Rodina

Rozvedená sestra mého muže se nám snaží rozbourat manželství

To, že existuje něco jako rozvodová nákaza, která se „v dobré víře“ šíří většinou mezi kamarádkami a kolegyněmi v práci, je známý fakt. Může se však tato infekce rozšířit i zcela nelogickým směrem, kde by to zdravý rozum nečekal? Ano. A své o tom ví čtenářka Zena-in.cz, která se s námi o svůj právě čerstvý zážitek podělila.

Říkejme jí třeba Veronika, abychom neprozrazovali její nick a identitu, pod kterou se s ní pravděpodobně setkáváte minimálně v diskusích pod články.

paní

Veronika nedávno překročila čtyřicítku a se svým mužem vychovává jednu dceru. Možná i kvůli tomu se započala před lety tradice, že některé víkendy a dovolené trávila rodina Veroniky s dětmi manželovy sestry, která naopak má potomky hned tři. Rodiny byly společně několikrát u moře a samozřejmě se pravidelně potkávaly u Veroničiny tchyně, kam všichni pravidelně jezdili na nedělní obědy.

„Se svou švagrovou jsem si ze začátku rozuměla, psaly jsme si dopisy, když byla po maturitě v Anglii jako au -pair, a často nás chodila navštěvovat, už když jsme měli dceru a ona byla zatím bezdětná,“ říká dnes s trochou hořkosti Veronika, protože právě švagrová jí nyní nedala pár nocí spát.

  • A šokovaná žena se snaží zjistit, kdy došlo k tomu zásadnímu obratu, že se z její relativní přítelkyně stal zdroj neklidu a nedůvěry v rodině. A co víc, jak s touto situací naložit.

„Je pravda, že poslední roky jsme se trochu odcizily,“ přiznává Veronika, jež po mateřské nastoupila do práce, která ji baví, zatímco švagrová je již skoro dvacet let doma a většinu času tráví klábosením se sousedkami v jejich poměrné luxusní čtvrti.

Občas prý Veronice zaslala e-mailem takový nějaký ten řetězový dopis typu ´pošli všem svým kamarádkám, nebo se ti stane neštěstí, a taky mně zpátky, ať vím, že jsi moje nejlepší kamarádka´, ale to, že se podobných akcí naše čtenářka nezúčastňovala, nepovažovala za svůj zásadní prohřešek. „Který soudný člověk by takové věci používal jako skutečný barometr přátelství?“ směje se nevěřícně.

Nicméně před rokem se švagrová Veroniky rozvedla a zřejmě jí totálně hráblo (s odpuštěním). Jelikož se nějak nemusí starat o svou finanční situaci a děti každou volnou chvíle přesune k babičce, je stále doma a s podobně „postiženými“ ženami organizují různé seznamovací akce.

  • A právě jedné takové spřízněné duši z těchto seznamovacích dýchánků, která už přes deset let shání chlapa, se Veroničina švagrová rozhodla dohodit svého bratra, manžela Veroniky.

„Kdyby mi to někdo vyprávěl, asi mu neuvěřím, začíná popisovat svůj nedávný zážitek, o kterém je naše dnešní téma, Veronika. „Bylo nedělní odpoledne, pršelo, tak jsme zůstali doma. Dělala jsem něco v kuchyni a zaslechla, že manželovi zvoní SKYPE. Nevěnovala jsem tomu pozornost, většinou tento komunikační prostředek využívá jen tchán, aby probral, jak se máme, nebo švagrová, pokud se jí něco porouchá na počítači a potřebuje to opravit,“ říká Veronika, jež dodává, že osud tomu asi chtěl, aby zaslechla větu, po které se zaposlouchala do další konverzace.

Ta věta zněla: Tak si zavři dveře, ať tě holky neslyší.“ Když jí došlo, že švagrová mluví o ní a o dceři, která byla také doma, nastražila uši a udělala dobře. Dozvěděla se totiž, že švagrová naléhá na svého bratra, aby šel na schůzku s její kamarádkou, která už je strašně dlouho sama.

Zůstala jsem stát jako solný sloup, doslova ochromena obsahem slov, která mi došla v plném významu,“ vypráví Veronika, která počkala, až bude hovor dokončen, a pak začala ječet na svého muže, který za to vůbec nemohl, ale nervy jí povolily a muselo to ven. „Ano, chovala jsem se asi poprvé v životě jako skutečná hysterka, ale prostě to na mě bylo příliš silné kafe,“ přiznává Veronika, která chtěla švagrové ihned volat zpět a říct jí pěkně od plic, co si o ní myslí, ale manžel to nedovolil a svou sestru hájil tím, že to má teď - chudák - po rozvodu těžké.

Veronika ho poslechla, ale samozřejmě jí to nedá spát.

  • Říct, či neříct, že ví - to je to, oč tu běží. Veronika zatím mlčí, ale jak sama řekla, netuší, co z ní vypadne, až se se švagrovou setká osobně. A je vůbec možné se na takové setkání připravit?

Kontaktovaly byste i přes zákaz manžela jeho sestru (svoji švagrovou) a "vyřídily si to s ní" po svém?

Možnost%
Ano, kontaktovala bych švagrovou a pěkně si to s ní vyříkala hned do telefonu15,7
Ano, kontaktovala bych ji, abych ji pozvala na návštěvu, a chtěla bych to řešit "z očí do očí"33,1
Nekontaktovala bych ji, ale jakmile bychom se setkaly, chtěla bych to řešit20,4
Nekontaktovala bych ji a vůbec bych o tom s ní nemluvila, řešila bych to pouze s manželem27,5
Jiná možnost (diskuse pod článkem je vám k dispozici)3,3

Jak byste se, milé čtenářky, v situaci Veroniky zachovaly vy?

   
14.05.2014 - Rodina - autor: Marcela Macáková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [35] zdenny [*]

    Na švagrovou bych asi zanevřela, ale manžela bych si hlídala víc a promluvila si s ním.

    superkarma: 0 20.05.2014, 13:01:35
  2. [34] Marcela Macáková [*]

    rusalka2008 — #33 Tak to teda snad není normální, ne? Z toho bych byla taky rozhozená. A právem naštvaná... Hezký den a co nejvíce pozitivních zpráv v životě :-)

    superkarma: 1 17.05.2014, 10:12:55
  3. avatar
    [33] rusalka2008 [*]

    Aneten — #32 to je teda síla... mně se též tchýně naubližovala, ale tak vážně asi jen dvakrát (řekla mi, když jsem byla v 8. měsíci s dvojčaty, že slyšela, že teď dvojčata po porodu často umírají - byla to lež, ale vyděsilo mě to). To je nejlepší řešení, přerušit veškeré styky.

    1. na komentář reaguje Marcela Macáková — #34
    superkarma: 0 15.05.2014, 10:06:08
  4. avatar
    [32] Aneten [*]

    Aneten — #31

    Nevímm proč, ale s rodinou mého manžela jsem si nesedla. Na svatbě tchýně sepisovala dary z které strany co - kdyby jsme se rozváděli. Jeho naspořené úspory mu dávala přes notáře jako dar, aby bylo jasné, že jsou jeho. http://zena-in.cz/images/smiles/sml80.gi...

    Měla bych podotknout, že všichni v rodině jsou rozvedení, někteří i několikrát.

    Takže od počátku se nás snažili dostat od sebe. I podobnými akcemi, jaké  zažila autorka. Nakonec nás donutili k papírovému rozvodu, nachali jsme napsat všechno na mne a já jim zakázala vstup.

    Až díky tomu se to uklidnilo. Tchýni ani povedenou rodinku už jsem pěkných pár let neviděla, ataky na manžela přestaly a nám to klape líp než dřív. Sml22

    1. na komentář reaguje rusalka2008 — #33
    superkarma: 0 15.05.2014, 09:27:06
  5. avatar
    [31] Aneten [*]

    Nevímm proč, ale s rodinou mého manžela jsem si nesedla. Na svatbě tchýně sepisovala dary z které strany co - kdyby jsme se rozváděli. Jeho naspořené úspory mu dávala přes notáře jako dar, aby bylo jasné, že jsou jeho. Sml80

    1. na komentář reaguje Aneten — #32
    superkarma: 0 15.05.2014, 09:22:41

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] Marcela Macáková [*]

    gerda — #2 Dobrý den, osobně se zaručuji za to, že ten příběh je skutečný. Ale vaši reakci chápu, zdá se to neuvěřitelné. A všichni v redakci jsme se shodli, že tohle by nevymyslel zřejmě ani redaktor s nejbujnější fantazií, to prostě dokáže jen sám život...

    superkarma: 0 14.05.2014, 18:25:22
  2. [29] Klára Křížová [*]

    mineralka7 — #28 Dělaly zkoušku věrnosti? Sml31

    superkarma: 0 14.05.2014, 15:42:38
  3. avatar
    [28] mineralka7 [*]

    Kdybych něco podobného také nezažila, přišlo by mi to jako výmysl přitažený pěkně za uši. Ale po vlastní zkušenosti věřím každé slovo...a není to jednoduché ustát, to mi věřte. Mně tehdy "dohazovaly" nového chlapa má švagrová a tchyně, protože mě chtěli dostat od manžela. Asi nemusím říkat, že naše vztahy zamrzly na bodu 0.

    1. na komentář reaguje Klára Křížová — #29
    superkarma: 1 14.05.2014, 14:45:36
  4. avatar
    [27] ToraToraTora [*]

    Já bych asi jen tak tiše za dveřmi nestála  a klidně bych mrouskající se švagrovou poslala do řiti. Trochu je divné, že jí tam neposlal manžel, to by mi vadilo. Když už bych byla v roli té zlé svůdkyně šťastně ženatých chlapů, určitě bych chlapovi nevolala domů na skype, to udělá jen ožralá šestnáctka. Zásadně bych volala na mobil v době, kdy je muž v práci a je tak jasné, že rodina nebude v dosahu. Z čehož vyplývá, že možná není dobré poslat švagrovou do řiti jako spíš na psychiatriiSml54 

    superkarma: 5 14.05.2014, 14:18:43
  5. [26] Karo Líná [*]

    Tohle by mi bylo naprosto šumák, ať si nějaká bába plácá co chce Sml80 Řeči se vedou a voda teče Sml24 Směrodatné jsou skutky. Tak snad Veronika ví, koho si vzala. Pokud se bojí, že by manžel na to rande šel a pak i něco víc, tak je asi něco špatně. A pokud by to opravdu udělal a s tou ženskou si začal, tak se aspoň ukáže, co je zač Sml57 Takové příležitosti jsou přece pořád a všude. 

    Ovšem osobně si myslím, že by hodně rychle z té schůzky zdrhal, možná by se mu i za patami prášilo Sml30 Ženská, co se 10 let pokouší seznámit a nedaří se jí to, bude dozajista tak kvalitní materiál, že by to porazilo i osla Sml52

    superkarma: 5 14.05.2014, 11:16:18
  6. avatar
    [25] Suzanne [*]

    Rikina — #24 Já skype používám jen na písemnou formu, ale když si můj miláček povídá s bratrancem, tak je to slyšet po celém domě, pokud procházím, jsem průběžně tázána a zatahována do hovoru. Takže ta situace mi divná nepřijde. Sml23

    superkarma: 1 14.05.2014, 10:39:32
  7. [24] Rikina [*]

    Inu, když jsem ještě používala skype, tak onen nezvonil, jen tiše blikala ikonka na monitoru. A já měla sluchátka s mikrofonem, takže kdyby někdo eventuálně naslouchal, slyšel by než to, co říkám já. Sml80 Čili mně je divné už to, že vůbec paní něco slyšela, navíc v jiné místnosti. A je mi to dost jedno, co s tím bude dělat. Sml57 Tím, že paní seřvala manžela, tomu dala korunu, to je fakt to "nejlepší", co mohla udělat, teď by ještě mohla udělat kravál v širokém příbuzenstvu, povyprávět to rodičům, dětem, sousedům - a nezapomenout se zmínit taky v krámě, a v čekárně u doktora, to jsou taková dobrá místa na probírání osobních záležitostí. Fakt, že se to probírá tady, to už je jen třešinka na dortu. Sml32

    1. na komentář reaguje Suzanne — #25
    superkarma: 1 14.05.2014, 10:20:18
  8. avatar
    [23] kareta [*]

    Rychle bych švagrové dohodila nějakého rujného samce, aby ji přešly roupySml30Sml30.

    superkarma: 0 14.05.2014, 10:03:25
  9. avatar
    [22] enka1 [*]

    Suzanne — #21 Sml30

    superkarma: 0 14.05.2014, 09:26:16
  10. avatar
    [21] Suzanne [*]

    Já teda nevím. Ale asi bych honem uvařila kafe, láskyplně ho donesla manželovi a do zapnutého skype něžně pronesla - švagrová, to si děláš kozy, ne? Sml57 Rovnou, bez emocí. Soukromí nesoukromí.

    1. na komentář reaguje enka1 — #22
    superkarma: 8 14.05.2014, 09:18:47
  11. [20] murat [*]

    Sml30 my už tady z nedostatku článků u kterých se dá diskutovat skáčem na všechno Sml30Sml52

    superkarma: 4 14.05.2014, 09:12:43
  12. [19] murat [*]

    enka1 — #16 jo, máš pravdu, tenhle "poutač" jsem nečetla.

    je to hovadina, ale šlo o to rozproudit diskuzi a to se povedlo Sml30

    superkarma: 0 14.05.2014, 09:11:02
  13. [18] spavec [*]

    No a taky by mě asi zarazilo tohle:

    Ta věta zněla: Tak si zavři dveře, ať tě holky neslyší.“

    Nemohu se nějak zbavit pocitu, že manžel zřejmě o tu schůzku stál. Proč by jinak říkala: Tak si zavři dveře? Protože kdyby ne, okamžitě by té sestře musel přece říct něco jako Nemám zájem, zbláznila ses? Nebo ještě něco horšího.

    A taky to, že ji bránil.

    Věřím, že je příběh skutečný.

    Znám rodinu, kde sestra přebrala manžela sestře, a souhlasím, že většina chlapů podlehne, když ženská CHCE.

    Sml24

    superkarma: 0 14.05.2014, 09:07:53
  14. avatar
    [17] rusalka2008 [*]

    enka1 — #16  asi už ji pracující švagrová nudila, tak si vybrala jinou Sml57

    superkarma: 0 14.05.2014, 08:53:30
  15. avatar
    [16] enka1 [*]

    secret — #12

    A právě jedné takové spřízněné duši z těchto seznamovacích dýchánků, která už přes deset let shání chlapa, se Veroničina švagrová rozhodla dohodit svého bratra, manžela Veroniky.

    Sml80

    1. na komentář reaguje rusalka2008 — #17
    2. na komentář reaguje secret — #19
    superkarma: 0 14.05.2014, 08:49:56
  16. avatar
    [15] Krupová [*]

    ta sestra je naprosto padlá na hlavu. A omlouvat bych ji nemohla. I když je to sestra, švagrová, teta.... jednu bych ji vrazila, že by druhou dostala o zeď.

    superkarma: 1 14.05.2014, 08:49:25
  17. avatar
    [14] rusalka2008 [*]

    Něco podobného mi udělala tchyně asi rok po svatbě, chtěla manželovi dohodit dceru svého bohatého obchodního partnera... dověděla jsem se to trochu později, ale manžel naštěstí na její aktivity nereagoval a poslal ji do háje.

    To jsou takové ty ženy "sv..ě" Sml80

    superkarma: 2 14.05.2014, 08:45:29
  18. [13] pohadka [*]

    Taky by mě zajímalo konkrétněji, jak reagoval manžel - mimo hájení své sestry, že to má těžké. A rozhodně bych to nadnesla a nejlíp jak píše Draco na společném obědě u tchýně - pokud možno bez emocí. Aby tchýně viděla, co se líhne v hlavě její dcerunky a abych jí nemusela následně vysvětlovat, proč jsem s její dcerou ukončila přátelství a nejlíp i veškeré styky.

    superkarma: 2 14.05.2014, 08:45:25
  19. [12] murat [*]

    enka1 — #11 ale tam se ani nepíše že shání.. .jen že je sama. a to je sakra rozdíl Sml24

    1. na komentář reaguje enka1 — #16
    superkarma: 0 14.05.2014, 08:38:11
  20. avatar
    [11] enka1 [*]

    Rikina — #5 Dveře měl zavřít manželSml24

    Chybí mi, jak manžel na sestřino naléhání reagoval, pokud před jekotem vůbec stačil. Já bych to asi riskla a vehnala manžela do náruče ženské, která 10let shání chlapa, to musí být unikátní kousekSml54

    1. na komentář reaguje secret — #12
    superkarma: 2 14.05.2014, 08:31:42
  21. [10] carola [*]

    nechápu to

    superkarma: 0 14.05.2014, 08:17:21
  22. [9] vladka60 [*]

    Nemůžu ani uvěřit, že tohle může někoho napadnout.

    superkarma: 0 14.05.2014, 08:02:46
  23. [8] Klára Křížová [*]

    buldok — #6 Je doslova skutečný Sml22

    superkarma: 0 14.05.2014, 08:00:48
  24. [7] Klára Křížová [*]

    Rikina — #5 No taky mohla mít manžela ve spárech sestry a její osamocené chtivé kamarádky, moc dobře víme, že když CHCE ženská, většina chlapů podlehne. Já myslím, že je dobře, že si to vyslechla a zakročila - aspoň v komunikaci s manželem.

    tento příběh je skutečný, sama jsem na vyprávění reagovala radou - dej jí jednu dobře mířenou facku Sml10

    superkarma: 2 14.05.2014, 08:00:24
  25. avatar
    [6] buldok [*]

    To snad ani není skutečný příběh, běhá mi z toho mráz po zádech. Takovou švagrovou to radši nic a nikoho. Článek jsem přečetla jedním hltem a nestačím se divit, co se může dít.

    1. na komentář reaguje Klára Křížová — #8
    superkarma: 1 14.05.2014, 07:48:34
  26. [5] Rikina [*]

    Sml52 no a kdyby bejvala ty dveře zavřela, mohla mít klid. Sml57 Poslouchat cizí hovory je zlo. Sml24

    1. na komentář reaguje Klára Křížová — #7
    2. na komentář reaguje enka1 — #11
    superkarma: 2 14.05.2014, 07:36:59
  27. [4] spavec [*]

    Neumím si představit, jak bych reagovala, ale přerušila bych s ní veškeré styky.

    A škoda že nevíme, jak vlastně reagoval na to pozvání manžel? Pokud ke schůzce byl svolný, asi bych taky ječela.

    Mimo to, že bránil sestru, která, chudák, to má teď po rozvodu těžké?  Jelikož se nějak nemusí starat o svou finanční situaci - hm, tak to si moc lidí asi dovolit nemůže. Z čeho žije?

    superkarma: 1 14.05.2014, 07:24:44
  28. [3] Draco [*]

    Vříkat si to a stanovit jasné hranice by Veronika určitě měla. Ale já bych si s tím počkala na společný oběd u tchýně a tam to pekně před maminkou spustila Sml57 Hodně bych se divila, kdyby ji nechalo chladnou,že dcera se snaží bratrovi rozvrátit manželství. A do práce by ta ...... měla jít určitě, očividně se hodně nudí Sml45

    superkarma: 1 14.05.2014, 06:40:19
  29. avatar
    [2] gerda [*]

    To snad není možné, aby byl někdo tak pitomý tvor jako ona švagrová. Opravdu je skutečná? V tom případě by mi nesměla přes práh. Asi nemá pořádné starosti, měla by jít do práce, aby ji přešly roupy.Sml57

    1. na komentář reaguje Marcela Macáková — #30
    superkarma: 3 14.05.2014, 05:13:36
  30. [1] dadma [*]

    Určitě bych o tom mluvila s manželem,ale copak víte co taková ženská nasadí chlapovi do hlavy? Takže bych jí hned zavolala a řekla jí něco od plic.

    superkarma: 1 14.05.2014, 00:22:54

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme