 21:24:27
  28. avatar
    [131] evelyn [*]

    irene: to, ze jsi ruska, je z tveho prispevku zrejme

    superkarma: 0 29.09.2008, 21:00:08
  29. avatar
    [130] irene [*]

    Pani Kudláčková, je to smesne. Vy nevite ze pulka Prahi patri italum, no jo oni o tom nemluveji. A v metru nebo tramvaji smrdi tak ze je tam tezke dychat, a tam nejsou sami rusove.
    Necetla jsem vsechni prispevki, ale jak koukam jsou lide ktere nemysli jako Vy a nemaji xenofobi. Dik.
    Uz jsem si cetla par vasich clanku a jsou , mne ted'' zajima kdo Vam za to plati?

    Jo, kdyz nekoho zajima jsem Ruska.

    superkarma: 0 29.09.2008, 20:59:02
  30. avatar
    [129] Michaela Kudláčková [*]

    a....: Stejná měřítka jsou k ničemu. Nelze měřit všem stejným metrem. Ani by to nebylo spravedlivé. Rusy hodnotím z pohledu historie vlastní země i pohledem na jejich působení v jiných zemích. Adto jsem v Rusku byla. Mohla bych na to téma popsat několik stránek..... asi bych pobavila, ale to nebylo účelem článku. (až na rámeček) K 115 - souhlasím.

    superkarma: 0 29.09.2008, 20:53:40

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme